Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Gigi Becali, gafeurul dublei cu Twente. El ar fi bine sa plece de la Steaua, nu Tatarusanu!

Ghinionul pe care Tatarusanu l-a avut la golul lui Twente nu este important. Chiar nu conteaza! Cel care este vinovat pentru situatia actuala se numeste Gigi Becali. De ce?

Pentru ca Steaua este acum o echipa care nu are stadion […]

joi, 23 februarie 2012, 10:37

Ghinionul pe care Tatarusanu l-a avut la golul lui Twente nu este important. Chiar nu conteaza! Cel care este vinovat pentru situatia actuala se numeste Gigi Becali. De ce?

Pentru ca Steaua este acum o echipa care nu are stadion propriu!

Pentru ca  Steaua este acum o echipa care nu are baza de pregatire!

Pentru ca Steaua este acum un club cu organigrama mai mica decit cea a magazinului oficial al lui Twente!

Pentru ca Steaua sta in toanele unui patron incapabil intelectual sa o gestioneze!

Pentru ca Steaua a ajuns din cauza acestui Gigi Becali sa nu mai aiba legatura cu Steaua!

Continuati voi linia pentru ca … Sint convins ca mai gasim un milion de motive! Steaua din mina lui Gigi Becali nu mai are nici o legatura cu ceea ce a insemnat cu adevarat Steaua!

Adaugat de DLG:

– pentru ca de-a lungul vremii a calcat in picioare antrenori, jucatori, suporteri, foste glorii, simbolurile stelei
– pentru ca a tarat steaua dupa el prin cele mai mari scandaluri
– pentru ca a desfiintat centrul de copii si juniori, omorand astfel viitorul stelei
– pentru ca a preluat steaua in mod abuziv, punandu-si rubedeniile in functii cheie
– pentru ca in momentul acesta nu exista nici macar UN profesionist in conducerea administrativa a stelei
– pentru ca an de an in vara se face o selectionata a retrogradatelor si se transfera la kilogram, cate 12-13 jucatori, in iarna dupa 2-3 antrenori schimbati deja spune ca da 5-6 jucatori afara, apoi prin martie incepe “pana de Paste pe primul loc”, iar la final, cu o masa verde prinde gafaind un loc 6.An de an!
– pentru ca l-a pus pe cumnatul Geambazi patron in acte, el avand doar rol de creditor , cu contract.Orice cheltuiala este trecuta ca datorie la GB, iar orice profit, este scos prin Geambazi pe partea cealalta, tot de GB
– pentru ca steaua e acum ca o femeie usoara pe la care trec cateva zeci de persoane (jucatori si antrenori) in fiecare sezon.instabilitate la toate nivelurile.
– pentru ca a indepartat zeci de mii de suporteri adevarati.de exemplu eu, ca stelist infocat, consider acum ca steaua este de fapt in stand-by de cand a fost preluata si pana va fi eliberata.are doar activitatea suspendata, ceea ce vedem acum eu nu recunosc ca fiind steaua.

Din putul gindirii lui Gigi Becali. Ce i-a zis lui Tataursanu :))

„Cine mi-a adus, mă, milioane, tu? Băi, nu tu ai apărat penalty-urile alea, ci rugăciunile pe care Emeghara le-a făcut în genunchi. Nu tu aperi penalty-uri, asta e doar impresia ta, Dumnezeu le apără”

Comentarii (191)Adaugă comentariu

starchild (10 comentarii)  •  25 februarie 2012, 13:59

Stii macar cate penalty-uri (lovituri de departajare de fact, dar sa lasam subtilitatile) a aparat Tatarusanu la Zurich? De ce folosesti pluralul? Sa inteleg ca nici sa numeri nu stii; de scris m-am lamuri.

Bine ca ai facut cursuri de management … te-a invatat vreo particulara cum sa manageriezi putinii neuroni ai peluzarilori, cu care te intelegi de minune … [p-e frecventa porno.

Agamitza (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:10

Bine dom’le, Becali e vinovat de toate nenorocirile prin care trece Steaua. Pentru ca matale stii multe spune-mi si mie de cate ori au trecut de grupe CFR si datorita caror performante fotbalistice au ajuns in grupele Ligii echipele CFR, Unirea Urziceni si Otelul Galati.

dlg (2 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:38

@Agamitza – suferi de sindromul romanesc „capra vecinului”. de ce trebuie sa raportam totul la ce face celalalt?aici era vorba numai despre steaua si despre situatia in care se afla.brandul, spiritul si potentialul stelei nu se compara cu nicio alta echipa din romania.pur si simplu unii nu au o capacitate atat de buna de intelegere si interpretare a evenimentelor si fenomenelor ce au avut loc in ultimii ani la steaua, deci nu te blamez.steaua inca evolueaza si vinde exceptional, in ciuda unui management si a unei politici total neprofesioniste si foarte rudimentare.si asta tocmai datorita brandului si a ceea ce se numeste societatea steaua, cladite pe munca si performantele unor generatii de exceptie.

starchild (10 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:57

Cine sa-ti raspunada? Probabil e manga prin vreun canal din Ferentari …

CFR a eliminat o singura echipa in Europa, in istoria ei care incepe dupa cum stim in 1907: acum 3 sezoane, a trecut de ELQ4 (unde au fost pusi direct ca si cap de serie) si au ajuns in grupele EL din pot 3, unde au termonat pe loc necalificant.

Din 7 accesuri directe in fazele grupelor de care de care au beneficiat: CFR, Dinamo, Rapid, Otelul si Urziceni, doar Urziceniul lui Dan Petrescu a mai prins o primvara europeana.

Rapid a prins cupele europene de 3 ori in ultimul deceni, defiecare data iesind inaintea Stelei.

Dinamo este cel mai elimnat cap de serie din Europa,fiind pe primul loc intr-o Statistica facuta de UEFA pe ultimul deceniu.

Iar Otelul Galati este cea mai slaba echipa echipa romaneasca care a partucipat vreodata in CL.

Steaua, pe de alta parte este la a 8 prezenta consecutiva in grupele cupele europene, 1 UC, 3 CL, 4 EL, in 50% din cazuri prinzand primavara europeana, si asta doar iun primul deceniu de cand s-a re-organizat ca si club profesionist.

danbu60 (2 comentarii)  •  25 februarie 2012, 15:58

Stiti ce-i valaideaza pe prosti si derbedeii din peluza sud si acolitii lor, faptul ca romanul nu suporta ca un om sa faca ceva , si evntoal sa castige ceva. acesti oameni nu fac nimic si sunt manipulati de 3-5 smecheri din AISS care profita de pe urma prostiei si nesabuintei lor.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:00

danbu60 … sint citiva de „pentru ca…” in text. Poti sa contrazici acele afirmatii? punct cu punct

starchild (10 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:01

*) de fapt 2 primaveri europene via UC, 1 CL si 1 EL, oricum toate cu Becali.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:03

valabil si pentru starchild. Poate explicati ce club profesionist construieste Becali, ca-s curios

Augustin Roman (437 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:07

Recapitulam? N-au stadion unde sa joace, n-au baza de antrenament, n-au structura de juniori, n-au marcheting, n-au organigrama de club profesionist, n-au patron au doar un creditor, n-au strategie (schimba antrenorii si jucatorii ca pe soseste) si tot asa …

dlg (2 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:10

@ danbu60 – mda…ai probleme mari de gramatica(deci scoala putina).deci parerea ta nu prea trebuie luata in seama, mai ales ca il aperi pe cioban, indirect.si fii mai explicit cand spui ca un om sa faca ceva, sper ca nu te referi la performanta.si pt antevorbitorul tau(adica ala care a scris inaintea ta, mai pe intelesul tau), perfotmantele sunt: 36 de meciuri in grupe in ultimii 6 ani, 3 victorii.25 de meciuri consecutive fara victorie.

VPM (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:38

Bravo Gusti Roman, ai c***le mari, un articol care spune lucrurilor pe nume, asta reflecta ce gandeste lumea despre ciobanul asta mirositor care a pus ghearele pe Steaua.

SKAT STEAUA (3 comentarii)  •  25 februarie 2012, 16:43

Daca voi,presa,il mediatizati atat de mult pe GIGI,atunci dece va mai mirati ca are iesirile astea la adresa tuturor??? Voi vreti sa faceti doar audienta.De altceva nu va pasa.Nu vedeti ca legea in rusinea asta de tara o face „clanul Becal”???Ce exemplu mai bun putem avea,decat iesirea lui Ioan Becali de la judecatorie???Oricare in locul lui iera arestat,judecat si condamnat la urgenta.Asta este rusinea de tara in care traim.Pacat de frumusetile iei.

SKAT STEAUA (3 comentarii)  •  25 februarie 2012, 17:17

Sunt stelist de-oviata,am crescut cu Puiu,cu Marcel, cu Stoica,Iordache,Stefan Sames,Fane Iovan,sub bagheta lui nea Imi,condusi de MARELE Ion Alecsanrescu creatorul echipei mari din anii de glorie ,dar mai mare umilinta ca in aceasta perioada a anilor 2006-2012, nu am trait.Decand acest Gigi Becali a inceput sa fie bagat in seama,cu adevarat de presa,Steaua este loata la misto de toata lumea.Mai ales de cei care se tot pregatesc de U.C.L.Rapidistii exulta,pe buna dreptate.Cand le-am fost ultima oara superiori???De cand nu am mai scandat „CAMPIONII”???Am avut 3 calificari in grupele U.C.L.,profit 45mil euro+grupe Europa leage+vanzari de jucatori:Radoi=6mil.etc.Cati bani a bagat GIGI???Dar cat este profitul???

SKAT STEAUA (3 comentarii)  •  25 februarie 2012, 17:41

Creditorul Gigi,a investit in orice, numai in STEAUA nu.Prin investitie, inteleg, centrul de copii si juniori, baza de antrenament ,tot ce tine de infrastructura,stadion,etc.Inteleg ca,M.Ap.N.au pretentii foarte mari si exagerate,dar cand ai profiul pe care il ai,faci tot ceea ce este omeneste posibil,ca STEAUA sa joace pe stadionul sau,sa nu-si piarda identitatea.Pt.toti stelistii:”VREM STEAUA PE GHENCEA”,aici suntem „ACASA”.FORZZA STEAUA.

Catalin (3 comentarii)  •  25 februarie 2012, 18:59

Sunt de acord cu tot ce spui despre Becali. Totusi calitatea lor de finantator al clubului este una care face joc de suma nula. Nu vreau sa ma gandesc ca la Steaua ar putea fi un
– Dinel Staicu
– Mititelul
– Marian Iancu
– Paskani (aici nu prea se stie ai cui sunt banii)
– Porumboiu (care a calcat si el antrenori, i-a balacarit,etc).

Ce club select am scris mai sus 🙂

ionita (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 21:30

Bai hahalero ……ce echipa din tara asta are stadion PROPRIU . Cred ca nu intelegi notiunea de PROPRIU.
O fi Becali cum o fi dar la Steaua sunt cu mult mai multe plusuri decat minusuri.

mo5craciun (5 comentarii)  •  25 februarie 2012, 23:33

*******, intelegeti ca STEAUA nu se raporteaza la nici o echipa din tara asta, STEAUA e peste orice echipa din tara asta, daca un cioban analfabet face bani din STEAUA, ganditi-va ce ar fi clubul asta condus de niste profesionisti.
@dlg, ai perfecta dreptate, dar crede-ma ca acel agamita nu a inteles absolut nimic din ce ai spus.
@Augustin Roman, respect din partea mea pentru acest articol si pentru ca iti faci timp sa raspunzi unora ca danbu60. Totodata e trist ca voi, cei carora va pasa prea mult de sport (HA HA HA) sa puneti numai un cioban la prima stire, iar articolu asta sa fie undeva in stanga pe la jumatatea paginii. Crede-ma ca furia care o simt vazand STEAUA in mainile jegosului asta nu poate fi scrisa(poate, dar ar fi sterse comentariile).
Va saluta „Un bagabont de la sud” care s-a saturat de cioban, sclavii din presa, sclavii din tribune si ii e dor de STEAUA.

mo5craciun (5 comentarii)  •  25 februarie 2012, 23:37

Inca ceva, imi vine sa mor cand vad caini si tigani care realizeaza si se bucura ca becali conduce Steaua. Macar comentariile cateilor sa va dea putin de gandit daca ale noastre nu.

andreas (2 comentarii)  •  25 februarie 2012, 23:48

dupa text nu pot sa-mi dau seama ce licenta ai, ori cine si-a permis sa te faca manager. Twente are stadion, in tot secorul A sint numai scaune personalizate ale firmelor din regiune. Crezi ca Argasaela ar fi prea prost sa le vinda, nu ar avea cine sa cumpere scaunele Stelei? Citi oameni vrei tu la Steaua fara teren de antrenament? Mai bine ne spui si noua, desteptatiunea pamintului ce esti, ce cult ai vrea tu sa preia Steaua, ori macar descopera tu singur, doar pt tine si alti stelisti gaini de AIS, de ce nu are Steaua stadion! Cind nu vezi 50000 de oameni indurind gerul la meciurile Stelei trebuie sa ai o licenta de poet. De ce nu mergi tu dragutule cu gainusele tale la Rapid, Sportul, ori echipele alea de inteligenti ale Mariei Prodan? Jucati voi fotbal, pt cite 50 de euroi va face Vangelie teren de culti in Ferentari!

pifan (5 comentarii)  •  25 februarie 2012, 23:48

De ce este vinovat Becali?
Pentru ca are inconstienta de a se lupta cu presa si in cretinatatea lui crede ca poate castiga.Ca rezultat alegandu-se cu 4 din 10 jurnalisti dusmani din antipatie personala;3 din 10 il ataca la ordinul sefilor care nu-i pot cere reclama(nu au pentru ce) sau au interese materiale,sportive si de grup;2 din 10 pentru ca este de bon-ton sa-l ataci si sa-ti faci un nume,iar ultimul sa zicem:datorita constiintei,profesionalismului si deontologiei…,a traficului,telespectatorilor si cotoarelor de pere in cap.
Este vinovat ca luat un brand in prabusire in care a investit zeci de milioane(daca trage linie oricum iese in pierdere),l-a repus pe linia de plutire(economic),a readus performanta(mai ales europeana) si s-a ales,vor zice detractorii,cu voturi.
Este vinovat ca a investit(ceea ce nici un alt patron nu a facut)in infrastructura unui stadion,ca apoi abuziv sa se anuleze hotarari de guvern,sa se mareasca chirii,sa fie dat in judecata pentru nume si sigla…,sa fie alungat.
Este vinovat ca a investit in academie si din cauza lipsei lui de pricepere a fost pacalit de asa zisi specialisti si in 3-4 ani nu au fost in stare sa promoveze barem o tanara speranta.
Este vinovat ca-si doreste antrenori dintre fostele glorii,dar care glorii dupa ce le sunt satisfacute toate mofturile nu aduc si rezultatele pentru care s-au inteles la inceputul contractului…si atunci incepe circul.
Domnule A.Roman aveti un mare avantaj,puteti scrie pro-domo,puteti posta cerand lui starchild,oricui si oricand sa va demonstreze profesionalismul,structura si strategia ciobanului,dar am sa va divulg un secret,numai dumneavoastra,Steaua este mai mult decat un brand prost manageriat,mai mult decat un incult infantil patron fanfaron,mai mult decat o perioada fara rezultate,mai mult decat AISS(baietii ce au ales radicalismul dus la extrem,riscand sa faca rau echipei),mai mult decat adolescentii de pe bloguri(painea alba pentru jurnalisti),Steaua este o stare de spirit,o traire,sentiment,amintiri frumoase,mandrie si orgoliu Stelist.
Eu ma fac vinovat de faptul ca iau apararea celui ce uneori ma aduce in pragul paroxismului,a nebuniei si dementei…,dar dupa ce ma calmez,inchid fereastra,asez plasma la locul ei de unde am luat-o pentru a o arunca in gol,zic ca asta este soarta noastra si trebuie sa si platim,avand asa patron,pentru onoarea de a iubi Steaua!

mo5craciun (5 comentarii)  •  26 februarie 2012, 0:03

hahahahahaha, becali se lupta cu presa auzi la asta :))))) cand la asa zisele „stiri din sport” vad 10-15 „ziaristi” alergand dupa cioban sa ne arate cum se duce el sa dezapezeasca romania :)))) Din 2 randuri depistezi oile, restul e ….(un jeg de ziar nu merita sa-i zic numele)

starchild (10 comentarii)  •  26 februarie 2012, 2:10

1. De este Steaua club profesionist incepand cu 2003? Simplu ca s-a transformat capitalul public (banul cetateanului) in capital privat, indeplinind conditile de eligibilitate cerute de UEFA inca din 1998. MApN a fost fortata sa-si diminueze participarea de la 100% la 50% si apoi la 0% (2003), sperand sa-l controleze si pe incultul Becali, cum l-au controlat vreo 5 ani pe Viorel Paunescu (modelul de patron evazionist). Singurele parghii de control al MApN, au ramas complexul Ghencea caruia nu-i puteau schimba destinatia si au impus o chirie, pe care numai cineva dus cu pluta putea sa o accepte (pana in 2011, Becali nu a asigurat numai bugetulul FC Steaua ci al intregului club sportiv al armatei (care apropo nu se scrie cu majuscula)). O alta parghie a fost peluza sud, pe unde se perinda de regula odraslele lor, organizata ulterior in AISS (PISS cred ca se traduce in engleza). Ulterior le-a cedat si domeniul fcsteaua.ro, si au inceput sa colecteze oi si lana. Restul povestii o stiti.

Din aceasta schimbare de capital rezulta statutul de club profesionist al Stelei. Jucatori si stafful sunt angazati pe baza de contract de munca, si nu ca si functionari, se platesc taxe, impozite si asigurari. Se modernizeaza stadionul si baza de antrenament, care era o aratura ministeriala. Se creaza departament de marketing (nu marcheting) notiune care nici nu exista inainte de 2003. Se asigura salarii si conditii de top jucatorilor, autocar nou, curse chartar, hotele de 5 stele, stagii de pregatire in statiuni selecte, notiuni care nici nu existau post Becali. Se creaza echipa satelit Steaua 2 si ulterior academia de juniori, inchise ulterior si datorita crizei, si esecului de a propune jucatori de valoare superioara. Problema aici a fost, nivelul mediocru al trainerilor romani de copii si juniori. Se putea inca o incercare cu traineri straini, poate daca nu venea criza. In apararea lui Becali, nici un club care are academie de juniori, nu este fortat sa arunce in paralale alte milioane de euro pe transferuri, asa cum a fost Becali. Enervarea lui este justificata, poate ideea va fi reluata in viitor, desi este mai lejer sa cumperi un jucator gata format, decat sa incerci sa-i formezi tu cu traineri de prosta calitate.

Asa a facut Becali din Steaua un club profesionist si competitiv. Un scurt palmares dupa 2003, in conditii de concurenta interna si externa mult superioare: 3 titluri de campioana, 2 cupe, 1 supercupa, s-a batut la titlu in 7 din ultimele 10 sezone; 3 prezente in grupele CL toate cu calificare, 8 prezente consecutive in toate grupele, 4 primaveri europene, 2 1/8s de UC si o semifinala pierduta de clona lui Tatarusanu. Apararea Stelei cu Radoi, Ghionea si ‘fundasul golgheter’ Goian, a calificat si nationala lui Piturca la ultimul turneu final (si nu Mutu si cel mai prost atac dintre echipele calificate). Banii lui Becali si sangele lui Radoi ca sa pricepi si tu.

Inca 2 observatii: 1) in 13 ani de zile de administratie, MApN a facut gaura de 14 milioane de euro in bugetul statului, peste un milion de euro pe an, in conditile in care a vandut vreo 5 generatii de fotbalisti. Agentia de recuperare a crreantelor statului trebuie sa se sesizeze o data si odata si recupereze banii cetateanului de la acesti generali epoletati de Ceausescu; 2) exista la momentul actual un proses pe rol cu reclamant MApN, prin care se reclama sigla, culorile si palmaresul. Asteptam verdictul, pentru a va inchide gura la toti. Daca nu aveti educatie juridica, atunci trebuie sa stiti ca daca MApN nu poate sa dovedeasca existenta unei alte echipe care a folosit aceste drepturi nepatrimoniale in ultimii 9 ani, actiunea este sortita esecului. Just to be clear, cine este contiuatorul juridic si sportiv al clubului infiintat in ’47, este FC Steaua 2003.

starchild (10 comentarii)  •  26 februarie 2012, 2:50

2. Cred ca ti-a raspuns cineva foarte punctual. Nici un club din Romania nu are stadion PROPRIU. Poate CFR si Bistrita, dar nu le-as numi chiar cluburi, plus ca trenenurile le au in concesiune de la primartii si nu in proprietate. Infrastructura apartine domeniului public, ca in orice tara fost comunista, in care statul detine orice mobil si imobil. Acest mod de proprietate se practica si afara, numai ca stadioanele apartin comunitatilor locale, poate institutilor regale, in nici un caz ministerelor, care au cu totul alt obiect de activitate. Steaua, Dinamo si Rapid au ghinionul de a nu fi asociate cu comunitati locale explicite, si folosinta lor asupra bazelor sportive, este pur si simplu lasata la cheremul celor care se perinda pe la guvernare.

Dupa ce a fost santajat ani de zile, marita chiria de vreo 2 ori, prostul de la Steaua s-a desteptat si si-a pus piciorul in prag. Dependency is weaknes and weaknes is death! La ora actuala ministerul nu il mai are cu nimic la mana pe Becali (1,5 mil euro pe an chirie si impozit pe an, pe o baza unde a bagat cca 10 milioane si natioanala a jucat pe gratis cand a avut chef, iar ministerul nu e in stare sa-l amenajeze decat obligand militari si detinuti sa le curete mizeria).

Deci, Steaua n-are stadion? Demonstreaza cu acte si printuri, ca Steaua a avut stadion vreo data dupa aia sa faci astfel de afirmatii. Tot ce s-a schimbat e ca nu mai platim chirie + impozite de 1,5 milioane de euro pe an, la minister si platim vreo 500.000 euro pe sezon chirie la Primarie (stiu ca Sandu se crede proprietar, dar nu are nici o treaba cu stadionul National, construit din banii bucurestenilor). In caz ca Arena Nationala e indisponibila (cazuri izolate, si daca sunt prevazute in contractul de inchiriere), te asigur ca Steaua are unde sa joace, oriunde in tara asta. Baze de antrenament se gasesc de inchiriat, iar Becali are de recuperat banii din ce a investit in Ghencea, banii cu care poate construi alta baza, sau chiar obtine hotarare in instanta ca poate sa foloseasca baza din Ghencea. La ora actuala nu se impune ca Becali sa contruiasca un nou stadion si o a doua baza de pregatire, doar ca sa te faca pe tine sa zambesti.

Stiu ca jucatorii stramba putin din nas, dar putem sa facem un survey si sa-i intrebam daca ar prefera in schimb sa renunte la 10% din contracte pentru a se putea antrena in Ghencea (baza militara nu? nu intra orcine). In concluzie, un simplu inconvenient, in nici un caz un compromis care trebuie facut si anume ramanera in curvarasie cu MApN si amnenintarilor lor cu evacuarea la orice derby pierdut, plus problema peluzei sud, care nu mai poate misca la fel de golanesc in afara junglei.

Ca sa-ti raspund punctual, ca dupa aia iar nu intelegi: Steaua are stadion, contract de inchiriere pe National Arena (ala mare si civilizat din centru) pana la finalul sezonului. Steaua are baza de pregatire, Mogosoaia si Buftea … daca vrei te iau luni de mana si te duc sa-i vezi pe baieti cum se antreneaza.

starchild (10 comentarii)  •  26 februarie 2012, 3:29

3. Relatia patron-creditor. Cursuri de management, zici?

Calitatea de ‘patron’ sau ‘actionar’ se refera la modul de proprietate prin care este detinuta o societate comerciala. Calitatea de ‘creditor’ se refera la modul cum sunt trasmisi banii, din patrimoniu personal al persoanei in discutie, in patrimoniul societatii. Cele 2 calitati nu se exclud reciproc, asa cum ai vrea tu sa credem (apropo, nu stiu daca ti-am zis, dar eu nu sunt peluzar, nici de sud, nici de nord). In cazul de fata Becali este si patron si creditor. Sunt convins ca ai vrut sa zici investitor, dar ma rog … sunt atatea termene!

In cazul societatilor comerciale, banii nu se transmit, asa cum ii dai tu prietenei bani sa cumpere prezervative. Fie aduci bani prin marire de capital (capitalizare, in general la societatile pe actiuni, in care sunt mai muti actionari care contribuie), fie creditezi societatea, care beneficiaza de acivele monetare si ramane cu creanta, dar este tot creanta ta din moment ce am stabilit ca esti proprietar al ei, patron.

Situatile sunt identice ca si efecte (poate se platesc mai putini bani la stat, nu stiu, ceea ce este bine pentru club). In caz de vanzare-cumparare-schimb, creanta se transmite ca si celelate active si pasive, din patrimoniul lui Becali in patrimoniul nouli cumporator. Nu omoara nimeni pe nimeni, asa cum crezi tu.

Ca sa recapitulez, ma doare fix in cot cum vin banii de la Becali la Steaua, atat timp cat vin si e totul legal. Tu intelegei toata situatia, ca si cum Steaua ar fi o isnstitutie publica, pe care Becali o indatoreaza, ceea ce nu e cazul (vezi punctul 1).

UEFA vrea sa dea o lege care poate sa afecteze modul de trasmisie al banilor, si anume nici un club sa nu mai investeasca (capitalizare sau creditare) mai mult decat produce efectiv. Aceasta lege este in primul rand gandita pentru a ori creditele bancare imense si spalarea de bani care se face de mutantii din vest si spalarea de bani prin fotbal. M-as bucura sa vad o asemnea lege, ca sa vada toti managerii de peluza cat produce un club romanesc efectiv. Din pacate UEFA va fi la fel de invingatoare in fata gigantilor vestici, la fel cum a fost si cu CL, pe care au mutilat-o.

silviana (1 comentarii)  •  26 februarie 2012, 9:20

Presa sportiva din Romania este -intelectual-egala lui gigi becali.
99% din cei din presa sportiva au nivelul lui gigi.
Argumente ? Urmariti convorbirile dintre jurnalisti/moderatori si gigi becali.
In Romania presa sportiva cu foarte foarte putine exceptii este ZERO.Aveti curajul sa va revedeti articolele scrise,analizele facute,documentarea ce o prezentati ? nu cred.
E rusinos, e dureros dar este adevarat.
Veti dispare in scurt timp de pe agenda CITITORILOR amatori de PRESA.Veti fi iubioti de circari.

dlg (1 comentarii)  •  26 februarie 2012, 9:33

@starchild -a rectificat omul mai jos, nu are stadion unde sa joace.cam ce echipa din liga 1 , ca tot numai inspre astia faci raportari, a mai folosit atatea stadioane pentru a disputa meciurile pe teren propriu?in dosarul de licentiere sunt curios cam ce arena a trecut steaua?tr severin, constanta, ploiesti, buzau, bucuresti?ti se pare mare chiria aia?normal..ca tu te raportezi la alte echipe de le noi.dar GB exploata acolo 62000 mp cu un stadion de 28000 locuri, o baza de antrenament cu 3 terenuri, minihotel, parcare, spatii comerciale , cantina, centru pentru copii si juniori, deci cam tot.am un unchi care inchiriaza 120mp unei banci in Lacul Tei cu 7000 E pe luna.ceea ce inchiria MApN-ul era tot un spatiu comercial, pentru desfasurarea activitatii unei societati comerciale.de exemplu, la rapid, acela pe care il face in toate felurile GB, Copos a construit de la 0 o baza de pregatire, ProRapid.GB s-a laudat de mii de ori ca face nush ce stadion, nush unde, ca face baza de pregatire, etc, ce au ramas doar praf in ochii unor naivi, care, dupa cum vad persista in prostie.
Steaua din 2003 e SA doar pe hartie, actionarii au fost de la bun inceput in principal prin rubedenii, plus paunescu si piturca.Acum majoritar e cumnata-sau, dupa care e lucian becali si, incredibil, Mache:).Degeaba incerci sa ne explici si de relatia creditor-finantator, de parca chiar se intampla fix ca la carte.la steaua el face ce vrea, daca s-ar comanda un audit profesionist ne-am lua de cap.”In cazul societatilor comerciale, banii nu se transmit, asa cum ii dai tu prietenei bani sa cumpere prezervative. Fie aduci bani prin marire de capital (capitalizare, in general la societatile pe actiuni, in care sunt mai muti actionari care contribuie), fie creditezi societatea, care beneficiaza de acivele monetare si ramane cu creanta, dar este tot creanta ta din moment ce am stabilit ca esti proprietar al ei, patron.”
cam asta zici tu, cu o naivitate ruda cu inconstienta.tu chiar crezi ca asa procedeaza ciobanul asta analfabet?asta care platea jucatorii din punga de hartie?!tu iti poti imagina cum se aduna toti dubiosii aia de actionari pe hartie cu ciobanul interlop in capul mesei si discuta de capitalizarea societatii si de o strategie financiara?
te-ai oprit la 3…sunt mult mai mutle puncte de dezbatut acolo.
e incredibil cum unii (care sustin ca sunt stelisti) pot aduce argumente in apararea unui astfel de personaj analfabet, rasist, xenofob, infractor, fals, pervers,interlop si lista poate continua….

zagna (4 comentarii)  •  26 februarie 2012, 10:18

bine, bine, asa este, stim de mult timp asta, dar ce facem, am descoperit boala, dar leacul care este? degeaba ne laudam ca suntem 5 milioane de stelisti daca „ne face” jiji, ce fac stelistii potenti financiar (hagi, nastase, iordanescu, enei, piturca….) chiar nu gasesc calea de atac a intrarii ilegale a stelei pe mainile lui becali? apoi, finantarea eu o vad numai ca societate pe actiuni cotata la bursa. altfel, ne vaietam de drobul de sare….

zagna (4 comentarii)  •  26 februarie 2012, 10:24

@pifan, partial ai dreptate, dar ce facem, stam cu mainile incrucisate si ne vaietam la infinit ca asa ne e soarta de a iubi steaua si a suferi?

hanmocar (3 comentarii)  •  26 februarie 2012, 11:30

BV STARCHILD ! Crezi totusi ca nea gusti , asta cu scoala de facultate ( pe care o are in spate ) , pricepe ceva ? MARGARITAS ANTE PORCOS !!!

TavY (1 comentarii)  •  26 februarie 2012, 12:51

Perfect adevarat. Insa nu inteleg de ce voi ziaristii nu-l desfintati pe acest derbedeu, in loc sa-l promovati non-stop in ziare. Dar nonstop. Poate sa-mi explice cineva acest lucru?!?!?!

M. Radulescu (2 comentarii)  •  26 februarie 2012, 15:34

Sunt surprins ca poate cineva sa-l ia in ras pe cel mai important patron, cel mai talentat interpret de muzica bisericeasca, canibalul de antrenori si fotbalisti, geniul politicii nationale si europene si in perspectiva apropiata presedintele Academiei Romane ! Dar si mai surprins sunt ca a inceput sa observe lumea aceste lucruri abia dupa atata amar de vreme …

dancyp (1 comentarii)  •  26 februarie 2012, 16:56

articol de nota 10!!!!gigi impuscate sa scspam de tine…..

Augustin Roman (437 comentarii)  •  26 februarie 2012, 22:46

Pt Starchild si ceilalti fani ai europarlamentarului Gigi Becali – aveti dreptate. e cel mai bun, un profesionist desavirsit, scolit si cu afaceri de exceptie.

Clubul Steaua de azi este oglinda managementului sau fabulos. Echipa joaca ba la Buzau, ba la Constanta, ba la Cluj ori in Bucuresti din mega-respect pentru fanii din intreaga tara!

Mai mult, bazele de antrenament se schimba de la o saptamina la alta pentru ca jucatorii sa nu se plictiseasca, iar adversarii sa nu stie unde sa mearga sa-i spioneze.

Recordul la dat afara antrenori face parte din aceeasi strategie luminoasa de a impulsiona echipa prin aceste dese schimbari.

Nu in ultimul rind, imprastierea juniorilor prin parcuri si diverse sali de sport contureaza o strategie de marketing glorioasa, prin care Gigi popularizeaza cit mai diversificat brandul Steaua.

In inchiere, sa nu uitam ca Dumnezeu apara penaltyurile, nu Tatarusanu, iar rugaciunile lui Emeghara au adus golurile in poarta adversarului.

Tot respectul pentru distinsul nostru europarlamentar!

pifan (5 comentarii)  •  26 februarie 2012, 23:59

Acum pe bune,nu ti-a dat si tie suc cand ai fost la palat?Se terminase farfuria cu fursecuri cand a ajuns la tine?I-ai vandut o parcela de pamant acum zece ani si astazi realizezi ca a putut sa te pacaleasca si un cioban,avand mai multa viziune decat tine,intelectualul?Nu a dezapezit si satul soacrei tale?Nu ti-a dat prioritate de dreapta in sens giratoriu?Ti-a scuipat in cafeaua de protocol,ce ai patit nene,de unde atata ura prost mascata impotriva „distinsului nostru europarlamentar”?

starchild (10 comentarii)  •  27 februarie 2012, 1:21

Becali nu trebuie sa fie un profesionist desavarsit, ca sa investeasca la un club profesionist. Daca ar fi asa, atunci necesitatea staff-ului si orgranigamei de care vorbesti ar fi nula. Nimeni din lumea asta nu le poate face singur pe toate, poate in afara de ziaristii.

1. Nu exista nici un club in Romania care macar sa se apropie ca si marketing de Steaua: numarul de magazine din tara, Steaua mobilul, toate articolele si bauturile promotionale, sesiuni de autografe si alte programe realizate cu partciparea staffului, turul stadionului si al muzelui, cand a fost cazul, etc. Nu vreau sa ma laud, la numarul de fani pe care il are Steaua, acest nivel de marketing si chiar mai ridicat, este normal … dar faci tot felul de afirmatii care nu au acoperire.

2. Vad ca te intorci mereu la problema stadionului si bazei de antrenament, in pofida argumentelor care le-am adus si pe care le stii si tu bine.

Hai sa incerc o noua abordare. Steaua nu-si permite sa plateasca cheluieli de 1.5 mil de euro pe an, ca sa joace in periferia Bucurestiului, Becali nu-si permite. Asta e forta finaciara la ora actuala si asta sunt cerintele propietarului stadionului. Vorbesti de afaceri, si asta este o afacere proasta prntu noi, si pentru bugetul clubului. Vreau sa vad care echipe romanesti isi permit sa plateasca suma asta, pentru ca teoretic Ghencea is open for business. Nu se poate spune ca nu s-au facut eforturi, decat de tine, aparent.

O sa jucam pe National Arena, care este problema? Daca nu e disponibila cateva meciuri, jucam in tara. Fanii din provincie nu merita sa vada Steaua in orasul lor?

Tu daca ai fi un ziarist bun, i-ai lua pe jucatorii aia care strimba din nas la orice inconveniemta, si i-ai intreba ce anume sacrifica ei pentru fotbal si pentru fanii care ii sustin meci de meci? Iti spun de acum ce o sa-ti raspunda Tatarusanu: pixuri si cerneala.

3. Cati dintre antrenori au plecat ei si cati au fost dati afara? Sa luam penultimii 2 antrenori, Cartu, si Lacatus. Cine i-a dat afara? Cluburile care conduc in Romania la antrenori concediati sunt: Vaslui, CFR Cluj si Dinamo. Stiai asta?

Alta chestie, Levy. Cand i s-a aratat usa, Steaua era pe 9 in campionat si pe 3 sau 4 in EL, cu 2p. Cu Stan s-a calificat in EL 1/16s si a urcat 5 locuri in L1. Ne-am fi calificat cu Levy, asa dupa parerea ta? Deci, a gresit Becali sau n-a gresit ca i-a aratat usa lui Levy? In opinia ta, interesul jucatorului sau antrenorului, este prevalent fata de interesul clubului? Daca asa crezi, atunci inseamna ca nu intelegi conceptul de ‘club’ si iti bati joc de astia care te citesc si te iau ca exemplu.

4. Tatarusanu a aparat 2 penalty-uri executate prost, in special cel de la Zurich. in 9 din 10 cazuri nu ghiceste nici macar coltul. Aparatul penalty-urilor nu face parte din ADN-ul lui. Macar daca astra ar fi singura lui problema!

Ce a zi Becali intra in aceeasi categorie cu ce zici tu cand vorbesti despre ghinion, precum si alte persoane din aceeasi breasla sau interes cu Tatarusanu.

Daca Becali ar fi fost inteligent, in primul rand nu ar fi fost in fotbal, in al doilea rand i-ar fi rapuns lui Tatarusanu asa: ‘Milionul ala nu mi le-ai bagat tu in buzunar, ci toata echipa fata de care nu nici un pic de respect daca faci o asemnea afirmatie, jucatorii aia care au tras mai bine ca elvetienii, si aia care te-au salvat de cate ori ai balbait mingea prin careu. In al doilea rand echipa si-a bagat bani si prime in propriul buzunar nu in al meu, care am facut investitii de CL si voi m-ati dus in ELQ dupa locul 5’. Daca si cu parca.

Daca tu ai fi mai inteligent decat Becali, atunci ai vedea ca ghinionul si norocul intra in aceeasi categorie cu magia si superstitia, nici macar la acelasi nivel cu credinta, care presupune vointa si caracter. Ghinionul si restul presupun in primul rand necunoastere, in cazul lui Tatarusanu, a unei rutine a greselilor, lipsurilor, si lipsei de progresie de skill.

5. Eu nu sunt fan al europarlamentarului, ci a ceea ce a realizat ca si patron la Steaua, in comparatie ci ceilalti patroni din fotbalul romanesc. Oricum nu in spiritul acestei revelatii am scris aici, ci din cauza afirmatilor facute de tine, care nu au nici o acoperire in realitate sau prezinta realitatea cu o superficialitate extrema (problema stadionului). M-ai provocat si m-ai instigat, in alte conditii nu as fi intervent pentru a face un caz pro realizari ale Stelei cu Becali patron.

Si momentul cand ai ales sa ataci de o asemnea maniera, mi se pare deplasat. Ai incercat sa te conectezi la agonia cititorului, dupa o calificare ratatata (destul de frustrant), la cald. Tu crezi ca asta insemna jurnalism de calitate? Sau cum a fost desfiintata Steaua de PSport dupa semifianala din 2006?

Si inco o chestie care ma intriga? Ce castigi tu daca isi da ‘Becali demisia’, efectiv (sa ne imaginam o situatie similara). Ai investit actiuni in Steaua? Esti fan stelist de mic? Ai vreun prieten pe care vrei sa-l aduci in locul lui, vreun urmas de-al lui Eminescu? Este Becali cumva mandatat sa te reprezinte pe tine, cum este spre exemplu Basescu?

Penru ziaristi, Becali e mana cereasca, e foarte greu sa gasesti pe cineva care sa alimenteze o medie romaneasca sportiva total lipsita de idei, calitate si stil. Si atunci de sa plece Becali? Ce ai tu de castigat de p2 urma asta? Poate te gandesti la binele fotbalui romanesc, cum se gandesc si jucatorii (gen Brandan) … nu cred. Ceva nu se leaga. Bun, sa lasam asta …

Daca ar fi toata lumea de acord cu tine, cu ce te-ar ajuta? Care sunt pasii urmatori si care este finalitatea? Mitinguri, mineriade, asasinate, rapiri ale familiei? Daca vin 100 de persoane la tine pe blog si iti cer demisia, ti-o dai? E o analogie normala, nu? In ambele cazuri se cerea renuntarea la un drept personal, de catre un tert can nu are nici un drept in contractul respectiv, intre tine si angajator. Si inca o data, care este finalitatea unei asfel de cereri? Terorism indreptat catre persoana in cauza? Ce?

pifan (5 comentarii)  •  27 februarie 2012, 2:27

iMbarligator…,ce sa.i faci,eu nu sunt INTELECTUAL…ca tine.

alin – s (1 comentarii)  •  27 februarie 2012, 5:14

problema stelei e ciobanu e adevarat, dar voi ziaristi l-ati facut mare pe mulgatoru asta de cacat. un idiot. a distrus un simbol. daca steaua in situatia in care e aduce 50000 la stadion, daca ar fi un club adevarat, ar aduce duble la meciurile importante. gigi esti un ratat

Augustin Roman (437 comentarii)  •  27 februarie 2012, 7:55

pifan – relax pls

starchild – multumesc pentru argumente, asta este, eu cred ca Gigi Becali nu se ridica la valoarea unui brand ca Steaua si nu stie sa-l gestioneze, iar in acest moment clubul este departe de denumirea „profesionist”, iar tu ai propriul punct de vedere pe care l-ai argumentat aici in mai multe rinduri si care difera de al meu. Merci pentru dialog!

andreas (2 comentarii)  •  27 februarie 2012, 10:56

daca te cheama dlg a fost dialog, frumos totusi ca multumesti. Speram, toti „stelistii de mici”, ca Steaua sa piarda cu Mioveni. Daca mai zboara si niste pietre, cele doua rinduri numite de unii articol, in sinteza mai buna a lu fanulumocanu, si-a atins tinta. Nu?

pifan (5 comentarii)  •  27 februarie 2012, 11:34

Domnule jurnalist,am sa incerc sa va explic indignarea mea.
Nu sunt anti-Becali,dupa cum nu sunt nici fan acestuia.
Nu sunt angajat al lui si nu mi-a dat niciodata nimic direct sau indirect,nici barem reducere la abonament.
Nu-l urasc,dar sunt dezgustat de foarte multe ori de aparitiile televizate a acestuia.
Nu l-am cunoscut niciodata personal,cu toate ca visez sa-i pot spune candva opiniile mele,ce difera de ale lui,despre onoarea si imensa favoare ce i-a fost facuta de destin,aceea de a fi patronul Stelei.
Dar m-am saturat,m-am saturat,de atacurile presei impotriva echipei mascate sub o mantie groasa configurata,chipurile,pe indepartarea patronului.Mantie groasa formata din:rautate,invidie,interese sau neadaptare la realitatile timpurilor,ce vezi Doamne ar fi raspunsul la infantilismul,incultura,badarania,lipsa de profesionalism,prostia si fanfaronada finantatorului.
M-am saturat de incercarile de manipulare din partea presei,eu avand destui ani ca sa fi prins si intoxicarea comunista.
M-am saturat de tabloidizare,de semi-pornografie si prost gust in singura presa ce o mai citesc,cea sportiva.
M-am saturat de jurnalisti ce incearca sa-si impuna punctele de vedere prin ironii la adresa cititorilor,mistocareli si acuzatii nefondate,renuntand la minima deontologie,la informarea corecta si transmiterea mesajului,lasand cititorul sa-si insuseasca ceea ce crede el de cuviinta.
De aceea ma irita,si in frustrarea mea incerc sa raspund cu aceiasi moneda unui jurnalist care incearca sa ma „ajute sa trec strada”…,eu vrand sa raman pe trotuarul pe care mi l-am ales.
Cu scuzele de rigoare daca v-am vexat,va rog sa aveti in vedere in viitoarele articole si cele de mai sus…, cred ca nu veti mai avea parte de ironiile mele ieftine.
Va multumesc anticipat.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  2 martie 2012, 10:31

apropo de ce se intimpla la Steaua: http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/dezertare-in-masa-de-la-steaua-au-fugit-la-chiajna-311390.html

Comentează