Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Gigi Becali, gafeurul dublei cu Twente. El ar fi bine sa plece de la Steaua, nu Tatarusanu!

Ghinionul pe care Tatarusanu l-a avut la golul lui Twente nu este important. Chiar nu conteaza! Cel care este vinovat pentru situatia actuala se numeste Gigi Becali. De ce?

Pentru ca Steaua este acum o echipa care nu are stadion […]

joi, 23 februarie 2012, 10:37

Ghinionul pe care Tatarusanu l-a avut la golul lui Twente nu este important. Chiar nu conteaza! Cel care este vinovat pentru situatia actuala se numeste Gigi Becali. De ce?

Pentru ca Steaua este acum o echipa care nu are stadion propriu!

Pentru ca  Steaua este acum o echipa care nu are baza de pregatire!

Pentru ca Steaua este acum un club cu organigrama mai mica decit cea a magazinului oficial al lui Twente!

Pentru ca Steaua sta in toanele unui patron incapabil intelectual sa o gestioneze!

Pentru ca Steaua a ajuns din cauza acestui Gigi Becali sa nu mai aiba legatura cu Steaua!

Continuati voi linia pentru ca … Sint convins ca mai gasim un milion de motive! Steaua din mina lui Gigi Becali nu mai are nici o legatura cu ceea ce a insemnat cu adevarat Steaua!

Adaugat de DLG:

– pentru ca de-a lungul vremii a calcat in picioare antrenori, jucatori, suporteri, foste glorii, simbolurile stelei
– pentru ca a tarat steaua dupa el prin cele mai mari scandaluri
– pentru ca a desfiintat centrul de copii si juniori, omorand astfel viitorul stelei
– pentru ca a preluat steaua in mod abuziv, punandu-si rubedeniile in functii cheie
– pentru ca in momentul acesta nu exista nici macar UN profesionist in conducerea administrativa a stelei
– pentru ca an de an in vara se face o selectionata a retrogradatelor si se transfera la kilogram, cate 12-13 jucatori, in iarna dupa 2-3 antrenori schimbati deja spune ca da 5-6 jucatori afara, apoi prin martie incepe “pana de Paste pe primul loc”, iar la final, cu o masa verde prinde gafaind un loc 6.An de an!
– pentru ca l-a pus pe cumnatul Geambazi patron in acte, el avand doar rol de creditor , cu contract.Orice cheltuiala este trecuta ca datorie la GB, iar orice profit, este scos prin Geambazi pe partea cealalta, tot de GB
– pentru ca steaua e acum ca o femeie usoara pe la care trec cateva zeci de persoane (jucatori si antrenori) in fiecare sezon.instabilitate la toate nivelurile.
– pentru ca a indepartat zeci de mii de suporteri adevarati.de exemplu eu, ca stelist infocat, consider acum ca steaua este de fapt in stand-by de cand a fost preluata si pana va fi eliberata.are doar activitatea suspendata, ceea ce vedem acum eu nu recunosc ca fiind steaua.

Din putul gindirii lui Gigi Becali. Ce i-a zis lui Tataursanu :))

„Cine mi-a adus, mă, milioane, tu? Băi, nu tu ai apărat penalty-urile alea, ci rugăciunile pe care Emeghara le-a făcut în genunchi. Nu tu aperi penalty-uri, asta e doar impresia ta, Dumnezeu le apără”

Comentarii (191)Adaugă comentariu

Gore (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 11:55

– pentru că gazeta sporturilor l-a mediatizat peste orice măsură a bunului simț pe acest cimpanzeu, pe acest retardat
– pentru că gazeta sporturilor uită adeseori de sport și se afundă în alte probleme ce nu au tangență cu sportul
– pentru că v-ați umplut de mediocritate
– pentru că în loc să scrieți despre sport, căutați cancanul
– pentru că nu vă pasă de sport, poate chiar prea mult

marin (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 11:56

„careva” este un mare prost!
in rest, va obositi degeaba: steaua cu becali la conducere este cea mai puternica echipa romaneasca, singura care conteaza azi pe plan international, unica echipa care aduce 50 mii de oameni la un meci. opiniile unor frustrati si ale ziaristilor vopsiti nu ne intereseaza si nu conteaza, caci indiferent de situatie: Steaua este numai Una!
cand o sa apara un patron mai bun decat becali o sa va anuntam noi! pana atunci vom continua sa umplem stadioanele si sa visam in ros-albastru!…. spre disperarea voastra, a celor putini!

Red (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 11:56

Cand am citit postul asta, m-am enervat asa cum n-am facut-o niciodata! Tocmai pentru ca ai dreptate!

validog (3 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:09

Eu sunt Dinamovist, dar e inacceptabil ce se intampla acolo…iar la scara mai mare in toata Romania…O sa ramanem 3 milioane in ritmul asta in tara… ca degeaba se scriu articole, se fac reportaje…blah blah…

MEM2010 (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:34

Din pacate, pentru Steaua si suporterii sai, aveti dreptate D-le Roman! Oare se poate face ceva pentru a scapa de acesti imbecili care au distrus fotbalul romanesc? Acesti nemernici care ‘vand” fotbalisti de parca ar fi in epoca sclavagista! In secolul XXI si-n Europa oamenii pot fi vanduti?

DORIAN (3 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:36

Pentru alte echipe de club ESTE PERFECT DACA NU PLEACA BECALI . Becali , multa sanatate si viata lunga . Sincer .

cosmin (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:37

va agitati degeaba . gigi nu va pleca de la steaua nicodata decat mort.

cosmin (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:37

niciodata

evident (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:48

BRAVO ! FELICITARI !

robert0andrei (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:48

„gigi nu va pleca de la steaua nicodata decat mort”

Decat mort?

Dar un puscarias poate conduce steaua ?!?

http://www.youtube.com/watch?v=CG3rXbMqmtU

CUM A FURAT JIJIBONU BECALI STEAUA

marius vasile (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 12:59

corect!
altul este motivul pentru care am simtit nevoia sa iti scriu: m-a facut sa zombesc solidaritatea ta cu Tatarusanu generata de postul pe care joaca.
Hehe, ce zile fripte imi mai faceai pe terenul din curtea scolii 3 😉

radu (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:01

Nu inteleg de ce asemenea articole nu sunt headlinere pe GSP, Prosport sau alte site-uri de profil ?! De ce stau ascunse pe bloguri? Ar trebui bombardati in fiecare zi cretinii astia cu noroi, poate in acest fel ar realiza si ei in nebunia/prostia/inclutura lor ca sunt niste mizerii!

Marius (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:17

Bai, terminati ma cu prostiile astea. Daca pleaca Gigi din Ghencera cine naibii mai finanteaza Steaua? Sunteti varza fara Gigi! Asa nenorocit cum e el, a bagat bani in echipa mai multi decat o sa aduceti voi vreodata din cumparare de bilete!

Lasati-o dracu de treaba si nu mai instigati cu prostii de-astea! Tatarusanu a fost un dobitoc! Si Ilie Stan ca l-a bagat. Meciurile cu Twente erau de castigat!

Asta e move on!!!

gianni (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:22

lasa ca sunt buni Borcea, Copos, Iancu, Penescu etc…Nu zic ca nu greseste si Becali, dar totusi asta e nivelul fratilor..ce vreti, sa ia Steaua Europa League ? Ma faceti sa rad…

Ciprian (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:28

Din pacate situatia este mult mai grava decat s-a crezut initial. Gigi Becali a bagat bani la Steaua, dar pe de alta parte a distrus psihic toti fotbalistii, incepand cu juniorii si terminand cu cei de la prima echipa. De antrenori nici nu mai pomenesc, avand in vedere ce s-a intamplat cu Hagi si Lacatus.
Gigi Becali nu mai reprezinta de mult timp Steaua. El este imaginea clasica a investitorului si patronului roman. Ceea ce se intampla acum la Steaua se intampla in toate domeniile sociale, politice si culturale din Romania.
Concluzionez ca ne meritam soarta ca natie. Noi am facut ca astfel de indivizi sa fie importanti.
Hai Steaua!

eu (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:32

esti doar prost te duci tu si bagi bani la echipa frustratule.

jon (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:37

bine zici daca ati fi si voi mai multi impotriva ciobanului ce bine ar fi da asa de pupincuristi

bazileon (4 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:38

Mai,oameni buni,si Abramovici baga bani,si Ahmetov,si Berlusconi si toti ceilalti: dar cine ii vede? cine ii aude? Oamenii sunt patroni, stau in banca lor si nu mananca castane in vazul lumii. Cei care sunt fericiti cu Gigi, bravo lor: tot inainte!

robert0andrei (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:44

@Marius

Bai omule, Steaua e o afacere profitabila

Nu numai din bilete castiga Becali ci si din
– transferuri de jucatori
– bani de la LPF de la televizari
-bani de la UEFA

BECALI CASTIGA BANI CU STEAUA

Comprendo?

Liviu (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:53

ADEVARATII VINOVATI FATA DE CLUBUL STEAUA SUNT ACELE PERSONAJE CARE IA DAT CLUBUL PE MANA ACESTUI INDIVID BECALI,ACELE PERSONAJE TREBUIESC PEDEPSITE, PERSONAJE CARE S-AU PROSTITUAT PROFESIONAL SI POLITIC PENTRUN INTERESUL LOR.

BECALI NU POATE FI BLAMAT PENTRU CA ACESTA ESTE NIVELUL LUI,CULTURA SPORTIVA PRECARA,LIPSA DE EDUCATIE,ETC.,ETC.

ACESTI INDIVIZI BECALI SUNT UNELE DINTRE RAGALIILE EVENIMENTELOR DIN DECMBRIE 1989.
PRIN ANII ’70 LUSTRUIAU TROTUARUL IN FATA CINEMATOGRAFELOR PATRIA,SCALA ETC. ASTAZI SCUIPA,INJURA,LOVESC IN TRAFIC,COMBINATORI,SI MAI ALES CANDITATI LA PRESIDENTIE.

DACA IN ROMANIA NU S-AR FACE JUSTITIE LA MISTO ASTFEL DE INDIVIZI AR DISPAREA DIN PEISAJ SI AM AVEA UN FOTBAL CAT DE CAT NORMAL CA SA MA REFER STRICT LA TEMA DISCUTIEI

robert0andrei (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 13:58

CHELTUIELI:

– Cumpararea de jucatori, le creste valoarea si ii vinde
– Cheltuieli cu salariile si chirii

VENITURI

– Vanzari de jucatori
– Sponsorizari, pe burta jucatorilor, etc
– Bani de la LPF din televizari
– Bani de pe bilete si abonamente
– Bani de la UEFA
– Vanzari de materiale publicitare, sampanie Steaua, tricouri etc

BILANT IN PROFIT

robert0andrei (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:05

Expresia „baga bani” e pentru prostii care pun botu’ !

bănățanu (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:17

Marine, mai știu pe unul – mbogdan80 se cheamă în lumea asta virtuală – care îi face pe toți proști. Tot suporter stelist… De parcă inteligența este doar apanajul suporterilor acestei echipe. Pune mâna pe istoria fotbalului ca să afli modul în care a intrat în scenă această echipă. Așazisul palmares al ”Stelei” este o mare gogoriță, construită în același timp cu ”socialismul științific” al lui Ceaușescu… Oricum, îți lipsesc și ție, ca și multora, vreo șapte ani de viață… Ăia de acasă…

bănățanu (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:18

Marine, mai știu pe unul – mbogdan80 se cheamă în lumea asta virtuală – care îi face pe toți proști. Tot suporter stelist… De parcă inteligența este doar apanajul suporterilor acestei echipe. Pune mâna pe istoria fotbalului ca să afli modul în care a intrat în scenă această echipă. Așa-zisul palmares al ”Stelei” este o mare gogoriță, construită în același timp cu ”socialismul științific” al lui Ceaușescu… Oricum, îți lipsesc și ție, ca și multora, vreo șapte ani de viață… Ăia de acasă…

Mihai St (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:18

Suntem invatati sa vedem numai rezultatele si sa indicam vinovatii care „pica” in aceste momente.Tatarusanu a tras lozul necastigator de data asta.Il mitraliem,cum ne sta noua in obicei?Il dam afara?NU!Tatarusanu este efectul,cauza este una singura: Gigi Becali!Steaua nu are stadion, nu are baza de pregatire, se antreneaza si joaca pe unde poate.Salariile se platesc numai cu scandal iar patronul pleaca sa fie mare salvator, cu tot cu presa dupa el, uitand sa spuna ca tot ce face de fapt face cu banii staffului tehnic si al unora dintre jucatori…care trebuie sa mai rabde pana el, patronul salvator, va mai face rost de bani sa le plateasca drepturile detinute prin contract.Acelasi patron, acum si in rol de manager, da afara jucatori si transfera fara nicio strategie clara, ataca jucatorii in public, ii anunta ca nu isi vor mai lua salariile, ii „motiveaza” spunand ca nu au valoare si ca vor pleca etc. Din nefericire tot el, acelasi patron, alege si antrenori de o calitate indoielnica pe care ii manipuleaza dupa cum vrea el si,daca acestia protesteaza, ii da afara.La Steaua nu exista o organigrama completa si corecta care sa defineasca atributiile fiecarui angajat.Spunea cineva ca Becali a bagat bani.Eroare mai mare nici ca se poate!Becali a scos bani din vanzarea de jucatori, drepturi tv, de la UEFA si din vanzarea de bilete. Ganditi-va ca a scazut salariile jucatorilor la o limita maxima de 120.000 euro.Mai mult ce se poate spune?Cand se doreste calificarea la nivel declarativ iar echipa nu are unde sa se pregateasca atunci e o grava greseala de management.Problema e, cine e managementul?Argaseala?NU!Narcis Raducan?NU! Becali si Teia Sponte.Si atunci,de ce ne miram?Cand aduci fotbalisti care nu au mai jucat de nu mai stim cand dar sunt buni ca accepta limita de 10000 euro/luna, atunci nu vad cum vrei sa invingi.Cand transferi 6 atacanti cand nu ai mijlocas dreapta si fundas dreapta de meserie, atunci este o eroare impardonabila.Comisa tot de catre Becali.Nu credeti ca deja e cam mult?

bănățanu (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:19

Îmi cer scuze că am postat de două ori. Conexiunea e de vină…

bănățanu (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:31

De acord, d-le Mihai : Tătărușanu a tras lozul necâștigător. În niciun caz nu trebuie să-l omorâm pentru asta, fiindcă e doar un efect, cum corect ai afirmat… Ai greșit însă (e doar o părere) în identificarea cauzei : Gigi Becali nu este o cauză, ci același efect al unei ”democrații dâmbovițene”… Cauza este unică: dacă nimic nu merge în țara asta, atunci cum să fie fotbalul excepția?…

Ciprian (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:33

Mai este un aspect: Becali nu a bagat foarte multi bani la Steaua, el a imprumutat clubul. In momentul cand se trage linie si datoria devine scadenta, Becali isi recupereaza banii si face si profit.

starchild (10 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:44

Eu stiu patroni care baga bani de ordinul sutelor de eurocenti pe sezon, fac evaziune fiscala, nici pomeneala de calificari in primavara europeana sau macar in grupe (exceptand pomana de acces direct), se aud mai strident ca Becali si nimeni nu le cere sa plece. Chiar e nevoie sa dau nume?

Voi vreti sa inlocuiti patronii de azi cu, oameni de afaceri reci si calculati, silentiosi (vezi Bucsaru), nu se poate … Insusi notiunea de afacere este incompatibila cu ce inseamna fotbal romanesc. Nu poti sa vii si sa investesti, intr-un fotbal in care un jucator produce anual in jur de 20.000 de euro si vrea salariu de 300.000 de euro (sa luam cazul lui Brandan). Afacerea si pasiunea se intalnesc foarte rar una cu alta.

Modelul patronului roman in fotbal este asadar influentat de piata autohtona, de puterea de cumparare a microbistului roman si de gradul sau de educatie in business. Cei mai inteligenti si mai bogati, vor sta cat mai departe de fotbal posibil, si se vor concentra pe contracte de asociere cu statul roman. Acolo sunt afacerile serioase si banii facuti usor. Fotbalul ramane asadar cu micii evazionisti (dosarul transferurilor), cu exploiterii, care intra si ies in fotbal in exploatarea unei situatii avantajoase, cum au fost cele 4 accesuri directe (Pascany sau Bucsaru) sau nebunii (Becali si Porumboiu). Acestia din urma au facut avere relativ repede, si nu inteleg pe deplin valoare si puterea banului in capitalism, ceea ce le permite sa-i imprastie cu oarecare lejeritate, spre norocul fanilor echipele lor, care din pacate nu pricep ce noroc a dat peste ei, si faptul ca asta este singurul element care face diferenta intre echipele lor si celelalte, si anume nebunia si lipsa de educatie a patronilor lor … intr-o perioada in care Liga lui Mitica nu are nici macar forta finaciara de a trece de tuturile preliminare.

Becali si Porumboiu, traiesc in lumea lor, capitalismul de anii 50, 60, dau salarii si fac transferuri pe sume care nu sunt justificate de puterea pietei, mai mult viseaza decat gandesc, iar aceasta nebunie e cea care face diferenta de competitivitate intre echiplele lor si normalitatea fotbalului romanesc (sa zicem Dinamo si investitile de ordinul eurocentilor pe sezon … un club care traieste 4-5 ani din bani si imaginea unui transfer precum Torje).

Exista si reversul medaliei cu acest tip de patroni, si anume ifosele, mofturile, se ofenseaza si panicheaza usor, iau decizii instinctuale, le place sa se auda vorbind si undeva in mintea lor chiar cred ca sunt venerati poate la propriu de popor cu statuiete mici de ceara si rugaciuni. Aceasta tipologie, este pe cale de disparitie, si pe mine nu are decat darul sa ma amuze. Totusi este singura care face diferenta intre Steaua si conditia fotbalului romaesc, si aduce Steaua intr-o faza a competitiei inca Metalist si Plzen au bugete de salarii triplu, respectiv dublu decat Steaua, cel mai mic buget din 1/16s.

Nu exista nici un motiv pentru care sa prefer modelul de patron evazionist sau exploatationist in detrimentul celui becalist. Cand va aparea alt model de patron in fotbalul romanesc voi analiza din nou optiunile, dar pana atunci Becali ramane la putere, idiferent6 cati plangaciosi si analfabeti miauna pe aici, si ziaristi bagati in media de Cornel Dinu si de securiatea reminiscenta. STFU!

io (73 comentarii)  •  24 februarie 2012, 14:52

100% de acord, foarte bine punctat. Acum 2-3 ani eram egali cu napoli, basel si altii. Unde sunt ei acum, si unde e steaua?

stecler (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 15:08

De ce este incriminat Tatarusanu: Cand un adversar scapa singur si portarul apara,tabela ramane neschimbata.Totul este normal,portarul si-a facut treaba ca de aceea este platit.Cand el greseste,tabela se modifica si atunci este bai mare.Cand atacantii nu reusesc sa dea gol din 2-3m cu poarta goala nu se intampla nimic,ei nu pentru asta sunt platiti Doamne fereste.Cand insa reusesc sa dea totus un gol atunci sunt eroi,tabela se schimba si toata lumea este multumita.Nu conteaza ca altii am au muncit ca el sa ajunga intr-o situatie favorabila.

MM (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 15:08

Nu ne-ai spus nimic nou, mai putin prostia ca Tatarusanu e mielusel nevinovat. Nu Becali sta ca oaia in poarta, ci ametitul mai susmentionat. Iar oierul-sef nu doar conduce prost un club, ci ne mai si reprezinta pe plan european, pentru ca asa a votat poporul suveran.

danbu60 (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 15:15

Domnule dumneata mai ai reminiscente din comunism. Mai multi angajati nu inseamna eficienta ci risipa, nici Inter si Milan nu au stadionul lor. Ai scris un articol pentru minte putina a celor care gandesc si fac cum le dicteaza AISS. E usor sa dai din gura ca ei si dumneata. Sti cumva cat costa un cantonament macar, intretinerea unei echipe ? Habar nu ai dar vorbesti ca nu costa nimic. Dumneata si dusmani Stelei uni dintre ei prost numiti stelisti. Nu mi-a dat nimic Becali, nu mi-a facut nici biserica, am vazut mai mult fotbal decat analfabeti din peluza sud care bat femeile si copiii la meciurile Stelei ca sa piarda bani Becali fara sa-i intereseze din gura Steaua. Le canti in struna lupen proletarilor doar te va baga in seama cineva din GSP sa scrii o pagina mai in fata. N-ai nici o sansa, esti lipsit de talent si moralitate. Aspept cu seninatate injuraturile peluzei sud, ma onoreaza.

mo5craciun (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 15:58

E foarte trist cand 10 mii de oameni se duc sa vada „mall arena” IN CONSTRUCTIE si la un protest pentru a incerca macar, sa salveze cea mai iubita echipa din tara din mainile unui labil psihic vin maxim 2-3 mii de STELISTI. Puteti spune orice, dar daca nu simtit macar un dram de scarba din ce se intampla cu echipa asta nu va puteti numi STELISTI. Sunteti niste oi. ( nu e o jignire, dar cine crede ca becali sta la steaua din placerea de a pierde bani, chiar este oaie )
MORI JAVRA !

Calin din Cluj (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:06

Foarte bun si foarte pertinent acest articol. Privind putin in urma, nu putem sa nu remarcam echipe din provincie gen CFR, UNIREA URZICENI, OTELUL care au avut liniste si au castigat titlul. Pe langa acestea au aparut si alte cluburi cu stabilitate, gen U Cluj, ASTRA, PANDURII, VASLUI unde relatiile patron – jucatori sunt relativ normale. Pana si la DINAMO s-a intrat intr-o oarecare normalitate. Si atunci, ceea ce se intampla la STEAUA, mi se pare foarte firesc.
Pacat de aceasta echipa, de trecutul ei, de performantele ei, si, de jucatorii emblematici plus antrenorii valorosi pe care i-a avut. Daca nu exista cultura si inteligenta, acestia nu vor putea fi apreciati N I C I O D A T A!!!!

ENDer (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:25

http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/25149/

Un articol foarte interesant pt toti cei care sustin ca ciobanul vine cu ‘bani de acasa’.

Plus potentialul celui mai mare brand al Romaniei este valorificat la 10% din valoarea lui. Pt cioban valorificare inseamna doar banii din bilete. Cand esti un taran needucat n-ai cum sa intelegi niste fineturi.

In fine, voi toti cei care ii luati aparea lui ‘ne-a gigi’ nu sunteti stelisti! N-aveti nici cea mai mica legatura cu acest club. Voi aveti treaba cu idolul vostru.

VINDE, PLEACA, MORI!

Claudiu (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:26

Felicitari pentru articol! Nu ma asteptam sa apara ceva de genul asta pe site-ul GSP. Cred ca intelegeti toti de ce. Daca ar gandi toti ziaristii ca dumneavoastra cred ca s-ar produce multe schimbari in fotbalul romanesc. Nu de alta, dar ar deschide ochii oamenilor prostiti in primul rand de ceea ce vad la TV si ceea ce citesc pe site-uri de „sport”.

henric al VIII-lea (4 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:32

Perfect adevarat ce spui. Felicitari !

Onoare Peluzei-Sud si tuturor celor care au luat atitudine impotriva acestui impostor, care prin aranjamente dubioase si cu complicitatea sefilor de la armata,a ajuns la conducerea Stelei !
Cat sa-l mai suportam, fratilor, pe acest retardat increzut sa-si bata joc de toata suflarea stelista ?

PS. Cei care mai cred in minciunile si aberatiile ciobanului europarlamentar le urez sanatate si sper sa inteleaga ca , atata vreme cat acest individ sta in fruntea echipei, n-o sa facem performanta !

Forza Steaua !

robert0andrei (5 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:38

@starchild

Aici http://www.youtube.com/watch?v=CG3rXbMqmtU

se arata cu Neaga a fost luat pe un pol si vandut pe milioane

Ca bilant, mult mai multi jucatori au fost vanduti in castig

La un meci se vad bilete de 50.000 x 10 euro = 500.000 euro

De la FRF stii cat a luat?
De la UEFA stii cat a luat?

Sa vorbim pe cifre !

La Brandan (ca marfa) stii cat e diferenta intre pretul de achizitie si cu cat il da la chinezi?

De nebun e nebun intr-adevar, schizofren mai precis, dar nu cum zici matale ca e nebun ca arunca cu banii…. Te cheama Pontes cumva?

Murmurel (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 16:49

Toate echipele sint in aceeasi situatie numai ca nivelul negativ (sub 0) al familiei B. are repercursiunile cele mai vizibile la Steaua. Elita Romaniei? Rummenigge a fost gazduit de Gigi si a dat un interviu in care ii era greu sa-si stapineasca risul, povestind de pataniile de la „Palat”. Aur si Hollywod, zicea neamtul.

godzila (2 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:58

bravo , asa este dar ar fi mai bine daca voi presa l-ati marginaliza pe acest cabotin care este oierul sef. atunci va vedea ca intr-adevar nu este nici manager nici patron nici atotstiutor. atinci va fi mai usor sa-l vedem indepartat de fotbal si de steaua. este un gunoi care si-a adus toata mizeria morala in acest club si care ainfectat echipa fanion ducand-o spre moarte sigura.iar lui ovi ii transmit sa se bage sluga la jiji ca il adora dupa cum vad

Copy-paste (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 18:59

Felicitari..Sper ca pt acest articol sa nu ai probleme in Trustul Gsp…

Augustin Roman (437 comentarii)  •  24 februarie 2012, 20:23

danbu60 – daca as fi rautacios ti-as face mai intii citeva observatii gramaticale. Dar nu e cazul sa intram in astfel de polemici. Tocmai pentru ca am o licenta luata si ceva ani de management in spate imi permit sa vorbesc. Daca tu vrei sa vezi lucrurile doar la suprafata, foarte bine, este parerea ta! Accepta si tu la rindul tau parerile celorlalti!

Red (1 comentarii)  •  24 februarie 2012, 23:44

E bine sa i se mai dea o sansa lui GIGI- CENTRU ATACANT, macar o repriza. Mai stii, poate da goluri, ia Steaua campionatul si se vinde in Italia ca jucator !

Enola Gay (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 7:35

@huligan, golan si derbedeu – omule, cu tot respectul, dar m-am saturat pana peste cap de bravurile astea ale voastre asa cum m-am saturat si de dementa colectiva a celor ca ovi. Nu va obliga nimeni pe voi, ultrasii, sa stati la 0 grade in peluza sau sa mergeti in deplasari dupa echipa. Eu am fost si la meciuri cu Progresul si Sportul, am inghetat pe stadion, m-a plouat, m-a nins si n-am plecat cu un sfert de ora inainte de final doar pentru ca eram condusi cu 5-1 de Bacau sau mai stiu eu cine, dar am renuntat de cand a venit ciobanul si sunt de parere ca daca nu ar exista atatia spalati pe creier care sa „sustina” echipa, javra asta de la conducerea Stelei ar pleca. Totusi, spune-mi si mie, eu, omul normal care nu se duce la stadion in peluza, dar nu e nici vreun dobitoc, ca acel ovi, cam ce statut are in ochii tai de ultras? Sunt curios…

jaoju (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 8:38

cat e ciobanul acolo, rivalii au un adversar mai putin…
da-i, doamne, viata lunga !

mario (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 8:45

articol de prima pagina , felicitari celor care au coloana in presa romaneasca (din pacate majoritatea jurnalistilor , ziaristilor sant murdariti de banii ciobanului) sper din tot sufletul sa scapam intr-o zi de acest cioban incult si nesimtit

Augustin Roman (437 comentarii)  •  25 februarie 2012, 9:08

Fiti atenti ce replica i-a dat Gigi Becali lui Tatarusanu:

“Cine mi-a adus, mă, milioane, tu? Băi, nu tu ai apărat penalty-urile alea, ci rugăciunile pe care Emeghara le-a făcut în genunchi. Nu tu aperi penalty-uri, asta e doar impresia ta, Dumnezeu le apără”

Robert A (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 11:46

Ciobane pleaca de la Steaua! Ne-am saturat sa ii vedem mutra de prost pe toate posturile

anti gigi (1 comentarii)  •  25 februarie 2012, 11:56

replica data de becali lui tatarusanu spune totul despre caracterul infect al lui gigi ,si al intregii familii becali,care prin coruptie si minciuna au contribuit la distrugerea fotbalului romanesc,si acum aspira la distrugerea Romaniei,daca gigi ajunge presedinte.trist este ca exista atatia analfabeti,si oameni cu o gandire anormala incat sa-l voteze,dovada fiind ca a ajuns in parlamentul european.daca ajungem sa fim condusi de oameni ca becali,borcea,vanghelie,etc.,va fi vai si amar de noi,ca popor.cei care ii sustin pe acesti oameni,au ca singur argument: ca sunt destepti pentru ca au facut bani.trist.ca sa faci bani nu trebuie sa fi destept,e de ajuns sa fi hot,tupeist,si chiar si prostia ajuta,se pare.exemple:becali,vanghelie,sile si nutu camataru,ion clamparu;va intreb ce IQ credeti ca au aceste personaje ?

Comentează