Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De ce nu se vede CFR?

Campioana României este înconjurată de o tăcere de catedrală. Asta sună frumos, dar face rău.

Atunci cînd nu ne vom mai împărţi ţara în România de dincoace de Carpaţi şi România de dincolo de Carpaţi, dar mai ales atunci cînd […]

miercuri, 16 ianuarie 2013, 10:16

Campioana României este înconjurată de o tăcere de catedrală. Asta sună frumos, dar face rău.

Atunci cînd nu ne vom mai împărţi ţara în România de dincoace de Carpaţi şi România de dincolo de Carpaţi, dar mai ales atunci cînd nu vom privi în paşaportul oamenilor, ci în ochii lor, am putea vedea altfel lucrurile. Totul mai limpede. Ţara cu toate ale ei: bune şi rele, frumoase şi urîte. Minunata geografie şi discutabila economie, premianţii şi repetenţii societăţii. Totul. Printre altele, nu neapărat la sfîrşit, acolo unde se termină speranţele, ţara cu fotbalul ei. Atunci, nu ne vom mai întreba fals retoric ce fel de echipă este CFR, aşa cum a făcut-o preşedintele Mircea Sandu la prima ieşire publică din 2013. O echipă bună alături de Steaua, nimic de zis, dar, hmm, românească?, în afară de doi-trei români care nici ei nu prea joacă, numai străini, străini, străini. Aveţi dreptate, domnule preşedinte, nici puritatea naţională nu mai este ce era odată.

O întrebare totuşi. Pentru noi. Una simplă, doar cu subiect şi predicat. Ce face CFR? Şi încă una, şi încă una. De ce nu se vede echipa care a reuşit să cîştige pe Old Trafford, de ce nu avem ştiri dinspre Cluj? A plecat Aguirregarai, s-a întors Weldon, cîţi ştiu? Cine este de vină pentru acest vid în jurul campioanei României? Ştiu ce veţi răspunde. Este atît de previzibil. CFR face bine, dar pe voi nu vă interesează. Sînteţi prea ocupaţi să căutaţi în coarnele Stelei. (Nu o luaţi ad litteram!). Nu ştiţi decît să îl cîntăriţi pe Adi Rocha, să îl aduceţi pe Maxim la Bucureşti (cu forţa), să-l transferaţi pe Chiricheş la Milano, să îi mai ridicaţi o odă lui Reghe pentru mijloacele lui revoluţionare de pregătire. Steaua, Steaua şi iar Steaua. De aceea nu se vede CFR, totul este inundat de Steaua, paginile ziarelor, minutele ştirilor la televiziune. Talk-show. Talk, talk, talk. Steaua, Steaua şi iar Steaua.

Poate că aveţi dreptate. Cadu, Felgueiras şi ceilalţi merită mai multă atenţie. Sînt jucători importanţi, au deprins exerciţiul cooperării cu presa. Sînt oameni care au ceva de spus. Mai mult, asta de la faţa locului, din cantonamentele spaniole. În timp ce steliştii cuprinşi în bloc de o stare de vertij întîmpină ziariştii ca pe nişte musafiri nepoftiţi, clujenii din Gruia dau bună ziua, vorbesc, îşi pun pe tavă gîndurile. Numai că, să vezi şi să nu crezi? Prin intermediul Look TV, patronul CFR-ului cumpără drepturile de difuzare ale meciurilor amicale ale Stelei. Nu Digi, nu Dolce, nu GSP TV. Look TV. Cu mic cu mare steliştii sînt invitaţi să-şi vadă favoriţii exact la postul Marelui Concurent de Peste Munţi.

Îşi trădează Arpad Paszkany echipa? Bineînţeles că nu. Doar că un om de afaceri redutabil nu lucrează cu sentimente. Nici cu lozinci care gîdilă patriotismul local. Paszkany îşi cunoaşte interesul financiar. Steaua vinde bine, se vinde bine. CFR vinde imaginea unei excelente echipe româneşti care cîştigat în faţa lui United la Manchester. Dintr-o parte curg ştirile ca un rîu de munte învolburat, din cealaltă picură decenţă şi foarte multă reţinere. Iar vina nu este (numai) a noastră nici într-un caz, nici în celălalt.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

matzu (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 17:47

Sun aproape socat sa vad un articol de bun simt despre alta echipa ecat Steaua. Felicitari!

FolrinCluj (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 17:48

Deci ma repet pentru toti comunisti adica (STEAUA)
http://www.youtube.com/watch?v=LmCEzPnae84&feature=youtu.be
Steaua traieste din amintiri asta e purul adevar.Facem o diferenta sa zicem de mentalitate la CFR1907 pe stadion indiferent ca e vara iarna nu vezi sa arunce nimeni in teren cu nimic nu SUNT GARDURI DE 4m,in schimb la steaua daca e un meci in timpul ierni risti sa ai belele asta e cultura din ardeal faca de sud.

stefy (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 18:05

Frumos articol … staua are mai multi suporteri, becali e un mascarici ,romanii prefera sa-l asculte pe becali decat o adevarat valoare a Romaniei ma refer la un scriitor sau ceva . De CFR se vb doar cand face ceva extraordinar cum ar fii victoria de la man utd , la Steaua se cauta in ficare zi un fundas drapta il cantareste in ficare zi pe Rocha > In concluzie ai mare dreptate domnule Cristi . Eu personal m-am saturat de atata”Steaua” .

kfr (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 18:23

Wow ce le-ai facut !!Ai suparat ziaristii ce nu stiu altceva decat Steaua,Gigi,MM,Reghe,Palat,etc.!!
Sa ne spui daca Ioanitioaia tia taiat din salar!! :)))

stando (64 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 18:54

Sunt uluit, mister Geambasu ! Sa scrieti un asemenea editorial – si unde, in ziarul stanei ! – mi se pare un gest de mare curaj din partea Domniei Voastre. Vreti s-o intindeti inspre alte zari sau ce s-a intamplat ? Nu-i vorba, ca ceilalti colegi de redactie se intrec alaturi la osanale si prim-planuri cu oierul din Pipera, dar orisicat…

Ramon (72 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 20:03

1. primul ziar de sport al Romaniei e dator sa ne informeze despre primele echipe din clasamentul primei ligi, deci si despre Astra sau Pandurii, de fosta campioana si de cea de anul acesta (si anul viitor).

2. cu parere de rau pentru CFR, dar nu mai veti lua titlul multi ani de acum incolo. Motivul este ca premarul vostru (cel mai slab de la Ceorbea incoace) avea partidul lui la putere. Om trai si vom vedea daca am dreptate, chiar daca CFR a aratat ca poate cu o selectionata mondiala (fourth hand).

BHFanaticosBH (13 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 20:42

foarte bun articolul.,.,sunt curios daca Steaua ar fi reusit performantele CFR-ului ce s-ar fi intamplat,probabil k in urmatorii 3 ani doar despre asta am fi auzit despre marile victorii ale stelei din UCL.,sa ne fereasca D-zeu sa bata si Steaua la vreo ekipa mare gen Chelsea,Arsenal etc., vom ajunge sa nu mai stim nimic de celelalte ekipe din campionat.,..,rusine sa le fie unora din presa sportiva,.,

Ben (2 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 20:53

In sfarsit putina decenta jurnalistica, si putin bun simt.

Au ajuns sa puna numele Stelei si in articolele in care nu este vorba de Steaua :)) Dai drumul la programele de sport, il auzi doar pe Gigi cu argumentele lui labile. Daca 30 si ceva la suta dintre romani tin cu Steaua, 60% tin cu ALTE echipe si ar fi de bun simt ca sa existe stiri vizavi de ele, pentru ca joaca in acelasi campionat. Dar emisiunile se fac mai usor sunandu-l pe Gigi: omul e garantia unui titlu de scandal si pentru site-urile de „sport”.

Felicitari pentru articol, pentru obiectivitate si curaj!

Cantor Zoli (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 21:16

Sincer va spun, n-am vazut de ani de zile un asa articol CORECT despre ce se petrece in aceasta tara …BRAVO DOMNULE GEAMBASU, SA VA TINA CAT DE MULT !!!! FELICITARI

BHFanaticosBH (13 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 21:16

ma bucur sa mai vad si oameni lucizi,,,remarci corecte,,,.ma bucur sa vad k nu toti oamenii din presa sportiva sunt orbiti de Steaua,.,.si Becalizati,..,Felicitari domnule Geambasu si sa va vedem cat mai des in emisiuni sportive,,.

Ceferist (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 21:18

Cel mai important e ca avem tot mai multi sustinatori atat din tara cat si din strainatate! Fiti siguri ca in occident CFR se vinde mult mai bine decat steaua! Evident cand am zis occident am exclus din fasa capsunarii si cersetorii care sunt stelisti! Fortza CFR!

Ciollo (9 comentarii)  •  16 ianuarie 2013, 22:22

Cand deschid un ziar sau intru pe un site de sport (mai ales aici) imi doresc sa pot vedea clasamentul la zi al primei ligi (cel putin) la oricare din sporturile de echipa practicate in Romania (polo, rugby, hambal, etc) precum si stiri despre competitiile importante (gimnastica, natatie, atletism, etc). De asemenea: statistici, detali tehnico-tactice, analize si interviuri (antrenori, jucatori si cam atat). Gasesc in schimb meciurile gigi-copos, negoita-badea, etc, precum si analize pertinente despre sistemul in care va juca Chiriches la Milan, statistica iesirilor in club ale lui mutu sau detaliile tehnico-tactice ale trecerii fufelor prin paturile fotbaliatorilor. La CFR Cluj e insa mult, mult mai greu sa gasesti astfel de stiri de interes national. Si atunci, de ce sa-si complice inutil existenta stimatii ziaristi? De ce sa scrie despre normalitate, performanta sau sport? Ca sa se puna rau cu ciobanii sau grobienii care scriu cu atata talent pe site despre organele reproducatoare si neamurile celor din galeriile adverse? Pai, nu. Mai bine nu. Mai bine continuam in acelasi stil, aducand ca scuza zeul rating. Cam din acest motiv, cred eu, nu se vede CFR-ul.
Cat despre faptul ca postul lui Paszkani transmite meciurile stelei, nu pot spune decat ca este o alegere inteleapta. Asta ptr ca acest om mai si gandeste si stie ca un post tv nu se face doar ptr o singura categorie de privitori. Acest post tv nu a prezentat echipa steaua, a prezentat un meci de fotbal. Pe cand, majoritatea dintre voi, nu puteti scrie despre lucruri care nu au legatura cu can-canul… De aceea nu se vede CFR-ul, mai ales pe site-ul si in paginile gsp.

Ali (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 0:18

Felicitări Cristi !

omar09 (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 0:53

Imi place acest articol si vad cativa ,,PROROCI,, mai multi din bucuresti dar si din Cluj ca isi dau cu parerea cum ca C.F.R. nu are sustinatori , voi ciudatilor sante-ti niste frustati , care var ca C.F.R-ul castiga tot mai mult teren si vede-ti echipele voastre in ,picaj., eu am colegi la lucru in Italia care surprinzator stiu tot mai mult de C.F.R. CLUJ. Pe voi va doare ca o echipa , foarte titrata care nu vorbeste ci lasa ca faptele sa se evidentieze .

Adriann_ (3 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 2:26

Alo, Geambasule, ai avut curiozitatea sa citesti insailarea penibila pe care colega ta Mara Andries a „realizat-o” apropo de performanta lui Daniel Ghita? Biata femeie habar n-are nici macar ce competitie era aia, cate runde au meciurile samd. Cum sa se faca audienta din incompetenta crasa?
Aveti audienta pe fotbal pentru ca e singurul lucru la care se pricep cativa oameni din redactie iar audienta e centrata pe Steaua pentru simplul motiv ca despre asta scrieti cu disperare. Au fost subiecte interesante din curtea CFR-ului in materie de transferuri in iarna asta (Sougou, Felgueiras curtati de echipe din campionate importante), voi bateati apa-n piua cu ce mai visa Becali ca aduce… De, daca astia doi erau impresariati de puscariasii albanezi am fi avut zilnic cate un articol despre cum se bat pe ei Real, Barcelorna, Bayern Munchen si Manchester United.

„U”nica i”U”bire esti t”U” (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 3:43

„U” Cluj -Napoca singura echipa iubita in Ardeal.

tatik”U” (9 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 4:33

Sunt placut impresionat de multe comentarii. E adevarat ca, din pacate, fotbalul (si alte sporturi) este marginalizat. Imi aduc aminte cand ProSport a fost lansat, lunea citeam toate stirile de la A la Z, toate sporturile. Acum, insa, hai sa recunoastem, daca vrem rezultate, le gasim online. Daca vrem analize corecte ale unui meci sau altul, nu le gasim, asta pentru ca senzationalul se vinde mai bine si, la drept vorbind, e mai usor de scris. Nu-ti trebuie talentul lui nea Vanea sa scrii de aventurile lui icsulescu.

Cinezan Vladimir (50 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 8:05

Despre CFR se scrie cu zgârcenia și obida celui care cumpără pe veresie capre care se dovedesc a fi șchioape și înjură capra sănătoasă a vecinului. Despre echipa din Gruia clujeană aflăm din presa sportivă numai „bombe” gata să explodeze și să facă rău: echipa nu va primi atâția bani cât spera să primească după disputele din Liga Campionilor, băieții au cam renunțat la luptă și acceptă supremația echipei care s-a distanțat în frunte, străinii fac legea în vestiar, pe Bastos nu s-au primit încă banii și așa mai puțini decât se spunea, Paszkani și Mureșan nu mai știu cum să scape de unii jucători, iar despre revenirea lui Weldon se vorbește cu jumătăți de silabe, frazele fiind lustruite pentru alți atacanți care vor sparge tiparele, niște Rocha și Tatu. Pe de altă parte aflăm ce mulți euroi vor încasa steliștii pentru participarea în Euroligă și ce glorie ne așteaptă pe toți românii în urma pițurciadei cu jucătorii, bucătarii și maseurii steliști masați cu toții în autocarul „naționalei”. Știrile sunt inundate cu stele de tot felul, s-a ajuns ca românul să caute alte posturi cu știri adevărate, nu fabricate stând în ploaie în fața palatului, în speranța că cineva, totuși, va aduce și o umbrelă. Am ajuns să știm fiecare rid de pe fața păstorului, să ne ștergem pe ochi cu rânjetul viclean al managerului, sau să îi punem în rame, alături de fotografiile cu cei ai familiei, pe jucătorii steliști pentru care se bat în oferte marile cluburi europene. Știm că echipa din Ghencea are pusă la rece șampania pentru finala de pe Amsterdam Arena, pe când ceferiștii vor fi vizitatori onești ai Domului din Milano și ne întrebăm oare ce manele înălțătoare va audia familia Reghe – Prodan, după succesele din primăvara acestui 2013 ?! Cu Dumnezeu înainte !

carlos (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 8:24

Vina este a voastra redactorilor pentru ca ne intoxicati cu aceasta echipa numita STEAUA lui …..In Romania nu sunt alte echipe decit Steaua. De ce nu isi face tv proprie aceasta ecchipa sa fie idolatrizata acolo, si sa va duceti si voi. Eu stiam ca Liga are 18 echipe nu este formata numai din Steaua. Voi sunteti de vina, nu cautati in alta parte.

ds (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 9:25

In sfarsit un articol corect si bun, d-nule Geambasu, asa cum ar trebui sa fie toate. Cfr-ul nu mai e doar o aparitie meteorica in Romania( in ciuda vechimii sale). A devenit un club important fie ca place sau nu. Si cred ca cel putin in urmatorii zece ani trofeele se vor aduna in vitrina clubului din Gruia. Oricum, e important sa avem cat mai multe cluburi puternice. Din pacate Craiova a disparut, Rapidul se zbate in ape tulburi, Dinamo devine un turn Babel, unde fiecare investitor vorbeste pe limba lui si unde performanta va deveni o rara avis. Steaua si CFR vor domina urmatorii ani categoric, Vointa lui Hagi va incepe sa creasca si poate va insemna ceva la un moment dat. Poate e momentul ca fotbalul romanesc sa se recladeasca. Alte temelii, alte cluburi. Sanatoase. Nu ar fi singura tara unde s-a intamplat asta. Cluburi cu traditie se zbat si in alte parti in anonimat dupa ce au castigat trofee europene si au insemnat ceva in fotbalul european( vezi LEEDS, Ispwich Town). Altele au iesit in fata. Sa nu mai aruncam cu pietre in CFR doar pentru ca patronul este de nationalitate ungur. Cand marsam pe ideea asta, nu facem decat sa ne dovedim niste oameni mici si meschini, frustrati si incapabili sa iesim din niste stereotipuri stupide.

speedy (50 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 9:36

ciollo, ben> bravo. o singura remarca. stirile nu sunt despre steaua ci despre becali. asta e problema de fapt

albuferia (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 10:12

@Ramon
1.problema e ca se vorbea doar de Steaua si cand erau pe locul 6 in Liga si cand Galati era Campioana si cand Urziceni castiga in UCL..tot si numai despre Steaua se vorbea.
2.Esti o mostra clara de suporter stelist si bag mana in foc ca esti si mitic.Pentru ca numai un mitic si un stelist poate sa gandeasca tot din punct de vedere al politicii, marlaniilor si afacerilor dubioase.Ce are sula cu prefectura?Ati facut-o tot timpul blatista pe CFR dar niciunul, dar unul nu a venit cu un argument concret si cu probe.Doar zvonistica si can-can.Pentru ca asa sunteti invatati voi sudistii.Daca unu ridica capul din mocirla si e diferit de restu, ala trebuie sa fie neaparat corupt, hot si blatist.Si daca ar fi asa fratane, Steaua ta zeci de ani de zile a fost impinsa masiv de la spate si ajutata cat s-a putut..Mai lasati si la altii…Hai pa!

catalin_cj (31 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 11:17

nu se vinde steaua asa mult cat se vinde gigi. 90%din stirile cu steaua sunt gigi a spus, gigi a facut, gigi l-a pus pe ala fundas. ia taiati-le pe atea si o sa ramaneti cu fituica goala. cred ca va doare mai mult ca nu cotizeaza paszkany promovarea pe care o cotizeaza gigi. dar mai bine asa.

catalin_cj (31 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 11:22

apropo domnu’ geambasu. de ce domnul becali apare la televizor primul in orice situatie? ca e vorba de steaua, vaslui cfr sau de echipa nationala. suntem un neam asa de imbecil incat sa avem nevoie de opinia lui in orice situatie? sau banii sunt principala cauza. am ajuns sa sterg gsp-ul din grila pentru a nu mai vedea atata becalizare. chiar daca ar veni platini in studio ar fi intrerupt de moderatori daca intra gigi

Dodo (122 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 12:13

Nu-l agreez pe Mircea Sandu dar cand s-a intrebat retoric ce echipa este CFR a avut dreptate. S-a gandit ca daca toate echipele ar fi alcatuite dupa modelul CFR cum s-ar mai alcatui o echipa nationala pe care tot voi jurnalistii o criticati pentru lipsa de rezultate. In fond presedintele FRF indiferent cum s-ar numi trebuie sa fie interesat in principal de echipa nationala nu de campionat, de asta se ocupa Liga. In ceea ce priveste omni vizibila Steaua ,d-le Geambasu nu te preface ca nu cunosti ca in fiecare redactie sportiva este o lege nescrisa, in unele chiar un slogan afisat la intrare, asta ca sa le intre bine in cap celor care ar avea alte porniri, „STEAUA FACE RATINGUL”. In functie de acesta se fac angajarile ori reducerile de personal si va luati voi lefurile mai mari sau mai mici. Nicidecum cu CFR ! Asta e realitatea chiar daca nu va place Gigi Becali (cui ii place ?), Steaua are vreo sase milioane de suporteri cam dublu cat au toate celelalte echipe impreuna . Poate ai vazut meciul de pregatire cu Celtic unde Steaua a avut cateva sute de simpatizanti, unii veniti de la sute de kilometri, mai multi decat aduce Dinamo la un meci de campionat pe propriul stadion. Apropo, de ce a pierdut ocazia GSP TV sa preia meciurile de pregatire care au o audienta considerabila in locul unor emisiuni staine inepte care nu intereseaza decat pe niste handicapati ? Asta-i marcheting !?

satmareanu (3 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 12:47

cine confundeaza steaua cu jiji bekalija face o mare greseala! klar??? cfr kolosvar e echipa buna nu zic, nu! dar care-i contributia la dezvoltarea echipei nationale?? cati cheferisti sunt la nationala???

RAO (5 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 13:31

D-le Geambasu,sunt convins ca urmaresti comentariile propriului articol,pt. feed back desigur,sunt convins ca esti oarecum surprins.Din curiozitate fa-le procentual pro si contra (becalizarii mass mediei) si vei fi surpris de diferenta dintre ele.SSSubscriu total la ideea lui TUDOR.
PS-sper sa nu ai probleme la servici din cauza articolului,probabil ca a deranjat pe multi.

dan.motru (15 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 14:01

Felicitari domnule Giambasu!Daca ar gandi toti jurnalisti ca in aceasta liga nu patroni sunt mai presus decat echipele lor,nu ar mai fi rivalitatea asta dusmanoasa intre suporteri.Daca tabloidele sportive si televiziunile sportive il venereaza pe Becali intr-un mod absurd,atunci suporteri majoritari din tara care nu simpatizeaza aceaste echipe (Steaua&Dinamo), pentru istoria patata obtinuta in succesul lor, sunt obligati sa renute la becaliada lor. Ei amplifica si mai mult repulsia fata de aceste echipe prin indoctrinarea fortata a simpatiei fata de Steaua&Dinamo, ca in perioada sistemului totalitar unde nu puteai sa urmaresti decat emisiuni ceausite.Sa nu ne miram pentru ce sunt scrise aceste comentari revoltatore imporiva masmediei.

IO (144 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 16:03

Ca stelist, am observat ca in ultima vreme nu se mai vorbeste/scrie decat despre Steaua. Chiar imi puneam intrebarea daca este bine pt echipa. Este posibil ca spectatorii neutri, cati or fi ei, sa ajunga la saturatie, capatand astfel antipatie pt Steaua. Este normal ca o echipa de fotbal sa incerce sa-si atraga cati mai multi suporteri, iar pt steaua este dificil in conditiile in care pt echipa vorbesc Becali si MM-ul, ba mai mult, s-a mai bagat in seama si Prodanca.

kriticon (267 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 16:42

@Gyuszi,
daca erai atent in final am scris ca din ce in ce mai multi romani”pun botul”.Deci….nu stiu ce treaba ai tu.eventual pe la budapesta sau macar la Mateszalka,dar nici acolo nu prea ai sanse,ungurii de acolo tie si celor ca tine le spun „erdelyi czigany”sau cam asa ceva…

Mr.Z (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 16:43

Oare ati fi scris acest articol despre CFR, daca nu v-ar fi fortat mana dl. Paszkany sa urmariti amicalele Stelei, pe postul sau ? Sincer, judecand dupa restul scrierilor Dvs si ale colegilor de breasla/redactie, ma indoiesc…
Asadar, pentru acest articol memorabil, eu voi spune: Felicitari, d-le Paszkany !

magojanu (1 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 19:40

D-le Geambasu imi ridic palaria in fata dumneavoastra! Da de aceea nu se vede CFR-ul si nu numai aceasta echipa mai sunt pana la locul 18. Insa asa-i la noi numai stele vedem. Cu deosebita consideratie.

munchen (2 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 21:02

foarte simplu,ziarele on-line traiesc din reclame,scriu un titlu bomba fasi doua rinduri de nimc, da omu click platesc firmele care isi reclama pt numarul de clickuri asta e o fabrica de bani si nu un ziar de sport pe de alta parte nu te obliga nime sa citesti si nici nu poti sa i injuri pt ca nu ai platit nimic.Paskany e un om educat si un bun om de afaceri si atunci e normal ca toti de la CFR sa se poarte ca atare

dreamtheater (15 comentarii)  •  17 ianuarie 2013, 22:57

IRON MAIDEN prezentat de CFR CLUJ. Recunosc ca atunci am devenit fan al acestei echipe. Restul e maneleala.

cfrujeanul (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 0:23

Oare colegii tai de breasla, cei ce nu au privilegiul de a scrie editoriale la gazeta, citesc ceea ce ai scris? Din cate vad, la o zi dupa postarea ta aceleasi titluri pe prima pagina…

Ramon (72 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 7:54

@ albuferia: m-am bucurat atunci cand altii au luat titlul, inclusiv CFR sau mai ales ei, pentru ca au adus altceva in campionatul nostru. Unirea si Otelul au beneficiat si ele de mentalitatea miticilor. Mi-e indiferent daca Steaua mai ia titlul, are atat de multe ca nu mai au ce demonstra. Probabil CFR va ramane ca echipa care s-a aflat cel mai aproape de optimile CL, dar miticii sunt din nou la putere iar incompenenta crasa a lui Boc sau Ceorbea trebuie tinuta minte. Asa ca daca CFR va mai avea pretentii la titlu, i se va da la cap. Nu m-am plans nicaieri ca CFR ar fi beneficiat de avantaje de la arbitri, pentru ca sunt satul si scarbit de acest trend al presei de KK. Si mai retine ceva: CFR a fost acceptat sa ia titlul. Vezi la FC Iancu care nu a fost dorit (din cauza lui) ce a patit. Probabil in 2015 vom vedea o alta aspiranta la titlu, sper sa nu fie aceleasi d epana acum.

Max (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 10:12

Pentru Satmareanu care spune ca CFR nu merita atentie caci nu are fotbalisti la echipa nationala si Steaua are fara numar,,,,!!!! . Sa-ti spun ceva domnule…. , cei de la CFR sunt constienti de faptul ca aricat de multi fotbalisti romani ar avea in echipa tot nu ar fi convocati la nationala !!! Si asta asa va fi . Acolo jocurile sunt fcute de clanul Becali si Piturca . Tu chiar nu intelegi care e miscarea ? Tu chiar nu te-ai intrebat vreodata de ce nu ne-am mai calificat la vreun turneu final de atatia ani ? Selectia la nationala se face pe bani. Pe astia ii intereseaza doar banii. Fiecare are procentul lui din ce iau pe transferuri !!!! Atat timp cat in fotbalul romanesc ii vom avea pe cei trei Becali, Piturca, Sandu si Dragomir noi nu vom mai fi la vreun turneu final… !!!!!!!

Dorel, Radu Naum (677 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 10:59

maama spala plita, ca la 5*, cu posirca aia de Porto, cind mai prinde cite o Pisica.

Dom Cristian Geambasu, frumos scris, bine intentionat, dar … oricum te iertam.

Daca CFR ar folosi mai multi ardeleni (nemti, unguri, romani) si n-ar fura pe fata macar rivala din oras, alta ar fi fost situatia. E Fantomas al nostru, dar afacerea lui ar putea fi mult mai populara. Nu trebuie sa se scoale la 3 si sa deszapezeasca zile in sir mitici ca Jiji, dar scuze, Cadu prin dorinta lui de a ajuta, face mai mult decit toata conducerea pentru imaginea CFR. Eu l-as lua si la Nationala.
Fotbalul nu este o afacere. E un joc in care trebuie sa vinzi bine ca sa existi, reusesti doar daca ai suporteri. Chiar un japonez, un chinez ori corean din nationala lor, chiar si o hainuta pt catelus, n-ar strica, dar MM si Muresan au privirea limitata spre TV respectiv arbitrii.

Scuze mult stimate Domn Geambasu, dar eu ii vreau la Steaua pe Maximus, Tucudeanus, Muresanus, Sanmarteanus, si evntualus Damir Sovsici si nu niste pasari refuzate de Porto. Gresesc?

valeokfor (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 13:09

Lasand articolul departe….nu pot trece peste aroganta cu sudistii….pai vin si zic….voi astia de la cluj..ce romani sunteti sau ce aveti cu sudistii..voi sunteti mai cu mot?
credeti ca la voi inzona respectiva totul e bine..umbla cainii cu,covrigi in coada…
Lasati fumurile astea deoparte…
Cat despre marea echipa a cfr-ului….sa-l pupe pe balaj unde stiu eu si nu spun ..ca l-o fi durut gatul cat a fluierat pentru cfr….hai pa

Joni Desctop (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 13:31

Echipa asta CFR CJ a fost lovita din toate partile si totusi a razbit. Mai intai de orasul pe care il reprezinta si caruia ii face cinste in Europa, prin faptul ca a fost interzisa pe un stadion nou-nout al orasului si al oamenilor care locuiesc in acel oras din care minim 30% tin cu CFR. Orasul avea doar de castigat. Apoi de catre mass-media care i acuza de blat. O echipa care face blaturi castiga campionatul o data la 2 ani? Face performanta pe plan European? Clar nu. Avem o echipa de fotbal profesionista in tara asta din toate punctele de vedere si noi pierdem vremea sa prezentam la televizor amatorisme. Sunteti praf..cu tot respectul.

sek.91 (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 13:52

„Sînteţi prea ocupaţi să căutaţi în coarnele Stelei. (Nu o luaţi ad litteram!). Nu ştiţi decît să îl cîntăriţi pe Adi Rocha, să îl aduceţi pe Maxim la Bucureşti (cu forţa), să-l transferaţi pe Chiricheş la Milano, să îi mai ridicaţi o odă lui Reghe pentru mijloacele lui revoluţionare de pregătire. Steaua, Steaua şi iar Steaua. De aceea nu se vede CFR, totul este inundat de Steaua, paginile ziarelor, minutele ştirilor la televiziune. Talk-show. Talk, talk, talk. Steaua, Steaua şi iar Steaua.”
Asta e un adevar foarte mare .

RAO (5 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 14:08

Pt. VALEOKFOR.Urmareste ultimul meci intre Padurii si CFR si vei vedea ce bine a fluiert pt CFR.Halal acuze.Si da suntem mai cu mot …si o stiti si voi chiar daca nu recunoasteti

RAO (5 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 14:24

Referitor la ce spunea Mircea Sandu-„Cine este CFR Cluj”? Pot sa-i spun eu.CFR CLUJ este echipa ce a domina fotbalul romanesc in ultimi 6-7 ani,este echipa ce a castigat 8-9 trofee,este echipa ce reprezinta bine Romania in cupele europene,este echipe ce s-a calificat in CL dupa 4 victorii in preliminarii,este echipa ce a adunat cele mai multe puncte pt rating-ul de tara,este echipa ce si-a constrit stadionul din bani privati,este echipa care are cel mai profesionist management,este echipa care plateste cele mai multe taxe la stat,etc.Aceste sunt lucruri evidente,care nu pot fi contestate indiferent al cui suporter ai fi.Ozi buna tuturor

Sandel Temistocle (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 15:01

Acest domn, Joni Desctop are mare dreptate, CFR-ul a fost mereu acuzata si dezavantajata de media datorita strategiei alese, o strategie care s-a dovedit a fi mult mai profitabila si mai productiva decat clasicele metode practicate in liga 1 tutti fruti, fiind probabil singura care se apropie de modelul echipelor din vest. Din pacate se promoveaza ce se vinde, iar ce se vinde e telenovela steaua, pac pac..

PT DOREL (15 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 15:13

De unde ai tras tu concluzia ca CFR fura pe U pe fata ? Din declaratiile lui Walter sau ai lui Becali ? Treziti-va oameni buni, si lasati ura nemotivata deoparte, ca nu CFR e de vina pt probleme de la U. Ati avut un patron lacom, pe care l-a interesat anumite beneficii in judetul Cluj, nu neaparat echipa….cand a vazut ca nu-i ies jocurile v-a lasat cu ochii in soare !!!!
WALTER V-A DISTRUS ECHIPA, NU CFR !!!
Si cand Walter striga pe la TV ca nu-si face lumea abonamente si ca stadionul nu se umple si astfel nu-si recupereaza cheltuielile cu chiria, de ce nu ati reactionat ? De ce nu ati umplut stadionul ala macar 1 data? De ce nu v-at facut abonamente ca era oferta 2+1 foarte ieftina ?
D-nule, la CFR in acelasi an preturile abonamentelor erau duble…si fara oferte de 2+1, s-au facut aproape 4000 de abonamente si la voi 1200 !!! Tot CFR e de vina???? Uitati-va in propria gradina si lasati-ne naibii in pace, ca n-avem treaba cu esecurile voastre !!!
La CFR s-a investit cu cap, se fac f multi bani din transferuri si din participari in UCL. CFR FACE CINSTE CLUJULUI IN EUROPA…si astfel a demonstrat ca a meritat sa fie campioana !!!
Si da…ar merita mai multa atentie din partea presei, insa la CFR nu sunt oameni gen Becali, MM, sau cupluri Nila+ Codruta…deci nu sunt stiri de CAN CAN, si se pare ca la noi ziarele de „sport” prefera genul acesta de articole.

gabriel (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 16:50

Buna ziua,
Scuzati-ma dar stirile de sport fie in ziare fie la TV sunt pline cu Steaua.
Este normal sa fie mai multe stiri cu Steaua pt ca au suporteri mai multi si suscita un interes mai mare, dar nu in atata hal incat sa fie 90% despre Steaua si restul despre celelalte echipe la un loc.
Vina este si a dvs a massmedia. Tineti copii aia sa pandeasca Becalul cu microanele intinse cand intra sau iese din palat ca poate scoate o noua prostie pe gura sa faceti stire din ea.
Cred ca sesizati si dvs jurnalistii experimentati penibilul dar nu va puteti opune acestui mod de jurnalism.
O zi buna!

valeokfor (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 19:31

ptr. motatul RAO[asa crede el]
am avut ,,placerea ” sa ma intalnesc cu dl Balaj pe strada,
l-am intrebat de ce a tras cu cfr..si mi-a spus ca doar a gresit…si unde a gresit a a recunoscut….ce sa-i faci…
[fie vb intre noi..imi venea sa-l strang de gat],dar deh trebuie sa fim civiliati…
pai cat sa se mai tolereze jocul dur al lui cadu,fitele lui..ale lui muresan..si multi altii..
apropo..de ce toate interviurile celor de la cfr se dau in fata vitrinei,,pline ”cu trofee ,,muncite”..din greu..
pai altii care au mult mai multe trofee, toti ar trebui sa dea si ei interviurile numai in acelasi loc….
NU MAI SUFERITI DE VOI…NU VA MAI CREDETI ….
nu cumva in zona voastra si in altele se taie padurile tarii aiurea…si multe altele…
nu te enerva…ca faci tensiune…..
,,ce te-as bate”

…replica Dem Radulescu B.D.

gyuszi (5 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 20:12

kriticon-vad ca le stii pe toate !!????–sanse…???? in privinta caror lucruri ????-tu crezi ca mai vrea cineva sa anexeze Transilvania Ungariei ????-fii sigur NU……VREM Transilvania Libera !!!!—-Eu nu sunt brunet, ca sa-mi spuna cineva ” cigány „-MINDRU ca sunt ARDELEAN si FRINAR !!!!

cosmin (11 comentarii)  •  18 ianuarie 2013, 23:35

Articolele la adresa CFR-ului din presa de la centru raman acide la fel cum este si acest articol, a carei fraza finala ii explica cititorului adevarat fata a CFR-ului, banul , profitul nu ‘dragostea de tara, sacrificiul’ ceea ce reprezinta echipa becaliota.
Eu sunt deacord cu articolul dvs D-le Geambasu e mult mai usor pt dvs si colegii dvs sa va identificati cu echipa becaliota cu un management prost lipsit de orizont cu un conducator analfabet, pana la urma Steaua e mult mai aproape de societatea romaneasca si mai ales cea in care traiti dvs decat e CFR.

kriticon (267 comentarii)  •  19 ianuarie 2013, 11:44

@gyuszi,
Si eu as dori Romania libera.De cei ca tine.

Comentează