Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Lecție de la Penedo

Din postura de antrenor-manager, căruia Consiliul de Administrație i-a lăsat mână liberă, Mircea Rednic a continuat curățenia de iarnă. După Subotici, Mezague, Delorge și Grozav, ultimul împins să plece, i-a trimis la plimbare pe panamezii Jaime Penedo și Armando Cooper. […]

...

Dreptatea lui Hagi 

Cu excepția unui sfert de oră din prima repriză, interval în care bucureștenilor le-ar fi trebuit o minge ca să aibă și ei obiectul muncii, întrucât cea din teren era numai în posesia dobrogenilor, elevii lui Dică au controlat partida. […]

...

Aniversare fără cadouri

Altul ar fi năvălit în studiourile TV și în redacțiile ziarelor să se plângă că adversarul a folosit metode discutabile. După unii, chiar ilicite. Pentru că, de pildă, acesta a luat aproape jumătate din voturi (45 la sută) de la […]

...

Seara gafelor 

Sigur că și starea terenurilor, jalnică la Tg. Mureș, acceptabilă la Cluj, a favorizat comiterea greșelilor, dar ăsta nu-i sfârșitul. Mai durează ceva deoarece șefii au hotărât să împingă campionatul până în ajunul Crăciunului! Să se joace pe ger, pe […]

...

Cadoul otrăvit

Pentru prima oară în 18 etape, Sepsi a primit o lovitură de la 11 metri (corect acordată de H. Feșnic) și a înscris patru goluri într-un meci. La fel, întâia dată în această ediție, FCSB a încasat, de necrezut!, patru […]

...

Indignarea lui Hagi

Formatul Ligii Campionilor ce se aplică din actuala stagiune e nefavorabil fotbalului nostru, care va putea înscrie iarăși patru echipe în cupele continentale (una în UCL, trei în EL), dar în alte condiții. Diferit de ce s-a întâmplat anterior, trei […]

Permalink to Indignarea lui Hagi
marți, 13 noiembrie 2018, 5:03

Formatul Ligii Campionilor ce se aplică din actuala stagiune e nefavorabil fotbalului nostru, care va putea înscrie iarăși patru echipe în cupele continentale (una în UCL, trei în EL), dar în alte condiții. Diferit de ce s-a întâmplat anterior, trei dintre acestea vor trebui să joace un tur preliminar în plus. Adică vor aborda competiția la scurt timp după încheierea Ligii 1. Mai concret, campioana și vicecampioana, care anterior intrau în turul 2 de UCL și, respectiv, de EL, vor disputa în 2019 și turul 1.

La fel, ocupanta locului 3, din Liga 1, doar câștigătoarea Cupei urmând să atace EL tot din turul 2.
S-a ajuns la această situație neplăcută din pricina faptului că România a coborât trei locuri în clasamentul coeficienților UEFA. De pe 17 pe 20. Deoarece n-au mai acumulat puncte, echipele noastre au pierdut pozițiile anterioare. Aici s-ar potrivi proverbul conform căruia fiecare doarme cum își așterne. În rest, bun sau rău, un regulament trebuie respectat ca o lege.

Cum, în paralel, țările din Big Four, Anglia, Germania, Italia și Spania, au câte patru formații repartizate direct în grupele Champions League, iar Franța două, firește că lui Gică Hagi acest sistem i s-a părut incorect. Întrucât, pentru a pătrunde în grupele UCL, o echipă românească trebuie să treacă de patru adversari! Sistemul nu doar pare nedrept, ci chiar e, din care motiv cel alintat cândva Maradona din Carpați și-a ieșit din fire.

Hagi s-a revoltat: „Pentru mine e discriminare! Nu suntem la aceeași masă, ne-au băgat o mie de calificări și nu ne mai vede nimeni! Și noi aveam tradiție, suntem formatori și merităm în Liga Campionilor! Măcar campioana să meargă direct!”, a izbucnit Gică. Repetând cuvântul inadmisibil, el a insistat că „Mă duc în fața lor să-mi dea explicații de ce ne aruncă trei tururi de calificare!”.

De înțeles răbufnirea lui Hagi, dar ce finalitate va avea eventualul său demers, fie el și justificat? Într-adevăr, putem vorbi liniștiți despre discriminare. Despre avantajarea echipelor din Occident și asta, paradoxal, într-un moment în care UEFA e condusă nu de o persoană din Europa de Vest, ci de una din Europa Centrală, de avocatul Aleksander Ceferin din Ljubljana!

Spre deosebire de antecesorul său, francezul Platini, slovenul Ceferin (care și-a asigurat încă un mandat întrucât numai el și-a înaintat candidatura pentru președinție la scrutinul din februarie 2019, iar termenul de depunere a dosarelor a expirat) le-a făcut mai multe favoruri echipelor vestice. De ce? Haideți să nu mai jucăm un teatru ieftin, de teamă! Speriat că, dacă nu le va acorda privilegii și bani, 16 echipe din Anglia, Italia, Spania, Germania și Franța, Man. City, Juventus, Barcelona, Real, Bayern, PSG etc, se vor organiza într-o Superligă ce-ar eclipsa UCL ori chiar ar anula-o!

N-am răspuns însă la întrebarea legată de șansele eventualului demers inițiat de Hagi. Cu părere de rău, apreciez că ele sunt egale cu zero. Cât timp PSG își permite să plătească 222 de milioane de euro pe Neymar și Juventus 117 pe Ronaldo, sume ce depășesc lejer valoarea întregului campionat, nu prea avem ce discuta. Inclusiv la Nyon se știe că cine poate oase roade. Iar cine nu poate se uită și nu-i rămâne decât să se indigneze. Totuși, a fi realist nu-i niciodată sinonim cu a fi servil.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

cristian (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 17:20

Pai, ce te asteptai, Mister, sa joace un *** din Pana mea...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Nistor (138 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 17:23

Nea Ovidiu, Ai aplicat exact stilul romanesc de abordare a problemei. In loc sa-l sustii pe Hagi in demersul sau, pentru ca e singurul din Romania care indrazneste sa stea drept in fata Uefa si sa-si ceara drepturile, ai inceput sa-i demontezi avantul, descurajandul, ba ca nu are success, ba ca si in alte tari nu spune nimeni nimic, etc. Pe viitor, te invit sa lasi deoparte stilul asta negativist si sa il afisezi pe cel optimist, de incurajare, de sustinere, chiar daca stii ca face gresit... Asta ar trebui sa faca oricine are acces la media si are un cuvant de spus. In schimb, ce observ in presa ? Orcine iese un pic din majoritate, fie el in partea de sus, vezi cazul Halep, imediat se gasesc haite care ataca si critica.

Bibinson (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 17:35

APOEL - Viitorul 4-0 in CL, Gent - Viitorul 5-0 in EL. Ce vorbeste Hagi? Ce sa caute in CL? Si asa incepe sa fie plictisitoare faza grupelor cand vezi MC - Sahtior 6-0, PSG - Steaua Rosie 6-1 sau Plzen - Real 0-5. E alt nivel pentru estul Europei.

Luca (45 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 17:43

@Nistor. Intelegi putin. Dl Ioanitoaia a fost prea domn ca nu a scris ca Hagi a contribuit din plin la scaderea coeficientului cand a pierdut pe linie cu Viitorul.

Asus Netgeareanu (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 17:57

Maestre, pretios in exprimare... "Antecesor" e un cuvant greu, sinonim cu "predecesor", mult mai uzat... Hagi, saracu' se agita FIX degeaba si-mi pare rau de el si de faptul ca n-are dreptate. Problema in fotbalul din Romania este faptul ca in loc de a se tinti PERFORMANTA, se tinteste la beneficii. Unii ar spune ca e normal, ca un club/echipa e de fapt un SRL si ca se conduce ca o afacere... Ei bine, nu e chiar asa... Da, e o afacere si e privata si stapanu' poate sa faca ce vrea cu banii lui, in limitele regulamentului, dar ce nu poate face, este sa blameze pe altcineva pentru degradarea sportiva. In momentul in care cluburi care au loturi care valoreaza un multiplu al tuturor cluburilor din prima liga romaneasca, reusesc sa completeze "grila de start" a CL, nu poti veni tu, izmene pe calator care ti-ai vandut fiecare jucator in secunda in care ti s-a parut ca-ti va aduce un profit. Practic, toate echipele romanesti sunt echipe de desculti in comparatie cu elitele care se aliniaza la startul CL. Poate sa zica Hagi ca "pe vremea lui" nu erau bani multi in discutie si ca s-a facut performanta... Nimic mai gresit! Cati romani aveau pe vremea lu' Ceausescu avantajele si viata fotbalistilor de top? NU erau neaparat bani la mijloc dar erau alte avantaje; adica erau stimulati extrem de bine. Concluzia mea este ca atata vreme cat Romania nu are loturi cu adevarat valoroase ( da, in BANI), nici nu poate scoate capul in lume. O zi minunata!

ccc (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:21

Cred ca toi au dreptateintr-un fel. D a cred ca Hagi face ce trebuie, Cred ca Ioanitoaia procedeaza profund romaneste, dar totodata are si dreptate. Si cred ca cel mai bine ar fi ca marile echipe sa -si faca liga sa ne lase pe noi saracii sa ne duelam intre noi. Cred ca o liga intre puteri egale este mult mai corecta decat ce este acum unde noi, si altii mici ca noi, n-au nici o sansa cu juventus..gen. Adica dinozaurii sa se lupte intre ei sa si castige suprematia, iar noi cei mici sa ne luptam intre noi, sub acceasi deviza. Nu credeti???

ciobanu-mioritic (24 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:21

Poate era mai echitabil daca se organizau 2-3 ligi de Cupe Europene - pe modelul LIGII NATIUNILOR, cu promovare si retrogradare.

Nicu (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:27

Dintotdeauna parlitii au vrut sa stea la masa bogatilor, nu conteaza ca esti parlit prost pregatit, fara nici o valoare, cu niste lesinati execrabili care cad prin careuri si tipa ca ulitmile fitoase *** cerand si primind penalturi inexistente,sau macheaza goluri dupa ce ar fi trebuit sa fii gentlmen si sa oferi mingea adversarilor, caz unic intr-un fotbal civilizat, nimic nu conteaza pentru niste unii, si totusi cum sa ai tupeul asta de mucava, cine ar veni la meciurile tale, cand nici la OVIDIU nu vin mai mult de 1000-2000 cel mult de spectatori, hai sa fim seriosi si sa lasam patriotismul asta ieftin, mult prea ieftin, ar trebui sa te inscrii in PSD stimate rege de carton umflat de multa umiditate si praf in ochii prostilo, la PSD s-au adunat patriotii natiei care ne duc inspre est, poate asta vrei si tu cu frustrarile tale constante !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

InimaRea (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:31

Gică vorbește mult - prea mult; și spune multe - prea multe - prostii. Sportul e discriminare - învingătorii merg mai departe, învinșii o iau mereu de la capăt. Știe și Hagi asta, doar așa i-a fost viața, una de-nvingător. Unde-s cei cu care juca el fotbal la Farul? Dar unde-i Nottingam Forrest? E-adevărat că-i greu de socotit dacă munții de bani din fotbal l-au ajutat ori l-au stricat. Dar nu-i greu de socotit că, fără munți de bani, n-ai loc în elita fotbalului. Or, Gică știe bine asta, de-aia se și zbate să găsească asociați la Viitorul, să poată scoate capul în lume. Oricum, ideea că s-ar duce el și-ar bate cu pumnu-n masă la UEFA e de rîsul curcilor. Acolo, asta fac miliardarii, Gică! Nu găinarii din clanul Becali, cu care ești tu cimotie. Iar Ioanițoaia-și bate joc de Hagi, cu aerul că l-ar aproba. Dacă l-ar respecta cum vrea să dea impresia, i-ar spune de la obraz ”Șezi blînd că bați cîmpii!”

anca (60 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:35

Hagi sa faca o cupa a balcanilor, sa o castige el cu Viitorul si toata lumea va fi multumita.

octavian (51 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:43

im principiu Hagi are dreptate,numai ca e vorba de baniIn orce forma de organizare, toate echipele mari ar ajunge in grupe.Tot echipele granzilor ar castiga.

Hombre (78 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:45

Pai da, in loc sa jucam fotbal ne lamentam de reguli. Mister Hagi, sa vedem echipa matale ca bate tot in alea 4 tururi si apoi o sa te sustinem. Asa ce sa faci in UCL? Sa iei si mai multa bataie decat in preliminarii?

Spinoza (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:53

Nu-i nicio discriminare! La ce fotbal sarac avem și mă refer la spectacolul fotbalistic, mai bine mă uit la spanioli, englezi sau italieni! Rămân cu bani in buzunar și cu priveliștea unor stadioane pline, cu gazon ca-n palmă și lume civilizată!

Tutucea (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 18:56

Si io care intrasem crezand ca era vorba despre dezvaluirile lui Raducanu ...

Xady (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:00

E o chestie vis-a-vis de unde tragi linie. Daca fiecare federatie din UEFA ar da o echipa direct in grupe, ar fi din start 55 de echipe. Sunt sigur ca ni se pare incorect ca noi nu avem echipa direct in grupe, dar ni se rupe de Luxemburg.

gogu (20 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:08

nea ovidiule cand echipa lui hagi o sa treaca de una din israel o sa spun ca ai dreptate cand ecipa regelui A PIERDUT parca te ai ascuns in sufragerie nici un cuvintel O MARE RUSINE PT SPORTUL DIN TARA NOASTRA DESPRE CARE ZIARISTII NOSTRI S AU FACUT CA NU VAD NU AUD ,mata vezi numai ce vrei deci fotbalul nostru e la pamant ai impresia ca ziaristii CARE TAC COMPLICI CU FOTBALUL sant altfel ,adica mitica de la liga baiat fara salariu e un om f bogat cu multe hoteluri liga e falimentara cum naiba vine asta dar mata ca si justitia aveti dreptate bre sa stii ca daca vrei ca hagi sa fie presedinte eu semnez fara gluma

Andrei F (1091 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:50

Pai de ce Europa ar vrea echipe din Romania? Noi jucam fotbal? Ne putem imagina pe Ronaldo sau Mesi veniti la Bucuresti si loviti de suporteri cu obiecte din tribuna si arbitrul,oficialii sa nu intervina?Sau ar vrea europenii in competitiile lor echipe care introduc echipa a 3- a ca sa nu reuseasca nu stiu ce alta echipa? Deci domnule jurnalist,ocupate ca Romania sa joace fotbal si apoi poate ne accepta europenii...Si apropo,daca era pe bune acum Romania avea echipa in Europa si de fotbal nu numai de arbitrii...Eram campioni daca ni se permitea ca sa folosim in competitiile europene si arbitrii cum se intampla in competitiile interne...Pai ce CFR cu Avram lua bataie in viata asta de la niste luxemburghezi?

Andrei (141 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:51

Hagi vrea ca Real, Bayern si Juve sa imparta cu el banii castigati de ele. Frumoasa intentie. Dar el uita ca LPF din care face parte a refuzat sa imparta o parte din bani cu diviziile inferioare.

Adi (64 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:55

Problema e pusa patriotic. Dar nu ajunge sa vrem noi, trebuie sa vrea si granzii si uite ca nu vor. Scepticismul dlui Ioanitoaia care nu e realism cum crede dansul e de inteles.

liviu (236 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 19:59

In teorie Hagi are dreptate, Trebuie sa fie egalitate de sanse. In practica nu mai are. Ca peste tot face legea si in fotbal cel mai bogat pentru ca el e cel mai puternic.

stefa (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 20:08

sigur că hagi e discriminat - ca mechidon, ***, scund, agramat etc. etc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

constantin (37 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 20:19

Hagi are perfectă dreptate iar demersul lui nu va fi în zadar, dacă nu va fi singular.Poate îl susţine şi Stoicikov, apoi alţii şi alţii din Europa Second Hand. Trebuie reinstaurată democraţia în fotbalul european. Nu există democraţie pentru dulăi şi democraţie pentru căţei, există DEMOCRAŢIE. Dacă există... Toate echipele campioane din Europa trebuie să fie tratate la fel. Acest mod de clasificare după coeficientul de ţară este o TICĂLOŞIE! De ce să depindă FCSB, de exemplu, şi sunt Dinamovist, de rezultatele înregistrate în Europa de CFR sau Oţelul Galaţi? Fiecare echipă să aibă coeficientul său şi în funcţie de aceste coeficiente să fie stabilite grupele. Cum se întâmplă acum? Dacă Real şi Barcelona adună puncte până la cer şi cresc acest coeficient de ţară, pe meritul lor merg în elita europeană alte două sau trei echipe spaniole. La noi, dacă Becali face o echipă competitivă, nu poate merge alături de elitele europene pentru că depinde de Astra, CFR, Gaz Metan şi altele... Nu-i corect! Aici nu este vorba despre România, ci despre echipe de club. Acest sistem descurajează investiţiile în Europa SH şi încurajează investiţiile în Europa Zeilor. De ce ar investi un şeic într-o echipă românească, dacă depinde de Negoiţă şi Nicolae şi va juca tot timpul cel puţin un tur preliminar? Se duce în Spania, acolo unde Real şi Barcelona le asigură şi altora accederea în elită. Dacă n-ar fi sistemul ăsta şi o echipă ar depinde doar de rezultatele ei, poate am avea şi aici investitori şi fotbal adevărat. Fiecare să depindă de rezultatele sale, că nu suntem la CAP. Am scăpat de CAP-ul comunist şi am dat de CAP UEFA? Citesc postările de mai sus şi mă întristez: am ajuns să vorbim cu cuvintele lor. Ăsta-i sfârşitul! Noi de aici nu ne mai ridicăm, nu mai avem nicio şansă. Treziţi-vă, stimabililor! Hagi nu vorbeşte prostii, haideţi să facem un efort şi să-l înţelegem. Nu vreau să intru şi în politică, mai ales după ce s-a întâmplat astăzi cu România la Bruxelles... Asta nu este Europa naţiunilor, ci o Cazarmă Prusacă. Englezul a şters-o la timp. Mă opresc aici...

ovidiu_3003 (1486 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 21:19

...haideti sa analizam toate prostiile spuse de prosti dar sa nu facem nimik pt progresul fotbalului nostru ...

Ali Bec (72 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 21:37

Cam incompleta compunerea. Nu aflam de aportul lui Daum la toata mizeria cluburilor noastre. Nimic nou din Antarctuca si nici macar un „pasamite“ strecurat Printre rinduri. Recunosc ca-i cea mai reusita de mult timp

Matei (52 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 21:58

Alibece, s-a inchis la Socola sau nu mai sunt paturi libere? Uite ce apreciat e Daum ca sta de 15 luni fara serviciu pentru ca n-a mai gasit prosti ca Burleanu si ca tine. E jalnic cind prostii se cred ironici...

Ali Bec (72 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 22:09

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

virgil (74 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 22:17

@constantin. La UEFA e aceeasi democratie ca si in Uniunea Europeana. Franta, Olanda, Austria si alte citeva sint mai tari decit Romania ori Bulgaria. Primele dau sanctiuni si taie fonduri de la celelalte pentru ca vor muschii lor. Egalitate perfecta nue decit pe hirtie.

dinu (296 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 22:28

Salut faptul ca nu mai gazduiti toate mitocaniile *** Ali Bec. Poate asa invata niste reguli elementare de comportament si unul al carui loc e in padure.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

petschovschi (24 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 22:58

Echipele romănești trebuie să joace 4 tururi fiindca coeficientul Romăniei e praf. De ce e praf ? Fiindcă echipe precum Viitorul si CFR Cluj nu pot învinge echipe din Luxemburg. Mai întai să-i batem noi pe ăștia mai proști și abia apoi să ridicăm pretenții. Reamintiți-vă rezultatele Viitorului care a luat 4 de la Apoel, 7 de la Salzburg, 5 de la Gent, 5 de la Vitesse. Exemplul cel mai elocvent e Cehia, care are echipă calificată direct în grupele CL. De ce ? Fiindcă cehii au echipe bune care au făcut puncte în Europa.

mata (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2018, 23:49

hagi ar avea dreptate daca nu ar sti care este sistemul! altfel, el a jucat in conditiile lor, si faptul ca nu a putut face niste puncte in fata unor echipe accesibile, il fac partas, deci nu ar trebui sa vorbeasca el! referitor la sistem, sunt de acord cu constantin, ca e un sistem ticalosit! trebuie ca fiecare sa isi poarte caciula! de ce ar veni cineva sa investeasca stiind ca depinde de ceilalti care nu investesc? da-le domne` puncte pe echipa, nu pe tara! poate una singura din romania sa ajunga sa castige liga campionilor cu sponsori puternici, in timp ce ceilalti se zbat in mediocritate! asa, nu vine nimeni! dar nu e de mirare, sistemul asta ticalosit functioneaza in europa in toate domeniile! platesti bani la pensie toata viata si mori dupa 3 ani de iesit la pensie! banii tai se duc pe copca! muncesti si platesti taxe la stat sa sustii pe cei care ar putea sa munceasca, dar nu vor! e corect? nu , desigur! cum nu e corect ca mapamondul anilor 2018 sa foloseasca inca un sistem, cu multe carenta, inventat acum mai bine de jumatate de secol!

Marian Boeangiu (26 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 0:08

Cateva precizari trebuiesc facute. Hagi si Romania , acum, nu poate fi numita formatoare pentru ca nu a produs ABSOLUT NIMIC. Formatori pot fi numiti sarbii, croatii ,in general fostii iugoslavi, elvetienii, islandezii, suedezii si mai nou albanezii. Cam atat. Asta e rezultatul dancililor care se ocupa de antrenorat azi in Romania. CL e competitie europeana si sa obligi toata Europa sa asiste la meciuri ale unor echipe romanesti cu spanioli, francezi, nemti,s.a. este o forma de tortura care ne-a fost refuzata elegant prin adoptarea meritului sportiv in detrimentul celui geografic. Asta e realitatea. Sa atragem oameni inteligenti in tot ce inseamna fotbal la noi si nu o sa avem nevoie de favoruri pentru a juca cu cei mari. O vom face natural prin cresterea valorii fotbalului nostru.

di livio (149 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 0:20

Dinu si Matei...si pt Ioanitoaia ii un loc rezervat la Socola...un gazetar care accepta sa fie periat la fiecare articol prin intermediul clonelor,ii numa bun da dus la Socola...cu adminu de bloc cu tot...oare si puii congelati ai lu Corleone erau clonati?...posibil, ca cica zburau prin pomi din portbagaju masinii marelui gazetar...erau pui clonati ca Dinu si Matei

Cristian B (10 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 0:27

Domnul Hagi nu prea se uita la meciurile din campionatul românesc . Pentru ca dacă s-ar uita, nu ar mai fi așa vehement și critic la adresa UEFA. Nu poți sa aduci echipe de leșinați in cupele europene ca nu se uita nimeni la ele. Prin absurd, sa ne imaginam ca FCSB și Dinamo jucau duminica in optimile cupei UEFA, ce audiență ar avea un meci ca asta? Sunt sigur ca nici jucătorii celor 2 echipe nu și-ar pierde timpul vizionând o așa mare porcărie. Și sa fim sinceri, Danemarca ne-a dat 5 pe un gazon asemanator și Danemarca se califica și la mondiale și la europene. Când Nistor și Teixeira sunt cei mai buni jucatori din campionatul nostru, trebuie sa ne uitam atent in oglinda sa vedem ce fel de “formatori” suntem, cât valorează produsul nostru și apoi sa mergem la UEFA cu jalba-n bat! Sper sa nu am dreptate, dar sunt convins ca generația U21 se va pierde imediat ce vor deveni “seniori”, pentru ca oricâte freze și tatuaje ar avea băieții ăștia, dacă îți lipsesc cei 7 ani de acasă atunci ești pierdut.

pacific ionel (45 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 1:10

Iar și iar intrăm în polemici fără niciun rost, fotbalul românesc și în vechiul format și în cel nou care dorește UEFA să-l implementeze am fost și vom fi praf și pulbere și nu am demonstrat de niciunele. Fotbalul nostru este o adunătură de găini obosite cu pretenții de acvile. Noi vrem la masa bogaților dar noi nu suntem în stare să batem echipe din lumea a a VI a a fotbalului. Bine ar fi și ''regele și supușii'' să-și vadă lungul nasului și când om conta cât de cât în lumea asta în care dictează regele ban atunci să ne arătăm colții. Până atunci mai piano.

NebulaEXE (9 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 1:38

doamne, ce dement. vreau si eu ce-a fumat hagi. ma rog, el a fumat prostia si a absorbit-o in totalitate.

Flaviu (51 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 1:50

Hagi ar gresi mrrgand la Uefa sa le ceara socoteala. S-ar face de ras si singura compensatie ar fi ca i s-a mai intamplat asta.

motanul incaltat (410 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 2:17

Sunt suporter U Craiova.... Joaca cu Leipzig in tur preliminar. Vedeta lor de 60 milioane euro, cam cit bugetul CSU pina prin anii 2030 cel putin, neffind accidentat nu a considerat ca merita sa joace cu CSU. Foarte corect. Fara el , Leipzig a trecut extrem de usor de CSU... Despre ce vorbim???? Ziarul la care sunteti sef, publica articole gen FCSB vrea sa dea lovitura cu un supertransfer de 2 milioane de euro.... Pai la echipele de fotbal normale, 2 milioane are maseorul sau antrenorul cu portari....Nu uitati ca in Super Liga ce se preconizeaza a incepe in 2021 Olympic Lyon nu a fost bagata in seama.... Nici Leipzig ce a distrus Craiova...Nu e vorba nici de servilitate, nici de umilinta, nici de altceva. Doar de VALOARE... AI-nu are nimeni nimic cu tine, nu ai- joaca unde vrei -in curtea scolii sau pe tarlalele agricole ale patriei......Chiar cu aceasta selectie, Liga Campionilor devine interesanta dupa optimi..... Ce inseamna ca si asa se strecoara niste echipe care nu merita dar care in schimb ar umili la orice ora orice formatie din Romania...

Vasile Cristian (12 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 7:27

De fiecare data cand Hagi deschide gura ma cuprinde o mare osteneala existentiala. Si cand vorbele sale sunt amplificate prin astfel de articole + comentarii, parca mi-as dori sa fiu transportat intr-o alta dimensiune. Dar nu asta e problema azi. Din titlu ma asteptam ca dl Ioanitoaia sa lamureasca pozitia GSP in legatura cu articolul ce sugera o anumita orientare sexuala a fotbalistului (negata cu o inversunare excesiva). Articolul, bazat pe ce ar fi vazut un individ nu tocmai credibil, lipsit de orice alte argumente, este o mizerie. Astfel de dezvaluiri (chiar daca ar fi adevarate) transgreseaza deontologia profesionala. Hagi cel de azi imi e profund antipatic, dar sa il expui in felul asta e odios.

Dorin (77 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 8:24

Uitati va pe tabloul cupelor europene care se disputa in prezent si o sa vedeti cite tari au echipe calificate numai Romania, Albania si Muntenegru nu au. Deci Hagi are dreptate in parte si in parte nu are..

radu (127 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 8:32

Cheia articolului e fraza despre respectarea criteriilor. Restul e vrajeala lui Hagi si dorinta lui de a se da mare.

a dica (133 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 8:38

Nu mai bateti campii! Hagi a pledat pentru campioana Romaniei, nu pentru Viitorul. Si campioana Romaniei, oricare ar fi ea, jucand an de an in grupele CL ar incropi, cu siguranta, o echipa competitiva de locul 3 in grupe. Fara bani nu poti face nimic! Si cum sa ai bani daca nu joci acolo sus? E un cerc vicios pe care doar UEFA il poate rupe. Asta spune Hagi. Faptul ca el a luat campionatul cu Viitorul a fost o minune si daca avea acces in grupe si-ar fi putut face echipa. Asa a jucat cu ce a avut: cativa copii si alti fotbalisti care aveau valiza facuta si se gandeau doar sa prinda un transfer mai banos. Si daca intra bara aia a lui Coman de la inceputul partidei din Cipru mai luau trei in prelungiri? Nu, pentru ca nu mai erau prelungiri... Vedeti ca mingea e rotunda... Hagi, pe buna dreptate, spune ca este incorect ca grosul banilor, inclusiv al celor din estul Europei, (din reclame, televiziuni etc.) sa mearga tot la cei bogati. Sa dea si celor din est sansa sa-si dezvolte fotbalul si sa tina pasul cu vestul.

Doru (98 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 8:52

Noi suntem vai de noi si de mama noastra dar facem pe nebunii. Cititi comentul lui petschovschi si veti vedea ce putina dreptate are Gica Hagi. La ce rezultate are Viitorul lui Gica face gura degeaba

sorin (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 9:43

De ce ii mai zice Cupa Campionilor daca , camioana Romaniei si a altor tari din Europa nu sunt in competitie!!!

nefertem (10 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 10:34

Sistemul rasplateste performanta. Sunt aceleasi criterii pentru toate tarile europene? Sunt. Daca atingem coeficientii "granzilor", avem nu una, ci 3-4 echipe in CL. Se poate ajunge in CL din campionate mai chinuite decat al nostru? Uite ca sarbii au putut, si nu se fac nici de ras, castigand cu Liverpool. Pe noi ne elimina luxemburghezi dar avem pretentii.

dorel cel groaznic (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 12:46

Mare greșeală. Pe 16 mai 1999, la 11 luni după ce Gică Hagi s-q retras, oficial, de la echipa națională de fotbal a României, Adrian Păunescu, realizatorul emisiunii ”Meciul Meciurilor” de la Antena 1, a reușit să-l întoarcă pe, din nou, pe gazon, pentru partida cu Ungaria, din 5 iunie. Mai bine rămânea cu un trecut glorios decât ca în prezent când se vaietă ca o țață că imperiul forțelor răului mereu complotează împotriva lui nu îl ajută nimeni, că și a cheltuit și ultimul leu in echipa Viitorul, că alții iau bani și el .... etc .... iar când nu cerșește pe la oamenii de fotbal să i se selecționeze fiul etc ...Seriorul atacă pe alții. Stai la firul ierbii Hagi . Cu nea Ovi . Pentru că amândoi nu a- ți știut să vă retrageți când patria .... apreciat ?!? Așa că ciocul mic ... #dinozauri#

itu52 (121 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 14:10

Cred că ne depășește logica, sunt cluburi care nu-și permit să piardă(financiar) și nici nu-și permit să-și expună jucătorii la riscuri inutile. Nu avem terenuri pentru picioarele lor asigurate cu zeci sau sute de milioane de euro. Nu-i poți coborâ la nivel de amatorism sau imbecilism sportiv promovat de trupa de descendenți ai ”bravului conducător”. Aici se practică ciugulitul, lucrându-se la nivel mic, pentru bani mulți numai la standardele salariului minim garantat. Poate sunt naiv, dar toată lăudăroșenia mondială privind rasismul, democrația, egalitatea în drepturi, egalitatea între sexe, etc., spânzură legate de bețele lozincilor. Nu cred că sunt nerealist dacă zic că nu a dispărut sclavagismul, nu ăla brut, ci ăla mascat în care nu poți face nimic, decât numai să privești la cer. Ce diferență este între sclavii vânduți prin porturi și sportivii negociați și tranzacționați prin birouri și firme neștiute de nimeni? Cad jucători suprasolicitați și ”stimulați” precum gladiatorii faimoaselor arene. Selecția la cluburile fanion e mondială, de ce dl. Hagi nu cere trecerea lor la alt nivel. Să joace o Ligă Mondială, cu Brazilia, Argentina și alți bănoși, iar nouă să ne lase Cupa Campionilor Europeni, așa cum o știam noi. Partea proastă e că nici pe aici nu ne găsim locul. Închidem tot, arene, federații pentru că DNA, nu ne lasă să întreținem un gazon. E al dracului de greu să gestionezi democrația când nu ai puse la punct mecanismele puterii. Nu mai știe nimeni cine este șeful, toate sunt prinse frumos în coduri și proceduri, iar în practică conduce șpaga și interesul. Abandonăm prezentul și limpezim trecutul după ani buni de tărăgănare prin tribunale și cheltuieli inutile, pentru a da sentințe cu iz de „love story”. Totdeauna a fost greu să ajungi la masa bogaților, din punctul ăsta de vedere nu s-a schimbat nimic. De aia zic că „Regele” va vorbi în pustiu, chiar dacă printr-o minune, va avea acces în zonele puterii. Sunt multe de tăte, multe , prea multe ...

bigbear (24 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 16:05

Hagi se face ca nu intelege desi sunt convins ca stie prea bine. Or fi toate campioane insa nu au aceeasi valoare si in plus nimeni nu vrea sa ii vada pe ei. Cum spuneau alti comentatori, daca in campionatul nostru el are 1-2 mii de spectatori oare cine ar vrea sa il vada la televizor? Si daca trebuie sa joace meciuri de calificare si ei sunt buni.. de ce nu merg mai departe? Sau daca City or Barcelona ar trebui sa joace in calificari ar lua bataie de la Viitorul si nu ar mai ajunge in grupe? Iar locul unde e se datoreaza punctelor stranse.. si noi nu avem asa ceva.

Cutarescu (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2018, 17:55

Noi nu avem fotbal. Care fotbalul nostru? Machidonul asta prost chiar se vede "rege" ca de a fost din "generatia de aur" Romania nu are fotbal. Avem niste *** care bat campii pe nisip cu cateva smocuri de iarba si niste paznici *** pe margine care striga la ei sa nu mai calce pe iarba. Prostul asta de Hagi era un nimeni in Europa si cand juca fotbal. Nu la bagat nimeni in seama cu adevarat in Europa. A ajuns ca orice prost la turci. Asta este "regele" cu coroana de carton al fotbalului Romanesc. Un fel de Vasilica, Betty cea urata care se scalambaie la Parlamentul European. Degeaba aveti bani taranusilor ca nu puteti cumpara niciodata carter, maniere, etica, morala samd. Ceva greu de conceput in mintile voastre intunecate. Hagi e rege poate doar la a scuipa. Becali are "palat" dar si un cioban adevarat cu suta de oi are mai mult bun simt decat acest borfas

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează