Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua, victimă a arbitrului Dumitru, dar și a ei înseși!

Victoria obținută de Oțelul în fața Stelei, 2-1 la București, trebuie considerată o megasurpriză deoarece rareori o “lanternă roșie”, în speță, ca și retrogradată, reușește s-o bată pe prima clasată, ba încă pe terenul acesteia!

Permalink to Steaua, victimă a arbitrului Dumitru, dar și a ei înseși!
luni, 20 aprilie 2015, 4:31

Mai mult, pînă la neverosimilul succes de duminică, formația dunăreană nu mai cîștigase afară din 22 noiembrie 2014, 1-0 la Piatra Neamț, cînd antrenorul Ceahlăului era Fl. Marin, actualul ei tehnician, iar arbitru chiar Robert Dumitru! De notat și că de-atunci, din etapa a 15-a, Oțelul mai marcase un singur gol în deplasare, pe 14 martie 2015, la Botoșani!

Conștienți că eșecul ar putea să-i coste ratarea titlului, deși am îndoieli cu privire la un asemenea final, conducătorii campioanei s-au repezit să-i scoată vinovați pe arbitri, pe Robert Dumitru și Imre Bucsi, ambii din Sf. Gheorghe.

Argăseală, Duckadam și ceilalți au dreptate, dar numai parțial întrucît, în ciuda gafelor, R. Dumitru le-a oferit totuși steliștilor șansa să egaleze. În prelungiri, el a acordat 11 metri pentru gazde, numai că Rusescu a tras în bară! A părut că Milea doar l-a tatonat pe Chipciu. De fapt, gălățeanul a faultat din spate, nu dur, dar a faultat, iar “centralul” a fluierat ce trebuia. În ansamblu, acestuia i se pot imputa multe, veți constata mai jos, dar nu că doar el, și numai el, a hotărît soarta partidei. Au hotărît-o roș-albaștrii și, în pană de inspirație, Gâlcă însuși.

Pe lîngă greșeala asistentului I. Bucsi, care n-a semnalizat ofsaid la Cernat înaintea autogolului lui Latovlevici, ofsaid la mustață, dar ofsaid, R. Dumitru a comis, părerea mea, trei mari erori.

Cînd D. Popescu i-a luat piciorul lui Prepeliță în careu, 11 metri fără dubii, trecut însă cu vederea, cînd același Prepeliță a primit numai galben pentru intrarea la Hamroun, deși merita roșu, în fine, cînd l-a iertat pe Tamaș după ce acesta își proptise gheata în pieptul lui Cernat, fază rapidă, dar mai degrabă de eliminare.

În rest, arbitrul a procedat bine neindicînd punctul cu var în clipa în care balonul a lovit brațul lui Miron și, mai tîrziu, cotul lui Murgoci. Nici unul, nici celălalt gălățean n-a avut intenția de a juca mingea cu mîna. Rezumînd, “centralul” a greșit, dar nu într-o singură direcție, invariabil și permanent împotriva Stelei.

Să nu se înțeleagă că-l apăr pe Robert Dumitru. Nu, acesta a comis-o, fără ca asta să însemne că Steaua a pierdut exclusiv din cauza lui. Ea a pierdut pe mîna ei, consecință a unui fotbal bramburit, lipsit de forță, de lumină, de idei. Inexplicabil, tocmai acum l-a apucat pe Gâlcă să-l titularizeze pe Latovlevici, nefolosit în Liga 1 din 26 octombrie 2014, dar și să-i țină rezerve pe Guilherme și pe Toșca!

A decis el astfel ori i-a ordonat Gigi Becali?, indiferent de răspuns, lucrurile nu-s în regulă și campioana suferă. Fair, antrenorul însuși a recunoscut neputința, alunecarea pe tobogan.

N-am pretenții de ghicitor, dar afirm că dacă Steaua nu se va trezi din amorțeală, crește riscul ca ea să fie ajunsă de ASA și chiar depășită. Nu zic că se va întîmpla așa. Zic însă că s-ar putea întîmpla, ceea ce era de domeniul fanteziei în urmă cu o lună, părea o glumă proastă. Nu degeaba se spune că fiecare pasăre pe limba ei piere.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

cornel (79 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:37

Cred ca va grabiti cu acel offside care se da doar in ligile inferioare si e de ras ca se discuta pe acea faza când doar jumătate din talpa (si nu jumatate din corp ca sa fie offside) lui Cernat era ”taiata de linie” ! In rest la Prepelita a fost penalty dar apoi merita galben pentru reactie, apoi rosu la acel atac ca si la Popa(nu a luat nici galben! ) când l-a calcat pe gamba pe un galatean si …portocaliu la Tamas (faza similara pt care Marc a luat rosu cu Chiajna! Parerea mea ca al doilea hent e.. 50 % penalty, pentru ca trage mana si se intoarce cu spatele, penalty-ul acordat si ratat a fost un numar de circ reusit si trebuia galben la Chipciu, un galben aiurea la Milea si multe simulari ale lui Rusescu…. Nimeni nu spune calitatea jocului Otelului in prima repriza si a doua pana la eliminare, in care au fost momente când echipa gazda a fost ridiculizata si umilita de un jucator exceptional de…35 de ani ! De aici trebuie plecat , cum au dat pe contraatac doua goluri si puteau sa mai dea trei, nu ca nu adat un penalty Robert Dumitru ! S-or fi dat toate in campionatul trecut si …s-au terminat ! Cam asa a fost arbitrajul lui Dima la Galati când nu a vazut….TREI henturi in careu la Varella, rosu la Pintilii si Piovacari si un fault inventat din care …Steaua (atunci) a marcat prin Varela !! Deh , destinul si cine stie ce se mai poate intampla !!??

Dimi (65 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:44

@claudiu. Eu stiu din regulament si tu dupa ureche si dupa partizanat. Va calca pe nervi Nea Ovidiu pentru ca va contreaza cu argumente.

VALAH (3 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:44

Explicatia este simpla si vizibila din satelit. Burleanu a fost decorat la doar 25 de ani de Basescu si promovat consilier prezidential. Pe de alta parte DNA a inceput urmarirea impotriva primarului Florea PDL din Targu Mures pt finantarea ilegala a clubului de fotbal prin infractiuni de coruptie si abuz in serviciu. Este clar ca Burleanu actioneaza la FRF mai mult ca consilier PDL Basescu decat ca presedinte. Tg Mures a beneficiat de 12 rezultate viciate de arbitri lui Burleanu. IN TUR STEAUA A FOST MACELARITA LA TG MURES SUB BAGHETA LUI ISTVAN KOVASC. Ce a facut Burleanu a doua zi ? La rasplatit pe Istvan Kovacs pt ca a furat Steaua prin avansarea pe lista ecuson FIFA ca nr 1.
ESTE CLAR : BURLEANU SI PDL , IUBIRE DE PARTID.

Mihai (2 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:51

Penibila atitudinea Stelei,de la jucatori la oamenii din staful tehnic,faptul ca de cativa ani a mers in Liga Campionilor ca beneficiara a erorilor favorabile de arbitraj,le-a creiat o falsa atitudine de campioni,jucatorilor si conducatorilor, s-a vazut cu varf si indesat in campania de achizitii,in prestatiile internationale,iar evolutiile ca si punctele jenante nu i-a ajutat.I-au facut sa se vada mari,umflati ca o gogoasa,au fost mereu preocupati sa arate ca sunt mai tari ca Dinamo sau alte contracandidate , omitand ca acestea sunt umbre ale echipelor de odinioara.Becali,hulit sau adulat baga totusi bani in echipadar daca nu intelege ca alaturi trebuie sa-i fie profesionisti si nu oportunisti,lingai etc va arunca bani pe fereastra.Cel mai elocvent exemplu este meciul cu Otelul ,respect pentru atitudinea si daruirea lor,in loc sa analizeze slabiciunile lor,au inceput un cor orhestrat al conspiratiei.Jenant ca un fost mare fotbalist celebru sa aiba asemenea comportament degradant,a coborat ata de mult incat a dat cu piciorul la toata gloria gastaigata pentru un pumn de arginti al aceluiasi Becali. Mare pacat ca FRF,Liga nu ia atitudine asupra declaratiilor daunatoare performantei,deciziile sa se ia in cadrul comisiilor de specialitate,iar daca se demonsreaza reaua vointa,sa fie dati pe mana DNA,ANAF etc.

rosu albastru (26 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:08

Steaua e victima ”antrenorului” Costel Gâlcă! Jucătorii nici măcar să stea în teren nu au habar. La centrări în careul advers stau toți pe o linie sau grupați în 10 metri pătrați și dacă mingea zboară în alt loc nu are cine să o recupereze. Jucătorul cu mingea nu știe ce să facă cu ea! Astea sunt probleme de antrenor. Adevărat, se întâmplă ceva și cu arbitrii. Steaua e dezavantajată constant, iar ASA este avantajată constant.

ttt (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:22

titlul 24 lati loat cu albitri anonimilor

dan (151 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:23

Degeaba a acordat penalty in min. 90. In conditii de presiune a rezultatului pe final de meci…Penalty in prima repriza ar fi dat o sansa, in plus, daca era transformat se pornea de la 1-1 deci alta putea fi soarta jocului.

Vasca (166 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:34

Ce draq de legatura e intre presedentia lunecosului Burleanu si arbitrajul penibil prestat de Dimitru ? Evident niciuna dar un prilej fericit pentru niste unii dornici sa para interesanti.

Grassu (42 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:39

Steaua trebuia sa se ridice mult peste Otelul si sa castige fara emotii, nu sa astepte la mana arbitrului. Nea Ovidiu are dreptate. Arbitrul a gresit mai mult impotriva Stelei, dar a gresit si pentru ea.

Cistian VAVURE (9 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 19:44

Ati uitat o greseala , mare, facuta de arbitru : penalty dat Stelei in prelungiri ! Pai acolo a fost cascadorii risului, Chipciu s a trezit cu o mina pe el si s a aruncat ca si cind ar fi fost impuscat ! Probabil arbitrul, primise vestea ca gresise la Prepelita si a venit cu o compensare ?

razvan adrian ilie (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:07

Nea ovidiu,cred ca ai vazut alt meci sau erai matol si ai scris o cronica dictata de jiji!sint stelist din 74,ok,eu cred ca ai jucat la pariuri la fel cum jucai pe vremea cooperativei…a fost vinzare….cota 14,50 spune multe!intr un campionat trucat ca al nostru,nu poti risca astfel de cote umflate…e o parere avizata s atit!n am razboi cu nimeni,dar sila si greata provocata de regizorii de aseara ma fac sa cred ca ne luati drept retardati chiar pe toti…daca intrs DNA ul pe firicele,jumate din cronicari si presedintii de cluburi va duceti la brutarie,ok….usurel cu vrajeala,n o halim chiar toti,poate bebecii de la grupa mica doar!

Mishu (234 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:07

@VAVURE. Dat usor, dar cu deplina acoperire regulamentara. Mana de pe spate inseamna 11 metri.

Mishu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:10

Sunt Stelist de mic si inca mai tin cu Steaua sau FCSB cum ii zice acum dar ce se intampla acum cu echipa nu te prea mai atrage sa ii urmaresti nici macar la TV. Adevarul este ca fotbalul nostru este ca si albitrii.Nu ar trebuie sa ne mire prestatiile arbitrilor pentru ca fotbalul ce se joaca e pe masura.Se face atata tam-tam pe seama unor decizii de parca se mai poate schimba ceva.Daca s-ar juca forbal pe cat se discuta am fi campioni mondiali.
Sper ca nu am ofensat pe nimeni cu comentul meu.
Mult succes!

george (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:26

Intrebarea este de ce acest Dumitru nu acorda doua pentality-uri in timpul jocului , unul la 0-1 si al doilea la 0-2 daca nu ma insel, si il da la final, mai ales ca la ambele era foarte bine pozitionat. Poate ca ori 0 puncte ori 1 punct in acest meci ii tineau in carti pe cei de la ASA?

Che Guevara (363 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:27

Este prima data cand nici nu citesc editorialul. Stiti de ce? Sunt 2 motive: 1. Iar FCSB ? Pe cine mai intereseaza struto-camila asta ? 2. Nu era de asteptat ca va pierde cu Otelul? Ba da! Si aici exista 2 cauze: 2a. Reghe mai face si el niste bani la pariuri jucand prin „interpusi” 2b. Gigi oricum pleaca la echipa lui Hagi. Deci se stie ca echipele care bat FCSB cedeaza apoi punctele la Viitorul. Pariem impreuna cu Reghe ca Otelul va pierde cu Viitorul?

IO (154 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:31

Daca nu primeam un penalty cu Real sau Barcelona, era ceva, dar cu Otelul… Steaua este propria ei victima, prin legaturile pe care unii jucatori le au cu Reghe. Sunt convins ca vom scapa de ei in vara. Becali nu este intelligent, dar nici exagerat de batut in cap nu e.

Cip (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:33

Acet meci este foarte posibil sa fi fost trucat de Steaua dupa cum urmeaza:
1. Cota 2 pentru Otelul intre 14 si 16 la casele de pariuri
2. Arbitrul si maxim 2 jucatori trebuiau sa stie de aranjament (portarul si Rusescu care urma sa execute si sa rateze un penalty acordat de arbitru ca parte din scenariu). Mai mult arbitrul flueiera impotriva Stelei – o diversiune menita sa distraga atentia spectatorului sau suporterului de buna credinta in cu totul alata parte: vezi doamen jocurile sunt facute de ASA sa castige campionatul, etc, etc…
3. Riscul ca Steaua sa piarda campionatul cu acest „esec” sunt prqactica nule deoarece programul e usor oricne ce ar zice… si cu niste pariuri adevarate si-au asigurat bajetii zeci de milioane… Scenariu bun, bai usori si risc minim – adica tot Steaua are sa castige campionatul pana la orma fie si cu ajutoruk arbitrilor- ca cine o sa mai poata sa comenteze de acum incolo chiar si daca ar mai fi ajutata Steaua – doar a fost „macelarita” cu Otelu’….. sunt destul de real nu-i asa

Jocuri fotbal (4 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:35

Asa cum cineva mentiona in comentarii, cred ca discutia pe tema offside-ului la Cernat este ridicola. Daca ar fi marcat Steaua dintr-o asemenea faza s-ar fi spus ca a fost la mustata si 8 din 10 arbitrii nu dau offside acolo.

Cosmin (59 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 20:39

Un articol haios ,in care Maestrul se face ca nu vede, si da verdicte. Maestre decand Dvoastra stabiliti caracterul intentional ? Pai cind se suteaza spre poarta si tu jucator, nu- iti tii mainile la spate,risti sa iti maresti aria de actiune. D4ci au fost 2 henturi clare,nedate ! Cind nu se da ofsaid ,la primul gol, cind nu ti se da penalty clar ca lumina zilei,la 0-1, apoi inca 2 penaltyuri nici nu mai conteaza ca nu ti-a eliminat 2 jucatori,iar in ultimul minut,stiind ce a facut arbitrul voia egalul,apoi echipa este umpluta cu galbene,in alte faze,ostentativ ,arbitrul a fost contra Stelei,cum poti sa spui ca Steaua nu a fost martelata ?. Nu sint suporter stelist,din contra,simparizez cu Targu Mures,dar asa ceva nu se poate, m-am stabilit ca sa se stabileasca ierarhii de catre arbitri sau FRF. Corect ar fi ca dl Dumitru sa fie pus pe tuisa (nu la tusa) ca arbitru.

Luciann (12 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 21:46

Steaua a avut doua 11m clare plus primul gol din offside! Trei mari greseli impotriva Stelei, dintre care una la 0-0 (cel mai important gol deoarece le-a dat incredere galetenilor) si 11m la Prepe la 0-1 cand puteam sa egalam! Si nu e prima oara cand R. Dumitru ne „arde”!!!

Luca (29 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 21:48

Din pacate Galca nu are stofa de antrenor . Imi pare rau sa spun asta , dar nu e facut pt meseria de antrenor . E plangacios din fire …
Nu se poate ca la fiecare meci sa se planga cat de mult ii lipsesc cei 3 jucatori plecati in iarna ! Cum sunt motivati actualii jucatori ai echipei Steaua ? Aducand aminte non stop ca i-au plecat 3 jucatori ???

Sergiu (53 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 23:12

Ai matale boala pe Steaua si gata. Nu ai loc de ea cum nu ai nici de Burleanu. Dar cu fantele ala ai dreptate uneori.

coco (401 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 0:05

Ghini. Harasho.

Marolt (18 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 0:20

Maestre aproape totul e OK, cu o mare eroare. In ultimii 8-10 ani Steaua a avut intotdeauna probleme cu echipa de pe ultimul loc. Rareori a castigat. A, intr-un campionat e posibil sa nu te intalnesti cu „lanterna rosie”. Cand s-a intamplat Steaua a dat, de obicei, cu mucii in fasole. Fie ca a fost vorba de Iasi, Ceahlaul, Otelul sau mai stiu eu care. Cat despre arbitraj…. A mai fost o faza de care nu discuta nimeni, la 0-1, un fault in careu, o impingere, la Adi Popa, parca. IAR HENTUL DIN REPRIZA A DOUA ESTE CLAR 11M. Murgoci ridica mana. Voit. Ah, faultul lui Tamas (de galben) sau alte amanunte de genul asta, dupa ce ai stricat meciul, sunt reale. In rest, ne-am obisnuit sa iertam prea usor prea multele greseli directionate. Iar Steaua a iesit din duelul asta si fara doi jucatori. Nu se poate ca o echipa sa aiba intr-un campionat numai decizii favorabile (ultimul caz, meciul de la Cluj). Si asta v-o spune un stelist, fan si al ASA Targu Mures. De mult. De pe vremea lui Boloni, Fazekas, Szoke sau Muresan (poate il mai tineti minte). pe cand jucau cu Borusia Dortmund prin cupa UEFA. Am totusi o intrebare: armata nu vrea inapoi si sigla „ASA”? „Asociatia Sportiva Armata”. Si culorile? In rest, numai de bine.

bvd magheru (31 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 6:40

Nu pre mai urmaresc meciurile din liga 1 . Nu am vizionat decit secvente din meci deci nu imi ramane decit sa iau de buna ce scrie maestrul insa cu permisiunea acestuia din urma o sa afisez notele de la comentarii ca pe timpul meu la facu;tatea de aeronave IPB .

Note :

9.90 Jean Valjean .

9.80 Mihai de la 18.51

9.60 Cornel ( pentru obiectivitate )

Restul la toamna .

ionut (46 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 8:20

Cu tot respectul, la al doilea hent Miron se intoarce in lateral (mingea venind destul de departe) si blocheaza mingea cu mana dreapta, nu-l loveste in cotul stang, cum spuneti dv. In orice caz daca vroia (si nu era ,,imprudent,,) avea tot timpul din lume sa se fereasca de acea minge, pur si simplu se putea da din fata ei, sau se putea interpune cu pieptul. El se intoarce in lateral si subtil duce bratele spre piept prefacandu-se ca vrea sa se fereasca.Uitati-va la reluarea din spatele portii si vedeti cum mingea ii deplaseaza bratul drept (si nu loveste cotul bratului stang). De asemenea vad ca nu ziceti nimic de faultul la Pap, din careu (acelasi Miron). Minge inalta, Pap loveste cu capul si Miron vine si-l loveste tot cu capul in fata.Penalty mai mult decat clar. Nu e relevant ca agresiunea se produce prin lovire cu capul, Pap ajunge primul iar Miron are o actiune intarziata (nu mai comentam urmarile, fractura, spital, operatie, aici pot exista circumstante ca nu a fost cu intentie dar fault a fost clar). O dovada in plus, au mai fost doua faze identice petrecute in teren, una la Tamas, una la Rusescu (tot cu Miron aceasta din urma) in care stelistii lovesc mingea cu capul si sunt apoi loviti de adversar (tot cu capul); in ambele s-a fluierat lovitura libera.Urmariti apoi si cum a continuat jocul dupa accidentarea lui Pap (lovitura serioasa la cap), arbitrul a lasat jocul sa continue, faza pornita din careul Otelului (deci nu o faza iminenta de gol ce nu putea fi oprita), pana s-a incheiat posesia galateana si in momentul in care stelistii au avut mingea si porneau in atac a oprit jocul! Penibil!!!!

dan t (81 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 9:23

exact…steaua a pierdut din cauza ei si atat! as fi vrut ptr impartialitate ca stelistii sa fi facut acelasi tam tam cand au castigat cu ajutorul arbitrului,sau apropo de meciul in culpa sa scoata in evidenta ca prepelita ,tamas trebuiau eliminati,…..ei fac scandal numai cand le convine lor nu vor sa schimbe ceva in bine in fotbal in general…vor sa schimbe dar doar ptr ei

Mickey13 (23 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 9:57

@jean valjean. In principiu, tind sa-ti dau dreptate, ca Otelul a jucat bine spre f.bine. Sunt curios cat se vor mai stradui sa joace si in ultima etapa. Probabil ca atunci vor primi gol din off-side si li se vor refuza si lor 2-3 penalty-uri!
In alta ordine de idei, regula asta de-a dreptul imbecila ca arbitrul este suveran si ca deciziile lui raman, indiferent cat de proaste sunt, trebuie schimbata URGENT. Sunt sigur ca vor fi mult mai putine greseli daca s-ar introduce proba video, asa cum este la f.multe sporturi, sproturi care au evoluat si respectivii au inteles ca pot fi greseli (unele neintentionate) care ar denatura rezultatul din teren.
Va rog, pe toti cei care tot comentati aiurea, la un exercitiu de imaginatie!
Unul foarte simplu: la golul Otelului sa se fi aratat off-side, bara lui Tucudean sa fi fost cu 5 cm mai inspre teren, cele 2 penalty-uri sa se fi dat (si, evident sa fi fost transformate). Garantat, la 3-0 in minutul 35 sau 40, pt Steaua, nu ar mai fi fost contra-atacul ala din min 45!
Ganditi-va ce-ar fi fost in repriza a II-a!
Lasand imaginatia la o parte, arbitrajul lui Dumitru a fost (cel putin) tendentios! Cu directie! Da, Prepelita ar fi meritat galben (la un fault, fara intensitate din lateral); in cazul asta Muresan pt atacul din tur asupra lui Rusescu ar fi meritat condamnarea la moarte! In secunda premergatoare faultului lui Prepelita a fost un fault in atac al lui Cernat… de asta nu mai vorbeste nimeni (Cernat i-a dat peste picioare lui Papp, iar acesta, din inertie l-a dezechilibrat pe Prepelita – va rog, puneti-va ochelarii si revedeti faza!!!). La Tamas… mi-e greu sa ma pronunt: nu am vazut nici intentie, nici intensitate si imediat dupa ce a vazut ca l-a lovit, s-a dus la el sa se asigure ca n-a fost nimic grav!
In schimb, penalty-ul din min 93, inclin sa cred ca nu prea a fost! Dar, dumitru, asa cum a fost tot meciul, a gandit ca un egal sau o infrangere tot e ok pt ASA! Iar Otelul isi mai pune o piedica. Astfel amaratii aia, poate ies din criza si incep sa castige meci de meci, iar in ultima etapa o sa le dea cu terenul in cap lui Zicu&Co.

Ganditi-va… imaginati-va…

Sau, pur si simplu, jucatorii Stelei, stiau ca ASA a facut egal si ca ei pot chiar pierde meciul asta… tot pe 1 vor fi! Mai stii? Poate si etapa viitoare, U o sa castige, pt ca ASA nu o sa reuseasca sa invinga pe Pandurii? Hmmmm…

17 Nentolae Tiranicioiu, sport sanatate si tutun, ca va spun (871 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 10:24

La Latovlevici vad altfel, nu trebuia schimbat. In rest aveti mare dreptate. Arbitrul a gresit dar Steaua ar trebui sa caute greseli in ograda proprie. La experienta pe care o aveti ma asteptam insa sa comentati alte doua „faze“. Papp si Rusescu au fost loviti intentionat ! Otelarul, macelarul, n-a sarit la minge ci in mod extrem de clar a intrat cu fruntea in capul stelistilor. Atita mitocanie n-am mai vazut de ani buni pe terenul de fotbal ! Consider ca fazele trebuie analizate si reclamate caci acel golan nu are ce cauta pe un teren de fotbal.

Latovlevici a jucat bine si inteligent. La faza golului Cernat era cu un metru bun in ofseid ( ca mai tot jocul ) dar a facut un pas inapoi si l-a pacalit pe arbitru care l-a pacalit pe Lato. Tocmai de aceea se impunea fluierat. Cernat era totusi cu tot corpul in afara jocului cind a primit pasa iar la Lato s-a vazut clar ca a piedut startul, fiind convins ca se va fluiera. In rest a procedat corect, s-a si aflat mereu unde trebuie. Iancu si mai ales Stanciu au intrat foarte bine dar nu trebuia schimbat nimic. Trebuia jucat la fel caci ocazii au fost. Poate trebuia scos doar Rusescu la care s-a vazut clar ca nu e in joc si nu are energie nici macar pentru un sut. Se mai intimpla. Foarte slabi au fost cei doi din fata apararii, au jucat de parca nu vad limpede, au gandit incet, au tinut mult de minge si au stat mai mereu departe de adversari. Iar presingul facut de Steaua in ultimul timp e de cascadorii risului. Nu te apuci sa presezi daca in spatele tau nu are fiecare in vedere un om. Altfel nu e de mirare ca pina si ultima clasata poate pasa la mijloc si intre linii cu Steaua. Presingul trebuie organizat si la el trebuie sa participe toti !

Au fost greseli mari de arbitraj dar e jenant sa dai vina pe arbitru caci au avut aproape toti stelistii ocazii clare de gol dar n-au avut clarviziune si determinare la sut si ultima pasa. Trebuie exersat si bagatul in plasa. Drept pedeapsa i-as pune pe toti in careu cu 100 de mingi sa le bage toti de 1000 de ori in plasa. Nu se poate, parca sint toti bolcati la cap !

Galca nu-i de vina dar ar trebui sa realizeze ca e singur. Sint momemte cind eu in locul sau l-as baga pe Dica, chiar si pe Argaseala si Duckadam in fata, pina nu-i vine cuiva idea sa aduca pe altcineva. I-as aduce pe Balint, Laca, Dumitresu la antrenament, sa spuna si ei vorba. Caci o schimbare se impune. Se vede clar ca jucatorii trebuie cumva restartati.

jiji_belciug (2 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 10:36

SOC! SOC! SOC! HALUCINANT! IN-CRE-DI-BIL! O tara intreaga (Romania) e in stare de SOC! Romanii s-au cutrmurat si romancutele au inmamurit!
– „trebuie considerată o megasurpriză deoarece rareori o “lanternă roșie”, în speță, ca și retrogradată, reușește s-o bată pe prima clasată” – acu’ cateva etape (2 sau 3) Parma a invins Juventus, dar nu e pune daca nu e vorba de Romania si FC Saivanul ei natinal.
– nu jucatorii Stelei sunt de vina, din contra, ei ca si restul populatiei din Romania sunt victimele mass-mediei. Daca mass-media in goana disperata dupa trafic nu ar scrie zilnic cate 100 de postari despre Steaua, despre ciobanul national si despre alte „stiri” care n-au nici o treba cu sportul, poate ca Dumnezeii legitimati la FCSB ar cobori cu picioaele pe pamant.

Andrei (1607 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 10:51

Nu ma mai surprindeti cu nimic…Cum sa spui ca arbitrul a dat sansa Stelei sa egaleze?…A dat credeti ceva de la el?…A fost penalty si da,arbitrul ca in curtea scoli ,la patru situatii de penalty a dat unul…Treaba este ca nu a dat ceva de la el asa cum lasati sa se inteleaga…
Nu ma mir ca la faza in care Pap este scos din joc nu vi se pare nimic de mentionat.La faza in care Muniru in duel cu Rusescu vi s-a parut cel mai mare penalty…Acum Pap joaca mingia si galateanu joaca maxelarul lui Pap…
Ma mir ca totusi nu incercati sa scuzati arbitrul ca nu i-a eliminat pe Prepelita si poate Tamas…Poate trebuia sa spuneti ca si la meciul de la Craiova ca Steaua este ajutata.Arbitrajul cred ca va bucurat mult…ca de obicei la toate greselile unidirectionate…La acest meci a mai fost o premiera…Arbitrul a permis continuarea meciului desi portarul galatean acuza o accidentare si era la pamint…De fapt Steaua poate propune ca ei sa nu i se mai acorde penalty iar situatiile de obsait sa fie sanctionate numai contra ei…De fapt s-ar legitima doar o stare prezenta…Macar asa jucatorii stelisti nu mai au sansa sa fie si sanctionati cu cartonase galbene iar comentatorii nu mai se mira ca stelistii sint favorizati cind nu li se acorda ca in cazul lui Prepelita.
Ma intreb daca nu cumva urmariti si meciurile ASA-ului…Si aici sunt multe de zis dar probabil cind lucrurile o iau in directia dorita nu conteaza daca fotbalul mai face parte din sport….
Am auzit de la cineva care lucreaza la RCS ca arbitrajele directionate ar fi fost o conditie a DIGI pentru a cumpara drepturile de joc…Altfel ,fara suspans cine ar fi platit atitia bani?…Poate asa se explica bucuria pe care i-a cuprins pe comentatori cind Prepelita trebuia eliminat…Se poate sa va fi transformat in critic de teatru dar in cazul dv. cred ca este ceva asumat…

nea caisa (222 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 12:20

Domnule Ioanitoaia, inteleg ca suporterul FCSB Gheorghe Bacali nu il mai vrea pe Galca, conform ziarului dvs., dar patronul FCSB Constantin Geambazi, care are 56% din actiuni, ce zice? Nu ati gasit nici un reporter care sa il intrebe?
Exista suporteri fecesebisti mai pasionati decat suporterul Gheorghe Becali. Nu vrea gsp.ro sa scrie si ce parere au ei despre Galca si sa le ceara declaratii dupa fiecare meci?

gheorge (4 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 12:59

Dupa problema cu sigla,daca au vazut ca fara spectatori si fara emblema,echipa este tot pe primul loc,GENERALUL (LI) A UMBLAT SI LA ARBITRI pentru al face pe Becali sa renunte la Steaua.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 13:32

Cum sa devii campioana si sa participi in CL cand nu esti in stare sa bati pe teren ultima clasata , cersind tot meciul ca arbitrul sa-ti dea nu stiu cate lovituri de la 11 m ? Este o rusine ce fac ghencistii iar dvs. presa le cantati in struna.
.
Apropo dle Ioanitoaia : Am vazut de 10 ori reluarea in care, si eu am crezut ca, mingea l-a lovit in cotul stang pe galatean , dar a 11-a oara am descoperit ca de fapt mingea l-a lovit in palma mainii drepte . Arbitrul nu da 11 m decat daca este 100 % sigur de asta, ori el nu a fost …. sau daca arbitreaza cu minima doza de „normalitate” , CEEA CE INSEAMNA ca numai Ghencistii trebuie sa castige. Ai devenit impartial ca arbitru, ai depasit aceasta normalitate si atunci esti pus la zid de argatul Argaseala.
.
In meciul CFR- ASA , la scorul de 2-2 , N’DOYE inscrie al treilea sau gol iar brigada de arbitrii il anuleaza pe motiv de offside. Nimeni nu pomenesate de acea faza. A fost sau nu OFFSIDE ? Cei de la DIGI (inclusiv trupa din studio) au tratat faza ca si cum nu ar fi existat iar dvs. GSP-ul , numarati in favoarea ghencistilor „greselile” arbitrilor precum o facea in „BD”- Puiu Calinescu cu Jean Constantin …doua tie …una , doua mie .

Andrei (1607 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 15:07

Am citit citeva din comentariile de aici…Observ ca multi spun ca arbitrajul nu are mare insemnataate ca oricum stelistiau ratat-spun unii-sau stelistii nu au jucat nimic-altii-.Asa o fi,dar cum Steaua nu joaca singura ma mir ca mai nimeni nu vede si cealalta parte cind contracandidata spun expertii ca are parte de erori de arbitraj dar numai de partea ei.
Ca unul care a vazut ambele jocuri va intreb daca crede cineva ca de ex. ASA a jucat mai bine cu CFR decit Steaua cu Otelul…Desigur ca nu a facut-o si de aici arbitrajele care intr-o parte ajuta si devin scandaloase cind in cealalta parte pune frina…Asta nu se vede?…

Mister (1 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 15:15

A ei cum? Insesi? Limba romana, d-le Ioanitoaia, ca avem pretentii ….

l0gan (103 comentarii)  •  22 aprilie 2015, 0:18

imcet incet incepeti sa dezamagiti si dmneavoastra!acum daca sunt multi trebe sa deformam si adevarul …uitati va bine la meciul cu otelu si vedeti ca nestemata vs lana d s cea de muls a luat ea gol din ofasaid dar ca otelu a fost oprita dintr o faza regulamentra nu se scrie nu ?ce va doare mana de probail de la numaratul banilor …..cu miros de branza ..eliminarea lui tamas si prepelitza nu se vad in cmentul dv probail de la varsta …
pfff daca un ziarist ca dv se preteaza la asa ceva doar ptr vanzare sa nu ne intebam de ce fotbalul ns e asa de tare …

Steaua, victimă a arbitrului Dumitru, dar și a ei înseși! | Opinii politice si nu numai (1338 comentarii)  •  29 aprilie 2015, 22:37

[…] ← Comentarii mai vechi […]

Comentează