Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu Craiovei!

Haideți să ne reamintim cum s-a născut formația ce ocupă acum un meritoriu loc 4 în Liga 1

Permalink to Nu Craiovei!
vineri, 17 aprilie 2015, 8:48

UEFA a comunicat oficial Craiovei că nu-i va permite să joace într-o cupă europeană în sezonul 2015-2016 nici dacă se va clasa la sfîrșitul campionatului pe o poziție eligibilă.

Să-mi fie cu iertare, dar era previzibil acest final din moment ce CSU, echipă afiliată în 29 august 2013, n-are 3 ani vechime ca membru frf. Deoarece deciziile luate la Nyon se execută, nu se discută, Craiova trebuie să mai aștepte măcar un an.

Haideți să ne reamintim cum s-a născut formația ce ocupă acum un meritoriu loc 4 în Liga 1. Simțindu-se cu musca pe căciulă pentru că decapitase Universitatea lui Mititelu, care s-ar fi desființat însă oricum din pricina incapacității financiare a patronului, Mircea Sandu i-a oferit Craiovei posibilitatea de a se înscrie direct în eșalonul secund, cînd regulamentar era să înceapă din Liga a 5-a.

Altfel zis, a răspuns unui abuz cu un alt abuz. Deși fotbalul din Bănie s-a îmbățoșat că nu-i trebuia un bilet de favoare, acesta i-a prins bine. Așa s-a născut, sub pulpana Primăriei, gruparea ce va primi numele CraiOlguța și va deveni redutabilă, o forță de temut, sub mîna antrenorilor Cârțu și Săndoi. La fel de adevărat e însă că, între timp, clubul s-a privatizat în proporție de 98 la sută.

Încurajat pe plan intern să solicite aprobare de la UEFA, CSU s-a trezit că bate la o ușă închisă. S-a găsit însă repede, în stil tipic românesc, un vinovat pentru veto-ul din Elveția. Pasămite, Viorel Duru, directorul Departamentului Licențiere din FRF, i-ar fi determinat pe șefii de la Nyon s-o refuze pe Craiova, ceea ce e o invenție, o minciună. Lui Duru nu i se poate imputa nimic.

Întrebat despre situația clubului oltean, omul și-a făcut datoria. A spus adevărul, atît și nimic mai mult. A-l transforma pe Viorel Duru în denunțător și a socoti că a trădat nu-i doar o exagerare, ci de-a dreptul o aberație.

Atitudinea UEFA complică însă destule lucruri. Rezultă că, întemeiată abia în 2013, CraiOlguța nu se poate considera continuatoarea Craiovei Maxima.

De acord că are o legătură afectivă cu campioana unei mari iubiri, dar n-are și una juridică. Nu moștenește nici palmaresul, nici stema, nici culorile semifinalistei Cupei UEFA 1983. De altfel, Mititelu a probat recent că patrimoniul respectiv i-a fost recunoscut prin hotărîre judecătorească.

Destui însă îl contrazic. Aceștia invocă faptul că, preluînd acțiunile de la Dinel Staicu, Mititelu n-a vrut să plătească unele datorii și a cerut ca societatea lui să nu fie confundată cu cele dinainte. Cu părere de rău, dar valurile și orgoliile sînt atît de mari în Bănie încît nu se știe dacă apele se vor limpezi vreodată. Cum și cînd.

De subliniat și, în egală măsură, de lăudat e modul în care, în loc să transforme inter-dicția UEFA într-o dramă și să-și smulgă părul din cap, Sorin Cârțu a primit refuzul cu calm, cu maturitate, cu înțelepciune. “Asta e, n-avem ce comenta, ne pregătim pentru anul viitor”, s-a mulțumit să declare Sorinaccio. Corect, drumul lucidității și al modestiei e singurul pe care trebuie mers mai departe. Toate celelalte se înfundă.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

Che Guevara (363 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:08

Ah, maestre, acum esti pe terenul meu ! Punctul 1. Datoria FRF nu este sa infiinteze echipe de fotbal. Echipele de fotbal trebuie sa se infiinteze singure din dorinta mai multor indivizi de a se asocia pentru a crea un club de fotbal. Mai clar, se strang minim 11 oameni care zic: „Hai domnule sa jucam si noi intr-o forma organizata ca ne-am saturat de miute in curtea scolii”. Apoi acest club creste si devine din ce in ce mai puternic. FRF nu are decat sa constate aceasta infiintare si sa puna la dispozitia respectivului club conditiile propice pentu a participa in competitiile pe care le organizeza. 2. Mircea Sandu nu a oferit un loc Craiovei. A oferit un loc lui Cartu si lui Camataru. Amintiti-va celebra exprimare: „Domnilor Cartu si Camataru preluati fraiele !” Nu cred ca Mircea Sandu avea aceasta calitate si nu cred ca era FRF mosia lui personala pentru a nominaliza indivizi care sa conduca ceva ce nici macar nu exista la ora respectiva. 3. CSU a fost infiintata pentru a confrunta echipa lui Mititelu. Amintit-va ca in Divizia B cele doua formatii s-au intalnit. Si amintiti-va reactia publicului craiovean in momentul in care CSU a intalnit FC U pe Ion Oblemenco. In cazul incare nu mai tineti minte gasiti filmarea pe youtube. 4. De pe vremea lui Ceausescu nu a mai existat o situatie in care primarul orasului sa se implice in fotbal. Olguta Vasilescu si-a construit campania electorala in jurul acestui fenomen social stiind faptul ca oltenii sunt foarte sensibili la capitolul fotbal. De fapt, diferenta cu care a castigat alegerile in fata lui Solomon este exact numarul suporterilor din Peluza Sud care s-au mobilizat exemplar in ziua alegerilor si au ajutat aceasta femeie sa devina primar intr-un oras misogin pana in maduva oaselor. 5. Desi autoritaile locale ar trebui sa sprijine activitatea sportiva de pe teritoriul pe care il pastoresc, felul in care a inteles Olguta Vasilescu sa ofere acest sprijin s-a dovedit toxic. In primul rand doamna primar a decis sa intoarca armele si in al doilea rand a aplicat cele mai comuniste metode cu putinta. De aceea, implicarea dumneai in aceasta lupta surda a lui Mititelu cu FRF poate fi considerata un mare regres nicidecum o dovada de viziune sau de europenizare a orasului Craiova. Olguta Vasliescua a intors orasul Craiova in perioada Gheorghe Gheorghiu Dej comportandu-se la o maniera pe care Ana Pauker ar fi invidioasa. 6. Tinand cont de toate aceste date credeti ca ar fi fost vreo sansa ca forul de la Nyon sa dea unda verde echipei PSD Craiova in cupele europene ? Va amintiti bannerul „Steaua=Ceausescu” ? Credeti ca forului continental i-a cazut bine acel mesaj din meciul Chelsea-Steaua ? 7. PS. Retineti ca intr-o zona declarata „super rosie” din 1990 si pana in 2014, un fief de mare incredere al PSD, unde niciodata nu s-au obtinut scoruri sub 65% pentru partidele lui Iliescu, Klaus Johannis a castigat alegerile trecute reusind sa il invinga la mustata pe Victor Ponta la nivelul orasului Craiova. Puteti sa neglijati cat doriti „Peluza Sud”, dar sa stiti ca este poate cea mai bine organizata galerie din Romania si ca membrii sai sunt capabili sa intoarca votul comunitatii locale intr-o directia sau alta atunci cand isi propun acest lucru.

craioveanu (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:36

Forza Craiova!!!

x (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:37

@ovidiu_3003 toata lumea face abuz impotriva voastra… Chiar si astia de la FRF fac abuz ca pe langa locul oferit „cadou” nu va dau si un titlul + o cupa europeana! Tu vorbesti de abuzuri si de smecherii, cand in primul an de cand v-ati „nascut” (2013, Liga a II-a) ati avut parte numai de arbitraje „drepte” in favoarea voastra? Tu vorbesti de Duru ca e CORUPT cand pe voi va sustine BETIVANCA si CU*VA de Olga? Apareti aiurea in peisaj, va „insusiti” ce nu este al vostru, va dati echipa „mama” si alte prostii, si tot voi sunteti aia nemultumiti… Acum 7 ani, tot cu csCLONA tineai, nu? Acum 7-8 ani, tot csu era echipa din 1900 toamna si te duceai pe stadion si strigai pentru FCU …. Vai mama voastra, ba !

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:38

…sunt indignat de atatia romani care nu respecta performanta lui CSU …cum sa tii cu ursul ?

x (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:39

Macar taceti in prostia voastra acolo si tineti aberatiile astea pentru voi! RESPECT OVIDIU IOANITOAIA !

bog_ucv (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:46

Nea Ovi ,suntreti intr-o mare eroare ,UNIVERSITATEA CRAIOVA NU ESTE A LUI mititelu,este echipa noastra ,a celor care o iubim….blestemat fie acest mititelu

ge0x (7 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:51

Ce performanta sa faceti ba cu craiolguta voastra? Maine poimaine o luati pe urma altor echipe si va desfintati…cs craiova este o echipa din craiova inteleg asta, dar nu e universitatea craiova !!! Spuneti ca sunteti o echipa din craiova si asta e , asta intelegem…dar voi nu sunteti echpa alb albastra, leul craiovei, nu sunteti universitatea craiova !

craioveanu (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:54

Eu sunt doar un suporter care iubeste orasul craiova si spiritul nostru oltenesc..actuala echipa de fotbal pe care o avem in liga 1 a inceput sa ne redea mandria si orgoliul nostru de olteni adevarati..e echipa orasului nostru se numeste universitatea..joaca pe stadionul pe care mergem de mici copii..toate gloriile craiovei maxima sunt alaturi de echipa..Asta asta este echipa noastra a orasului la toata Oltenia..restul nu ma intereseaza..mititelu nu uitati ca mai intai a reusit sa retrogradeze echipa si dupa s a intamplat ce s a intamplat..el a distrus Totul..tot orasul..nu e echipa lu taso..sa dea stema si palmaresu asta treb sa faca si sa aiba bun simt sa nu mai atace echipa noastra frumoasa ..dk ar fii dupa el nu am mai vedea fotbal in craiova si a aratat oricum ce a fost capabil!Hai craiova!!!

alexadru conty (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 15:00

Orice ce voi ati spune despre domnul Ioanitoaa nu aveti nici o dreptate,stiti numai sa insultati si injurati asta vae educatia (cei7 ani e acasa), Stiti prea bine ca regulamentul era sa va inscrieti direct in divizia a-5-a, daca tot va dati atit de corecti si nu mai incercati sa va ascundeti dupa colturi…………………..lol, asa ca lasatio balta cu craiolguta voastra ca o sa dispareti si voi cit de curind.

craioveanu (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 15:07

Si nea ovidiu te am stimat mereu si te ai declarat suporter al craiovei..asteptam sa fii in continuare suporterul nostru indiferent de interese..Noi iubim craiova si vrem fotbal..Atat…nu ne intreseaza cine e patron si alte discutii. .e vorba doar de mandria orasului nostru si sa avem fotbal ..asta e echipa noastra si treb sa tinem toti si s o iubim..actuala echipa e continuatoarea craiovei maxima..palmaresul este in inimile noastre ai inteleles nea ovi?Forza craiova

Cosu (98 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 15:21

Domnul Ioanitoaia are perfecta dreptate cea ce supara fanii cloanei , mancatorea de bani a primariei . DNA-ul doarme ?

Craiova_for_ever (27 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 15:57

Domnule Ioanitoaia
cu tot respectul va spun ca nu va inteleg atitudinea fata de modul cum s-a reinfiintat sectia de fotbal a CSU in conditiile in care stiti ca marile performante ale Craiovei Maxima s-au nascut cand sectia de fotbal era in cadrul CSU. Eu respect sincer toate eforturile si intentiile bune ale domnului Mititelu si sunt de acord cu un singur lucru din tot ce sustine domnul Mititelu si anume ca federatia nu avea nimic de a face nici macar cu titlu de opinie cu litigiul de munca dintre Piturca si Mititelu in rest tot ceea ce sustine domnul Mititelu vis a vis de adevarata Universitatea Craiova il depaseste complet. In primul rand ma mira de ce nimeni nici macar dumneavoastra in calitate de suporter de tip high-profile nu ii spuneti acestui om ca un simbol prin definitie nu isi mai apartine siesi altminteri calitatea de simbol inceteaza. In momentul in care Eminescu de exemplu a scris ce a scris atat ca gazetar cat si ca poet si a devenit o constiinta nationala el nu isi mai apartine siesi ci apartine tarii. Universitatea Craiova este un bun national un simbol de acest tip si de aceea continuind paralela cu Eminescu admitand prin absurd ca as avea bani sa cumpar operele in original ale lui Eminescu eu nu as putea sa ma consider proprietarul simbolului Eminescu ca si cand eu in numele banilor si a dreptului la proprietate m-as considera egalul simbolului Eminescu. Nu stiu cum sa clasific acest gest intr-un mod cat mai elegant dar eu consider acest lucru cel putin o impertinenta pe care eu nu mi-as permite-o. Emotia si tumultul acelor vremuri ale Craioivei Maxima nu incap intr-o hartie oricate peceti ar fi pe ea. Dumneacoastra insiva alaturi de toti suporteri Craiovei nu sunteti un spirit care sa fie redus la nivelul unei stampile a OSIM. Simbolurile au o natura spirituala prin excelenta si ca atare nu pot fi incorporate si restranse in chestiuni de natura materiala cum este o foaie de hartie si o stampila. La asta s-a gandit cu certitudine si domnul Stroe cand s-a gandit la reinfintarea sectiei in cadrul CSU si daca nici dansul nu avea autoritatea morala sa faca asta nu vad cine o mai putea face. Asa ca ma vad nevoit sa spun cu durere ca orice contestare a sectiei reinfiintate a CSU inseamna practic contestarea autoritatii morale si a valoriii domnului Stroe care practic a fost in sine inceptul si sfarsitul a ceea ce s-a numit Craiova Maxima. Domnul Stroe este dupa parerea mea constiinta vie a acestei stari de spirit o constinta mult prea mare ca sa incapa in buzunarul lui Mititelu sau Andrici. Fie ca vor unii sau nu anumite persoane depasesc conturul corpului fizic si se transforma in constiinte vii asa cum este si domnul Stroe si rog pe contestatarii sectiei de fotbal a CSU sa nu ii intineze constiinta si memoria. Lovind in CSU loviti indirect in domnul Stroe si va spun ca nici Mitititelu nici Mircea Sandu nici Piturca sau oricine altcineva nu vor deveni prea curand o constiinta a fotbalui craiovean decat atunci cand ii vor depasi performantele daca o vor face vreodata. Nu vreau sa sucesc cutitul in rana nimanui dar eu am simtit simbolul Craiovei Maxima calcat in picioare in momentul in care cu un stadion plin Universitatea Craiova a ratat calificarea in cupa UEFA in meciul contra Vasluiului. Eu nu mai vreau ca acest simbol sa fie calcat in picioare cand este intr-un moment in care se afla intre glorie si decadere. Vreau sa aiba parte de glorie iar asta se poate face numai atat timp cat este sustinut de cineva cu bani daca nu gloria va fi urmata de cadere asa cum s-a intamplat deja. Eu nu mai vreau sa traiesc permanent intre extaz si agonie , vreau doar extaz iar pur si simplu domnul Mititelu nu imi poate garanta asta nici acum nici in viitor, daca ma uit inapoi si vad ce decizii neinspirate a luat. E atat de simplu… de ce nu intelege nimeni? In rest sa fie sanatos nu am nimic cu domnul Mititelu….Cat despre sigla cu leul aceasta a ajuns pe blazonul echipei pentru ca mai inainte a fost si a ramas pe blazonul judetului Dolj aceasta fiind inca un argument pentru ceea ce spuneam si anume ca simbolurile apartin comunitatii si nici decum unui singur om pentru ca leul nu este doar simbolul echipei de fotbal ci al intregului judet. Va mai spun un singur lucru referitor la implicatiile politice ale reinfiintarii sectiei de fotbal. Ii aduc aminte cu respect atat domnului Mititelu cat si domnului Staicu ca manjirea politica a simbolului Universitatea a avut loc in primul rand in momentul in care domnul Staicu se visa primarul Craiovei si si-a construit o intreaga campanie pentru primarie in jurul faptului ca era patronul simbolului Universitatea care spera ca il va aduce direct la primarie. Craiovenii isi aduc aminte cum trecea cu masina prin oras si arunca cu bani pe strada in stil manelist ca la milogi doar pentru ca era patronul Craiovei. Oare ce este mai umilitor decat aceasta imagine? Poate doar ca un infractor aflat in puscarie si-a asociat imaginea cu acest club precum Staicu, precum Netoiu, sau faptul ca acum Universitatea Craiova, ORASUL Craiova este pe locul patru in campionat? Oare cand s-au simtit oltenii mai mandri? cand era Staicu in campanie electorala, cand nu mai stia domnul Mititelu ce sa faca pentru victoria Olgutei in alegeri sau acum cand sunt pe locul 4? Suporterii Craiovei nu au amnezie… aviz celor care spera degeaba in acest sens… mai vreau sa spun ceva pe scurt: NU AM VOTAT NICIODATA PSD-UL SI NU I-AM FACUT CAMPANIE ELECTORALA DAR CRAIOVA TREBUIE SA MEARGA MAI DEPARTE SI AL DOILEA MARIUS STAN A IESIT PRIMAR DUPA CE A CASTIGAT GALATIUL CAMPIONATUL! INTELEGE CINEVA CE VREAU SA SPUN?

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 16:05

În 1994, am scris în „Adevărul” două articole în favoarea lui Gică Popescu, după ce văzusem contractul lui de FINANŢATOR (2 mil. dol.). Prietenul Dvs Canţăr a făcut campanie în CL împotriva lui GP(Gică) şi pro…GP(Păunescu). Ce a ieşit, ştiţi, GP 2 se voia premier ca Silvio B…Atunci, am fost la şedinţa organizată de Tobă, la prefectura. Clubul aparţinea Univ. iar rectorul, dezinteresat (sau pe felie), a spus că nu au bani să susţină Clubul. Oferta era de genul „vă dăm imaginea unui Club mare, ne-o plătiţi şi îl întreţineţi”. În nici un caz nu era vorba de vânzarea a ceva ! GP 2 nu a fost proprietar, Ilinca nu, atunci când a ajuns UCv proprietate privată ?! Actele lui AM nu m-au convins, acel judecător era un sindic care încerca să implice FC UCva în mizeria lui AM pentru a rezolva o speţă comercială…De sindici din ăştia eu sunt sătul, nu sunt judecători ! S-au perindat apoi numai şmecheri de la UM 0215 – ăla de la Dinamo (neţoiu), după ce Ilinca a fost şantajat cu dosare inventate (aşa a luat Dinamo toată echipa de volei fete, campioană) – Dinel – mititelu. Ultimul a vândut acţiuni, am dat 2 mil. apoi a schimbat firma, fără să cheme acţionarii. Iar procurorii au dormit ! Neţoiu a alungat spectatorii şi a dus 11 jucători la Dinamo, dinel a dus-o în B iar Mititelu a avut sarcina s-o desfiinţeze, scriam tot pe GSP înainte de a veni Piţurcă…S-a confirmat ! Oana Vasilescu (o ştiu de când lipea afişe pt. PRM) i-a propus să-l ajute să formeze o echipă, a refuzat iar ea a făcut-o. Deşi nu-i mai suport aroganţa de când s-a văzut deputat, care e vina ei ?! AM a distrus Clubul, OM a înfiinţat o echipă care face treabă. Ce susţinem, ceva care nu e sau ceva care e şi merge ?! Ştiu că OM face totul politic, deocamdată trecem strada cu ea. Avem fotbal în Cva, chiar de calitate, e linişte, poate se va face şi noul stadion, ce nu e bine ?! Oana se visează şi ea premier, ca GP2 dar va rămâne stadionul…Ce nu e bine ?! Liga I e pe ducă dar lumea dă tot în cluburile care au siguranţa zilei de mâine…Despre GP scriam în 1994 că îşi investeşte banii în România. Hagi face la fel şi e înjurat ! Ce vrem de fapt, noi, cei de pe marginea şanţului ?!

al batran (31 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 16:12

In societatile zise occidentale din dorinta de a dirija totul in cadrul lor se intra prea mult in amanunte si de multe ori se strica fondul legilor sau activitatilor.E suficient sa vedem politicienii nostri ,privatizarile facute,reformele cerute si cele rezultate. Toate dezastre pline de coruptie,incompetenta si in final esec in tot si toate. Asta e si-n footbal au cerut vesticii profesionalism cu sectii de footbal rupte de cluburile mama(de ce?) si s-au rupt formal date unor papitoi infumurati si in multe cazuri excroci(cati sunt la puscarii?) toate duse la insolventa care de fapt e faliment. Si atunci niste primarii care pun umarul si ridica sportul(footbal,atletism,handbaletc,.)sau un tearu,sau o orchestra simfonica pe cine deranjeaza? Raspuns: Pe alti papitoi,multi ziaristi(vezi Decbal nu stiu cum) fixisti si slugarnici pe langa noii stapani. Un for administrativ rerzolva problemele mai echitabil de cat zeci de sedinte de judecata .IN ORICE DOMENIU! Exemple sunt multe.

Radu (52 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 16:26

@Ovidiu-3003 …esti penibil… „noi nu am vrut locul”…”noi am fost invitati si avem drepturi depline”…cine esti tu ma nene si unde crezi ca traiesti, crezi ca poti sa faci in lume ca la tine in latrina??? tu abia ai bani sa platesti netul…si ti se pare ca UEFA ti-a pus gand rau…in nume personal… hai lol… alti oameni stupizi il acuza pe Ionitoaia ca „i-ar fi dat ” palmaresul lui Mititelu…el de unu singur cu mana sa… ma pufneste rasul cand ma gandesc ca toate bancurile cu olteni…nu-s de fapt bancuri…ci e realitate pura!! :D)))

stiintza4ever (23 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 16:32

Ma bucur ca din cand in cand se mai gaseste cineva care sa scrie adevarul despre ce s-a intamplat la Craiova. Suporterii adevarati duc in suflet suferinta dar nici nu uita adevarul. Batjocura la care a fost supus spiritul echipei prin dezafiliera abuziva dar mai ales prin infiintarea peste noapte a clonei sunt momente istorice care nu vor fi uitate niciodata. Nici daca 100% din presa adopta si respecta peste noapte noua echipa. Nici daca ni se va lua inapoi libertatea de expresie si se va re-scrie istoria cum faceau comunistii, tot nu vom uita sa le transmitem copiilor si nepotilor adevarul asa cum l-am vazut noi. E dreptul lor sa ne creada pe noi sau sa creada ce zic politicienii, ziarele sau FRF-ul. Iar cei mai destepti dintre ei (sa speram ca cei mai multi) vor cauta sa afle singuri adevaraul, sa scormoneasca dupa informatii si sa-si formeze singuri o parere.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 17:26

Vad ca pe langa o seama de comentarii avizte care tin cu fotbalul romanesc …apar si comentarii ale unor cozi de topor care nu vor performanta …acestora eu nu le raspund …le zic atat …caldura mare …

dan (12 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 17:33

SI ,,NEA”OVIDIU MAI LASA NE CU SENTIMENTALISMELE CA NU TIN DE FOAME GEN URZICENI,OTELUL SI IN VIITOR ASTRA !

Dan Buzdugan (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 17:51

De fapt, ce-a spus, scris neadevar , Ovidiu Ioanitoaia? A contestat locul in clasament al echipei ce va e in suflet? Nu, nicicum. A spus, scris, doar ca un regulament, bun, rau cum e , trebuie respectat si sa se aplice pentru toti la fel. Da, suporterii, cu basci, mancand seminte, injurand, n-au cum sa stie ca nu numarul sau frenezia determina sentinta. Regulamentul sa fie aplicat! P.S. E printre putinele dati cand Ovidiu Ianitoaia e drept.Bieti suporteri olteni……sunte-ti prea patimasi……..

stiintza4ever (23 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:07

@Eugen Delcea „Ce susţinem, ceva care nu e sau ceva care e şi merge ?! Ştiu că OM face totul politic, deocamdată trecem strada cu ea. Avem fotbal în Cva, chiar de calitate, e linişte, poate se va face şi noul stadion, ce nu e bine ?!”!!!!!!
Daca are cineva curiozitatea sa citeasca propaganda Partidului Comunist Roman prin 1947-48 va regasi exact aleasi fraze. „Capitalismul nu merge – s-a demonstrat. Deci noi ce sustinem, ceva ce nu merge? Comunistii fac totul politic – asta e, tregem strada (in sensul ca doar pe strada avem nevoie de ei, dupa ce o trecem, nu mai avem nevoie de ei iar ei ne vor lasa in pace si noi pe ei). Avem in comunism tot ce ne trebuie la toata lumea, e si liniste, ce nu e bine? Daca are cineva raspuns la aceasta intrebare, sa treaca pe la noi pe la comitet si ii vom explica ca sa inteleaga”.

Dan Buzdugan (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:11

Che Guevara………radiografiezi drept, in interior fenomenul fotbalistic craiovean.Avem ce meritam, ce stim, ce vrem, ce putem………..sudul tarii rosu….e plin de nevrere, doarme permanent, n-are fond..ei nu stiu ce-i viata, nostalghia expresia neputintei ii domina..stiu sa fie doar asistati….bine ca doamna Primar le-a dat ceva, nu conteaza ce, cum, sunt sluj eu-lui ei…..

Bratu (104 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:23

@dan. Ce sentimentalisme, ai bautvfara sifon? Care Urziceni, inca nu te-ai trezit? Multe nerozenii am citit aici, darvavta e cea mai mare.

Miti (69 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:25

Nu e de conceput ca un ziarist de talia dlui Ioanitoaia sa fie suporterul unei echipe…Cu atat mai putin al unei Craiove infiintate politic de o tata…

Rudy (11 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:28

Nea Ovi, olteanul din matale nu se mai stapaneste si a iesit iar la drumul mare.

citulica (2118 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 18:58

Merci nenea Ovidiu ca ne lasati sa strigam: Brava Sorin, Felicitari, esti OM!

o intrebare (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 20:20

Domnul ioanitoaia daca dv sunte-ti patron de ziar (exemplu) si maine trebuie sa apara ziarul dvs .iar azi sa zicem ca statul iti da afara toti angajatii .acum intrebarea .eu cum voi intra in posesia ziarului daca tu nu ai oameni sa scrie si sa tipareasca ? Asa si falimentarul de mititelu.imi aduc aminte ca zicea ca pe fratii costea a avut oferta de 12 bulioane.oricum

ramon (127 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 21:50

nu numai Duru este ”vinovat” ca a spus adevarul. Cele doua cluburi aveau siteuri de internet, străinii serioși, care nu fac presă cu înjurături au întrebat și aflat care-i una, care-i alta și acolo nu ai cum să minți. UEFA are, cred că și pe site, anii de înființare ai echipelor de primă divizie, deci nu putea fi dusă de minciuni tipice plagiaorilor. Așadar Olguta nu s-a înțeles cu Mititelu și, oricum, nu prea avea stadion un să joace. Nu-i mare pagubă, exeriența se cîștigă foarte greu la noi, chiar și Craiova maxima a avut nevoie de câțiva ani să ajungă în semifinale, așa că la anul Săndoi și Cîrțu pot lupta la titlu și intoarcerea in Champions League

ramon (127 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 21:56

domnule director, cred că mai ușor ar fi să ne spuneți cine are drept de a juca in Europa, că Steaua va lua titlul, iar restul de 3 semifinaliste ale cupei sunt insolvente, apoi nush dacă și ASA va avea ceva probleme d astea, Astra nu mai vrea in Europa să nu-l supere pe patron, Dinamo e in insolvență și atunci cine va juca în cupe ? Sau cedează Steaua titlul ASA, ca să prindă FC Becali locul cuventi ca deținătoare a cupei Rom ?

on (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 22:05

Cand si cum va plati Mircea Sandu pentru abuzurile sale???? Dezafilierea Universitatii (de pe urma careia vroiau sa profite Piturca, Cartu, Camataru, Becali, Dumitru Dragomir care au „furat” practic jucatorii echipei) si primirea clonei in campionat?

Z D (10 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 23:23

hai stiinta!!!! mititelu adrian e un suporter patimas al stiintei dar ce sa te faci ca e si un escroc din nastere si nu poate sa se abtina sa nu dea tepe. asa ca soarta noastra crunta ne pune sa alegem intre un escroc patimas si o „clona” .pe deasupra clona are si bani si rezultate si profesionisti gen sandoi si legende, cartu. mititelu saracu(la propriu )a pacalit pe cine a putut si cat a putut si sa ars cu „piti „ca in viata mai vine si nota de plata nu doar lautarii. acum sa stam la infinit pana gaseste mititelu alti prosti sa le traga teapa si sa nu mai faca nimeni fotbal in clubul universitatii din craiova nu e mai corect decat sa ai o echipa fie ea si clona. ca era mai bine si mai firesc sa se retraga mititelu si sa spuna domnilor PA! eu atat am putut ,dupa care sa pornim cu echipa din B unde a lasat-o performanta sportiva era calea normala.dar in romania fotbalistica nu pleaca nimeni cu medalii de merit si cu strangeri de mana . nu! domnii patroni din fotbal pleaca numai cu falimente ,dna sau daca mor subit . domnul Ovidiu Ioanitoaia are un punct de vedere corect si uefa o judecata dreapta si chiar si un patimas cum e cartu simte ca asa e drept si nu se revolta ca nu are de ce. la final ca suporter de la 1977 pe CENTRAL la toate marile batalii, leeds,gladbach,olimpiakos,bayern,fiorentina,bordeaux,kaiserlautern,benfica,hajduk,monaco,dinamo kiev,psg,dortmund,,zeleznicar,betis,dundee,galatasaray si dinamo steaua rapid an de an, vreau sa avem o echipa in stare sa faca fata pe teren si financiar macar la nivel de liga europa daca orasul nu are bani de mai mult. ca e clona sau ca nu e sa faca rezultate pe teren , forzza stiinta!!!!

TUDOR (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 23:32

Eu nu ma mai vad sa sustin o echipa finantata de acest scandalagiu numit Mititelu, finantatorii actualei echipe nu se vad …

Fost TESTEMATE (2 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 0:20

Ar fi interesant un meci acum CSU vs FCU . La meciul de pe Ion Oblemenco , bufonul de Ajica a dat ordin ca toate maimutele goriloase din gruparea Mandria , si toti taranii bodyguarzi de la Federal rahat , sa impanzeasca tribunele stadionului cu scopul de a ”linistii” sustinatorii CSU . De aceea a parut mai sustinuta FCU . Dar azi sa schimbat treaba , justitia si politia a inceput s-asi faca datoria , si acei zmei din brigada Mandria ( proAjica) sau dus pe carari straine. Faptul ca Peluza Sud este intr-o grava eroare nu ma mira , ei nu stiu nici rostul CNP-ului . Majoritatea din PS97 , se cred interlopi , mafioti , recuperatori,etc reperele lor de ”jmekerie” sunt jalnice , si naivitatea lor este strigatoare la cer , ca altfel nu ereau pacaliti de Ajica , si cred ca si dumneavoastra sunteti la fel de naiv in ceea ce priveste adevarul in privinta FCU vs CSU

Fost TESTEMATE (2 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 0:23

CSU dovedeste prin media spectatorilor !

ionut (1 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 2:40

dar acest sorin cartu…ce istorie are ca antrenor?locul 4 cu o echipa politica,a facut parte din cea m ai frumoasa echipa inainte de 89…toata stima…dar akum nu cred ca Adrian Paunescu, Marius Tuca…..s au TU Oviudiu Ionitoaia …nu puteti fi deacord cu valurile politice…

gogu orodel (204 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 8:08

A venit primavara,cateiii care latra primii au dat in turbare..Pe toata lumea o deranjeaza Craiolguta..Baietii de la CSUCRAIOVA joaca fotbal si asta deranjeaza…Ce nu stiu acesti catelusi manipulati abil de brutarul fara bani este ca indiferent ce echipa va fi la Craiova lumeaeva striga..STIINTA,HAI CRAIOVA,HAI BAIETII..Restul e can-can si neputinta..Da maestre ,sa ne traiesti ,a venit primavara cu fotbalul de calitate la Craiova…Haide STIINTA…!

Emilian (143 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 9:03

Aprob si eu atitudinea lui Cartu, este cea corecta. In rest, articolul tau este o insiruire de chestii subversive foarte discutabile, ca drept dovada volumul insemnat al postarilor. Cu alte cuvinte, nu spui lucruri noi, vrei doar sa incingi un pic spiritele. Ca peroana neutra pot sa spun doar atat: Craiova merita sa aiba echipa in Liga I ! Devenise clar ca Mititelu nu este o persoana serioasa care sa poarte stindardul Stiintei (este posesorul unui SRL falimentar si incearca sa se foloseasca la maxim de numele „U Craiova” in interes personal), iar Olguta a facut ceea ce ar fi facut orice primar: sa dea orasului din nou o echipa de fotbal. Doar nu era ca primaria sa-i dea bani lui Mititelu ca el sa se impopotoneze ca el este continuatorul Stiintei!! 🙂 Concluzia e simpla: vreti sa aiba Craiova echipa? Da. Se putea si altfel, adica sa-i mai dea cineva bani lui Mititelu? Nu cred. Restul e can-can..

savoss (17 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 10:58

Inca mai sunt nebuni care mai cred ca CSU/Clona/Craiolguta/WC Craiova este de fapt UNIVERSITATEA CRAIOVA! ——-M E D I C A M E N T E!!!!!

AlexGJ (2 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 16:02

Si aici vine raspunsul clubului Universitatea Craiova, direct pe site=-ul oficialȘ http://www.csuc.ro/ro/Scrisoare-deschisa-adresata-domnului-Ovidiu-Ioanitoaia/

viorescu (70 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 20:14

Frumoasa aducere aminte celor infierbintati de ideea de a juca in Europa fara buletin, din cauza de virsta (identitate)… Pe linga acest adevar mai exista unul si mai trist, zic eu, si anume faptul ca Europa nu ne doreste cu astfel de „pocnitori” in curtea ei. Cine crede ca Europa doarme si-si ia deciziile dupa parerea lui X sau Y, e naiv. Hotia nu este agreata iar hotii sunt desconsiderati. Numai la noi a fost si este considerata smecherie / istetime. Sper ca cei care au in ADN o astfel de gindire sa ajunga la DNA (ADN -> DNA). Mai sunt citiva care inca n-au platit pentru „istetimea” din cazul Universitatii. Si nu numai al ei.

Lazarica Ion (1 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 21:39

D-le Ioanitoaia, intotdeauna v-am admirat pentru impartialitatea Dv.dar de data asta m-ati dezamagi cu articolul scris si am sa va dau un singur exemplu. Afirmati inarticol, ca csu Craiova nu are palmares,nu are sigla. Ce fel de ziarist sunteti? Zilele trecute mai multe saturi au publict stirea ca CSU Craiova a iregistrat la osim sigla originala cu leul cu care sa jucat insemifinala cu Benfica. Deci pentru mine articolul este tendentios,vreti sa reicalziti o supa consmata de mult, sau ati vrut sa va faceti reclama ca nu mai aveati vizitatori pe blog? Pacat de Dv.ca ati ajuns asa!

Che Guevara (363 comentarii)  •  19 aprilie 2015, 0:12

Pe site-ul clonei a aparut o scrisoare deschisa adresa d-lui Ioanitoaia. Aceasta scrisoare incearca din nou sa foloseasca diversiuni in scopul de a deforma adevarul. In primul rand se sustine ca nu CSU a cerut loc in Divizia B si ca au inscris echipa initial la AJF. Acest lucru este o minciuna grosoloana. De fapt CSU a format intai un lot de jucatori care se pregateau la Mogosoaia pe terenurile FRF condusa la acea ora de M. Sandu. Au cerut certificat de identitate sportiva la mult timp dupa ce lotul de jucatori si antrenorul se apucasera de treaba. Nu mai retin ce nume au facut parte din acea echipa, dar serios vorbind chiar e cineva atat de idiot incat sa creada ca acei jucatori se pregateau pentru Liga a IV-a ? Exista o arhiva cu salariile jucatorilor care au demarat proiectul CSU ? Imposibil sa nu existe. Vrea cineva sa ne insulte inteligenta sustinand ca erau jucatori platiti cu mii de Euro lunar pentru a evolua in Liga a IV-a ? Pornind numai de la aceste aspecte se poate deduce cu usurinta faptul ca echipa Olgutei Vasilescu, numita si CraiOlguta, a avut de la inceput un „blat” cu Mircea Sandu. Fostul presedinte al FRF se pregateste, de altfel, sa intre in puscarie cat mai curand. Si va fi insotit e Olguta Vasilescu care iata: a renuntat la 2 milioane de dolari ca urmare a inscrierii echipei in Divizia B. Tot in aceeasi scrisoare plina de minciuni se afirma ca aceasta inscriere s-a facut la presiunea suporterilor. Pardon ? Care suporteri ? Ce suporteri poate sa aiba o echipa care sa infiintat in urma cu 30 de zile ? Putem sa vorbim despre Sezione Ultra’ ? Atunci haideti sa vedem ce sume s-au platit acestor baieti ? Cati din ei au fost sau inca mai sunt pe statele de plata ale clubului ? Acum sa revenim cu picioarele pe pamant. Cine pune presiune ? In momentul in care esti platit de o firma, in acest caz un club de fotbal, tu, ca individ, esti in situatia de a pune presiune asupra angajatorului tau ? Mie mi-e teama ca in Romania acestor ani lucrurile stau exact invers si anume: „Cine da banii spune ce sa cante lautarii” cum zicea Mitica Dragomir, un alt client DNA si, speram, viitor locatar al penitenciarelor patriei. Asadar inscrierea clonei in Divzia B a fost dinainte cunoscuta si presiunea s-a facut in sens invers. Adica artizanii acestui proiect au cautat niste indivizi gata sa se alature acestui proiect. In momentul in care acestia au fost indetificati au fost platiti pentru a da legitimitate echipei infiintate in 2013 asa cum a stabilit UEFA. In concluzia rugam autorii scrisorii nesemnate de pe site-ul CSU sa isi retraga afirmatiile mincinoase si daca au vreun strop de demnitate sa nu mai incerce sa ne adoarma cu texte lungi si plictisitoare de acest gen. Suporterii „Stiintei” sunt oameni inteligenti. Ar fi imposibil sa fie altfel pentru ca nu imi pot imagina pe cineva sa incurajeze o echipa cu numele „Nestiinta” sau „Prostia”.

Mihai (1 comentarii)  •  19 aprilie 2015, 12:45

Vom vedea azi cati suporteri are cu adevarat „clona”, cum ii zice presa. Din ultimele informatii, bilete nu se mai gasesc de ieri… Deci „clona” e privita ca Universitatea Craiova, bag de seama! Atunci, Forza Stiinta!
PS: astept raspunsul domnului Ioanitoaia la dreptul la replica postat pe http://www.csuc.ro
@Che Guevarra: ce ai facut cu banii asociatiei suporterilor lui FC U Craiova? Unde sunt cei 8600 lei stransi de fani? Tu erai presedintele si ai disparut subit cu banii! Nu ti-e rusine sa postezi pe aici ca un nevinovat? Te-ai inhaitat cu Mititelu ca sa pacaliti si ultimii suporteri fanatici ai acestuia si ai echipei copiilor lui!

lio (4 comentarii)  •  19 aprilie 2015, 12:53

Che guevara, lucrurile nu prea stau nici asa cum le spui tu. Olguta Vasilescu nu a renuntat la 2 milioane de dolari, ci la un proces in care se cereau despagubiri in valoare de 2 milioane, ceea ce nu este acelasi lucru. De la a cere o suma in instanta pana la a o obtine este cale lunga. Cat despre afirmatia ex maestrului Ioanitoaia (ar trebui sa-si atarne condeiul in cui) cum ca Sandu Mircea a facut un abuz cand a dezafiliat echipa urmasilor lu Mititelu, ICCJ a dat o sentinta definitiva cum ca dezafilierea a fost legala.
Cat despre suporteri , Cs U Craiova, chiar daca acum joaca pe un stadion de doar 6000 de locuri, inca mai conduce in topul suporterilor prezenti la meciurile de acasa.

Che Guevara (363 comentarii)  •  19 aprilie 2015, 21:59

@Mihai: Tactica asta cu „denigreaza-denigreaza ca pana la urma tot ramane ceva” nu merge in cazul meu. Pentru ca eu nu am nici o legatura cu nici o asociatie si nici nu am fost vreodata presedinte nici macar pe scara blocului. @lio: pe vremea Craiovei Maxima stadionul „Central” era considerat gol daca nu erau cel putin 15.000 de locuri ocupate in tribune. Cum poti sa spui ca echipa PSD e nu stiu ce fel de lider de audiente intr-un campionat de care toata tara e scarbita? Fotbalul are 10% din audienta pe care o avea in 1994 si 5% din interesul pe care il trezea inainte de revolutie. Cum poti sa vrei sa legitimezi un club legendar numai pentru ca 5 copii de scoala generala au defilat cu niste steaguri pe stadionul Extensiv si pentru ca niste „minti luminate” au tiparit un program de meci pe un sul de hartie igienica ? Voi ati auzit de fair-play ? Voi stiti ce e aia onoare ? Daca ati fi stiut nu furati culorile si istoria echipei care ne-a facut pe toti sa fim mandri ca suntem olteni.

Ionut U. (1 comentarii)  •  21 aprilie 2015, 0:00

Stimate Maestre, aveti perfecta dreptate!
Dincolo de pasiune, aveti perfecta dreptate pentru ca asa e regula UEFA, restul discutiei ar deveni balcanica, si chiar nu e cazul de poale in cap.
Sunt si voi ramane 100% al Universitatii Craiova, care azi nu mai exista dar sper sa reprezinte dovada vie ca pasarea Phoenix exista. Speranta mea va muri ultima si pana la final, NU recunosc nicio alta echipa ca urmasa sau inlocuitoare a acesteia. Inteleg fostele glorii care aveau nevoie sa se manifeste in acest sector acasa la ei, dar acum nu fac parte din clubul care i-a lansat ci lucreaza la straini.

Explicarea, pe puncte, a răspunsului dat de Universitatea lui Ovidiu Ioanițoaia | Maxima Sport (1338 comentarii)  •  12 iunie 2015, 16:36

[…] Universitatea Craiova a reacționat oficial la editorialul ”Nu Craiovei”, publicat de Ovidiu Ioanițoaia pe blogul […]

Explicarea, pe puncte, a răspunsului dat de Universitatea lui Ovidiu Ioanițoaia | Maxima Sport (1338 comentarii)  •  12 iunie 2015, 16:36

[…] Universitatea Craiova a reacționat oficial la editorialul ”Nu Craiovei”, publicat de Ovidiu Ioanițoaia pe blogul […]

Floches (2 comentarii)  •  18 aprilie 2018, 11:26

Au trecut 3 ani de cand ati scris acest articol si deja ne spuneti "U Craiova"...E normal datorita faptului ca echipa are sustinerea orasului, e pe podium si joaca 2 ani la rand semifinala de cupa Romaniei! Hai Stiinta! Echipa lu' mititelu, infiintata in 2017 nu va fi niciodata U Craiova, doar niste *** nesimtite.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează