Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Tangou degeaba

Trebuie să fim de acord cu tehnicienii care au atras atenția că, deranjînd pregătirile echipelor de club, turneul de iarnă al reprezentativei divizionare mai mult va încurca decît va ajuta. Colac peste pupăză, formația deplasată de Puiu Iordănescu în Turcia […]

vineri, 13 februarie 2015, 9:48

Trebuie să fim de acord cu tehnicienii care au atras atenția că, deranjînd pregătirile echipelor de club, turneul de iarnă al reprezentativei divizionare mai mult va încurca decît va ajuta. Colac peste pupăză, formația deplasată de Puiu Iordănescu în Turcia a jucat slab la 0-0 cu Bulgaria și foarte slab, dezolant, la 1-0 cu Sioni Bolnisi, locul 14 din 16 în modestul campionat al Georgiei.

Nu-i vina Generalului că n-a găsit un adversar ceva mai acătării, culpa aparține FRF. Surprinzător însă, nici în condițiile în care a avut în față o adunătură de ageamii căreia liderul ligii secunde georgiene i-a scos fotbalul din cap administrîndu-i deunăzi într-o partidă de verificare un neverosimil 7-0! , reprezentativa noastră n-a strălucit.

A arătat ca o echipă șchioapă. Îi rămîne meritul de a fi învins, dar atît. În rest, evoluția pîrîților “tricolori” a plictisit în așa hal încît, măcar pînă la pauză, îți venea să stingi televizorul ori chiar să-l arunci pe geam! Vorba ex-stelistului Sorin Paraschiv, “n-a fost nimic de înțeles din acest meci”.

Recunoscînd sportiv că “jocul nu m-a mulțumit”, Iordănescu însuși a admis că “din păcate, tinerii pe care i-am forțat nu mi-au dat speranța că mă pot baza pe ei în continuare”. Cuvintele antrenorului secolului sună, sau ar trebui să sune, autocritic. Ele nu exclud însă întrebarea de ce era nevoie ca acțiunea federală să se suprapună peste stagiile cluburilor și să le stînjenească exact în perioada cristalizării formulelor de joc?! Dimpotrivă, o provoacă, iar răspunsul e la îndemîna oricui. Deși selecționata divizionară va mai întîlni mîine Moldova, nu era nevoie!

Dacă tot s-a dorit plecarea unui lot în Antalya, asta și pentru ca Generalul și staff-ul său să aibă de lucru în pauza de iarnă, trebuia trimis acolo lotul Under 21, preluat recent de Dulca și aflat înaintea preliminariilor CE 2017. La obiect observația din Adevărul de joi. Și cu Under 21 s-ar fi perturbat programul cluburilor, însă într-o mai mică măsură și probabil cu mai mult folos.

Cînd se referă la tinerii aliniați la startul “amicalului” cu Sioni, Iordănescu are dreptate doar pe jumătate. Deoarece Nedelcearu e de 18 ani, Vătăjelu de 21, Crețu și M. Roman de 22, însă ceilalți nu mai sînt boboci: V. Lazăr și Budescu au împlinit 25, Bălgrădean 26, iar Dumitraș, autorul golului, chiar 27! Greu de crezut că, dacă n-au spart plafonul pînă la 25 de ani, respectivii vor exploda de-acum încolo, ba și ca să devină titulari în “națională”!

Altminteri, dovadă că l-a interesat și scorul, Generalul a recurs după pauză la artileria grea și i-a trimis în teren, alături de Bumba și de Fl. Tănase, pe steliștii Prepeliță, Rusescu și Keșeru, ca și pe Pintilii. Să mă ierte Tata Puiu, dar ca să-i bage pe Rusescu și pe Keșeru 30 de minute, iar pe Prepeliță 20, meritau trase atîtea focuri de armă și făcute atîtea discuții?! Sincer, părerea mea e că nu.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

calinescu (46 comentarii)  •  13 februarie 2015, 10:14

SINGURA REALIZARE A LUI IORDANESCU E CA L-A CONSOLAT PE PINTILII ……!!!!!
AR MAI FI UN MESAJ IN STIL MAFIOT ADRESAT LUI VALENTIN LAZAR SI ALTOR CA EL, CA DACA NU SEMNEAZA CU FCSB NU ARE NICI O SANSA LA SELECTIE IN NATIONALA ….!!!!!
DECI A PLECAT SANDU A VENIT CHIVORCHIAN , A PLECAT DRAGOMIR A VENIT IORGULESCU , A PLECAT SATANA A VENIT GENERALUL PUPATOR DE ICOANE ……!!!!!!
SUNT TOT DIN SISTEM (…) INSA SUNT MAI OBRAZNICI!!

birlic (38 comentarii)  •  13 februarie 2015, 10:21

Intodeauna am fost impotriva cluburilor care nu vroiau sa lase jucatorii la aceste jocuri amicale si mai ales pe Steaua care de fiacre data avea mai multi jucatori convocati dar acum am inceput sa-i inteleg ,aceste convocari nu fac alceva decat sa-i scoata din priza pregatirilor de la echipa de club. Basca faptul ca in aceasta convocare nu-I alceva decat niste bani cheltuiti de Federatie in care staful se mai destinde si el saracu dupa o perioada de inactivitate

Kyro (24 comentarii)  •  13 februarie 2015, 10:33

@Calinescu: Esti fumat? Valentin Lazar a fost cea mai mare panarama in prima repriza. Daca de jucatorii de locul 14 din Georgia nu resusesti sa treci macar odata atunci cam insultii tricoul nationalei care il porti.
PS: Ce sa caute ala la Steaua? Sa care apa pentru restu?

victor L (169 comentarii)  •  13 februarie 2015, 10:49

dle Ioanitoaia,
e drept, scurtul meu comentariu este inafara temei propuse, dar analizati:
– se spune ca „Ciuhuleasca” va parasi cutare post tv;
– daca vi s-ar „masculiniza” numele si ati fi numit „Ioanitoiu” v-ar conveni?
Nu ar fi cazul sa le cereti colaboratorilor sa se maturizeze?
Multumesc.

criu (8 comentarii)  •  13 februarie 2015, 10:54

o nebunie ce se intampla cu ekipa nationala! in primul rand tragem un mare SEMNAL DE ALRMA!!!! kiar e posibil sa nu avem un antrenor ca lumea care sa se impuna in fata tuturor?

dan t (81 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:06

buna ziua…
domnule ioanitoaia,ma mira ca nu ati observat sau ca treceti cu vederea faptul ca in ultimii ani in tara s a petrecut un fenomen anormal,dar atat de vizibil datorita caruia echipa nationala a regresat atat de mult sau si datorita caruia…. daca inainte,nationala era a tuturor,toti romanii tineau cu nationala,in ultimii ani datorita mediei atat scrise cat si site urilor,s a indus cum ca steaua in sus ,steaua in jos steaua ar fi cea mai importanta grupare fotbalistica din tara..cand nu le lua un antrenor jucatori,faceau scandal de ce nu le ia jucatori la nationala,cand le lua faceau scandal de ce le ea,politica lor era de a stapani prin clubul steaua tot fotbalul din tara,asa cum am incercat si verii impresari intr un timp! steaua avea nu avea nevoie cumpara tot ce era mai rasarit in tara,nu fiindca ar avea nevoie ci doar ca sa nu se intareasca adversarii,lucru benefic ptr ei dar absolut pagubos ptr fotbalul de la noi,fiindca jucatorii respectivi faceau tusa la steaua,la alte echipe poate ar fi jucat,le ar fi crescut valoarea,increderea in ei si asa fotbalul de la noi ar fi castigat,nu numai o echipa

Kyro (24 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:21

@ Dan T: in mintea ta Steaua e de vina ca a avut banii sa cumpere tot ce e mai bun in tara?

De ce nu sunt de vina echipe gen Rapid, CFR, Astra care aruncau banii mult mai multii numai pe strainii in loc sa investeasca si in jucatorii romanii?
De unde apareti cu gandirea asta oameni buni?

romanati53 (10 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:25

datorita ziarelor si emisiunilor de sport, in romania fotbalul inseamna doar steaua si reghe. nu mai exista alte echipe in campionat, nu mai exista alti jucatori, ori antrenori, nu mai exista nimic! cum intra un jucator de la steaua, intra artileria grea. dar ce-a facut artileria asta grea pe care o laudati atata in meciul asta de ra-hat? a dat rusescu o bara? si daca mingea ar fi trecut la 5 cm de ea? DE CE NU SPUNETI CA ECHIPA N-A AVUT NICIO IDEE DE JOC? FIECARE A JUCAT CE A STIUT! Si atunci, antrenorul n-are nicio vina? ori, daca considerati ca a existat o idee de joc, spuneti-ne si noua care a fost aceasta. avem prea multi antrenori la nationala si prea putina valoare. cum antreneaza ei? fiecare cate 4-5 jucatori? fiecare cu ideea lui tactica? asta asteptam de la dvs! nu doar laude la adresa celor care va sponsorizeaza.

vice (14 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:36

Iordanescu e depasit. Mergea acum 20 de ani, dar a expirat. Secunzii nu au personalitate, doar duc mapa si muta portile la antrenamente.

Vasca (166 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:40

Observatii juste la care subscrie orice chibit cu dragoste de nationala. Echipa asta a devenit o bascalie fara seaman. De la o Federatie condusa de un impostor nu poti avea nicio pretentie.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:45

@victor L #4. Cred ca te ambalezi degeaba pentru ca IL Caragiale scria Ioneasca, Popeasca etc. mult mai trist e faptul ca una ca dna Ciuhulescu care habar n-avea de fenomen ajunsese sa modereze o emisiune de fotbal pe singurul canal care transmitea meciurile de campionat. Aia era anomalia nu cea la care faceti trimitere dv.

Tudorache (179 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:49

Ati zis la fix ca Iordanescu a vrut sa isi caute de treaba, sa isi justifice salariul. Turneul asta nu s-a justificat in felul in care a fost facut.

radu (17 comentarii)  •  13 februarie 2015, 11:52

Problema e mai complexa, si incepe cu multi ani in urma. Conducatorii nostrii, ai tarii in geneal si ai fotbalului in special au facut din aplicarea legii o chestie optionala…daca se interevenea la timp, nu erau atitea cazuri Iancu, Mititelu, Copos, Paszkany….faptul ca in tara nu sunt jucatori de valoare, sunt rezultatul politicii falimentare care au duso Sandu si Mitica…cind despre dl Iordanescu, sunt de acord cu el in privinta turneului. Campionatul intern e foarte slab, irelevant in a stabili valoarea jucatorilor ..exemplu Rusescu, golgeter la noi, no name in Portugalia, Chiriches si gardos..zmei la noi, rar rezerve la englezi, la echipe mediocre. Si atunci, cum putea nea Puiu sa vada ADEVARA valoare a jucatorilor ? A luat ce a crezut de cuviinta, i-a pus sa joace impreuna, si apoi…si-a dat seama ca nu are motive sa fie optimist. oare cu ce a incurcat echipele de club, care joaca ce joaca ? ma refer sa tactica 0, pregatire fizica mult sub valoarea europeana….deci ce au pierdut cei convocati ? Dar e tipic pt noi, sa nu facem mai nimic, si sa strigam la cel ce incearca sa faca ceva ? poate ideea generalului nu e buna, actiunea nu a fost o reusita..dar macar a INCERCAT sa faca ceva…

sammibv (10 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:11

In aceste pauze se vede valoarea conducatriilor.Asa conducatori asa fotbal.Cu banii cheltuiti mai bine sponsoriza niste crese .Nu va mai mirati ca pierdeti sustinatori daca nu vedem nici-o schimbare.Mult successa nu ne facem de ris la europene
HAI ROMANIA.

AliBaba (223 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:30

Bine zis dar puteati fi mult mai dur. Asemenea excursii nu folosesc si costa. Federatia se plange de bani insa arunca cu ei pe geam. Vad ca a fost si Burleanu in Antalia si ma intreb ca a cautat el acolo.

Michael (76 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:33

Nu ai ce sa mai astepti de la un jucator ca Dumitras care nu a mirosit nationala pana la 27 de ani. Iordanescu l-a luat si pe el in turneu ca sa ii iasa la numar.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:42

Eu astept rezultatele din meciurile oficiale si jocul frumos al trupei lui Iordanescu, dar nu pot trece cu vederea observatiile Maestrului Ioanitoaia, care, de cele mei multe ori, se dovedesc utile.
Cred ca ar fi bine daca s-ar incropi o analiza SWOT bazata pe observatiile presei sportive si-apoi, la treaba!

Gigi faianta (911 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:45

Nenea OVI iar a pus tunurile pe „protejatul” domniei sale presedinte actual la FRF.
Dar n-are ce face, striga precum lupul la luna de Sf. Andrei, a fost votat democratic si tre sa stea mot acolo si in continuare.

Gogu fotovoltaic (911 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:48

BRE Gigi, matale esti nasul lui Burleanu de-l aperi atat?
L-au votat, ce-i drept, dar in momentul ala nu mai aveau nici o varianta, pentru ca un contra-candidat al domniei sale a fost arestat si acum e la parnaie.
A iesit si el presedinte de nu-i venea sa creada. Plan n-avea, analiza SWOT nu stie ce-i aia, si chiar daca stie cu ce se mananca, nu face digestia completa si il doare apoi burtica.

Petrescu (2118 comentarii)  •  13 februarie 2015, 12:59

Cati marafeti a costat acest turneu ratat?
Cei ce l-au votat pe Burleanu sint multumiti de eficienta cheltuirii banului federal?
Daca nu, inseamna ca s-au ars cind l-au votat!

Cocorico (2118 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:03

Maestre eu merg pe mana Generalului, gaseste domnia sa o solutie sa invioreze Nationala.
E prea experimentat ca sa asculte de toti „consilierii” virtuali ce se pricep mai degraba la giumba-giumba si piri-piri decat la footbal.
Eu una am incredere ca Generalul va izbandi in lupta, mai vorbim noi dupa aia.

Gigi gresie (911 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:09

Bre Gogule, esti buimac?
Pai nu vezi matale ca de cand venii noul presedinte FRF Nationala merge din ce in ce mai bine?
Nu vazui ca reusii sa scape de Piturca si-l aduse pe Iordanescu ca sa improspateze situatia?
Omul testeaza baieti tineri, ce-i rau in asta?
Vede ca nu merg, altii, care-i problema, are balta peste din belsug, asa sa stii!

Pui de lup (911 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:16

O sa ne calificam la turnee final cu Iordanescu si toate aceste rautati, inclusiv cele scrise in articolul original de nenea OVI, vor fi date uitarii.
Pina la urma, conteza cine e presedinte FRF?
NU.
Conteaza ca baietii sa joace frumos, precum generatia lui Gica Hagi, sa cistige meciuri si sa bucure implicit pe mult incercatul suporter roman.

coco (401 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:25

Corect. Tata Puiu e fumat.

Unu’ (102 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:41

Ma gandesc la 2 jucatori, Herea si Antal, care se apropie de 30 ani, dar nu au fost luati in seama de Piturca, dar nici Samnartean. Erau 2 jucatori destul de bine cotati in Liga 1 in momentul cand au plecat, poate merita si ei o sansa. Sau ajungem sa-i descoperim pe la 34 ani?

Ok, s-au testat jucatori tineri, dar Hora si Dumitras? Asta e viitorul Romaniei? Si avem nationala de tineret, acolo pot fi urmariti de antrenor in meciuri oficiale unde exista miza,presiune dar asa la o miuta care e marele castig?

Florin (67 comentarii)  •  13 februarie 2015, 13:55

Asa e bre nea Ovi, dar generalul asta nu stie sa vaneze si sa dea la babaroase si se plictiseste iarna pe-acasa…

Io zic sa-l aducem inapoi pe Piturca, ca ala stia clar pe cine selectioneaza.

victor L (169 comentarii)  •  13 februarie 2015, 14:48

@ Nelu Ploiesteanu on 13.02.15 at 11:45 am ,
deci tu pui pe acelasi palier literatura lui Caragiale, cu personaje fictive, cu notita unui jurnalist de 10 rinduri si 20 de greseli.
Nelu Ploiesteanu, ce crezi ca ar zice ultimul fanariot daca ar putea sa te citeasca? „jos am ajuns in ochii urmasilor” 😛
Incearca sa faci diferenta intre literatura si prezentarea stirilor la zi; daca poti 😉

dinamo100 (143 comentarii)  •  13 februarie 2015, 16:14

Campionatul romanesc e prea slab pentru a recomanda niste valori clare si atunci selectionerul, oricare ar fi el, incearca sa „inveteze” jucatori. Si Piturca obisnuia sa cheme tot felul de jucatori no-name, poate-poate descopera vreun talent neslefuit. Diferenta e ca Iordanescu nu prea a stiut niciodata sa gaseasca jucatori noi, amintiti-va ca in perioada glorioasa ii convoca mereu pe aceeasi „batrani”…. Nu prea e specializat pe identificarea de talente.

Marius22 (347 comentarii)  •  13 februarie 2015, 16:56

Corect.

petre petre (86 comentarii)  •  13 februarie 2015, 17:28

@victor L#27. ia zii mai Confucius care sunt alea 20 de greseli ca eu nu am gasit niciuna. Cum tu esti mai destept decat mine, dar si decat toti ceilalti astept sa ma luminezi. Sa nu scrii tampenia legata de sunt si de nicio pentru ca Ioanitoaia si GSP au explicat ca nu vor sa schimbe de cate ori se baga in seama Academia si modifica ortografia. Altceva ai?

Un antrenor (214 comentarii)  •  13 februarie 2015, 17:32

Nea Ovi, dumneata ar trebui sa sesizezi ca nationala intereseaza tot mai putina lume. A fost echipa lui Piturca, acum e a lui Iordanescu, a romanilor a incetat sa fie cam de cand s-a retras generatia lui Hagi.

Mos Martin (54 comentarii)  •  13 februarie 2015, 17:36

Consider acest articol plin de adevar. Un adevar trist si prezentat fara ocolisuri. Felicitari.

John (564 comentarii)  •  13 februarie 2015, 21:37

Nationala asta ma lasa rece. Nu-i buna nici de amicale.

Alex (17 comentarii)  •  13 februarie 2015, 22:17

Federatia a mai batut un cui in sicriul nationalei, s-a ales praful de fotbalul nostru si din pacare federatia e codusa de o gasca de corupti care isi urmaresc interesele personale.

Dtru (268 comentarii)  •  13 februarie 2015, 23:43

Faptul ca acest text e mai putin comentat decat toate precedentele e cea mai buna dovada ca nationala nu nai intereseaza ca odinioara. Piturca a indepartat-o de marele public iar Iordanescu desavarseste opera barbugiului.

Gryg (2 comentarii)  •  13 februarie 2015, 23:54

Mai Nea Ovidiu ai dreptate, chiar nu are niciun rost turneul asta in care au jucat numai cei cunoscuti, iar marile sperante ale lui Iordanescu au fost petarde. Banii mai bine mergeau la copiii si juniori.

Costas (3 comentarii)  •  14 februarie 2015, 0:19

Sa vina MIRCEA LUCESCU

nea caisa (222 comentarii)  •  14 februarie 2015, 9:38

Un articol de serviciu, dle Ioanitoaia. De o viata, tot citesc, iarna, ca deplasarile nationalei din iarna sunt inutile fiindca nu lasa jucatorii sa se pregateasca la loturi si, vezi doamne, de aia nici echipele nu merg bine si nici nationala. Zumzaiala de presa alimentata si de protestele unor antrenori. Vreti sa va zic ce urmeaza, in presa? Antrenorii de cluburi, care de abia asteapta o justificare, vor zice ca jucatorii au venit nepregatiti de la lotul national, de parca Iordanescu nu ar sti sa pregateasca niste jucatori. Mie mi se pare ca aceste meciuri au fost foarte utile, fiindca ne-au pus in fata unei realitati si anume aceea ca, dupa actualul lot, nu mai urmeaza mai nimic; au aparut la rampa asa zisii jucatori de dupa 1989, selectionati la cluburi si antrenati pe ciubucuri si care, iata, sunt de nivelul ligii a 3-a georgiene. O realitate pe care publicul trebuie sa o cunoasca, pentru ca in tara ei par buni comparati cu altii care sunt si mai prapaditi. La asemenea specimene antrenorii de cluburi nici nu au ce antrena, de fapt, pur si simplu trebuie sa aiba grija ca, atunci cand dau drumul echipei pe gazon, aceasta sa nu se apuce sa il pasca!

barbu brailoiu (74 comentarii)  •  14 februarie 2015, 9:57

asta-i marfa. asta-i si valoarea de antrenor a lui iordanescu, cu asa marfa.
nu toata lumea s-a nascut si a murit „viorel mateianu” (dumnezeu sa-l ierte!)

Comentează