Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Stelei ce i se cuvine

Îi dau dreptate lui Argăseală, nu lui Gâlcă, în privința prezenței steliștilor la “națională”. În momentul în care tehnicianul a pretins înțelegere ca “jucătorii convocați să se întoarcă la club după meciul cu Irlanda de Nord, măcar o parte dintre […]

joi, 13 noiembrie 2014, 9:51

Îi dau dreptate lui Argăseală, nu lui Gâlcă, în privința prezenței steliștilor la “națională”. În momentul în care tehnicianul a pretins înțelegere ca “jucătorii convocați să se întoarcă la club după meciul cu Irlanda de Nord, măcar o parte dintre ei”, președintele Consiliului de Administrație s-a plasat în tabăra adversă.

Mai diplomat, Argăseală a spus că “nu-i nici o problemă dacă selecționerul decide că (n.a. roș-albaștrii, 7 la număr) trebuie să joace și cu Danemarca, să facă și cantonament. Decizia îi aparține antrenorului echipei naționale și e normal să fie așa deoarece el e responsabil”. De acord, un punct de vedere corect în condițiile în care, indiferent de context, “naționala” trebuie tratată preferențial oriunde și oricînd. Cine judecă altfel greșește .

Gâlcă are însă destule motive să reclame că lotul de care dispune e restrîns și că, mai ales asta, băieții lui se află în fața unui final de stagiune infernal. Cu 7 partide oficiale programate în numai 24 de zile, între 22 noiembrie și 14 decembrie: trei în campionat (acasă cu Brașov și Iași, în deplasare la Botoșani), două în Europa League (la Aalborg, cu Dinamo Kiev pe teren propriu), una în Cupa României (la Craiova) și una în Cupa Ligii (la Iași). Practic, un meci la interval de 3 zile și, în plus, 4 din 7 meciuri de disputat afară, la distanțe de la 500 de kilometri (Craiova) la 5.000 (Aalborg)!  Concluzia? Oboselii acumulate pe parcursul unei toamne încărcate i se va adăuga un strat. De unde și pericolul ca echipa să nu mai răspundă coerent la comenzi.

În cunoștință de cauză, oficialii din Ghencea, de-acum vorbind o limbă comună, intenționează să se adreseze LPF și FRF pentru amînarea unei întîlniri, cel mai probabil a celei din 30 noiembrie de la Botoșani. Solicitarea ar trebui aprobată numai și în ideea că Stelei chiar i se cuvine un semn de simpatie, de gratitudine.

Sînt însă conștient că arunc în lac o piatră pe care aștept s-o scoată ceilalți. Admit și că demersul meu nu-i nici deontologic, nici regulamentar cîtă vreme legitim e ca formațiile angrenate într-o competiție să se bucure de același tratament.

Cunoașteți vorba, în fața legii sîntem, ori ar trebui să fim, toți egali. Nu unul să primească mai mult și altul mai puțin.

Totuși, îmi asum riscul de a susține deschis cauza campioanei tocmai deoarece cred că merită acest favor. Pentru că, rămasă ultima noastră reprezentantă în cupele continentale cu șanse de a prinde primăvara, Steaua punctează pentru ea, dar și pentru întreg fotbalul românesc. Pe care îl onorează, îl ridică.

Pe de altă parte, deoarece conduce autoritar în Liga 1, întrecere în care, în ciuda eforturilor lăudabile depuse de CFR, de Petrolul, de Tg. Mureș, de Astra, de restul urmăritoarelor, cursa pare încheiată. Iar Steaua, să mă scuze adversarele sale, scăpată în cîștigătoare.

Tocmai de aceea rectific, cerînd pentru roș-albaștrii lui Gâlcă nu atît un privilegiu, cît un  drept. Mai degrabă un drept.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

panda (38 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 10:21

De ce sa se dea campionatul peste cap cand se poate amana un meci de cupa?
Cel cu Craiova sau cu Iasi fiindca faza urmatoare va avea loc doar in primavera.
S-ar evita astfel o serie de suspiciuni si banuieli de blat intr-un campionat banuit de tot felul de aranjamente.

GYGY (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 10:24

IOANITOAIA…DACA VOI JURNALISTII NU BAGATI ZANZANIE INTRE OAMENI NU SANTETI CEA CE SANTETI…CU MINCIUNI SI TANPENII DUCETI SI PE SUPORTERI LA GESTURI SI FAPTE NEDORITE…RUSINE……

valentin (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 10:32

acelasi senior al literelor , intelept si cumpatat !

@panda (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 10:55

Meciul cu Craiova nu stiu daca se poate amana pentru ca ar insemna amanarea darmarii stadionului si inceperii constructiei celui nou.

Fane (53 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:02

@gygy#2. Dupa cum scrii (lasand greselile de ortografie) nu esti in postura de a face morala. Debitezi prostii si atat.

Weaver (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:10

1. Respect domnul Ioanitoaia
2. gygy frate, invata cum sta treaba cu limba romana, pentru tine zic nu pentru altcineva
3.meciul din cupa ligii e ultimul,la ce mama dracu sa il amane p-ala
4.campionatul nu este incheiat, multe se pot intampla si tocmai din pricina faptului ca Steaua pare ca scapa in castigatoare, toata lumea ( de la oficiali la suportori ai echpelor adverse ) o sa se ia cu mainile de fund si o sa sara in aer
5.decat sa epuizam „energiile” pe tema asta draci prieteni, mai bine sa facem 5 cruci cu 9 maine ca de lunea viitoare oricum o dam tot nu va fii bine

PACE!

Raducu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:21

Cred ca trebuie sa fim mai atenti cu distantele dintre localitati. Intre Bucuresti si Craiova nu sunt 500 de km, sunt cca 300.

SILVIU (37 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:31

CORECT ! CHIAR NU INTELEG PROBLEMA-DACA EXISTA- PT. CA MECIUL CU DANEMARCA E AMICAL SI AR TREBUI INCERCATI SI ALTI JUCATORI DEOARECE ACESTA E SCOPUL AMICALELOR.SI VIN CU NISTE PROPUNERI -SUSTINUTE CU ARGUMENTE – CA TOT ZICEAU CA NU AVEM ALTE SOLUTII.
1] FUNDAS DREAPTA DE CE NU SUNT CHEMATI MANEA,NICA SAU BALASA ,CARE SUNT MAI TINERI DECAT LUCHIN ,JOACA TOT LA FEL DE RAR-BALASA SI NICA- DAR JOACA PE POSTURILE LOR SI AR FACE-O MAI BINE DECAT IMPROVIZATIILE.
2]FUNDAS STANGA-VATAJELU SI L.FILIP SUNT MAI TINERI DECAT SEPSI SI MITREA AU DEMONSTRAT PE ACEST POST.SEPSI E DEMULT BLAZAT IAR MITREA E LENT SI USOR DE DEPASIT.DOVADA CA SI HAGI NU-L MAI FOLOSESTE IN CENTRUL APARARII.DACA NU AR DA GOLURI NU ERA LA NATIONALA.SI EXEMPLE SUNT DESTULE CONTINUIND CU P.ANTON ,TUCUDEAN ,V.LAZAR ETC.

andrei (1607 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:33

,,Sînt însă conștient că arunc în lac o piatră pe care aștept s-o scoată ceilalți. Admit și că demersul meu nu-i nici deontologic, nici regulamentar cîtă vreme legitim e ca formațiile angrenate într-o competiție să se bucure de același tratament.,,
Plecind de aici ar insemna ca o normalitate ca si echipa nationala sa fie compusa din jucatori in cote egale de la toate echipele.Deci citi jucatori da Chiajna sa dea si Steaua sau invers…Sa fie acelasi tratament.Cum poti spune ca Steaua are un lot slab populat cind este printre cele mai mari loturi din campionatul nostru…Sa amintesc de Rapid ar fi usor dar chiar si Astra la inceputul campionatului de abia avea si jucatorii de rezerva.Da , se poate spune si ca Steaua ar trebui sa aiba si mai multi jucatori pentru ca ea da cei mai multi jucatori la nationala si ea reprezinta in cupele europene in cele mai multe meciuri tara noastra si asta de ani buni.Si asta este un efort…Daca Steaua are cea mai mare cota in reprezentarea fotbalului romanesc de ce vi se pare ca i se fac favoruri desi eu va pot demonstra ca nu este deloc asa.Anul trecut aceasta echipa a stat cind alte echipe jucau si nu din vina ei.Nu Steaua a gresit in cazul Rapid…Apoi noi militam la egalitate de sanse cind deja cineva fusese prejudiciat si gasim nimerit ca restanta sa se joace cind vrea oricine-presa,televiziunile-dar desigur Steaua nu are nici un cuvint…Credeti ca Steaua a fost avantajata cind nu putea juca luni sau duminica pentru ca antrenorul nationalei vroia sa aiba mai repede jucatorii desi asa Steaua juca dupa 48 de ore iar cei care considerati ca erau egali in competitie aveau la dispozitie chiar o saptamina?:..Desigur Steaua este un brend dar asta nu inseamna numai lucruri de bine…Nu Steaua este cea mai amendata si cea mai suspendata echipa?…Cum ne rugam noi ca echipa nationala sa nu fie suspendata pentru meciul cu Irlanda de Nord?…Este drept ca intr-un caz sa cerem justitie la singe si in altul clementa?…

cristi (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:41

De acord cu Dvoastra. Dar: chiar 500 km pana la Craiova?
Doar Ponta le mai numara asa… 🙂

marian (160 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 11:42

Incep prin a spune ca sunt un vechi simpatizat al echipei de fotbal „Steaua”, cu un „stagiu” in materie de peste 55 de ani. Cred ca acestei echipe nu i se cuvine decat aplicarea stricta, uniforma si corecta a regulamentelor in vigoare, si nimic altceva. Unde ajungem daca legea e una pentru unii si alta pentru altii ? Daca Steaua nu are lot corespunzator numeric si valoric pentru aceste 7 meciuri, e numai problema ei si nu trebuie prin aceasta sa influenteze sezonul partenerilor de intrecere. Si, la urma-urmei, de ce trebuie sa abordeze cu echipa standard toate cele 7 meciuri ? Chiar e nevoie si in Cupa Ligii de vedetele pe care le are in lot ? Antrenorul Galca vorbeste cam prea mult si nu intotdeauna convinge prin ceea ce spune. Daca face 7 puncte in ultimele trei etape de campionat intern si califica echipa in primavara Europa League, e ok. Restul ar fi un bonus si, ca atare, nu e o drama sa iesi din cele doua cupe interne, mai ales ca daca se califica si in Cupa Romaniei si in Cupa Ligii strigatele de ajutor (nelegal !) din primavara vor fi si mai sfasietoare ! Asa nu. Steaua este prin traditia si natura ei un club de onoare si asa trebuie sa ramana. In concluzie, regulamentele sunt aceleasi pentru toti si nici o exceptie nu trebuie operata.

Olteanu (478 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:01

@raducu#i7. E vorba despre drumul dus si intors, nu mai trebuie explicat ca doar Steaua nu ramane sa stea la Craiova . Joaca si pleaca. Unii dintre noi pricep greu dar se cred destepti.

Florin (215 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:05

Asa cum puneti problema va dau dreptate si nici nu cred ca s-ar darama cerul daca i s-ar amana Stelei un meci. Cei care ajuta fotbalul merita la randul lor ajutati.

Vasca (166 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:08

Felicitari pentru articol. Astept sa citesc postarile celor care va considerau cel mai mare dusman al Stelei dintre ziaristi. Baietii astia au luat-o in barba.

Alex One (161 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:16

D-le Ioanitoaia, subscriu in totalitate mesajului dv. iar celor care nu sunt de acord le sugerez doar atat, sa-si puna intrebarea si sa-si raspunda, cu ce este Steaua mai obligata sa aduca puncte pentru coeficientul de tara in cupele europene de care culmea ea nu a beneficiat ci CFR care n-a zis nici multumesc, dimpotriva nesimtitul de Muresan a spus ca au ajuns prin meritul lor direct in grupele CL !!!!, Urziceni si Galati si sa contribuie masiv cu jucatori la lotul national ? De ce Steaua are mai multe obligatii desi e finantata din bani privati fata de alte echipe unele sustinute din greu cu bani publici ? Pai daca tot fotbalul romanesc se bazeaza pe Steaua nu-i firessc sa i se acorde si niste privilegii ?Intr-un recent interviu Ionut Lupescu a spus provocat fiind de un reporter ,referitor la doleanta Stelei de menajarea jucatorilor ei pentru meciul cu Danemarca, care sigur miza pe alt raspuns, evident de infierare, ca este normal ca Federatia sa inteleaga Steaua, la fel procedandu-se si in Germania.

Steaua-1986-forever (16 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:26

Perfect de acord din nou domnule Ioanitoaia cu observatia ca inca Steaua nu este campioana. Mai e un retur…de…….17 meciuri + 3 in tur. Nici macar turul nu s-a terminat. Cu 2 meciuri pierdute de Steaua si castigate de Cefureu….situatia se inverseaza. Si asta chiar inainte de terminarea turului. Orice este posibil, hai sa fim seriosi, isi imagina cineva ca Steaua va pierde la Tg.Mures ? Teoretic Steaua are meciuri „usoare” acum la Brasov, Botosani si Iasi. Insa meciurile nu sunt castigate deja. Cate etape sta Kovacs? Aveti o garantie ca nu se intoarce cu reluarea campionatului sau ca atunci cand va reveni….nu face la fel (adica furt calificat pentru „o alta echipa”) ?

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 12:40

Cei de la Steluta sa se bucure ca sint convocati cit mai multi din lot la Nationala.
Asa mi se pare normal, ca suporter al ambelor echipe.

Natus Vincere (60 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 13:26

Domnu’ Ioanitoaia, cautati sa creati scandaluri acolo unde ele nu exista. Pai este frumos asa?

mms (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 15:07

IOoanitoia ar fi mai bine sa plece in concediu,inpensie sau pe campiile verzi

Manele (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 15:54

Stelei nu i se cuvine nimic. Sa se aplice regulamentul.

Paul (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 17:17

Simplu cine vrea si la nationala nu mai are ce cauta la club si gata povestea sau orice poveste viitoare.

Ciury (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 17:53

O singura chestie….distanta intre Bucuresti si Craiova nu este de 500 Km e mai mica undeva pe la 250

Lascar (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 18:03

Daca era vreo scula de echipa nu avea nevoie de nicio amanare. Asa ramane tot o echipa de pluton fara pretentii europene.

Laurentiu (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 18:09

Sunteti pe mana cu …Ionut Chirila pentru ca e de asteptat sa i se amane meciul. Subiectul era interesant daca nu i se amana.

Russu (19 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 18:14

Nu credeam sa scrieti vreodata ceva in favoarea Stelei. Recunosc ca m-am inselat si va cer scuze. Promit sa va urmaresc mai atent in viitor. Va voi monitoriza ca sa descopar cu ce echipa tineti.

je (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 18:50

nea ovidiu, daca steaua nu are rezultate in urmatoarele meciuri argaseala ramane la club, nu-l deranjeaza nimeni, responsabilitatea e a antrenorului care poate fi demis.daca se rup 2-3 stelisti in meciul cu danemarca ii repara sau ii inlocuieste nea puiu la echipa de club???

AliBaba (223 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 19:17

#18. Natus…Perdere. Unde vezi tu scandal, esti plecat din tara.

Ducu (121 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 19:21

Ciury, nene, se calculeaza dus-intors ca Steaua trebuie sa se intoarca la Bucuresti. Iar 250 cu 250 fac 500 km pana la Craiova si inapoi.

Marcus (279 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 19:23

Sa nu o ia si Galca pe urmele lui Stoican ca echipa joaca mai slab decat pe timpul lui Reghecampf. Iar Negoita i-a dat toate garantiile lui Stoican pana l-a dat afara.

Brr (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 19:27

Ok, dar se amana ori nu ca vreau sa stiu daca imi iau liber in ziua aceea ori ma duc la munca. A cerut Steaua amanare ori s-a trezit Nea Ovi ca e stelist.

Garibaldi (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2014, 20:59

Un articol scris pentru ca autorul sa se impace cu galeria Stelei. Nea Ovi ca era mai simpatic pe vremea cand tinea cu Universitatea Craiova.

Jimmy (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 0:11

Mi se pare normal ceea ce sustineti, cel putin asa cred ca ar proceda oricine, trebuie sa ne aparam interesele si sa nu ne punem singuri bete in roate.

IO (154 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 1:19

In primul rand ma bucur ca Argaseala este vocea clubului, pt ca pastreaza demnitatea Stelei, mototolita bine de Becali, MM si mai apoi Reghe. Galca a gresit si sper sa n-o mai faca. Steaua este Steaua si trebuie sa-si joace meciurile atunci cand sunt programate. Mi-am dorit dintodeuna ca Steaua sa fie egala cu competitoarele ei in fata regulamentului si mult deasupra in plan sportiv. Asta este si trebuie sa fie Steaua.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 2:49

Va dati seama cumva ce afirmati???Steaua are un program infernal cu Iasi, Brasov si Botosani…. Dar daca juca de ex. cu Juventus in deplasare, Milan -acasa si Roma in deplasare —cum se numea programul ala???? Sau cu Barca in deplasare, Real-acasa si Atletico in deplasare…. Pt. ca, probabil exista echipe care au programme asemanatoare.Un ex: Craiova conducea cu 3-0 la Iasi prin minutul 80, Craiova aia venita din B……

Stra Luce Nthory de Nord (127 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 5:15

Esti pe calea cea buna, nea Ovi. Cand te vei lamuri ca Luce a insemnat o mare pacaleala a fotbalului si o minciuna mai mare decat secolul o sa devii un ziarist impartial !

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 10:55

@Stra Nthory de Nord #35. Cred ca ti-a mai dat cineva sfatul sa te duci la un cabinet medical sa te cauti. S-ar putea sa constate ca te-ai prezentat prea tarziu.

gringo (9 comentarii)  •  14 noiembrie 2014, 17:15

argasealanu are dreptate.
Galca raspunde de rezultatele Stelei…..si nu Argaseala.

dlq1 (35 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 1:25

Cred ca STEAUA n-are nevoie de amanare de meciuri ca doar nu joaca cu Real, Barcelona, Arsena, Liverpool si Juventus sau Milan ! Atunci Da ! ar fi avut o foarte mica scuza, dar asa ? Si nici atunci ca nici una dintre aceste echipe nu isi amana meciurile din campionat , pentru un joc cu Steaua sa zicem…

Comentează