Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bolnavi de gîlcevită

Această etapă a 8-a a Ligii 1 a avut calitate, iar unul dintre meciurile ei, derby-ul Petrolul-Steaua, a întrecut așteptările. A captivat, chiar a sedus, cu excepția încăierărilor din tribune, a războiului absurd dintre cele două galerii.

Din păcate, declarațiile […]

marți, 23 septembrie 2014, 8:50

Această etapă a 8-a a Ligii 1 a avut calitate, iar unul dintre meciurile ei, derby-ul Petrolul-Steaua, a întrecut așteptările. A captivat, chiar a sedus, cu excepția încăierărilor din tribune, a războiului absurd dintre cele două galerii.

Din păcate, declarațiile și atacurile din finalul unor partide au stricat atmosfera. Au lăsat un gust amar. De pildă, supărat că echipa sa a pierdut cu 1-2 după ce deschisese scorul la Giurgiu, antrenorul Pandurilor s-a repezit ca un uliu asupra lui Robert Dumitru.

Afirmînd “mi-e scîrbă de acest arbitru!”, Grigoraș a contrariat și pentru că era perceput ca un bărbat echilibrat, cu simțul măsurii, respectuos. Completarea frazei de mai sus cu “azi am primit o mostră de nesimțire din partea brigăzii” a venit să schimbe impresia despre el.

Grigoraș a sărit calul de data aceasta indiferent dacă Robert Dumitru a greșit, ori n-a greșit, cînd l-a eliminat pe Erico în minutul 22. Unii consideră că a procedat corect, fundașul din Tg. Jiu blocîndu-l pe Budescu din postura de ultim apărător. În replică, alții susțin că nu trebuia scos cartonașul roșu deoarece mingea nu plecase spre lateral, iar căpitanul dunărenilor nu se afla într-o situație iminentă de gol. De discutat. Numai că, sub nici o formă, prestația “centralului” din Covasna, deși cu scăpări, n-a justificat ieșirea de pistolar a lui Petre Grigoraș. Sub nici o formă.

Le place oamenilor din fotbalul românesc, mai ales conducătorilor, să se audă vorbind. De pildă, patronul Astrei s-a arătat mulțumit de victorie, nu și de modul în care s-a conturat. E dreptul lui Ioan Niculae să aibă păreri, mai puțin să-și bălăcărească propriii jucători. Să reclame că “Fatai e un mercenar infatuat care se crede mare fotbalist, deși a măturat (na. probabil lustruit) banca lui Bruges”. Brevetată de Gigi Becali, metoda de a lovi în cei pe care-i plătești s-a dovedit neproductivă, contraindicată. Criticile trebuie rostite în vestiar, nu la televizor. În cerc restrîns, nu în public.

La fel de surprinzător, vechiul meu amic Gheorghe Mulțescu l-a atacat sub centură pe cel pe care tocmai l-a înlocuit la Ploiești. Reclamînd că “echipa asta are carențe mari de pregătire fizică”, Mulțescu nu i-a pronunțat numele lui Răzvan Lucescu, însă toți am înțeles la cine s-a referit. Și pentru că, în pofida absenței cîtorva titulari, Petrolul a reușit să egaleze de la 0-2 și va pierde la mustață, observația amintită trebuia să lipsească.

Nu-l apăr pe Răzvan, poate că reproșul e întemeiat, însă cavalerește ar fi fost, colegial și fair-play, ca un antrenor să nu dea într-un coleg de breaslă.

Atît că, o spun cu strîngere de inimă, fotbalul nostru pare să nu se simtă în apele lui fără polemică. Fără ceartă. Fără scandal. Suferă de gîlcevită, vă rog să acceptați un cuvînt inexistent, dar mai grav e, foarte periculos, că nici nu caută remedii să scape de această boală.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

dop (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 9:14

Lasa mosu’ ca mai tinem si noi minte cine a inceput acu’ vreo cativa ani pe la televiziune sa tiganeasca lucrurile in fotbal…

utraian (123 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 9:14

Pana acum putin timp, patronul Astrei nu mai contenea cu laudele la adresa lui Fatai .
3 mai 2014 Ioan Niculae : „Sunt supărat în mod deosebit pe mine. Am avut un vârf bun (Fatai) şi i-am dat drumul pe nimic afară, iar noi am jucat în campionatul ăsta fără vârf. Yazalde nu e vârf de atac. Ne-am păcălit şi am fost păcăliţi”.

Fostele iesiri incontrolabile ale lui Gigi Becali la adresa jucatorilor Stelei palesc pe langa cele ale lui Niculae.
Oare ce motivatie vor mai avea jucatorii Astrei , daca sunt umiliti in halul asta in mod public, chiar de catre prima persoana care ar trebui sa le fie alaturi?

CALINESCU (96 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 9:32

DOMNU IOANITOAIA , ROBERT DUMITRU A FACUT CARIERA IN ARBITRAJ FURAND PE FATZA FOARTE , FOARTE MULTI ANTRENORI …..!!!!
DACA PORUMBOIU DOREA SA CASTIGE IL DELEGA PE ROBERT …..!!!
DACA GIGI VROIA CEVA, ERA DELEGAT ROBERT SAU TUDOR ….!!!!
AVETI GRIJA CA MAMALIGA EXPLODEAZA ….!!!
GRIGORAS A FOST IMBOLNAVIT LA PROPRIU DE ACESTI NETREBNICI SI DE MAFIA DIN FOTBALUL NOSTRU CARE ARE TENTACULE SI IN PRESA ….!!!!

mihai231 (25 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 9:37

Advarat, era de remarcat si iesira lui Stoican impotriva arbitrului Kovacs, meci in care Dinamo nu a ralizat nimic a jucat lamentabil pot sa spun,Stoican a avut o iesire de taran de la Vanju-Mare.In alta ordine de idei Multescu mi se pare ca a retractat declaratia spunand:”de pregatirea fizica se ocupa preparatorul fizic si nu antrenorul!…”

Catalinfb (14 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 9:52

Comunist ai fost, comunist vei fi. Mai termina cu propaganda ta cooperatista, s-a plictisit lumea.

zoaz (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 11:01

va rog eu sa remarcati ploaia de insulte la care sunt supusi tusierii de catre miriuta. maica precesta, omul ala cand este filmat este prins doar cu madularul in gura tusierilor. trebuie facut ceva…

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 11:15

Toti au avut motive sa se supere. Daca pana acum Grigoras a fost un „domn” de fiecare data, acum deja i-a ajuns, isi da seama care e situatia de fapt.Sunt cativa arbitri cumparati in liga1. Si este evident asta. Si Multescu a avut dreptate, echipa respectiva nu a fost antrenata. Si nu aveau o problema cu forma fizica ci cu asezarea in teren pe vremea domnului Junior. Sigur, prietenia dvs cu Lucescu Jr. si Senior nu va permite sa recunoasteti ca Multescu are dreptate. Desi indirect ati recunoscut ca echipa a jucat „altceva” de cand a venit Multescu.

Masck (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 11:25

Interesant articolul, doar ca pe langa cei amintiti mai sus, ar fi interesant sa apara si „vestitul” Sumudica, el le-ar putea da lectii celor amintiti mai sus de dumneavoastra. Parerea mea e ca daca tot faceti un articol, sa-l faceti corect pana la capat…Sumudica ar fi trebuit sa fie cel mai avizat de acest articol, iar despre Multescu…cred ca nici nu ar fi trebuit sa apara, ceea ce a spus el este foarte putin fata de ce „poate””Sumidica…

Dtru (268 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 11:36

@Calinescu #3. Nu discutam despre toate meciurile si despre toti arbitrii, vorbim despre arbitrajul lui Robert Dumitru in meciul Astra-Pandurii vizavi de care Dl Ioanitoaia are perfecta dreptate. Acest antrenor fara rezultate care e Grigoras trebuia sa taca.

Vlad (513 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:07

Nea Ovidiu, ai dreptate ca de obicei

Marcello (83 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:14

E corect, dar nu gasesc raspuns la intrebarea ce e de facut.

sinescu adrian (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:18

Dle,daca ajungeti sa l criticati pe grigoras…este grav..grigoras a spus adevarul,de aceasta data nu a mai reusit sa tina in dansul cum o facea de fiecare data…Mai vad copii care spun ca dl grigoras nu a avut rezultate…si eu le zic ca acest grigoras a facut „din cacat,bici” pe unde a fost!!!si a facut cel mai frumos fotbal dintre toti asa-zisii antrenori romani!inca o data domnule cu o varsta inaintata,pune tunurile pe arbitrii care fac pradap,pt ca steaua e dezavantajata de arbitrii vreo 3 etape din 8 si nu vad niciun titlu prin presa pe seama asta,dar daca era invers,ca steaua sa castige 3 meciuri cu arbitrii…haha!!!…multa sanantate domnule

marian (145 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:31

hai domnule ca prea se face din tantar armasar referitor la declaratia lui multescu despre conditia fizica a echipei lui dar asa suntem noi ne supara adevarul spus in fata.

Stelist_din_68 (3 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:31

Cuvinte adevarate spuse de un om adevarat!!! Bravo!

nea caisa (222 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:34

Dle Ioanitoaia, zau, nu sunteti in cea mai buna forma. De exemplu, eu interpretez altfel comentaiul lui Grigoras. Comentariul lui Grigoras nu ne infirma parerea buna despre el, ci ne confirma parerea rea despre arbitri! Pai cum adica indiferent daca Robert Dumitru a gresit ori n-a gresit? Dle Ioanitoaia, va dati seama cum il considerati pe Grigoras? Pai hai sa ne imaginam o scena echivalenta: sa zicem ca eu vin si va dau o scatoalca (ipotetic, tin prea mult la dvs) iar dvs, in replica ma injurati. La care apare dl Tolontan care scrie intr-un editorial astfel ” indiferent daca cititorul l-a lovit sau nu pe dl Ioanitoaia, cum isi permite dl Ioanitoaia sa injure un cititor al ziarului nostru”? Adica daca Robert Dumitru nu macar crea senzatia unui arbitraj aiurea, atunci nici Grigoras nu zicea rau despre el.
Cum adica Multescu l-a atacat sub centura pe Lucescu? Pai viata i-a dat dreptate lui Multescu: Petrolul a pierdut cu Steaua in ultima treime de meci, la o faza in care a contat foarte tare cine e primul la minge, adica centimetrul si zecimea de secunda, adica acela care e mai proaspat in ultima parte a meciului.Si, vazand faza, daca Multescu spune adevarul? Altfel, Petrolul a jucat foarte bine si frumos, ceea ce ii face cinste lui Multescu. Pe de alta parte, de prea multe ori Lucescu a avut pretentia unor programe de mai mare intindere ale cluburilor, adica de investitii mari, pentru ca echipele si rezultatele, sub conducerea sa, sa se fisaie in timp scurt? Sa nu uitam ca, penultima oara, Lucescu a fost concediat de niste harapi anonimi si nu de Chelsea!
Eu inteleg ca doriti sa fiti „soft” si sa-i impacati pe toti, cateodata va apreciaz pentru asta, sa fii un bun mediator e o calitate rara, dar nu incercati asta prea des, fiindca nu iese intotdeauna!

c24 (17 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 12:50

Maestre, cand Becali injura arbitri, cand facea turul tuturor televiziunilor omorand arbitri, n-am citit, n-am auzit un cuvintel din partea domniei voastre, acum cand Grigoras se revolta, hop top la infierat „nerusinatul” In loc sa ne explicati ce mai cauta otreapa Robert Dumitru in arbitraj, il besteliti pe Grigoras ca idrazneste sa-si manifeste revolta. Nu-i aclam limbajul, cred ca trebuia sa se racoreasca intai de tensiunea meciului si apoi sa vorbeasca, dar breasla dumneavoastra a inventat tocatul omului in momente nepotrivite, da de-o scapa vreo pasarica.
Despre Robert Dumitru, omul cu cateva butoane, nu ca Tudor, Bricheta, cu cate unul singur si vesnic, sau Balas, Costescu ori altii, care schimba stapanii dupa interese imediate de ei stiute, am vrea sa ne vorbiti. Ca antrenorii isi ies din minti e de inteles. Ca mai exista latrai sarlatani ca Vama, sau securisti ingrasati de propria lipsa de bun simt ca Nicolaie e de condamnat si de criticat pana li se starpeste si urma. Numai scapand de aceste scursori insanatosim fotbalul, iar in general vorbind Romania. Problema noastra nu sunt cluburile ori partidele ci oamenii care le conduc.

Dani Alexa (10 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 13:14

Hai lasa, domnule Ioanitoaia,nu va mai plangeti de galcevita antrenorilor, pentru ca atunci cand aveti unul cu bun simt, va cacati in capul lui si il barfiti ca e slab.

iulia (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 13:28

Excelent, intotdeauna domnul ovidiu scrie la obiect

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 14:27

Domnule Ioaniţoaia, vă semnalez (din nou) că în ultimii 2 (doi) ani, numitul Cătălin Tolontan mi-a postat UN SINGUR COMENTARIU şi aş vrea să ştiu dacă aceasta este politica GSP, dacă se face cu acordul Dvs sau dacă am ajuns persona non grata pentru gsp.ro şi de ce.

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 14:30

Încă ceva, dacă tot se moderează interminabil : crezând că e o eroare tehnică, am încercat din nou să postez şi mi-a apărut anunţul că e deja un DUPLICAT ! Deci, nu se poate spune că nu s-a primit comentariul iar cineva nu a dorit publicarea lui…

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 15:30

Daca n-avem fotbal, ce sa facem si noi, ne certam si injuram ca la usa cortului!
Pe vremea cind Procesul Etapei era o foarte cautata emisiune TV chiar duminica seara, minunatul-inexistent fotbal ruminesc inca mai scotea capul din apa si mai lua cite o gura de aer, acum e jale mare!

In consecinta, veniturile voastre, ale celor ce cistigati de pe urma acestui fenomen, vor veni din ce in ce mai putin de la bilete vindute si drepturi de TV, ci de la pariuri pe NET in special.
Si tot de la NET, publicitate, in special pentru ca ne lasati sa ne dam cu parerea pe aici. Oricum ar fi, multumim pentru asta.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 16:38

.
Domnule Ioanitoaia,

de ce echipa Steaua , aproape meci de meci este impinsa de la spate de arbitrii ?
Si in meciul cu Petrolul golul 2 a fost marcat neregulamentar . Varela fiind un metru in offside, ataca mingea , sare la cap ca un aparator si doar un milimetru a lipsit ca sa-i sparga capul lui Keseru, cel care a trimis mingea in plasa.

Gol neregulamentar deoarece pozitia Varela nu mai era de ofside pasiv din moment ce a incercat sa joace mingea, incurcandu-l in acest fel pe portar- care nu stia catre cine sa se indrepte dar punandu-i lui KESERU viata in PERICOL.

Cine are dubii si cunoaste regulamentul poate revedea golul 2 inscris de Steaua .

Dupa meci Varela a recunoscut ca a atacat balonul crezand ca se afla in careul sau , cerand sa fie iertat.

ps- Am aflat cu surprindere ca GIGI BECALI , inca nu a platit DECAT O MICA PARTE din banii pe care ii datoreaza Vasluiului pentru tranferul celor trei jucatori -Varela, Stanciu si Sanmartean . Cat o fi platit pana acum nu pot sa spun cu exactitate . Poate 10-15 sau 25% din suma reala de vanzare si nu cea vehiculata prin ziare .
De unde am aflat asta ? Din declaratia halucinanta a lui PORUMBOIU care spune ca pozitia lui Varela nu a influenta faza si golul a fost regulamentar .

Vai ce fac banii din oameni ! Cum se poate prostitua un fost arbitru care DE NENUMARATE ORI spunea ca este impartial ?

GIGI , am o rugaminte la tine …intarzie cu plata banilor si vei castiga un nou titlu cu ajutorul arbitrilor . Porumboiu e cu tine . ! Da-i banii cu taraita , in 25 de rate lunare!

Encipi (5 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 16:53

Asa cum au mai scris si altii, ma repet si eu. Daca Grigoras nu era provocat, probabil nu raspundea. Trebuie sa realizam faptul ca o greseala de arbitraj poate insemna demiterea unui antrenor si implicit la pierderea unor sume mari de bani pentru nivelul de trai al romanului de rand. E de inteles oarecum dar nu si scuzabil comportamentul unor antrenori, sunt si ei oameni.
Iar referitor la Razvan Lucescu, nu este necesar sa subliniati faptul ca nu ii luati apararea. Este bine stiut faptul ca sunteti prieten cu familia Lucescu. Multescu are dreptate, nu a zis nimic gresit. Cand esti antrenor de atatia ani iar numarul tau de victorii e aproape egal cu numarul egalurilor si al infragerilor, nu poate fi vorba de ghinion. Este clar faptul ca nu esti un antrenor de top, iar ca si preocupare principala ai defensiva.

AliBaba (223 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 16:56

Corect si obiectiv de data asta.

NN (5 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 17:11

Lefter Popescu ,aberezi grav , e gol corect , in rest cancan si prostie-n capul tau.

Abuabu111 (7 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 17:20

Foarte bine comentat acest aspect trist al fotbalului romanesc.
Da, e lipsa de… educatie.

Mashallah.

Ion (28 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 17:34

Eu nu am văzut arbitru pedepsit, după o prestație proastă, dar am văzut mulți antrenori demiși care au pierdut meciuri și furați de arbitri.
V-a plăcut arbitrajul șmecheresc a lui Balaș?In caseta tehnică Petrolul a făcut faulturi duble față de Steaua,așa o fi fost? Da, pentrucă Balaș, faulturile Petrolului le penaliza iar cele făcute de Steaua le trecea cu vederea. Tot șmecherește a arbitrat și Dumitru, unități de măsură diferite pentru același tip de faptă. Acesta este arbitrajul românesc și dacă trebuie se arănjează un meci cu 2 -3 etape înainte, vezi Colțescu pentru Steaua,în meciul cu CFR.

dorin (166 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 17:49

Un articol foarte reusit, dar adresat cui? Nici in o suta de ani investitori gen Niculae, Bcali ori Porumboiu (bine ca s-a retras) nu vor intelege ce ati vrut sa ziceti.

Marean (270 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 17:55

Cunosc acest punct de vedere al dv.mai vechi insa nu cred ca ajuta la ceva. Cainii (imi cer scuze) latra si caravana trece. Incercati marea cu degetul fara folos.

Ninu (44 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 18:09

@Dani Alexa #17. Vorbe in loc sa taci vorbesti aiurea. Care barfe si la cine te referi nu inteleg. Nu ar strica sa mai treci pe la doctor.

stan (44 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 18:42

Leftere, numele tau e bine ales. Gol valabil pentru ca Varela nu a jucat mingea.

nu conteaza (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 18:43

Galceava asta a fost incurajata chear de dumneata, domnule Ovidiu! Ani de zile ai manca o paine moderand „procesul etapei”, incurajand acest gen de comportament, ba chear mai mult, provacand un astfel de comportament cu intrebari care ii atingeau pe interlocutorii dumnitele exact unde trebuia pentru ca ei sa porneasca o „dezbatere” lipsita de argumente in care fiecare acuza pe fiecare si toti acuzau arbitrii..

Un antrenor (214 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 19:19

@nu conteaza #32. Baietas, tu nu te-ai uitat la Procesul Etapei sau nu te nascusesi la vremea aceea. Vorbesti prostii mari cat casa.

Mos Martin (54 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 19:24

Imi vine sa rad cand ii vad pe cei pe care Ovidiu i-a invatat meserie cum ii dau ei lectii. Procesul etapei a inaugurat un drum bun si nu e vina lui Ovidiu ca altii au iesit de pebtraiectorie. Unuia ca # 32 ar trebui sa ii fie mare rusine si sa se simta.

Dragos (250 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 19:28

Sunt de acord si eu. Cezarului ce i se cuvine.

CleMent (1 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 20:09

Nea Ovi, daca esti matale bolnav nu trebuie sa ii bagi si pe altii in aceiasi oala. Eu nu ma simt si nici soacra mea.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 22:22

Grigoras a fost magar. Prima oara. In general e un domn. Am vazut ultimele 20 de minute si pot spune ca el a pierdut si meciul. Ai lui s-au oprit evident. Unii au mai inceput si cu fite. S-a vazut clar ca Astra poate cistiga. Sa nu-mi spuna nimeni ca jucatorii, chiar romani, nu mai rezistau citeva minute. Jalnic. Ciumpalacii astia se pretind profesionisti ? Iar Grigoras a demonstrat inca odata ca e prea moale pentru performanta. Altul ar fi dat cu ei de pamint.

Nu cu mult diferit a cazut si Steaua dupa 2-0. Startul l-a dat Keserü. De data asta n-a mai incercat o foarfeca ci un dribling fantezist si devieri. A ajuns la o echipa mare si tot nu poate fi serios, nu vrea sa invete nimic. Toate ratarile astea incredibile vin de la faptul ca in acele momente nu da 100%, se deconecteaza, parca asteapta ca mina Domnului sa bage mingea in poarta.
A recunoscut si Sanmartean ca s-au deconectat o perioada. Dar de ce ? Normal nu-ti mai poti reveni. Noroc cu schimbarile inspirate si caderea fizica a Petrolului.

Lato nu e vinovat. Reghe a preferat si el sa stringa la mijloc si sa lase extremele libere. E normal ca Lato sa fie expus daca extrema vine in viteza spre el. Gardos si Tanase au rezolvat mai bine ajutorul pe partea lui Lato. Probleme erau atunci mai mult pe dreapta.

Cu Reghe era altul si mijlocul. Cei doi distrugatori actionau mai aproape de fundasii centrali, rar se intimpla ca un adversar sa se indrepte in viteza spre ei. Azi sint fundasii centrali, de cel putin 5 ori pe meci, atacati direct si in viteza, asa ca nu trebuie sa mire pe nimeni ca adversarii isi creaza ocazii pe mijloc. Nu pare alt sistem, nici mijlocasii nu par mai slabi. Din contra, par mai buni. Atit ca Bourceanu si Pintili se completau mai bine.

PS pacat ca Razvan Lucescu n-a fost lasat sa joace impotriva Stelei. Trebuia schimbat, dar nu-i frumos sa-i refuzi chiar meciul pe care l-a asteptat. E ca si cum l-ai schimba pe Galca chiar inaintea meciului cu Dinamo. Nu se face asa ceva.

Georges (164 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 22:31

Dani Alexa, care e exemplul acelui antrenor cu bun simt considerat de presa ca e slab? Langa Piturca si Grigoras e o mare dezamagire.

Rey (154 comentarii)  •  23 septembrie 2014, 22:37

Desigur aveti si dvs, precum si cotidianul la care activati, o contributie la acesta galcevita. Oricum este mai putin important ca un Multescu se impinge putin in gardul lui Lucescu sau Grig il dojeneste aprig din vorbe pe RD. Mai important este ca in media, vezi si transmisia meciului de la Ploesti, galeriile unor echipe sunt ridicate in slavi pt fapte, sa zicem imbecile.
Cum poti sa spui ca galleria petrolului este una minunata cand aceasta intrzie jocul cu 10 min, arunca in continuare cu petarde si fumigene pe terenul de joc si, mai grav, in suporterii adversi. Aici nu vorbim de „coregrafie” cum imbecil este ea numita chiar si de catre membri presei, ci de agresiune. Sa mai amintesc de cate ori comentatorii tv si presa au elogiat faptele golanesti ale galeriilor in special cea a rapidului, care este sistematic numita „cea mai frumoasa din tzara”, galleria aia care arunca cu urina, paine uscata, telefoane si brichete in adversari sau in arbitrii.

birlic (38 comentarii)  •  24 septembrie 2014, 8:26

Nea Ovidiu , am ati spune doua lucruri: 1) cine zice ala e .2 daca Balas stia limba rusa ,din cele doua interventii a lui Arla. dadea cel putin 3 penaltiuri si tot atatea eliminari. Credeti ca Steluta va merge de multe ori la…. apa ,eu cred ca nu.

Liviu (333 comentarii)  •  24 septembrie 2014, 9:52

#40. Vezi ca il cheama Balaj, nu Balas.

Comentează