Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ne-am grăbit cu laudele!

Să recunoaștem că ne-am ambalat, inclusiv subsemnatul, după ce “naționala” Under 21 a reușit deunăzi să întoarcă rezultatul cu Muntenegru de la 1-3 la 4-3. Deși personal am avertizat că echipa pregătită de Viorel Moldovan “are puține șanse de calificare” […]

joi, 11 septembrie 2014, 8:11

Să recunoaștem că ne-am ambalat, inclusiv subsemnatul, după ce “naționala” Under 21 a reușit deunăzi să întoarcă rezultatul cu Muntenegru de la 1-3 la 4-3. Deși personal am avertizat că echipa pregătită de Viorel Moldovan “are puține șanse de calificare” în play-off-ul Europenelor din 2015, i-am felicitat pe componenții ei, în frunte cu Bumba și cu Pușcaș. Pentru dăruire. Pentru perseverență. Pentru atitudine.

Chiar aveam motive din moment ce U21 a devenit prima reprezentativă română din istorie care a cîștigat un meci oficial în care a fost condusă la pauză cu două goluri. Indiferent de ce se putea întîmpla la ultima partidă cu Germania, ea realizase o premieră și deschisese un drum.

Din păcate, tinerii noștri s-au făcut de rîsul curcilor la Magdeburg, unde au pierdut cu 0-8, înfrîngere umilitoare, rușinoasă, impardonabilă. Nemților le-au trebuit numai 24 de secunde pentru a marca, apoi s-au distanțat la 3-0 într-un sfert de oră și, pe lîngă alte 5 goluri, au mai irosit cîteva ocazii imense. Au avut și două bare în fața unui adversar din rîndul căruia n-au lipsit vestiții titulari G. Iancu, D. Rotariu, Bumba și Pușcaș, pasămite, viitorul de aur al fotbalului dîmbovițean.

Ca și contra Muntenegrului, Gabi Iancu n-a terminat meciul pe teren deoarece Moldovan, amendîndu-i apatia, l-a schimbat în minutul 55. Exemplu de lasă-mă să te las, adesea simbolizînd neimplicarea și uneori nesimțirea, jucătorul Stelei riscă să se alăture faliților ce s-au născut talente și au murit speranțe. Iancu a intrat în pas forțat, periculos de devreme, pe lista risipitorilor care nu se iau în serios și își bat joc de ei înșiși.

Acest 0-8 din Germania și, legat de el, eșecul trăit de Muntenegru în Insulele Feroe, 0-1, pun într-o lumină proastă, sumbră, succesul cadeților noștri în fața colegilor din Podgorica. Concomitent, umplu de ridicol atît declarațiile entuziaste ale antrenorului Moldovan, “vrem să demonstrăm că nu există imposibil!”, cît și cele ale președintelui Burleanu despre “spiritul de luptători”. La fel, în sens autocritic, și articolele exagerat de laudative. Cu ele trebuia să mai fi așteptat, ne-am grăbit!

În evoluția lamentabilă a “tricolorilor” mici a contat și faptul că, la ora întîlnirii din Germania, aceștia pierduseră orice șansă de calificare. Dacă amănuntul mai poate explica eșecul, el nu scuză și dimensiunile lui de catastrofă. De care, indiscutabil, marii reponsabili sînt jucătorii și tehnicienii, însă numai ei?

Nu cumva și întreaga atmosferă de la noi, mai exact mentalitatea unei generații obișnuite să creadă, chiar încurajată în această direcție, că nu va da niciodată socoteală. Că merge oricum, că orice înfrîngere, fie ea dezastruoasă precum cea de la Magdeburg, se uită și se clasează cît ai zice pește. În măsura în care e vina promoției respective, e și vina noastră, a tuturor.

Am greșit cînd i-am lăudat prea repede și prea tare pe Bumba et Comp. Mi-e teamă că am greși la fel în cazul în care i-am face acum cu ou și cu oțet, dacă i-am lua la șuturi. Asta în ideea că ei sînt produsele unui fotbal suferind, ba și tratat de către medici nepricepuți și cu medicamente expirate.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

florin (215 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:30

nu d-voastra v-ati grabit cu laudele, ci aia s-au grabit cu golurile..pai chiar din minutul 1? astia-s oameni d-le? si cica, suntem colegi de n.a.t.o. si u.e…bine, noi am mai incasat-o de la ei: 8-2, 5-1, 10-1..iar pe vremuri si cu rdg–ul o luam cu 3,4,5, desigur la zero..un 0-3 mi-l aduc eu aminte, tot la tineret, cu rfg-ul lui klinsman, prin ’87 parca, primavara..la noi juca balint printre altii…

adi_stelistul (359 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:46

De ce pierderea sanselor de califcare poate explica insuccesul nostru? De ce n-ar trebui ca situatia Germaniei, de virtual calificata, sa nu explice o atitudine mai relaxata a nemtilor de care sa fi profitat eventual noi? Cum se explica ca nemtii ne-au dat cat au putut desi erau deja calificati iar noi nu ne-am putut bate macar pentru onoare chiar daca eram fara sanse (sau cu sanse teoretice)? Cumva din cauza mentalitatii? Probabil ca raspunsul la intrebarile de mai sus e prea lung si ar explica mai mult decat insuccesul tinerilor nostri.

Silviu (2 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:50

Il invit pe dl Moldovan (laudat de comentatorii nemti pe Eurosport ca si fost jucator), pe ceilalti antrenori si dl Burleanu&Co, sa-si ia un an concediu sabatic si sa-l petreaca aici in Germania sa vada cum se creste performanta. Nu cred ca vom ajunge vreodata la acest nivel in Romania, ei vor mai castiga 2-3 Cupe mondiale sau Europene in urmatorii 30 de ani iar noi vom mai ajunge accidental in vreun sfert de finala!

alex (144 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:58

da, e important si ca pierdusera orice sansa de calificare. poate s-a fi mobilizat altfel

ion_76 (144 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:59

e o lumina foarte proasta asupra fotbalului romanesc in general. suntem foarte slabi si o stie toata lumea

georginho (144 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 9:59

iancu n-ar mai trebui convocat si gata! poate ii vine mintea la cap

mda (144 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:00

dupa meciul cu muntenegru toti ziceati sa luam exemplu de la tineret ca nu stiu ce… pana la urma nationala mare s-a descurcat si tineretul s-a facut de ras…

cioc (401 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:01

meciul cu muntenegru a fost frumos si ne daduse sperante dar. romani. ce sa le ceri. cum sa facem si noi doua meciuri bune legate. imposibil

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:02

Aha, am inteles acum de ce am pierdut cu 8-0 cu Germania. Iancu e de vina pentru ca a fost apatic in meciul cu Muntenegru. Aveti mare dreptate maestre. Multumim de lamuriri. Iancu a jucat cumva fundas central cu Germania? Sau pentru simplu fapt ca a fost singurul stelist din echipa in cele 2 meciuri….merita criticat numai si numai el? Ceilalti 10 jucatori erau perfecti, insa i-a stricat Iancu cu aerele lui de vedeta de la Steaua. Bravo nea Ovi, felicitari pentru inca un articol de calitate

mo (155 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:02

moldovan sa dea un refresh si sa uite meciul asta. mi se pare un antrenor bun poate reuseste sa i mobilizeze pana la urma si sa scoata ceva din ei. daca nu performante la nivel de tinerete macar jucatori buni pentru nationala mare. ca de fapt asta e scopul aici

u21 (4 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:03

toata lumea s-a grabit cu concluziile mai bine taceati si asteptati in loc sa-i laudati imediat dupa o victorie, si aia chinuita!

CALINESCU (96 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:12

DOUA INTREBARI :
1. PE CE CRITERII A PRIMIT GABY IANCU BANDEROLA ????
(CUM SA TE SI GANDESTI SA ALEGI CAPITAN UN BAIAT CU ASTFEL DE ATITUDINE ????)
2.DE CE NU A JUCAT IONUT SERBAN ????? (ECHIPA TREBUIA SA INCEAPA CU IONUT SERBAN , UN INCHIZATOR DE MARE VIITOR, CARE TREBUIA ALES SI CAPITANUL NATIONALEI ….!!!!)
DACA SE FACEA ACEASTA ROCADA ECHIPA AVEA UN PLUS DE MATURITATE SI DE FORTZA , LUCRURI CARE AU LIPSIT CU DESAVARSIRE ….!!!!

Exxocet (1 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:16

Ce-mi plac mie articolele lui Ioanitoaia…
Omul are un articol-sablon, la care modifica doar cativa termeni. Conceput special pentru a multumi pe toata lumea si a nu afecta pe nimeni.
Cel mai frumos este (ma asteptam la asta) cum ne acuza el pe noi – „vina tuturor” – ca niste partzari cocalari, neindemanatici cu balonul, dar cu mari aptitudini la golit sticle, nu su fost in stare sa atinga si ei mingea, timp de 90 de minute, la Magdeburg. Noi suntem de vina ca federatia apromovat niste impostori la nationala mucosilor.

Lereter (8 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 10:46

Desi nu-l agreez pe Piturca,cu un stil ultradefensiv de cele mai multe ori,la tineret necazul vine de la valoarea indoielnica a fundasilor centrali ,plus un joc avantat ,dar neacoperit defensiv. In plus am batut niste tineri,ex-yugoslavi-tare greu,acasa- si deja am crezut ca stim jocul asta. Echipa lui Moldovan ar sta bine in atac,dar apararea e varza. Dar Moldovan nu a vazut ca nu are aparare,si nemtii iti dau..cit pot,nu se opresc.

flo (28 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:03

Dar cum…nu exista asa ceva…majoritatea jucatorilor sunt de la academie….aceasta La Masia din Romania mega laudata ca e singura academie unde se formeaza adevarate vedete…bla.bla.bla.Am adus jucatori care nu joaca pe nicaieri…doar apartin de cluburi mari dar ei nu prind nici lotul in liga paispera….pai sa iti zic eu un portar care e peste branescu ala sau cum il cheama..e Pap de la ACS Poli…titular la echipa si chiar apara foarte bine….dar nu e stres il aducem pe ala care joaca doar la nuntii….tot e pe interes si na nationala asta asa ca …asta e

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:06

Prima propozitie din penultima fraza merita toti banii si va multumim, Maestre!
Deunazi am vazut in tramvai o tinara draguta, cu ochelari dintr-aia cu rama exagerat de mare, la moda, cu un tricou alb pe care scria in Engleza: „Pur si simplu nu-mi pasa de nimic din jurul meu”
Daca mentalitatea asta e la cei tineri, pentru a caror educatie purtam responsabilitatea chiar noi, parintii lor, atunci ce va mai mirati ca se intimpla si in fotbal?

Se intimpla in toata societatea romaneasca a mileniului III, asa ca va invit, pe cei inteligenti, puternici si plini de bani, sa indreptati lucrurile.
VOI sinteti primii care trebuie sa schmbe ceva, barosanilor, VRETI, PUTETI???
Banul nu e de ajuns, tre sa invatati cum sa educati sanatos pe acesti copii, aflati asta de la un modest strungar din Caracal, Oltenia.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:10

E o palma grea in primul rand pe obrazul lui Moldovan. Aceasta infrangere rusinoasa va atarna greu in cariera de antrenor a lui Viorel Moldovan. Jucatorii au o mare parte de vina, insa antrenorul nu poate fi absolvit. Nu-i iau apararea lui Sandoi (nici cu el rezultatele nu ne-au dat afara din casa) insa cat a fost el antrenor n-am suferit o asemenea rusine.
Cred ca Moldovan a abordat o tactica gresita si macar cand a vazut ca scorul ia proportii trebuia sa faca ceva pentru a stopa acest masacru. Nationala Germaniei a jucat asemanator cu nationala mare care a batut Brazilia cu 7-1 la CM. Palida consolare pentru noi.

Cristi (2 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:14

Eu cred ca punem prea mult accent pe calificare ori pe ratarea acesteia. Facem odata cu fiecare campanie un punct de referinta din actul de prezenta la competitie ca si cum asta ar fi chintesenta fotbalului. Prea rar ne intrebam „de fapt, ce sa cautam noi acolo?”. Vorbim putin despre calitatea jocului si ne ametim cu aburii victoriilor si atunci cand acestea sunt nemeritate. Asa cum bine punctati, ne grabim atat cu laudele cat si cu criticile, pentru a nu trebui sa ne batem capul cu ceea ce se afla intre ele.

loop (2 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:23

Domnule Ioanitoaia, in viata fiecarui om vine un moment in care el, omul, se retrage in sanul familiei, in curtea sa linistita cu albine si miei, unde se regaseste si se reculege dupa tumultul trait in deceniile precedente. Oamenii devin cu timpul, uzati si depasiti, nu din cauza intelectului sau a adabtabilitatii pe care nu o contesta nimeni, ci pur si simplu din cauza ca acesta este evolutia naturala a lucrurilor si a vietii. Va citesc din 1996 ( de la 9 ani) de cand stiu sa citesc i v-am admirat, si va admir, dar observ ca articolele dumneavoastra incep sa fie dezastroase isa nu mai aiba substanta gazetareasca. sigur e stanjenitor ca cineva, mai ales unul mai netrecut prin focurile vietii ca mine, sa va ia la rost si sa faca asemenea sugestii impertinente si oraznice, dar cred ca pentru dumneavoastra e momentul acela in care trebuie sa va uitati in oglinda sa ridicati capul sa fiti mandru de ce ati facut, scris, realizat, facut si incet sa va retrageti. Musteste tara de talent gazetaresc cu idei si viziuni noi Domnule Ioanitoaia, poate e timpul sa se afirme si altii, nu credeti? Pace si Respect

Ramon (14 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:46

ar trebui sesizate cateva aspecte: tribunele la meciurile nationalelor mici sunt goale, deci pentru cine joaca acesti sportivi ? Care este motivatia lor ? Sa nu-mi ziceti din patriotism, ca asta era acum 26 de ani! Apoi, dacă vă uitați prin palmarese, veți vedea că tineretul s-a calificat atunci cînd a fost în grupă cu Irlanda, Islanda și Macedonia, nu că a fo Piți prea genial. Și apoi vedeți presiunea pusă inutil pe Piți vis-a-vis de transferul la arabi. Eu nu cred că a fost nicio ofertă serioasă, ci o gogomănie mediatico-burleană. După ce a făcut pe deșteptul la șefia FRF, RB ar trebui să găsească măsuri de resuscitare a naționalelor de juniori și va înțelege că nu are cu cine. Scrie în ziar că nu vor fi sancționați. Păi ce sancțiune să le dai ? Suspendare din viața sportivă, sau condamnare alături de DV ? Oricum, in spatele lor ar fi jucători la fel de ”înzestrați”. Dar cel care suportă presiunea, de vreo 7 zile încoace nu se numește Moldovan sau ăia de la juniori ci acel care, de bine de rău, mai scoate câte un rezultat și pe care-l dădeați zilnic la Al Ittihad.
Nea Ovi, ați prins și celălalt gen de presă, cea care se vindea imediat și conținea doar reproșuri subtile. Atunci aveam și ceva rezultate, acum ce mai avem, cu excepția la vreo 3 rezultate pe an ? Oare n-ar trebui restructurată și presa, că la fotbalul nostru nu prea cred că se poate face ceva ?

Ramon (14 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 11:52

@ loop: Nea Ovi ocupă locul dâmsului, după cum vedeți alături de dânsul este loc destul pentru ce ziariști doriți dvs să citiți. Democratic ar fi să citiți pe cine doriți, nu să închideți gura celor în vârstă. Talent gazetăresc ? Aș numi presa din ziua de azi mizerie, iar rezultatele se văd în sport. Ceea ce dvs probabil nu știți este că Sportul vindea in 30 minute 250.000 exemplare, iar GSP de azi vinde vreo 25-40.000 într-o zi intreagă. Nea Ovi făcea parte din cei care scriau acele ziare foarte căutate, cei de azi fac ziarele de care s-a săturat multă lume. Nu sunt un mare cititor nici al lui Ovi nici al lui Măriuca, dar ar trebui să nu mai punem pumnul în gură unora, chiar dacă nu ne plac. Asta era democrația de acum 25 ani, in care era loc pentru toată lumea. După atâția ani reflexele de interzicere apar tot mai pternic și nu cred că este normal.

Pudra Relu (1 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 12:04

Nea Ovidiu, si ziaristi ca mata si Tolontan (alt deontolog) ati distrus fotbalul prin prieteniile cu „sefii” fotbalului care va faceau emisiunile,

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 12:49

Rezultatele slabe la juniori si tineret sint normale. Nici Iovan, nici Moldovan n-au gresit.
Nici jucatorii, care or fi vrut, dar n-au putut. Luati individual, jumate din ei sint chiar admirati in Austria, Germania si Anglia. Iovan, care deabia vazuse adunatura de „profesionisti“, a luat si el o caruta de la amatorii austrieci, dar antrenorii amatorilor s-au declarat impresionati de unii romani, chiar au zis ca ar dori si ei citiva. Amatorii austrieci joaca saptaminal la cluburi, se pregatesc profesionist, se cunosc bine intre ei. Culmea, ii cunoasc bine si antrenorii. A fost un prilej bun pentru a porni schimbari necesare, asa a picat si Iovan, dar eu am comentat atunici spunind ca in Germania exista cel putin 100 de echipe care le-ar da 10 la zero ! Sint convins ca asta stia si Federatia.

Acum 10 ani, nemtii, de multe ori ironizati ca tancuri grele, se plingeau ca nu cresc destui jucatori tehnici, cu fantezie, care pot rezolva rapid o faza si din intuitie. Ei ii numeau pe astia „fotbalisti de strada“, hai sa le zicem „maidanezi“. La ei era invers decit la noi. In plus, de prea bine, motivatia incepea sa dispara multora pe la 15, 16 ani. Ramaneau citva mai saraci si uneori indisciplinati care oricum se autoeliminau pina la urma. Nu deranja pe nimeni ca la FCB se vorbea turceste la juniori, se putea vorbi la fel de bine ungureste, dereranja ca nu prea raminea nimic. Din contra, au pornit serios „o integrare prin sport“, au pornit profesionist, cu antrenori scoliti, un program in care juniorilor li se dadea importanta la fel ca primei echipe. Cei mai buni erau urmariti, jucau si se antrenau si in selectionate regionale, dar mai important e ca jucau mereu. Majoritatea echipelor au echipa a 2-a, echipa a 3-a care joaca si ea intr-un campionat. Ma refer si la echipele din Liga a 5-a.
La noi nu au o echipa a 2-a nici Steaua, nici CFR, nici echipele sustinute de primarii. Rezervele practic nu joaca. La noi impresarii, „patronii“ si primarii nu cistiga nimic daca transfera tineri romani la ei in echipa, nici nu spala nimic. Se cistiga si se spala cu tot felul de jucatori de duzina de afara. Deci, nici daca s-ar lucra bine la juniori, daca ar avea prin absurd baze sportive si competitii, 99 % din ei nu ar avea unde juca de pe la 18 ani.

Nu stiu pe cine mira acest 8-0. Niste „maidanezi“, copiii nimanui, in acest caz si cu 2 ani mai tineri, intilnesc o armata care este antrenata si hranita de ani buni in mod profesionist. Te si sperie, pare exagerata atentia acordata, dar daca tot faci un lucru, de ce sa nu-l faci bine. Daca le iese si jocul din primele minute bat pe oricine. Chiar Brazilia ! Am vazut o parte din astia acum 3 ani la campionatul european U 17 din Slowenia, unde nimerisem ca turist la acelasi hotel cu alte 6 echipe. In afara unui numar impresionant de bagatori de seama care umbau tot timpul cu carnetele in mina, imbracati si rasi impecabil, dupa „copiii lor“ de 16 ani, germanii erau singurii care mincau impreuna, deodata si echipati la fel, desigur doar mincarea lor, ba si-au mai tras si un paravan ca sa nu-i confunde cineva. Seriosi si amabili, mi-au spus ca au ramas impresionati de niste juniori romani, pe care i-au vazut anul trecut la un turneu de calificare, la Bremen ?, ca ar merita sa fie si ei prezenti. Sa comparam ? „Maidanezii“ lui Steleeea au fost dusi, in pregatire, o zi intreaga intr-un magazin, au vazut un film pentru handicapati mintali, au mincat la magazin ce-au vrut, au fost lasati singuri pe culoarele unui hotel, …

Stimate O I, va rog sa rescrieti articolul impreuna cu Moldovan si reprezentantii FRF !!!
Este inadmisibil ca dupa niste rezultate normale, sa apara tot felul de ciumpalaci care atit au asteptat, ca sa darime constructia ce nici n-a inceput ! Desigur, cum au auzit ca ar pleca Piti, ciumpalacii astia urmaresc si pleasca de la Nationala, sa stea ei cu burtile in sus si sa le intre milionul in cont !
Toti ciumpalacii care jucau zi de zi la Dinamo, care umpleau mereu si Nationala, dar care au pierdut ambele meciuri cu chelnerii de la Tirana si alti pescari amatori, dau acum in Iancu si Moldovan.
Cit a jucat Iancu in ultimii doi ani ? Iar Iancu macar a mai jucat ceva. De cind n-a mai jucat la Steaua ? Galca ar trebui sa-l bage titular cu Petrolul, doar ca sa-i fie alaturi, la noua campanie nerusinata pornita de aceeasi comunisti care ne tot infecteaza de decenii.
Cit din banii extrem de multi cistigati de securistii si militienii astia, care ar trebui sa stea la intersectii, nu sa croncane si azi despre fotbalisti, au bagat ei in fotbal, in sport, in tineret ? In Iancu si altii ca el.
Cit din timpul lor au consacrat juniorilor ?
Zero ! Dar ei se gasesc sa vorbeasca de Hagi, Iancu, … Pai fara astia, chiar aia care au pierdut rusinos dar normal pe undeva, ce ramine ?
Ori hai sa-i intrebam stimate O I pa nenorocotii astia, ce idei au ei, ce vor sa aduca ei mai bun si cu ce bani, altceva decit trebuie sa aduca Iancu de unul singur, caci Steleeea n-avea timp de el ?

mircea (663 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 13:36

s-au grabit aia cu golurile dom’le..prea multe! prea ca la tara!!!

Bratu BZ (104 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 14:51

@loop #19. E parerea ta, nu si a mea, a celor care pretuiesc scrisul dnului Ioanitoaia. Te arde ca nu cere capul lui Piturca, dar e mai logica judecata dansului decat a unor suporteri intaratati. Mai gresesti si cand il acuzi prosteste ca nu ii lasa pe tineri sa se afirme. Tocmai ca ii cultiva de vreo 20 de ani uneori punandu-si obrazul pentru ei.

Mihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 14:54

total de acord cu exxocet, ioanitoaia scrie sa nu supere pe nimeni, de cele mai multe ori plicticos,bre, aia in germania ii faceau praf in presa pe mucosi daca pateau asa rusine…dar noi, c-o fi, c-o pati, ca stai sa vezi, ca oricum nu aveam sanse…antrenori f slabi fara nici o viziune-asta e cauza..si tineri fara nici un strop de valoare umana,fotbal poate mai stiu unii dintre ei-iancu e prototipul melteanului idiot cu freza si tatuat ajuns printr-o conjunctura ironica a sortii intr-o echipa nationala..daca era un antrenor adevarat la cirma asta nu mai calca in niciun cantonament niciodata

Parneava (26 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 15:25

Incepeti sa redeveniti Ioanitoaia cel pe care il urmaream pana la 3-4 dimineata.Tineti-o tot asa,dar referiti-va si la nationala mare.Si spuneti-le pe sleau.Ptiu….sa nu va deochi!!!!

Albu (88 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 16:14

@loop. Tu esti dintre pretiosii care isi inchipuie ca Andries face presa cu infloriturile ei, nu Ioanitoaia.In realitate lucrurile sunt exact pe dos. Andries face proza de 2 lei, Ioanitoaia si Buzarin fac presa adevarata. Injura cat trebuie si cand trebuie, va irita insa ca nu sunt porniti ca voi contra lui Piturca. Ar trebui sa iveti sa ii respecti mai mult pe cei mai destepti ca tine.

Camil Russu (8 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 16:18

Rar ziarist care sa recunoasca ca a gresit. Atitudinea va onoreaza si va felicit. PS. Nu ii bagati in seama pe prosti si continuati sa scrieti zilnic. Eu va citesc cu mult interes si de cele mai multe ori va dau dreptate.

Marcus (279 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 16:22

Mihai #26. Tu crezi ca a fi ziarist inseamna sa superi pe cineva si gresesti. A fi ziarist inseamna sa exprimi o opinie, ce face acest articol care oricum supara. Sau crezi ca Iancu a citit cu placere. Vezi reactia stelistilui # 9 si vei intelege mai usor ce am vrut sa spun.

Dinache (2 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 16:55

Taceti draq pusti corditi ca Ioanitoaia e tata de ziaristi. Fara Ioanitoaia nici Tolontan, nici Vochin, nici Geambasu, nici Niculescu, nici Mitroi, nici Terzian si niciunul dintre ei nu ajungeau valorile de azi.

Mihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 17:00

@marcus: ai dreptate ziaristii exprima opinii care mie pot sa-mi placa sau nu..stilul lui ioanitoaia pacifist de a impaca si capra si varza mie nu-mi place, e acel stil romanesc de a trata cu foi de varza bubele si de a merge la doctor cind mai sint f putine de facut…incercam sa spun ca, daca vrem sa urmam modelul german-ca tot vrem modele etc pai cititi frate si presa de-acolo si luati notite..un lucru bun insa pe care-l intilnesc aici, asta ca sa-i gasesc si lu ioanitoaia o scuza pentru, repet, o scriere de nota 5, este calitatea post-urilor …mai salveaza din impresia generala si contrasteaza cu toate comentariile suburbane asociate altor articole

Grig (105 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 17:01

Nea Ovi, astept sa imi explici ce vina am eu sau altcineva ca Iancu e betiv si ca desteptul de Moldovan l-a pus capitan de echipa. Stiu ca nu obisnuiesti sa intri aici, dar poate iti transmite cineva intrebarea mea. Cu respect.

coco (401 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 17:05

Cainii latra, caravana trece…

Marcus (279 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 17:56

Mihai #32, presa germana de sport e minunata pentru ca…nu exista. Nu apare niciun ziar cotidian de sport in Germania, asa ca las-o mai incet cu exemplul tau savant. Citeste presa franceza si italiana si ai sa te convingi ca Ioanitoaia scrie in stilul lor care emit pareri, nu injuraturi, interpretari, nu certitudini. Nicaieri in lumea moderna si civilizata presa nu inseamna o insiruire de metafore cum le place pustilor nostri care nici nu prea pricep despre ce e vorba.

Traian (39 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 18:34

Jos palaria, iti trebuie ceva tarie de caracter sa recunosti public si deschis ca ai gresit, din pacate putini ziaristi in tara asta mai au coloana vertebrala sa o faca!

spanu (2 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 19:32

Mihaita, #31. Hai ca te-a facut Marcus ca nemtii pe fraierii lui Moldogol… Presa germana de sport, aia care nu exista, hai ca esti de belea…

Mihai (13 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 20:31

pt marcus si fanii sai: daca recititi ce am scris,eu vorbesc de presa,unde am scris eu de cotidiene sportive in germania sau ce relevanta are asta in context habar n-am;si ca sa merg pe logica voastra ioanitoaia scrie zilnic?;inseamna ca nici pe el nu-l cititi;sa va fie si voua clar e vorba despre felul de a scrie in general si de a pune batista pe tambal a dlui ioanitoaia;v-am supraevaluat,imi pare rau, spre deosebire de voi eu citesc presa straina sportiva si nu numai, in fiecare zi, pentru ca nu traiesc in tara, asa ca am cu ce compara,voi va complaceti in polemici ieftine romanesti;noapte buna

Danny B (21 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 20:40

Nu este nimic iesit din comun … aceasta infrangere ne-a facut / oare ? a cata oara / sa ne vedem lungul nasului . Pacat dar acesta este rezultatul unui campionat slab , cu ”vedete” aduse din afara , iar juniorii de la echipele noastre de liga A fac tusa . Cand vom reinfiinta tineret – sperante si echipele de A vor obligate sa aiba 2 juniori in teren … atunci poate vom avea rezultate si poate …. o noua nationala a ROMANIEI … care sa aiba rezultate !!!

groparu (52 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 20:47

Poate ca in sfirsit rezultatul asta negativ o sa dea cuiva de gindint. Ma refer la organismele interne de resort care se ocupa de fotbalul romanesc. In primul rind ca sa reperzinti o nationala, fie ea si de tineret, trebuie sa ai valori crescute in propria curte. Adica pe terenuri de fotbal, stadioane , baze sportive si chiar maidane. Cum toate acestea s-a imputinat pe vechile locatii tronind mall-uri si alte tipuri de imobiliare betonate e normal sa scada proportional si numarul de viitori fotbalisti. Atunci nu prea mai ai de unde sa iei valori mai ales ca FRF Si Liga sint adeptii importurilor de jucatori din afara. Si atunci aia care reprezinta nationalele de juniori si tineret neavind jocuri in picioare nu au nici valoare. Un fotbalist devine bun in momentul in care e titular la echipa lui de club unde joaca etapa de etapa. Doar asa creste valoric. Ca are sclipiri individuale conteaza, dar mai putin deoarece daca nu e vre-un superdotat care sa ia mingea si sa o bage in poarta adversa tot degeaba. Si asta pentru ca fotbalul e un joc de echipa. Asa ca pina nu se va revigora fotbalul juvenil vorbim degeaba.Asta inseamna baze noi, terenuri de fotbal, infrastructura si rabdare. Si niste antrenori care sa plece in fotbal de la nivelul de instructor. Pentru ca avem fotbalisti care joaca in prima divizie si nu prea cunosc ABC-ul fotbalului.Spunea un comentator la un meci de fotbal despre un jucator ca e cam tirziu ca la anii lui sa invete cum se da o pasa. Si cita dreptate avea.Asa ca daca vrem sa facem ceva pentu fotbalul viitor e timpul sa o luam de la ZERO.

tamango (1 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 21:08

Dle Ioanitoaia,
Dv., si toata presa sportiva, v-ati grabit cu laudele. Un succes intamplator a fost, din vremea impuscatului, un motiv de a-i deifica pe cei care l-au obtinut. De naravu’ asta se pare ca nu stiti sa scapati. Cum nimereste unu’ un sut mai acatarii, brusc devine supervedeta si viitorul….

Andrei (4 comentarii)  •  11 septembrie 2014, 22:12

Jurnalistii sunt si ei la fel de expirati nea Ovi. Unii din ei scriu la fel ca in anii ’60 cand isi incepeau meseria.

Mihai (1 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 0:41

Eu zic ca nu v-ati grabit. Au reusit o intoarcere de rezultat, e de laudat. Ca sa nu mai zic ca poate prin atitudinea lor au impulsionat si nationala mare sa obtina un rezultat bun. In plus, sint totusi niste tineri/copii. Este un adevar acceptat ca pentru educatia unui copil este mult mai bine sa rasplatesti un lucru pozitiv decit sa accentuezi un esec.

Ceea ce in mare vad ca este si idea din articol…

8vious (4 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 2:00

Nea Ovidiu n-o mai nimereste in ultima vreme. Ii lauda pe pafaristii astia de la U21 ca au facut mare lucru cu Muntenegru si apoi vine Germania si il face sa se razgandeasca. Intre timp, ne spune sa nu-l mai certam pe nea Piti ca de abia i-a batut pe grecii veniti de pe plaja si fara nici un chef de fotbal.

Nea Ovidiu, hotaraste-te: ai standarde sau n-ai ?

Bratu (104 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 6:16

@17 Nentori #23. Imi pare rau, dar Iancu e un derbedeu. Talentat, dar derbedeu. El trebuie tras la raspundere, nu incurajat sa greseasca la infinit. Sau e ceva arhitect, avocat ori doctor si inca nu s-a aflat. Nu poate belferi fara sa si dea ceva de la el. Sa justifice salariul urias in raport cu efortul.

drako (50 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 7:19

draga Ovidiu,nu-l beshteli pe Moldovan,pentru ca,iata,asa cum a promis ne-a dovedit ca nimic nu-i imposibil,nici macar infrangerea cu astronomicul scor de 0-8 ! corect ?

florin (215 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 13:33

marcus 35 – si ,,kicker sport” ce-i????? o fi ziar frantuzesc…

Custodie comuna (31 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 13:57

Important ete ca avem ce vorbi. La cum evolueaza footbalul la noi nu m-as mira sa vad candva nicio calificare !

florin (7 comentarii)  •  12 septembrie 2014, 15:52

danny b: ai dreptate. cred ca regandirea competiitiilor sportive de la noi este absolut necesara. un campoinat de tineret sperante trebuie obligatoriu reanfiintat si tratat cu toata seriozitatea: adica meciurile de tineret ale echipelor participante din liga 1, trebuie sa aiba un interes din partea FRF. sa existe obligatia disputarii meciurilor pe terenul echipelor mari in avampremierea jocurilor seniorilor. la seniori trebuie la liga 1 sa existe obligativitatea titularizarii a minim2 juniori pe toata durata meciului, cusanctiune de pierdere a acestuia si concomitent o restrictionare a jucatorilor straini la maxim 5 in echipa de joc. in liga 2-a o singura serie de 18. si altele…

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  13 septembrie 2014, 7:16

@49 florin. Independent de comentariile tale si ale lui Danny B ieri, inainte de a lua la cunostinta de ele, am postat un material pe urmatorul articol al lui Ovidiu Ioanitoaia, „Timp, dar cat timp?!”in care sustin obligativitatea a 2 juniori,permanent pe teren, la toate diviziile, ligile, ca o masura generala si unitara. Citeste acest material si impreuna cu toti cei interesati sa trecem cat mai consistent la sustinerea insistenta ca acest punct de regulament sa fie rapid pus in practica.

Comentează