Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu sîntem în Europa!

Deşi i-a pierdut în prima jumătate de oră pe Diego Costa şi pe Arda Turan, ambii accidentaţi, Atletico Madrid a scos 1-1 pe terenul Barcelonei, egal datorită căruia a cîştigat campionatul Spaniei după 18 ani! În cazul în care ar […]

duminică, 18 mai 2014, 3:55

Deşi i-a pierdut în prima jumătate de oră pe Diego Costa şi pe Arda Turan, ambii accidentaţi, Atletico Madrid a scos 1-1 pe terenul Barcelonei, egal datorită căruia a cîştigat campionatul Spaniei după 18 ani! În cazul în care ar fi învins, Barça şi-ar fi păstrat titlul, numai că, spre dezamăgirea unui Camp Nou arhiplin, s-a înecat la mal.

Fără să fi sedus, întîlnirea s-a încheiat emoţionant, cu gazdele împietrite de durere şi oaspeţii în extaz. Noul guru, Diego Simeone, s-a repezit să-şi îmbrăţişeze tatăl şi, cu lacrimi în ochi, a vorbit despre victorie, “cel mai frumos lucru din fotbal”. Directorul sportiv al catalanilor, Andoni Zubizarreta, a admis că “El Atletico de Madrid es justo campeon”, “campion pe merit”, compliment rostit de marele portar de altădată, cu 126 de selecţii în echipa naţională.

În paralel cu evenimentele de pe gazon, camerele TV au surprins imaginea absolut tulburătoare a tribunelor, în care aproape 100.000 de spectatori stăteau să plîngă şi, în acelaşi timp, îi aplaudau în picioare pe madrilenii ce le îngropaseră visul de a savura încă un triumf al favoriţilor lor! Pe cînd, dominînd fondul sonor, cei numai vreo 500 de suporteri sosiţi din Capitală răguşiseră scandînd “Campeones, Campeones”, numeroşii socios blau-grana îşi trăiau deziluzia cu o tristeţe plină de demnitate. De puţine ori am văzut o asemenea lecţie de fair-play. De educaţie, de respect.

În aceeaşi seară de 17 mai, jucătorii Petrolului şi ai Stelei s-au încăierat la capătul unei remize albe, comparabilă ca încleştare şi ca spectacol cu derby-ul spaniol. A fost însă suficient ca steliştii să încingă o horă a bucuriei la centrul terenului pentru ca, simţindu-se luaţi peste picior, Romario şi Peçanha să se repeadă la ei, coechipierii să li se alăture şi să se declanşeze o bătaie în toată regula! Final dezolant pentru o partidă care, în ciuda lipsei golurilor, fusese privită cu interes, plăcuse, ba şi încîntase pe alocuri.

Campioni după succesul obţinut la Cluj pe 8 mai, 1-0 cu U, fireşte că roş-albaştrilor le era îngăduit să se bucure. Dreptul la bucurie nu se poate nici interzice, nici îngrădi. Fiecare se bucură cînd, cît şi cum vrea, cu observaţia însă că, în cadrul respectiv, gestul steliştilor risca să fie interpretat ca o provocare deoarece ei n-aveau nimic special de sărbătorit: titlul îl luaseră, iar meciul nu-l cîştigaseră!

Din păcate, a şi fost, de aceea Reghecampf şi băieţii lui ar fi făcut mai bine să se fi abţinut. Nu mai ieşea atîta tămbălău întrucît, socotindu-se şi el jignit, publicul ploieştean s-a dezlănţuit contra bucureştenilor.

Ca nivel al fotbalului, sîntem uneori în Europa. Rar, dar mai sîntem. În privinţa comportamentului, a atitudinii, a mentalităţii, ne aflăm însă mult în urmă, foarte departe.  Probabil că nici măcar în Europa, ci într-un ungher uitat al planetei în care civilizaţia încă n-a ajuns. Ca să intrăm în rîndul lumii, întîi şi întîi ar trebui să recunoaştem cine sîntem şi unde ne găsim. Asta nu-i deloc uşor.

Comentarii (138)Adaugă comentariu

Scarry (5 comentarii)  •  18 mai 2014, 22:23

Felicitari, ati dat din nou dovada de curaj si coloana vertebrala!

VVV (4 comentarii)  •  18 mai 2014, 22:38

Ba: astia cu „bucuratu” vostru , se vede clar : pana sa vina pacaliciul ala de rekempasdsahdsah sau cum draq il cheama , jucatorii stelutei nu aveau niciun gand de bucurie , vine nea shapca ala si le zice ceva si incep toti sa sara in sus de bucurie . Daca sunteti atat de orbi sa nu vedeti ca asta a fost o provocare (ca o razbunare pt injuraturile suferite ..pe merit de altfel, pt ingamfatul ala) inseamna ca aveti o problema la neuron .
Va urez succes in Champions League sa mariti recordul de meciuri fara victorie .

Becali : puscarie
MM : puscarie
mai lispeste unu : hint: e sotul lui „cap de mop”

mdea (25 comentarii)  •  18 mai 2014, 22:39

Asta e comportamentul lui Reghe, nu stiu de ce va mai mira, cand te declari fratele mai mic al huliganului stoica, e clar ca ai apucaturile lui. Mentalitatile se schimba, dar pentru asta e nevoie de educatie, educatia in tara asta e la pamant. Pe timpul comunismului ,oamenii erau mai destepti, oamenii stiau ce e ala respect, stiau sa isi dea buna dimineata, buna ziua etc, acum vezi toti mucosii cum trec pe langa tine si nu zice unul „buna ziua” ba mai mult, te injura sau te ia la misto.

jean (4 comentarii)  •  18 mai 2014, 22:45

Comentariul lui ccc mi-a mers la inima. Da, sunt stelist si ma mandresc cu asta. CCC a scris exact ce as fi vrut sa scriu si eu, dar eram prea intrigat de atitudinea celor de la digit de ieri seara (Erau negrii de suparare toti, nu numai dl Decebal..) iar cand am citit si ce a scris dl OI am ramas socat. Cum vine asta domnule OI ? Fotbalistii sa fie prudenti atunci cand se bucura dupa prestatia lor la sfarsitul meciului, pt ca ar putea jigni pe cei care i-au injurat si scuipat tot meciul ? Aveti grija pt ca dvs ca formator de opinie, incurajati (fara sa va dati seama ?) violenta pe stadioane incercand sa gasiti scuze si chiar vinovati pe cei care au fost agresati de fapt. Este nedemn ceea ce faceti si nu aveti nici o scuza.

thejackal (17 comentarii)  •  18 mai 2014, 22:50

observ ca unele comentarii sunt date total aiurea…majoritatea n-au inteles ce a vrut sa zica omul asta aici. fiind injurati tot meciul din toate partile, te gandesti sa le raspunzi intr-un mod, frustratilor. toti judeca provocarea stelistilor…dar reactia bosketarilor n-o pune nimeni in discutie. Cum sa faci treaba asta, ca jucator, sa mergi sa dai cu pumnul ca au facut aia hora unirii? sunteti prea incapabili sa ganditi, terminatilor

Bogdan (1 comentarii)  •  18 mai 2014, 23:27

Domnule Ioanitioaia supraestimati Europa.

qwerty (1 comentarii)  •  18 mai 2014, 23:34

Nu imi dau seama daca frustratii „suporteri” ai altor echipa chiar nu inteleg sau se prefac ca nu inteleg. 1. Se tot zice pe-aici ca stelistii nu aveau motiv sa se bucure, campionatul fiind deja castigat. Faptul ca aseara Steaua a incheiat campionatul nu fara nici o infrangere in deplasare nu este motiv de bucurie?; 2. Faptul ca te bucuri este o provocare doar pentru cei care au niste dereglari psihice. Eu zic sa va duceti repede la control; 3. Sa zicem ca „intelegeam” ca un babuin „ultras” sa sara la bataie, asa cum s-a mai intamplat pe stadionul satesc din Ploiesti. Dar aseara jucatorii au fost cei violenti. SI un inteleg de ce… sa zica merci ca bara i-a salvat de doua ori. Vorba lui Latovlevici… brazilienii, portughezii sau ce mama lor de natie or fi sunt petrolisti de mici (LOL).

Ionel Messi (4 comentarii)  •  18 mai 2014, 23:53

Va imbatati cu apa rece, d-le Ioanitoaia! Faptul ca nu suntem in Europa ca mentalitate si educatie nu scuza sub nici o forma golanismul, mitocania si primitivismul de care a dat dovada „marea“ echipa a Consiliului Local si pe care vad ca evitati, nu stiu din ce motive, sa le condamnati ferm. Insa frustrarea primatelor din „republica“ a fost ca Steaua n-a jucat cu echipa a doua ca sa prinda si ei locul 2

Golan (21 comentarii)  •  19 mai 2014, 0:09

stelistii,au tot dreptul sa se bucure,oricand si oriunde,ca sant cei mai buni,d’a la FURAT.Gigi si MM sant o exceptie ca au ajuns sa poarte haine vargate,insa se vede ca mai sant pe acolo specimene care trebuie sa primeasca aceeasi pedeapsa,ca tot aceeasi agresivitate o au,de altfel ca si alcoolicii lor suporteri,iar macar de data asta au primit o riposta imediata.

isover (3 comentarii)  •  19 mai 2014, 0:19

citesc numai aberatii pe aici.
In primul rand fiind un meci cu grad de risc foarte mare asa cum a fost acesta era clar ca toata lumea trebuie sa fie atenta. de la jandarmi si pana la ultimul oficial.
nu stiu ce aveau stelisti de sarbatorit si nici nu mai conteaza cert este ca datorita frustrarii ca nu au batut petrolul campionatul asta, desi au fost la ploiesti cu titularii (nu mai aveau ce pierde dar au venit cu titularii si au si pierdut unul). au vrut sa faca o aroganta specifica cu marca reghe.
nu le-a iesit pentru ca ploiestenii nu sunt pup!ncur!st! si au cautat tot felul de scuze pe care nu le au. oricum ai da-o lucrurile sunt simple au provocat o situatie in care lipsa neuronilor era sa ii coste mult. ce se intampla daca intrau cei din tribune pe teren? era de ajuns sa sara unu ratacit ca erau toti pe gazon si va puteti imagina ce s-ar fi intamplat.
dar… ce vreti domne facem arogante pe terenul unuia si altuia… este un singur vinovat: reghe! el a cerut jucatorilor sa faca ceerc si sa topaie el e cel care in loc sa aplaneze situatia a pus gaz pe foc, intr-un loc unde galamaz si multi altii au avut de suferit.
nu am nimic cu jucatorii sau cu suporterii stelisti dar trebuie sa ipocrit si nebun sa scuzi o provocare spunand ca a fost o simpla bucurie….
bucurie? pt ce? ca nu i-au batut pe petrolisti? ca nu i-au batut petrolistii? nu inteleg?
se sarbatorea 90 de ani ai clubului si tu in loc sa ii feliciti ii provoci?
dar manelismul cu poate crea intelect… iar unii nu se dezmint.

Faceroll (1 comentarii)  •  19 mai 2014, 0:36

Care ar fi fost reactia suporterilor Barcelonei daca Real Madrid ar fi fost in locul celor de la Atletico? Meciul dintre Petrolul si Steaua nu era ultimul din campionat, iar „bucuria” n-a aratat decat ca Regheblat e un gunoi.

cristian (8 comentarii)  •  19 mai 2014, 0:51

In fond aveti dreptate domnule Ioanitoaia…dar ati uitat de episoade similare cand pe teren se afla marea rivala si s-au batut ca in filme…la un moment dat se auzeau doar cei 500 de fani ai lui Atletico …in urma cu o luna au aruncat cu oua in Iniesta si Mesii dupa infrangerea cu valencia…halal suporteri…noroc cu presa DE 5 STELE DIN ROMANIA care i-a readus in europa…

cristian (8 comentarii)  •  19 mai 2014, 2:03

Sa incep cu italia? suporteri impuscati,incidente la fiecare etapa,echipe retrogradate pentru blaturi etc…sau cu anglia ? inainte si dupa meciuri batai generale in barurile din jurul stadionului,suporterii lui liverpool ridicand mainile in lateral imitand un avion in picaj in meciurile cu manchester…sau in spania unde suporterii echipelor barcelona,bilbao,sociedad fluiera imnul spaniei si afiseaza bannere separatiste…si as putea continua pana dimineat…aceasta e europa la care va referiti cand spuneti ca mai avem mult pana sa ajungem la acel nivel?

qpax (59 comentarii)  •  19 mai 2014, 2:57

Gresit! Probleme de mentalitate si de civilizatie aveti voi, care interptetati aiurea gesturi care sunt perfect normale, si care nu contin nici un gest sau mesaj provocator sau vulgar la adresa altei echipe, sau a gazdelor in acest caz. Ce va deranjeaza pe voi, este bucuria in sine, a unei echipe si antrenor care a castigat la pas, 2 titluri de campion … si chestia asta cu ‘poate fi interpretata’ nu tine nici de civilizatie, nici de logica ci de patologie.

Ca asa putem interpreta orice, cum vrem noi, de la un gest normal, si pana la o privire, sau la fata unuia. Intr-o societate, exista limite pana la care se poate interpreta anumite chestii, si depasirea acestor limite intra … cum spuneam in sfera patologicului, denota probleme de comportament grave, si sugereaza tratament de specialitate.

Ati facut si afirmatii corecte in editorial, despre faptul ca bucuria, si alte emotii de gen, nu pot fi ingradite … dar dupa aia v-ati contrazis singuri … sugerand ca poate ar trebui sa le ingradim. NU … sunt elemente clare care delimiteaza o bucurie normala, de una ostentativa: ex. ce a facut Razvan Lucescu in Ghencea cand calca in picioare steagul Stelei in fata galeriei, ce a facut Bratu, Marius Niculae si altii mimand mitraliere catre fanii … ce a facut Reghe si jucatorii … nu a fost absolut deloc ostentativ, iar o mine care benficiaza de toate tiglele, nu poate sa interpreteze asa ceva ca si ostentativ.

In alta ordine de idei … modul de manifestare a bucuriei, a fost unul autohton, o hora a bucuriei, ‘topaiala’ ca sa-l parafrazez pe Radulescu, nu reprezinta lipsa de civilizatioe, doar pentru ca este o manifestare de sorgine romanesca, si cam tot ce este romanesc, este necivilizat (pardon?) … si ca sa fim civilizati trebuie sa copiem tot din afara, de la aruncatul antrenorului in aer. Morala: civilizatia nu se rezuma doar la traditii, obiceiuri si manifestari vestice, dimpotriva. Asemnea exemplare, ca cel mentionat, din punctul meu de vedere nu au ce cauta in mass media …. te fac pur si simplu sa-ti fie rusine ca esti roman, daca esti mai slab de inger!

Steaua nu a sarbatorit nimic si in nici un caz titlul de campioana … s-a bucurat, dupa un meci foarte disputat, un meci cu nuante de derby, probabil ultimul meci de acest nivel din sezonul asta, ca a plecat neinfranta, practic dupa ultimul hop important din acest campionat. Nu a fost nimic extravagant … si nu este problema d-voastra, cand, unde, din ce motiv si in ce mod se bucura o echipa de fotbal!

Pe mine ma deranjeaza atitudinea presei, nu cea a petrolistilor, care ca si fratii lor de sub pod, sunt recunoscuti, de toata lumea care are o minima educatie si civilitate, ca specii agresive, care au foarte putin in comun cu fotbalul, care au tendinte violente genetice, sar la bataie din orice, si fani si jucatori, au un mod vulgar de exprimare, intrerup meciuri … ataca jucatori, cu obiecte, cu torte, pentru ca ii percep ca pe niste victime usoare, care nu se pot apara, in fata unei asemnea mase infractionale si agresive, sau dupa caz bunicute prin tramvaie pe care le vandalizeza. Conceptia voastra, fara nici un fond real … ca aceste 2 galerii ar reprezenta maximul in materie de suport sportiv, este ridicola, si m-am plictist sa o desfiintez de fiecare data cand reiese la suprafata, cu cele mai solide argumente posibile. Este o diferenta esentiala intre o masa de hooligans, si o ‘galerie superba’, si aceasta diferenta este facuta foarte clar in traile europene la care faceti mereu referire, cand va convine. ‘Galeriile Superbe’ nu sunt formate dintr-o masa infractionala, care nu are nici un respect fata de spectacolul sportiv, si fata de competitor. Dar … nu ai cui sa-i explici …mentaitate si cliseele cu care ati fost educati, nu se mai pot schimba pt. generatia d-voastra.

Atitudinea presei, asadar, este cea care surprinde, si deranjeaza … sa incurajati pe suporteri sa se comporte la fel, sa se ‘simta provocati’ … la chestii care nu au nici o legatura cu ei … este unul din cele mai josnice chestii care le-ati facut in cruciada voastra anti-Steaua, care a a inceput in momentul cand distribuiati materiale anti-Coducere platitorilor de bilete inainte de Steaua – Valencai, in 2005. Cat de departe suneti dispusi sa mergeti cu aceasta cruciada … cat de mult sunteti dispusi sa inerpretati … meciuri normale, ca blaturi, statistici de greseli de arbitraj, mesaje normale chiar daca nu foarte umile si modeste … ale lui Reghe ca si arogante, tineti partea lui Piturca doar atunci cand se razboieste cu Reghe.

Nu ati avut nici un punct de vedere pro-Steaua, in nici un subiect in care ati luat atitudine, nici d-voastra, nici ceilalti ziaristi? De ce? Ati avit sute de puncte de vedere pro-CFR, pro-Rapid, Pro-Petrolul, pro-Astra si zeci pro-Dinamo, nici macar UNUL pro-Steaua … ce este in neregula cu voi? Dupa campionate mudare cu scandaluri, cu TAS in ecuatie (2007-2012) … iata ca teaua castiga 2 titluri pe MERIT, pe teren, cu prestati decente in Europa, cu toate greutatile si atacurile, cu jucatori si antrenro roman, cu transferuri de marca … Steaua trebuie respectata, aplaudati daca vreti, nu ma intereseaza … dar sa respecti campioana en-tire …. nu inseamna sa te iei de ei, ca vezi doamne … se bucura.

Ati ajuns foarte jos … si cu ura, si cu frustrarea … v-am spus de multe ori ca si Becali si MM, nu au fost motive ale campaniei voastre, au fost pretexte! In periaoda Reghe, fandomul s-a unit … si acum aveti de aface cu un curent de opinie foarte puternic, in primul rand ca se bazaeaza pe argumente corecte si pe evidente … in timp ce voi va bazati pe interpretari.

Deci asta este, iar m-am lungit … am facut o apologie a bucuriei … pentru ca evident ca nu poti sa te bucuri pur si simplu … dupa 10 ani de intuneric moral … trebuie sa explici si cele mai esentiale concepte, trairi, sentimente, si drepturi, de ce sunt ele normale, de ce nu ai voie sa le contesti (ca nu e treaba ta) … si de ce mai ales nu trebuie sa sari la bataie, si sa ai astfel de trairi grobiene, si de ce o presa normala, trebuie sa gandeasca normal, nu deviant, si subiectiv, manata doar de simpatii si antipatii! Da va spun acum … ce a distrus domnu guvernator, atatea chestii care nici macar nu aveti capacitatea sa le identificati si corelati … ne vor trebui mai mult de 10 ani ca sa le reparam!

mark (30 comentarii)  •  19 mai 2014, 3:01

@ 82 – Lucian. Maestre, Atletico a castigat titlul in ultima etapa, la Barcelona. Hora bucuriei isi are rostul atunci cand titlul e confirmat, iar asta s-a intamplat deja la Steaua. Gestul asta de badarani a fost clar provocator. A propos, nu tin nici cu Steaua si nici cu Petrolul

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  19 mai 2014, 5:29

Domnule Ioanițoaia, suntem în Europa ! La Cluj-Napoca, cei vreo șapte mii de suporteri ai „Șepcilor roșii”, prezenți în peluza galeriei, au asistat îndurerați la explozia de bucurie a steliștilor după meciul în care aceștia erau, matematic, deja campioni, iar jucătorii echipei gazdă nu s-au repezit să-i taxeze pe „militari”, ci s-au îndreptat spre peluză pentru a-i aplauda pe cei din frumoasa galerie a „studenților”. Steliștii se bucurau în colțul celeilalte peluze, alături de fanii lor, mulți veniți de prin colțurile Transilvaniei, iar dacă au fost fluierați, aceasta a fost pentru aroganța arătată de reghecampiști de-a lungul unui întreg campionat. „Hora” de la Ploiești a fost marca finală a acestei aroganțe. Ne dorim ca Steaua să-și păstreze aceeași atitudine de țâfnă și prin Europa și ne-am bucura să le vedem câte o asemenea horă prin alte „țări de soare pline”. Hora pare un joc la îndemână, dar adevărata coregrafie cere mai mult decât o simplă țopăială.

varan2006 (42 comentarii)  •  19 mai 2014, 5:55

asa nea ovi,sterge pe jos cu romanii nedemni de mareata europa ! dar ca sa nu ne pierdem identitatea complet,poate ne zici matale in ce ungher uitat al planetei ne situezi. e mult ?

xray (22 comentarii)  •  19 mai 2014, 6:39

Nea Ovi, gresesti in logica. Romario şi Peçanha nu sunt „publicul” care presupui tu ca a fost lezat de bucuria stelistilor. Nu publicul a lovit, cum nici restul echipei Petrolul. Aia doi mercenari petrolizati au pornit scandalul. Ca fost rapidist, nu e exclus ca Peçanha sa fi incercat sa provoace suspendarea unor stelisti, la rugamintea lui Vama, in vederea finalei.

A compara doi nesimtiti cu „publicul ploiestean” si a mai apela, ca Farfuridi, la exemplu Europei in dreptul la bucurie, e penibil pentru un formator de opinie!

Acciduzzu (108 comentarii)  •  19 mai 2014, 7:23

Felicitari Adrians! Ceea ce ai scris face articolul lui nea Ovi de doi bani:
” Este extrem de trist ca si un intelectual si un ziarist cu experienta dvs a ajuns sa considere normalul,anormal.
Este dureros ca pt a te bucura trebuie fie sa ceri permisiunea adversarului,fie sa sa-ti faci o proramare doar pe propriul teren.Dar mai ales este dureros sa vezi – culmea este ca tocmai dvs nu ati sesizat acest lucru – ca la tine in tara sentimentul bucuriei a ajuns sa fie penalizat de niste brute echipate in tricouri de fotbalisti,sosite de te miri unde si platite din banul nostru,al contribuabililor.Decit sa publicati asemeanea stupizenii,mai bine v-ati interesa motivele pt care banii nostri se duc in buzunarele unor fotbalistii second hand in loc sa mearga in spitale,camine de batrini,sau daca se doreste revigorarea sportului romanesc,in dezvoltarea sectiilor de copii si juniori romani.”

Probabil ca nea Ovi ar trebui sa mai invete chiar si la varsta asta. Ca noi toti.

Cipi (1 comentarii)  •  19 mai 2014, 7:30

Orice luare de atitudine si orice opinie impotriva Stelei este mai mult decat greita. Din punctul de vedere al Stelei, suntem in Europa. Din punctul de vedere al suporterilor, petrolistii sunt in Europa. Jucatorii Petrolului nu sunt in Europa. Absolut toate meciurile eliminatorii din UCL, incepand cu optimi si pana la semifinale, toate echipele castigatoare s-au bucurat pentru performanta obtinuta si nu a fost niciun incident, nici la Londra cu Atletico si nici la Munchen cu Real. Si nu uitati ca Petrolul a provocat in permanenta. Mutu a declarat ca titlul Stelei nu are farmec, iar la sarbatoarea de 90 de ani toti cantau ca vor invinge Steaua. Frustrarea nu a fost decat de partea petrolistilor, iar sa ingradesti bucuria unei echipe, nu te pune decat in aceiasi oala cu cei care nu pot asista impasibili la bucuria celorlalti si care nu pot accepta ca altcineva, de data aceasta a fost mai bun.

tbone (11 comentarii)  •  19 mai 2014, 7:57

Normal ca nu suntem, dar asta nu e vina fotbalului, e vina poporului si a sistemului de indobitocire, multi oameni nu stiu sa scrie si sa citeasca in Romania aia e problema, si se rasfrange si in medii mai elevate….nu era problema petrolistilor daca se bucura Steaua, poate era ziua unui jucator si il sarbatoreau pe teren, poate sarbatoreau ca au terminat campionatul fara infrangere in deplasare, poate vor sa faca hore dupa fiecare meci sa sarbatoreasca titlul, nu e normal sa sari la bataie mai ales ca nu au instigat publicul nu au facut semne obscene, pur si simplu Reghe a facut sedinta clasica de dupa meci, le-a zis 2 vorbe si au inceput sa se bucure, asta e motiv sa sari la bataie? marii petrolisti Pecanha si Benzar Romario sau care mai sunt, nascuti si crescuti in spiritul Petrolului =))))

ZIZU (81 comentarii)  •  19 mai 2014, 8:08

CEL MAI CORECT,OBIECTIV PUNCT DE VEDERE…..!A fost din partea stelistilor doar o provocare,o infatuare….. ce sarbatoreu? titlul e castigat demult,egal s a terminat…. a fost doar orgoliu,infatuare lipsa de respect chiar,ptr cei din tribune! ca de obicei reghe se crede cel mai cel,uitand ca oricand,in orice clipa respectul nu se impune se castiga! iar putina modestie*specifica oamenilor inteligenti) nu i ar strica! dar reghe nu e un inteligent nu i asa…?:))

POPESCU ION (1 comentarii)  •  19 mai 2014, 8:09

ORICE FACE STEAUA ESTE PROVOCATOR… DUPA CE LUCESCU JR. A SCOS LOZICA DIN GURA, OI, CA MARE PRITEN AL FAMILIEI LUCESCU, S-A GRABIT SA VINA SI EL CU SUSTINEREA GAZETAREASCA. DE MAI MULTA VREME GAZETA SP. S-A TRANSFORMAT IN ” ORGAN DE LUPTA IMPOTRIVA STELEI „. PINA SI CELE MAI FIRESTI GESTURI SUNT PROVOCARE. VREI SA-MI SPUI SI MIE, OI, CIND SI LA CE ALTA ECHIPA AI MAI SOCOTIT BUCURIA DREPT PROVOCARE. CA MARII PROPAGANDISTI BOLSEVICI, OI, TRANSFORMA DUPA CAZ, ALBUL IN NEGRU. COMPARATIA CU ATLETICO E CEA MAI BUNA DOVADA… NUMAI CA PE CAMP NOU, NU ERAU PRAHOVENI, PENTRU CA ATLETICO S-A BUCURAT CA SI STEAUA—-IAR PUBLICUL I-A RESPECTAT. OI, NU RESPECTA NICI ADEVARUL NICI PE CEI 8MILIOANE DE ROMANI CARE S-AU BUCURAT SI EI. MULT MAI IMPORTANT E SA SANCTIONEZE RITUOS SI MALEFIC UN SENTIMENT ABSOLUT NORMAL. SA NE MAI INTREBAM DE CE FOTBALUL SCHIOAPATA LA NOI. CU ASTFEL DE ASMUTITORI DE PROFESIE, CUI II MAI ARDE DE EVOLUTIE ?

mircea (8 comentarii)  •  19 mai 2014, 8:26

atitudine super a spectatorilor Barcei !!!!
…iar despre romanasii nostrii -nu pot sa spun decat ca mi-e rusine ca sunt concetatean cu reghe, minune ,mme s.a.m.d !
Senzatia e clara de vreo cativa ani buni incoace si foarte obiectiva : mi-e rusine ca sunt roman
de ce ? ptr ca nu eu sunt roman . Romani sunt minune , salam , reghe, prodanca , capatos , mm ,zavoranca, jurnalistii (care se presupune ca au studii )care imi prezinta prima stire cu fata lui minune in ziua in care fetele de la gimnastica au luat titlu european !

Simu (3 comentarii)  •  19 mai 2014, 8:53

Acciduzzu si altii sunt baieti stilati, dar nu vad padurea din cauza copacilor. Dl Ovidiu are perfecta dreptate. Stelistii aveau dreptul sa se bucure dar in contextul de la Ploiesti era mai bine daca nu o faceau. Lucrurile sunt foarte simple si stelistii le complica inutil pentru ca se cred cei mai grozavi.

andrei (1607 comentarii)  •  19 mai 2014, 10:15

Fara asteptari…
Toata lumea vede numai ce vrea…Uni vad un stadion care aplauda dupa ce echipa lor pierde campionatul si li se pare normal injuraturile spectatorilor de cum intra in stadion,bataile acelorasi spectatori cu jandarmi ce au precedat meciul,saritul jucatorilor la bataie pentru ca da ,bucuria trebuie cenzurata iar toate celelalte excese aprobate…Pina la urma avem exemplu de la Roma…spectatori care mor…nu se stie de ce,echipa lor nici nu era angrenata…Desigur echipele se urasc….un oficial chiar spune,,ce se astepta Steaua sa fie aplaudata la Ploiesti?,,.Jurnalisti nu vad ca ei indreapta lucrurile spre Roma si nu spre Barcelona.Asteptarile de civilizatie ar trebui sa vina de la cei cumva mai scoliti,in cazul de fata jurnalistii dar ei nu fac decit sa agraveze lucrurile…Ni se spune de cei cu trecut foarte indoielnic ca nu e bine sa te bucuri-Lucescu care este antisteaua pe fata ,care are o sumedenie de fapte reprobabile,de la injuratul jucatorilor la meci-Ghionea cind era la Brasov,sau cind agita un steag in fata galeriei steliste cind juca la Sportul si credea ca la facut pe taticul campion…sau Sumudica care probabil trebuie in continuare sa ne invete cum se face striptis in fotbal.Oare crede cineva ca acestia aveau de ce se bucura?…Dar cei care au pentru ce se bucura ar trebui daca nu aplaudati macar lasati…

durden (338 comentarii)  •  19 mai 2014, 10:19

comparatie total exagerata.daca e s-o luam altfel,15 mii de oameni la ploiesti au cantat de 10 ori mai tare decat 100 de mii la barcelona.cred ca daca strigau portarii de pe camp nou unul la altul se auzeau fara probleme.deci nu e totul in alb si negru.e clar ca pe camp nou(ca si pe bernabeu de altfel) nu se dezvolta aceleasi pasiuni in tribune ca in alte parti…

SxS (1 comentarii)  •  19 mai 2014, 10:28

Se vorbeste prea mult despre „provocarea;aroganta;….” stelista si prea putin despre lipsa de sportivitate cu iz de comisii a celor 2 jucatori ploiesteni (si nu numai). Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca, stewarzii existenti nu prea stiau ce si cum sa faca ( in ideea de a nu ii supara probabil pe oficialii care le vor deconta „prestatia”, din lipsa de pregatire, nu stiu sigur ). Probabil ca „nervi” or sa existe pe terenurile de fotbal multi ani de acum incolo tinand cont de temperamentul nostru tipic „balcanic”. Nici nu vreau sa ma gandesc la cum ar fi evoluat situatia daca era si Contra pe acolo, stiut fiind faptul ca este un antrenor cu „trairi” extrem de intense mai ales in asemenea situatii.

MUCESCU JR (2 comentarii)  •  19 mai 2014, 10:41

Eu am o intrebare : ce se intampla daca nu pleca contra de la echipa ; acesta putea fi un meci decisiv pentru stabilirea campioanei intre Steaua si Petrolul ? Daca Steaua chiar castiga titlul in Ploiesti ? Cum trebuia sa se bucure atunci stelistii ? Daca in viitor o echipa castiga la Ploiesti , daca marcheaza un gol ; nu mai au voie sa se bucure , ca ar provoca ???

barbu (74 comentarii)  •  19 mai 2014, 12:06

mă bucur că aţi scris despre lecţia spaniolă de civilizaţie, eleganţă şi fair play. ce vreţi, ei au cei şapte sute de ani de-acasă!
curat vorba dlui. tolontan: la ei, pe stadion cântă placido domingo. la noi – florin salam!

Hombre (93 comentarii)  •  19 mai 2014, 12:08

1. Suporterii de pe nou camp au aplaudat Barcelona pt efort, nu pe Atletico.
2. Nu cred ca stelistii s-au bucurat impotriva ploiestenilor. S-au bucurat pur si simplu. De altfel dupa balamuc s-au dus la fanii lor si s-au bucurat acolo.
3. Ploiestenii prea au luat meciul personal, fiind probabil impinsi de la spate le Lucescu jr.

shabs (1 comentarii)  •  19 mai 2014, 13:16

Deci, vina nu a fost a petrolistilor care au sarit sa la bataie, ci a stelistilor care ‘s-au bucurat fara motiv’. WOW. Nea Ovidiu, ar trebui sa-ti fie rusine pt exemplul pe care-l dai tinerilor. Mare rusine, om batran!

Miti Dumitrescu Razbunatoru (16 comentarii)  •  19 mai 2014, 13:23

fara Steaua voi n ati exista,o sa ajunga sa mi se para simpatic jiji becali in comparatie cu voi,cand e vorba de alta echipa e normal daca e vorba de Steaua e anormal…..

martorul (28 comentarii)  •  19 mai 2014, 14:58

Reghe a devenit obraznic. Are mai mult marketing decat stofa de antrenor, in fond controleaza prin nevasta cateva zeci, daca nu sute de jucatori de la alte echipe! Petrolul era echipa organizatoare, daca spectatorii sareau la bataie si vreo 5 stelisti nu mai jucau deloc? Cine raspundea, chipiul lui Reghe, nu echipa organizatoare! Cred ca Reghe nu intelege un lucru, nu a facut nimic in Europa, nea Imi are dreptate, Reghe nu are caracter, e ingamfat, dar vorba lui Raducanu, nu ar fi antrenor in Germania nici in liga a III-a, deci, mai usor cu pianu pe scari. Bucurestenii atat stiu sa persifleze pe altii, nu era cazul nu era o sarbatoare pentru campioana, era un meci obisnuit! Pacat, pana la urma va intelege ingamfatul de Reghe ca pianul e greu, greu de tot!

Architrion (73 comentarii)  •  19 mai 2014, 15:34

Articolul este un pas inainte fata de comentariile celorlalti ziaristi (ex. Vali Moraru), dar tot nu duce pana la capat analiza.
Bun, sa zicem ca gestul a fost provocator, desi nu s-a scandat impotriva petrolului, nu s-au facut gesturi obscene, nu s-a strigat obisnuitul m…e petrolul sau altceva, dar reactia lui pecanha si a celuilalt „petrolist” (din tata’n fiu) cum este? Cum considerati ca au fost aceste gesturi? Pe masura provocarii, sau au fost prea blande? Eu cred ca trebuiau sa aduca si niste bate, rangi, ceva mai substantial!
Nu mai spun ca reactia lui pecanha a avut loc in fata fiului sau !!! Ce lectie de moralitate, de comportament!
Dar cand presa romana bate campii doar cu „provocarea” facuta de Reghe si nu spune absolut nimic de reactia jucatorilor din ploiesti, ce sa mai spunem.
Eu zic ca la meciul viitor din Bucuresti, daca vre-un petrolist se bucura de ceva, vre-un gol, orice, sa fie imediat luat la bataie, pentru ca nu e asa, este doar o reactie normala.

Munteanu (7 comentarii)  •  19 mai 2014, 16:15

Shabs, daca nu pricepi, mai citesti o data. Daca nu pricepi nici atunci, care e cazul tau, nu debitezi tampenii ca da rau.

1986 (2 comentarii)  •  19 mai 2014, 16:27

Nu vad de ce ne inghesuim sa ne dam cu parerea aici…oricum altii sunt cei care trebuie sa judece, chiar au si facut-o.Sa nu mai spun ca marele jurnalist nu cred ca a avut de gand vreodata sa citeasca comentariile postate…
Pur si simplu se gudura precum catelul la ciolan cand apare cate un subiect de scandal.Dealtfel, cred ca in ultima fraza din emanatia lui de gazetar, ar trebui sa includa si presa.Totodata si titlul acestui exercitiu de gandire, se potriveste breslei pe care o reprezinta!

PS – Recomand echipelor ce vor vizita stadionul ‘ILIE OANA'(ce nume sonor!)sa nu cumva sa indrazneasca sa fac un gest necugetat(de ex sa se bucure)…o sa fie batuti ca au furat cupa(singura!) cea pierduta!

Adrians (3 comentarii)  •  19 mai 2014, 19:29

Pentru Acciduzzu si ceilalti care gindesc normal,romaneste – ar fi timpul sa luam atitudine ferma impotriva acestor asa zisi formatori de opinie carora a inceput sa le cam fie rusine ca sint romani.Felicitari lui Horia Ciornei de la Radio National care in aceasta dimineata a spus clar si fara frica,ca cei din Plioesti si in special strainii au avut comportamentul unor handicapati,incapabili sa accepte superioritatea celui mai bun.

Comentează