Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nașu’ și Burleanu

Plecînd de la primul episod al interviului acordat Gazetei de Mircea Sandu, a surprins faptul că, deși și-a legat măgarul pentru două-trei generații, Nașu’ s-a zbătut să rămînă președinte de onoare. Nu atît pentru renta viageră de la FRF, cît […]

marți, 25 martie 2014, 9:35

Plecînd de la primul episod al interviului acordat Gazetei de Mircea Sandu, a surprins faptul că, deși și-a legat măgarul pentru două-trei generații, Nașu’ s-a zbătut să rămînă președinte de onoare. Nu atît pentru renta viageră de la FRF, cît ca să poată continua la nivel înalt în UEFA: face parte din Comitetul Executiv și speră să devină vicepreședinte. Ca să nu iasă din cărți la Nyon, trebuie să aibă funcție la București.

Deși n-a recunoscut-o, raporturile lui cu Răzvan Burleanu, succesorul său, sînt reci. Scrîșnite. Glaciale. Nu s-au văzut și nici n-au discutat de vreo zece zile, ceea ce nu-i în regulă cîtă vreme s-ar impune să colaboreze. I-ar servi fotbalului nostru, voi încerca să explic de ce, să vorbească una și aceeași limbă. Dacă nu-i obligatoriu să se iubească, ar fi în folosul amîndurora, dar și în interesul general, ca ei să se înțeleagă.

Afirm chiar că mai mare nevoie are Burleanu de Sandu decît Sandu de Burleanu în condițiile în care România și-a depus candidatura pentru a figura printre organizatoarele CE 2020. Ar urma să primească, în caz că UEFA o va nominaliza, 3 meciuri din grupe și unul din “sferturi”. Cum s-au înscris 32 de țări și vor fi alese numai 13, lesne de dedus că Nașu’, prin poziția sa actuală și, eventual, viitoare, va putea juca un rol crucial în operațiunea de selectare. Va avea un cuvînt greu de spus. Un cuvînt important.

Să nu credeți că implicarea României în proiectul 2020 se reduce la o chestiune de orgoliu, de imagine. Vrem partide la turneul final ca să fim și noi în rîndul lumii, dar nu numai. Includerea pe lista amfitrionilor CE va însemna alocarea unor fonduri majore, dintre care 4 milioane de euro vor sosi direct de la UEFA. Lor li se vor adăuga sume de ordinul zecilor de milioane din bugetul UE, bani ce vor fi dirijați către investiții cu caracter obligatoriu, gen dezvoltarea energiei verzi, construcția de autostrăzi, modernizarea de aeroporturi, facilități pentru handicapați etc. Organisme comunitare vor controla la sînge circulația banilor, așa că nu va dispărea nici un cent. Plus că UEFA ne-a obișnuit cu executarea de lucrări pe care diversele guverne le promit și nu le termină niciodată!

Punînd la socoteală că vor veni să vadă meciurile mii de străini care vor cheltui pe casă, masă, distracție etc., interesul României de a se număra printre gazdele Europenelor e unul deosebit, din care motiv și repet că, factor de seamă în realizarea demersului amintit, Sandu merită ținut aproape de Burleanu, nu ostracizat. Nașu’ trebuie privit, să mă scuze, ca un rău necesar.

Citind acest text, numeroși contestatari ai Nașului mă vor acuza de complicitate cu “inamicul”. Îmi vor reproșa că șterg cu buretele numeroasele greșeli comise de acesta și mă vor înjura. Dreptul lor, treaba lor, dar una-i una și alta-i alta. Zic să lăsăm să mai treacă apă pe Dîmbovița înainte de a decide în ce măsură Sandu a stricat sistemul sau, dimpotrivă, sistemul l-a stricat pe Sandu.

Mai zic să vedem ce va face noul președinte și după aceea să-l judecăm pe cel vechi.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

stereo (3 comentarii)  •  25 martie 2014, 9:51

este un p.d.v. corect al lui Ioanitoaia,desi si el s-a numarat printre”slalomistii,fotbalului nostru.Condeiul lui sau vocea lui a facut si rau suntem sili sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului.

Octavian Stăncioiu (8 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:01

Nea Ovidiu, se vede treaba că numărul anilor (asta neînsemnând că sunteți bătrân) generează înțelepciune.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:07

Nasu nu o sa aiba niciun cuvant de spus …Numai oamenii simplii care nu stiu pe ce se bazeaza UEFA cred ca Sandu ar influenta cu ceva in favoarea Ro …Poporul roman este urat de toate popoarele europene …nimeni nu ne vrea …

Cheetah (2118 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:14

Da, modernizare si investitii in legatura cu sportul, e de bine si toata lumea incurajaza asta.
Dar ce nu inteleg, in cazul in care fostul presedinte are asemenea planuri si ambitii mari, de ce nu a ramas in functie? Putea s-o faca foarte usor, mai ales ca are sustinerea si din exterior, iar contextul alegerilor interne i-ar fi fost oricum favorabil.
Maestrul zice foarte corect aici, e musai ca fostul si actualul sa ajunga la un limbaj comun, sa colaboreze si poate vom avea sanse in viitor sa fim bagati in seama de cei bogati si influenti, cu bani multi.

barbu (74 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:24

domnule ioaniţoaia, eu nu vă acuz de nimic. ştiu, doar (din scrisul dv.) că acordaţi o atenţie remarcabilă şi turismului. or, nişte turişti veseli, care să consume abitir la crâşmele din aşa-zisul „centru vechi”, apoi să se bată cu jandarmii – n-ar fi de colo, nu?
ceea ce vreau să vă reamintesc, apropos de cine pe cine-a stricat, de o porcărie de prin 1990-91 a lui mircea sandu, preşedinte FRF şi care importase, prin firma regretatei simona arghir, câteva mii de mingi de… unică folosinţă, vândute cluburilor pentru juniori, din subordinea federeaţiei, la preţuri „mobilizatoare”.
nu vedeţi că toată gaşca e furioasă pe burleanu pentru că există şi le-a stricat jocurile? uitaţi-vă la blatistul hagi, la kassai şi restul. nici memoria lui mitică dragomir nu e de lepădat, spre a pricepe cum se aranjaseră lucrurile cu gică popescu şi în al cui folos.

ipsen (8 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:24

Adrian Paunescu e un dragut, desi ne-a tinut ca pe caini. Mircea Sandu e de neinlocuit. Cred ca si de experienta lui Ceausescu am avea nevoie, nu-i asa, nea Ovi de la Flacara?

Oltean (17 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:50

MAESTRE iarta-i ca nu stiu ce spun !!!1

cosmin (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:53

D-le Ioanitoaia am mai scris de multe ori ca e timpul sa va retrageti undeva si sa va bucurati de o viata linistita, fara griji..

NU ne intereseaza organizarea campionatului european, ne intereseaza sa avem un fotbal capabil, o competitie profesionista care sa produca valoare – inclusiv jurnalistica.

Fotbalul din tara asta are nevoie de Burleanu si nu stie cum sa faca sa scape de Mircea Sandu de vreo 25 de ani.

Dorulet (74 comentarii)  •  25 martie 2014, 10:58

Aveti perfecta dreptate. Ovidiu 3003 le stie ca de obicei pe toate, dar sustine prostii. Cum sa nu aiba Nasul trecere la UEFA daca e in CEx? Cine are Ovidiu 3003?

Viktor (278 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:01

Un punct de vedere realist si inteligent. Degeaba vrei ceva daca nu poti sa il faci. Iar Burleanu nu prezinta incredere.

Clau (107 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:07

@cosmin #8. Imi e lehamite de indivizi ca tine care va dati cu parerea fara sa intelegeti mare lucru. In numele cui nu vrei tu CE, al tau si al mai cui cand e vorba despre milioane de euro? Pe mine ma intereseaza ce ramane dupa CE pentru ca ne va folosi. Iar Burleanu pare un mare fas.

Ovidiu Miron (3 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:09

E un articol interesant. Un punct de vedere care indeamna la calm si analiza. Gandirea strategica e cea mai buna si orgoliile nu trebuie sa primeze in fata faptelor si obiectivelor. Si Burleanu si Sandu sunt 2 oameni inteligenti si se vor intelege.

O zi placuta.

mrnb (18 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:10

p.d.v. gresit domnule Ioanitoaia! Sandu nu crede in echipa actuala de la FRF asa ca nu cred in plus valoarea pe care o poate aduce!

mitroi (9 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:13

D-l Ioanitoaia ar trebui sa se hotarasca: Sandu, ori e bun si necesar fotbalului romanesc si atunci ar trebui pastrat, ori e un mafiot (care a distrus Craiova, Timisoara, etc.) si trebuie ejectat. Si decat sa vina cu argumentele puerile din articol, mai bine ar fi sa taca. Sprijinirea centrelor de copii, cresterea lor intr-un climat sanatos si in spiritul unei competitii corecte fac mult mai mult bine fotbalului romanesc, decat relatiile oculte ale lui Sandu la UEFA, cumparate cu banii care trebuiau sa ajunga la tinerii fotbalisti. In fond, articolul e un elogiu adus mafiotilor. Pacat de anii d-voastra d-le Ioanitoaia!

AliBaba (223 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:17

Numai un tip cu sange in instalatie indrazneste sa scrie asa si sa ii infrunte pe pustanii care vor sange si scandal. Va felicit pentru pozitie si pentru tinuta.

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:24

Eu cred ca titlul de pe prima pagina este complet gresit. Nu ne infruntati cu nimic cu articolul asta. Si ca mine gandesc multi. Ba dimpotriva. Eu, cel putin, sunt perfect de acord cu dvs.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:30

Dorulet …omul nu vrea sa isi favorizeze tara …care fie vorba intre noi nu merita organizarea de meciuri C.E. inaintea altor tari din U.E….omul vrea sa ajunga vice presedinte …de aceea se vrea corect …nu favorizeaza pe nimeni …

Catalin (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:30

in primul rand rezultatele lui burleanu nu se vor vedea decat dupa 10-15 ani. asa cum rezultatele lui sandu se vad de vreo 10 ani (10-15 ani de domnie). va rugam lasati-l sa moara linistit, lasati-l in pace!!! sandu a omorat fotbalul in romania PUNCT. cum l-a omorat? poate neintentionat dar asta nu e o scuza pt managementul FALIMENTAR. reveniti-va

Balan (7 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:04

Bravo Nea Ovi, pe ei, pe ei, pe mama lor!

Ambro2000 (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:10

Da, si eu spun ca e bine sa colaboreze cu Sandu pana in septembrie sa vedem daca Bucuresti va fi ales pentru CE 2020. Daca nu sa desfiinteze functia de presedinte de onoare.

adi (180 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:14

Fara compromisuri cu Nasu !
Pentru cate rele a facut fotbalului romanesc, acest om trebuie indepartat total din Federatie.
0% compromisuri cu mafiotii fotbalului romanesc !

gigi (38 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:55

Buna asta cu „sistemul l-a stricat pe Sandu”!
Te doare capu’ frate!
Nea Ovi ai dato de gard!

ramon (127 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:03

sunt mulți care cred că e suficient de dat din gură pentru ca lumea să se schimbe după cum se laudă ei, la fel și cu Burleanu. Se pot schimba unele lucruri, dar Răzvan va înțelege că nu poate schimba radical. Școlile de fotbal conduse de Popescu, Hagi sau Dobrin (de fapt creșterea argeșeană de talente) nu au făcut minuni, la fel nu vor face centrele regionale, nici selecționeri plătiți mult mai bine. Au fost jucători care au prins ”trenuri” către Europa și ”au fost dați repede jos”, știți foarte bine.
Pe lângă mirajul meciurilor de turneu final CE, putem păți ca Grecia la Olimpiadă. Să amintim că, pe lîngă Arena Națională, s-au mai construit stadioane la Cluj, Ploiești, Piatra. Sunt acestea utilizabile la CE ? Nu și nu pentru lipsa nush cărei facilități ci pentru că au puține locuri disponibile. Dar un stadion ca cel de la Ploiești a costat 17 milioane, preț care crește cu nr de locuri. Să admitem că și băncile ar aloca zeci de milioane pentru cele 6 meciuri din grupe plus un ”sfert”. Dar pentru ce vom face acel stadion (să zicem că ar fi nevoie la Craiova sau Timișoara). Rar numărul spectatorilor în provincie ajunge la 15.000, iar un stadion european are nevoie de peste 40.000, deci multe locuri care nu vor fi necesare la un meci autohton. Minuni radicale, prin care oamenii se vor întoarce și se vor călca în picioare în tramvaiul 26 ca să se ducă la stadionul Dinamo nu vor fi. Chiar dacă în construcții se fură cel mai eficient, nush dacă viitoarele guverne se vr apuca să construiască un stadion de 40.000 pentru 3 meciuri (celelalte 4 să zicem că se dispută pe Național Arena). Dar … dacă nu suntem și fuduli … am fi nemți, nu români!

Ambro2000 (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:26

@ Ramon. Campionatul European din 2020 se disputa pe 13 stadioane din tari diferite din Europa. Romania candideaza doar cu Arena Nationala deci nu e nevoie sa construim alt stadion.

Bogdan B. (59 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:28

Tot articolul şi toate comentariile sunt discuţii despre nimic. Lui Sandu îi va fi imposibil să mai facă ceva din puşcărie, legat de fotbal sau de orice altceva, la Federaţie şi cu atât mai puţin la UEFA. Are începută urmărirea penală în cel puţin cinci dosare – dezafilierea Craiovei, ţeapa dată Corvinului cu decizia în privinţa banilor cuveniţi din transferul lui Lobonţ, drepturile TV transferate fraudulos Bistriţei prin contul soţiei lui Sandu ca să evite ajungerea banilor în contul blocat al Gloriei ş.a.m.d. De aceea nici nu îl mai bagă în seamă Burleanu pe ex-Naşu’, îl lasă să se agite aiurea şi să se bage în seamă cât vrea, pentru că ştie că zilele acestuia de libertate sunt numărate. Faceţi la fel, Sandu şi Dragomir sunt deja istorie – tristă – şi nu mai merită nici un fel de atenţie, dacă în general or fi meritat vreodată.

IO (228 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:55

Nu cred ca vom mai avea prea curand un presedinte ca Sandu. Burleanu este cel mai mic rau din ce-am fi putut avea la frf. Chivorchian, Avram… vorba cronicarului „se sparie gandul”. dar tot un rau este si el.

marin (98 comentarii)  •  25 martie 2014, 14:33

Ambro2000
credeti ca pana atunci mai rezista stadionul? si noi stam in banii de la uefa pentru a face autostrazi??? se face 24 ore spania – romania si 24 de ore in romania cu masina….

vip (34 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:24

apel pentru
regele fotbalului si generatia de aur
————————————–

regele fotbalului si generatia de aur au datoria ´´sa se zburleasca si sa se razvrateasca´´ ,sa confiste falsa revolutie din fotbal,sa puna puna la conducere oameni care au trait si traiesc din fotbal,in interiorul lui si pentru acest sport minunat

daca dorim sa resuscitam fotbalul de la noi,trebuie sa fie condus de generatia de aur care a jucat in fotbalul mare al lumii,nu condus de anonimi din minifotbalul de maidan

regele fotbalului si generatia de aur au datoria, pentru salvarea fotbalului aflat in suferinta, sa scoata rapid intrusii catapultati politic in sistem…

Ambro2000 (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:44

@ Marin

Da, inafara de stadion ( care va suferi anumite imbunatatiri ) avem nevoie si de infrastructura pentru a primi meciurile la Euro 2020.

Ambro2000 (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:47

@vip

FRF are nevoie de buni manageri pentru a crea un sistem sanatos de dezvoltare a fotbalului. Hagi a facut o treaba extraordinara la academia lui ( sunt convins ca in 4-5 ani deja vom avea jucatori formati acolo in nationala mare ) insa ceilalti din jurul lui sunt persoane patate ( clanul Becali, Popescu etc).

marian (160 comentarii)  •  25 martie 2014, 16:28

Analiza dlui. Ioanitoaia este la obiect si extrem de corecta. Pe Burleanu nu-l cunoste nimeni la UEFA pentru ca el vine de la mini-fotbal, adica o „disciplina” ca fotbalul in curtea scolii sau fotbalul „la porti mici”, cum jucam noi in anii copilariei. Daca merge la Nyon si isi uita ecusonul la hotel, trebuie sa stea dupa Ionut Lupescu sau mai stiu eu care roman care mai e angajat pe acolo ca sa poata, eventual, sa intre in sediul UEFA. Si atunci e clar ca Mircea Sandu, care face parte din „cupola” fotbalului european, reprezinta pentru moment (ma refer la intreaga campanie EURO 2020) sansa noastra nr. 1 de a alerga pe un culoar bun in aceasta competitie. Unica modalitate de a asigura reprezentarea FRF prin persoana lui Mircea Sandu este aceasta functie onorifica, pe care Sandu stie foarte bine de ce a insistat sa o detina, fapt pe care daca dorim succesul Romaniei in campania 2020 trebuie sa-l acceptam (nu neaparat sa-l aplaudam !). Si apropo de Burleanu si de priza lui la persoane si institutii din afara palatului Cotroceni-Romania: acest tanar domn s-a plimbat de pomana prin Italia dupa Radu Stefan si dupa Chivu, romani de-ai nostri, nu v-ati lamurit inca ?

Alexandru (27 comentarii)  •  25 martie 2014, 16:59

Cine-i Domnule Nasu’ asta ca m-ati facut curios ? E vreun laureat de Nobel ? Sa nu-mi spuneti ca-i un aspirant la Jilava.
Apoi, Dvs vorbiti despre fotbal ca sport sau industrie (de unde va incasati si leafa) ? A fost odata ca niciodata….ca de n-ar fi nu s-ar povesti…

Un antrenor (214 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:02

@Bogdan B. Scrii ca sa te afli in treaba intrucat Sandu nu are nicio legatura cu banii dati de Dragomir in numele ligii sau cu transferul lui Lobont samd. Deoarece dezafilierea Craiovei se va mai judeca 5 ani pe mine nu ma convingi.

Golu (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:06

Mircea Sandu a comis multe gteseli insa a si facut ceva. Sa vedem ce va face Burleanu care eu cred ca nu va face nimic. Peste vreo 6 luni se vor lamuri toti.

Lazar (8 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:12

Merg pe mana Dv. pt ca nu imi place Burleanu. Nici Mircea Sandu, dar nici Burleanu, pe care il intereseaza numai imaginea, altfel nu s-ar fi inconjurat de atatia gesepisti. Apreciez faptul ca desi mai multi fosti subalterni ai Dv. au ajuns la federatie nu ii faceti jocul lui Burleanu.

durul (10 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:37

dupa atatia ani in care am fost terfeliti cum si cat au vrut sandu si cu dragomir ,nici acum nu scapam de lungile si incalcitele brate ale caracatitei ! speram ca odata cu inlocuirea lor ,sa auzim de ei la Rahova sau un alt asezamant cultural care li se cuvine ! dar nu ! gazetarii nostri ,in lipsa de subiecte pe care sa aiba dezlegare sa le atace ,tot la pramatiile astea fac referire !

Angheliu (87 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:39

Alexandre, Sandu nu e laureat al Premiului Nobel, dar o fi Burleanu si nu am auzit eu. Toti basistii ati sarit sa il sprijiniti pe fostul consilier al idolului lor. Auzi Premiul Nobel a devenit unitatea de masura pentru presedintia federatiei de dat cu piciorul in minge!

Corin (60 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:44

Daca e adevarat ca nu vorbiti cu Sandu de nu stiu cati ani si totusi semnati un asemenea articol nu pot decat sa va felicit pentru obiectivitate. Asa v-ati facut un nume si asa vi-l pastrati.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  25 martie 2014, 18:35

Si pe urma ce o sa urmeze????? Ca Adalbert Kassai merita sa fie pastrat ca pina la urma si-a facut meseria bine de trezorier si ca n-am parea rasisti ca a fost dat unul afara ce n-avea nume romanesc….. NU???????

Schimbare nu asta inseamna . Schimbare inseamna sa fie inlocuiti toti…Pt. ca toti s-au dovedit incompetenti indiferent de nume, religie sau orientare sexuala. Daca in 1990 Iliescu ar fi fost inchis si nu pus Presedinte, Romania avea vreo 50 de ani ca dezvoltare inainte…..Discutiile pt. NATO si UE au fost facute in timpul lui Constantinescu …..

Dar mentalitatea in Romania n-o sa se schimbe NICIODATA….

Marc (64 comentarii)  •  25 martie 2014, 20:07

Nea OVi,
Daca ati vedea o vecina, frumusetea de pe lume, desteptaciunea -desteptaciunilor, cum isi inseala sistematic sotul, copiii, parintii, v-ati incumeta sa faceti afaceri cu ea de dragul bunastarii familiei dvs?!
Sa va mai intreb daca ati lua-o de sotie?!

TIB (13 comentarii)  •  25 martie 2014, 22:01

Domnule Ioanitoia, parca traim in lumi paralele si mai rau este ca eu am lucrat in presa cat un sfert din unghia degetului mic de la piciorul stang sau drept al dumneavoastra. Sunt mai multe puncte de dezbatut aici, dar o sa ma axez succint pe doua dintre ele:
1. Ne da UEFA bani, ne da si UE, cum ne dau si acum( da, domnule Ioanitoia, soc, dar da, acesti bani sunt si acum si sunt tot urmariti, deci observati maiestria noastra de „lucru”), problema este urmatoarea, pe langa ce ne da UE, tre’ sa dea si statul, si daca banii de la UE sunt mai greu de furat, nu imposibil, lucru demonstrat pana acum, banii de la stat sunt deja la nivel de amatori.
2. Nu contest capacitatea lui Sandu, il consider un bun manager dar sistemul nu putea sa il strice. Vorbim, domnule Ioanitoia, de un om care mai mult decat evident, controleaza sistemul. Cand un sistem te ridica, te cladeste, el te da jos, in cazul lui Sandu nu este asa! Sandu nu mai candideaza fiindca nu mai este momentul, dar Federatia este Sandu si viceversa.
Ar fi extraordinar sa organizam asa ceva, dar sa nu ridicam in slavi, sa nu facem eroi din foi…

Augustin (268 comentarii)  •  26 martie 2014, 1:06

O analiza realista care nu place frustratilor, dar cine zice ca trebuie sa placa?

Olteanu (478 comentarii)  •  26 martie 2014, 1:12

Da, trebuie sa ne dea si sa ne controleze altii pentru ca noi furam tot ce se poate fura. Nu mi-a placut niciodata de Sandu Mircea si nu imi place nici de Burleanu Razvan. Cred ca maestrul Ioanitoaia are dreptate.

Marc (64 comentarii)  •  26 martie 2014, 2:23

Cred ca facand acest pact cu Sandu, se perpetueaza sistemul corupt creat la FRF.
Mai cred ca Sandu are nevoie de Burleanu, nu invers chiar si pentru renta nesimtita si pentru propunerea pt comitetul executiv UEFA.
Nu inteleg de ce n-ar fi propus altcineva la UEFA, chiar si cu riscul de a nu primi organizarea.
Cu ce ne-am ales dupa finala cupei ligii?
Stadionul puteam sa-l facem si asa, dara era vointa cum s-au facut cele de la Cluj si Ploiesti.
Fotbalul romanesc se poate moderniza si fara (mai ales) SANDU, care oricum urmeaza sa primeasca o condamnare.

ady (2 comentarii)  •  26 martie 2014, 8:30

Articol bun, cu exceptia ultimei fraze.
Fotbalul romanesc este pe o panta descendenta, de mai bine de 10 ani.
Daca Burleanu nu are solutii de redresare, nu poate fi scuzat Mircea Sandu, acesta trebuind sa renunte mult mai devreme la presedintia FRF.
Consider ca fotbalul romanesc nu sufera de vreo ,, boala incurabila „, el poate fi redresat, cu ajutorul unor buni profesionisti.
Pana la urma, cel mai important lucru este o echipa nationala care sa ajunga in fazele superioare ale C.M., nu ORGANIZAREA a 3 meciuri la C.E.2020

ramon (127 comentarii)  •  26 martie 2014, 9:19

@ TIB: un singur om nu poate conduce un sistem care îi este potrivnic. Sandu nu putea dicta blaturi dacă cluburile nu le acceptau, MS nu putea acuza de blat dacă cluburile s-ar fi retras din FRF. Așadar MS s-a adaptat posibilităților cluburilor. Românii cred că dacă țipă prin presă, imediat șefii se adaptează. Complet fals. Media este dirijată în acest sens pentru ca omul să reacționeze. 10 meciuri ar fi absolut banale dacă nu ar țipa unul că ar fi fost furat de arbitru care nu a dat un cartonaș roșu sau un penalty. Media a dus această populație într-o contestație continuă, din care ei profită pe baza ratingului. Lumea educată se retrage și rămân gălăgioșii care cred că sunt băgați în seamă de sistem. Mitică spunea odată: Giovanni a adus mai mulți bani în fotbalul nostru decât toate privatizările anilor 90. Acești bani au adus alți jucători tineri, sau străini (mai ales după 2005). Din păcate, mulți conducători au văzut o oportunitate pentru a-și deturna bani, ei au adus, ei au evazionat statul și acum plătesc.
Dacă au mai fost și scandalagii care s-au opus nashului, aceștia au fost ignorați sau ”loviți” (Mititelu, Iancu). Alegerea nashului ce pres de onoare înseamnă că sistemul îl acceptă în continuare, nimeni nu era obligat să-i dea o rentă viageră mai mare decât salariul primului ministru. A fost o înțelegere aproape perfectă Sandu-Mitică-cluburi.

Comentează