Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Românul” Van Persie

Cînd am scris, vineri, că batavii sînt de încredere și că vor juca serios meciul cu ungurii, mulți au clătinat din cap. Au zis că degeaba au olandezii interes să devină capi de serie în grupele turneului final al Mondialelor […]

duminică, 13 octombrie 2013, 2:42

Cînd am scris, vineri, că batavii sînt de încredere și că vor juca serios meciul cu ungurii, mulți au clătinat din cap. Au zis că degeaba au olandezii interes să devină capi de serie în grupele turneului final al Mondialelor din Brazilia, dacă nu mai au și chef. Adică, unora li se părea normal ca vedetele Van Persie, Robben & Comp. să-și ferească prețioasele lor picioare în loc să transpire abundent la Amsterdam. Iată însă că fanii care au mizat pe caracterul olandezilor n-au greșit.  Portocaliii nu numai că i-au învins pe unguri, dar i-au și spulberat, i-au umilit cu 8-1!

Ne-ar folosi, chiar ne-ar salva, ca istoria de vineri să se repete marți în sensul în care Oranje să cîștige măcar un punct la Istanbul. Personal, nu cred că e cazul să ne facem griji deosebite. Băieții lui Van Gaal au demonstrat că avem pe cine ne baza și de ce. Tocmai de aceea și consider mai lesne de realizat varianta ca Olanda să nu piardă în Turcia decît ca România să bată Estonia cu minimum 5-0. Știu că “ienicerii” vor crea o tensiune fantastică, însă nici batavii nu-s dintre cei ce se sperie cu una, cu două.

Altminteri, în măsura în care n-a fost extraordinar la 4-0 în Andorra, n-a fost nici prost. Calculînd că “tricolorii” au deschis scorul abia în minutul 42, chiar n-ar exista motive speciale să ne lamentăm. Firește, în afara suitei de ratări absolut exasperante.  În ciuda criticilor primite, lui Pițurcă i-au ieșit de data asta majoritatea socotelilor. De pildă, ideea de a menaja cîțiva jucători înaintea întîlnirii cu estonienii s-a dovedit salutară. Preferat surprinzător lui Marica, Keșeru a debutat cu gol, în vreme ce Stancu, Torje și Lazăr, probabil cei mai contestați, n-au rămas datori. Spre lauda lor, toți trei și-au trecut numele pe lista marcatorilor. Prin prisma priceperii lui de a-și dirija coechipierii și de a lansa contraatacuri, s-a justificat și titularizarea lui Lobonț, portarul de rezervă al Romei.

Apropo, simt nevoia să scriu cîteva cuvinte despre Bogdan Stancu deoarece constat, cu tristețe, că mulți internauți îl privesc ca pe oaia neagră a echipei, cu spatele. Din păcate, “Motanul” riscă să devină Cociș II sau Florescu II, jucători pe care publicul nu i-a înghițit niciodată. Îi invit pe suporteri, cu precădere pe cei tineri, să nu se repeadă, să arate un plus de înțelegere. Corect, Stancu nu-i un superstar, dar e un fotbalist onest, conștiincios. Tocmai pentru că încearcă să-și facă meseria și adesea reușește, ar merita susținut, nu hulit.

Vom mai discuta mîine despre formula la care va recurge Pițurcă împotriva Estoniei, una modificată. Va lipsi Chiricheș, obligat să realizeze că, de la un anumit nivel în sus, n-ai voie să-ți lovești adversarul peste față fie și din ne-glijență, iar dacă i-a cerut Pițurcă să ia cartonaș galben e cu atît mai rău. Să sperăm însă ca Van Persie s-a restabilit complet și va juca la Istanbul cu dăruire, cu aceeași tragere de inimă! Mai vorbim.

Comentarii (96)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 20:56

Multumim Maestre!

Eu unul as merge pe minim 5-0 cu Estonia pentru frumusetea fotbalului si nici nu m-as uita la ce se intimpla la Constantinopol.
Trebuie sa jucam frumos, spectaculos, cu pofta de gol, cu gindul la Brazilia si altceva sa nu ne intereseze.

Hai Romania!

adrian (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 21:18

OLANDA VA JUCA PENTRU MEMORIA LUI MIHAITA NESU

precautul (72 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 22:04

Ca sa nu se intample nici o surpriza, trebuie remunerati olandezii…valiza confiscata era acum binevenita:)

HAi Romania! (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 22:25

5-0 nu ajunge!

vasile (2 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 22:26

presupunand ca intr-un fel sau altul vom ajunge la baraj,pe cine am fi in stare sa eliminam,ca toate echipele pe care am putea sa le intalnim sunt macar la nivelul TURCIEI ? o intrebare pentru nea Ovidiu:a dovedit Stancu ca e superior actualului MUTU? CA IN LOCUL LUI JOACA
SI O CONSTATARE AMARA:pe vremuri ne dezamagea ratare unei semifinale de CM acum tremuram pt ajungerea la barajul de calificare…

Adrian (30 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 23:18

Stau si ma minunez.
„consider mai lesne de realizat varianta ca Olanda să nu piardă în Turcia decît ca România să bată Estonia cu minimum 5-0”.
Daca un jurnalist de frunte gandeste asa, ce sa mai gandim noi „Internautii”. In loc sa ne gandim cum am putea sa le dam 5 estonienilor, noi suntem iar la ciupit. Faceti un deserviciu grav echipei, domnule ziarist. Nu zic nimic de pilele pe care le are piturca la dvs, sau de interesele dvoastra la el. Nu aveti voie sa scrieti asa o concluzie inaintea unui meci. Iar daca chiar credeti ce ati scris e si mai grav. Cu asa o mentalitate nici nu meritam sa mergem la baraj. Parca va si vad cum o sa-l aparati pe barbugiu cand suntem eliminati sa zicem la baraj.Daca nu aveti incredere ca baietii astia ar putea sa le dea 5, ar trebui sa va lasati de comentat. Pentru ca, Dvs sunteti cel negativ de fapt. Noi, cei care nu-l mai suportam a treia oara(fapt nemaiintalnit!!! nicaieri in lume nu a venit cineva a treia oara ) pe Barbugiu, spunem ca Romania poate mult mai mult, dar fara el. Am simtit asa de cand zicea „Si-n fond, cine suntem noi sa btem Franta(cea mai slaba echipa de la 2008). Se pare ca Dvs nu credeti de fapt in baieti. Nu mai scrieti articole de acest gen!!!

ionut. (3 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 23:22

D-le Ioanitoaia,in privinta olandezilor cu unguri aveti dreptate,iubesc nationala Romaniei de fotbal.cu toate ca traiesc in Germania ,urmaresc cu atentie totul din footbal-ul Romanesc,dar cu scuzele de rigoare NU INTELEG de ce toata pressa spune deja ca Turci vor pierde….Poate cineva a ,auzit ce a spus gica petrescu si Hagi,ATENTIE Turcia nu e Hungaria si inca ceva acest meci este extrem de de dur si riscant,Turci vor juca la ei cu Olanda fara frika,vor riska totul pt.ei e foarte klar LA BAL ORI LA SPITAL.credeti voi ca turci nu stiu ca daca ei nu inscriu si castiga ,le fac cadou Romanilor mondialul??
Turci vor fi mai rau ca niste Kamikaze,o sa vedem noi acolo cat de Olandezi vor fi Olandezi?? bine a spus-o Hagi asa si Englezi cu Scotia au dato la prietenie si iau lasat acasa pe Sarbi.Si inca ceva eu unul serios analizand nu vad aceasta echipa a Romaniei cu acesti jucatori de mondial,cu exceptia catorva-restu inklusiv Piturca joaca footbal ce nu se mai praktika de 20ani in europa,uitativa va rog si voi ce footbal joaca alte natiuni si nu sunt Forte de exemplu-Belgia ori Croatia ce generatie noua de jucatori formeaza este extraordinar ce au reusit,Noi?? construim de 10ani si pierdem pe band euro si mondiale in curand vom deveni echipa de duzina ASTA E RUSINE NATIONALA-vreau sa cred ca vom merge la BARAJ DAR TURCI NU VOR PIERDE .VOM TRAI SI VOM VEDEA POATE DEJA PT.NOI SUPORTERI INCA UN MONDIAL LA TV.

Disperatul (255 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 23:24

Frumos, trist si din pacate adevarat!

Sergiu Barba (53 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 23:56

Cel mai mare dusman al echipei Romaniei in cursul acestor preliminarii nu au fost nici Olanda, nici Turcia, nici nimeni, el se numeste Victor Piturca. Inchistat, fricos, mediocru.

Dragos (2 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 23:56

Ati scris frumos, ca de fiecare data..dar eu personal, nu am nici o emotie in ceea ce priveste calificarea la baraj, cu atat mai mult, calificarea la turneul final. Am avut sansa noastra, la meciul cu Turcia, dar am calcat ( a n-shpea mia oara) stramb. Am vazut prea multe calificari ratate, unele usor, altele mai greu, dar eu sincer nu mai am CHEF sa vad ca stam la mana altora, sa ne rugam sa ne ajute „x”-„y”…sa se duca la mondial cei mai buni, fara calcule, fara pronosticuri

jos_cenzura (102 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 0:48

De cand e Lazar jucator contestat? Cam toti cu care am discutat il apreciaza, nu numai, il considera cel mai bun mijlocas central roman la ora actuala. Chiar peste Bourceanu – Lazar mai stie sa faca un dribling, o pasa inteligenta, sa scoata un adversar din joc etc. Uitati-va la meciurile in care a jucat – si in cele in care n-a jucat – sa vedeti diferenta in jocul nationalei.

IO (228 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 3:13

Pierd si turcii, pierdem si noi, nu conteaza scorul. Ungaria bate Andorra si e la baraj. Bulgarii sunt cea mai slaba echipa de pe locul doi.

acciduzzu (108 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 7:15

Nea Ovi, ai stat matale mult sa te gandesti cam ce argumente ai putea gasi sa-l mai gadili la orgoliul ranit pe Pitzu? „Calculînd că “tricolorii” au deschis scorul abia în minutul 42, chiar n-ar exista motive speciale să ne lamentăm” Serios? Pui la bataie banutii pe care ii iei de la GSP ca asa e? chiar poti gandi asa ceva? Sau mai degraba din tot ce a facut „selectionerul”totul e asa de prost ca nu prea mai ai ce spune? Daca in fata unei Andorra umile si debusolata, noi abia am fost in stare sa dam 4, inseamna, dupa rationamentul matale ca Ungaria are o echipa de doua ori mai proasta ca Andorra? Sau ca de fapt echipa lui Pitzu e de patru ori mai proasta ca Olanda?
„În ciuda criticilor primite, lui Pițurcă i-au ieșit de data asta majoritatea socotelilor”. Aoleo, are mai multe? Si i-au iesit toate din pantaloni? Tre sa fi fost spectacol mare. Ca in rest nu prea stiu care socoteli. Turca de prost gust jucata de ai nostri? Mergand pe „rationamentele”matale, daca batavii au fost oameni seriosi si le-au dat ungurilor cat pentru 100 de ani de fotbal, noi care aveam nevoie de cat mai multe goluri de ce nu ne-am respectat pe noi insine si am dat numai 4 Andorrei? Poate pentru ca sub „inteleapta conducere”a lui Pitzu NU VREM SA FIM RESPECTATI? Noi vrem sa ne arate toti cu degetul. Si sa stam la mana altora ca asa e cu mai multa adrenalina? Stii, nea Ovi, cam cum suna toata treaba? Cam asa: noi nu suntem in stare sa ne satisfacem singuri nevasta si chibitam pe langa altii cand o satisfac ei! Ca sa iesim dupa in targ sa ne laudam ce barbati grozavi suntem. Dar nu te supara matale Nea Ovi, cu leaderi de opinie ca matale care produc asemenea articole, numai ca sa-i mai gadile orgoliul ratatului de Pitzu nu e de mirare ca altii au grija de nevasta noastra. Oare chiar ne trebuiesc asemenea perversiuni literare?

Suporter (32 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 8:15

Stancu intradevar este un jucator muncitor. Nu este vreun mare jucator dar altul mai bun nu exista. In momentul asta il avem pe Marica dupa care urmeaza Stancu si Grozav. Keseru si Rusescu sunt noi in angrenaj, deci o sa mai dureze integrarea si sunt cam de aceiasi valoare (Rusescu e chiar mai slab decat Stancu). Bucur este deja batran. Iancu, Ionita, Alexe sunt sperante moarte deja. Per total treaba nu sta bine deloc in atac. Avem oameni buni si foarte buni in aparare si, mai nou, si la mijloc, dar atacul este la pamant.

Alex (1 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:15

Așa este, ungurii au reușit să dea cinci goluri estonienilor. Și Ungaria este sub România. Iar când a reușit să bată Estonia cu 5-1 venea și după umilința de la București, 3-0.
Eu cred că se poate, trebuie să batem cu un scor cât mai mare și să nu ne intereseze ce se întamplă la Instanbul.
Pronosticul:
Romania – Estonia 5 – 0
Turcia – Olanda 1 – 1

Mihai (1 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:26

Frumos articolul, dar la partea cu Stancu nu sunt de acord. Noi, suporterii, am avut deja prea multa rabdare cu el. Locul lui nu este la echipa nationala.

As (40 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:51

@acciduzzu. Olanda a batut Andorra cu 2-0, nu va msai dati unii din voi asa rotunzi si nici nu il mai uinjurati pe Piturca pentru ca asta e trendul.

cosmin (12 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:54

nu va faceti voi griji in priviinta Olandei , o va spulbera pe Turcia . Ar trebui sa ne facem griji de noi cu Estonia .

Gill (2 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:55

Adriane, da-i tu lectii lui Ioanitoaia cum trebuie sa gandeasca si ce sa scrie, beei, multi ati pierdut orice masura. In loc sa remarci curajul unei pareri la care adera orice om realist tu faci pe falsul patriot…

Tudorache (179 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 9:58

Intrebarea e daca meritam la baraj si raspunsul meu e nu. Din cauza echipei, a selectionerului si a suporterilor care iubesc echipa de nu mai pot! Dl Ioanitoaia cauta si dansul niste argumente si ii e greu sa le gaseasca. O zi buna.

sorry (128 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 10:13

Asta e romanul, iar trebuie sa joace altul pentru el ca sa obtina ceva!!!!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 10:36

„turcul” Torje

era, maestre, un titlu. Mascota a reusit o centrare in min. 31, atit. S-a impiedicat si a distrus fiecare atac pierzind absolut toate mingiile. Lazar a gresit aproape ficare pasa, Cheseru strain de asa zisa tactica de pi la turca. Maxim n-a avut cu cine juca iar Bourceanu se intorcea de zece ori pina gasea cui sa paseze. De fapt am atacat cu Matel si Lato, Stancu nu-si gasea locul
A mai intrat si Marica, care s-a agatat mereu de frizeri, Grozav care voia sa darime toti ospatarii.

Cum sa dai 6 goluri? Noroc cu arbitrul, noroc daca adversarii nu pun probleme. Tactica zero, atac barat.

Este frumos maestre ca menajati aceasta turca inainte de ultimul ? meci al lui Pi turca. Hai atunci sa schimbam macar comentatorii, specialistii aia de la DIGI, zero barat, greu si cu aritmetica, ce sa mai zici de fotbal. Daca astia nu vad fiecare atac rupt de Lazar si Torje, ca Maxim n-are un jucaror tehnic linga el iar Bourceanu este complet dezorientat de lipsa de miscare din fata, de lipsa de tactica si idei, daca nu vad lipsa de perspectiva a acestei selectionate, cu Lobonz, Goian, Gaman, Rat, Lu chin, Grigorele, Lazar, Torje, Goga, Bucur, Papp, Nicolita, Alexe, Marica, Stancu, Cheseru, Mutu cel plins de presa, …, cu un antrenor care joaca dupa inspiratie, cu niste conducatori ai fotbalului lipsiti de scrupule si onoare, de fapt fripturisti vicleni, ii rog frumos pe acesti analisti sa comenteze in parc, la scari de bloc, la restaurant, nu la TV. Cind ii vezi pe Balint, Dumitrescu, cum rid ca prostii, fac bancuri, se gudura pe linga Corleone, „gestioneaza” jocul lui Torje, Marica si tactica lui Pi turca, parca ajunge. Dar nu, mai trebuie sa spuna prostii si pretenul lui Naum, apoi sticlele Mara, Steleeea, Pruneeea, Miriuta, care nici n-a vazut meciul, apoi ceva cu B? gaina crestata, astia sintem, ca vai de noi. Bine ca nu-l aduce Naum si pe Banciu, ca sa fie echipa completa.

marin (98 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 10:57

Domnilor problema este ca la baraj(daca va fi) ORICINE ne bate!

Kraus (4 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 11:04

Va fi 1-1cu Estonia si s-a incheiat socoteala si nea Ovidiu poate sa il ia acasa pe inegalabilul antrenor PiTurca.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 11:09

eu sunt de parere ca si inainte de meciul cu Ungaria ca, in Turcia le va fi mult mai greu decat cu Ungaria acasa.
dar si daca ne vom califica… eu nu prea cred ca suntem de campionatul mondial… oi fi eu modest 🙂 dar la cum am jucat in ultimile meciuri… turcii ne-au cam dat clasa. eu zic ca nu meritam. si de putine ori se intampla nedreptati in fotbal. de obicei cine nu respecta jocul asta atat de frumos, nu apuca sa-l joace la nivel inalt.
totusi: Hai Romania!

mg (138 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 11:15

..naţionala, sau mai bine zis echipa lui Piţurcă, a ajuns ca bătrânica din binecunoscutul banc pe care cei din jur vor s-o treacă strada..da’ ea n-are nicio treabă pe trotuarul celălalt..:))

Lucian (1 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 12:38

Cum s-a spus si mai sus, bunicel articol cu exceptia lui Stancu…noi cei tineri cat sa mai avem rabdare, ca de 9meciuri tot avem si nimica? as intelege daca ar fi singurul jucator roman de pe postul lui, dar cand avem cel putin 5 solutii mai bune? pana cand d-le Ioanitoaia sa avem rabdare cu acest jucator „over-rated”? si cu ‘tactica’ de pokera a d-lui Piturca? daca vroiam scor in Andora renunta si el la un mijlocasi defensiv nu juca cu doi…dar ce sa-i faci daca era morcovit ca ia gol de la Andora….cum am mai spus-o, hai sa spunem lucrurilor pe nume nu sa pupam in fund si sa ne facem ca nu vedem niste lucruri evidente…poate asa ne schimbam si noi in mai bine…

Bogdanel cel mititel (1 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 13:23

Rolul chibitului

Bre „nea” Ovidiu, mare adevar grait-ai. Asa e bre, ne rugam sa joace Olanda fotbal cu turcii . Noi , adica selectionata Romaniei , suntem pe banca in Cismigiu si comentam….ce dracu ne-a mai ramas? Fotbalul il joaca altii bre „nea” !Iote cum mata arunci acum ipoteza cum ca batavii nu pierd in Turcia…..dar uiti matalutza ca atunci cand au streangul la gat , turcul e fiara bre. Ce repede uiti ca turcaletii ne-au tras-o brusc si iremediabil pe Arena Nationala!Bre , la ei cand a inceput sa dea motorul rateuri…au schimbat imediat antrenorul.La noi ….e noaptea mintii , Luminatia Ta!

adi (2 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 13:23

o sa vina meciul si o sa il castigam, si mai departe ???
o sa intalnim una dintre echipele :
Croatia,
Bulgaria/Danemarca,
Suedia,
Islanda,
Portugalia,
Grecia,
Ucraina,
Franta
deci din echipele de mai sus pe care din ele am fi in stare sa batem?
poate ii batem pe bulgari ..in rest… inca un mondial la TV..vesnicaaaaaaaa vorba care o auzim de ani buni, cred ca o stiti si voi : „CE PACATTTT!!!!”
CE pacat ca avem un fotbal cu Mitica..la puscarieee … si sandu miselu de la FRF, mai si ii vezi cu nistre mutre de ,,, ce va uitati BA la noi, asta ne este valoarea, ca si cum ei ar fi rupti de fenomen, absolviti de orice raspundere…

vlad t. (34 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 13:41

nu m-am mai uitat la Ungaria Olanda de pe la 3-0 , pt ca mi s-a facut rau sa vad un asemenea masacru, desi nu tin cu ungurii. Dar era plictisitor. Si transmisia meciului Romaniei, pe care am prins-o eu, era atit de penibila – imaginea, nu meciul – incit m-am gindit sa le scriu o scrisoare alora de la TV, si daca n-as fi uitat, as fi lasat macar un mesaj. Ce dracu… e totusi C.M, nu divizia B.

Cheetah (2118 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 14:10

@ adi, daca ne aducem aminte cit am patimit cu suedezii pe vremea cind visam la careul de asi la CM SUA in anii 90, cind eram pe mare val cu Hagi coordonator in teren, ar trebui intr-adevar sa ni se faca frica.
Dar noi trebuie acum sa batem bine, sa jucam frumos, sa abordam orice partida de ACI incolo ca pe una de la CM din Brazilia si uite-asa putem ajunge departe! Doar asa!
Daca atitudinea asta voit pozitiva vi se pare cu accente masochiste, aflati ca NU E si, in fond, e singura noastra sansa.
O tragem?

marian (160 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 14:31

Pt. vlad t. #80 cred ca televiziunea care a transmis meciul (TVR 1) nu a facut decat sa preia (ca imagine) productia unui post TV din Andorra. S-ar putea sa nu am dreptate, dar cred, totusi, ca asa se prezinta situatia.

anvelorom.ro (1 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 14:50

Pe estonieni ii batem (nu stiu daca la 5 goluri, poate) dar ce facem daca Turcia nu castiga cu Olanda si trebuie sa mergem la baraj.

goghe (38 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 15:13

Ar fi frumos sa ne calificam la baraj!
Ar fi frumos sa si trecem de baraj!!
Sa ajungem din nou la mondiale!
Ar fi o performanta extraordinara, una din povestile care fac sportul sa fie iubit. Asta pentru altii.
Pentru noi, romanii alimentati de idei nastrusnice, ar fi un lucru normal. Chiar banal. La urma urmei, daca n-am avea selectioner pe Piturca, i-am „rupe” pe toti!
Ce Olanda, Argentina, Germanie sau mai stiu eu ce! Cu toti ne putem masura de la egal la egal daca … cuvintul magic, drogul cu care ne mintim singuri.
Dar daca am avea curaj sa ne uitam realist in propria ograda? Si noi suporterii, si voi ziaristii? Sa vedem ca de fapt noi nu ne bazam pe nimic. Baza noastra fotbalistica este zero. Vorbe multe si goale si atit. Romania NU are nici un fotbalist TITULAR la o echipa de club din Europa care se bate la TITLU! Asta este adevarul si asta spune cit de uriasa ar fi performanta sa ajungem la mondiale. In genunchi, pe burta sau cu 11 portari in teren!
E frumos sa visezi, dar la noi visele sint de multa vreme rupte de realitate. Cam de cind Hagi era cumparat direct de Barcelona si nu transferat luni de zile prin media.

nerazzurro (10 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 15:44

Doar ideea ca „batavii sunt de incredere” este paguboasa si ne subliniaza inferioritatea legata de mentalitate dar si de intelegerea sportului in sine. In ceea ce il priveste pe Motan, problema nu sta in nerealizarile lui comparativ cu ceilalti, ci mai degraba in lipsa echitatii. Piturca il joaca pe Stancu cum il juca pe Mutu in vremurile de glorie, titular incontestabil, si prefera sa faca permutari intre oricine altcineva decat sa il scoata pe Stancu macar dupa ce joaca sub media de corigenta a echipei. Si, pe langa ratangiul de serviciu mentionat mai devreme, care nu este om de nationala nici in cea mai buna forma a sa, nu are ce sa caute nici Gigel Bucur. In ceea ce il priveste pe Grozav, chiar si mai rotund cum a aparut cu Andorra, este o clasa peste tot ce avem noi in pozitia din spatele varfului. Asa cum s-a vazut si in acest meci cu amatorii din Andorra, ceea ce este ingrijorator pentru nationala noastra, a fost singurul jucator care a driblat degajat mai mult de 1 jucator. Si, pe deasupra, mai si inscrie cu sange rece goluri precum cel din Turcia, atunci cand echipa nu joaca nimic.

acciduzzu (108 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 16:27

@As. Stai linistit ca stiu cu cat a batut Olanda. Si nici nu injur pe Tzupi de ieri ca asa e trendul. Am inceput sa-l injur sistematic din timpul turneului din Franta. De atunci s-a vazut clar ce „performante” remarcabile in materie de antrenorat are. Am spus-o si o repet: jos palaria pentru cariera de fotbalist, dar ca antrenor e depasit de multa vreme. Nu-i vina lui. Nu-l duce capul. Nu intelege ce inseamna sa fii antrenor modern. Ce e aia strategie de joc, asezare in teren. Pe scurt nimic. E parerea mea. Cand l-a pus la loc Sandu (alt falit, dar ala barem e smecher) in 2011 am spus raspicat ca Pitzu e bun de liga a 3-a dar nu de nationala. Uita-te la Hagi. A refuzat Galata pentru ca a inteles ca nu e de el ca antrenor. Tot respectul. Ii vine mult mai bine rolul de finantator al unei echipe de tineri. A facut o treaba splendida, dar nu ca antrenor. Pitzu nu intelege nici el ce i se intampla. De ce il tine Sandu acolo. Doar daca nu or imparti banii din salariu. Altfel, spune-mi tu te rog ai vazut vreo idee de constructie a unei nationale noi, cu jucatori tineri, cu o idee de joc clara, frumoasa, moderna? Nu m-ar deranja sa piarda si cu 8-0 si calificarea DACA as vedea ca se lucreaza la ceva. Dar dupa doi ani tot ce se vede este un esec usturator. Sa tii un slectioner evident lipsit de calitatile necesare dar si lipsit de bun simt, (sa se dea la o parte) sa ajungi sa stai ca cersetorul in drum asteptand mila altora e sub orice demnitate umana. Si sa mai si iesi public sa spui ca puteam sa dam si noi 8 Ungariei, desi noi n-am dat decat 4 unei echipe a Andorrei slabuta rau, si sa tragi concluzia ca asa e in fotbal? Iarta-ma dar asta depaseste si limitele bunului simt, si pe cele ale arogantei. Frizeaza de acum prostia patologica. si impotenta.

mg (138 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 17:00

..dacă Olanda bate Turcia,
Ungaria bate cu 7-0 Andorra
şi Romania face egal cu Estonia
cine se califică la baraj ?
Îşi va da, în acest, caz demisia Piţurcă ?

janpitesti (254 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 17:07

timpurile se schimba mereu,depinde de noi insine sa ne fie bine pe viitor…va salut..

Lereter (68 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 17:26

Stancu vine ,joaca ce i se cere,se zbate,dar…nu poate,e limitat valoric.Pe stanga e mai bun Maxim,in spatele varfului e mai bun Grozav,sau Mutu,varf e mai bun Marica. Dar Stancu joaca- mereu,i se face loc- obsesiv.Un jucator cu valoare (cunoscut) limitata,marginalizat si in Turcia este-ca si Gaman sau Matel- unul din pupilele lui Piturca. Si cum asta face echipa cum vrea,Stancu joaca si rateaza mereu,joaca decent dar modest,asa ca locul lui ar fi de umplutura,nu de titular. Turcia fizic,tactic si tehnic va da totul,poate bate o Olanda,care,schimba o echipa castigatoare (are si cu ce). Va conta si norocul si arbitrii (turcii stau bine aici ). Noi cu estonienii o vom duce greu,astia nu-s mai prosti ca andorienii,in plus nu cad fizic.Daca nu le dam gol repede (si cu Stancu,greu le dam),daca o tot frecam lateral si inapoi, putem avea surpriza sa nu-i putem bate.Sa speram insa in proverbialul bulan al lui Piturca,in ciuda faptului ca joaca inchis (cu 2 inchizatori),lent,la pescuiala,face echipa dupa mofturi,desi am avea cu cine sa jucam si modern.Dar Piturca nu vrea si nici nu cred ca (mai) poate sa se schimbe. Doamne ajuta-ne !.Cu toate aste va urma-in cazul fericit- un baraj,la care plecam din start cu putine sanse (din aceleasi cauze)

Banu Manta (13 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 18:32

@acciduzzu. Ia zi, mai savantule, cine e antrenorul ala modern care iti place tie? Dorinel Munteanu ori Dan Petrescu, unul dat afara dupa doua luni si celalalt pe craca? Sau poate Olaroiu si Zenga care antreneaza la camile? Mircea Lucesacu nu se pune ca are Ahmetov bani si e un fost dinamovist, nu stelist, asa ca mai raman Ferguson , Mourinho si…Reghe, cel mai tare din parcare, sotul impresarei fara egal. .. Ce le mai stii tu pe toate, are dreptate sa te ia As in baza.

gigi netzoiu (22 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 19:12

Nu pot sa cred ce citesc! Nea Ovidiu „simte nevoia” sa ii ia apararea lui Bogdan Stancu! Pe ce planeta traim oameni buni?? In orice echipa de pe planeta Pamant, cand un jucator face unul, doua, trei meciuri proaste, incontestabil mai ia un pic de loc pe banca! La noi nu!, La noi ni-l baga Pitzurca 90 de minute pe prostul lui pe gat, titular incontestabil si de neinlocuit desi sare mingea din el ca din coltul mesei la preluari si rateaza din 2 metri cu poarta goala. Iar acum nea Ovi constata cu tristete ca-l criticam pe Stancu. Auzi, nea Ovi, dar daca nu ne calificam, de tristetea noastra ce vei simti nevoia sa spui???

Bimbo (206 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 20:27

Ce as rade sa pierdem si noi si turcii, sa bata ungurii si sa ajunga ei la baraj. Vad ca ati luat toate calculele in GSP, numai pe asta nu. Pariu?

ovidiu13 (20 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 20:35

Sincer va spun nu pot sa mi imaginez ca cineva sa gandit ca Ungaria poate sa bata Olanda ,eu unul din pacate atat timp cat va fi Piturca antrenor nu am sa mai uit la meciuri ceva e putred in modul in care face selectia si nu are rost sa ma mai enervez daca nici la meciul cu Andora nu joci si cu ceva tineret cand ai sa intineresti eghipa .Cand am vazut ca joaca Lobont si Goian mi sa facut lehamite

acciduzzu (108 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 22:53

Bai Banule, de vreo zece ani nationala Romaniei se scalda prin balarii. Are rezultate de-am cazut pe spate. Joaca un fotbal tot asa. Si din cauza ca nu gasesti tu alt antrenor trebuie noi sa-l suportam pe Putzica asta care chiar nu face nimic, nu vine cu nimic nou, nu da nici macar o idee de joc. Lasa ca prin campionat au aparut echipe noute care joaca binisor, alde Pandurii, Astra, samd. Nu zic eu sa fie ‘Reghe. Desi ar fi net mai bine decat de neinlocuitul asta. Mai sunt antrenori slava Domnului. Am vazut doi ani ce a putut sa”emita” putzica si ne-am lamurit. Vorbeste cu oamenii cu galeriile, citeste comentariile si trage-ti singur concluziile! Ai gasit tu solutia: nu conteaza ca putzica e prost il tinem acolo ca altii nu e!!! Este? Oi fi frate cu Mircea Sandu ca numai la nivelul aluia gandirea e inghetata in clisee de mult apuse. Vorbind serios, analiza ta ma lasat mut. E profunda. Si solutia la fel. Tre sa zic : sa Traiti? Daca mai produci idei din astea saltarete uita-le ca te faci de ras.

acciduzzu (108 comentarii)  •  14 octombrie 2013, 23:02

@ Banu Manta. Banule, uitai sa-ti spui bre, ala de-l cheama Dan Petrescu e muuult mai bun ca Putzica asta bre! Parol ! Avu si ceva rezultate: a construit o echipa solida la urziceni i-a dus prin cupele europene, si culmea jucau fotbal modern frate, nu ca nationala adormita! Ar fi bun Danut la nationala, mult mai bun decat Putzica asta. Precum vaz io matale ai desfiintat toti antrenorii mai bunicei, trebuia sa-l pui si pe Pustai p’acolo, ca sa ramai numa’ cu Putzica. Esti smecher banule, si te-ai si ofuscat oleaca precum vaz! iti urez „succesuri” multe cu Putzica in frunte. Ai noroc!

Amzis (2 comentarii)  •  15 octombrie 2013, 13:54

Si daca ii iese lui Piturca cu mogaldetele lui in atac, deci, cu Gigelvsi cu Motanel, o sa rad de goi de o sa ma sparg. Atunci ce draq o sa ii mai imputati?

Comentează