Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua, Reghe și începutul sfîrșitului

“Nea Ovi, de cînd aștepți ­dumneata s-o prinzi pe Steaua la ­cotitură. Acuma, că ți-a venit mingea pe șiret, nu scăpa ocazia și trage-i la gioale!”, mi-a scris pe blog, după acest ­0-3 cu Schalke 04, cineva care iscălește Vladone. […]

joi, 19 septembrie 2013, 3:21

“Nea Ovi, de cînd aștepți ­dumneata s-o prinzi pe Steaua la ­cotitură. Acuma, că ți-a venit mingea pe șiret, nu scăpa ocazia și trage-i la gioale!”, mi-a scris pe blog, după acest ­0-3 cu Schalke 04, cineva care iscălește Vladone. Omul se înșală, n-am nimic de împărțit cu cei din Ghencea. Cu atît mai puțin cu Reghecampf și cu Stoica, pe care, deși diferit, îi prețuiesc în mod sincer și îi consider valoroși.

Mă folosesc de prilej pentru a-l invita pe Vladone, și pe alții ca el, să nu confunde suporterii cu ziariștii. Primii iubesc, sau ar trebui s-o facă, necondiționat, vajnic, permanent. În antiteză, ziariștii sînt datori prin natura profesiei să analizeze, să cîntărească, să judece, adică să nuanțeze, din care pricină se poate întîmpla să-i critice azi pe cei pe care tocmai i-au lăudat ieri! Pare lipsă de consecvență, dar nu e. Astfel, n-are de ce să se mire cine­va că, elogiați după egalul cu Legia de la Var­șovia, steliștii au încasat-o, majoritatea lor, după drastica înfrîngere de la Gelsenkirchen.

Adevărul e că diferența de 3 goluri n-a reflectat exact ce s-a petrecut pe teren. Dacă n-a convins pînă la primirea golului 1, fază în care Tătărușanu și Szukala s-au invitat reci­proc la minge și n-a intervenit nici unul!, Steaua n-a jucat slab. A făcut o figură ono­rabilă, mulțumitoare, decentă. Din păcate, minutul în care a înscris cu noroc japonezul Uchida, 67, a declanșat începutul sfîrșitului pentru ea. Prăbușită moral și fizic, ca și cînd i s-ar fi pus în spate o greutate imposibil de dus, Steaua nu și-a mai revenit, iar neputința ei a ajutat-o pe Schalke să obțină o victorie la ale cărei proporții nici n-a visat! O victorie însă, să fim corecți, pe deplin ­meritată.

Altădată foarte inspirat, uneori salutar, Reghecampf a scrîntit-o miercuri seara, cînd nu i-a ieșit nimic, nici formula de start, cu un Kapetanos inconsistent, nici schimbările! Colac peste pupăză, s-a accidentat și brazilianul ­Tatu, abia introdus în locul lui Stanciu, ca să se aleagă praful de o formație ce părea intrată în derivă, dar și în transă, anesteziată!  În schimb, inexplicabil, a rămas pe gazon ­pînă la final Adi Popa, autorul unor faze penibile, remarcabil numai pentru că a încercat să se dribleze singur și a reușit!

Recent, cînd am susținut că “naționala” în­seamnă o căciulă prea mare pentru Reghecampf, că la 38 de ani împliniți azi, felicitări!, e prea devreme pentru el, m-am ales pe net cu o avalanșă de bobîrnace și de înjurături!

O spun fără satisfacție, din contră, cu părere de rău, dar întîlnirea de pe Veltins Arena mi-a dat dreptate.

În măsura în care a greșit pe parcursul ­me­ciului, antrenorul roș-albaștrilor a ­comis-o și înaintea acestuia prin aceea că a afișat un optimism excesiv, o încredere exagerată în echipa sa și în capacitățile acesteia. Întrucît atitudinea s-a întors împotriva lui asemenea unui bumerang, s-a convins pe propria-i piele că între EL și UCL nu-i doar diferență de o ­literă, ci și de-o clasă, măcar de una. Despre asta însă vom mai vorbi.

Comentarii (148)Adaugă comentariu

mario (1 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 22:03

„În măsura în care a greșit pe parcursul ­me­ciului, antrenorul roș-albaștrilor a ­comis-o și înaintea acestuia prin aceea că a afișat un optimism excesiv, o încredere exagerată în echipa sa și în capacitățile acesteia. Întrucît atitudinea s-a întors împotriva lui asemenea unui bumerang,…”. Am citit si declaratiile antrenorului facute inainte de partida si nu am gasit ceva care sa duca la ideea unui optimism exagerat asa cum apare in comentariu. Antrenorul si cei de langa echipa TREBUIE SA FIE OPTIMISTI! Ar fi interesant sa vedem ce efect ar avea asupra echipei, un antrenor care spune inainte de o partida : ” Mergem acolo , dar stiu ca o sa pierdem! Nu avem nici o sansa ! Echipa adversa este cu mult mai valoroasa decat noi! Numai un jucator advers costa si castiga mai mult decat echipa noastra!…etc. ” Nu sunt adeptul Pesimismului Defensiv, iar Speranta intotdeauna trebuie sa moara ultima…In rest, numai de bine si la anul sa avem 2 echipe calificate in grupe !!

Michele (11 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 22:04

era de asteptat sa bata Schalke,chiar in forma destul de slaba,nea`Ovi a scos in evidenta doar sa-si vada si Reghe putin „lungul nasului”

Ionut (2 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 22:20

Daca eram in locul celor de la Galatasary cat de aspre erau comentariile? Si Fatih Terim a trecut in cateva zile de la extaz la agonie, dar noi, romanii, in general scoatem in evidenta negativul si nu pozitivul. Ce trebuia sa le spuna Reghe ca 1 jucator de la ei face cat lotul Stelei, ca sunt mult mai valorosi ca noi, ca publicul isi incurajeaza echipa din primul minut pana la final indiferent de rezultat….Nu sunt un fan infocat al Stelei, dar de cand a venit Reghe s-au schimbat multe: mentalitate, conditie fizica, selectie in functie de forma si nu de interese, etc.

Pana anul trecut sa ia Steaua campionatul era ceva de vis, acum este doar chestiune de timp. Totul se datoreaza lui Reghe

Hai Steaua

Teo (36 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 22:24

@xolv. Fratie, tu ai vazut alt meci? Ce ocazii a ratat Steaua? Poate in alt meci.

Cristian R. (51 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 22:53

Domnule Ioanitoaia cu parere de rau trebuie sa recunosc ca aveti dreptate in privinta minusurilor aratate de Reghe la pregatirea acestei partide.
Si eu ma intreb de ce a luat acele decizii.
Sper sa nu-si piarda echilibrul si sa inceapa sa se creada un zeu care le stie pe toate. In cazul acesta chiar ca va fi inceputul sfarsitului. Orgoliul si mandria peste masura nu duc la nimic bun.

al (13 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 23:04

Asa s-a spus si dupa meciul cu Stuttgart,au sarit sacalii pe Reghe si Steaua a mers mai departe.Hienele asa fac,la greu in loc sa te sprijine sar pe tine sa te manance.

Raoul (3 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 23:17

@Really? Si tu esti din categoria celor care una citesc si alta inteleg. Inceputul sfarsitului e o expresie din text, citeste si realizeaza despre ce e vorba. I-am explicat lui flo si tie, mai sunteti multi grei de cap?

Socea (1 comentarii)  •  19 septembrie 2013, 23:34

esti depasit nea Ovi, lasa-i pe Vochin si Geambasu sa analizeze, sunt mult mai obiectivi ca mata!

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 1:48

# 100 Ionut on 19.09.13 at 9:40 pm
Nu „Dnepr”, ci „DNIPRO”!!!
„Dnepr” e vechea denumire, de pe timpul urss-ului, în limba rusă.
”DNIPRO” e actuala, în ucrainește, echipa fiind ucrainească.
DNIPRO!!!
Tu îi mai zici echipei tale CCA, ca acum peste 30 de ani???
Ei, vezi? Folosești actuala denumire. De ce nu și în cazul lui ”Dnipro”???

dan (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 1:57

1. Marcel Raducanu sfatuia sa fie enervat Boateng ca….bla, bla. Se pare ca l-au enervat mai mult decat trebuia.
2. Reghe la nationala? Pai daca a ajuns unul ca Piturca acolo , de ce n-ar avea loc si Reghe? Sunt sigur ca nici Lacatus n-ar fi rau. Avem o gramada de nonvalori de talia lui Piti. Ei de ce sa nu ajunga acolo? Sa fie asa…ca o rotatie a cadrelor

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 6:34

Domnule Ioaniţoaia, degeaba dregeţi busuiocul, Steaua e echipa de 0 – 3, cu fanfaronadele ei cu tot ! Că celelalte echipe româneşti sunt „mai varză” e altă poveste, noi mereu vrem să ne scoatem, să găsim scuze, uneori penibile. Parafrazând, „infatuarea stă cu regele la masă”, simţul realităţii fuge de noi ca dracul de tămâie. Antrenorul Stelei îşi permite să-l bălăcărească pe Domnul Iordănescu, cel care, antrenor – jucător, a ţinut la respect o la fel de infatuată Barcelona într-o primăvară magică pentru fotbalul românesc, anotimp în care junele silabisea şi număra pe degete. Poate n-a auzit Reghe de STEAUA aceea ! Foştii portari sar să-l apere pe Tătăruşanu, cum că n-ar fi fost gafeur şi n-are vină la cele trei goluri încasate. O fi aşa, domnule Prunea, cel din visele noastre negre cu un suedez înălţat la două capete peste penibila dumitale „ieşire” ?! Noi n-am uitat că eşti „artizanul” unei înfrângeri care doare şi acum ! Lasă părerile de „expert”, portarul stelist este croit pe măsura fotbalului românesc de astăzi: „prea mic pentru un război mare” ! Bine că putem sărbători la hotel după un rezultat care ne dă fiori. Tortul şi altele puteau aştepta o zi, să se aşeze necazul, dar în spiritul mioritic de curăţare a scamelor de pe revere suspuse, e un firesc gest de câştigat bunăvoinţa în genunchi. Ni s-au cam tocit genunchii de atâtea temenele, să mai stăm şi drepţi în faţa realităţii. Din tribunele stadionului din Cluj-Napoca prestaţia „pandurilor” s-a văzut la adevărata dimensiune: şovăielnică, fără vlagă şi temătoare. Degeaba se scrie acum că s-ar fi jucat binişor, publicul a înţeles că neputinţa e la ea acasă şi, după un început mai animat, s-a „dat stingerea” şi execuţia a avut loc într-o atmosferă propice: o linişte jenantă ! Degeaba vrem să facem bici care să pocnească din ce avem la îndemână ! E rău că nu recunoaştem că ne furăm singuri căciula. Să fim un neam de masochişti ?!

m (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 7:17

daca steaua ar avea un portar ce ar comunica cu apararea si ar sti sa iasa la mingi in careu(sa se uite la iesirile lui Vasile Iordache)nu s-ar crea panica in careu .Un portar trebuie sa apere constant si sa trateze fiecare minge cu atentie.Cum poti sa iesi la centrari in careul tau la plesneala si sa te faci de ras .Daca Piovacari a dat cateva goluri care te califica in grupe….cum I-l tii rezerva .In rest enterese pe toata linia …iaca ca nu a tinut.

Dinu (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 7:22

Daca suntem realisti trebuie sa recunoastem ca Steaua nu are jucatori care sa decida singuri meciul. Steaua impresioneaza, ca si pe vremea lui Olaroiu, prin forta grupului. Angrenajul a mers bine pana in minutul 67- de ce nu spuneti ca vreme de vreo 10 minute nemti erau fluierati de proprii suporteri?- dupa acel gol jucatorii au cazut psihic, asemanator cu ceea ce s-a intimplat in meciul de la Londra din primavara. Eu unul dupa cum jucasem in primele 22 de minute din repriza a doua credeam ca putem chiar invinge. Dar ….

m (3 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 7:49

intradevar la aceasta faza a golului este vina aparatorului tatarusanu a fost dus in eruare, ar fi intervenit daca era un adversar in locul aparatorului .Dar oricum nu e de acest nivel in care se cere sa fii de guma .Dar vina pt infrangere e a intreg lotul Stelei , pt inganfare si lipsa de suflu , pe intreg meciul . De ce sa joci cu Cristea cand nu poate sa duca o faza intreaga cap coada ,..ce ne asteptam la lovituri libere ? Trebuie avut grija de pregatirea lui Tanase pt. ca are tot ce-i trebuie mai putin conditie fizica.Nu e un capat de tara aceasta infrangere ….se poate .

Ady (13 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 8:00

Felicitari CFR, Dinamo, Vaslui, Astra, Petrolul si alte candidate la titlul de campion pentru rezultatele obtinute in meciurile europene sustinute in aceasta saptamana. RUSINE Steaua si Pandurii !!!

GLEMS (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 8:46

Fotbalul ocupa un loc in sufletul meu (nu special, insa un loc important!); insa deseori spun ca nu o sa mai privesc nici un meci de fotbal, cateodata am impresia ca e prea mare circul, ca prea departe s-a ajuns cu interesele ! Cu toate astea, nu pot fi indiferent … e ca un drog … ma intereseaza tot ce se intampla, tin evidenta etapelor, clasamentelor … nu pot dormi stiind ca e un meci important! Am insa o nedumerire: nu inteleg aceasta polemica, intre toata lumea cu toata lumea: antrenori cu oameni de fotbal, suporteri cu jucatori .. jandarmi, etc !? nu stiu cum e sa fii stelist, dinamovist sau rapidist, dar totusi, e un joc … nu e ruleta ruseasca, nu e razboi !

Craiova_for_ever (27 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 8:54

Aici sunt de discutat doua aspecte mai generale legate de fotbalul romanesc si unul specific legat de antrenorii si jucatorii romani oricare ar fi ei.
Legat de aspectele generale in primul rand conteaza foarte mult procesul de selectie al fotbalistului inca de la juniorat. Ce vreau sa spun este ca daca nu selectam copii cu viteza de gandire care da si viteza de reactie nu avem cum sa avem un joc rapid de pase asa cum se practica in fotbalul modern. Daca ei indiferent pe ce post joaca nu sunt antrenati sa anticipeze si sa gandeasca faza permanent in functie de locul in care se afla pe teren asa incat sa stie cui vor da mingea inainte de a o primi indiferent ca se afla pe faza de atac sau de aparare este normal ca par a fi complet lenti si defazati tocmai pentru ca impresia mea este ca ei gandesc ce sa faca cu mingea doar cand o primesc (se vede asta din cat de greu isi asaza mingea inainte de a o pasa)normal ca in conditii de joc in viteza si presing permanent ai nostri se pierd cu firea si pierd lamentabil niste mingi usoare. In felul acesta este foarte greu de judecat valoarea unui antrenor care trebuie sa lucreze cu jucatori ale caror carente tehnice dar mai ales tactice sunt vizibile din perioada junioaratului. E greu sa iei un senior si sa il obisnuiesti sa anticipeze faza daca el nu a facut-o deloc la juniori.Pe de alta parte nici nu stiu daca antrenamentele tactice ale antrenorilor romani contin aceasta latura a jocului bazat pe anticipatie. Altfel eu nu imi explic cum marile echipe pot sa dezvolte un joc atat de legat daca nu ar incerca sa isi educe jucatorii sa anticpeze mereu fazele. Niste vizite de lucru la academia de juniori a Barcei cred ca ar fi bine venite pentru toti antrenorii fie ei asa zis mici sau asa zis mari.Cred ca ar descoperi cum se antreneaza jocul de anticipatie pentru ca asta este vizibil cel putin pentru mine in jocul Barcelonei.

barbu (74 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 9:31

„un optimism excesiv, o încredere exagerată”. oare de pe unde s-o fi pricopsit cu ele? puţin probabil că din germania. mai curând de pe traseul pipera-jilava. şi, eventual, din sticla cu apă (cu) plată, pe care o tot plimbă pe sub nasul camerelor de luat vederi!

chinele (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 9:33

Sunt de aceeasi parere cu Dl. Ovidiu ca Reghe si-a supraapreciat capacitatile de antrenor si vorbaria goala n-a folosit la nimic impotriva unei echipe germane care si-a luat treaba in serios si i-a tocat marunt pe stelisti. Steaua nu a dat impresia niciun moment ca a venit sa castige ci mai degraba sa obtina un egal. Dupa primul gol care a fost bizar de-a dreptul totul s-a naruit! Aici trebuia sa apara geniul antrenorului care poate intoarce soarta unui meci! Sunt curios cate puncte va aduna Steaua in aceasta grupa :).

lord (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 9:39

@Socea. Alte sentinte fara a le motiva, de dragul de a fi interesant. Ioanitoaia e obiectiv si analizeaza la rece cu mult curaj. Nu are simpatii, dar nici antipatii. Ramane cel mai bun.

Tache (17 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 9:44

Nea Ovi, iar ai enervat muhaielele care tin cu marea echipa Steioaia, cea care a spulberat-o pe Sageata Navodari si a luat 3 de la Schalke. Se poate sa nu le canti in struna toti pustanilor plini de ei dar lipsiti de educatie si straini de limba romana? Vai, vai…

Alexandru (27 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:08

Asa e domnule Ioanitoaia, trist, dar adevarat. Reghe si-a cam luat-o in cap si Steaua e limitata.

mg (138 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:19

..nu poţi să emiţi pretenţii cu „veşnic tânăra speranţă” Tatu, cu un Adi Popa depăşit sau cu un Cristea dat afară de Standard..iar Kapetanos e foarte util cu Săgeata..
În CL se joacă altceva şi Steaua avea nevoie de câteva „piese” de valoare ca să facă faţă la acest nivel.
Prost sfătuit, Reghe a renunţat la Wesley, un golgeter adevărat capabil să te scoată din situaţii dificile..
Ar fi fost foarte util şi Sânmărtean cu clarviziunea, tehnica şi simţul tactic de tip Hagi sau Dobrin.
Cu aceste două implanturi Steaua ar juca altceva..dar poate că tocmai de asta le-a fost frică..
Ulimul loc în grupă pare mai aproape decât primăvara europeană, păcat.

addriann (21 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:23

Ziaristul sportiv evita ( sa scrie) un lucru important. Steaua de acum este mai slaba decat Steaua de la sfarsitul campionatului ( fara Chiriches, Rusescu, eventual Chipciu ).Chiar daca vor intra in contul Stelei zeci de milioane de euro, noile achizitii vor fi remarcate doar in campionat, nu si in grupele UCL…

Vl. Iordache (30 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:29

Bine le-ati zis-o, atat ii duce mintea si ii tin picioarele. Nu va luati dupa ironiile unora, continuati pentru ca punctul Dvs de vedere ii intereseaza pe toti romanii cu glagorie. Felicitari.

Plagueis (8 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:31

„În antiteză, ziariștii sînt datori prin natura profesiei să analizeze, să cîntărească, să judece, adică să nuanțeze, din care pricină se poate întîmpla să-i critice azi pe cei pe care tocmai i-au lăudat ieri!”

cititi-le pasajul asta lu’ alde Decebal Radulescu,Mironica si Stiucan. Deja mi-e greata de ziaristi,dumneata esti o raritate intr-o padure de analfabeti si impostori. Va dau un exemplu: colegul dumitale de la gsp Daniel Scorpie scria a doua zi dupa supercupa europei ca Chelsea a castigat supercupa in prelungiri. Dupa ce i s-a atras atentia de catre cititori ca traieste intr-o realitate paralela domnul Scorpie s-a corectat si a scris ca Chelsea a castigat la penalty-uri. Asa ca mai usor cu apologia „ziaristului” domnule Ioanitoaia….

adi (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:32

ca si simplu suporter… am fost mltumit de atitudinea jucatorilor stelei pana in momentul primirii golului, poate lipsa de experienta in jocurile europene a cauzat acea cadere psihica a echipei.
dar nu pot sa nu mi aduc aminte cand vedeam echipele romanesti, delasatoare cu jucatori resemnati inca din primul minut, care nici nu sperau sa inscrie daramite sa castige partida.
totusi reghe trebuie laudat pentru atitudinea de invingator inspirata stelistilor, nu vrem sa avem cei mai buni fotbalisti, poate situatia economica nu permite sa i crestem de mici, DAR asta nu inseamna ca nu ne dorim sa fim invingatori, vrem sa vedem o echipa care crede in victorie, care crede ca se poate si arata acest lucru prin daruire pe teren, steaua a aratat acest lucru si in jocul cu schalke pana cand s-a ivit acea gafa .
merita felicitati in primul rand pentru daruire, poate nu avem valoare sa invingem granzii europei dar macar sa indraznim sa ne luam la tranta cu ei chiar daca iesim putin sifonati.
intr-adevar altii sunt rosi de invidie, jubileaza datorita infrangerii la o diferenta de scor destul de mare, diferenta care nu poate pune in umbra daruirea echipei.
felicitari reghe si felicitari steaua !

brazvan (57 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 10:57

@:Tache, vezi-ti de oile tale!

Bogdan (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 11:09

Desi sunt de acord cu judecata D-lui Ovidiu, intr-o singura privinta nu-i dau dreptate, legat de echipa nationala.Prefer ca Romania sa ia bataie atacand si incercand sa joace fotbal asa cum face Steaua la ora actuala(sunt rapidist), decat sa stea la panda aia nenorocita ce ne trage inapoi de ani de zile spunand apoi ca vai, am pierdut la limita, ce aproape am fost..Daca am avut noroc cu Ungaria, porcesc de-a dreptul(interceptia lui Marica, golul din cadere si apoi de euro-golul lui Pintilii ce sa mai spunem) urmatoarele 10-15 meciuri acel noroc n-o sa mai existe, vom pierde lamentabil si jenant.

Sorin (4 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:10

Sunt tare curios sa aflu – si poate ca si altii sunt – pentru ce anume il pretuiti, dle Ioanitoaia, pe numitul stoica, ala alintat meme. Pentru injuraturile sale groase? Pentru nesimtirea crasa de care da mereu dovada? Pentru pumnii in gura aplicati acelui stelist nefericit? Intr-o vreme, il etichetaserati ca huligan. Acum il „pretuiti sincer”?

Lereter (68 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:14

Din punctul de vedere al lui „nea Ovi”, e tare greu sa fii suporter,si mai simplu,simplu sa fii jurnalist. Primul nu are dreptul sa ” să analizeze, să cîntărească, să judece, adică să nuanțeze, ..”,ci doar sa sustina „necondiționat, vajnic, permanent.” Asa o fi ? Nu cred. Mai degraba ,jurnalistul isi aroga dreptul de a gresi,de a spune azi ca e negru si maine ca e alb,cam asta ar intelege „nea Ovi”. Asta in virtutea meseriei,a analizei,de moment,etc. Cam ce voia sa spuna „nea Ovi” ? „Recent, cînd am susținut că “naționala” în­seamnă o căciulă prea mare pentru Reghecampf, că la 38 de ani împliniți azi, felicitări!, e prea devreme pentru el, m-am ales pe net cu o avalanșă de bobîrnace și de înjurături!”. Cu alte cuvinte,daca in viitorul apropiat Steaua o invinge pe Chelsea,pe Schalke ,’Nea Ovi” o poate intoarce,sa-l laude pe Regecampf,sa afirme ca „i-a venit momentul”. Asta in virtutea analizei,a cantaririi momentului,etc. Dar nu l-am auzit pe nea Ovi sa sara la atac,ca Horia Iovanovici -de exemplu-a fost scos de pe post ca i-a criticat vehement pe Nasu’Mitica,Piturca. Asta nu era adeptul ideii, ca jurnalistul isi poate schimba optiunea si viziunea in functie de moment,de rezultate !!. Asta,in plus era „concurenta”,si nea Ovi stie ca a folosi cuvinte cu dublu sens,ca a lauda putin,inainte de a critica e bine,nu supara asa tare,si ca in orice caz jurnalistul nu se ia la tranta cu „greii”,ca s-ar putea sa o pateasca. Jucand dublu ,nea Ovi a ajuns la batranete de cronicar sportiv,nu e contestat vehement,nici citit asiduu,iar „Procesul etapei” a murit,de mult,de plictisitor,ce era.. Deci,bine a patit-o H. Ivanovici !!!. Iar antrenorul stelist,ca a patit-o,in Germania sa tina ciocu’ mic !!!

meme2 (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 12:52

Inca o data aroganta ne-a pus cu botul pe labe!
Nea Ovi uita-te cat de rai suntem noi romanii si cum ne mancam unii pe altii atunci cand cineva ne spune ADEVARUL in fata! Caci adevarul este clar: nemtii au 3 clase = goluri peste noi! E o chestie de cultura sa te evaluezi corect si sa accepti rezultatul final!

SAG (132 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:01

Toti dau cu biciusca in antrenor. Cand o echipa pierde antrenorul e de vina. Credeti ca Jose Mourinho nu e biciuit dupa 1-2 cu Basel ??!
Cred ca la noi vina apartine in mod egal antrenorului si jucatorilor. Mentalitatea multor jucatori de la noi e foarte subreda si asta s-a vazut(iar) de catre milioane de privitori de pe stadion si de la TV dupa minutul(nenorocit !)….67 !

redknapp (17 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:16

Cate goluri bifati cu Chelsea? 3,4,5 sau… aparrraaaaaa Tatarusanuuuuu?

pamfletaru (32 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:37

dl reghe are circumstante atenuate,este inca prea tanar,dar a evadat frumos din plutonul nostru de antrenori prin rezultate foarte bune,motiv pentru care ar trebui sa nu il punem la zid,sa il incurajam si sa ii dam credit pentru viitor,evident,acum n-o fi momentul sa preia el nationala,dar daca obtine performante,ele il vor recomanda urgent

pe pustiul de reghe nu il sustineti si nu-l incurajati,
dar pe piturca si cand cade de pe cal il tineti in brate,desi nu da randamentul asteptat de romania pentru caruta de euroi pe care o baga in buzunar,

adica sunteti suporterul lui piturca si ziarist pentru reghe ? 🙂

Ionut (17 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 13:44

@meme2 nu aroganta ne-a adus esecul, ci prostia din capul tuturor, a celor care chiar s-au crezut invingatori dinainte inceperii meciului, netinand cont de caliatea jucatorilor din teren si a celor care se invart in jurul clubului.

Lucian (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 14:07

Buna ziua.
Foarte frumos inceputul articolului.
Sfarsitul ca intotdeaua fara decenta .
Sincer nu stiu de ce se mai oboseste cititorul sa acorde atentie articolelor de acest gen !
Concluzia : mergem inainte cu Piturca si clica ca asa e bine !

bebe (155 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 14:24

krk shalke a jucat prudent si economicos! au crezut ca vor putea invinge fara sa forteze! stiau ca steaua va ataca, dar ei se aparau ca la marasesti! apoi, au fortat cat trebuia si au castigat..se gandeau la un 2-0, dar le-a iesit 3-0!! steaua e foarte buna dar la un nivel mai jos!! asa au patit si la chelsea..dupa primirea golului doi, au cedat!! li se spune m.r.u. ca-s cei mai buni si ei, chiar cred!!

ziaristu (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 15:05

Ce a facut reghe la steaua nu a facut nimeni in ultimii 10 ani ..asa suntem noi romanii dupa o serie de succese te pupa iar daca faci o greseala si pierzi un meci esti lovi cu pietre si se uita tot trecutu si toate victoriile cu au fost de ex cu chelsea cu ajax etc ..Domnule Ovidiu inteleg ca sunteti rapidist …dar…nu cred ca intelege-ti mare lucru din ce joaca steaua deoarece rapidu nu joaca nimic

bravo (10 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 15:18

Ce a facut reghe la steaua ziaristu? a castigat un campionat si o supercupa, in rest? sunt si alti antrenori care a facut asta, Reghe are noroc de lot, un lot format din cei mai talentati jucatori Romani, daca mai erau echipe care sa se bata cu steaua pe transferuri, cum o facea Dinamo odata, te asigur ca nu mai ajungeau toti jucatorii mai straluciti la steaua, si echipa nu mai domina campionatul.

florin (27 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 15:19

Eu unul desi sunt stelist nu mi critic adversarii sau cei care scriu impotriva Stelei, dar aici e vorba de o echipa romaneasca; m am bucurat ff mult cand CFR a avut atata succes in anul trecut si ma bucur cand pierde in campionat, dar nu ma bucur niciodata de raul altuia.
Gazetarii au dreptate ca pot sa laude sau sa critice in acelasi timp, dar multi o fac de pe pozitii anti steaua sau anti orice vezi pe Decebal Radulescu care ieri a fost din nou penibil in comentariile sale; nu mai stiau Naum si Nana Falemi fostul fotbalist cum sa l potoleasca, de cate ori il vad pe Radulescu imi provoaca … sa nu zic mai mult. Nu stiu de ce tot il poarta pe la emisiuni, doar pt a fi gica contra?
Revenind la subiect Reghe a spus clar nu am venit sa ne aparam si vrem sa castigam si daca inainte de minutul geseli copilaresti, daca aveam avantaj numai zicea nimeni nimic, dar asa e ca peste tot norocul de multe ori face diferenta, ati zis ca Steaua a intalnit adverasi slabi si cand facut egal cu legia mai toti ati inmormantat-o, Reghe a zis 2-2 si asa a fost, hai sictir ca deja ma plictisiti! Hai Steaua!

Ionut (17 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 15:33

@ziaristu, Steaua a batut Chelsea pt ca nu juca nimic. Cu Ajax, victoria a fost mai mult a publicului. Reghe a luat campionatul pt ca nivelul fotbalului romanesc in ultimii ani de zile a scazut, Vaslui nu mai e ce a fost, lafel CFR Cluj. Urziceani nu mai e, s-a destramat in mod inexplicabil si dintr-o data incep sa apara echipe satelit gen Sageata Navodari – asa a ajuns campionatul romanesc, exact cum era pe vremea comunismului: echipe satelit+echipe care erau dezavantajate din start de catre arbitrii. Vorba lui Balaci „trebuie sa fim de doua ori mai buni decat ceilalti ca sa-i batem”.
O zi buna.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 16:15

Nea Ovi, trebuie sa recunosc ca esti un mare artist. Cum o dai tot la a-l sprijini pe Pitzi ajungi. Probabil ca in lipsa Rapidului, Pitzi a ramas singurul reper din timpurile apuse. Poate ca Reghe nu e de nationala. Dar de ce este Pitzi ramane un mare mister pentru mine. De ce dupa atatia ani la conducerea nationalei ne zbatem intr-o mediocritate infioratoare si el ramane singura noastra speranta (eterna?)mie mi-e absolut imposibil sa inteleg. In ritmul asta vom avea rezultate prin 2050 daca… Ceea ce insa este de domeniul ordinariei este acea idee strecurata parsiv in titlu „inceputul sfarsitului”. Care sfarsit?
ca din articol n-am inteles. Daca plecam de la ideea asta atunci Pitzurca sufera de o boala incurabila dar cu un sfarsit luuuung de tot din moment ce e tot acolo cu nationala intr-un inceput de sfarsit perpetuu. Daca juca nationala cu Schalke cu cat crezi ca pierdea? Crezi ca ar fi facut o figura mai buna? Eu zic ca asa cu greseli si rateuri Reghe e de 100 de ori mai selectioner decat „sfarsitul” actual Pitzi. Oricum si mie mi-a placut ce a jucat Steaua pana la minutul fatidic. Au jucat cu daruire si hotarare, modern, de la egal la egal cu nemtii. Mi-ar fi placut mai mult dar asta e altceva. Pe scurt articol scris din ranchiuna, otravit si parsiv. Dar face bine la rating nu?

Soloc (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:41

Nu despre Piturca e vorba in articol dar ce sa le ceri unor obsedati.

Adi (110 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:54

Balonul e rotund, fotbalul se joaca pe goluri. Azi castigi, maine pierzi. Barcelona, in Liga Campionilor, dupa acel 0-2 si 4-0 cu Milan, abia a mai reusit 2 egaluri cu PSG, urmate de 0-4 si 0-3 cu Bayern in primavara. Ma indoiesc ca spaniolii au stat cu urechea sa vada ce zic altii despre esecurile lor… S-au pus pe treaba si au facut 4-0 cu Ajax acum.

silver13 (1 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:19

ptr acciduzzu,nea ovi e cu craiova din toate timpurile…nu-l face rapidist

run away (16 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:27

Domnule Ioanitoaia, nu pot sa cred ca il pretuiti pe Meme Stoica, mizeria asta care da cu pumnul in suporteri, colegi de-ai dumneavoastra ziaristi, este arogant, si in general pus pe scandal mereu. Chiar acum citeam in gazeta cum a facut praf niste mese… La meciuri sta pe banca si se comporta ca un antrenor; nu pot uita faza in care a mers sa dea mana cu antrenorul advers!!! Intr-un fotbal normal cum este cel de aici din UK personaje ca el nici nu au ce cauta in club! Sunt convins ca un om inteligent ca dumneavostra isi da seama ce fel de specimen e acest Stoica si pun „pretuirea” pe seama tactului gazetaresc.

bazileon (167 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 6:26

Cum sa nu fie Stoica pretuit? Pai fara el ar fi luat Unirea si, acum, Steaua, campionatul? Cine mai are ca el priceperea de a seta arbitrii (inclusiv pe unii straini!), abilitatea de a regla fin unele echipe adverse, ori macar de a le deregla iremediabi un fundas sau atacant valoros? Ca sa nu mai vorbesc de desfasurarea de eruditie si umor de la TV ori internet!

Comentează