Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua vrea, dar și poate?

Totul e bine cînd se termină cu bine, ­astfel ar trebui să comenteze suporterii Stelei frumoasa victorie de la Tbilisi. ­Deoarece formația lor de suflet a învins în cele din ­urmă clar, indiscutabil, dar în ­disputa cu un adversar modest, […]

miercuri, 31 iulie 2013, 2:53

Totul e bine cînd se termină cu bine, ­astfel ar trebui să comenteze suporterii Stelei frumoasa victorie de la Tbilisi. ­Deoarece formația lor de suflet a învins în cele din ­urmă clar, indiscutabil, dar în ­disputa cu un adversar modest, care a și ținut-o în șah, de necrezut, vreme de un ceas!  Cît timp georgienii au fost capabili să facă presing și să închidă spațiile spre propriul careu, roș-albaștrii nu s-au regăsit! Cu capul în pămînt, cărau parcă apă cu ciurul!

Practic, din minutul 61, în care Tătărușanu a parat penalty-ul tras prost de Xisco la 0-0, pe teren a rămas o singură echipă. Abia din clipa aceea am început s-o recunoaștem pe campioana României, care a reușit să-și pună în evidență valoarea, tehnica, organizarea și dezinvoltura, toate net superioare. Tocmai pentru că scorul ar fi putut lua proporții, Uhrin jr. ar trebui să se felicite că n-a încasat-o mai rău.

Pe de altă parte, s-ar cuveni și ca Reghe să nu uite ora în care elevii lui au bătut pasul pe loc. În mod special lui Latovlevici, lui N. Stanciu și lui Ad. Popa, altădată cărți cîștigătoare, nu le-a priit gazonul din capitala Georgiei, i-a incomodat.  Gazon pe care, din păcate, dar oarecum previzibil, Nikolici și Piovaccari n-au realizat mai nimic! Scuze, dar primul arată mai degrabă a atlet, a alergător de garduri ori de semifond!

Unii dintre steliști au dezamăgit, iar alții au în­cîntat, lista ultimilor trebuind începută cu provi­dențialul Tătărușanu. În situația în care el n-ar fi blocat șutul lui Xisco, meciul ar fi putut căpăta o turnură neplăcută pentru Steaua. Probabil că ea n-ar fi pierdut, însă ar fi trecut prin emoții și s-arfi văzut silită să tragă din răsputeri în retur.

Mai merită elogiați, obligatoriu, tînărul Gabi ­Iancu, autorul ambelor goluri, și Cr. Tănase, marți mai puțin boem ca de obicei, mai insistent, mai impetuos. Inspirația lui Reghecampf de a-l introduce la pauză pe Gabi Iancu a înclinat decisiv balanța, superevoluția ex-constănțeanului de 19 ani confirmînd părerea lui Hagi că puștiul ar trebui încurajat mai tare, adică titularizat mai des. Cine știe fotbal se pricepe, nu?

Succesul de marți seara a rezolvat problema ­calificării, dar nu și pe cea a perspectivei, asta în varianta în care, conștientă de calitățile ei, Steaua nu se mărginește la Europa League, ci visează la Liga Campionilor. Cu ce are acum, inclusiv în urma plecărilor lui Rusescu și Chiricheș, se descurcă cu adversari de talia lui Vardar Skopje ori Dinamo Tbilisi, a dovedit-o. Dar mai sus, ca să lupte de la egal la egal cu marile forțe continentale, ar trebui să aducă urgent un fundaș central și un atacant de careu. Ciudat însă, după ce l-a luat pe “Prințul” Cristea, s-ar pregăti să mai ia încă un mijlocaș, pe Sînmărtean!

Foarte talentați, deși capri­cioși, aceștia i-ar folosi, dar tot mai bine ­i-ar prinde un stoper și un vîrf de atac. Pentru că lipsa lui Chiri­cheș se va resimți o perioadă ca o rană greu de vindecat, iar Nikolici și Piovaccari nu reprezintă soluții pentru o echipă cu pretenții.

Concret, dacă Steaua se mulțumește cu ce are, atunci e în regulă, rezistă pînă la un anumit nivel, nu se face de rîs. Dacă își propune însă mai mult, trebuie să se miște, să se întărească.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

albu (88 comentarii)  •  31 iulie 2013, 21:08

@george. Ai dreptate ca Tbilisi nu e o formatie modesta. E ultramodesta, in amarata noastra de liga ar termina pe 6-7.

CARCOTASA (5 comentarii)  •  31 iulie 2013, 21:30

m-a blocat inscrisul domnului ioanitoaia. unde e simtul realitatii? are cineva in romania conditiile celor de la dinamo tb.? si bugetul?

v.a. (7 comentarii)  •  31 iulie 2013, 21:34

Da, cand Steaua castiga adversarul e modest… Mai, Ovidiule, du-te domnule si lasa-ma!

dragos (7 comentarii)  •  31 iulie 2013, 22:05

Sunt stelist dar Ovidiu Ioanitaia are dreptate. Steaua a jucat excelent spre final si a batut in deplasare o echipa decenta. Insa pentru a mentine rimtul campionat, UCL are nevoie de un fundas central valoros (Celeban ar fi o solutie) si de un varf cu valoare si goluri multe marcate. Cu Nikolici, eterna mana moarta, si Piovaccari (care promite insa poate dupa 2-3 luni de acomodare) nu putem face fata. E simplu. Ne calificam in grupele UCL ok si apoi ce face? cam asta e teza articolului

Alex (4 comentarii)  •  31 iulie 2013, 22:25

Domnul Ioanitoaia vrea, dar sigur NU poate 🙂

Lipton (14 comentarii)  •  31 iulie 2013, 22:58

Felicitari, sunt de acord cu punctul dumneavoastra de vedere si nu ii inteleg pe cei care comenteaza aiurea pe aici! Mai baieti, mai puneti batista pe tambal, nu suntem chiar toti fraieri!

Laurentiu Cremene (21 comentarii)  •  1 august 2013, 3:50

observatii foarte pertinente ale domnului Ioanitoaia!!! din fericire se pare ca nu pleaca Chiriches!! eu l-as fi adus pe Bokila si nu l-as fi dat pe Rusescu..atnci puteam discuta cu la alte nivele…puturosl Cristea nu e de Steaua!!!

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  1 august 2013, 4:59

Ce tot ”campioana Georgiei”, ”campioana Georgiei”???
Maaaaare echipă, auziți?
Păi, cu aceeași jucători anul trecut nici n-a prins un loc de Europa!!!
Iar de scos din Europa, în ultimii ani i-au scos pe georgieni fix AEK Atena, Sturm Graz și Țrvena Zvezda Belgrad. De ce ar fi 5teaua mai slabă ca estea 3???

utraian (123 comentarii)  •  1 august 2013, 5:30

Hagi are interes direct ca Iancu sa fie titularizat mai des la Steaua. A si recunoscut ca va obtine un anumit procent (cum e si normal) din evenctuala vanzare a lui Iancu. In aceste conditii, nu are cum sa fie obiectiv.

Iancu a facut un joc bun, dar daca da randament mai bun deocamdata din postura de rezerva??
Oricum e tanar, cu tot viitorul inainte…Om trai si-om vedea ce se va alege de el. Deocamdata este doar Iancu, nu Raul Gonzales cum rau face Hagi ca-l alinta.
Trebuie sa invete umilinta inainte sa stea pe tron.

Radu (108 comentarii)  •  1 august 2013, 7:31

D-le Ioanitoaia felicitari! Multa lume critica presa sportiva pentru calitatea stirilor si lipsa analizei. Eu cred ca analiza pe care dl Ioanitoaia o face este pertinenta si de bun simt si corecta, in ultima instanta, fata de Steaua. Daca Steaua vrea mai sus in cupele europene trebuie sa stie sa-si vada greselile si slabiciunile. Numai asa le poti corecta sau controla. Si are nevoie de intariri. Ne bucuram pentru seria de rezultate foarte bune. Dar asta nu inseamna sa ne pierdem luciditatea. Pana la urma care e obiectivul? Sa avem rezultate bune acum vara sau in toamna si primavara?
In ceea ce priveste jucatorii nou adusi eu zic sa nu ne hazardam cu judecati de valoare. Piovacari mai are nevoie de timp de acomodare. Are o varsta si nici nu a prea fost prin alte tari deci sa-l mai lasam sa se acomodeze. Iancu a fost o surpriza placuta dar trebuie sa confirme. La fel si Stanciu. Mie cei doi imi par adevaratul castig din aceasta vara. Printul, sa vedem. Daca ii dai o sansa lui Piovacari de ce sa nu-i dai si lui. Din cate am vazut Reghe stie si sa dea afara fara prea multe probleme atunci cand cineva nu se tine de treaba. Reghe l-a incurajat. Acum mingea e in curtea lui Cristea. Vrea bine, nu, liber la fetite.

gogu (7 comentarii)  •  1 august 2013, 9:32

Domnul Ioanitoaia e suparat ca n-a fost steaua exclusa din cupele europene asa cum a tot scris o gramada de articole inainte de judecarea uefa….asa ca e de inteles pozitia de carcotas…..lasati-l sa laude pe dinamo, rapid cfr si pe cine o mai vrea….daca nici acum steaua nu joaca fotbal n-avem ce sa discutam

Marean (270 comentarii)  •  1 august 2013, 9:46

Articol excelent, e parerea unui stelist infocat. Numai pustii de 16 ani pretind altceva..

Marcus (279 comentarii)  •  1 august 2013, 9:49

De acord cu #60 Radu. Analiza pertinenta, felicitari.

eleven (1 comentarii)  •  1 august 2013, 9:56

Singurul care vrea dar nu poate este ioanitoia…

valentin passcu (23 comentarii)  •  1 august 2013, 10:24

Nea Ovi, te cunosc de ani de zile şi te apreciez pentru cunoştinţele şi experienţa în domeniu. Aceste atuuri, îţi permit ca de cîte ori doreşti şi eşti dispus, să realizezi articole interesante chiar cu rol instructiv pentru colegii mai tineri şi neexperimentaţi. Materialul de faţă se doreşte a fi o analiză a ultimului joc al Stelei cel de la Tbilisi dar mai ales a lotului Stelei în perspectiva viitoarei campanii europene. Nea Ovi mata eşti vulpoi bătrîn să nu cunoşti că un astfel de meci are o încărcătură psihică mare şi de aici se impun unele măsuri menite să atingă scopul. Toate ziarele inclusiv mătăluţă pînă la ora meciului priveaţi cu temere această partidă afirmînd la unison că Tbilisi este o echipă puternică, cu şanse egale la calificare. Deci erau temeri justificate şi de performanţele din ultimele meciuri şi mai ales de antrenorul său. Mulţi o vedeau pe Steaua pierzînd la Tbilisi şi chiar eliminată. Acum toţi acei cronicari negativişti întorc pagina şi zic că Dinamo Tbilisi este o echipă slabă fără şanse de calificare, încercînd de fapt diminuarea meritelor acestei minunate echipe Steaua. Dar aceşti negativişti, inclusiv mătăluţă, nu analizeazaţi cifrele meciului. Luaţi în calcul numai acel penalti ratat de gazde. Nea Ovi cifrele din caseta tehnică te cam contrazic cu privire la desfăşurarea partidei. Dar vorbesc de cifrele edificatoare nu de cornere, şuturi pe poartă, şuturi pe lîngă poartă, şuturi cu latul, şutul cu gurguiul (şpiţ), şutul cu stîngul sau cu dreptrul sau cu capul. Mă refer la posesie şi la imensele ocazii ratate de Tănase, Chiricheş (2), Nicolici, Piovacari, Bourceanu, Popa, Sukala . Şi vorbesc aici de ocazii clare, imense, care ofereau posibilitatea de a înscrie mai ceva decît un penalti. În schimb gazdele în afară de 11 m au mai beneficiat de o singură ocazie mai clară acea care la o degajare a fundaşului nostru mingea la lovit în umăr pe un atacant al lor şi a scăpat singur în careu. . După cele expuse de mine mai sunteţi aşa de convins că acel penalti ratat a influenţat partida? Să vă mai spun ceva. Nimeni inclusiv dvs. nu luaţi în calcul că Steaua are la ora actuală un antrenor de calibru, care prin tactica abordată poate hotărî de unul singur soarta unei partide. Steaua nu a forţat acea oră invocată de dvs. deliberat. Se aştepta la căderea fizică a gazdelor urmată de tăvălugul bine ştiut. Reghe a studiat adversarul şi cunoştea faptul că partea lor dreaptă este mai şubredă decît stînga. Deliberat Steaua a desfăşurat majoritatea acţiunilor pe parte stîngă ştiut faptul că este mai sudată şi mai periculoasă. În acelaşi timp însă exista posibilitatea ca gazdele să lase descoperit flancul lor stîng şi să-i prindem descoperiţi prin Popa şi Nicolici. Popa este adevărat că a prins o zi mai slabă dar dacă revedeţi meciul este uşor de observat că nici nu a fost jucat deliberat. Tănase, Lato şi mai puţin Stanciu au făcut legea pe stînga. Era uşor de observat că Nicolici, care de obicei juca mai în stînga a fost trecut mai pe dreapta pentru a nu aglomera jocul lui Tănase şi Lato. În altă ordine de idei Chiricheş avansa foarte des iar în situaţia asta Georgevski strîngea pe centru şi nu mai avansa des pe aripă pentru a combina cu Popa. De aici şi randamentul mai slab a lui Popa. Cu cine să combine? Stanciu a jucat undeva mai spre stînga. Piovacarii a avansat în faţa porţii forţînd apărătorii centrali să stîngă mai mult iar Iancu în schimb a fost mai centralizat şi mai retras prin acesta reuşind să aerisească mai mult partea stîngă unde Tănase a strălucit. Deci nu mai tot afirmaţi că alta era soarta partidei dacă nu ratau ei 11 m că nu aveţi dreptate. Doar cunoaşteţi foarte bine că Steaua în ultimele 30 de minute se transformă în tăvălug pe fondul unei foarte bune pregătiri fizice şi oboselii adversarilor. Şi pregătirea psihică face parte din joc şi mai ales din nivelul unei echipe. În fond Tătăruşanu era pus în poartă de sperietoare? Nu era acolo să apere? Nu juca?
Care este rolul unui portar? Ia revedeţi meciul şi număraţi cîte mingii de gol a scos portarul lor?. Ce se întîmpla dacă şi steliştii cădeau psihic că nu au dat gol? Şi nu unul ci vro 6 -7.
Cît priveşte întăririle ai şi nu ai dreptate. Nu ai pentru că îmi aduc aminte că sezonul trecut cam tot cu lotul acesta am ajuns acolo sus unde cineva ne iubeşte. Îţi dau dreptate însă că se impune aducerea a încă unui fundaş central. Indiferent dacă pleacă sau nu Chiri. O echipă mare are nevoie de cel puţin 4 fundaşi centrali. Pot interveni accidentări, cartonaşe şi inclusiv suspendări, oboseala, scăderi de formă etc. Acelaşi lucru şi la un atacant. Nu de alta dar acest lucru i-ar întări şi mai mult. ŞI SĂ FII SIGUR NEA OVI CĂ STEAUA VREA ŞI MAI ALES POATE.
Nea Ovi acum să trec la concluzii. Principala concluzie este că echipa matale de suflet este în suferinţă mare şi mai mult nu se prea vede lumina de la capătul tunelului. Majoritatea ziariştilor aşa zişi sportivi sunt împotriva Stelei. Majoritatea vorbesc din obligaţie frumos de Steaua pentru că nu au alte subiecte deci nu au obiectul muncii. Mai dăi ceva cu Tg Jiu, cu Astra, cu Petrolul şi cam atît. Restul …..o apă şi-un pămînt. Dar necazul cel mare este că majoritatea acestor colegi ai dvs. roşi de invidie şi de educaţie profesionistă încearcă prin fel şi fel de metode destabilizarea atmosferei din sînul echipei Steaua. Fel şi fel de minciuni, de interviuri inexistente, de declaraţii închipuite, de atacuri la persoane, de scandaluri etc. Dezinformare în loc de INFORMARE. Au uitat pentru ce au ales această meserie. Au uita că sunt în slujba cititorului. Au uitat că noi, cititorii dăm notele. Succes Stelei în continuare.

Nea Ovi, te cunosc de ani de zile şi te apreciez pentru cunoştinţele şi experienţa în domeniu. Aceste atuuri, îţi permit ca de cîte ori doreşti şi eşti dispus, să realizezi articole interesante chiar cu rol instructiv pentru colegii mai tineri şi neexperimentaţi. Materialul de faţă se doreşte a fi o analiză a ultimului joc al Stelei cel de la Tbilisi dar mai ales a lotului Stelei în perspectiva viitoarei campanii europene. Nea Ovi mata eşti vulpoi bătrîn să nu cunoşti că un astfel de meci are o încărcătură psihică mare şi de aici se impun unele măsuri menite să atingă scopul. Toate ziarele inclusiv mătăluţă pînă la ora meciului priveaţi cu temere această partidă afirmînd la unison că Tbilisi este o echipă puternică, cu şanse egale la calificare. Deci erau temeri justificate şi de performanţele din ultimele meciuri şi mai ales de antrenorul său. Mulţi o vedeau pe Steaua pierzînd la Tbilisi şi chiar eliminată. Acum toţi acei cronicari negativişti întorc pagina şi zic că Dinamo Tbilisi este o echipă slabă fără şanse de calificare, încercînd de fapt diminuarea meritelor acestei minunate echipe Steaua. Dar aceşti negativişti, inclusiv mătăluţă, nu analizeazaţi cifrele meciului. Luaţi în calcul numai acel penalti ratat de gazde. Nea Ovi cifrele din caseta tehnică te cam contrazic cu privire la desfăşurarea partidei. Dar vorbesc de cifrele edificatoare nu de cornere, şuturi pe poartă, şuturi pe lîngă poartă, şuturi cu latul, şutul cu gurguiul (şpiţ), şutul cu stîngul sau cu dreptrul sau cu capul. Mă refer la posesie şi la imensele ocazii ratate de Tănase, Chiricheş (2), Nicolici, Piovacari, Bourceanu, Popa, Sukala (2). Şi vorbesc aici de ocazii CLARE, imense, care ofereau posibilitatea de a înscrie mai ceva decît un penalti. În schimb gazdele în afară de 11 m au mai beneficiat de o singură ocazie mai clară acea care la o degajare a fundaşului nostru mingea la lovit în umăr pe un atacant al lor şi a scăpat singur în careu. După cele expuse de mine mai sunteţi aşa de convins că acel penalti ratat a influenţat partida? Să vă mai spun ceva. Nimeni inclusiv dvs. nu luaţi în calcul că Steaua are la ora actuală un antrenor de calibru, care prin tactica abordată poate hotărî de unul singur soarta unei partide. Steaua nu a forţat acea oră invocată de dvs. deliberat. Se aştepta la căderea fizică a gazdelor urmată de tăvălugul bine ştiut. Reghe a studiat adversarul şi cunoştea faptul că partea lor dreaptă este mai şubredă decît stînga. Deliberat Steaua a desfăşurat majoritatea acţiunilor pe parte stîngă ştiut faptul că este mai sudată şi mai periculoasă. În acelaşi timp însă exista posibilitatea ca gazdele să lase descoperit flancul lor stîng şi să-i prindem descoperiţi prin Popa şi Nicolici. Popa este adevărat că a prins o zi mai slabă dar dacă revedeţi meciul este uşor de observat că nici nu a fost jucat deliberat. Tănase, Lato şi mai puţin Stanciu au făcut legea pe stînga. Era uşor de observat că Nicolici, care de obicei juca mai în stînga a fost trecut mai pe dreapta pentru a nu aglomera jocul lui Tănase şi Lato. În altă ordine de idei Chiricheş avansa foarte des iar în situaţia asta Georgevski strîngea apărarea pe centru şi nu mai avansa des pe aripă pentru a combina cu Popa. De aici şi randamentul mai slab a lui Popa. Cu cine să combine? Stanciu a jucat undeva mai spre stînga. Piovacarii a avansat în faţa porţii forţînd apărătorii centrali să stîngă mai mult, iar Iancu în schimb a fost mai centralizat şi mai retras prin acesta reuşind să aerisească mai mult partea stîngă unde Tănase a strălucit. Deci nu mai tot afirmaţi că alta era soarta partidei dacă nu ratau ei 11 m că nu aveţi dreptate. Doar cunoaşteţi foarte bine că Steaua în ultimele 30 de minute se transformă în tăvălug pe fondul unei foarte bune pregătiri fizice şi oboselii adversarilor. Şi pregătirea psihică face parte din joc şi mai ales din nivelul unei echipe. În fond Tătăruşanu era pus în poartă de sperietoare? Nu era acolo să apere? Nu juca?
Care este rolul unui portar? Ia revedeţi meciul şi număraţi cîte mingii de gol a scos portarul lor? A apărat cam 6 – 7 penaltiuri. Ce se întîmpla dacă şi steliştii cădeau psihic că nu au dat gol? Şi nu unul ci vro 6 -7. Cît priveşte întăririle ai şi nu ai dreptate. Nu ai pentru că îmi aduc aminte că sezonul trecut cam tot cu lotul acesta am ajuns acolo sus unde cineva ne iubeşte. Îţi dau dreptate însă că se impune aducerea a încă unui fundaş central. Indiferent dacă pleacă sau nu Chiri. O echipă mare are nevoie de cel puţin 4 fundaşi centrali. Pot interveni accidentări, cartonaşe şi inclusiv suspendări, oboseala, scăderi de formă etc. Acelaşi lucru şi la un atacant. Nu de alta dar acest lucru i-ar întări şi mai mult. ŞI SĂ FII SIGUR NEA OVI CĂ STEAUA VREA ŞI MAI ALES POATE.
Nea Ovi acum să trec la concluzii. Principala concluzie este că echipa matale de suflet este în suferinţă mare şi mai mult nu se prea vede lumina de la capătul tunelului. Majoritatea ziariştilor aşa zişi sportivi sunt împotriva Stelei. Majoritatea vorbesc din obligaţie frumos de Steaua pentru că nu au alte subiecte deci nu au obiectul muncii. Mai dăi ceva cu Tg Jiu, cu Astra, cu Petrolul şi cam atît. Restul …..o apă şi-un pămînt. Dar necazul cel mare este că majoritatea acestor colegi ai dvs. roşi de invidie şi de lipsiţi de o minimă educaţie profesionistă încearcă prin fel şi fel de metode destabilizarea atmosferei din sînul echipei Steaua. Fel şi fel de minciuni, de interviuri inexistente, de declaraţii închipuite, de atacuri la persoane, de scandaluri etc. Dezinformare în loc de INFORMARE. Au uitat pentru ce au ales această meserie. Au uita că sunt în slujba cititorului. Au uitat că noi, cititorii dăm notele. Succes Stelei în continuare.

valentin passcu (23 comentarii)  •  1 august 2013, 10:34

Nea Ovi am uitat un lucru : MULTĂ SĂNĂTATE ÎŢI DORESC!
Acum observ că din eroare postarea mea apare de două ori.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 august 2013, 11:29

Stimate Domn OI, Ovidiu Ioanit oaia, stim ca nu sinteti stelist, dar aveti un nume predestinat. Domnul a dat sa mai fie unul care sa-i lase in pace pe MM si scumpa de Anna-Maria, sa comenteze obiectiv si sa critice constructiv. Sint convins ca stiti raspunsul la intrebare. Steaua a fost mereu o familie.
Nicolici vede intr-o secunda ca nu e apreciat, are aceleasi ezitari ca atunci cind trebuie sa sara 10 cm, cind el poate 60. Are o dorinta imensa de a apartine Stelei, aratata si in ultimele meciuri. De aceea n-as fi de acord ca el sa fie neglijat, sa plece, pina nu ajunge om de baza, asa cum vrea fara indoiala. Ii trebuie exercitii de mobilitate si incredere. Mai are timp.
Daca l-ati fi vazut pe Iancu, in primele meciuri din acest sezon, ati fi stiut ca va marca. Daca ati fi vazut forta emanata de cei din jurul lui Tata, Bourceanu si Tanase, comparabil cu Steaua 86, n-ati mai fi avut emotii. Dar in 86 era o lume previzibila, nu erai arestat daca cineva iti fura masina, daca faceai un schimb cu Puterea, iar premierea, sa promiti !!! (nu sa dai) bani unor jigodii ca sa-si apere sansele, inca nu era inventata. Nici metoda Bilica. E greu cind toate jagardelele sint impotriva, cind singurul care baga bani se poate astepta la orice. Emotii ne dau doar criminalii, hotii si blatistii care se martirizeaza intre ei.
Desigur Stelei i-ar mai trebui putina sustinere politica, macar a Primariei, asa cum au toate celelalte echipe si macar inca un atacant.
Trebuie sa ai ochelari de cal, sa nu te recunosti in „Oglinda“, sa nu vezi ca Lato e fotbalist, ataca si alearga pentru ca poate, pentru ca Steaua nu sta numai cu fundul in poarta. La reprezentativa hotilor si blatistilor nu are ce cauta nici un stelist. S-o faca hotii si blatistii care sustin si finanteaza echipe pentru aducerea de Africani si Posirca de Porto.

PS Steaua trebuie sa inteleaga ca trebuie sa-i faca o asigurare lui Chiriches. Iar Chiriches are obigatii la Steaua si trebuie sa-si cunoasca valoarea. Ce daca vine din Romania? Ce daca Sticlele exportate se intorc cu coada intre picioare? Doar 8 milioane? Pun pariu cu oricine ca pina in iarna cota stelistilor va creste, iar Chiriches va putea cere peste 2 milioane pe an. Daca se respecta si ne respecta. Sa mai dea citeva goluri si in CL, sa arate ca nu e intimplator, sa-i invete minte, sa poarte tricoul cu nr. 20 de milioane.

polistul (17 comentarii)  •  1 august 2013, 11:58

Pt Utaraian..corect….hagi din pacate ne dezamageste tot mai des…

NASCUT PENTRU A FI STELIST (9 comentarii)  •  1 august 2013, 16:16

Bre,nea Ovi,daca Steaua joaca finala de cupa europeana poti,te rog mult,sa nu gasesti si atunci noduri papurii.Steaua este,daca din cauza varstei inaintate ai uitat,campioana Romaniei…,nu campioni in Spania,Germania sau Italia.Steaua are buget,unul dintre cele mai mari din tarisoara asta,de 8-10 mil.”Adversarul modest” pe care inainte de meci ati stiut(vrut) sa-l urcati in „stele” a avut in tot meciul 3(trei) ocazii.Matale fa o sedinta de sumar si ai sa vezi ca multi,daca nu majoritatea subalternilor or sa sustina ca un meci de fotbal are 90 min.Pe cuvant!Vochin,Vochin,trebuie sa stie ca Steaua are voie sa joace cu portar,cu Tatarusanu,intreaba-l!Nu stiu,o sa ramana un mister,daca are voie si sa apere un penalty.Noi,Steaua,o sa ne luptam de la egal la egal cu marile forte ale comtinentului cand Marea Neagra se va numi Mediterana,cand vom fi un fost popor colonizator si nu colonizat,cand centrele culturale,financiare si politice vor fi la Bucuresti,cand ne vom invecina cu Atlanticul si cand GSP se va numi Marca.Pana atunci ne bucuram si noi de victorii mici,daca ne dati voie dumneavoastra,presa.Nu te inteleg bre,ai ajuns la o varsta la care ar trebuii sa plutesti peste interese marunte,sa scrii pentru eternitate,atat cat poate fi in presa sportiva,sa-ti depasesti sentimentele in detrimentul mentalului si sa ne bucuri cu intelepciunea acumulata.Chiar totul,totul pe aceasta lume,pana la sfarsit,se rezuma doar material?Lasa bre ura…,macina suflete.

Viktor (278 comentarii)  •  1 august 2013, 16:53

@17 Nentori. Ar fi timpul sa te cauti la medici ca sa intelegem si noi ce vrei sa spui.

Jeannot (40 comentarii)  •  1 august 2013, 17:01

Haideti sa nu ne furam caciula singuri, atata poate, nu foarte mult.

Aristotel (167 comentarii)  •  1 august 2013, 20:02

Cum era reclama aia ? Parca, ” Daca vrei, poti ! ” ori ; ” Daca poti, vrea ! ” In privinta Stelei, ea vrea, dar nu prea mai poate ! Apar din ce in ce mai des nemultumirile printre jucatori, din cauza regimului auster in care sunt obligati sa joace ! Jucatorii nu sunt roboti, sunt oameni , nu va spun ceva nou ! Tin minte, ca marele antrenor Stefan Covaci ( sau Kovacs?! ) cand antrena in Olanda, Inaintea meciurilor importante ale nationalei Olandei, niciodata nu tinea jucatorii in cantonamente… La nedumerirea unui ziarist roman,el a spus, ca jucatorii lui sunt profesionisti si fiecare este constient ca daca nu se mentine in forma, si face excese in timpul liber, automat altul ii ia locul in echipa ! Pai, la noi, si la toaleta sunt urmariti… Nu este exclus ca tocmai de aia noi nu avem rezultate notabile in fotbal . Bine, si constiinta jucatorului la noi, este alta ! Daca ii lasi pe Mutu si pe Tamas sa faca ce vor in cantonamente, se fac pulbere…

Comentează