Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Prietenie stricată

Sîmbătă, înaintea întîlnirii de la Piatra Neamț dintre Ceahlăul și FC Vaslui, cîteva case de pariuri au scos meciul respectiv din program! S-a zvonit că acesta va fi unul strategic, aranjat, în sensul în care formația oaspete, lipsită de griji, […]

marți, 14 mai 2013, 2:54

Sîmbătă, înaintea întîlnirii de la Piatra Neamț dintre Ceahlăul și FC Vaslui, cîteva case de pariuri au scos meciul respectiv din program! S-a zvonit că acesta va fi unul strategic, aranjat, în sensul în care formația oaspete, lipsită de griji, dar și de veleități, îi va ceda 3 puncte celei gazdă, amenințată serios cu retrogradarea.

Bănuielile erau alimentate și de presupunerea că Adrian Porumboiu nu-și va lăsa la greu vechiul amic, ci va încerca să-i dea o mînă de ajutor lui Gheorghe Ștefan-Pinalti. Nu părea exclus să se întîmple așa și ­pentru că rezultatul nu interesa în mod deosebit echipa vizitatoare. Indiferent de scor, ea ­rămînea pe locul 6 în Liga 1, nici nu urca, nici nu cobora în clasament.

Cine a prezis că va fi blat la Piatra Neamț a calculat însă greșit. Vasluiul a jucat serios și, net superioară, a învins cu 2-0, încurcîndu-i astfel și mai rău viața Ceahlăului, obligat să trăiască finalul de stagiune cu sufletul la gură, pe buza prăpastiei. Nervos și neliniștit, Ștefan nu numai că s-a grăbit să-l ­schimbe pe antrenorul Enache, dar s-ar fi certat la cuțite și cu Porumboiu! Ar fi stricat ­prietenia cu acesta deoarece nu se aștepta ca tocmai el să-i facă o asemenea figură!

Dincolo de supărarea primarului nemțean, să consemnăm fair-play-ul Vasluiului, al celor din teren, de pe bancă și din lojă, să-l consemnăm fără să-l ridicăm în slăvi întrucît normalitatea nu trebuie lăudată. Nu trebuie și nu merită.

Pe de altă parte, faptul că partida de sub Pietricica a fost corectă, nu cusută cu ață albă, constituie un semn menit să ateste că fotbalul nostru nu se mai pretează la mînăriile din epoca de glorie a Cooperativei. Deși semnele de acest gen sînt încă răzlețe și, din păcate, nu totdeauna foarte convingătoare, se poate afirma însă că, dacă n-a dispărut, Cooperativa a pierdut mult din anvergura, din forța și din tupeul de altădată.

Că tot a venit vorba, să ne reamintim că, spre a prinde ultimul tren de Europa League, Vasluiul avea nevoie ca Astra Giurgiu să se împiedice duminică, acasă, de Rapid. Să nu cîștige, și un egal menținînd echipa pregătită de Gabi Balint în cursa continentală. După un final dramatic, Astra a învins, cu observația că Bukari a înscris golul de 3-2 în minutul 93 la capătul unei faze în care s-ar fi impus ca asistentul Ovidiu Artene să semnalizeze ofsaidul de 2 metri al lui De Amorim, care n-a jucat mingea, dar a participat la acțiune!

Știți cumva în ce oraș locuiește asistentul în culpă? Ei bine, e chiar din Vaslui!

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:08

Pai daca normalitatea nu trebuie laudata, de ce ati mai scris acest editorial?

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:08

Pai daca normalitatea nu trebuie laudata, de ce ati mai scris acest editorial?

live (6 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:14

Cooperativa n-a disparut se reuneste la fiecare termen in justitie. Probabil cooperativa se va termina in acelasi moment cu finalizarea acestui proces.

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:15

Bietul asistent… n-are acum zile prea fericite pe-acasa :))

Aral (104 comentarii)  •  14 mai 2013, 15:20

Da, dar cu o floare nu se face primavara

Neatu (5 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:08

@Steaua1986forever. Dl Ioanitoaia a scris articolul asta ca sa intrebe prostii, ai inteles? Voua nu va mai ajunge, ati vrea articole numai despre Steoaia de parca ar fi castigat Champions League.

Munty (2 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:12

Aveti dreptate si eu as fi jurat ca Porumbelul ii va da meciul lui Pinalty. Felicitari Vasluiului ca nu a stat capra.

Vissu (88 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:15

Nea Ovi, daca ai scris mata ca s-au certat probabil ca s-au batut la stadion, s-au injurat si s-au scuipat la cat e Stefan de agresiv cand se enerveaza. Oricum a primit o lectie.

ss (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:33

care e leagtura intre Ceahlaul si Vaslui in ce priveste cooperativa, Vaslui la acel moment nu exista in fotbalul romanesc?!!!! Pt. informarea unor frustrati necunoscatori deoarece sunt prea tineri si prea loseri ar trebui precizat ca acea cooperativa avea in prim plan Bistrita si Ceahlaul iar datorita neapartenentei la acea jalnica intelegere Otelul era mereu vanata de Pinalty si Padureanu….de 2 ani se mananca ceva maroniu si urat mirositor ca galatenii ar fi facut si ei parte, e datoria celor care stiu sa mentioneze adevarul! Incetati cu controversele si aduceti in prim plan adeavarul…..cel putin, ziaristii respectabili! Nu ar fi corect asa domnule Ioanitoaia?

Victor (278 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:42

De acord cu Neatu, sa nu treaca o zi fara ca GSP sa nu ii ridice statuie Stelei, lui JJ si lui MM. Domnule Ioanitoaia, nu ne dezamagiti!

Mihnea (47 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:46

Ss, numai tu poti crede ca din coperativa au facut parte numai doua cluburi, nu si Steaua si Dinamo care conduceau caruta. Iar Otelul a luat titlul pe bune, nu mao omori! Ori esti naiv, ori esti altfel…

mda (28 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:54

Titlul gresit, Vasluiul n-a stricat nimic nimanui, vasluienii au jucat pentru ei, pentru ca, culmea culmilor, tocmai autorul acestui articol face la sfarsit referire ca Vaslui putea prinde ultimul tren spre Europa in cazul ca Astra nu castiga.

iorgulescu (3 comentarii)  •  14 mai 2013, 16:57

sistemul cooperativei nu va putea fi combatut definitiv a fost o scapare,o eroare,iar acea eroare s-a numit balint si porumboiu.restul este asa cum il stim si il stiti,se vor mai face blaturi iar un mare blatist este eugen trica care joaca la pariuri la sarbi pe scor exact

Cheetah (2118 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:06

Da, Maestrul evidentiaza aici semne clare ale incetarii vechii Cooperative din fotbal, mai degraba decit a lauda normalitatea.
Asta cu toate ca inca ar trebui laudata pina vom reusi sa ne schimbam in bine definitiv si irevocabil.

falconeti (15 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:07

ce sa mai comentam ca voi alegeti ce va place sa nu suparati strgoii.

buratinos (24 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:11

steaua 1986.

Esti redus rau prietene, nici nu ma mir de asta, spune-mi cu cine tii ca sa stiu ce scoti din gura.

Leo (53 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:15

@Mda, cine a zis altceva decat ca Vasluiul a jucat pentru el si nu pentru Ceahlaul? Orice ai crede nu poti nega evidenta. PS. Chestia cu Trica merita retinuta, dar exista si dovezi sau doar vorbe?

UE Becali (106 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:21

Pai hotaraste-te, ori vaslui nu are ce pierde, ori trage la cupe europene? aia doi s-au certat ca ei batusera palma la blat, dar Balint nu s-a bagat. Urmeaza debarcarea lui Eminescu.

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:28

Nu va agitati degeaba pe internet,ca gasca lui nasu si mitica (cooperativa si cotizantii) stiu deja ca nu va retrograda decit ultimul loc,impreuna cu cele 3 echipe care nu au luat licenta!In rest,totul este doar asa o farsa cum obisnuieste liga si frf sa faca la sfirsit de campionat!Hai Farul!

gilos (328 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:30

Daca tot vorbiti de Cooperativa, de ce nu luati atitudine impotriva celor doi mari aranjori din fruntea fotbalului romanesc, Sandu si Dragomir, care sfideaza legea si vor sa inventeze tertipuri de a pastra in Liga I echipe care nu si-au luat licenta ( Rapid si U Cluj ) ???
Adica, unii sunt prosti (cum e Hagi la Constanta ) si-si platesc taxele si impozitele ca sa ia licenta, iar altii cu pile la Comisii si la cei doi mari conducatori, se pot fofila si-si pot bate joc de toate regulamentele, nu-i asa ?

Rebel”U” (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:36

ioanitoaia e pe dinafara. vaslui a batut ceahlaul sa ajute iasiul cu care va pierde in ultima etapa daca iasiul va avea sanse de evitarea matineului… etapa 33 decide tot in cazul iasiului(la iasi merge k patron porumboiu corect?) si mai sunt cateva rezultate „ciudate”(de genul iti dau punctele le dai pe urma la ceilalti) le gasiti singuri…

Dani (78 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:40

Cooperativa exista in continuare si este chiar mai activa, dar s-a mutat in curtea altora. Priviti doar citeva meciuri ale Mediasului ori Chiajnei si va veti lamuri. Uneori, in meciurile „bucurestenelor”, fundasii adversi seamana cu niste particule in suspensie…se ciocnesc intre ei mai rau decit in miscarea browniana.
In ce priveste Ceahlaul, trebuie subliniat ca „Pinalty” e zgomotos, uneori mirlan, dar nu e prost. Si-a facut socotelile si stie si el ca jucind doi ani in B si unul in A pot iesi bani frumosi. In B cresti jucatori tineri, in A ii vinzi. Apoi o iei de la capat. Acelasi lucru e valabil si la Bistrita. CFR-ul e la un nivel oarecum superior: creste jucatori straini in A si ii vinde dupa un sezon de CL pe ani buni…si exemplele pot continua. Acum, fotbalul a incetat sa mai fie o disciplina sportiva, este o industrie. Profitul „a luat fata” performantei, iar un management bun poate fi considerat o gaina cu oua de aur. Cine sacrifica gaina cu oua de aur pentru a o face friptura? Performanta medie o fi ea buna la gust, dar nu tine de foame in vremuri de asa-zisa criza…

John (564 comentarii)  •  14 mai 2013, 18:08

@UE Becali. Alt fante de mahala. Iar Porumboiu nu va ajunge niciodata la Iasi, astea sunt fumigene pentru fraieri. Pe Ioanitoaia nu il duci cu presul decat daca vrea. Acum nu vrea..

Marcus (279 comentarii)  •  14 mai 2013, 19:00

Alo, in ce naibii de cooperativa e Chiajna daca retrogradeaza, evident ca nu e in niciuna. Privitor la Pinalty, baga bani, dar spre deosebire de Porumboiu nu bsga de la el, ci de la primarie.

groparu (52 comentarii)  •  14 mai 2013, 19:19

Cert e ca si cei de federatie si liga au partea lor de vina. Chiar una mare de tot Te apuci tu sa anunti cu doar citeva etape de final ca echipele cutare si cutare nu au luat licenta si ca vor juca in B in viitorul campionat. Pai e normal sa apara rezultate dubioase deoarece echipele vizate sa nu capete licenta nu mai au nimic de pierdut si pot apare arnjamente de culise.

doze (29 comentarii)  •  14 mai 2013, 19:25

momeala pentru prosti. normal, cateva case scot meciul, altii scad cotele iar prostii se duc sa doneze.

Miki (390 comentarii)  •  14 mai 2013, 19:37

Nea Ovidiu, consideri jocul dintre Piatra Neamț și Vaslui o dovadă că în campionatul nostru nu se mai fac aranjamente? Cam subțirică logica și cam știu unde bați, de aceea te întreb: cum se face că despre blaturile lui Dinamo (cel mai mare beneficiar în materie), fie ele consumate și evidente, sau doar prezumtive, nu scrii și nu vorbești niciodată?

Ursu (8 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:01

Miki, care meci al lui Dinamo din ultimii ani a fost aranjat? Nu iti place Dinamo si nici mie, dar vino cu exemple, nu cu acuze nefondate. Nu discutam despre acum 10-12 ani, vorbim de prezent. Daca aranja meciuri mai castiga si Dinamo un campionat.

Tudorache (179 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:08

Varianta cu Porumboiu la Iasi e o inventie de presa marca GSP. Acolo sef e primarul Nichita, iar Porumboiu nu va accepta niciodata ca pe banii lui sa fie mana a doua. Fac prinsoare cu cine vrea si pe oricat ca nu se va intampla ast.Ioanitoaia, care e prieten bun cu Porumboiu de ani si ani stie mai bine.

solomon (5 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:18

„felicitari Vasluiului” pffff,ce creduli!am spus inainte de meci ca acestia vor lupta pt Iasi,ca au stat capra cu 2 et inainte cu „u”,pt ca acestia sa piarda meciul cu iesenii(asa a fost),ca sa ajunga taranoiul intr-un oras mare,in liga1,nu a 2-a.Sa vedeti circ la Iasi-Gaz metan,apoi meciul dracu’ Ceahlaul- iasi,pt ca in et 34 iasi-vaslui(ghici cine bate,in functie de meciul anterior).Coreeeect Porumbelu asta,zau!

radu (4 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:24

domnul ovidiu, l ati vazut pe Dolha aseara? mi ar placea un editorial si despre meciul respectiv si depre prestatia lui Dolha (minunatele sale plonjoane cu intirziere la singurele suturi pe poarta). nu o sa scrieti nimic, pentru ca si dumneavoastra va doriti ca Viitorul sa nu retrogradeze.
PS Si eu imi doresc, dar vad.

solomon (5 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:26

Dar sper ca Ceahlaul sa-i strice stiuletoiului planul pt anul asta!am fost la toate meciurile vasluiului in europa,aici la Piatra,dar NICIODATA n-au fost mai motivati vasluienii.Mamaaa,ce se mai bucurau cei din galeria lor.Ei nu stiu,saracii,ca-i posibil ca aceasta victorie sa insemne lasarea lor de izbeliste,fara patron,deci viitor sumbru.Hai Ceahlaul,et 33!Cu ce-i mai poti ajuta pe „muraturile” din Iasi,atunci,tarane!

danutzu (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:41

Maestre sper sa consemnezi „fair-play-ul” Vasluiului si in ultima etapa Iasi-Vaslui, asta asa pentru noi astia mai nestiutori.
ps: Nu cred si nici mata nu crezi ca Pinalti ia sugerat lui Porumboiu sa se predea sub Pietricica…asta e in mintea unora dintre chibiti sau ziaristi mai slabi de inger!

janpitesti (254 comentarii)  •  14 mai 2013, 20:53

timpurile se schimba mereu.orcum nu mai avem fotbal adevarat ca pe vremuri.toti fraericii sunt in divizia a. rusine.. hai fc arges.

bazileon (167 comentarii)  •  14 mai 2013, 21:01

Negoita a fost ironic iar Dinu, pacat de balazonul de fotbalist, este execrabil. Sa taca sau sa plece (si sa critice cat vrea!). Administrator delegat, ha!

dan (19 comentarii)  •  14 mai 2013, 21:45

cooperativa incepe in sezonul viitor : botosani,iasi,vaslui neamt ele vor dicta in campionat

Avram Iancu (23 comentarii)  •  14 mai 2013, 23:05

Daca te uiti pe program, Iasiul are mari sanse sa scape, dar nu cred ca va reusi. Oricum Porumbelul nu va merge acolo exact din motivul mentionat de Tudorache. Si daca va putea va bate si la Iasi.

Vasca (166 comentarii)  •  14 mai 2013, 23:33

Terminati ma cu prostia ca Porumboiu va investi la Iasi, e o facatura de doi lei. Omul e buzoian, de ce nu ar investi acolo si nu la Iasi.

maximuspqr (14 comentarii)  •  15 mai 2013, 2:41

@radu, multumesc de ajutor prietene, am crezut ca mi se pare mie ca dolha e capra, clar Viitorul mai echipa, mai valoroasa, dar si dolha…
Sper si eu sa raminaViitorul, dar numai pentru fotbalisti si pentru ce incearca Hagi, orasul nu merita nici in Cupa cartierelor echipa, 18 spectatori , mai multi vin la Chiajna, jenant.

Spooky (63 comentarii)  •  15 mai 2013, 7:53

Cand scapam fratilor de nasu si de mitica si de gasca lor de lacuste? Nimeni nu le poate face nimic, sunt acoperiti de acte iar ei sunt cei mai mafioti dintre mafioti!

micky (1 comentarii)  •  15 mai 2013, 8:17

@bazileon : la ce film te uiti, tata ?

sorin (138 comentarii)  •  15 mai 2013, 10:23

pai simplu, daca te uiti la meci, golurile au fost marcate in repriza a doua. Socotelile si totalurile se fac la pauza si probabil ca n-au iesit cum trebuie.
Sau poate tocmai faptul ca era un meci supravegheat a facut ca el sa nu mai fie „aranjat”.
Asta cu mafia din pariuri e discutie lunga. Sa crezi ca nu exista e o naivitate. La fel cum e paranoia sa le vezi mana peste tot.

dani (1 comentarii)  •  15 mai 2013, 10:46

liga 1….ne bucuram ca s-a jucat un meci pe teren….:|

George Nitzu (164 comentarii)  •  15 mai 2013, 10:50

Micky, ba cam are dreptate bazileon. In afara declaratiilor excentrice, ce altceva mai face Dinu la Dinamo? Da, rectific, il plimba pe Nero.

Adrian (1 comentarii)  •  15 mai 2013, 11:02

Vasluiul joaca corect , de asta nici nu a luat doua campionate , pentru ca joaca corect…le-am luat `hotii` , daca se juca pe bune Vasluiul trebuia sa fie de doua ori campioana , dar suntem intr-un fotbal murdar , condusi de un securist analfabet si de un paranoic ipocrit periculos !

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  15 mai 2013, 14:43

D-le Ovidiu va scriu in disperare de cauza pentru ca si Mircea Sandu sa „auda” …………D-le Sandu , de ce v-ati grabit cu „licentierea” Rapidului si a U Cluj , cand pe cele care urmeaza sa promoveze din B inca nu le stiti pentru a vedea daca au documentele in regula pt a primi licenta ? De ce atunci cand acestea vor fi analizate (finalul meciurilor din liga a II-a ) nu se discuta si cazurile Rapid si U Cluj cum este corect ? De ce aceasta graba ( CU 4-5 ETAPE INAINTE DE TERMINAREA CAMPIONATULUI ) cand se stia ca pe 17.05 si 22.05 2013 ambele echipe urmeaza sa primeasca Hotararea definitiva de la Judecatori ? De ce ? De ce D-le Mircea Sandu , ati incalcat regulamentul intrecerii sportive distrugand finalul campionatului ? Pentru ce si pentru cine ati facut aceasta ilegalitate ? Era firesc ca la finalul intrecerilor (atat in liga I cat si in Liga a II-a ) sa judecati dosarele si sa luati deciziile in cunostiinata de cauza ,avand si deciziile judecatoresti ale celor doua cluburi . Nu cumva doriti cu tot dinadinsul ca echipa Rapid sa ajunga in Liga a II-a precum au tinut-o ani intregi comunistii ,cei ce au tinut si inca le tin in brate pe Steaua (Secera -CSCA-TSKA) si Dinamo (Ciocanu’)? Daca vreti sa ne aratati ca sunteti de buna credinta puneti-va cenusa in cap, recunoscand ca ati gresit, iar atunci cand judecati in comisii dosarele echipelor ce vor promova din B , rejudecati si dosarele echipelor Rapid , U Cluj si care or mai fi din liga I.

maximuspqr (14 comentarii)  •  15 mai 2013, 17:26

@lefter popescu, esti fumat prietene? Sigur sandu si mitica baga rapiduletul tau iubit in B, doi oameni in conducere plus trei sau patru antrenori, jucatori slabi sau prea tineri ori batrini, milioane datorii, patron hot si neinteresat de fotbal, stadion de doi lei, suporteri uneori daunatori clubului, ce naiba are sandu si mitica? Tot bagati ca fraierii placa cu Steaua si Dinamo, comuniste, singuri impotriva tuturor, farmecul vetii, clubul aristocratic, etc. Realitatea este ca va trebuie bani, fotbalisti de valoare, suporterii minunati de inainte de 90 si cel mai important , un patron interesat de fotbal.

moro (3 comentarii)  •  17 mai 2013, 10:43

@ss nr9 – ultima etapa in campionatul 2001 – 2002 ultimul meci la Piatra Neamt era Ceahlaul – Otelul. Galatiul avea musai nevoie de un punct ca sa nu retogradeze, in rest avea golaveraj slab si meciuri directe mai slabe cu Bacaul, daca nu ma insel, si ca sa vezi : 0-0 si sa mor daca mingea a intrat vreodata in ultimii 25 de m spre una dintre porti.

moro (3 comentarii)  •  17 mai 2013, 12:40

Mai este un aspect: relatiile intre cluburi si intre persoane. Acum este destul de clar ca pinalti a luat teapa chiar daca nu-i place sa fie tras pe sfoara. Daca prietenia a ajuns la un sfarsit, aceasta are mai degraba o alta explicatie decat rezultatul meciului direct. Intre cei doi patroni probabil ca a existat o intelegere legata de colaborarea intre cluburi, utilizarea stadionului din Piatra Neamt pentru meciurile Vaslui – ului in cupele europene, etc. Acum orasul Piatra Neamta facut un efort in directia modernizarii stadionului la standarde care Ceahlau-lui nu-i vor fi de folos probabil niciodata. Ma refer aici la capacitate cu precadere. Este frustrant sa bagi bani care sunt foarte necesari orasului intr-un proiect care sa nu aiba o finalitate. Odata ce Vaslui-ul nu mai merge in cupele europene, cu precadere LC, pentru care a fost marita capacitatea la peste 20000 locuri si acoperirea a minim 5000 de locuri (pentru jocurile din grupe), banii sunt aruncati practic pe „apa sambetei”. Lui FC Ceahlaul vechiul stadion „coafat” cu nocturna si cu vestiarele si tribuna oficiala OK ii erau suficiente pentru licentiere. Numarul de spectatori, foarte mic la jocurile de acasa, nu justifica inchiderea stadionului (tribuna metalica in linie dreapta de pe turnanta), dar cu acest aspect sunt deacord din motive ce tin de estetica, desi o gafa a fost facuta atunci cand a fost proiectata nocturna, deoarece lucrurile au fost facute pompieristic si nu sa tinut cont de viitorul amplasament al tribunei, ori poate nu se gandeu la ea, astfel ca stalpii nocturnei, pe acea parte, sunt in interiorul satadionului si in fata tribunei !!!. Acum a mai aparut o „caciula” ce acopera suprainaltatea tribunei a II-a, solutie contructiva impusa de necesitatea atingerii unui procent de minim 25% locuri acoperite din capacitatea stadionului. Doar ca nu au tras niciun invatamant din istoria de la peluza nou construita, practic doar 10% din spectatorii de pe locurile noii tribune nu au cel putin un stalp in campul vizual atunci cand privesc terenul. Tehnic se putea face mai ieftin si mai bine acoperirea, din punctul de vedere al vizibilitatii, cat despre aspectul estetic zic ca era mai OK daca se acoperea tribuna II fara suprainaltare, dar atunci nu se atingea un minim de 20000 locuri. Exista un proverb care spune: „Desteptul promite si prostul trage nadejde”. Posibil politicul actual, posibilitatea ca Iasi-ul sa ajunga capitala de regiune, sa conteze iar la Iasi sa se lege ceva: echipa, stadion mare, public mult intr-un oras de 350000 de locuitori, sustinere din partea municipalitatii, etc. Asta pentru ca Iasi-ul are tot ce nu are Buzau-ul spre exemplu, ca sa remarc un post anterior. Tot ca sa remarc un post anterior, ramane rolul primarului Iasi-ului in viitoarea constructie, pentru ca tare mult ii place sa se bage, ca sa remarc un alt post anterior. Concluzia ar fi : trebui sa te simti tare rau cand ai facut eforturi, ti-ai tinut partea ta de intelegere dar lucrurile o iau in alta directie. Jocul si scorul de 2-0 a fost elemntul ce a confirmat noua directie, iar un eventual aranjament Iasi – Vaslui in ultima etapa, va fi confirmarea sfarsitului perioadei „inocente” cu campionate pierdute pe teren pentru Porumboiu (cu tepe de la jucatori, cu echipe adverse care iau titlul in mod ilicit, etc). Deja nu mai folosesc Vaslui, pentru ca la acel moment echipa poate fi alta, iar acest campinat, ce se va incheia in trei etape, cred eu ca a fost ultimul „cinstit” pentru Porumboiu.

Comentează