Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Întoarcerea fiului risipitor

Nescontate, înfrîngerile suferite de Pandurii și de Vaslui, la a “plăieșilor” punînd un umăr de nădejde și arbitrul Al. Tudor, au întărit poziția de lider a Stelei. Aceasta pare din ce în ce mai greu de ajuns, iar mulți o […]

marți, 30 octombrie 2012, 4:30

Nescontate, înfrîngerile suferite de Pandurii și de Vaslui, la a “plăieșilor” punînd un umăr de nădejde și arbitrul Al. Tudor, au întărit poziția de lider a Stelei. Aceasta pare din ce în ce mai greu de ajuns, iar mulți o consideră de -pe acum scăpată în cîștigătoare. Pe de-o parte, pentru că joacă bine, mai bine ca în sezoanele precedente. Pe de alta, pentru că urmăritoa-rele ei joacă rău, ba mai au și ghinion. Contează mai puțin că Pandurii și Vasluiul au ratat în neștire la Constanța și, respectiv, la Mediaș, gorjenii chiar și de la 11 metri!

Important e că, în baza propriilor succese, dar și a unui concurs de împrejurări favorabil, Steaua s-a distanțat la 6 puncte.  La victoria din întîlnirea cu Bistrița, un 4-0 fără echivoc, a contribuit substanțial și Mihai Costea. Pentru întîia oară pe parcursul actualului sezon titular în campionat, după ce prinsese anterior numai 54 de minute (cronologic, 26 cu Ceahlăul, 19 cu Oțelul și 9 cu Pandurii), cel poreclit Nilă a reușit să înscrie de două ori, premieră pentru el în Liga 1! De aceea a și primit împreună cu Rusescu, autorul celeilalte “duble”, nota 8 în Gazetă, cea mai mare a meciului. Modest, a afirmat la final  “sînt mulțu-mit că a cîștigat echipa, nu neapărat că am marcat eu”.

Analizînd ultima evoluție a mezinului Costea, dar și declarația lui de mai sus, se poate spune că Mihai s-a schimbat. Că nu mai e figurantul ce-și imagina că soarele răsare pentru el și tot pentru el apune!  Sînt semne că statul pe banca de rezerve și, în altă ordine de idei, plecarea fratelui său Florin spre nicăieri -i-au folosit. L-au ajutat să vadă realitatea cum e, nu cum și-ar fi dorit să fie. Pare că s-a trezit din somn, că nu mai visează.
Schimbarea mă bucură și pentru că l-am apărat pe ex-craiovean atunci cînd mulți îl transformaseră într-un sac de box și cereau să fie dat afară din Ghencea! În editorialul din 13 decembrie 2011, intitulat “Ce-aveți cu frații Costea?!”, susțineam că “în numele tinereții și în ideea perspectivei, Costea cel mic trebuie încurajat, nu tăvălit și luat în tărbacă”.

Adăugînd că “are nevoie de încredere, de sprijin și de liniște”, numeam “deplasată” atitudinea acelora care, lipsiți de înțelegere și de răbdare, îi tratau pe Mihai și pe Florin ca pe niște buruieni ce s-ar cuveni smulse din grădina Stelei! Măcar în privința lui Mihai -s-a dovedit că n-am greșit, că am avut dreptate.

Deși pînă și Gigi Becali, care l-a urecheat uneori cu motiv și alteori fără, ar vrea ca Reghe să înceapă cu Nilă derby-ul cu Dinamo de duminică, tot nu îndrăznesc să scriu despre “a doua viață a lui Mihai Costea”. Nu mă grăbesc. Mai aștept tocmai pentru că rămîn la părerea că acesta n-a oferit încă întreaga măsură a fotbalistului pe care MM Stoica îl caracteriza ca fiind “jucătorul cu cele mai bune calități cu care am lucrat vreodată”. Înainte de a onora, un asemenea portret obligă.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 16:39

nea’ ovidiu a dat doua goluri cu o echipa modesta. cand va decide un derby un meci de cupa europeana atunci se poate lansa o discutie in jurul lui costea

sefcati (1 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 16:41

oricum e limitat la minte. din cauza asta s-a „stins” inainte sa i-a „foc”.

il pirata..marco (21 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 16:47

talent este dar ca si caracter nila e zero barat….de asta nu va exploda niciodata….va muri speranta

radulescu. dem radulescu (2 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 16:50

E zero talent, zero caracter. Golurile au fost date aproximativ intamplator. Ratarile, insa, arata cu adevarat faptul ca nu are nimic in cap. Fotbalul nu se mai joaca de mult cu piciorul, dar mai mult cu capul. Taranul asta o sa ajunga rau de tot.

Aristotel (6 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:03

Deja imi este scarba. Cum un jucator mediocru face un meci bunicel, toata presa incepe sa il laude si sa il ridice in slavi. Dovada ca in urmatorul meci o sa fie pe nicaieri. PARIU?!

Talpaiadului (54 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:07

Ce sa mai discutam, Nila cu doua goluri si zece ratari cu Bistrita e aproape Messi, in varianta autohtona 🙂 Realitatea e ca pe Nila nu-l ajuta capul si de aceea nu va ajunge niciodata fotbalist.

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:14

si eu am crezut tot timpul in costea si sint stelist
si mai cred si in tanase, poate mult mai mult
retin articolul cind le luai apararea fratilor costea si ma bucur ca ai avut incredere in ei inca de pe atunci.
insa sa dai cele 6 puncte ale stelei pe seama jocului prost al adversarelor, inseamna sa ignori evidenta. sau sa te lasi cuprins de partizanat – stim, stim, dta esti rapidist vechi. adervarul obiectiv e ca steaua sintem lideri pt ca rupem tot, nu ca jucati voi prost. hai cu 24

Mihai Badea (3 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:29

Confuzia este creata nu de valoarea lui Nila,ci de imaginea pe care o posteaza jurnalistul Ioanitoaia,facand sa se inteleaga ca el stie si prevede,pricepandu-se la fotbal mai mult decat noi l-am fi perceput pana acum!Fara putinta de tagada ca este un jurnalist cu multi ani de cariera,dar referinta despre valoarea proprie ramane la aprecierea celor in masura,mai mult decat acelora dipusi la categorisiri ieftine si rapide!Sau,tocmai de acestea din urma are nevoie?

Tudor (15 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:36

„Analizînd ultima evoluție a mezinului Costea, dar și declarația lui de mai sus, se poate spune că Mihai s-a schimbat.”
dar absolut deloc….ati asteptat 10 luni jumate sa puteti face un articol eloogios, si asta dupa ce, dupa cum singur ati afirmat, a facut UN meci bun…
cu toate astea, dupa ce va laudati ca ati avut dreptate, spuneti ca nu indrazniti sa scrieti despre a doua viata a lui costea, pt ca trebuie sa confirme…
mi se pare mie sau unle chestii se cam bat cap in cap?

Liviu (333 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:49

@Mihai Badea. Nu a inteles sensul postarii tale. Lucrurile acelea au fost scrise acum un an, ce te deranjeaza? Toti ii cereau lui Becali sa il dea afara, iar dl. Ioanitoaia l-a aparat pe jucator. Care e problema ta?

Xbotz (20 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:51

Mihai Costea a reusit o dubla insa nu a demonstrat nimic insa.Are talent,are calitati altfel nu ar fi la Steaua sau ar fi stat prin tribune sau la echipa a 2-a.A dat 2 goluri,a jucat bine bravo lui insa trebuie sa arate ca e mai matur, sa fie constant in evolutii si abia atunci sa il ridicam in slavi.

Alex (3 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 17:54

nu vreau sa intru in polemici daca are sau nu ovidiu ioanitoaia dreptate. zic doar ca un singur meci contra unei echipe modeste nu inseamna neaparat mare lucru si ca el chiar trebuie sa confirme asa cum a facut’o spre exemplu rusescu: cu continuintate si evolutii mai mereu bune. a avut si el pase mai proaste, dar una peste alta el este exemplul de urmat!

Hasbe (2 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:11

Dupa cum e usor de observat, in cazul „fotbalistilor” de pe la noi, intamplarea joaca un rol important in ceea ce priveste prestatiile din teren. Si in acest caz cred ca a fost o intamplare ca a inscris doua goluri (nu comentez in poarta cui a facut-o) si, ca urmare, ca si pana in ziua de astazi, nu este si nu va fi mare lucru de capul unuia ca acest nimeni pre numele sau Costea! Apa de ploaie….

Mymy (76 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:18

O fi Costea taran, dar e posibil sa nu fie atat de incult incat sa scrie ca sefcati i-a foc!!!!!!! Inainte sa va dati cu parerea si sa il contraziceti pe Ioanitoaia, ar trebui sa puneti mana pe cartea de clasa a 3-a elementara.

stiinta (2 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:22

sa nu uitam ca costea are doar 2 meciuri de titular in acest sezon(targu mures si bistrita0, daca cu bistrita nu sunt importante golurile sale cu targu mures au fost cam decisive, daca nu era el stea cel mai probabil parasea cupa
deci are 4 goluri in 200 de minute pt steaua in acest sezon, o medie care cred ca nu o mai are nimeni in liga 1

Augustin (268 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:23

Asta si zice dl Ovidiu ca Nila mai trebuie urmarit. Doar remarca momentul ca sa il incurajeze pe un jucator tanar. E frumos. Sa retineti si ca nu cere sa fie sterse comment-urile care il contrazic sau chiar il dezaproba.

stiinta (2 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:26

referitor la marele derby cu dinamo, noi romanii nu suntem invatati, sa mearga totul ca pe roate
desi favorita certa steaua, parca vad ca bate dinamo, ceia ce pe o parte car fi bine ca ar mai mentine suspansul in liga 1, o eventuala victorie chiar ar incheia totul in liga 1, dar ar mai taia si macaroana lui jiji si mm, 2 persoane pt care steaua este o caciula cam mare

fanulumocanu (29 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:39

Poate ca ajungea un atacant bun daca avea educatia lui HAGI. Nu-i cunosc pe parintii lor dar am dubii ca le-au dat sfaturile corecte.Un fotbalist care comenteaza la fiecare actiune a echipei, care-si cearta coechiperii ca nu-i paseaza, n-are ce cauta in fotbalul profesionist.Sunt buni in fata blocului sau la tenis. La simplu.

Bratu (104 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 18:51

Auzi logica: a fost intamplare cand a marcat doua goluri, nu si cand a jucat mai slab alea 15-20 de minute cat a fost in teren. De ce asa si nu invers Dumnezeu stie.

abcde (206 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 20:17

E remarcabil ca vreti sa incurajati un fotbalist tanar. Am multe indoieli ca ati ales omul potrivit dar sa mai vedem.

Milici (440 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 20:21

Vasluiul are vreo 7-8 puncte în plus , pomană de la alţi arbitrii , aşa că Tudor a mai corectat ceva.De fiecare dată Porumboiu interpretează în favoarea sa fazele litigioase ale Vasluiului cu un talent teatral care-l recomandă pentru un film , eventual regizat de beizadeaua sa pe banii lui tac’su evident;ne prosteşte-n faţă cu aerul că vorbeşte serios şi trebuie să-l credem că a fost arbitru.
Am glumit destul pînă acum pe seama fanatismului pentru defuncta Ştiinţa Craiova a d-lui Ovidiu pe post de resuscitator şef , dar văd că dînsul chiar exagerează , cu aerul că vorbeşte serios , exact ca Porumboiu , de fiecare dată cînd găseşte cel mai mic subiect legat de olteni. L-a prins imediat fratele rus , Bratu , în postarea #19 , penalizănd-ul pe bună dreptate în legătură cu Costea ăl mic.Ce-i drept e o reacţie tipic oltenească , prăzarii aprinzîndu-se rapid , la orice provocare.
Drept e că Mihai , dacă nu rata imens , putea să devină golgheterul temporar după meciul cu Bistriţa; evident asta nu garantează în niciun fel revenirea Cruduţului Costea decît dacă reacţionăm pe stilul oltenesc.

Alin (626 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 21:01

Bistrita nu e o echipa modesta, e cea care i-a tras-o lui Dinamo in Bucale. Duminica va fi randul Stelei sa i-o traga. Bine ca s-a operat Borcea ca ar fi murit de inima rea.

Stelistu (10 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 21:04

Vad ca unii nu se leaga numai de fratii Costea si se leaga si de parintii lor. Alo, eu am vazut multi fotbalisyi care au plecat din familii modeste si su sjuns caractere. Hai sa lasam parintii si sa ne ocupam mai mult de fii lor.

Cheetah (2118 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 21:05

Baietii tineri si talentati merita gesturi de incurajare precum cel din articolul de fata.

Olteanu (478 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 21:11

@Milici. Esti dus cu pluta. Despre ce fanatism vorbesti in cazul Craiovei care a fost apararea unei cauze drepte. Sau ziaristii au voie sa scrie numai despre Steaua si nu si despre alte echipa. In loc sa va scoateti palariile in fata domnului Ioanitoaia, voi ii reprosati golaneste un act de dreptate si de curaj. De aceea nu avem fotbal si de niciunele ca va credeti unii justitiarii lui peste.

Milici (440 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 22:15

@Olteanu
Ai mîncat praz degeaba.Echipa mea de suflet , Poli Timişoara , a fost desfiinţată deşi era o echipă vie , nu decedată ca Ştiinţa Craiova , lideră într-un clasament cumulativ al ultimilor trei ani căruia i s-a furat titlul trei ani la rînd prin matrapazlăcuri ale FRF+arbitrii+blaturi puse sub preş de presă;nu mai zic de organizare şi strategie avînd la bază titluri la juniori.Cu toate astea dl Ovidiu a pomenit , tangenţial de vreo două ori de dezafilierea Timişoarei; în schimb despre Craiova , retrogradată pe bune , cu Minusculul lefter care oricum nu mai putea ţine echipa , acelaşi autor a scris de nenumarate ori.Capisci?

Costelus (14 comentarii)  •  30 octombrie 2012, 23:05

Chiar avem nevoie de fotbalisti talentati! Ce e asa de rau ca dl Ioanitoaia incurajeaza un tanar? Brusc s-au gasit doi trei neica nimeni care probabil ca au niste burti pana la ganunchi sa se dea mari specialisti. M-am saturat de mentalitatea asta romaneasca, nu v-ati dat seama ca nu ajungeti nicaieri asa, doar criticand si fiind gica contra?

Olteanu (1 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 0:52

Ai dreptate si imi cer scuze. Sunt batut in cap.

Liviu (333 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 0:54

@Milici. Nu cred ca vorbesti serios. Mititelu e un sarantoc, dar Iancu al vostru e un escroc care v-a nenorocit. El v-a vandut si v-a facut mai mult rau decat Sandu-FRF-arbitri si ce mai baiguiti voi. Va e rusine sa recunoasteti, dar experienta Bragadiru v-a costat mult. Ati fost furati, dar Iancu va facut ca la Nufarul, de ce nu vreti sa recunoasteti si tineti coada sus?

valentin passcu (23 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 8:12

Nea Ovidiu, ai mata ce ai cu Steaua. Ştiu că eşti dinamovist dar ca ziarist ar trebuie să nu ştiu. Voalat, tot pomeneşti că Steaua a fost ajutată de arbitri. Că Vaslui a fost masacrată de Tudor. Că Pandurii se lasă pe vine. Întreb eu acum, aţi urmărit meciurile Vasluiului în actualul sezon de cînd nu mai sunt Adailton şi Weslei? Ce joacă Vaslui? Ţurca cumva? Cum a cîştigat cu Steaua? De fapt nu cu Steaua ci cu Stanca? Mai toate meciurile indiferent că a jucat acasă sau afară a cîştigat cu un gol diferenţă cu gol marcat prin minutele de prelungiri. Cu cine joacă Vaslui în cupă? Cu Botoşani cumva? Hai să fim puţin serioşi. Dar cînd Vaslui a fost ajutat de arbitri nu a mai fost masacru? Ne-am obişnuit cam după fiecare meci al Vasluiului să privim la spectacolul lui Porumboiu. El se consideră singurul specialist credibil din fotbalul românesc a cui părere contează. Toată lumnea este împotriva lui şi a Vasluiului. El cu toţi se certă. Indiferent că este conducerea FRF, Ligii profesioniste, naţionalei României, conducerea arbitrilor, observatorilor federali, conducători de alte cluburi, jucători etc. Pînă şi la echipa lui cred că nu a fost antrenor să scape neterfelit de Porumboiu. Hizo, Rednic, Munteanu, Ignacio, Şumudică. Pînă şi cu jucătorii se ceartă şi îi tot acuză. Ba blatişti, ba derbedei, ba rapandule, ba jigodii, ba pujlamale. Nu pomenesc decît celebrul meci cu Rapid. Mai nou pentru el acum se fac cărţile pentru a cîştiga Steaua campionatul. Nea Ovidiule ce rost au aceste imaginaţii? Oare dumneavostră credeţi că Steaua are nevoie de Tudor sau altcineva să iasă campioană? Mă îndoiesc. Cam ăsta este Porumboiu. Latră precum cîinele la stele. Şi ca să faci acest lucru trebuie să priveşti în sus, la cer. Apăi cînd vade Steaua pe cer latră de necaz. Eu îmi dau seama că nu este uşor pentru exstelişti să vezi cum Steaua defilează prin Europa şi prin campionatul intern. Dar această supremaţie cred eu că îşi are rolul ei pozitiv. Poate trezi orgoliile celorlalţi conducători de cluburi şi în viitorul apropiat vor face în aşa fel încît să avem mai multe stele. Indiferent că se vor numi Dinamo, Rapid, Vaslui, Cluj, Petrolul, Astra, Chiajna, Viitorul etc. Momentan am o satisfacţie. Porumboiu a reuşit performanţa să-l depăşească pe Becali. Întradevăr ambii au ceva comun: animalele. Dar la unul sunt oi la celălalt sunt vaci. Dar tot lapte şi brînză. Porumboiu uită un lucru esenţial. În orice ţară sunt milioane de specialişti în fotbal indiferent. Chiar dacă nu au fost arbitrii sau antrenori şi chiar dacă nu au banii lui.

Olteanu (478 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 9:00

@Milici. Degeaba te legi de Mititelu si ii zici Minusculul lefter atat timp cat Iancu- Balena Neagra a facut Timisoarei un rau la fel de mare. Craiova macar s-a plans de Sandu, Dragomir si FRF, Timisoara a mers pe blat ca sa nu ii deranjeze pe stabi. Si mai uiti ca Timisoara a pierdut la TAS si Craiova a castigat toate procesele in instanta. La Timisoara raul s-a facut din interior. Voi va credeti fruncea si nu sunteti.

Bog (2 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 9:10

Domnule Milici aveti perfecta dreptate . La ce echipa am avut la timisoara daca nu o dezafiliau nu mai vedea Steluta primul loc in Liga I . Pacat de echipa noastra, pacat de fanii care la un Timisoara – Steaua (0 – 5 paremise ) in minutul 90′ pe o ploaie torentiala cantau si incurajau echipa . Unde ar fi fost fanii Stelei in acele momente ?

Bimbo (206 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 10:42

@passcu. Chestia cu Ioanitoaia fan Dinamo e cea mai mare prostie pe care am citit-o vreodata. Daca exista o dovada in acest sens, fie si un singur text eu o inghit . La fel e o prostie e si afirmatia ca Steaua ar avea nevoie de Tudor ca sa iasa campioana. Cand a scris Ioanitoaie asa ceva? De data asta Porumboiu nu tipa degeaba intrucat la Medias Tudor i-a refuzat un 11 metri clar la Zburlea.

Milici (440 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 10:45

@olteanu
Procedezi exact cum v-am caracterizat , te repezi imediat fără să analizezi toată situaţia.Timişoara a fost dezafiliată pentru că nu şi-a plătit impozitele , ceea ce au făcut mai toate echipele din ţară , doar că Sandu & asociaţii aveau boală doar pe ei şi Craiova. Conform reglementului trebuia dezafiliată toată liga 1 , mai ales pentru neplata salariilor şi contabilitate falsă dar ce pîine mai mîncau alde FRF SRL?
Îi fxxxea grija pe cei din FRF de restanţele la stat ale cluburilor. Acum , cînd muajoritatea cluburilor sunt susţinute de stat , făcînd reclamă la primării , lihnit şi gaz îţi dai seama că statul o duce şi mai rău , măcar de la Timişoara mai luau ceva bani: drept e că şi Timişoara pusese botu la buget!
Dacă TAS analiza situaţia reală financiară a cluburilor din România rămîneam , eventual , cu vreo două echipe în Liga 1 , se juca direct finala.
Dar dacă nu eram sabotaţi şi cîştigam măcar un campionat din cele trei furate , cu milioanele din UCL , Iancu şi Poli erau cei mai tari sau nu?
E facil să dăm vina pe Iancu deşi omul a făcut treabă serioasă , chiar dacă e antipatic pentru unii şi vorbeşte mult dar pe drept însă şub preş e mlt gunoi , pe care-l ignorăm.

Marcus (279 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 10:46

Bog, la 5-0 unde sa fie suporterii Stelei decat la carciuma sa chefuiasca in cinstea victoriei. Ati ramas cu amintirile si alea de la infrangeri. Are dreptate careva, Iancu v-a halit la micul dejun si va e rusine sa recunoadteti ca v-a dat plasa.

Milici (440 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 11:12

@Bimbo
Am scris mai jos , penaltiul neacordat de Tudor e mică reparaţie pentru ajutoarele acordate de arbitrii Vasluiului în acest campionat.
Porumboiu e jalnic subiectiv , invocînd aiurea , împreună cu Hizo , o amplă conspiraţie împotriva lor , implicit în favoarea Stelei; pe de altă parte agrarianul se obiectivează brusc şi recunoaşte , ceea ce toată lumea vede , neta superioritate a fotbalului practicat de Steaua.
În realitate e vorba de stilul imposibil al lui Tudor de a se repezi cu decizii extreme-penaltiuri , cartonaşe roşii etc -dovedind incapacitate netă de a reacţiona şi gîndi rapid. Omul trebuia de mult dat afară din arbitraj pentru că strică toate meciurile pe care le conduce , e cam ca surorile franceze numite semnificativ Bonaventura din handbal , cine are noroc să fie arbitrat de Tudor poate să se aştepte la orice , cum vrea Ăl de sus!

Olteanu (478 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 11:43

@Milici. Tu ai raspuns la orice insa numai in functie de ce iti convine. Te-a deranjat ca dl Ioanitoaia a scris ca Tudor a dezavantajat Vasluiul, dar si tu recunosti asta. Atunci de ce ai sarit? Neplacut la tine e siguranta ca mereu ai dreptate tu si numai tu.

Milici (440 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 14:41

@Olteanu
N-am nicio treabă cu Vasluiul sau Porumboiu ce să-mi convină?
Am scris că , arbitrat corect peste tot , Vasluiul era mult mai departe de Steaua.
Nu e o conspiraţie contra Vasluiului , pur şi simplu Tudor fluieră aiurea iar Porumboiu e un nevricos forţind teoria conspiraţiei. E scuzabil că a fost lucrat vreo 2 ani de păpuşarii FRF SRL ceea ce , ca şi în cazul Timişoarei , înseamnă investiţii cu pierderi mari.
Unde am greşit?
Anul trecut Porumboiu a lucrat-o pe Steaua , după ce ambele au fost făcute de Tudor la Cluj , suflîndu-i locul 2 care nu i-a folosit la nimic din cauza lui Şumudică.Per total e bine , chiar dacă Steaua prindea UCL , deoarece acum face puncte utile în EL.

Olteanu (478 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 16:34

@Milici. La Cluj Tudor nu i-a cauzat niciun rau Stelei, doar Vasluiului. Steaua nu mai avea sanse la titlu. Timisoara a fost victima lui Iancu care nu a urmarit decat sa castige de pe urma echipei.

Milici (440 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 17:07

@Olteanu
Te lasă memoria legat de situaţia de la UCluj-KFR.
Ţi-am explicat ce a făcut Iancu pentru Timişoara şi fotbal dar ţi-e greu să citeşti bag samă.De unde să cîştige Iancu dacă a băgat atiţia bani şi n-a luat niciun titlu?La Timişoara s-a vrut performanţă dar Sandu nu e interesat de aşa ceva.

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  31 octombrie 2012, 22:33

Mare filozof, auzi vorbă?, acest MM Stoika, de a ajuns a fi citat!

Comentează