Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Unii drastici, noi toleranţi

Contînd pentru etapa a 25-a din Ligue 1, partida dintre Olympique Lyon şi Paris Saint-Germain, terminată pe 25 februarie cu scorul de 4-4, a stîrnit discuţii aprinse cu privire la arbitraj. Egalate în minutul 90+4 după ce primiseră un gol […]

duminică, 11 martie 2012, 4:40

Contînd pentru etapa a 25-a din Ligue 1, partida dintre Olympique Lyon şi Paris Saint-Germain, terminată pe 25 februarie cu scorul de 4-4, a stîrnit discuţii aprinse cu privire la arbitraj. Egalate în minutul 90+4 după ce primiseră un gol şi în 45+3, gazdele i-au imputat „centralului” Fredy Fautrel că a prelungit aiurea fiecare repriză. În general, că a tras cu parizienii. A intervenit în polemică şi preşedintele lui OL, Jean-Michel Aulas, care va plăti însă scump pentru declaraţiile sale, cu suspendarea pe o lună!

Înainte de a preciza ce a spus Aulas, să aflăm cine-i respectivul. E businessman-ul în vîrstă de 62 de ani care, preluînd în 1987 un club plin de datorii, l-a salvat de la faliment, transformîndu-l grabnic, graţie unui management eficient, într-o maşinărie de victorii, de bani şi de glorie. Pînă la venirea lui, Lyon nu cîştigase niciodată campionatul Franţei, pentru ca ulterior, începînd din sezonul 2001-2002, să-l cîştige de 7 ori consecutiv!!!

Deoarece nici o altă echipă dintr-o ţară europeană cu tradiţie n-a reuşit o asemenea ispravă de-a lungul istoriei, nici Real Madrid, nici Manchester United, nici Internazionale Milano, nici Bayern Munchen, nici una, nici una, logic că lui Jean-Michel Aulas i-au crescut vertiginos acţiunile. A devenit o persoană respectată, influentă şi temută în Hexagon, dar şi în afara lui. Un tip, o autoritate. Între altele, a fost ultimul chairman al aşa-zisului G-14, grupul celor mai bogate cluburi de pe continent ce ajunsese prin 2005 să se ia la harţă cu UEFA în intenţia de a-i răpi organizarea Ligii Campionilor.

Şi-acum să ne întoarcem la ce i-a reproşat Aulas lui Fautrel. „Ne-a dezavantajat în 10 faze şi, deşi nu-i prima oară, a continuat să fie delegat la meciurile noastre, probabil dintr-o eroare… De cîte ori jucăm cu PSG, lasă impresia că nu se simte bine… De ce greşeşte numai într-un singur sens? Nu ştiu, poate mă voi lămuri cîndva. Nu vreau să-l mai văd”, iată cuvintele din pricina cărora preşedintele lui OL va ispăşi o suspendare de o lună. Evident, ele nu reprezintă nişte complimente, dar nici nu pot fi încadrate în categoria jignirilor, a ofenselor. A înjurăturilor şi mai puţin, chiar deloc.

Obişnuiţi cu tămbălăul din fotbalul românesc, în care etapă de etapă unii conducători îi fac pe arbitri cum le vine la gură fără ca LPF să-i cheme la ordine şi să-i pedepsească, veţi fi tentaţi să credeţi că francezii exagerează. Că se dau mai catolici decît Papa. Fals, nu sînt ei prea drastici, ci noi prea îngăduitori, iar această toleranţă de care nu ne mai scuturăm nu duce la nimic bun. Din păcate, doar la mitocănie, la scandal şi la regres.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

Filip (44 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:08

Nea Ovi, iar iti bati gura de pomana! Comisiile Ligii nu fac ce cere regulamentul, ci ce cere interesul lui Mitica. L-au ars pe fraierul de Mititelu, cand si cand pe Iancu care nu a platit nimic, in vreme ce Gigi, Porumboiu, Borcea, Paskany si Copos au injurat cum si cat au vrut. Dreptate tipic romaneasca.

petrache marin dorin (1 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:14

stimate domnule ioanitoaia in primul rand va urez sanatate si va rog sa-mi permiteti sa va supun atentia la o teorie,recunosc nu a mea,conform careia eternizarea domnului Dragomir la sefia ligii,este determinata de modul zic eu injust de impartire a banilor proveniti din drepturile TV,pe criterii asa zis sportive,nu dupa criteriile economiei de piata,rating,spectatori,suporteri etc.Acum sefii cluburilor mici,fara suporteri,flamande,iau bani nemeritati.Tin foarte mult la opinia extrem de avizata a dv.Multumesc

Iordan (9 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:17

Acest articol trebuia scris acum 10 ani. Poate mai ajuta sa scapam de Sandu si de Dragomir. Acum e prea tarziu.

anonim (8 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:36

daca tot faceti o paralela intre fotbalul francez si cel din Romania , de ce nu faceti o paralela si intre presa sportiva din Franta si cea din Romania !!!???….In timp ce la ei presa sportiva e una profesionista si serioasa la noi presa sportiva de de…TOATA JENA !!!…Presa sportiva in frunte cu gsp au transformat sportul intr-un Can Can si in loc de articole sportive gasim numai articole de….BARFA si SCANDAL !!!….Sincer , mi-e SILA sa mai deschid o publicatie romaneasca de sport !!!…Voi , presa ati distrus fotbalul romanesc !!!!

Mishu (234 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:43

@anonim. In principiu ai dreptate, dar nu cu Ioanitoaia, Tolontan si vreo cativa altii. Ei sunt exceptiile.

Olteanu (478 comentarii)  •  11 martie 2012, 17:49

Domnule Ioanitoaia, cand ne-am comparat noi cu francezii ca sa ne comparam acum? Suntem in urma lor la toate capitolele nu de acum, ci de cand e lumea.

francezu’ (1 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:10

Domnule Ioanitoaia ,imi permit din start sa va contrazic…titlul este tendentios sa nu zic MINCINOS.Acest Aulas este mai rau decat becali, borcea si porumboiu la un loc.Cum va explicati dvs. mare cunoscator de fotbal ca intr-o republica civilizata si care nu se vrea bananiera o echipa castiga titlul de 7 ori la rand? totul pare corect?numai lapte si miere? va zic asta deoarece locuiesc in Franta de 10 ani si stiu situatia..acest Aulas a avut si el un „mitica” la federatie in persoana lui esaclate…dat afara dupa catastrofa de la CM africa de sud…acest „presedinte” de la fff care dansa cum canta Aulas.Va zic si ce facea aulas cand i se permitea? intra la pauza peste arbitrii in vestiare, statea la marginea terenului la sfarsitul meciului si cand nu-i convenea injura ca un birjar…apoi l-a invatat „cineva” ca nu e bine sa se puna cu fluierasii si asa 7 ani a fost „prietenul” lor.Sa vedeti meciuri cand meciul se prelungea 3 minute oficial si Lyon avea nevoie de un gol ,care il marcau in min ’94- ’95, goluri perfect valabile anulate adversarilor, penalty uri clare refuzate echipei adverse si cadouri date lyonului, apoi multe meciuri cand lyon juca cu un om in plus 60-70 minute si multeee, multe altele…care numai de fotbal nu tin.Cand s-au batut cu bordeaux pentru titlu si au castigat campionatul…am contabilizat cam 21 de puncte oferite cadou de fluierasi..Enorm…fara ele nu prindeau nici UCL… de cand s-a schimbat presedintele la FFF …si ceilalti au avut un cuvant de spus… au castigat campionatul bordeaux, apoi Marseille, anul asta PSG sau Montpellier…Lyon este pe locul 6 si daca nu „sar la cap” e greu sa prinda si Europa Ligue.Ciudate asemanari cu fotbalul romanesc uneori…deh si ei sunt latini …diferentele sunt echipele nationale ,conditiile de pregatire si performanta,salariile….vreo 200 daca le calculam in parte si obiectiv.. In concluzie ..zici AULAS… iti aduci aminte de toate…si adaugi inca vreo 5 ani de suspendare.In final, o parere personala…suspendarea MERITATA, venita tardiv de TARZIU si mult prea INDULGENTA ( scapa si de asta daca nu se preta la mitocanisme si amenintari in stil mafiot)

martoru (20 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:15

f corect… dar acolo nu e un mitica care pt un vot le iarta la presedinti tot… iar acolo nu merge nici cu jmecherii gen finantator si nu am nici o treaba cu clubul (cum e ciobanu la steaua)

victor L (169 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:20

Bine zis, dle Ioanitoaia.
Dar dvoastra si dl Tolontan (ori ziaristii de la GSP) in ce tara traiti de nu vedeti manifestarile lui Porumboiu ori Jiji?

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:30

pt a face o paralela mai obiectiva, eu zic sa asteptam verdictul in cazul valiza, si apoi sa ne reamintim ce s-a intimplat in cazul B. Tapie, fostul patron de la O.M. credeti ca va fi un verdict corect in justie,privitor la becali, iar echipei steaua i se va aplica regulamentul,ca si in cazul O.M., retrogradarea, sau se va inchide ochii a n-a oara, ca de obicei?

petru (12 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:31

Mitocanie,scandal,regres si mai cite,domnule Ioanitoaia?Toate,absolut toate,intretinute de presa din care faceti parte ,de prea multa vreme!Cred ca a venit si timpul dumneavoastra pentru a va retrage in glorie palida la fel ca Dragomir si Sandu .Suntet la fel de uns cu toate alifiile ca si cei doi mentionati mai sus!Ne-am saturat de aceste comentatii,,obiective”,vrem altceva.Mirceacelbatrin,de exemplu ,ar fi inlocuitorul perfect!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:33

martoru are dreptate. Ati pus corect problema, dar ma intreb de ce nu ati folosit si exemple concrete. Va e teama de Gigi, de Porumboiu si de ceilalati patroni cu gura mare?

Lulus (70 comentarii)  •  11 martie 2012, 18:40

Pai, nea Ovidiu noi ne comparam cu francezii?!! Chiar ca sunt cu 1000 de ani inaintea noastra…

Franz (406 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:04

Merg si eu pe mana lui Filip. Articol bun, dar fara efect in randul elefantilor care conduc fotbalul romanesc pus sub semnul interesului si nu al performaneti.

gica10 (37 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:27

@Filip
Trebuie sa fi mai concis si mai atent la exprimare.Dupa ce-ai spus tu
-nea Ovi isi bate gura de pomana
-tu-ti bati coasa de geaba
-iar Borcea bate campii
Nu generaliza si pune eticheta peste toti.Dintre toti cei enumerati de tine nu i-am auzit o singura data pe Copos sau Paszkany sa jigneasca.
Cei in culpa sunt Mareean Iancu(intre timp retras la vatra),Porumboiu si eternul Gigi….
Am putea spune ca lui Gigi n-ai ce-i face ca asta-i el…..gresit,acum vreo 2 zile intro discutie cu jurnalistii indemna la ratiune si incerca sa-i determine sa fie responsabili cand dau cate-o stire.Gigi asta fara discernamant a fost creat de presa,de media in general.
Dar acesti oameni sunt doar o parte din ecuatia starii generale din fotbalul romanesc.De ceilalti trebuie intrebati Mitica Dragomir (LPF) si FRF.
Apropo as vrea sa stiu ce legatura exista intre condamnarea lui Gigi in cazul valizei si sanctionarea Stelei pe plan sportiv,cand in regulamente se vorbeste de oferirea,promisiunea de foloase necuvenite…..niciunde nu spune de mita.Doar conducatorii fotbalului si meseriasii din presa sportiva ar fi putut sa nea spuna,dar ei nu au fost interesati de un caz tare ci doar de scandaluri can-can.Iar rezultatul se vede in momentul actual.Daca ati fi luat atitudine poate nu ajungeam aici……dar daca va limitati doar la a semnala anumite chestiuni minore sau sa aparati interesele doar unor anumite cluburi ……

Tudor (56 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:34

D-le Ioanitoaia
vad ca ati preluat un articol redat de gsp acum cateva zile, fara a va documenta mai mult asupra subiectului…
intr-adevar, regula in franta e ca atunci cand un jucator, antrenor, oficial al vreunui club face declaratii deplasate despre arbitraj, acesta este sanctionat. Insa JMA este cunoscut in franta in legatura cu numeroasele derapaje la adresa arbitrilor de cateva sezoane, atunci cand rezultatele nu il ajuta, insa nu a fost sanctionat niciodata pana acum, pentru ca OL a fost considerat principala speranta a francezilor in UCL…toate acestea par sa se fi schimbat odata cu sosirea petrodolarilor la PSG, coroborat cu imensa performanta a lyonezilor sezonul asta, un „meritoriu” loc 7, si intre timp si eliminarea din UCL de catre imensa APOEL :)))
nu incape discutie, e un manager foarte eficient, a reusit un lucru extraordinar cu acel club, insa lipsa rezultatelor din ultimii 3 ani, si posibila necalificare in editia urmatoare a UCL isi vor pune serios amprenta pe bugetul clubului care va trebui sa taie in carne vie ca sa acopere un deficit care se ridica deja la peste 35 milioane euro…

axlrose (2 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:55

d-le ioanitoaia,marele „afacerist” aulas sa taca…lyon „tranteste” de vreo 3-4 ani meciuri la greu!!… rezultatele alea „ciudate” in care a fost implicata echipa sa, nu sunt rodul intamplarii sau accidente!!

Tudor (41 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:56

Nea Ovidiu,
una spui și alta faci. Ești printre principalii împăciuitori fricoși din futbolul românesc și nu ai luat niciodată atitudine împotriva debedeilor, dimpotrivă chiar, i-ai încurajat.Ai cerut clemență pentru derbedeul notoriu Ionel Ganea când a încercat să-l omoare pe asistentul Mudura la cel meci Poli – Rapid, nu l-ai oprit pe huliganul Porumboiu când îl înjura ca la ușa cortului pe Crăciunescu la tine în emisiune, ba dimpotrivă, te supărai pe Crăciunescu că vroia să plece …așa că, nea Ovi, lasă miniciuna și schimbă-ți și matale atitudinea înainte să dai lecții altora …

axlrose (2 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:57

…problema lui Aulas e ca nu mai prinde CL si se duc milioanele… a dat peste altii cu bani mai multi ca el!!

senateo (17 comentarii)  •  11 martie 2012, 19:59

D-le Ioanitoaia va cam dati cu stangul in dreptul. Jignirile si mitocaniiile conducatorilor din fotbalul romanesc la adresa arbitrilor sunt promovate si trecute in prim plan de dvs., de presa sportiva din Romania !!! Cum ati observat ca unor televiziuni le creste audienta daca jiji, porumboiu sau borcea arunca cu noroi in arbitri, cum ati trecut la stiri „incendiare”, „senzationale” despre aceiasi aruncatori de invective.
GSP e lider detasat la insulte pe centimetrul patrat de pagina tiparita!

francezul 2 (5 comentarii)  •  11 martie 2012, 20:08

completare…va rog..Aulas nu este PATRON acolo, cum se poate interpreta..este presedite…in alta ordine de idei si la ei s-a mers ca la noi..el a tras sforile pentru vechiul presedinte si de aceea a fost „sustinut”…isi permitea cu vechiul..pentru un vot cum zicea cineva…sa decaleze chiar si ziua sau ora meciului..ca el era Aulas..acum e disperat..a vandut mult in ultmii ani..pe bani frumosi..nu a prea cumparat nimic de calitate… a gasit scuza sa dea o sansa celor de la juniori…si ii trebuie neaparat rezultate…ca poate fi zburat..actiunea OLG(deoarece sunt in bursa) era pe la 25 euros in anii de glorie si acum este la 6 euros.

Rex Buc (2 comentarii)  •  11 martie 2012, 20:24

@Tudor. Iesi rau in peisaj si inventezi faze care nu au existat. Fostii prieteni Porumboiu si Craciunescu se injura de la o vreme pe unde apuca si nu trebuie uitat ca Ioanitoaia nu il mai primeste in emisiune pe Gigi Becali de 5 ani. Nu e destul pentru tine care esti foarte exigent, dar nu cumva e mai mult decat fac altii? Nu e adevarat nici ca ii apara pe derbedei si pe smecheri. A scris in ultima vreme 7-8 articole dure contra lui Sandu si Dragomir si e singurul din presa care apara cauza Craiovei.

jos_cenzura (102 comentarii)  •  11 martie 2012, 20:27

Nu sunt de acord cu suspendarea unui angajat sau patron de club pentru exprimarea unor pareri – mi se pare ca la noi este mai corect – chiar daca se sare calul uneori. Pe de alta parte, competitiile de fotbal fiind un fenomen particular, federatiile au dreptul (legal si moral) sa-i cenzureze pe cei incomozi, insa pana la urma fotbalul e cel care sufera daca coruptia/incompetenta din arbitraj este ferita de critici.

Ioan Firtea (8 comentarii)  •  11 martie 2012, 21:02

Tudore, face si dl Ioanitoaia ce poate ca nu e Dumnezeu pe pamant. Ala e Gigi Becali si mai nou Adrian Porumboiu.

Mihnea R (47 comentarii)  •  11 martie 2012, 21:23

Foarte bine pusa problema. Multi melteni nu prea pricep despre ce e vorba aici. Se folosesc de prilej ca sa se bage ei in seama.

Broscuţa Oac (47 comentarii)  •  11 martie 2012, 21:36

Gândiţi-vă la colegii dvs., domnule Ioaniţoaia. Dacă în România s-ar lua asemenea măsuri ”drastice” şi gălăgia conducătorilor ar înceta, cât de greu le-ar fi să mai facă un ziar şi un sit de sport! Plus programele TV!

Ar fi obligaţi să caute subiectele cu lumânarea. Articolele ar trebui să fie numai despre joc, fotbalişti, anrenori, chestiuni tehnice şi alte chestii aride. (Şi în fond câţi ziarişti de fotbal se pricep cu adevărat la fotbal?)

Becali, Borcea, Iancu, Dragomir, Mititelu şi mulţi alţii practic ar dispărea… şi odată cu ei zecile de titluri mari şi zgomotoase din fiecare săptămână.
Ce ar pune în loc colegii dvs.? Analize tactice?

Şi dacă, Doamne-fereşte, aceeaşi stricteţe morală ar fi aplicată şi gazetarilor, de cine ştie ce for profesional competent, ar dispărea şi istorioarele despre amantele şi nevestele fotbaliştilor, nurlii şi dezbrăcate, şi despre performanţele lor sexuale.

Vă puteţi imagina catastrofa? Munca redacţiilor de sport ar deveni sisifică. Numărul de pagini şi orele de emisie ar scădea cu 60-70%. Veniturile din publicitate s-ar topi.

Şi la un moment dat şefii de gazete şi de televiziuni ar putea fi chiar nevoiţi să angajeze jurnalişti adevăraţi!

anti-soc (1 comentarii)  •  11 martie 2012, 23:36

Vrei sa spui ca esti tolerant dumneata, nu publicul. Recent, de nu ma insel, luai apararea arbitrilor. Poftim, a inceput returul si deja au facut praf vreo 4 meciuri. Acum nu le mai transmiti nimic?
Ce presa a tot scos in fata prostiile unor de-alde becali ? GSP, se putea alta. 🙂
Dar asa esti dumneata, iti place sa-ti dai cu stangul in dreptul dupa care sa strigi „fault!”.

Bimbo (206 comentarii)  •  12 martie 2012, 9:29

Nu iau apararea nimanui, dar arbitrii straini gresesc la fel de des ca si cei romani. Am vazut niste arbitraje in Anglia si in Spania care m-au ingrozit atat ca acolo nu se face asa tamtam pe seama lor.

vivibihor (19 comentarii)  •  12 martie 2012, 10:06

Ia fiti atenti la mine: ioanitoaia si presa romana de sport sunt vinovati si de declansarea celui de al doilea razboi mondial! Tipii gen anti-soc sunt mult mai destepti decat ei insisi!

Cosmo (12 comentarii)  •  12 martie 2012, 14:44

Subscriu ideei si astept sa fiti si mai ofensiv. Va doresc multa sanatate.

Salut (1 comentarii)  •  12 martie 2012, 15:19

Nea Ovi, esti cam vrajitor. Mai rarut cu morala asta, fii mai dur cu Sandu si cu Dragomir, zi-le de la obraz sa isi ia taplasita.

Simu (3 comentarii)  •  12 martie 2012, 15:27

Gresit spus ca noi suntem toleranti. Noi suntem smecheri sau si mai bine zis credem ca suntem smecheri si din cauza asta ne merge asa bine.

Balaci (1 comentarii)  •  12 martie 2012, 17:39

Beeeei, citesc pe un blog ca Nasu e mai dihai decat Mitica pentru ca el nu a comis ilegalitati. Beeeei, ati inebunit? Dar desfiintarea Craiovei ca asa au vrut muschii lui ce a fost? Eu zic sa nu cerem demisia Nasului, ci sa ii dam o medalie.

Petre (255 comentarii)  •  12 martie 2012, 22:35

Frumos scris, bine gandit, felicitari pentru articol!

Carol (22 comentarii)  •  12 martie 2012, 23:27

A batut Steoaia la Cluj si nimic, nimic? Nea Ovidiu, acum chiar cred ca esti bolnav.

Moldovan (1 comentarii)  •  13 martie 2012, 8:39

Prea o ridicati in slavi pe Steaua care a batut …pe nimeni. Cand joci contra unor amintiri ca Niculescu si Cristea nu poti decat sa castigi.

brod (69 comentarii)  •  13 martie 2012, 10:03

suferind cardiac fiind (multă sănătate!), aţi putea fi interesat de elucidarea ultimei trăsnăi: „operaţia” lui borcea. protocolul operator afirmă (conform celor publicate, aseară, pe kroll-ul unei emisiuni sportive) introducerea prin artera femurală a 2 stenturi. afară, la declaraţii, dr. brădişteanu (personaj cu…multe cântece) vorbeşte despre o operaţie pe cord deschis. oricât vi s-ar rupe inima de „suferinţa” puşcăriabilului plin cu mercur, poate că ar trebui să procedaţi -din punct de vedere jurnalistic – la clarificarea lucrurilor. nu de alta, dar peste o săptămână, instanţa trebuie să pronunţe nişte condamnări…

iuly19 (1 comentarii)  •  13 martie 2012, 10:38

Domnule Ioamitoaia,daca ne aducem bine aminte,odata cu aparitia emisiunii ce se derula duminica noaptea,dupa incheierea fiecarei etape ,ma refer la „Procesul Etapei”,devenit apoi „Recursul Etapei” ,DUMNEATA ai fost cel ce a initiat analiza prestatiei arbitrilor din fotbalul romanesc.Asa se face ca aveati o audienta foarte mare la acea ora tarzie,dar ati pus in miscare un „carusel” care nu se va mai opri niciodata,care atrage dupa sine tot gunoiul verbal,toata mizeria morala a unor personaje obstinent promovate de dv.si colegii dv. de breasla,care-si motiveaza esecul sau…anticipeaza eventualul esec prin atacuri sau presiuni la adresa arbitrilor.
Da, arbitrii gresesc,dar nu li se ingaduie sa fie considerati oameni pentru ca numai Porumboiu,Becali,Borcea(va amintiti cum striga „masacru!masacru!masacru!”?)Sumudica(tot respectul pt. antrenor,nu si pt. uneori-omul)Iancu…si multi altii,sunt vezi Doamne …oameni!!!,ca ei baga bani in cluburi si trebuie sa castige peste tot,neconditionat si fara sa aiba nicio opreliste…
Asadar,degeaba mai incercati acum sa va scoateti cu un articol(foarte la obiect de altfel)pentru ca eu unul va consider „PIONIERUL „acestui fenomen,tavaug al raului, mizeriei,inculturii…In rest…MULTA SANATATE!!!

Bogdan.Cretu (3 comentarii)  •  13 martie 2012, 12:28

Aulas vorbeste? Care a blatuit in Ligue 1 mai feroce decat Tapi? Ar trebui sa-si vada de gologanii lui, ca de multe ori a beneficiat de arbitraje „prietenoase” mult mai pe fata decat cel de care se vorbeste aici. Stefane Lanois era omul lui si de cate ori arbitra OL-ul, avdersarii nu prea aveau sanse la victorie.

E drept ca e greu sa te mentii la nesfarsit la un nivel inaintat de hotie. Mai vin si alti pretendenti, unii cu mijloace noi si mai eficiente.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  13 martie 2012, 13:03

In comparatie cu Franta, Germania, Spania, Anglia si Italia, noi avem super arbitri si super arbitraje!
Numai ca noi avem patroni golani…
Unii licentiati in matematica, chiar! Sau „doctori” in agricultura, zootehnie, chiar oierit…

circotel (363 comentarii)  •  13 martie 2012, 13:29

Eu in locul matale titram:”Unii drastici,noi complici!”.

Tudor (56 comentarii)  •  13 martie 2012, 16:26

@bogdan cretu
oricine imi spune de lannoy, stie despre ce e vorba in propozitie…:D
ma bucur ca am dat peste un alt cunoscator

Florin Iancu (20 comentarii)  •  13 martie 2012, 17:10

Si Aulas e un bandit, dar mai rafinat decat Becali ori Iancu. Dar la fel de lipsit de scrupule si de principii. A facut din campionatul Frantei ce a vrut ani in sir.

Bogdan.Cretu (3 comentarii)  •  13 martie 2012, 17:27

@Tudor

Imi cer scuze ca i-am scris aluia numele, dar la cum arbitra in Franta si in Europa, altceva nu prea merita. Era omul de incredere al lui Aulas. Acum sunt altii la rand. Roata se invarte.

Frunzaverde (1 comentarii)  •  14 martie 2012, 13:30

Dle Ioanitoaia, astept un articol legat de demiterea (demisia) lui Ionut Badea de la „U”.

pool online (5 comentarii)  •  26 septembrie 2012, 6:19

Ar trebui si la noi patronii sa plateasca scump pentru declaratii.

Comentează