Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitri străini? Deocamdată nu!

În frunte cu Gigi Becali și Adrian Porumboiu, cei mai vocali dintre toți, reprezentanții mai multor grupări din Liga 1 vor neapărat arbitri de-afară. Ar fi nevoie de aceștia, ba încă urgent, din pricină că românii au greșit pe […]

marți, 27 decembrie 2011, 3:28

În frunte cu Gigi Becali și Adrian Porumboiu, cei mai vocali dintre toți, reprezentanții mai multor grupări din Liga 1 vor neapărat arbitri de-afară. Ar fi nevoie de aceștia, ba încă urgent, din pricină că românii au greșit pe parcursul toamnei des și grav, uneori inadmisibil. Observație corectă, deși poate că e vorba și despre altceva. Despre impresia unora că arbitrii noștri ar nutri o simpatie deosebită pentru CFR Cluj, că ar exista în rîndul lor un curent favorabil formației din Gruia!

Întrucît paza bună trece primejdia rea, majoritatea cluburilor solicită străini încă din retur, iar pe lista lor figurează, probabil ca să alunge musca de pe căciulă, însăși CFR Cluj.

Ideea e susținută fără rezerve de șeful LPF, obișnuit să le cînte în strună celor care l-au ales și îl plătesc. Dovadă stă o recentă declarație a lui Dumitru Dragomir, “CCA va fi obligată să aducă arbitri din străinătate”. Dragomir explică și în ce fel se va ajunge acolo, pe ce cale: “Să se voteze în Comitetul Executiv și Mircea Sandu să fie de acord”. De semnalat însă că Nașu’ nu se grăbește să ia atitudine. Tatonează deoarece știe că, apelînd la importuri, CCA ar pierde circa 400.000 de euro din finanțarea oferită de UEFA în scopul dezvoltării și promovării arbitrajului autohton.

Sigur, suma respectivă nu-i de neglijat pe criza asta. Plus că eventuala denunțare a Convenției Europene pentru Arbitraj, semnată de FRF și de CCA, ar da foarte prost pentru fotbalul românesc. Iată de ce pare greu de presupus că, oricît ar fi de presat, Mircea Sandu își va asuma un asemenea risc.

Pe lîngă orgoliul fostului mare arbitru, numărul 2 mondial în 1995, argumentul de mai sus e primul în numele căruia Ion Crăciunescu se opune ferm aducerii străinilor. Nu-i însă singurul motiv, vîlceanul justificîndu-și refuzul și prin faptul că nu dorește să schimbe regulile în timpul competiției. S-a început campionatul cu arbitri români, tot cu ei trebuie încheiat, mai ales că aceștia, apreciază Crăciunescu, nu-s cu nimic inferiori colegilor de breaslă de peste hotare. Li se întîmplă tuturor să mai gafeze, așa că nu-i fair să-i vînăm numai pe-ai noștri!

Unii își închipuie că importul de cavaleri ai fluierului e o chestiune simplă. Se înșală însă întrucît, indiferent de părerea LPF sau a FRF, unicul for autorizat să ceară arbitri străini e CCA, a cărei conducere repetă că n-o va face! Ca ultimă soluție ar rămîne mazilirea lui Crăciunescu și a echipei sale, atît că lucrurile se încurcă și mai tare din moment ce, numit pe 17 octombrie 2011, actualul președinte beneficiază de un contract de muncă valabil pe 3 ani. Evident că ruperea lui unilaterală ar provoca un proces de pe urma căruia imaginea fotbalului nostru n-ar ieși în cîștig. Dimpotrivă.

Concluzia? Cum nu cred că Ion Crăciunescu va ceda, nu cred nici că vom avea arbitri străini în primăvară.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

CFRRR (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:00

Interesant articolul cu unele detalii ce nu le stiam. Deci in retur e posibila o lupta Becali-Craciunescu…iar o sa avem scandal !

stress (274 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:11

Daca nu vom avea parte de arbitraje CORECTE, incepand din acest retur macar, campioana va fi decisa de arbitrii, mai mult ca sigur aceasta purtand numele CFR, fiind ultimul an de dominatie PDL.
In aceasta hora se mai inscriu Rapid *pe axa samsung*, dar si Dinamo si, poate, Otelul Galati.

Vom avea, DIN NOU, un simulacru de campionat !

Tudor (301 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:13

Articol excelent argumentat. Cred ca pana la urma il vor da afara pe Craciunescu. Dragomir e o mizerie de om.

Ancu (35 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:17

Abia acum am aflat unele lucruri pe care le intuiam, dar nu le stiam. Parerea mea e ca Craciunescu nu ar trebui sa dea inapoi. Sa vedem returul si apoi sa tragem linie.

Gino (513 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:25

Daca inteleg bine, sunteti de partea lui Craciunescu, deci, impotriva lui Porumboiu? Si eu.

g (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 16:55

toata lumea se pare ca a uitat : CFR a cerut arbitri straini de la inceputul campionatului.

Marius Golestean (347 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:31

Sa fie lasat Craciunescu, dar cat? Un campionat, doua, noua? Pana la urma munca lui cum se masoara? V-as fi indatorat daca mi-ati raspunde, domnule Ioanitoaia, dar nu prea imi fac iluzii. O seara buna.

cornel (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:36

destul au fost aparati acei hoti si incompetenti! din cauza lor am trimis in Champions League anul acesta cea mai slaba echipa din istoria competitiei!!! destul a fost distrus fotbalul romanesc de catre arbitri!
sa se stranga 10 cluburi care sa vrea arbitri straini si sa nu mai bage echipa in teren! Doar prin unitate se poate invinge mafia din arbitraj! E simplu, cine da banii ala comanda, pe arbitri cluburile ii platesc, la fel si salariul lui Craciunescu e tot din banii cluburilor! Cum adica sa-i platesti ca sa te fure???
Care-i diferenta intre Valcea, Avram si Craciunescu? niciuna, fiecare si-a promovat fiii pe nepotisme sa arbitreze la cel mai inalt nivel!

Carb (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:37

Mi-e dor de perioadele cand se vorbea mai putin de arbitraje si mai multe de fotbal.

viostelistul (4 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:39

Cred ca ar trebui adusi arbitri straini. Nu mai are nimeni incredere in Hategan, Kovacs, Petrescu si altii ca ei…

Franz (406 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:41

@cornel. Nu mai spune, trebuia sa ia campionatul Steoaia, nu Otelul, Ceferica, nu Otelul, Dinamu, nu Otelul, corect? Beei, voua chiar nu va e rusine sa scrieti asemenea prapastii?

LOULOU (274 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 17:47

Cornele, ai dreptate baiatule. Otelul a iesit campioana pentru ca nu au furat altii ca in anii precedenti. Altii adica CFR ca sa fie clar la cine ma refer.

daniel (12 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 18:15

arbitrajul romanesc ar trebui bagat la puscarie cu tot cu ,conducatori lor sa aduca arbitraj strain

SOCATUL (5 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 18:18

D-le Ioanitoaia cu experienta d-voastra om ce citeste presa straina nu de ieri de azi spuneti unde s-a mai pomenit ca in fiecare luni sa se analizeze toate greselile sa se faca nu o emisiune ci cu zecile in care in loc sa fotbal tactici relatii de joc se cauta cu lupa se fac acuzatii grave asupra arbitrilor de toti arbiteaza cu frica sa nu gresesca si daca iau o decizie tot meciul se gandesc oare cum s-o vedea la tv ,oare ce va zice seful CCA cine va tipa dintre conducatori iar acum s-a ajuns ca si jucatorii sa condamne arbitrajul ei pot gresi pot simula pot sa gafeze dar arbitrul care i-a decizia intro secunda nu, iar d0voastra specilistii intoarceti faza pe toate fetele din toate unghurile si nu cadeti la un consens iar arbitrii raman cu eticheta de hot de vagabond de criminal! Va reamintiti d-le ovidiu marele FERGUSSON de la Manchester numai ca si-a permis sa zica ca i s-a parut ca arbitrul a fost cam obosit ca nu a fost in pletitudinea fortelor nu alta jignire nu epitete si a fost suspendat 4 etape!!! la noi pentru rating sa jigneste se decalnseaza jihadul sunt numiti nenorociti hoti vagabonzi! Va rog d=le ovidiu incepeti o campanie impotrina acestor situatii asa cum ati fost primul cu aceea emsiune Procesul etapei” care a degenerat care a fost precursorl acestor jigniri ,tot dumneavostra schimbati registrul si aduceti la cunostiinta ce se intimpla in alte campionate din europa ,cum se judeca arbitrajele desi termenul judeca e incorect ,d-voastra prin credibilitatea d-vostra veti face ceva unic si sa stiti ca veti avea mari surprize sa vedeti cum se imbunatateste arbitrajul prin reducerea greselilor ca de gresit se va mai gresi dar involuntar asa cum gresesc si jucatorii asa vor gresi si arbitri dar fara intentie si sa vedeti ca de credibilitate si de liniste au nevoie nu de acele analize interminabile lasate cu acuzatii grave al presedintilor la care presa pe promoveaza si le amplifica pentru rating si va spun la ca ce procent se discuta despre arbitraj CCA ar trebui sa primeasca cel putin 25% din drepturile de TV pentru ca numai de arbitraj se discuta si mai ale de cate jigniri si acuze cred ca ar trebui ca in loc de 1% pe care nici acest procent nu este directionat catre CCA cel putin 25% sa fie virati ca macar daca tot sunt jigniti macar sa sa stie pe ce!
Si inca ceva ,va rog lamuriti-l la ion Craciunescu ca nu se poate ca sa apara la tv ca un Director de scoala si in fiecare luni si marti sa -i scoata la raport pe arbitrii ca sa fie judecati de conducatorii de club si de opinia publica! Arbitrii sunt copii lui si lucrurile se spala in familie nu pe tv nu in fata opiniei publice in piata publica!!

calinescu_ (20 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 18:51

CRACIUNESCU & LAZARESCU REPREZINTA INTERESELE MAFIEI , PRECUM SI INTERESELE PRIETENILOR ……
HUZU ERA CEL MAI INDICAT PENTRU CA EL NU ARE PARTY – PRIURI DE NICI UN FEL ….
CEI DOI AU ADUS ARBITRAJUL LA UN NIVEL LA CARE NU A MAI FOST NICIODATA ….
INCA II MAI SPRIJINITI D-LE IOANITOAIA ?????
OARE DE CE ????

Murat (1 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 19:05

Nea Ovi, de ce nu il sfatuiesti pe Craciunescu sa renunta la emisiunea de la digi ca se face de ras. Toti avem nevoie de bani, dar ar trebui sa avem si masura.

ionel (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 19:19

nea ovidiu stiu ca esti FAN craciunescu, dar omul asta nu are nici-o treaba cu conducerea arbitrajului. a fost bun ca arbitru, dar dusmania si ura l-a facut sa aduca langa el de-alde lazarescu (wishky), stancan si igna (ambii 160 de ani), fevronia (poale lungi si minte scurta) etc. pai daca renunti la costica suceava, cel mai bun lector din romania, inseamna ca nu vrei sa faci treaba. ai venit doar ca sa ai de unde pleca….

Petre (255 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 19:41

Felicitari pentru articol, din pacate cred ca Ion Craciunescu nu va avea castig de cauza iar in tarisoara asta lucrurile vor merge ca si pana acum, din rau in mai rau!

Toma (148 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 19:43

Felcitari pentru articol! Va citesc cu multa placere si cred ca lucrurile in arbitrajul romanesc vor merge spre bine. Sarbatori cu bine!!!

cornel (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 19:57

statistica spune ca cea mai avantajata echipa de arbitrii in sezonul trecut a fost galatz-ul, la distanta mare de urmatoarele!
Prefer sa fi castigat oricare dintre Steaua, Dinamo, Rapid, CFR, Vaslui, Timisoara in locul galatz-ului. Niciuna din astea nu s-ar fi facut de ras in Champions League in halul ala, nici pe plan sportiv nici din punct de vedere al audientelor. Pai frate, daca tu la un meci cu Manchester tre sa dai 15.000 de bilete gratis ca sa nu joci cu tribunele goale desfiinteaza-ti dracu echipa de rahat ca inseamna ca exista degeaba. Fotbalul se joaca pentru spectatori

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 20:33

Eu nu mai cred ca Ioanitoaia mai e asa fan Craciunescu de cand acesta a plecat la Digi pentru bani. S-a convins si Ioanitoaia cat ii poate pielea olteanului. Simte insa ca nu e momentul sa fie dat afara Craciunescu si de aceea ii tine parte. O face discret si cu masura.

Lereter (68 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 21:28

Atata vreme cit Porumboiu poate spune de Hateganu ca este „talhar”,iar Becali ca CFR Cluj a platit sute de mii de Eu inainte de inceperea campionatului si ei -bogatii astia ce se cred si destepti- nu patesc nimic ,si continua cu injuriile, fotbalul nostru se distruge.Sandu @ Mitica s-au inmuiat (din cauza DNA),ziaristii din presa de toate felurile isi fac rating provocandu-i la spunerea unor aberatii fara acoperire,asa ca pe cine mai intereseaza ca la noi arbitrii sint la fel cam in Anglia. Vad si acolo intrari,faulturi nedate,11m nedate,dar nu aud injurii.Ca daca apar amenzile sint imense. „Fostii mari arbitri” -asta doar pentru generatia nascuta dupa 1985,ca noi astia mai copti i-am vazut gresind si chiar furand pe Porumboiu sau Craciunescu- se bazeaza ca nu exista multe inregistrari cu „stiinta” lor.Fosti mari arbitri-cu adevarat- au fost Igna si Rainea, nu epigonii astia guralivi,si interesati doar de ei.Avem arbitri buni,dar conducatori corupti-Borcea,Porumboiu,Becali,Iancu,Mititelu (ajuns,acum „erou”),Nicolaie-ASTRA,Buduru,Penescu,Pynalti etc.Daca FRF era cinstita,la ce a aparut in miile de inregistrari,la ce s-a discutat,la ce contacte sau presiuni s-au facut,trebuia scoasa din prima liga o gramada de echipe compromise.Inregistrarile oficiale trebuiau sa fie probe la FRF,chiar daca in justitie nu sint suficiente.Dar la FRF coruptia sta la masa.Dar intr-o mare de corupti ,ei se justifica injurand toti arbitrii.Nu ca n-ar exista si aici corupti,dar cind ii vezi pe Tudor,Balaj,Deaconu furand „ca-n codru”,clar si fara comentariu,nu poti-sa ai nesimtirea- sa vii tu Porumboiu si sa zici: „pentru ei bag eu mina”. Dar esti mincinos si mai corupt ca astia.

MIMI (2 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 22:08

Draga Lerete……..esti dus rau cu pluta frate……

Mymy (76 comentarii)  •  27 decembrie 2011, 22:10

@Lereter. Absolut de acord cu tine: avem arbitri slabi, dar conducatori mai slabi si mai corupti. Degeaba crede JJ ca daca e bogat e si destept, e prost de bubuie. Si nu imi e rusine nici cu Porumboiu caruia nu ii mai ajungi cu prajina la nas. El le stie pe toate de nu mai are nimeni loc de el.

Kolea (3 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 2:57

E tare greu sa supravietuiesti in fotbal!
Vinovati sun conducatorii ce dau sau au dat bani la arbitri, dar si jegurile penale Dragomir si Sandu.
Lasati-l pe Craciunescu sa lucreze!
De ce arbitrii nostri „fluiera” bine afara si acasa, nu?
De ce nu vorbim de mentalitate? De ce acuzam fara probe? Traim mereu in scandal.E specific romanesc!

Coman Rapid (15 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 4:49

Si MIMI, si Mymy au dreptate. Afara cu jigodiile din fotbal, operatiune ce trebuie inceputa cu Dragomir.

Mihai I (4 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 4:54

Fara arbitrii straini vom avea campioana dorita de Kovacs, Hateganu si echipa, pe CFR Cluj. Muresanu una spune si alta face, e hotul hotilor.

tony (1 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 5:33

Se poate sa imi zicea-ti si mie cum pot intra in legatura cu un redactor de la gsp va rog frumos?
Sunt un sportiv de performanta, crescut in romania stabilit in SUA, si as avea marea placere sa pot vorbi cu cineva.

Va urez o zi buna.

Multumesc

Lereter (68 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 9:24

De fapt, pentru unii, daca nu iese Dinamo,Steaua sau Rapid campioana, inseamna ca s-a furat.Provincia (ce furata de titlu a fost Timisoara !) nu conteaza,doar ca participarew. Ce Arad,Timisoara,Oradea,Resita,Hunedoara,mai bine Chiajna,Branesti,Snagov,Astra,Urziceni,sint mai accesibile,mai usor de inclinat. Nu CFR Cluj e capul mafiei,Cooperativa a fost si este inca opera bucurestenilor.Kovacs sau Hateganu -care nu dau penalty ca Tudor pentru Dinamo cu Clujul,sau Balaj,recent tot pentru dinamo sint vazuti paria arbitrajului.Totusi Hategan e considerat cel mai bun arbitru eurotean sub 35 ani,nu de romani ci de Collina si inca cativa ce au conducerea arbitrajului.Asta deranjeaza.Inchei cu o intrebare : in ce secol arbitrajul romanesc va fi condus de cineva care nu are fiu arbitru activ ?. Ca la noi Constantin,Avram,Craciunescu. Ce mita mai clara exista decat cea data de Borcea la nunta arbitrilor Avram ?.La noi hotul striga :HOTII !!

Dr.Victor Stanculescu (2 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 9:41

Distinse, Maestre Ovidel Ioanitoaia,

1.Sarbatori fericite; 2. La multi ani 2012; 3. Si-Sigur, iti doresc D-tale si Gazetei, „Ca anul 2012, sa fie cel mai bun an professional din acest secol”!

Direct la Obiect:
Impreuna cu Asociatia Antrenorilor de fotbal fara Frontier, facem un Curs (ON LINE) „de Informare, Culturalizare si Profesionalizare Profesionala” ajungand la buletinul 184, in limba Romana si 35 in Limba Engleza;

In Studiul (CM-2010) pe care l-am realizat si trimis tuturor Asociatiilor de Antrenori din cele 208 Federatii afiliate la FIFA, celor 6 confederatii, si sigur FIFA, “una dintre concluziile CM-2010, a fost si schimbarea regulamentului de joc, adaptandu-l conditiilor acestui secol”!

Printre cele mai importante propuneri au fost:
“Schimbarea Regulamentului de joc”:

1. Sa se joace 70-minute, “timp real” (fara prelungiri, trageri de timp, etc.);
2. Pentru orice faza dubious, camerele care inregistreaza oricum jocul, sa fie repetat in stadion, in fata publicului planetei ;
3. Schimbarea tot timpul jocului, a lotului de 18 jucatori/pentru un joc!
4. Orice intrare brutala, violenta,agresiva, jucatorul care a faultat, sa fie eliminate din joc 15’ minute din joc fara inlocuire, (echipa sa joace in 10 jucatori), dupa care, poate reintra in joc;
5. Sa se ramana la 4 arbitrii cati sunt si astazi, fara alte schimbari care fac viata fotbalului imposibila, adica, se tinde sa se puna cate 1 arbitru pentru fiecare linie din teren, adica sa fie o echipa de 11 arbitrii petru fiecare joc!
6. Profesionalizarea arbitrilor! Iar “Olympic solidarity”, pentru toate continentele sa fie inlocuita cu cei mai buni arbitrii din lina 1-a a tarilor cu fotbal dezvoltat!
7. In sfarsit, realizarea a trei categorii de Campionate Mondiale:
7.1. Grupa A- Campionat Mondial, cu 16 echipe nationale, dintre primele 16 echipe de la ultimul Campionat Mondial (2014, pentru 2018);
7.2. Grupa B-Campionatul Mondial. cu 24 echipe nationale;
7.3. Grupa C-Campionatul Mondial, cu 32 de echipe!, etc..

BENEFICII?
1. In felul acesta se profesionalizeaza fotbalul-in general si cel Romanesc-in special;
2. Se protejeaza axa mortii fotbalului: Presedinti, Manageri si Arbitrii;
3. In continuare se vor realiza si celelalte aspecte ale ingineriei performantelor romanesti.

Concluzia:
“FRF, poate si trebuie sa ceara LA UEFA SI FIFA, sa accepte ca FRF SA POATA FOLOSI PENTRU 2012, “REJUCAREA FAZELOR DUBIOASE IN STADION, IN FATA PUBLICULUI”! (Rezultatul experiementului Romanesc sa fie evaluat dupa acest an 2012, si inaintat LA FIFA SI UEFA)!

In loc de incheere:
• Cei trei evanghelisti: 1. Presedintele FRF, 2. Presedintele LIGA si Presedintele Arbitrilor, sunt numai doi (2), adica, “Presedintele FRF”, care poate face acest lucru, demostrand ca beneficiile sunt multipele pentru FIFA, UEFA SI FRF)!

• Faceti un memoriu de CERCETARE STIINTIFICA SI TEHNICA SI CERETI SA PUTETI APLICA ACEASTA METODA PENTRU A PROTEJA MOTTO-UL FIFA „PENTRU PERFECTIONAREA FOTBALUL SI A OAMENILOR LUI”!

Dr. Victor Stanculescu
FIFA-Instructor;
Fondator al Asociatiei Antrenorilor de Fobtal fara frontier
Victor@SoccerAcademyofAmerica.com
Tel:1-312-823-2166

Claudiu22 (343 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 9:48

E dreptul lui Craciunescu sa decida si pentru retur. Apoi sa se faca un bilant obiectiv si sa se ia cea mai buna masura. Craciunescu sa ramana sau sa plece.

Andrei (1607 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 11:14

…dreptul lui Craciunescu…400000euro pe criza asta….Cum sa aiba intiietate Craciunescu cind el ia bani si nu baga?Oare chear atit de mult va e antipatic Gigi incit nu vreti sa vedeti cine plateste?Oare arbitrii nu iau bani ca sa arbitreze?Daca chear consideratica ei sint principalii actori atunci de ce scrieti de cluburi si nu de cavalerii in negru?Mai nou se poarta arbitri cu interviuri la tv. patronate de Craciunescu.De ce nu faceti emisiuni gen cine stie cistiga cu acestia deoarece a-ti avea surprize mari….Cum altfel cind unui arbitru spre exemplu Craciunescu ii explica ca atunci cind sunt urmari vizibile-piciorul in singe al lui Batin,jampierul sfisiat-trebuie luate masuri drastice acelasi arbitru peste 2 meciuri nu i-a nici o masura la ochiul ,,fardat,,al lui Tanase…Ba chear si acelasi Craciunescu incearca sa ne ameteasca din nou dupa celebrul ,,penalty cu simulare,,aproape acceptind ca Tanase a faultat cu …ochiul…Poate si dumneavoastra a-ti fost de acord cu concluzia ca Steaua a fost avantajata la meciul cu CFR ,Gerardo trebuind sa fie eliminat primul…Ce te faci cu nota 4 si 4 cartonase neacordate aceluiasi jucator conform GSP din caseta meciului…Arbitrajul ar trebui sa nu se mai ocupe de aburiri…

Gigibelgia (3 comentarii)  •  28 decembrie 2011, 13:10

Nu e vorba de 400.000 de Euro ci de 90.000 Euro ptr 2012.Banii pot fi alocati de catre UEFA si dupa remedierea deficientelor semnalate de inspectorul UEFA ,dl Heitmann .Imaginea lui Craciunescu la UEFA este CATASTROFALA ,din arogant si increzut nu-l scoate nimeni .Intr-adevar Nasu este intr-o mare dilema :sa asculte sfaturile pe care le-a primit la CEx UEFA de la Venetia si sa-l de afara sau sa-l mentina ptr a se proteja pe plan intern ?

Kolea (3 comentarii)  •  29 decembrie 2011, 20:52

Si daca, Craciunescu ii lucrat de unii arbitri ce au fost mituiti de unii conducatori??

jonas (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2012, 2:50

sa presupunem ca,marele Colina este in activitate.cerem albitri straini.la noi se joaca sportul~tg mures. in italia milan ~juve.Colina va albitra sportul~tg mures,chiar asa de redusi suntem?

boris (61 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 13:46

din pacate, ceea ce injura craciunescu cand era doar comentator tv, acum justifica, incurajeaza si ocroteste. jalnic! este greu sa gasesti alt motiv al revenirii lui in fruntea arbitrajului romanesc, în afara vechiului reflex „dă-te tu la o parte, să mă aşez eu”

Comentează