Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Crăciunescu are dreptate, Dragomir nu!

“Comisia de Disciplină, cel puțin ea, trebuie urgent separată de Ligă, scoasă de sub tutela acesteia Altfel, Doru Neagu și ai săi vor continua să-și facă mendrele netulburați și să hotărască în funcție de ceea ce le cere, sau măcar […]

joi, 1 decembrie 2011, 9:38

“Comisia de Disciplină, cel puțin ea, trebuie urgent separată de Ligă, scoasă de sub tutela acesteia Altfel, Doru Neagu și ai săi vor continua să-și facă mendrele netulburați și să hotărască în funcție de ceea ce le cere, sau măcar le sugerează, șeful cel mare. Vor analiza unele rapoarte venite de la arbitri și de la observatori, iar pe altele le vor ignora, totul în ideea ca nu cumva oficialii cluburilor fideli lui Dumitru Dragomir să se simtă deranjați și, eventual, să nu-l mai susțină pe actualul președinte! Prietenii trebuie protejați, nu trași la răspundere!”

Fragment din editorialul “Comisia lui Doru Neagu joacă după cum i se cîntă”, textul de mai sus a apărut în Gazeta din 25 octombrie. Imediat, realizînd că a depășit măsura, Neagu a avut decența să demisioneze. La data respectivă, Ion Crăciunescu abia fusese reinstalat la cîrma Comisiei Centrale a Arbitrilor.

Deși niciodată n-am purtat vreo discuție pe această temă, niciodată, Crăciunescu a solicitat deunăzi ca rapoartele întocmite la finalul meciurilor de cavalerii fluierului să nu mai ajungă la Ligă, ci la Federație. Trebuie că arbitrii l-au informat că multe dintre acestea au fost neglijate, aruncate la coș!

Din proprie inițiativă ori urmare a indicațiilor primite, ex-președintele Neagu le selecta în așa fel încît anumiți conducători de cluburi, reclamați pentru insulte, comportament agresiv etc., să scape de necazuri. Nu cumva să fie chemați la ordine și, la o adică, pedepsiți. Funcție de simpatiile lui Neagu, de sugestiile lui Dragomir ori de amîndouă, unor rapoarte li se dădea curs, iar altele se clasau.

Auzind ce propune Crăciunescu, șeful LPF a sărit ca mușcat de șarpe! A provocat un adevărat tărăboi într-o emisiune TV, pe parcursul căreia și-a contrazis preopinentul cu voce ridicată, dar fără argumente! Ușor de înțeles de ce se agață Dragomir de CD ca înecatul de pai. Pentru că oricare comisie, mai ales cea de disciplină, înseamnă putere. Îți îngăduie să tragi sforile din umbră, să manevrezi, să te crezi cel mai tare și, încă mai trist, chiar să fii!

Întrucît postul lui Neagu a fost preluat provizoriu de vicepreședintele Florin Gătejan-Pațanu, poate că situația s-a schimbat în bine. Socotind că omul lui de casă a ieșit din scenă, probabil că Dragomir nu mai are aceeași trecere. Se mai sfiește. E nevoie însă, repet, ca lucrurile să nu se oprească aici. Comisia de Disciplină trebuie ruptă de LPF pentru a se bucura de independență nu doar pe hîrtie, ci și în realitate. În caz contrar, cîțiva vor continua să-și umfle mușchii și restul să sufere!

Comentarii (39)Adaugă comentariu

Charles (2 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 9:51

Banditul asta de Dragomir e chiar mai rau decat Neagu. Nu mai scapam de el niciodata, e nemuritor?

A.KASSAI (44 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 10:26

Ce propune domnu Ioanitoaia e foarte bine dar va fi foarte greu deoarece cei doi mafioti Sandu si Mitica sunt mana in mana.dar daca se vrea binele fotbalului atunci trebuie facuta treaba asta iar cei doi mafioti sa fie striviti ca niste soareci.

Broscuţa Oac (47 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 10:33

Cât timp Crăciunescu nu va explica parteneriatul său din anii 90 cu George Copos, nu va putea avea dreptate în nicio privinţă.
La fel ca şi ”justiţiarii” Mititelu sau Iancu atâta vreme cât nu-şi explică manevrele financiare delictuale.

Ion Crăciunescu la CCA e ca inculpatul Popescu Gheorghe la FRF: tusea în locul junghiului.

diss (50 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 10:49

D-le Ovidiu, aveti dreptate si a-ti incercat cu armele care le aveti sa faceti ceva pentru fotbalul romanesc!
Regret dar mesajele , corecte in esenta, nu au nici-un ecou si asta nu din vina dvs!

stress (274 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 11:03

Problema care o abordati este una corecta si o apreciez.

Dar, dintr-un alt punct de vedere Craciunescu are aceiasi problema ca si Avram: nu poate avea credibilitate totală pentru că nu judecă cu aceiaşi măsură toţi arbitrii; ca şi Avram trage sforile în favoarea fiului său.
Mai întâi a căutat o cale „legală” ca fiul său să revină în eşalonul I al fotbalului nostru, unificând cele 2 eşaloane ale arbitrajului românesc ( sunt sigur că nu ar fi procedat aşa dacă fiul său se gasea în urna I valorică).

Mai mult, fiul său a arbitrat execrabil la meciul Gaz metan – Petrolul, dictând şi eronat un 11 m prin care a stabilit rezultatul meciului.
Culmea tupeului: cu excepţia lui Crăciunescu senior toţi ceilalţi au condamnat arbitrajul lui Teodor…
Fără cuvinte…

SILVIU (37 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 11:55

CORECT / DE DATA ASTA IMI SCOT PALARIA IN FATA DVS ,D-LE IOANITOAIA.ASA TREBUIE SA LAMURITI PE TOATA LUMEA,PENTRU CA NU TOATA LUMEA STIA DE ‘DEDESUPTUL ‘ ASTA CU RAPOARTELE.ACUM INTELEGEM DE CE SEFU DE LA VICTORIA[SECURITATEA] BUCURESTI FACE CA TOATE ….VISELE

l0gan (46 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:00

imbatraniti si dv dm le ioanitoaia !!

caine rosu 18 (16 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:04

Oare de ce nu-mi apare comentariul???

mihai (8 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:17

niste hoti si borfasi cu totii ! si dragomir si craciunescu ( sa nu uitam finala copos-petrolul….) si sandu si acolitii !…/ numai matale , nea ovidiule ( cum ar zice banciu ) -esti „fara nici o pata”…..!?…./

radu (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:19

Sunt ferm convins ca de la vara multi albitri din primul esalon vor disparea.Acum CRACIUNESCU nu are ce face, sta cu ei agatati de gat,daca ii retrogradeaza nu mai are cu cine lucra.Iar in legatura cu 11 m de la MEDIAS trebuie sa fii nebun sa spui ca nu a fost .

dorin (2 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:21

ma bucura cand citesc ceva pentru binele fotbalului.Este evident ca Dragomir ,Sandu ,Kassai si alti cativa Borcea si Copos pierd pe zi ce trece controlul asupra arbitrilor,lucru care ii deranjeaza.Pt Dragomir ,Sandu si Kassai dirijarea arbitrilor ,a observatorilor,a comisiilor este ca o necesitate fiziologica,daca nu si-o pot satisface se unesc si fac scandal impotriva celui (Craciunescu) care le-a luat „dreptul” la abuzuri si coruptie.In locul lui Craciunescu l-as tine pe Theo o perioada buna numai la liga 2 sa vedem atunci ce mai gasesc sa reproseze inculpatii DNA.Multi sunt impinsi de la spate de Avram ,Dragomir si Sandu.

Claudiu22 (343 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:25

Aceasta campanie impotriva bossilor din fotbal, care sunt niste lichele, va onoreaza si va ridica in ochii oamenilor. Felicitari.

catalin (15 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:28

Pai normal ca arunca la cosul de gunoi rapoartele arbitrilor, ce altceva sa faca cu GUNOIUL? Arbitrajul romanesc e plin de incompetenti si corupti, cui ii pasa ce aberatii scriu ei acolo? Dupa etapa asta Craciunescu trebuia sa se ascuda 1 luna si sa suspende cel putin 1 ani 4 arbitri. Foarte bine sa se faca o comisie independenta care sa judece antrenorii si jucatorii, dar atunci sa fie si o comisie indepenenta care sa judece ”arbitrii” nu tatii si unchii lor. Arbitrajul e cel mai SLAB segment care tine de sport din romania, iar Craciunescu e penibil… cum poti spune ,, e fault clar si penalty dar trebuia sa galben si oprita pt simulare” in aceiasi faza???? Arbitri strainii si sa arbitreze pseudoarbitri nostri in ligile II-V.

ember (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:32

sa nu o uitam totusi pe steaua. arbitri au tot timpul tendinta sa o avantajeze ca pe vremuri.

sam (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:40

Silviule, esti probabil prea tanar. Dinamo era echipa securitatii. Victoria a fost echipa militiei si pompierilor. Toata lumea stie lucrul asta dar, dar toti se fac ca nu o stiu. DINAMO = SECURITATEA!

Racla (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:48

DINAMO = SECURITATEA!
corect dar sa nu o uitam pe steaua (echipa armatei si cu ajutoare de la fam Ceausescu) care a furat mult mai mult ca dinamo. Dar asta se vede si din numarul de titluri si cupe castigate pe timpul comunismului

anonim (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:54

total de acord cu propunerea lui Craciunescu, cu toate ca in final toata treaba va devenii o chestiune de a pasa puterea macar se va mai normaliza fotbalul.
tin sa precizez ca tot asa se intampla si la ligile judetene unde arbitrii nu pot aplica legile jocului de frica echipelor gazda si a fanilor lor si unde risti sa te linseze toti taranii daca nu castiga echipa lor, iar in cazul in care incidente grave se petrec masurile luate sunt aproape inexistente. In conditiile astea cum sa-si mai pastreze arbitrii coloana vertebrala in aceste ligi? cum sa invete tinerii arbitrii 17 – 18 ani sa arbitreze cand sunt amenintati si batutui ca nu mai pleaca acasa? Iar cei ce au puterea sa sanctioneze nu o fac din interese similare cu cele prezentate in articol, ceea ce e insa mai trist este faptul ca pentru niste sume de nimic pe care le primesc conducatorii la nivelul acela niste arbirii isi risca viata pe izlazurile unde se mimieaza fotbal.

Miky198 (2 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:57

@ Domnule Ioanitoaia

De ce nu faceti o petitie, toata presa + TV-urile care sa fie semnata pe bune de SUTE DE MII, daca nu MILIOANE de Romani sa-i dam jos pe Mitica + Sandulica?! Nu cunosc temeiul legal, dar poate daca vor vedea amandoi ca 700-800 mii de romani – sper sa se stranga – ca suntem un popor care ne place mai degraba sa ne „ascundem” si sa lasam lucrurile in mersul „PROST”, decat sa facem ceva sa SCHIMBAM in BINE.

Oricum foarte obiectiv si bun articolul. Bravo!

Chalex (69 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 12:58

Dle Craciunescu, dati-va la o parte! Nu vedeti ca sefii din fotbal, arbitrii, antrenorii si patronii(o parte) au facut „bloc” impotriva dvs? Domnule, le-ati stricat toate jocurile, le-ati dat peste cap aranjamentele facute cu 1-2 ani in avans(bineinteles, cu achitarea „obligatiilor”… la zi!). Il vor pe Vasile Avram inapoi pentru ca „prea-cinstitul vizitator al celulei lui Dragomir” si-a tinut gura, stie care sunt tarifele si cine pe cine trebuie sa-l favorizeze sau sa-l distruga. Nu v-au intrigat multiplele greseli flagrante facute chiar de unii arbitri asa-zisi „galonati”? Dvs ii credeti cinstiti, gata sa jure cu mana pe Biblie ca nu ei iau banii(evident ca toata spaga se transmite familiei, prin intermediari sau prin carduri „la vedere”). Deci – la o adica – pot jura(am vazut „juraminte cu mana pe Biblie” si la case mai mari) ca nu au pus mana pe banii dati de oamenii de la cluburi care au aceasta obligatie de serviciu, dar vor trece sub tacere ca „botu” l-au pus, cu siguranta! Mai nou, arbitrii va sapa incet si bine, pentru ca vreti sa modificati modalitatile de „rasplata” a prestarii de servicii catre cei care cotizeaza frecvent la CAR-ul „Spaga pentru zile albe catre oamenii in negru”. Lasat-va, nu veti avea sorti de izbanda! Deja ati calcat in mijlocul musuroiului de viespi africane. Daca pana si Deaconu v-au tradat… Cat despre Chivulete, Coltescu sau Petrescu, avansati-i ca altfel veti avea mari probleme cu cei care vor face orice numai sa scape de urmariea DNA.

Val Vartej (52 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 13:12

Domnule Ioanitoaia, sunteti printre putinii ziaristi care demasca uratul din fotbalul romanesc. Nu stiu daca veti reusi sa schimbati ceva, dar demersul dv impresioneaza placut. El trebuie continuat pentru ca raul a devenit cancer.

Bogdan B. (59 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 13:26

Bineinteles ca toti rapidistii si ceferistii clujeni sunt de acord cu ORICE ar zice si ar face Craciunescu, pentru ca de cand a venit acest individ sef la CCA arbitrajele sunt FURTURI PE FATA pentru aceste doua echipe aduse artificial in varful clasamentului!!! Iar delegarile se fac „cu dedicatie”, de la Robert Dumitru la meciurile Vasluiului (cum dracu’ „a gresit” flagrant, consecutiv!, in favoarea trupei lui Porumboiu la doua partide foarte grele pentru moldoveni, cu Dinamo si Pandurii!??) la Deaconu la ale Stelei, cand stie toata suflarea din Romania, de la al cu barba sura pan-la al cu ţâţa-n gura, ca „Brichetă” e omul de casa al echipei lui Becali!!! Iar sa apara cu nesimtire la tv si sa sustina ca Nica a procedat corect la Rapid – Medias trecand cu vederea un ofsaid mare si semnalizand un gol inexistent (cu care Rapidul a castigat meciul!!!), ca sa il poata delega si la Steaua – Brasov, sa fure iarasi pentru cine trebuie!, asta dovedeste fara nici un dubiu PREMEDITARE la furt!!!
Afirm cu toata raspunderea: Craciunescu e cel mai mare hot din arbitrajul romanesc, si dinainte si dupa ’89!!! Sa ne amintim campionatul furat lui Dinamo si facut cadou Stelei lui Ceausescu, dupa un arbitraj odios la acel meci direct cu doi neeliminati de la Steaua (Lung si Bumbescu) si doua eliminari de la Dinamo (Camataru si Vaiscovici), de hotia pe fata din finala Cupei Rapid – Petrolul, de un meci Corvinul – Bihor cand a fost fugarit prin oras in Hunedoara, de s-a ascuns in scara unui bloc, fara sa aiba curajul sa scrie in raport ceva despre asta, pentru ca stia prea bine cum si cat a furat ca sa castige Bihorul!!! Asa ca lasati-ma cu acest bandit fara nici un pic de moralitate si de rusine, fara o umbra de caracter!!! Daca nu dispare Craciunescu din fruntea arbitrajului va fi cel mai murdar campionat din istoria fotbalului, ce facea Valentin cu Steaua sau CFR-ul mai recent va fi apa de ploaie pe langa ce va fi in editia asta!!!

Che Guevara (363 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 15:10

Pana la urma trebuie sa explodeze si mamaliga din fotbalul romanesc. Prea mult timp s-au acoperit unii pe altii si s-au lasat santajati de Dragomir. Trebuie sa se taie in carne vie si sa se faca totul transparent si democratic.

toni (17 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 15:31

Fara suparare, dupa cele cateva saptamani petrecute de Craciunescu la sefia CCA va mai face sa aveti incredere in el? Prin el a castigat o alta factiune(RAPID, Vaslui) daca analizati arbitrajele o sa vedeti ca constant au fost ajutati(sau cum le place lor sa zica „au fost circumstante” ” e acoperit”) dar per total aceste echipe au un plus in arbitraj. Ma indoiesc sincer de buna lui credinta. Un alt balon se sapun, precum razvanel la nationala. E de apreciat ca si presa incearca sa creeze iluzii dar nu sunt capacitati cei mai multi dintre ei.

Gino (513 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 16:20

Nea Ovidiu, continui sa il tii in brate pe Craciunescu si nu faci bine. El sau Avram reprezinta aceeasi Marie cu alta palarie. Doi smecheri si nimic mai mult.

Cicero (23 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 16:26

De data asta Craciunescu o avea dreptate, dar in general nu are, da cu bata in balta. Incercare de a il scoate basma
curata pe fie-sau desi o gresise a fost penibila. Cum sa ceri 11 metri si cartonas pentru simulare in aceeasi faza ? Te rad si curcile.

gilos (328 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 16:35

Felicitari pentru articol, care mi se pare de bun simt si echilibrat !

Am convingerea ca, atata vreme cat la conducerea fotbalului romanesc se afla Sandu si Dragomir, lucrurile nu au prea mari sanse sa se schimbe in bine. Ei sunt raul cel mare si ei trebuiesc indepartati ( mai ales Dragomir ! ).

Daca nu putem scapa usor de ei, macar sa le taiem din parghiile de santaj si influenta de care dispun. In acest sens , ideea articolului cu schimbarea comisiilor este de salutat !

george (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 17:35

Domnule Ioanitoaia,
Nu am pretentia ca ma pricep foarte bine la fotbal dar am o idee care, in opinia mea, pe cat de simpla e pe atat de eficienta ar putea fi.
In cazul meciurilor importante, televizate, unele decizii eronate, cum ar fi acordarea unui penalty sau a unui cartonas rosu sa fie revocate de catre un observator (care tot e platit si asista la desfasurarea meciului) in urma vizionarii reluarilor tv.
In cazul in care nu putem sa ii acordam o asemenea putere observatorului, macar sa ii permitem sa traga de maneca arbitrul sa arunce o privire .
20-30 secunde nu sunt multe avand in vedere cat trag, uneori, jucatorii de timp. (in fotbalul american metoda e aplicata cu succes)
In speranta ca veti citi aceasta idee a mea si o veti pomeni macar ca pe o solutie utopica, va multumesc!

hermilus (8 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 18:04

In principiu aveti dreptate. Dar principial si moral ar fi ca si Craciunescu sa nu conduca Comisia.
Ar trebui ca , fii, nepotii si finii conducatorilor comisiei sa NU arbitreze. Asa ca, Craciunescu, Avram si altii sa aleaga , ori ei, ori copii lor.
De ce nu ridicati problema asta?
Apoi, Craciunescu nu are un trecut moral tocmai nepatat. Un presupus viol in grup cand era jucator la Petrosani, servicii platite pentru unele cluburi si anumiti impresari, etc.

marci (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 18:12

parerea mea este ca atata timp cat cca va fi condusa de un fost arbitru, ca se numeste craciunescu,ca se numeste avram ,ca se numeste porumboiu…nu se va schimba nimic va fi aceeasi marie cu alta palarie….se vor schimba doar mafiile lui craciynescu cu a lui avram etc.cca-l casa fie impartiala si eficienta va trebui condusa de cineva di afara fotbalului doar atunci se va putea respecta regulamentul la sange siarbitri care vor gresi vor fi sanctionati fiecare dupa greseala pe care a comiso nu vor mai fi aparati de un craciunescu,ca de corb la corb nu isi scoate ochi…

Emiru (91 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 18:19

Este interesant cum cineva imparte dreptatea. Si mai interesant este ca acest cineva e acelasi cu cel care sustine de ani buni cum ca „nimeni nu este detinatorul adevarului absolut”.
Fara a comenta continutul articolului, cu care de altfel sunt de acord, imi pun o intrebare: care este adevaratul Ioanitzoaia?

Radu Vasile (48 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 18:27

– D-le Ioanitoia, scrie observatiile mele intr-un articol, daca esti vertical;
– Cum un recupertat din puscarie ca Dragomir si recent invinuit penal de DNA, de nu este debarcat urgent din fruntea LPF de cluburile morale ?
– Sau toate sunt imorale ?

Baghera (9 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 18:40

Bravo !!! Autorului acestu-i articol, bineinteles inconfundabilul si acelasi deranjant OVIDIU IOANITOAIA. Felicitari !!! De cand te-ai implicat mai mult in gazetarie au inceput sa se schimbe lucrurile.
Si nu uita nea Ovi hai sa readucem Craiova in fotbal.
Echipa cu cei mai multi suporteri anul trecut si sa nu uitam : cea mai defavorizata echipa din fotbalul nostru din punct de vedere al greselilor de arbitraj, dupa statisticile facute de voi, GSP si Antena 1.

ANTON (84 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 19:08

Lumea va stie PRIETEN cu Craciunescu, asa ca nu ii mai tineti spatele. Dragomir e o pramatie, dar nici Craciunescu nu e mai breaz.

Marinov (98 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 19:13

Adica Dv pretindeti ca ati intuit in octombrie ce va cere Craciunescu o luna mai tarziu? Inseamna ca sursa a fost aceeasi, iar eu nu va cred. Cred ca v-ati inteles.

Adi (110 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 22:03

nu e de mirare. in fotbalul romanesc, campioana Romaniei si locurile din clasament se decideau mai mult in birouri, nu pe teren. LPF si FRF erau doar giranti ai unui sistem de facut clasamente, nu de organizat competitii. Este nevoie de o schimbare totala a acestor foruri, daca se doreste ca fotbalul sa ramana o competitie onesta, si nu o afacere bazata pe simulare de competitie sportiva.

Mitu (54 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 22:29

Parerea mea e ca ati pus problema corect.

Barto (1 comentarii)  •  1 decembrie 2011, 22:33

Daca Neagu a avut decenta sa demisioneze, la fel ar trebui sa faca si Dragomir! Ne-am saturat de el!

Emil (10 comentarii)  •  4 decembrie 2011, 22:47

@ANTON
Gresesti în ce priveste Crăciunescu: acesta vrea să facă ordine în arbitraj si ceea ce cere el este cât se poate de normal, de corect. Dacă va fi lăsat în pace, eventual sustinut, calitatea arbitrajelor din Liga 1 o să fie categoric mai bună în viitorul apropiat.

Ovidiu, continuă să scrii asa cum bine o faci în prezent. Felicitări!

Golombioschi Ilie (7 comentarii)  •  5 decembrie 2011, 20:20

Tin sa lansez doua contra propuneri la proiectul sustinut de domnul ION CRACIUNESCU privitor la sistemul de arbitraj cu 5 arbitri,un central,2 tusieri si 2 arbitri de careu. Eu in prima contra propunere sustin o varianta tot cu 4,ca acum, dar pe sistemul de la handbal cei 2 centrali fiecare cu responsabilitate pe cate o jumatate de teren. In cea de-a doua contra propunere, cea profund originala si care imi apartine in totalitate, pe care o sustin cu fermitate ar fi vorba tot de 4 arbitri,un central,2 tusieri si o rezerva dar care rezerva in repriza a doua ar face rocada cu cel de centru devenind el principal iar principalul rezerva. Din considerente de spatiu nu le dezvolt argumentatia adiacenta acestora,dar mentionez ca in special cea de-a doua se preteaza foarte bine la o combinatie cu o alta propunere privitoare la organizarea activitatii arbitrilor la nivelul CCA si al FRF.Aceasta se refera la organizarea activitatii de arbritraj la toate ligile, diviziile, pe un model nou original,nemaiexistent nicaieri in lune.Astfel in locul actualelor loturi pe categorii A,B,C,sa se infiinteze cate o divizie de arbritraj,paralela si corespunzatoare fiecarei ligi,divizii,respectiv serii.In cazul unor serii cu 16 echipe cum ar fi normal sa avem pe viitor DIVIZIA A respectiv seria de arbritraj ar fi formata din 20 de arbritri de centru si 20 de asistenti.Dintre acestia 16 activi si 4 rezerve pe tot parcursul desfasurari campionatului.Cei 16 ar concura pe baza notelor primite dupa partide de la observatori.Clasamentul final se face dupa 30 de etape,se trage linie si primii sunt propusi pentru lista UEFA si premiati iar ultimii 4 retrogradati in liga, divizia, imediat inferioara.Cei 4 fosti rezerve promoveaza in locul lor.Locul 1 din liga inferioara urca automat pe loc de rezerva in liga imediat superioara. Mentionez ca repartizarea pe meciuri la fiecare etapa ar urma sa se faca individual si in scopuri de siguranta si eficacitate maxima cu 3 zile inaintea etapei, prin tragere la sorti computerizata pentru toate meciurile din toate diviziile odata, simultan.

Comentează