Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Potopul după Dan Petrescu

N-am să zic că Petrescu e lider cu Kuban în puternicul campionat al Rusiei înaintea etapei cu numărul 7. Pe lîngă că Zenit Sankt Petersburg a depășit-o în clasament, există riscul ca formația din Caucaz, actualmente pe 2, să fie […]

joi, 28 aprilie 2011, 4:15

N-am să zic că Petrescu e lider cu Kuban în puternicul campionat al Rusiei înaintea etapei cu numărul 7. Pe lîngă că Zenit Sankt Petersburg a depășit-o în clasament, există riscul ca formația din Caucaz, actualmente pe 2, să fie întrecută și de ȚSKA Moscova, care are un meci în minus. Oricum, Kuban constituie o surpriză plăcută, fiind considerată revelația începutului de sezon. Prezența ei pe podium merită lăudată și pentru că vorbim despre o nou-promovată în prima ligă.

Dan Petrescu confirmă astfel că omul sfințește locul. Că știe meserie și că, indiferent unde lucrează, reușește să se impună. A făcut-o la Urziceni, cîștigînd titlul în 2009 cu o echipă venită de nicăieri și obținînd apoi 8 puncte în grupele Ligii Campionilor, o demonstrează din plin și la Krasnodar. Cum nu sînt foarte mulți compatrioții care se remarcă în străinătate, s-ar cuveni să ne bucure succesele lui Dan și, ca români, să ne mîndrim cu ele.

Evident că izbînzile repurtate acasă și peste hotare îl recomandă pentru a antrena într-o bună zi “naționala”. Că se va întîmpla mai devreme sau mai tîrziu, vom vedea. Fără îndoială însă că se va întîmpla.

În ciuda calităților și a performanțelor sale, nu i-aș fi dedicat aceste rînduri lui Petrescu dacă nu aflam că Administra-ția Finanțelor Publice Ialomița a pus sechestru pe proprietățile Unirii Urziceni! Deoarece datorează statului peste un milion de euro, patrimoniul clubului urmează să fie vîndut la licitație pe 11 mai! Tabela de marcaj, sistemul video de supraveghere a stadionului etc., alte mărunțișuri între care, de necrezut, și porțile de pe gazon!

Reiese că se va alege praful din tot ce-a clădit Dan cu migală, cu rîvnă, cu inspirație. Vor riposta unii că Unirea a reprezentat o construcție artificială, ba și opera unei singure persoane, ori a două, socotindu-l și pe Mihai Stoica, din care pricină era logic să se prăbușeas-că după plecarea acestora. De discutat, poate că da, poate că nu, însă nu-i logic ca decăderea să survină atît de repede. Pînă la un punct, declinul fostei campioane îl ilustrează pe cel al întreg fotbalului nostru, care a pierdut și continuă să piardă teren. El și, deopotrivă, România însăși.

Auzind despre licitație, cu siguranță că Dan Petrescu s-a întristat. Probabil se aștepta ca echipa “lupilor”, părăsită de Bucșaru, să retrogradeze, dar nu și să fie scoasă la mezat. Tocmai de aceea, o dată cu dispariția Unirii, trebuie că se rupe ceva și în sufletul lui Dan, tehnicianul care chiar a scris istorie la Urziceni. O istorie, din păcate, trecătoare ca ploaia de vară.

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Cipry (2 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:22

8 puncte in UCL,nu 7 domnu Ioanitoaia…

NG (2 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:30

E de vina Dan Petrescu ca Bucsaru a risipit tot ce-a facut el acolo? Nu cred. Mentalitatea se cunoaste, Dan e foarte tenace acum, dupa ce viata si campionatul din Anglia l-au schimbat definitiv.

Ciolanus (28 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:31

Intr-adevar, Dan Petrescu e un mare antrenor: a facut din Urziceni dintr-o echipa de rebutori o echipa campioana care, in plus, nu s-a facut de ras in UCL. A luat o echipa din liga 2 ruseasca si a ajuns cu ea pe primul loc in liga 1. Acum sa nu ne imbatam cu apa rece, e doar etapa 6 la rusi, e cale lunga pana la sfarsitul campionatuluil.
Se vede calitatea patronilor din liga noastra (pentru a nu stiu cata oara?!): vor putina reclama, isi trag niste bani, se plang ca nu au bani si gata, se pregatesc sa dea alte tunuri.

zolaris19 (4 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:38

8 puncte domnu ioanitoaia!!
in rest frumos!

jack sparrow (8 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:39

Bucsaru reprezinta elita noastra actuala ! procedeaza ca toti parvenitii , se chinuie sa intre in gratiile Romanicii , o seduce , isi face treaba cu Romanica , dupa care spune prin targ ca-i curva !s-a saturat de jucaria lui , neavand trecut il intereseaza doar momentul , tipic pt un sarac cu noroc la loteria vietii

marius (1 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:42

*8 puncte in grupele Ligii Campionilor.

cneius (151 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:45

chiar 8 puncte a facut in Liga, nu sapte. Ar fi trebuit tinuta minte performanta asta, nu?

vlad (140 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:49

Patronul Bucsaru este un om care ar trebui sa fie ostracizat de toata lumea sportiva si de fapt de toata opinia publica…. Nu numai ca a scos toti banii din club, dar l-a si falimentat, nici macar nu a lasat pe 0 un club care avusese profituri extraordinare!!! Este o rusine!!

De-asta este important sa existe o baza serioasa de suporteri la echipele care lupta pentru trofee… altfel, vedem ca totul se face in liniste. Ce ar fi putut face lupul singuratic? :))

Costin (36 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 16:52

Foarte trist… Am tinut cu Urziceni si am fost sa ii sustin si la 2 meciuri din CL in Ghencea. Voiam sa se aleaga cu cati mai multi bani din CL ca sa ii investeasca si sa fie in continuare puternica si sa avem astfel un campionat valoros, de aici sperand si la o nationala mai de doamne ajuta.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:20

Nu a fost numai meritul lui Dan Petrescu. Cat au fost bani si interese (sau interese si apoi bani) treaba a mers. Nu l-a impiedicat nimeni pe Bucsaru sa aduca un antrenor bun. Pur si simplu Urziceniul isi merita soarta.

cosmin-dany (6 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:21

Rusine Bucsaru care a luat banii de la echipa si ia bagat in buzunaru proriu batandu-si joc de echipa acest talhar trebuie sa platesca pentru soarta echipei

Ianus (4 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:34

Degeaba îl acuzaţi voi pe Bucşaru că a falimentat Unirea. Până la urmă Unirea nu însemna absolut nimic în fotbalul nostru, el a inventat-o. El l-a adus pe Dan Petrescu, cu banii lui s-a făcut echipa aia. El şi-a luat o jucărie – Unirea Uziceni -, s-a jucat ce s-a jucat cu ea, apoi s-a plictisit, a lăsat-o şi cu asta basta. Nu era o echipă de tradiţie, gen Craiova, UTA, Steaua, Rapid, etc…

marian (45 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:38

1.mult noroc domnului petrescu si cine stie poate intr-o zi i se va indeplini visul de a o antrena pe chelsea.2.tipic fiscului de la noi in ce priveste recuperarea datoriilor,(nici daca dansa m.jackson pe ea nu pot fi acoperite datoriile) 3.cam vedeti ce asa zis patron era laudat (inclusiv de dumneavoastra)si dat ca exemplu pentru campionatul nostru(si sunt foarte multe jafuri facute de acesta).

din Sua (5 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:43

Pe Dan Petrescu nu il intereseaza soarta Unirii Urziceni. Am venit, am muncit, am fost platit, ne-am strans mainile si ne-am despartit. Cam acestea sunt relatiile in lumea actuala. Ca urziceniul este in faliment sau nu, asta este problema altora, nu a lui Dan. Deci sa lasam falsele impresiile deoparte.
UNirea Urziceni a fost o afacere. Cand nu a mai mers, a intrat in faliment. Atat de simplu … economie de piata.
Cat despre UNirea Urziceni ca idee de afacere … nu functioneaza pt ca: nu are o baza de suporteri platitori de bilete (cam ca sportul studentesc) asa ca nu are sponsori, vanzari, incasari. Asa ca ce nebun baga bani degeaba????

Tavi (2 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 17:55

Bucsaru asta este cea mai mare capusa pe care a avut-o si o are in contiuare fotbalul romanesc. Pacat ca nimeni nu-l trage la raspundere ca distrus una din cele mai frumoase echipe ale campionatului romanesc.

Marius (10 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 18:00

Ce nationala tot visezi nene Ioanitoaia? Sa bage bine de seama Abramovici, Dan e mai bun decat Mourinho si merita o sansa la Chelsea.

Razvan a demonstrat ca a fi un bun antrenor de club nu te recomanda spre a fi un bun selectioner. Asa ca nu trebuie sa ne pripim. Dan trebuie sa aiba prima data succes la un club precum Chelsea daca vrea sa aiba vreodata autoritate peste toate fumurile de la noi.

Zack (25 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 18:20

Domnule Ovidiu, Ce spui dumneata si ce-au inteles altii. Aici este vorba de Petrescu, NU DE BUCSARU.
Ce stiu uni care sunt problemele unui om care poate piarde totul. Nu stiti si nici nu va intereseaza.
Voi stati la colt si injurati pe cei ce nu platesc jucaria voastra. N-ATI FACUT si NU VETI FACE NIMIC IN VIATA. Coposul se ROAGA sa-si VINDA CLUBUL si NIMENI NU-L CUMPARA. Patroni au o belea pe cap. ECHIPELE astea exista, ca sa aveti voi pe cine injura, asa va distrati voi. Petrescu este ,,UN UNICAT IN ROMANIA” dar la NATIONALA NU VA FACE NIMIC. De ce?
Nu are cu cine sa joace. EL NU POATE sa impuna la SELECTIONATI ce sa faca, Petrescu le impune fotbalistilor normali ce vrea el. Petrescu MUNCESTE CU EI, COT la COT iar fotbalisti nu pot chiuli.
La nationala NU FACI ASA CEVA. Acolo se ANALIZEAZA SOLUTI iar EI NU POT si nu Stiu, ce Vrea Petrescu, atunci VOI il VETI INJURA pe PRTRESCU iar el va fi, ca toti ceilalti. Apoi vin MARI SPECIALISTI ca sa-l faceti toti VARZA cum ziceti voi.
Varza Voastra PUTE, s-a STRICAT DEMULT. Asa ca:
Sa ramina unde este. Daca ajungi prea repede la echipe mari, NU TE-A ASCULTA NIMENI.
Ce intelegeti voi despre AROGANTA FOTBALISTILOR mari? Toti vor bani si PETRECERI DE NOAPTE si daca li se poate DE CE NU?
Multumiti lui Dumnezeu pentru Aiuriti de Patroni care platesc banii cu caru, ca voi sa-i injurati toata ziua.
NIMENI NU FACE UN DOLAR IN FOTBAL si nici Bucsaru.
Fac numai INTERMEDIARI FOTBALISTILOR si FOTBALISTII, asta este cea mai mare NEDREPTATE.
Adica, cei care prostesc pe alti O DUC MULT PREA BINE.
Patroni fac datori mari, insa isi merita soarta. Este AROGANTA PROSTILOR CARE TREBUIE PLATITA.
Vor glorie apoi capat RAHATURI DE LA TOTI. Conducatori de federati, Arbitri corupti, taxe de la stat. Apoi, iubitori de fotbal, pun capacul ca ei pun suflet.
Domnule Ovidiu: UNDE DAI si UNDE CRAPA.
Este mult prea devreme ca Petrescu sa FACA GRESALA SA I-A NATINALA caci NU AVEM NATIONALA. Cu respect.

Smart O (51 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 18:31

Tot felul de idei de bun simt , referitor la ce ar merita bucsaru sau urziceniul dar , totul , apa de ploaie . Ce spune legea sau ce au facut si ce fac legiuitorii si diriguitorii sportului, per ansamblu pentru singurul emisar al poporului , care nici nu cere si nici nu primeste prea mult dar face tara si poporul cunoscut pe tot globul , mai nou au aparut si ozn-uri sa constate valoarea sportivilor romani . Cei care ne trag inapoi sint in primul rind politicienii ( acei popi ai mileniului 2 si 3 ) popii ( de cind e lumea ) asa zisii iubitori de animale ( ei de fapt cunosc un singur animal – ciinele ) si bineinteles legiuitorii carora degeaba le explica mapamondul ca legile sint si trebuiesc respectate de toti ei doar le fac in asa fel incit sa nu-i atinga pe ei si familiile lor .

meme (1 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 18:33

eu consider ca este vina sefilor din fotbal care lasa la voia intamplarii sa se distruga echipe si in special baze sportive,veniti pe terenuri din bucuresti ca electroaparataj sau energoutilaj unde nu este pic de iarba si se joaca aproape 7-8 meciuri de copii si juniori,asta trebuie sa faceti dvs presa sa aratati care sunt conditiile de pregatire nu sa-i periati tot timpul pe sefii fotbalului

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 19:00

bursucul plingacios are ceva calitati bune de antrenor dar ma tem ca este prea devreme sa-l suim pe pedestal si sa ne inchinam cu totii la el!in liga lui mitica,nu cred ca este mare lucru sa cistigi un campionat daca ai relatiile pe care le are bucsaru!iar in liga a doua din rusia a cistigat si datorita investitiei masive a patronului.cit despre nationala noastra…cred ca mai degraba are nevoie de un popa decit de un antrenor!

GF (37 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 19:25

nea Ovi, tot respectul pentru Dan si toti ceilalti care arata caracter, dorinta si pricere!
vreau sa sun ca, in cazul de fata (poate se vor schimba lucrurile in 3-4 ani) Dan nu are ce si cum sa-si propuna sa vina la nationala, ca asta ar insemna o tragere in jos. sa-i dea Dumnezeu putere si rabdare sa ajunga unde vrea el, dar mocirla numita fotbalul romanesc nu cred ca e un loc la care el se gandeste.
in rest, soare si vreme buna.

Cristian Pop (5 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 21:39

Cum adica sa ne mandrim cu reusitele lui Dan Petrescu? Pai a te mandri inseamna a te simti satisfacut de reusitele tale. Noi ce merit avem ca Dan Petrescu este bun pe unde se duce? A nu nene hai sa ne mandrim. Eu sunt mandru ca dumneavoastra purtati camasa alba. UHUU MOR DE MANDRIE! 😐
Stupida e vorba asta cu „sa ne mandrim cu reusitele altuia”, sau sa „ne mandrim ca suntem romani”. Eu zic sa ne mandrim ca ploua afara sau ca soarele e o minge de foc, nu e tare asta? Ba da e tare! Gata sunt mandru ca pisicile au 4 picioare!
Dupa atata timp de scris si jurnalism, ar trebui sa renuntati la sablonul asta adoptat de toti amatorii. Nu zic ca sunteti amator, dar mai aveti si greseli. Acum astept sa sara toata lumea sa’mi spuna cum sunteti un simbol etc. etc., adica exact sablonul despre care vorbesc.
Va multumesc! Felicitari Dan Petrescu!

Gioni (7 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 22:19

@Marius. Ce antrenor roman va avea vreodata succes la Chelsea, te-ai apucat sa incurci borcanele. In rest ai dreptate, Petrescu nu e bun la Nationala, e bun Razvan, cel mai scula din bascula. Nu te supara, dar bati campii rau si dezinvolt.

Marian (40 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 22:33

Domnule Ioanitoaia, nu pot decat sa regret ca aveti dreptate. Si daca Petrescu a plecat in Rusia dupa bani, ceea ce mi se pare limpede, plecarea lui tot e o pierdere pentru fotbalul nostru.

TANASE (3 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 22:51

HAI SA FIM SERIOSI…..
CU URZICENIUL NE FACEAM DE RAS IN EUROPA …SI STITI DE CE?????
PT CA ESTE O ECHIPA DE LA TARA….CINE A MAI AUZIT DE URZICENI VREODATA?
ISI MERITA SOARTA

daniel (30 comentarii)  •  28 aprilie 2011, 23:02

Pt kpaxcmdr

.Kuban nu a investit nimic in afara de Bucur in divizia B ba chiar a vandut 3 jucatori …atat.Au ramas si bani din vanzari.
Lotul lui Kuban care a castigat liga secunda a fost acelasi care se zbatea in mediocritate la mijlocul clasamentului.

Gianluigi (5 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 0:08

1. Domnul Ioanitoaia – titlul imi pare gresit, potopul dupa cineva inseamna in general ca ar cam fi devina pentru ce lasa in urma, si nu cred ca este cazul.
2. A facut treaba buna si cel care a venit dupa el, Levy, a ajuns pe 2. dupa ce a preluat echipa in Decembrie 2009.

peter sragher (1 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 3:40

nu inteleg acest articol.
unirea urziceni avea un patron.
patronul a gasit de cuviinta ca banii castigati de pe urma formatiei sa-i investeasca in afaceri imobiliare.
afacerile imobiliare s-au prabusit in 2008.
asa ca ce ne lamentam ca a disparut o echipa, cand stim cine este de vina?

mi se pare gratuit.

Claudiu (343 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 5:30

@Cristian. Adica nu ar trebui sa ne mandrim cu ispravile celor care duc numele Romaniei in lume? Argumentele tale sunt alambicate si intra in sfera unei filosofii care baga in ceata. Complica niste lucruri simple si de bun simt pe care le percep ca Ioanitoaia, nu ca tine. Chestia cu camasa alba chiar mi-a placut.

Marcelinho (190 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 5:56

Asa cum mi-a placut de Dan Petrescu mi-a placut si articolul maestrului Ioanitoaia. Orice citesc despre Dan ma unge la suflet si l-as dori cat mai repede la carma echipei nationale.

crocodilu (1 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 7:37

tanase mars ma prostule…nu te doare tembelismul

Lucian Blaga nu blaga ala pe care il stiti voi
Eternitatea s-a nascut la sat.

lopp (1 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 7:52

acum urmeaza potopul la crapid,de fiecare data se ineaca aproape de mal thzjganii.

Oscar (32 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 9:14

domnu’ Ioanitoaia, ma surprinde ca faceti si dv confuziile gazetarilor mai tineri si mai neatenti la nuantze. Unirea Urziceni nu a construit-o Dan Petrescu, ci Bucsaru. Dan are meriritele lui sportive, dar despre infrastructura existenta altcineve este responsabil. Eu cred ca stiti foarte bine ca baza de antrenament fusese contruita cu mult timp inainte de venirea lui Dan. Echipa a fost promovata de altcineva. Modernizarile de la stadion s-au facut, e drept dupa venirea lui Petrescu, in urma rezultatelor echipei, in speranta ca s-ar putea juca acolo si meciuri europene. Falimentul este cauzat, cum vad ca mai scriu si altii, de caderea pietei imobiliare, Bucsaru avand blocate fonduri imense in urma investitiilor riscante facute. Daca el si-ar putea vinde complexul rezidential in conditiile visate in 2008, Unirea ar fi bogata. Daca ramanea Dan la Urziceni era alta situatie?

Petrica (19 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 9:40

Felicitari pentru articol, multi citesc, putini inteleg, asa e cel mai bine, nu?

ciprian (6 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 9:51

@Cristian – de acord cu tine … tot ce putem face este sa-i respectam pe acei romani care isi fac treaba constiincios si cu pricepere … ca despre asta e vorba aici … Dan Petrescu antreneaza pentru el si nu pentru Romania … asa cum inginerii romani sau muncitorii care isi fac treaba foarte bine prin strainatate o fac pentru ei si familiile lor si nu pentru tara asta … Dan Petrescu merita respect, asa cum merita respect si Ion sau Gheorghe care munceste cu ravna si cinste oriunde in lumea asta … chestia cu mandria e depasita … pot fi mandru de fratele meu, de fiul meu … asta da … dar de ce sa fiu mandru de Dan Petrescu? Nu cred nici ca se simte el mai bine ca stie ca suntem noi mandri … dar sunt sigur ca doreste sa fie respectat … el si munca lui.

bogdan (85 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 10:00

e foarte bun dan petrescu dar si lucescu era foarte bun la club; ambii seamana, sunt antrenori care se bazeaza pe grup, pe munca si transpiratie din greu.
ori cand vine la nationala s aantreneze mutu + marica + accidentarile lu’ chivu + plafonarea sublima a lu’ rat + alti cativa muncitori dar de nivel mediocru … nu face mai mult ca razvan.

Albert (124 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 10:54

@peter sragher. Ia lamureste-ne tu, inteleptule, ia lumineaza-ne! Da alea 12 milioane de euroi pe care nentu Bucsaru i-a luat de pe urma echipei unde s-au dus? Bucsaru s-a folosit de fotbal dupa care si-a luat viteza, asa ca nu e gratuit articolul. E smecherie ce a facut Bucsaru.

Franco (3 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 11:29

Finalul articolului spune tot: fotbalul nostru merge pe urmele Unirii, e pe duca. Cinste Nasului, lui Lupescu si lui Dragomir, cioclii lui.

Ilie (369 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 11:42

Dle Ioanitoaia, cite elogii i-ti fi facut lui ‘Razvan’ daca reusea cit a reusit Dan Petrescu .. La Urziceni, Dan Petrescu a fost singurul jucator.
D-abea acum va dati seama ce valoare are acesta ? O valoare relativa, nu cine stie ce in lume, dar n°1 pentru Romania. Ar fi prins bine „Nationalei’ daca acum ar fi fost Dan Petrescu la cirma ei, insa atunci cind se vorbea cine sa-l inlocuiasca pe Piturca, dvs si toata presa vorbeati de Razvan, de Olaroiu, de Razvan, de Razvan si de Dan Petrescu ca o ultima posibilitate, nu prea serioasa, cind el era proaspat campion. Uitati rezultatul, sint convins ca ‘Nationala’ ar avea alta fata si alta incredere in ziua de zi.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 11:49

De acord cu Bogdan. Si Lucescu si Petrescu sunt doi antrenori buni de echipe de club. Pentru a fi selectioner e nevoie de alte calitati. Nici Dan Petrescu nu cred ca ar face mare lucru la nationala.

n00dles (21 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 13:18

Imi doresc din tot sufletul ca Dan Petrescu sa nu se mai intoarca niciodata in fotbalul romanesc. Sa aiba reusite in cariera si sa ajunga intr-o buna zi sa antreneze Chelsea, asa cum isi doreste.
Despre celelalte doua echipe dragi lui, Steaua si Echipa Nationala a Romaniei (iertate sa-mi fie majusculele!), din postura de stelist patimas imi doresc ca acestea sa reprezinte doua vise abandonate. Nu de alta, dar la ora actuala ambele se incadreaza perfect la capitolul „cosmaruri”.
Succes Dan Petrescu, oriunde te-ai afla!

Dan Jianu (19 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 13:23

Foarte bine a facut Bucsaru, ce voiati sa pateasca ce a patit Gigi. Baiat destept si-a luat bani si acuma sa faca si altul ca el daca e destept. Nu vedeti si aia la Cluj au bagat bani, au facut performanta si anula asat din cauza crizei au vandut de 16 milioane de euro si nu au mai cumparat jucatori si am inteles ca si la vara vor face la fel. Deci mai injurati patroni si o sa fie bine.

Valentin (2 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 14:24

Dia ne aiuta ca Super Dan sa ife urmasul lui Mircea Lucescu, appare o sa avem si noi succes cu mationala la vreun campionat european sua final . Respect pt DAN PETRESCU SI MIRCEA LUCESCU

vialp (96 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 15:22

bucsaru ala nici nu a stiut ce se intampla,pai el a fost inspirat ca l-a adus pe dan petrescu la echipa.Petrescu a fost la rapid,apoi in polonia si urziceniul i-a intins o mana.Imi aduc aminte ca deja ncepuse campionatul,era prin octombrie,unirea promovase cu costel orac,prin octombrie a veit dan.Apoi a construit o echipa caramida cu caramida,pana la partcicparea in UCL,,cand a realizat ca mai mult nu se poate.Sa nu ii plangem noi de mila lui Bucsaru,el nu are nici un merit,a fosr doar un beneficiar colateral in aceasta situatie.Pai becali baga an de an bani la echipa si termina pe 5 sau pe 6.Nu ecxista o reteta miraculoasa in a avea sau nu succes in fotbal.

slll (96 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 15:28

prea se discuta si se vorbeste despre urziceni.cum a mai spus cineva,la noi nimic nu functioneaza dupa anumite legi,totul e haotic,acum imi imaginez sa apara peste noapte o echipa la marginea Londrei,Union London,care sa bata pe united si pe Chelsea si apoi sa dea faliment.La ei cred ca cea mai noua echipa are minim 80 de ani,nu se pot cumpara locuri in ligi superioare,iar sistemul este unul destu de complex,e dificil sa vi tu peste nopate si sa joci in liga 1.La noi exista destule exemple:FC Onesti,Otopeni,Branesti,Mioveni,echipe care ne fac de cacao si care nu ar vea ce cauta in primul esalon fotbalistic.

sorin (55 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 16:57

Imi place cum moderati voi parerile noastre…
V-am scris dimineata niste considerente, n-am injurat, n-am zis mare lucru, doar ca am zis ca Ioanitoaia e in pana de idei, concluzie trasa dupa ce am citit articolul asta. Macar atata respect sa aveti fata de cei care-l mai citesc inca pe Ioanitoaia, sa-i lasati sa-si exprime ideile si parerile, chiar daca nu va convin in totalitate…
In felul asta o sa ramana nea’ Ovidiu sa-si citeasca singur editorialele si sa si le si comenteze…
Spor la moderat !

Crivat (12 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 18:43

Nici eu nu ma omor dupa Ioanitoaia care mi se pare sec uneori, dar nici nu e usor sa scrii zilnic. Asa ca ii cer omului cat poate…

Cristian Pop (5 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 20:43

@Claudiu: A TE MANDRI inseamna sa fii multumit de o isprava a ta. Cum sa iti explic…adica de exemplu daca tu esti antrenor si reusesti performante, este (si) meritul tau pentru ceea ce s’a intamplat acolo. In schimb daca tu stai in fotoliu si IL PRIVESTI pe un om cum reuseste sa faca ceva, asta nu inseamna ca te poti mandri. Ori daca nu te mandresti ca reusesti sa privesti, asta e altceva. Sunt oamenii aia care spun:”sunt mandru ca sunt roman”! SI eu intreb:”dar de ce esti mandru ca esti roman? Ce merit ai tu pentru asta?”. Raspuns: NICIUNUL!
Acum sper ca poate ai inteles. O intamplare inevitabila ce tine de viata ta, sau o reusita a altuia fara ca tu sa ai vreo implicatie nu presupune mandrie.
In concluzie a fi mandru, inseamna a fi multumit, satisfacut, bucuros de o REUSITA CE ITI APARTINE. Faptul ca un nene reuseste in viata (recte Dan Petrescu) nu este meritul tau nici macar 0,1%. Faptul ca te’ai nascut pe o suprafata teritoriala pe acest pamant nu este meritul tau.
Mai bine de atat nu iti pot explica. Nu sunt arogant sau altcumva dar am incercat sa te fac sa intelegi. Poate inteleg si altii si inclusiv domnul Ioanitoaia.
O seara placuta va doresc.

Cristian Pop (5 comentarii)  •  29 aprilie 2011, 20:50

@Ciprian: EXACT! Ai zis foarte bine. Si DA! Sa fii mandru de fratele tau sau de fiul tau(in special de fiul tau) daca tu l’ai ajutat sa se dezvolte, in calitate de tata/frate. Adica ai un merit, l’ai indrumat. Poti fii mandru de tine, sau de echipa pe care o coordonezi. Adica undeva unde iti exerciti rolul. Nu sa te mandresti ca esti un gras care sta cu berica la televizor si ii vede pe altii cum au muncit sa faca ceva, iar apoi sa zici ragaind: „SUNT MANDRU CA…!”.
Oricum ma bucur ca macar tu ai inteles si ca esti de acord cu mine. Felicitari!

Comentează