Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Umbra

Meritată, victoria lui Fenerbahce a evidenţiat lipsa de clasă a Stelei.

Văzînd cum a început Steaua întîlnirea cu Fenerbahce, încartiruită în propria jumătate, ne-am zis că Stoichiţă a pregătit o strategie vicleană. A decis să-şi aştepte adversarul, să-i adoarmă vigilenţa […]

joi, 22 octombrie 2009, 10:23

Meritată, victoria lui Fenerbahce a evidenţiat lipsa de clasă a Stelei.

Văzînd cum a început Steaua întîlnirea cu Fenerbahce, încartiruită în propria jumătate, ne-am zis că Stoichiţă a pregătit o strategie vicleană. A decis să-şi aştepte adversarul, să-i adoarmă vigilenţa şi să-l surprindă pe contraatac. N-a fost însă aşa. Pe parcursul primei reprize, Fener s-a dovedit mai sigură pe ea şi a condus jocul uneori autoritar. Creîndu-şi ocazii, ar fi şi marcat dacă Zapata n-ar fi intervenit salvator în trei-patru rînduri şi n-ar fi avut şi-un dram de noroc. „Lippi” a sesizat că nu merge, l-a înlocuit pe Bicfalvi cu Onicaş, iar intrarea acestuia a părut să sune deşteptarea. Finalul mitanului a aparţinut gazdelor şi le-a dat tribunelor speranţa că favorita lor, cu Nicoliţă, Surdu şi Szekely şterşi, cvasifiguranţi, ar putea mai mult.

Din păcate, n-a putut. Corect, a ieşit din încercuire şi a împins liniile, numai că vîrful Kapetanos, altfel singurul periculos, n-a reuşit să înscrie cînd a scăpat faţă în faţă cu Volkan şi nici cînd, urmărit de ghinion!, a trimis balonul în bară. După ce Fener a deschis scorul, Stoichiţă l-a ales pe Dayro Moreno de pe o bancă de rezervă cu doar cinci ocupanţi, dar degeaba. Pe fondul unui meci de contre, echilibrat, oaspeţii n-au cedat şi au obţinut un succes logic, pe deplin meritat.

Deşi nu le place, suporterii roş-albaştri trebuie să accepte adevărul: Steaua a ajuns o echipă mediocră, lipsită de valoare europeană. La bani puţini, pretenţii mici şi, fireşte, rezultate slabe. Compromiţîndu-şi şansele de calificare, trupa din Ghencea a devenit umbra celei mai iubite formaţii româneşti. Pur şi simplu, e o stea căzătoare.

Comentarii (96)Adaugă comentariu

Cris4co (11 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 4:33

Steaua e o stea cazatoare dar cu cei mai multi suporteri din tara!Cu cei mai smecheri sefi,cu masmedia si federatia an spate!Va las tot voua si presedintele tari!Va las voua toti pensionarii,studentii si copii!Va las fermele de oi,parcarile cu Maibacuri si terenuri residentiale!Na… ca va las si istoria,eroii si jertfele neamului!Daca mai vreti ceva…CERETI si sigur veti primi!
Pastrez pe veci Rapiduletu!

Sergiu (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 5:08

ADEVARAT este ceea ce spuneti. M-am uitat la meci pe site-ul UEFA si am vazut un stadion dezolant. Parca ma uitam la un meci din Divizia A intre doua echipe din partea de jos a clasamentului. Becali nu a castigat nimic filtrand fanii la sange la intrarea in stadion, ci a pierdut enorm. Jucatorii sunt purtati spre un meci bun sau spre o victorie de fani, mai ales la ei acasa. Steaua e o stea cazatoare cum spuneti, dar Becali cade mai repede decat ea si o trage dupa el. E TRIST. Si sunt de acord si cu dR3am3R.

velsatis (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 5:38

OF OF OF..CARE STEAUA PRIETENE?
2003 2006?
CE AM VAZUT LA TV…STEAUA AZI A JUCAT FARA SPECTATORI…DAR A DAR 5 GOLURI SI AU FOST ANULATE?
PROBLEMA E IN CURTE LA NOI,”CONSTIINTA” SE CHEAMA,IN ;OCUL IMPRESARILOR DE AS FI MI-AS CERE SCUZE…STEAUA MA DOARE(AZI)
CAND VOR
INTINERI RIDURILE MELE?

Ionut (30 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 7:03

Becali isi da seama ca pentru a mai „indulci” situatia de la Steaua va trebui sa faca performanta. Pentru asta stie ca are nevoie de jucatori foarte buni, iar pentru acestia bani, multi bani. Va mai cheltui milioane bune pana cand va vedea ca averea „familiei” e pusa in pericol. Atunci se va retrage singur, veti vedea.
Ceea ce nu-si da el seama e ca nu e un conducator bun. Si nici cei de langa el nu au habar de management sportiv. De fapt, Becali cam face totul, conduce, vinde, cumpara, antreneaza. Nu m-ar mira sa-l vad si jucand.

passaris (9 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 7:29

Deşi nu le place, suporterii roş-albaştri trebuie să accepte adevărul: Steaua a ajuns o echipă mediocră, lipsită de valoare europeană. La bani puţini, pretenţii mici şi, fireşte, rezultate slabe. Compromiţîndu-şi şansele de calificare, trupa din Ghencea a devenit umbra celei mai iubite formaţii româneşti. Pur şi simplu, e o stea căzătoare… AVETI PERFECTA DREPTATE, D-LE IOANITOAIA!!!!! nu mai e nimic de spus…

toader radu cristian (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 8:06

ma intreb si eu,oare echipele noastre care joaca joia,se uita vreuna martea sau miercurea la tv???se poate copia o pasa cu adresa , ceva tehnica de joc, putina seriozitate si profesionalism…….. degeaba zic eu ca avem niste cluburi care nu au platit abonamentul la cablu , si asa nici jucatori nu au cum face comparatie…..saraci jucatori incepatori

sile (15 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 8:09

CORECT SI ADEVARAT 100%, PROBLEMA E D-LE OVIDIU, CA AU CAZUT STELELE TUTUROR ECHIPELOR ROMANESTI, EXCEPTIE UNIREA URZICENI, TOATE ECHIPELE SUNT LA PAMANT, NU EXISTA CINEVA CARE SA TINA CAT DE CAT ROMANIA SUS, AM AJUNS RAU DE TOT

cata (8 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 8:37

Nu sunt stelist dar Steaua de cativa ani buni se scalda in mediocritate alternand cateva meciuri bune cu foarte multe proaste.
Sa nu-i credeti pe acesti patroni de fotbal ca sacrifica banii familiei lor si investesc in echipele din liga lui Mitica.
Afaceristii verosi niciodata nu o sa bage un sfant acolo de unde nu se asteapta la un castig bun. In fotbalul romanesc se spala bani negri, se produc venituri ilicite neimpozitate, imagine, cheltuieli fictive, imprumuturi ale patronilor catre echipele de fotbal, influente politice samd.
Steaua este afacerea lui Becali si nu o sa o dea inapoi niciodata. Foarte buna ideea cu Steaua 2003- cam asta este adevarul.
Salutare si mult succes in protestul fanilor adevarati ai Stelei.

MAFALDA (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 8:48

D-lor,cei mai TRIST ptr. FOTBAL, ca unul ca STOICHITA,care STIE cit „E CEASUL” se lauda cu IDEEA ca „fiind echipa tanara” de aia AU PIERDUT…
Daca e pe ADEVAR, care echipa tanara, DOAR ERIC,care a fost schimbat cu ONICAS erau de 20 de ani,care ECHIPA de TINERET? MAI tineri au DINAMO,ca au JUCAT cu ALEXE(19),TORJE(19),DIABATE(20) si au JUCAT TITULARI,unde vede STOICHITA pe aia tineri,POATE FATA de EL; daca si ANTRENORUL MINTE,ce mai vreti, CINE SA-I EDUCE?

Mircea (14 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 9:00

Scris frumos, cu miez şi la obiect.

banks (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 9:22

… fara mutu ?!?
… mutu trebuie sa joace
… nu ne permitem sa jucam fara supervaloarea mutu

pyxy (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 9:34

1.Tot timpul aceeasi placa : am avut ghinion,am fost peste ei,nu meritau sa cistige. Asa e sunt „peste ei” la aproape toate capitolele.Sunt si ei mai buni doar intr-un punct neimportant : LA GOLURI.Poate ca ar trebui schimbate regulamentele golurile sa se ia in calcul doar asa pt statistica,sa punctam „gura”patronilor(pardon boierilor).Respect Tamas : „tabela spune tot” 2.Inclusiv dv. in acest articol scrieti „Lippi”.Aveti partea dv.de vina la declinul fotbalului nostru. 3.Pt colegii dv. : V-A PLACUT ATUNCI CIND ACEL CAMERAMAN A FOST APROAPE OMORIT LA CLUJ(oricum i-au distrus „viata”asta), VA PLACE CIND IN ZIUA MECIURILOR COPII DV. NU POT MERGE PE STRADA,VA PLACE CIND ZECI DE OAMENI NORMALI TREBUIE SA SE FEREASCA DIN CALEA HOARDELOR DE ‘SUPORTERI’IN ANUL 2009,etc? Daca DA continuati sa il atacati pe Becali pt.ce face cu ****** aia.(precizez ca nu am nici un fel de respect pt.Becali,dar aici are dreptate).

costellino (14 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 9:36

TARAS BULBA ! In spusele tale , regasesc toate trairile si sentimentele mele avute dea-lungul timpului referitoare la sportul romanesc ,incepind cu cele 5 finale de CE.la volei feminin , disputate intre Rapid si Dinamo si terminind cu medaliile recente a-le`Marocanului `la CM.de gimnastica .Sportul romanesc a avut de-a lungul timpului multe rezultate bune si ne-a produs multe bucurii.Mi-au ramas in minte multe imagini stop-cadru din competitii.Din-tre toate doua :la cm.handbal in finala cu Germania, IN ULTIMUL MINUT Penu apara 7 metri.Penu , in fund in semicerc , cu mingia in miini si un zimbet ironic pe fata , iar in fata lui cel care a executat , pe fata caruia se citea neputinta .Eram campioni mondiali a 3 a oara , a doua, Pataichin, pe linia de sosire , cu visla rupta ridicata , fata radiind de fericire si ochii plini de lacrimi .Doua stop-cadre care spune cum eram si ce simteam ca romani atunci .Citind scrisele tale , mi-am dat seama ca mindria si demnitatea la romani n-a disparut definitiv, ceea ce m-a bucura , dar s-a redus enorm .Primeste respectul meu , RESPECTUL UNUI RAPIDIST .

RedJack (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 9:39

Un articol corect şi obiectiv, felicitări!

Dar am întrebare, deşi sunt sigur că nu sunt primul care o pune. De ce se foloseşte în continuare litera „î” in cuvinte ca „vîrful”, „cînd”, „rînduri”?
Sunt convins că ştiţi că acestea sunt forme incorecte iar un ziar/site cu pretenţii ar trebui să resprecte limba română.

mata (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:15

Lipi trbuia sa sesizeze inainte sa inceapa meciul sau dupa primele 5 minute ca Bicfalvi nu are ce cauta pe teren. Nu avem rezerve? Pai normal ca nu avem daca ciobanul nu mai baga nici un ban. Daca nu este in stare sa mai tina clubul sa plece! Stoichita il linge in fund pe becali in loc sa spuna clar ca lotul pe care il are este praf si nu se pot face performante.

Stefan (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:19

Pana nu pleaca ****** de la Steaua, nu mai sunt suporter Stelist. Avem nevoie de performanta, profesionalism nu de un sistem de tip „stana”.

milici (440 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:30

Daca si echipele din EL ar fi beneficiat de 3 autogoluri (fara penalti ratat), eram acum in culmea fericirii.
Drept e ca Unirea a jucat o idee mai bine, fara sa exagereze (cum au facut comentatorii) si avea banca populata ( nu ca Steaua).
Suntem subtiri, stam prost cu jucatorii si lovelele, NU avem PREGATIRE FIZICA, mentalitate OFENSIVA (exceptie Unirea) , suntem SCUNZI pe cand ioropenele dimpotriva.
Situatia poat fi inteleasa exact privind pe POLI Timisoara:in campionat bate usor cu 6-0 pe Ceahlaul cu REZERVELE, in EL aproape nu se APROPIE de POARTA cu TITULARII OBOSITI!!!

cata (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:34

Steaua a ajuns „varza de Bruxelles” – dupa inima patronului. Dupa meciurile de marti si joi se pot trage urmatoarele concluzii: nu se investeste in fotbal, nu avem antrenori valorosi in liga intai (exceptii: Dan Petrescu, V. Moldovan, aproape toti antrenorii italieni care au antrenat in RO), nu se investeste in juniori, iar singurul vinovat conform FRF, LPF si presa este „Mutu”. Dl Ioanitoaia sunteti unul din putini gazetari sportivi obiectivi, va rog sa imi raspundeti la o intrebare: „De ce aseara la emisiunile sportive nu au mai fost sunati dnii Sandu, Lupescu, Dragomir sa isi dea cu parerea? Ca dupa meciul Urziceniului nu aveai loc de ei la toate emisiunile sportive”. Rusinica: LPF, FRF si presei!!!

john (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:35

De unde nu e , nici Dumnezeu nu cere !
Problema e la mentalitatea jucatorilor si la intelepciunea conducatorilor.
In cazul acestui club de fotbal dar si la alte grupari cu „renume” aceste trasaturi nu se regasec nici la jucatori nici la conducatori.
Banii , banii sunt foarte importanti dar nu suplinesc „creierul”.

Valiza (11 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:44

Asa e, Steaua e in cadere pentru ca e a unei cazaturi analfabete, needucate, paranoice…
Jiji este cauza decaderii si numai el. Si asta se intampla nu pentru ca ar vrea el asa. Se intampla pentru ca la mintea lui nu pate produce decat dezastre. Ma mir ca a facut avere.
Disparitia lui Jiji de la Steaua este absolut necesara pentru renasterea Stelei adevarate.
Steaua lui Jiji nu ne intereseaza si nu venim la meciurile ei.
Dispari Jiji!

cata (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 10:56

Dinamo chiar mi-a placut aseara pe faza ofensiva, dar defensiva si Dolha au gresit nepermis. Ca Galata are buget de 75 mil Euro, nu comentez, dar ca investeste 15 mil Euro (asa am inteles de la comentatori) in juniori, ca sunt 6 in Anglia si 7 in Spania tineri jucatori turci, e in antiteza cu situatia de la noi unde juniori sunt considerati costuri ridicate, campinatul de tineret la fel.

bogdan XIII (69 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 11:13

fatza de cele scrise de taras: cred ca ceea ce s-a schimbat este mentalitatea. si asta la toate nivelele. trist, dar adevarat – romanilor nu le prea prieste liberatea pentru care cei mai buni dintre ei si-au dat viata. duc dorul biciului, al lozincilor mobilizatoare, al amenintarilor din partea organelor. priviti cum s-a dezvoltat sportul spaniol dupa moartea lui franco si cum a ajuns cel romanesc dupa moartea lui ceashka: diferenta spune totul. asa ca, stimati compatrioti, mai incet cu fuduleala si cu sindromul de „buricul pamantului”! suntem cei mai buni la cel mai lung carnat din lume si… gata.

Alex (161 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 11:52

„La bani putini, pretentii mici „. Corect. Doar ca e valabil pentru orice domeniu in Romania, inclusiv pentru presa. Sau daca in rest suntem submediocrii, in fotbal trebuie sa fim altfel ? E corect sa pretinzi intotdeauna numai de la altii ? Chiar asa d-le Ioanitoaia, cine suntem noi in Europa ?

lucian82 (37 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 11:59

Asta e diferenta de valoare si de BUGETE intre romani si turci.NU trebuie sa avem pretentii prea mari. Celor care doresc plecarea lui Becali din Ghencea le doresc sa aduca un patron care sa asigure un BUGET de100.000 milioane EURO pe an si pe urma sa aiba pretentii.O diferenta intre noi si turci EMRE -TOJA(VEDETI si diferenta de salariu;sunt jucatori la FENER CU120.000 euro/an) Intrebati-va ce salarii(contracte ) au BICFALVI ,ONICAS ,NINU ,TUDOSE sau Ochirosii si pe urma sa le cereti performanta!!

dR3am3R (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 12:00

99% din comentariile acestui articol prezinta aceeasi pozitie a celor care aduc ceva mai important decat banii la Steaua – sufletul lor.

Haideti sa sprijinim demersul STELISTI.RO de a-i trimite in anonimat pe Becali si Dragomir si sa ne indreptam spre acest site pentru articole si comentarii despre Steaua. Sa aratam ca suntem interesati si de altceva decat de mizeria din jurul lor, ca se poate face rating si fara ei. Si sa speram ca va veni ziua in care exemplul lor va fi preluat inclusiv de asa-zisele televiziuni de sport. 😉

kobramix (10 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 12:07

suntem niste nulitati in europa, asteptam sa intre mingea singura in poarta adversrilor. ce va mai mirati sau ce va mai intrebati —-> reflexia romanului in oglinda !!!

deco (32 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 12:51

In sfarsit un articol cat de cat interesant. f bine spus. steaua nu mai e ce-a fost odata. sa vina dica, radoi si goian inapoi, sa redevenim eroi.

un microbist neutru (3 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 13:00

Corecte observatiile dvs,dle Ioanitoaia,dar de ce nu propuneti niste posibile solutii de redresare.
Dl Becali nu realizeaza ca reusita personala conjuncturala in afaceri care la un moment dat l-au imbogatit,nu-i va asigura automat niciodata si succesul asteptat cu Steaua.
Chiar daca e patron,el n-a realizat la ce s-a inhamat-Steaua ,clubul cel mai titrat din Rom.(ca de altfel oricare alt club sportiv) nu este si nu va fi niciodata o FEUDA PROPRIE. Succesele in timp ce s-au contabilizat in palmaresul detinut, au fost obtinute si cu aportul consistent al suporterilor,iar un alt succes fara ajutorul lor nu o sa-l obtina in veci. Chiar daca esti miliardar nu inseamna ca esti si un manager sportiv competent. Razboiul dus cu cei multi il va falimenta si financiar dar si la nivel de imagine.Se lauda cu prietenia cu dl Berlusconi,dar nu incearca sa invete nimic de la el,chiar daca nici acesta nu-i perfect,dar trofeele numeroase castigate de Milan il recomanda si sustin. NU L-A SCHIMBAT PE LEONARDO,dupa multe rezultate proaste, toate fostele glorii milaniste sunt in slujba sau in grija clubului.Si dl Becali ca si dl Berlusconi vrea sa faca bani si din fotbal dar in primul rand sa capitalizeze imagine ptr eventuale succese in arena politica.Rezultatele lui AC Milan l-au propulsat pe patron in fruntea partidului de guvernamant si implicit in cea de premier al Italiei. Trecut de 70 de ani,omul si-a vazut visul cu ochii,fiind criza, a last-o moale cu investitiile,dar vanzarea lui Kaka care si mie mi s-a parut o mare imprudenta, inclusiv dpdv.al relatiilor cu suporterii, financiar incep sa-i dau dreptate dupa evolutia de miercuri a brazilianului,in ton cu ceea ce jucase la Milan sezonul trecut.Dl Becali se crede atotstiutor,s-a inconjurat de rude si prieteni incompetente in ale managementului unui club de fotbal,care sub umbrela unei sigurante financiare il vor „peria” permanent,dar in nici un caz nu vor propulsa clubul,acolo unde suporterii au tot dreptul sa doreasca si sa spere sa ajunga,nu ptr bani caci ei sunt contribuabili ai clubului,ci ptr mult mai mult -BUCURIA PE CARE O ADUCE UN TROFEU CASTIGAT IN INIMA ORICARUI SUPORTER,CARE-I NEPRETUITA!!
Or fi banii dvs Dle Becali,treaba dvs sa-i pierdeti ,ca si propria imagine,sa va falimentati financiar si poltic-dar la Steaua care nu va fi niciodata numai a dvs NU AVETI ACEST DREPT

lucas (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 13:06

Asa este ,steaua nu mai e cea fost d-le ioanitoaia,steaua este o echipa care a terminat pe locul 6 in camp. trecut,asa ca am dori o parere a d-voastra cu privire la evolutia CFR-ului si a lui dinamo.Va multumesc!

lucas (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 13:08

Binenteles cu privire la meciurile din EL

Mosh (4 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 13:11

Domnule Ioanitoaia am citit toate postarile de pe blogurile ziaristilor GSP, dar nu am vazut un post sau un articol in care „sa mustrati” (cel putin) asa zisi romani care au reprezentat Dinamo aseara la Galata! Cand tu ca si roman te duci sa injuri un simbol national (chiar daca a jucat la Steaua), care te-a facut mandru de atatea ori si ai iesit in strada multumita lui, te-ai umflat in pene pe munca si talentul lui… NU SE SPUNE NIMIC? Eu, personal, i-as „desfinta” in presa! Mai dureros este faptul ca turcii il iubesc mai mult decat noi si au AMENINTAT CA VOR EVACUA PELUZA daca vor scanda impotriva lui HAGI…si acesti NESIMTITI nu s-au putut abtine. Cred ca au facut de rusine o tara intreaga, pentru ca la nationala, in randul suporterilor, nu ar trebui sa existe culoare, embleme, ci doar TRICOLORUL, cel pe care il avem toti pe cartea de identitate.
1. Durerea mea este mai mare cand observ ca nimeni NU TAXEAZA ACEST COMPORTAMENT PRIMITIV
2. Sunteti mult mai preocupati de a prezenta opiniile domnilor B de la cluburi decat sa incercati sa distrugeti aceste tipuri de comportament
3. Nu ati tolerat bannerul de la Budapesta, dar tolerati sa ne loveasca compatriotii (ingraditii mintal care din punct de vedere intelectual nu au multe secunde de cand au coborat din copac)
P.S nu sunt stelist SUNT ROMAN, iar HAGI, NADIA, POPESCU, DOBRIN, BALACI, etc SUNT ROMANIA. EI REPREZINTA ROMANIA IN CEL MAI FRUMOS CHIP POSIBIL

vic 72 (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 13:49

investiti 0 ,0 rezultate.Acesti patroni care se cred stapani de sclavi.vor sa faca performanta doar la nimereala,ce-o fi o fi.Nu , domnilor ,performanta se face cu multi,multi bani si nici atunci nu se stie bine daca reusesti.Sa lasi totul la mana hazardului e o prostie.Nu poti astepta de la jucatori cu salarii de 2000, 3000 de euro lunar sau chiar 10000 sa se lupte cu jucatori care au o valoare superioara si sunt platiti de 20,30 ori mai mult si sa vrei sa si invingi.Poate o data din nimereala dar in sistemul actual de grupa in care sunt 6 meciuri nu rezisti .Crede-ti ca echipele mari ale continentului degeaba platesc jucatori scumpi.Nu , vor sa fie competitivi au o intreaga echipa manageriala care gandesc in detaliu orice amanut si la sfarsit de sezon sunt cu bugetele pe +.Ca doar fotbalul este o afacere si trebuie sa ai profit ca daca nu dai faliment si joci in ligile inferioare.Va multumesc ptr acordat si sper sa-mi cititi aceste ideei si va rog din suflet nu va mai lasa-ti indusi in eroare de acesti oamenii care doresc publicitate pe spatele presei sportive si se numesc patroni.

Cor (16 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 14:00

VALOARE ? CINE? PERICOL: VINE JOCUL CU SHERIFF !
Sunt stelist,mă fac mic şi tac până la generaţia viitoare(NEXT GENERATION)! Ne mai auzim.

milici (440 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 14:06

@cata
Era mai nimerit varza a la Cluj nu trebuia sa mergi pana la Bruxeles.

milici (440 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 14:16

@vic 72
Unirea sau Steaua 86 cum e/a fost competitiva fara salarii mari?
Ai nostrii sunt prea bine platiti pentru cum joaca/se antreneaza.Investitorii sunt cam lefteri asta e evident.
Mai toti se multumesc cu cat primesc, o duc foarte bine si aia mai rasariti deabia asteapta sa plece in afara sa lustruiasca banca pe bani mai multi.Putini vor sa ajunga cu adevarat fotbalisti, aici e buba mentalitatea, determinarea si atitudinea.
Unora li s-a marit solda de 4 ori , ei au pus osul invers proportional.
Nu mai vorbesc de preturile pe piata interna , se da milionul de euro si ei nu joaca mai nimic sau deloc (Curteanu,Szekely, Plesan,Tanase etc…).

Cornel (22 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 14:27

„La bani puţini” dar si la competenta putina ! Ciobanul se poarta ca creditorul Stelei nu ca patron-manager cum se pretinde, echipa e mult subfinantata, se cauta doar economiile la salarii nu performanta, de parca ar fi dusmanul jurat sa distruga Steaua ! Se lauda ca a luat echipa de pe 9, s-ar putea sa o duca mai jos de atit ! Ciobanul trebuie sa plece !

vic 72 (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 14:35

Domnule Ioanitoaia,va mai sugerez cateva ideei.Luati exemplu presei europene de profil care analizeaza tactic si obictiv evolutiile echipelor si jucatorilor si ii critica dur la esecuri si ii lauda la victorii.Presa romaneasca greseste enorm,care fie vorba intre noi, sunt doar 4,5 ziaristi si oamenii de tv adevarati, restul ori nu se pricep ori sunt cumparati de patroni ca sa iasa pe posturi si in ziare si sa spuna ceea ce vor ei.Si dvs uneori va purtati cu manusi si nu aveti curajul sa spuneti lucrurilor pe nume si atunci ce sa asteptam de la ziaristi mai tineri,care de frica patronilor pun niste intrebari chiar penibile.Fotbalul romanesc cu mici exceptii, si aici ma gandesc la anii 80-90, nu are niste performante notabile la nivel european sau mondial,acel loc 5 la mondialul american este ca o picatura intr-un ocean ,iar performantele Stelei cu 2 finale jucate de CCE au apus de mult.Ganditi-va putin la cea fost Notigham Forest,Malines etc si va mai pot da exemple de echipe care au facut performante extraordinare acum 20-30 ani si acum se regasesc prin ligile inferioare. Asa am ramas si noi ,anii de dupa revolutie au insemnat un regres nu un progres ptr fotbalul si intraga societate . Va multumesc

vic 72 (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 15:08

milici ai dreptate,dar trebuie sa-ti amintesc ca in spatele Stelei 86 a stat o echipa manageriala puternica si inteligenta care era egala cu cele din occident si jucatori aveau valoare si calitate .In ce priveste Unirea este vorba de multa MUNCA si un antrenor bun si inspirat ,dar si performantele lor tot la nimereala le pun.Si parerea mea este ca si Steaua 86 si Unirea 09 nu au beneficiat de atentia adversarilor si cu putin noroc au facut performanta.Gandeste-te ca in 86 echipele englezesti care dominau competitile europene au fost suspendate si ca Steaua a eliminat pana in semifinala doar niste echipe de rangul 2,3 european.In privinta salariilor actuale primesc atat cat merita pe alocuri,unii, cam mult ca daca ar avea valoare imediat ar fii cumparati de echipele cu pretentii europene
.La patroni saraci ,jucatori saraci si modesti,performante la nimereala .Asta este cine are o certa valoare joaca in Italia, Spania, Anglia,Franta si Germania ,noi cati jucatori avem in aceste campionate puternice …Va salut

cola (1 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 15:48

Consider rezultatele obtinute de echipele noastre ca fiind cele scontate!Ne vedem prea frumosi in oglinda si nefacand apel la istorie ne credem cei mai buni din Balcani!Uitam sa recunoastem ca in istoria fotbalului santem ,la nivel de echipe nationale,cei mai slabi din Balcani!Jugoslavii au fost vicecampioni ai Europei, grecii campioni ai Europei,bulgarii si turcii semifinalisti la campionatele mondiale!Noi ne laudam cu generatia de aur ! Mult laudata generatie de aur a pierdut toate cele trei intalniri cu Bulgaria!Trebuie sa ne vedem de lungul nasului la capitolul pretentii!AI NOSTRI ATAT AU PUTUT!

Vasco. (363 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 16:14

D-le Ioanitoaia , este evident de mult timp ca Steaua nu numai ca „nu are clasa” dar este o echipa slaba cu un lot de farsori si cu un joc chinuit,cam ca mintea celui nedorit.Intrebarea mea ar fi de ce nu aveti curajul sa spuneti ceeace stim cu totii si anume ca vinovatul e acest individ imposibil de caracterizat ,lexicul romanesc neputind acoperi amestecul de aberatii…

cca (2 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 16:40

Actuala Steaua nu mai sperie pe nimeni. Mai rau este ca datorita managementului falimentar (tipic majoritatii cluburilor din Romania), „asigurat” cu consecventa de catre un parvenit lipsit de scoala si , mai grav, de cel mai elementar bun simt, nici nu va avea vreo sansa de revenire la performanta in viitor. Pacat…
P.S. E mare lucru sa recunosti ca nu poti, si sa lasi pe altii mai buni sa faca treaba in locul tau ! Vezi Copos…Dar, ce poti sa-i ceri unuia care se crede „buricu’ Pamantului ” ?! Absolut nimic. ZERO !

CareSteaua? (5 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 16:56

Propun tutror ce au comentat la acest articol sa continuam „UMBRA” si sa comentam in continuare pe toate articolele despre mizerie si revolutie in fotbal….macar, macar ne-ar auzi cineva. Chiar asa D-ule Ionaitoaia! Oare cand o sa aveti curajul sa spuneti adevarul despre un „BECALI” care ne face de ras in fiecare zi pe la toate televiziunile? Cand o sa criticati aspru toate declaratiile lipsite de respect? Cand o sa judecati la rece un fotbal care intradevar a ajuns o „UMBRA” a ceea ce a fost? Sunt roman, iubesc Steaua, respect Dinamo si celelalte echipe dar din pacate toate aceste sentimente au ajunsa sa fie pentru ceea ce era fotbalul acum poate 20 de ani!

razvan (6 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 17:13

daca ar fi existat o casa de pariuri unde sa pot paria ca nici o echipa romaneasca nu se va califica din grupele Europa League pariam fara probleme! suntem vai de noi!

milici (440 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 17:27

@cca
MANAGEMENTUL FALIMENTAR la Steaua e partial o lozinca, partial adevar.
JJ are banii cam asa-Capital=hectare de terenxpretul/ha cum pretul a scazut drastic pe om il cam strange ciorapul si probabil asta e cauza pentru care iese mereu in decor.
Cat timp pretul terenului era OK JJ bagat destui bani in jucatori sia asta e o LOTERIE chiar daca unii au sistemul de joc mai bun (ca MM).Multe valori autohtone nu au confirmat sau sunt indisponibili (Cristea partial , Emeghara, Szekely, Surdu, Tanase etc.).
Salariile au crescut in tara trebuiau marite si la Steaua, asta e mediul concurential.
Poate achizitiile si politica salariala inseamna management defectuos dar cand ai bani nu se vede.
Acum cand bani nu mai sunt managementul e mult mai dificil.Steaua s-a REORIENTAT NORMAL spre CRESTEREA DE JUNIORI dar asta e cu bataie lunga, in paralel cu INFUZIA FORTATA de TINERI.Cum avem putini tineri valorosi in tara s-a incercat cu unii mai cunoscuti dar cu Bicfalvi, Ionescu, Onicas, Ochirosii etc e greu ca n-au mentalitate si ambitie.Unii au stat degeaba la Buzau facandu-se ca joaca , ratind o ocazie buna de a se forma.
Pana ce pepiniera va da roade singura solutie este o infuzie de bani, cu actualii jucatori e clar ca nu exista perspectiva.
Salarile scazand fortat multi dintre ei nu mai pun osul.
Nu cred ca sunt multi care doresc sa cumpere Steaua pt ca nu are valoare, chiar daca JJ ar vinde-o.
Sa nu uitam ca Steaua 86 a avut vreo 4-5 ani fara trofee in care s-a format o echipa de tineri.Acum cine mai are rabdarea asta?

california (349 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 17:41

totul porneste de la lipsa de valoare personala si profesionala a conducatorilor de cluburi sau patroni; ei jongleaza cu antrenorii; comparati conducerile si stafurile stelei si al lui dinamo din decada anilor 80 cind s-au obtinut rezultate notabile, cu cele actuale; acum 20-25 de ani un turcu poate era admis sa varuiasca ceva pe la saftica, nu sa schimbe antrenori!
timisoara la rindul ei promitea ceva cu ulhrin; a fost si ala dat afara!
se vorbeste mult de bugetele mari ale cluburilor cu care ne confruntam; da, banii sunt importanti, dar mai important e cum ii folosesti.

flaxx (5 comentarii)  •  24 octombrie 2009, 0:54

d-le ioanitoaia, faceti o greseala. la bani putini, becali are pretentii mari, nu mici. cred ca a fost invatat de asa zisii specialisti in marketing: daca vrei mult, trebuie sa fi optimist si sa-ti propui mult. asa ca el de fiecare data, desi pierde, apare pe la tv si spune ca va castiga tot. dupa parerea mea nici dumnezeu nu-l mai suporta.

Comentează