Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Moartea unei iluzii

Armstrong n-a mai reuşit  să cîştige şi cel de-al 8-lea Tur al Franţei. Probabil că nu va mai reuși niciodată

O să vă surprindă că nu scriu despre fotbal Liga I însă abia a luat startul, apropo, m-a impresionat jocul […]

duminică, 2 august 2009, 4:31

Armstrong n-a mai reuşit  să cîştige şi cel de-al 8-lea Tur al Franţei. Probabil că nu va mai reuși niciodată

O să vă surprindă că nu scriu despre fotbal Liga I însă abia a luat startul, apropo, m-a impresionat jocul CFR-ului Cluj, aşa că voi mai avea destule prilejuri să zăbovesc asupra lui. Întrucît Turul Franţei s-a încheiat de o săptămînă și se îndepărtează în timp, consider că e ultima ocazie să mă refer la el. Aş regreta s-o pierd.

Cum bine ştiţi, a cîştigat Contador, ca şi în 2007. 
Şi-a adjudecat Marea Buclă 2009 ÎNTR-O MANIERĂ CATEGORICĂ, imperial, închizîndu-le gura celor ce îndrăzniseră să-l conteste. Care i-au reproşat că, egoist, şi-a abandonat la greu un coechipier, pe Klöden, sugerînd chiar că s-ar şi dopa.  Mai ales gazdele au strîmbat din nas. Cînd spaniolul și-a depășit net adversarii în etapa contracronometru de la Annecy, realizînd o medie orară de peste 50 
de kilometri, mulţi comentatori şi-au manifestat nedumerirea. Imposibil   , au sărit ei ca arşi, niciodată şi nicăieri, indiferent de sportul practicat, nimeni n-a reuşit să dezvolte asemenea energie, e împotriva legilor fizicii  Contador şi-a văzut însă de drum şi a terminat în galben pe Champs Elysées.

Recunosc că am vrut să cîştige Armstrong. Ca unul care am însoţit caravana Turului României pe cînd acesta chiar era o competiţie, nu gluma de azi, mi-am dat însă repede seama că rutierul întors pe şoselele din Hexagon la 37 de ani şi 9 luni, ba şi după o pauză de 3 sezoane, nu va izbuti. Deoarece într-o întrecere dură, supranumită IADUL PE DOUĂ ROŢI, n-ajunge să te ajute capul şi echipa, concret, 
o Astana foarte puternică, pusă însă mai degrabă 
în slujba lui Contador, nu a lui Armstrong. Trebuie 
să te ajute, obligatoriu, şi propriile-ți picioare, care 
pe septuplul laureat au început să nu-l mai asculte. Uneori l-au și părăsit, prevestind amurgul carierei.

În consecinţă, texanul ce şi-a botezat magazinul de biciclete din Austin “Mellow Johnny”, cea mai apropiată pronunţie americănească pentru Maillot Jaune, s-a clasat doar al treilea. Clar, ceea ce pentru alţii ar fi fost o performanță pentru el a însemnat 
o înfrîngere. Nu foarte dureroasă, dar înfrîngere.

De ce am vrut să cîştige iar Armstrong? Pentru că am asociat demersul lui, revenirea şi dorinţa de victorie, cu încercarea DE A SFIDA VÎRSTA. Implicit, de a dovedi că există tinereţe fără bătrîneţe. Iată însă că s-a petrecut ce bănuiam și demonstraţia a eşuat. Nu există tinerețe fără bătrînețe. Numai că, deşi a mai murit o iluzie, campionul îşi păstrează neatins locul în istorie şi în legendă. Dincolo de triumful lui Contador, absolut meritat, Armstrong rămîne unic, inegalabil, nepereche.

Amănuntul că ciclistul texan, devotat fundaţiei sale de luptă cu cancerul, “Livestrong”, şi susţinut financiar de RadioShack, o reţea importantă care comercializează produse electronice, şi-a anunţat prezenţa în Marea Buclă 2010 îi face pe admiratorii lui să viseze la o nouă izbîndă. Permiteţi-mi să mă îndoiesc. O spun cu părere de rău, dar sînt convins 
că vremea învingătorului Armstrong a trecut şi NU SE VA MAI ÎNTOARCE. The end, nu-i așa?

Comentarii (47)Adaugă comentariu

Banks (2 comentarii)  •  2 august 2009, 16:52

„o Astana foarte puternică, pusă însă mai degrabă 
în slujba lui Contador, nu a lui Armstrong.”

domnule Ioanitoaia ar fi bine sa nu mai scrieti despre ciclism mai bine ramaneti la liga 1. cred ca ati urmarit turul din anii trecuti nu cel din 2009.

Angajat FRF (2 comentarii)  •  2 august 2009, 16:54

Sunt dovezi clare ca Amstrong s-a dopat in trecut, domnule Ioanitoaia. Nu conteaza cand, cum, unde… O singur episod de dopaj e ajuns pentru a murdari o intreaga cariera.

Acum cativa ani, in Statele Unite a aparut un celebru interviu cu Sheryll Crow, frumoasa cantareata pe atunci sotia ciclistului. Ea a declarat ca din cauza substantelor anabolizante Lance devenise impotent, nemaiputand avea macar o singura erectie timp de un an si jumatate. Dupa cum stiti, casnicia s-a si desfacut.

Va intreb: un ciclist care se dopeaza poate fi „unic, inegalabil, nepereche”, asa cum sustineti?

Permiteti-mi cu mult respect sa ma indoiesc de acest lucru.

calin (7 comentarii)  •  2 august 2009, 17:07

…si totusi? hai sa nu fim categorici! pana la urma am invins de atatea ori timpul…

DorinV (3 comentarii)  •  2 august 2009, 17:23

nu cred ca texanul a venit pentru „maillot jaune”, ci doar sa revina in atentia mass-mediei internationale, sa-si mediatizeze brandul si viitoarea echipa, pentr ca implicit sa mai puna cateva milioane de… cocostarci deoparte.
si apropo de tur si unde e ciclismul azi… mikel astarloza, liderul euskaltel, a fost testat pozitiv…

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  2 august 2009, 17:31

@Pentru Banks:
Cînd eu scriam despre Turul României, vreo 10 ani, pe vremea regretaţilor Hristache Naum şi Victor Bănciulescu, probabil că dumneata nici nu te născuseşi! E normal să te pricepi mai bine, doar că lucrurile au stat chiar aşa: Astana a lucrat declarativ pentru Armstrong şi în realitate pentru Contador. O zi bună.

me (7 comentarii)  •  2 august 2009, 17:41

lance si crow nu au fost casatoriti. si daca ar exista dovezi, nu ar mai putea concura. dar nu exista desi inca se cauta.

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  2 august 2009, 17:50

ceea ce vroiam sa spun, a fost exprimat de precedentii doi cititori comentatori:

1. Astana nu a lucrat pentru Contador nici un moment in Le Tour, ci mai degraba pentru Armstrong.

2. Nu e cazul sa-l preaslaviti pe american, stiind ca s-au adeverit unele probe de dopaj din trecutul sau.

Mai mult decat atat, daca americanul ar fi castigat din nou Turul atunci era clar ca nu este ceva in regula cu ciclismul actual.

Bibiloi (2 comentarii)  •  2 august 2009, 17:51

Fiecare varsta e bine sa-si vada limitele si sa straluceasca prin ceea ce ii este caracteristic. Porbabil ca este greu sa accepti ca imbatranesti, dar daca apelezi la Viagra, nu vei fi decat ridicol, nicidecum mai tanar. Ca sa nu mai spuneam ca poate fi si periculos. Asteptam de la cei in varsta sa ne indrume si sa ne inspire, nu sa „ne dea o lectie”. Cred ca de fapt Armstrong a inteles asta. Marele „om de sport” (il tradeaza silueta atletica…) O.I. intelege insa mai greu. Sa fie de vina varsta?… Originea?…

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  2 august 2009, 17:53

domnul Ovidiu, tot respectul, dar permitene sa credem ca nu ai urmarit Turul anu asta. Astana a lucrat declarativ pentru Contador, sustinand ca el este liderul, dar in fapt a lucrat pentru Armstrong. Eu am vazut toate etapele si nu-mi aduc aminte vreun moment pe vreo catarare ca vreun coechipier de la Astana sa-i fi dus trena. In schimb, langa Lance a fost mai mereu Kloden, Leipheimer, cat a fost in cursa, Popovich sau Zubeldia…adica oamenii pe care ii ia la noua echipa, impreuna cu managerul Bruynel…

rvd (1 comentarii)  •  2 august 2009, 17:58

armstrong cel mai mare dopat

cipri p (5 comentarii)  •  2 august 2009, 18:12

@Ovidiu Ioaniţoaia
eh, nu va suparati pe mine, dar tipu’ de mai jos chiar avea dreptate… Nu conteaza de cat timp urmariti ciclismul daca nu reusiti sa fiti obiectiv. Am urmarit intregul tur in amanunt (nu pe gsp evident..) si se vedea din satelit ca alberto a castigat turul de unul singur, distrugand plutonul chiar impotriva ordinelor de echipa. Da, l-a distrus pe saracul Kloden (sunt fan al lui de cand il ajuta pe Ullrich), dar un Kloden care intregul tur a tras pentru armstrong (rivalul de moarte?)
anyway, nu exista ciclist curat. am zis.

chirila (170 comentarii)  •  2 august 2009, 18:17

Offff, te-ai trezit si tu, baba proasta?!

jos_cenzura (102 comentarii)  •  2 august 2009, 18:29

intr-adevar, am citit si eu despre dedesubturile echipei Astana si din cate se spune, l-au sprijinit pe Contador in dauna lui Armstrong (care au cam devenit rivali si s-au intepat in anumite declaratii)

lance (1 comentarii)  •  2 august 2009, 18:42

pentru angajatul FRF
Daca sunt dovezi clare , DE CE nu a fost gasit vinovat in NICI UNUL din tururile la care a participat. Si crezi ca se mai intorcea anul asta daca se stia vinovat? Lance e o legenda , fie ca ne convine sau nu. Probabil ca daca nu era american era mai putin suspectat, nu-i asa?

cip77 (2 comentarii)  •  2 august 2009, 18:43

nu uitati ieri s-a jucat unul din meciurile tari ale campionatului dinamo -craiova si l-ati dat pe digi sa vada meciul doar vre-o cateva mii de telespectatori iar astazi joaca jiji cu pinalty si il dati pe antena care este post national sa va fie rusine!!!!!!!!!!!!! v- a cumparat si pe voi dupa ce a cumparat si mediapro

Tibi (15 comentarii)  •  2 august 2009, 18:45

Sunt convins ca la anul texanul va fi mai bine pregatit…anul asta doar a luat „pulsul” competitiei si stie clar ce are de facut in 2010…sa lipsesti 4 ani si sa urci pe podium (si asta dupa Il Giro…), va spun eu ca-i o performanta…la anul va avea o echipa doar pt. el…va avea multa sustinere si sunt convins ca din nou nu va participa la nici-o competitie din Europa ca sa fie cat mai bine pregatit…are toate sansele…nu ma credeti?, intrati pe „youtube” si dati „alpe d’huez 2001” sa vedeti atitudinea lui de invingator fata de o problema de zapada pe catarare…super tare! Go Lance!!!

csongi (25 comentarii)  •  2 august 2009, 18:53

1. Nu exista nicio dovada despre presupusul dopaj al lui Armstrong. In schimb, Contador figura pe lista celbrului doctor-dopaj spaniol, si a refuzat un test ADN.
2. Anul asta, cand cu siguranta nu s-a dopat (spre deosebire de altii, mai tinerei, vezi Astarloza), la 37 de ani, dupa 3,5 ani de pauza, dupa o accidentare serioasa, Armstrong a terminat al 3-lea. Eu cred ca asta se cheama performanta, si nu l-as considera „terminat”.
3. Omul a declarat de nspe ori, ca nu a venit sa castige in Franta. Acum daca voi stiti mai bine…sunteti prea destepti pt. mine.

calin (7 comentarii)  •  2 august 2009, 18:59

Referitor la picioarele lui Lance. In TdF 2009 texanul nu a atacat deloc, in conditiile in care s-ar fi impus cel putin un atac, pe Ventoux. Si nu cred ca nu ar fi fost in stare de un atac cel putin similar cu cele ale lui Cadel din Pirinei. Nu ii caut pretexte lui Lance dar eu nu cred ca a incercat vreodata sa il atace decisiv pe AC (evadarea din etapa a II-a a fost o conjuncturala).

Il urmaresc zilnic pe Lance pe twitter. E un tip serios, care se antreneaza permanent. Il mai tin picioarele, veti vedea la anul…

pt csongi (31 comentarii)  •  2 august 2009, 19:30

exista proble de urina ale lui armstrong in diverse laboratoare infestate cu EPO, care cu metodele de la vremea respectiva nu se putea detecta. armstrong sustine ca probele sunt vechi sau infestate ca urmare a unui sabotaj, ceea ce e mai mult decat indoielnic, avand in vedere ca nici in perioada razboiului rece nu s-au practicat astfel de sabotaje. personal sunt convins ca armstrong s-a dopat, ca toata lumea de altfel. cine nu se dopa era de pe la locul 20 in jos in tur. nibali de exemplu e un ciclist care eu cred ca nu s-a dopat niciodata.

Uk (2 comentarii)  •  2 august 2009, 19:52

Tin si eu neaparat sa va spun ca nu sunt de acord cu ceea ce ati spus: „Astana a lucrat declarativ pentru Armstrong şi în realitate pentru Contador”. Cum ati ajuns la concluzia asta? Cred ca vorbeste fanul Armstrong din dumneavoastra. Leipheimer spre exemplu, e prieten cu marele dopat, Armstrong, cum sa nu fi vrut sa castige el? In plus, cariera lui Bruynel e legata de cea a trisorului. Nu ar fi vrut ca tot el sa castige oare? …mai ales ca probabil va fi director sportiv la noua echipa a lui Armstrong?!
Nu-mi place nici Contador, cred ca si el a luat prea multe medicamente, dar sa recunoastem, a fost cel mai bun. Castiga turul si fara echipa.

stef (1 comentarii)  •  2 august 2009, 20:16

‘nea Ovi, Lance nu este inegalabil. este doar inegalat (daca pot spune asa). sunt sigur ca Alberto il va depasi

VITALIS (2 comentarii)  •  2 august 2009, 20:23

Domnule Ioanitoaia, va respect si va apreciez , dar am si eu o singura nelamurire de fapt am un of.
Domnule daca am fi in Italia, in Anglia mai era cum era dara sintem in Romania unne majoritatea cea multa si tacuta e saraca, foarte saraca si imi vine sa urlu ca la astia mai saraci ni se inchide poarta dupa poarta. Vedeam si noi aici pe acest site rezumate, vedeam declaratii, aveam posibilitatea de a fi informati macar cu frinturi de imagini, acum nu mai e posibil, acum si asta e pe bani.
Chiar asa de greu trebuie sa o duca Gazeta Sporturilor, sau acest trust din care face parte incit sa ne faca sa ne stoarcem din buzunar si ultimul banut pentru a avea aces la o bruma de informatie.
Va multumesc si scuzati-ma ca nu are legatura cu articolul despre ciclism.

CALINESCU (96 comentarii)  •  2 august 2009, 20:29

EU AM ZIS CA BORCEA TREBUIA SA ATRAGA ATENTIA ASUPRA ARBITRAJELOR TENDENTIOASE A LUI TUDOR !!!! TUDOR SAU ARE GRAVE PROBLEME PSIHICE SAU ESTE IN SOLDA LUI STEAUA !!!!!! S-A CONSTITUIT O ASIOCIERE INFRACTIONALA INTRE GSP , STEAUA SI URZICENI PENTRU A CONTRIBUII LA CISTIGAREA CELOR 10 MIL DE EURO DE CELE DOUA ECHIPE SI PT AI OPRI PE DINAMO ,CFR SI RAPID !!!!!!!! DIN SCHEMA FACE PARTE SI CRACIUNESCU CARE O SA VEDETI CUM IL VA SCOATE BASMA CURATA PE TUDOR !!!!!!!! TREBUIE SESIZAT D.N.A.-UL !!!!

luciu (3 comentarii)  •  2 august 2009, 20:38

Dom’ Ovidiu, poate revii si adancesti tema. E mai mult de „filosofat” aci, o zic cu convingere.
Poate la anu’, odata cu retragerea definitiva, oficiala si declarata.

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  2 august 2009, 20:41

Lance e bun, dar nu mai este cel mai bun. In comparatie cu alde Cadel, Sastre si plutonul e mai bun si la 50 de ani, in schimb fata de Contador si Andy Schleck este mai slab in momentul de fata, si probabil si in viitor…nu comentez trecutul, deoarece e deja istorie si nu putem compara performantele in epoci diferite.

Cat despre faptul ca Lance nu a venit in Tur pentru victorie, asta este doar o scuza pentru infrangere. Cautati imaginile de pe podiumul de la Paris de duminica trecuta si vedeti ce expresie aeva Lance. Se vede clar ca omul nu e obisnuit cu alt loc pe podium decat prima treapta, iar asta nu-ti pica bine orice ai declara tu ca vrei. ma indoiesc ca texanul a revenit in ciclism pentru placerea de a concura…

mircea54 (1 comentarii)  •  2 august 2009, 20:54

mai urmeaza unul in formula I.

MihaiD (6 comentarii)  •  2 august 2009, 21:21

Il sustin pe nea Ovidiu. In etapa in care Contador l-a lasat in urma pe Kloden, Armstron era in urma, singur. Kloden nu a ramas cu Armstron, a mers cu Contador. Cred ca in majoritatea etapelor de munte, Armstrong era in urma ca nu mai putea, dar nu ii ducea nimeni tren. Cand a revenit in frunte a facut-o de unu singur.

Oricum, cred ca e destul de ok locul 3 🙂

ionut (2 comentarii)  •  2 august 2009, 21:23

Texanul e nemuritor, si-a tatuat numele pe Alpi si Pirinei! Eroii au contestatari indiferent de vremuri!
P.S.- nu va este greata sa tot invitat la emisiuni pe acest „Giovani” care cu orice ocazie si-a aratat dispretul total fata de breasla dumneavoastra? daca nici dv. nu aveti putin orgoliu insemna ca sunt pe deplin meritate „flegmele
„acestui domn

tudor (56 comentarii)  •  2 august 2009, 21:25

domnule Ioanitoaia
am citit cu interes comentariile tuturor pe acest site si am cazut cu ochii pe al dvs. rar mi-a fost sa vad un astfel de complex de superioritate intr-o fraza, mai ales la un comentator sportiv, o persoana ce se vrea rece si impartiala
toate cele bune

qwe (1 comentarii)  •  2 august 2009, 21:28

armstrong sa explice cu dopajul…

schlek (1 comentarii)  •  2 august 2009, 21:53

Nespectaculos ? Nu! Din cauza ca nu a fost Banciu-Naum.Nicidecum deoarece informatie ciclista , vezi bordura de exemplu din etapa 3 parca cand banuiesc ca va-ti bucurat pentru Rege , a fost mult mai multa sincer vorbind , Jean e expert in ciclism se pare.Dealtfel nimeni nu este de neinlocuit valabil si pentru dumneavoastra care aveti sindromul celui mai bun din cauza asta ati pariat si pe Lance?!Pontarlier-Verbier o singura etapa a facut diferenta.Tic-tac si Iron Mayden nu a mai fost de folos pentru Lance.Deci cum spunea cel cu acelasi nume Armstrong dar Neil acesta este un pas mare pentru ciclism.

javratolontanul (1 comentarii)  •  2 august 2009, 22:12

„O să vă surprindă că nu scriu despre fotbal Liga I …”

La tine „nea” ovi, nu ma surprinde absolut nimic: esti destul de „inteligent” sa scrii despre absolut orice. Chiar si despre sport!!! Ca de altfel toata echipa geniala pe care o conduci.
Te-as ruga sa-i transmiti minunatului tolontan ca astazi a uitat sa scrie despre rizi. Sa insemne asta ca are si altceva in cap? sau pe suflet?

catalinmz (3 comentarii)  •  2 august 2009, 22:40

Nea Ovidiu, te compromiti cu invitati ca giovanni. Is consternat acuma ca il vad la tv.

Dn-lui Ioanitoaia (369 comentarii)  •  2 august 2009, 22:43

Sint de acord cu dumneavoastra cu aprecierea marelui campion Armstrong. Este un leader de neegalat, un adevarat n° 1, un invingator. Daca a fost dopat ? Porbabil. Dar in cazul asta sigur nu mai putin ca ceilalti. Sa nu se uite ca media Tour-ului este de 42 km/ora, inclusiv deci etapele de munte. Pentru cei ce nu isi dau seama, ii invit sa faca, de exemplu, un Bucuresti/Sighisoara, cit o etapa de tranzitie medie, sa vada cit timp vor face si isi vor da seama ce inseamna sa faci asta in 5 ore fara pauza. Chit ca sint profesionisti si petrec 4 ore pe zi pe bicicleta chiar in vacana, suprapunind aceasta solicitare de efort cu ritmul competitiilor anuale, este aproape inuman. Cei ce cunosc si practica acest sport, nu pot sa nu isi dea seama de dimensiunea campionului. Ciclismul nu inseamna numai padelare, ci pregatire, strategie, spirit de dirijor de echipa si enorm de multa tactica, chit ca nu pare. La toate aceste capitole Armstrong a excelat. De unde si concluzia logica ca daca toti nu ar fi fost dopati, Armstrong tot n° 1, de departe, ar fi fost.

Sa imi permiteti domnule Ioanitoaia sa introduc un mic bemol pesimismului dumneavoastra. Cunoscator si practicant regulat al ciclismului, va informez ca Armstrong a decis sa reparticipe la Tour de France intr-o perioada cind, dupa o pregatire initiala, a realizat ca ritmul lui de cadenta era superior, putin dar superior, noilor favoriti. Asta insemna ca putea sa cistige cu arma lui principala din totdeauna : „faux-plat”-urile inainte de urcari in care diferenta de cadenta distrugea concurenta, care incepea concurenta mai obosita ca el.
Armstrong PUTEA sa cistige la Grande Boucle fara perioada de pregatire indispensabila pe care a ratat-o dupa fractura obtinuta in Il Giro. In astfel de conditii, credeti-ma ca locul al treilea este o PERFORMANTA.
In concluzie, metafora tineretei fara batrinete risca sa va contrazica anul viitor daca Armstrong va putea sa se pregateasca corespunzator. Insa daca fizicul, cu un an mai mult, ii va satisface lui planul si va va schimba duneavoastra certitutinile, vom vedea. Daca s-a inscris de pe acum, probabil ca stie despre ce vorbeste, i se poate reprosa orice, numai de prostie nu-l poate acuza nimeni.

Cu respect – Ilie

Lori (17 comentarii)  •  3 august 2009, 0:14

haideti mai termninati ca nu e dopat !!!nu a castigat pentru nu a avut echipa sa il sustina sau nu au vrut!!!

Groucho (1 comentarii)  •  3 august 2009, 8:33

Sint aici, numai si numai, datorita bunicului meu, care la 3 ani mi-a facut cadou o bicicleta si am invata sa merg pe bicicleta inainte de a merge pe picioare si a celor doi Radu, care acum 7 – 8 ani m-au facut sa redescopar biciclismul.
As fi avut multe de spus dupa turul din anul acesta, dar s-au cam racit si nu mai sint asa vehement.
Regret despartirea de cei doi „R”care dadeau savoare turului si m-au facut sa inteleg, ceea ce a fost uitat, ca le Tour de Frace e un SPECTACOL !
Era un tur al Frantei din fotoliu, exact ca intr-o masina cu prietenii prin Franta.
Cine cistiga (?), cred ca nu e interesant. Lupta pentru cistig este exarcerbata la maxim in dauna spectacolului.
Nu-mi plac nici mie trisorii, scandalurile, etc., dar nu uitati spectacolul unic oferit de acest le Tour de Frace pe care, si pe acesta, au incercat americanii sa-l monopolizeze si sa-l rentabilizeze.
Sint lucruri frumoase care, nu stiu de ce, palesc in fata vulgarului senzational.
Cu stima!

gigi (2 comentarii)  •  3 august 2009, 8:38

Domnule Ioanitoaia, as face pariu cu dumneavoastra ca daca la anul Armstrong va lua startul in Turul Frantei, il va castiga.

Marius (6 comentarii)  •  3 august 2009, 9:31

Nu sunt de acord cu dvs.
Armstrong are puterea sa mai castige o data turul Frantei. Anul acesta s-a simtit la el PAUZA facuta si nu VARSTA!

P.S. Am avut placerea sa ii vad pe viu pe concurenti la trecerea prin Le Pouzin (in apropiere de Valence).

bogdan (17 comentarii)  •  3 august 2009, 10:32

La anu si eu cred ca v castiga cu o conditie sa aiba echipa care sa-l sustina, anul acesta nu a avut echipa si a mai avut un dezavantaj o pauza mare dupa care nu a putut sa revina din primul an la forma maxima.

SANDU N (1 comentarii)  •  3 august 2009, 10:36

Domnul IOANITOAIA !!!
DVS parca le aveati cu fotbalul dar si dvs sunteti ca si noi roman va pricepeti la toate !!!
Locul 3 in fata unor pusti si a unei medii de varsta sub 25 de ani in turul frantei face cat locul 1 care era deja rezervat pt A.C !!! si inca ceva nu confundati marea bucla si pedala cu mingea rotunda!!
Vorbim la anul!!!

Mircea (4 comentarii)  •  3 august 2009, 12:10

Fiecare echipa are un leader. La Astana lupta pt leadership s-a dat intre Armstrong si Contador, cel din urma castigand. In conditiile astea Armstrong a pedalat, la fel ca restul echipei, pt Contador. Chiar daca ar fi putut castiga turul, nu ar fi fost fair play sa o faca si asta o stie si el; si-ar fi pus in cap toata lumea ciclista…
Cat despre dopaj…hmmm…turul acesta nu a avut nici un caz deosebit, ceea ce mi se pare foarte suspect pt ca ciclismul NU este curat ! Ok, parerea mea este ca Contador se dopeaza la greu dar atata timp cat nu este prins, nu ai ce face, tb sa-i recunosti meritele. In orice caz, va urma. !

Robert (3 comentarii)  •  3 august 2009, 14:22

@Mircea

sa fim solemni! a pedalat Armstrong pentru Contador?

parca il si vad pe Armstrong cum se apleca sa-i ridice pedala lui Contador.

am impresia ca fanii lui Lance s-au uitat la Tur vazandu-l doar pe american. daca te uitai in zare ai fi vazut de fiecare data ca Alberto n-a stat niciodata in trenan lui Lance. Nici nu-si vorbeau. Toate sursele apropiate Turului au relatat confictul dintre cei doi si dupa preluarea tricoului galben si stabilirea oedinilor e echipa. Lance nu a tras pentru Alberto nici macar o secunda. Daca putea sa-i aia lui Contator 5 minute pe Mont Ventoux ar fi facut-o, dar el abia se mai tine de cei mai buni. Cam asta a fost Le Tour 2009. Nici Merckx n-a mai putut sa castige intr-o zi, iar Lance a fost un ciclist mult mai slab decat belgianul.

Robert (3 comentarii)  •  3 august 2009, 14:25

@Mircea

sa fim solemni! a pedalat Armstrong pentru Contador?

parca il si vad pe Armstrong cum se apleca sa-i ridice pedala lui Contador.

am impresia ca fanii lui Lance s-au uitat la Tur vazandu-l doar pe american. daca te uitai in zare ai fi vazut de fiecare data ca Alberto n-a stat niciodata in trena lui Lance. Nici nu-si vorbeau. Toate sursele apropiate Turului au relatat confictul dintre cei doi si dupa preluarea tricoului galben si stabilirea ordinilor de echipa. Lance nu a tras pentru Alberto nici macar o secunda. Daca putea sa-i aia lui Contator 5 minute pe Mont Ventoux ar fi facut-o, dar el abia se mai tine de cei mai buni. Cam asta a fost Le Tour 2009. Nici Merckx n-a mai putut sa castige intr-o zi, iar Lance a fost un ciclist mult mai slab decat belgianul.

Este posibil ca contador sa fi fost dopat, asa cum este foarte posibil ca si Lance sa fi castigat 7 tururi dopat.

Hash (18 comentarii)  •  3 august 2009, 16:01

Probabil daca nu se retragea avea sansa sa castige al 8-lea Tur, dar nu a avut e face. Acuzatiile de dopaj tot mai acide la adresa lui si pe buna dreptate, l-au facut sa se retraga, aparandu-si cat de cat onoarea. Nu-l putem compara pe Contador cu Armstrong, in primul rand diferenta de varsta si aici ne putem si opri. Contador daca se va conserva si va avea o echipa buna langa el va castiga turul de acum inainte, poate chiar de 7 ori. Citeam un interviu cu doctorul Astenei, care zicea ca spaniolul are un puls in repaus de 45 si o putere de recuperare a organismului foarte ridicata.

johnny (22 comentarii)  •  3 august 2009, 16:05

Nu ma surprinde ca nu vorbiti de fotbal… Ca in afara de Becali… Dar ma surprinde ca vorbiti de ciclism! Ma surpride, de fapt, ca vorbiti! Ar trebui sa stati cuminte acasa, cu capul sub plapuma si la lumina lanternei sa-i cititi pe Chirila si Topescu. Meditati la sport, valoare, bun simt, integritate, onestitate si la noi astia care am ajuns sa-l injuram pe Giovani Becali si tot neamul lui. Sau puteti alege sa mergeti inainte si sa ne stresati pe noi.

Tomis Travel (7 comentarii)  •  3 august 2009, 16:05

Nea Mircea (???) aici ai cam gresit-o . Faptul ca Lance a fost pe 3 e o mare performanta tinand cont de varsta si de perioada de revenire . Sa ne gandim la Maldini te astepti sa stea 3-4 ani pe margine apoi sa revina in pole position ? E imposibil ceea ce insa Lance a reusit . Lance nu a venit ca sa castige a venit sa participe si pentru publicitate .
Pentru un film cu final fericit era frumos daca termina pe primul loc , dar pentru el locul 3 a fost perfect .

michele (4 comentarii)  •  3 august 2009, 18:46

Cine s-a lasat de medicina ca sa faca pe moderatorul intre JiJi si Turcu ne da lectii de filozofie a sportului.

Comentează