Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Prezumţia de nevinovăţie

Apărîndu-l, deşi ar fi avut motive să-l atace, Gică Popescu chiar i-a dat o lecţie lui Prunea

Nimeni n-ar vrea să fie în pielea lui Prunea, învinuit pentru „trafic de influenţă în formă continuată”. Poate numai, ca să glumesc amar, […]

duminică, 28 iunie 2009, 3:49

Apărîndu-l, deşi ar fi avut motive să-l atace, Gică Popescu chiar i-a dat o lecţie lui Prunea

Nimeni n-ar vrea să fie în pielea lui Prunea, învinuit pentru „trafic de influenţă în formă continuată”. Poate numai, ca să glumesc amar, Penescu şi Costică – Vîlcea, înfundaţi ŞI MAI TARE de DNA. Pe lîngă dare şi luare de mită, acestora li se impută şi participarea la un grup infracţional organizat, de unde şi riscul să primească pedepse mult mai aspre. Specialiştii în Drept avertizează însă că misiunea DNA privindu-i pe cei doi nu va fi uşoară. Fie şi deoarece apartenenţa la un asemenea grup presupune o ierarhie internă, sarcini precise pentru fiecare membru etc. Cum lucrurile par să fi stat aşa doar la nivelul PIC-ului, nu şi la al CCA-ului, procurorilor anticorupţie le va fi greu să-şi susţină cauza şi să-i convingă pe judecători de gravitatea dosarului.

Revenind la Prunea, el înoată în ape tulburi. S-ar putea, varianta favorabilă lui, ca instanţa să nu-i găsească nici o vină sau să-i reţină una măruntă. Dar SUB ASPECT SPORTIV, directorul Departamentului Relaţii Internaţionale din Federaţie e în culpă. A făcut ceea ce n-avea voie să facă, dovadă că a şi fost suspendat din funcţie.

Lărgind cadrul discuţiei, e şi cazul Argeşului. Din pricina acţiunilor patronului său, clubul piteştean riscă retrogradarea, asta în ideea că, înainte de a încălca ori nu legea, urmează să decidă Justiţia, Penescu A ÎNCĂLCAT REGULAMENTUL. Conform rechizitoriului DNA, a cerut şi a obţinut avantaje din partea şefului arbitrilor şi a unora dintre subordonaţii lui Costică – Vîlcea prin mijloace interzise de ROAF, ba şi condamnate. N-ar trebui să stîrnească satisfacţie, iar bucurie nici atît, perspectiva că echipa din oraşul inconfundabilului Dobrin va fi obligată să deconteze învîrtelile unui singur individ. Care a crezut prosteşte că e tatăl şmecherilor pînă s-a trezit după gratii. În paranteză fie spus, Penescu continuă să fie ţinut acolo abuziv, căci ar putea fi judecat în libertate fără să prezinte vreun pericol. Altminteri însă, s-ar cuveni ca regulamentul SĂ FIE EGAL PENTRU TOŢI şi, cu regretele de rigoare, FC Argeş să plătească.

Ca să închei tot cu Prunea, a surprins plăcut solidaritatea foştilor săi coechipieri din Generaţia de Aur. Cu precădere a lui Gică Popescu, pe care „ministrul de externe” al Casei Fotbalului n-a ezitat să-l pună la punct pe cînd tăia şi spînzura în FRF. Deşi Prunea s-a răţoit la el, recomandîndu-i „Să-şi vadă de DNA-ul lui!”, „Baciul” A REFUZAT SĂ-I RĂSPUNDĂ cu aceeaşi monedă. „Să nu ne pripim, poate că Prunea va fi nevinovat. Beneficiază de prezumţia de nevinovăţie. Să aşteptăm finalul”, a declarat recent Gică Popescu pentru Evenimentul zilei. Clar, în loc să dezgroape securea războiului, cum ar fi procedat mulţi alţii, el a îngropat-o.

Măcar atît să fi învăţat Prunea din necazul prin care trece. Că nu e bine să rîzi niciodată de răul altuia pentru că, iată, s-ar putea să te lovească şi pe tine! N-ar strica să bage la cap lecţia de fair-play oferită de Gică Popescu.

Comentarii (29)Adaugă comentariu

thor_cld (4 comentarii)  •  28 iunie 2009, 16:54

o sa inteleaga un kkt!

Fata Morgana (39 comentarii)  •  28 iunie 2009, 17:16

FC Arges este vinovata… prin ricoseu, asta e. Dar FRF nu este vinovat?

marian t (8 comentarii)  •  28 iunie 2009, 17:37

Sunt de acord cu prezumtia de vinovatie,in cazul lui Prunea ,dar Gica Popescu a recunoscut atunci cand returnat banii la stat,era normal sa nu aiba o reactie negativa ,trist este ca nici cei care ar trebui sa fie modele pentru tinerii fotbalisti sunt manjiti,si acesta este adevarul.Oricat ati vrea sa sustineti fotbalul si implicit fotbalistii,este nevoie de curatenie,dar in ROMANIA trebuie sa mai treaca doua trei generatii ca sa fim o tara civilizata,cu un fotbal mai curat.De ce nu il intrebati pe Chivu de unde i-au intrat in cont 800000 euro,credeti ca intamplator l-a cununat Becali V?

Schnappi (5 comentarii)  •  28 iunie 2009, 17:51

Asa si?? Despre ce e vorba in articolul asta? Unde e: „noua ne pasa de sport”?? E un articol despre niste ‘penali’.
Ce studii are dl. Ioanitoaia sa fie in masura sa isi dea cu parerea despre modul (abuziv sau nu) in care este retinut Penescu? Toti suntem specialisti in toate domeniile.

wasabi (6 comentarii)  •  28 iunie 2009, 18:43

Florin Prunea avea dreptate, adresadu-se lui Gica Popescu cu ” sa isi vada de DNA lui”. Gica Popescu nu mai are nici un drept sa vorbeasca despre fotbalul de la noi. Nici el nici Hagi, nici Prodan, nici Lupescu. NIMENI. Ne-ati omorat amintirile, si acum si fotbalul. Sa va fie rusine, si sper sa crapati in puscarie cu totii si cu totii banii pe care ii aveti.

flipper (9 comentarii)  •  28 iunie 2009, 18:45

Prunea vinovat? Nu-i doresc parnaie…Ca om , mi-am dat seama de ”valoarea” lui, atunci cand a ”sarit” din sindicatul fotbalistilor direct in ”nomenclatura” FRF-ului!!! Ciorbea, Mitrea…”ilustri”predecesori, nu? Dar nu-l mai pot suferi de la meciu’ cu Suedia din ’94, atunci cand, pana si Jean Constantin( sa-i dea D-zeu sanatate!), daca era portarul nationalei, ar fi castigat duelul cu Kenneth Anderson!!!

SWSW (12 comentarii)  •  28 iunie 2009, 18:48

Nea Ovi! Iar incepi cu „daca, parca, lasand la o parte,eventual,bla-bla”, etc. Mata nicicand nu ai o pozitie ferma…Cojunctivistule!!!

zuzu (1 comentarii)  •  28 iunie 2009, 19:00

un t***n ca prunea nu va invata niciodata sa respecte ! are o educatie precara si s-a lasat furat de putere. o j*****e !!

kryss (15 comentarii)  •  28 iunie 2009, 19:33

E normal ca Popescu sa aiba aceasta reactie. Nu se uita asa usor ca si el a fost aproape de a fi legat, insa cu el justitia a fost blanda cu toate ca el prin fuga la fisc cu ,,valiza” de bani pur si simplu a recunoscut fapta. Oare se teme ca isi aduce aminte DNA-ul aminte si de el?

mrh (1 comentarii)  •  28 iunie 2009, 19:37

d.le ioanitoaia, spui ca „Penescu A ÎNCĂLCAT REGULAMENTUL” deci „s-ar cuveni ca regulamentul SĂ FIE EGAL PENTRU TOŢI şi, cu regretele de rigoare, FC Argeş să plătească.”
de acord, insa nu-mi amintesc ca despre steaua,becali si valiza lui sa fi spus la fel!!
DE CE DOMNULE IOANITOAIA!!!!!!!!!

culita tarata trita fanita (4 comentarii)  •  28 iunie 2009, 20:05

Cazul valiza nu a fost dovedit din pacate.

Cazul asta e clar. Daca au gasit si un CD inscriptionat „Spaga George Constantin”, e greu de crezut ca nu au suficiente dovezi ca sa se pronunte.
Precum Juventus in Italia sau OM in Franta, FC Arges merita sa fie retrogradata, poate chiar in liga a treia. Poate asa se sperie si ceilalti si renunta la manariile cu arbitri. Argesul chiar nu mai are ce cauta in prima liga, orice asociere cu inocenta sau cu Dobrin neavandu-si rostul. Actiunile „unui om” au adus avantaje nelegitime clubului, care a avut parte de arbitraje favorabile. Punct. Nici nu incape discutie. Orice decizie in afara de penalizarea si retrogradarea clubului ar ingropa de tot fotbalul romanesc.

jan violetpitesti (254 comentarii)  •  28 iunie 2009, 22:01

daca e sa cada argesul ar trebuii sa cada toate echipele

victor L (169 comentarii)  •  28 iunie 2009, 23:16

Dl Ioanitoaia e si el om deci supus greselii; greslii intentionate , ca orice om, si greselii involuntare.
La fel ca orice om.
Nu va recunoaste niciodata greselile din slabiciune omeneasca.

Maris (2 comentarii)  •  29 iunie 2009, 8:53

Prunea nu este capabil sa inteleaga ceva din lectia oferita de Gica Popescu. Nu-l ajuta capul !

Arthur (3 comentarii)  •  29 iunie 2009, 11:08

Se pare ca Gica nu prea este in pozitia sa ridice piatra caci tomai a fost descoperit ca posibil turnator! Sunt convins ca Prunea o sa-l apere si el,ca asa-i elegant! Mai ales ca Gica mai are si una cu evaziunea!

mircea (1 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:09

interesant in tot scandalul asta ar fi sa vedem ce banuti se dau si ziaristilor ca sa scrie diverse chestii in avantajul unora si paguba altora. cat despre prunea si popescu sunt din aceeasi faina, numai ca popescu nu e chiar gainar ca prunea, nu se vinde pe 10-15 mii, bate la milioane.
prostii adevaratii sunt aia care pun botu la fotbal, traiesc drame, se consuma, se duc pe stadion si crapa de emotie la un circ regizat de niste smecheri

nelu (1 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:14

„Clar, în loc să dezgroape securea războiului, cum ar fi procedat mulţi alţii, el a îngropat-o.” cum adica? sunt doua securi? una care era deja ingropata si una pe care a ingropat-o gica popescu? cum e domnu’ ioanitoaia? si poate ne raspundeti si noua la comentarii ca de aia e blog si nu ziar…

claustrofobus (85 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:39

domnilor vedeti intotdeauna cine are de castigat si veti vedea cine trage sforile. cine a castigat ca imagine dupa ce urziceni a luat campionatul? DNA si Basescu! cine castiga din scandalul Giga Popescu? mircea sandu! nu exista coincidente! cateva intrebari! dosarele nu cumva sunt secrete daca nu esti demnitar? de ce s-a aflat dosarul lui gica popescu? de ce nu cel al altora? al lui hagi de exemplu! poate si el a semnat! se stie ca nu ieseai din tara daca nu semnai cu securitatea indiferent de cine erai! oare sandu nu a semnat? basescu nu a semnat? sau ei nu au iesit niciodata din tara inainte de 1989? e clar dupa parerea mea gandita toata treaba: basescu a cerut lui sandu ca urziceniul prietenului sau bucsaru sa ia titlu si banii din champions league, la schimb cu distrugerea imaginii lui gica popescu de catre serviciile secrete de la cotroceni, si astfel amandoi basescu si sandu au fiecare cale libera catre un nou mandat!

yulzeted (5 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:41

toti o apa si-un pamant

fabregas (26 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:43

D-le Ioanitoaia, v-as recomanda mai multa prudenta in aprecierea faptelor celor doi „actori”. Una este o fapta de drept comun, fac referire la traficul de influenta al lui Prunea, „sport” penal practicat la greu in zilele noastre de la opinca pana la vladica, si alta colaborarea cu Secu de la masa pan’ la casa. Daca aspectul ar fi fost devoalat prin autodenunt i-as fi acordat circumstante atenuante Baciului, dar asa mi se pare cel putin demagogica apararea sa. Mai bine ai fi scris despre incheierea lamentabila a carierei sale neincepute de lider FRF. Ce spune oare armata de ziaristi incrancenati sa-l „rada” pe Nasul si ai sai la aflarea acestei vesti? Sper ca madularul lor deontologig sa nu se inmoaie ca al domniei voastre in atare imprejurari.

sandmann (13 comentarii)  •  29 iunie 2009, 12:52

AVEM NEVOIE DE UN PRESEDINTE DE FEDERATIE NEAMT, UN PRESEDINTE DE TARA NEAMT , JUDECATORI NEMTI ETC ETC ….

de_bun_simt (1 comentarii)  •  29 iunie 2009, 13:42

Nu prea sunt de acord cu ceea ce ai scris! Sincer, mi se pare un articol ce cauta sa il scoata pe Popescu intr-o lumina pozitiva! E grav ceea ce se intampla in fotbalul romanesc, cu Prunea si cu toti cei care sunt sau nu sunt inca acuzati de DNA (care oricum face doar demagogie) dar mai grav este ca Popescu sa ajunga in FRF. Popescu nu este decat un paravan pentru ca fratii Becali (niste camatari) sa conduca fotbalul romanesc in stilul lor mafiot. Haide sa incercam prin mass-media sa nu mai „vorbim de bine” astfel de oameni.

marius (2 comentarii)  •  29 iunie 2009, 14:24

Dupa dezamagirea cu Dinamo, alta crunta…Asta e,m-am obisnuit cu ideea ca mare fotbalist nu inseamna si mare om.Pe de alta parte, nu suntem noi cei care sa-i judecam,ci posteritatea…

claustrofobus (85 comentarii)  •  29 iunie 2009, 15:05

Distrugerea lui gica popescu este rasplata data de basescu lui mircea sandu pt.ca sandu a rezolvat ca unirea urziceni sa ia titlul si implicit bani din Champions league, in dauna timisoarei. Am scapat de dracu (dinamo) si am dat peste tata-so (unirea-flacara urziceni-moreni). Greasala lu gica popescu a fost, nu ca a semnat la 18 ani acord cu securiatea, asa faceau securisti cu toti cei ce calatoreau afara din romania inainte de 1989, ci faptul ca la 33 de ani a ales sa joace la dinamo! ma intreb cand o sa iasa dosarul lui hagi spre exemplu, pt ca sandu, lucescu, petrescu, si-au reinoit semnatura cu noua securitate portocalie, basescu-DNA.

Timi (1 comentarii)  •  29 iunie 2009, 15:40

Haide sa fim realisti. Eroii se numara pe degete. Popescu cu toate meritele lui nu prea se incadreaza in cei putini. Dar pe de alta parte e printre cei mai curati din cei murdari. Cred. Din pacate inca se foloseste aruncarea cu noroi.

polonezu (264 comentarii)  •  29 iunie 2009, 16:11

Nea OVI, nu credeti ca se incearca distragerea atentiei de la principalii mafioti;
-nu e prea clar dece prunea a devenit un caz si este in centrul atentiei presei; coruptia si neregulile in fotbalul romanesc nu au aparut odata cu prunea si lupescu; ele sunt mai vechi, iar principalii raspunzatori de aceste nereguli sunt ms si dd (…ca sa citez din rechizitoriu), acestia trebuind trasi la raspundere!

jan violetpitesti (254 comentarii)  •  29 iunie 2009, 16:31

asa a fost mereu la noi ku bune si rele traim acum timpul inbirligaturilor

Bula (17 comentarii)  •  29 iunie 2009, 17:22

Pt toti care il injura pe Mircea Sandu: sa va fereasca D-zeu sa devina un apropiat al mitocanilor presedinte FRF. Atunci sa vedeti jaf si excrocherii pe fata!

sdfs (1 comentarii)  •  12 iulie 2009, 17:39

interesant

Comentează