Andrei Vochin

Cel mai bun ziarist dintre oamenii de fotbal și cel mai bun om de fotbal dintre ziariști. Pentru că le face pe amândouă

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Andrei Vochin
Fuga înainte de toate

„Și calul aleargă, dar nu dă lapte”. Asta e fraza preferată a celor care nu apreciază ceea ce înseamnă în ziua de azi calitatea fizică a fotbaliștilor. Curios e că în special foștii jucători iau în derâdere, de multe ori, […]

...

Scrisoare către vecinii mei din Chateau Mont Royal Chantilly

Dragii mei,

E trecut bine de miezul nopții. Am urcat în cameră imediat după ce l-am văzut pe „Săpun” coborând din mașina ce l-a adus, târziu, de la controlul antidoping. Șchiopăta din genunchi și din suflet. Unii dintre voi mai […]

...

De la nea Vanea la nea Bataclan

Parisul ne-a așteptat febril și atunci, și acum. Semantica e însă cu totul alta, fără ca asta să aibă vreo legătură cu faptul că în ’98 eram jurnalist acreditat, iar acum oficial. Tremurul ăla de dinainte de competiție e, din […]

...

Domnul Goe

Cu mare plăcere am lecturat vineri interviul pe care Justin Gafiuc i l-a luat lui Dorin Goian. Am regăsit aceeași stare de bine pe care o trăiesc de fiecare dată când mă întâlnesc cu acest bărbat, indiferent de context, în […]

...

Lobby și cei 4 A

Cu alte cuvinte, dacă-și va duce angajamentul la capăt, Lobonț va ajunge la 40 de ani. Știrea poate surprinde, chiar dacă, atunci când vorbim de portari, ne aducem aminte că Dino Zoff devenea campion mondial cam pe la aceeași vârstă.

[…]

...

Ce să mai priceapă Gigi Becali?

Reghecampf a avut la dispoziţie tot ce şi-a dorit, jucători, staff, susţinere financiară, şi tot e pe cale să piardă titlul în faţa lui Şumudică

Permalink to Ce să mai priceapă Gigi Becali?
luni, 18 aprilie 2016, 7:24

Aproape că nu mai trebuie să urmăreşti un joc al Stelei, ca să vezi cu ochii tăi dacă echipa a jucat bine sau nu, dacă ceea ce scrie pe tabela de marcaj e rezultanta acţiunii de pe teren sau rodul hazardului. Ne-am învăţat după atâţia ani de convieţuire cu diriguitorii roş-albaştrilor să facem cronica meciului printre rândurile declaraţiilor lor de după.

Sâmbătă, la Giurgiu, Steaua a jucat atât de prost încât până şi vocalii conducători stelişti nu au mai avut de ce să se agaţe ca să justifice eşecul. Ca să înţelegem exact modul în care Astra lui Şumudică şi-a „subordonat” adversarul (ca să-l citez pe Ilie Dumitrescu) e nevoie doar să constatăm că, deşi oaspeţii au avut un gol eronat anulat într-un moment în care se mai puteau schimba multe, nicio venă nu s-a mai umflat pe la gâtul nimănui. Calmul şi resemnarea din vorbele de după ale steliştilor explică superioritatea evidentă a probabililor viitori campioni.

Ceea ce s-a întâmplat sâmbătă seară pe terenul din Giurgiu nu mai e o surpriză. Pentru modul inteligent cum a gândit tactic meciul, pentru momentele schimbărilor şi pentru felul în care şi-a adus echipa în starea aia de competiţie vecină cu levitaţia, Şumudică merită scos în faţa clasei şi premiat. Dacă aş intra în detalii n-aş face decât să repet ceea ce am scris tot aici acum mai bine de un an, pe 1 martie 2015 (Detalii AICI). Când Şumi era ceea ce e Adrian Falub azi, antrenorul Chiajnei.

În schimb, Steaua a pierdut fără drept de apel şi pentru că a dovedit încă o dată că nu poate aplica şi un plan B. Tactic, echipa suferă atunci când e citită, deoarece nu poate trece imediat la alt registru. Iar dacă şi fizic prinde o perioadă mai proastă atunci totul se năruie. Din nou nu mă lungesc, am făcut-o o dată prin 2013 (Detalii AICI). Când Reghecampf era în vârful valului, nu acum, când e căzut.

Dar ceea ce chiar nu pot să înţeleg e cum această echipă care a beneficiat de toţi jucătorii astă-iarnă, interzicându-le participarea în turneul din Antalya, de cele mai mari investiţii, de cele mai moderne metode de pregătire n-a putut să se impună în faţa uneia care l-a trimis pe Alibec în mediul ăla prăfuit de la echipa naţională, ca să joace cu „bucătarii” de Beroe, Kutaisi, Chişinău. Ce să mai înţeleagă şi domnul Becali?

Comentarii (64)Adaugă comentariu

Daca imi permiteti (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 8:46

sa inteleaga cum unul ca tine, meschin, sta la panda sa plateasca polite. sa mai inteleaga ca reghecmpf a preluat o echipa de pe 8 si cu snse mici sa intre in play off si a adus-o in lupta pt titlu si sa mai inteleaga ca tot sezonul reghecampf a alergt sa recupereze ce au pierdut altii. pt ca daca reghe si sumi incepeau cap la cap, nu unul de la inceput, altul cand sezonul regulat se aproape incheiase, cred ca altfel discutam. Sa aveti o zi buna dle Andrei Meschin

dan (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 8:49

Meciul acesta nici nu ar mai fi contat daca nu ar fi avut loc "experimentul Radoi"...atunci au pierdut o gramada de puncte si practic campionatul! Radoi la Steaua - 19 meciuri, 8 vict. 6 egal. 5 infr. Din 57 p. posibile, Steaua a facut doar 30 p. !!! Cifrele nu mint.

dan (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 8:52

esti tendentios si de asemenea cand aud '' am zis-o acum x vreme'' imi dau seamna ca literatura nu-ti este prietena si totodata , de cand ai ajuns la federatie, ai luat din limbajul fotbalistilor care, macar , au o scuza joaca foatbal nu scriu pe bloguri . dar cand esti bun la toate stim amandoi cum se numeste:)

SAG (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 8:59

Ma bucur ca vad aici o opinie autorizata: ....."deşi oaspeţii au avut un gol eronat anulat într-un moment"...... Poate ar fi fost un reviriment final..... Chipciu putea să marcheze...", a spus patronul la Digi. George Becali, vorbeste aiurea. Chipciu, daca ar mai avea ceva valoare de fotbalist in el ar fi PUTUT SA INSCRIE la cel putin doua ocazii pe care le-a avut; plus pasele date aiurea. Dar fiind un jucator expirat a sutat(a pasat) slab in bratele portarului din pozitii clare de gol. Cat priveste sansele de locul 1 si cele doua Cupe eu nu mai cred intrucat Steaua a intrat deja intr-o degringolada greu de redresat. S-a vazut cu Astra ca jucatorii s-au AUTOINVINS(!) prin executii tehnico-tactice lamentabile in atac si tot lamentabile in aparare(cu doua goluri la OFERTA !). Repetandu-se in partidele urmatoare, la ce ne putem astepta, domnule George Becali ?????????? Sa asteptam sa piarda Astra DOUA partide si Steaua sa le castige pe toate ?? Cu care jucatori si cu ce fel de joc, domnule George Becali ? Cu Chipciu si Marica varfuri de atac ?

Zeke (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 8:59

Aceasta pseudo-analiza este facuta pentru a umple niste randuri cu ceva litere. Fotbalul nu este si n-a fost niciodata matematica. In fotbal, 1+1 nu e sigura ca va rezulta 2. Spre exemplificare se poate vedea cazul Barcelona, poate rata toate obiectivele. Propun sa-l sune Gigi pe presedintele Barcelonei sa-l intrebe cum gestioneaza situatia. :D

lol (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 9:43

Pentru "Daca imi permiti" daca Sumudica sau chiar Rednic erau la o echipa unde isi permiteau luxul sa cumpere jucatorii doriti, precum e "marele" Reghe oare la cate puncte sub ei era Reghe acum ? Mi-ar placea sa-l vad pe Reghe la o echipa care nu isi permite sa cumpere jucatori, precum e Sumudica acum, sa vad daca ar ma fi el in vreo lupta la titlu.

Marco Polo (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 9:56

acest individ nu poate pricepe nimic! desi, practic, i-ar fii necesar un singur lucru sa priceapa, anume ca tacerea este de aur!

Andrei F (12 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 10:04

Ce sa inteleaga Becali!?Dar tu ai inteles ca Liverpool -Dormund nu ar mai fi fost un meci de povestit copiilor daca fluierasii o comiteau ca ai nostrii in doua rinduri la Giurgiu?Uite,sunt de acord cu tine si spun ca Steaua simbata nu putea mai mult dar daca golul era validat poti garanta tu ca jucatorii Astrei nu puteau face greseli asemanatoare cu ale stelistilor?Si daca Alibec este atit de tare sa inteleg ca in Franta contezi pe ,,nervozitatea,, de rosu a lui Alibec sau pe indulgenta arbitrilor ?Ar trebui sa te intrebi...?Pina sa tragi tu concluzi ca Astra a fost mai...cum vrei tu ramine faptul ca in 2 partide din campionat Steaua a fost superioara Astrei...Ca nu totul s-a contabilizat pe tabela este si vina ta ca membru FRF.Sau de fapt ce mult a contat stagiul din Turcia,nu?

Cristian (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 10:40

becali sa priceapa ca mingea e rotunda si fotbalul nu e matematica... vezi situatia brcelonei care avea 10 puncte avans si acum e in situatia in care e

17 Nentori Tirana (5 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 10:44

In meciurile cistigate cu 2-0 de Iordanescu avind adversari tari pe Irlanda de Nord si Danemarca, ai carei juniori chiar umilisera niste ***, au luptat pentru Matalica 14 stelisti cumparati, platiti regeste si lansati in fotbalul mare de Gigi Becali, asa cioban cum e el ! România cu Irlanda de Nord: 1. Ciprian Tătăruşanu - 2. Paul Papp, 6. Vlad Chiricheş, 21. - 8. Mihai Pintilii, 17. Lucian Sânmărtean - 7. Alexandru Chipciu, 10. Cristian Tănase - 9. Bogdan Stancu (13. Claudiu Keşeru, 46). Sanmartean si Keserü au prins lotul doar datorita jocului facut sub bagheta lui Reghe iar Papp a fost salvat din parc si adus la Steaua de o ziarista si mama adevarata, ca sa dea cele doua goluri pentru care TU, un nimic cu ochi bulbucati, incasezi prima de calificare la EURO 2016. Romania cu Danmarca:1. Costel Pantilimon - 2. Paul Papp (4. Srgian Luchin, '79), 6. Vlad Chiricheş , 16. Florin Gardoş, 3. 18. Andrei Prepeliţă (8. Mihai Pintilii, '84) - 11. Gabriel Enache (7. Alexandru Chipciu, '46), (14. Eric Bicfalvi, '65), 17. Lucian Sânmărtean (20. Adrian Popa, '46) - 13. Claudiu Keşeru, care a dat golurile, care nu gasea loc in divizia secunda franceza si a fost salvat de prietena ta, ea ziarista tu inginer, la fel ca Sanmartean care sub bagheta unui antrenor adevarat a stralucit si el in final la 32 de ani. PS Daca tot ai invatat la politehnica sa gindesti pe piloni, asa cum te lauzi, de ce nu bati tu piloni undeva intr-o fabrica ? Cine te sustine sa traiesti bine scriind niste compuneri de toata jena in loc sa vezi sa faci si tu ceva in industrie, agricultura ? Ce te recomanda pentru FRF si ce faci TU acolo toata ziua in afara de pierderea de vreme ca sa-i faci casete tehnice lui Mircea Lucescu ? Ai mai activat si in comisia tehnica ! Ca ce ? Nu cumva te-au recomandat aceste atacuri clare si directe la persona conducatorilor echipei Steaua Bucuresti ? PS Bai "?", din ce piloni ai scos ca Reghe a cazut ? Fara punctele recuperate de el Steaua nu ajungea in primele 6 ! Va juca probabil in calificarile CL iar de Astra si de golanul pe care ai invatat la politehnica sa-l scoti in fata clasei se va alege cel mai probabil praful. Asa cum s-a ales de CFR, ASA, Petrolul, Galati, Urziceni, care ti-au tot dat jucatori la nationala. Cite minute au jucat in total astralii incalificari ? Lung, Gaman, Alibec ? Nici in ultimele doua amicale n-au jucat, acolo unde Stanciu a fost in ambele meciuri cel mai bun de pe teren ! Inca ceva, caci se pare ca ai si mintea scurta, Steaua a batut de trei ori Astra anul asta, de doua ori tot cu 2-0 !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 11:29

"Domnul Becali"...Era de ajuns George Becali, o maniera echilibrata de adresare si nu o slugarnicie deranjanta. Domnul Vochin declara in urma cu multi ani ca ei (ei si colegii) au incercat sa renunte la a-l mai promova pe George Becali (Gigi Becali pe vremea aceea) doar ca au constatat ca lumea doreste sa il vada pe Becali, iar el si colegii sai s-au conformat (cica acesta er fi rolul presei, doar sa vina in intampinarea nevoilor cititorilor). Despre educarea publicului - NIMIC, despre decenta si asumarea unui sistem de valori, nici atat. Totul s-ar traduce prin rating si bani, iar scuza este atat de usor de identificat: oamenii vor, iar noi le dam ce asteapta de la noi.. Mai mult, daca am fi facut o analogie, am fi putut sa ne intrebam cat de mult trebuie sa ne coboram ca sa satisfacem aceasta sete a publicului, care ar fi fost granitele. Daca oamenii ar dori ca sa-l vada dezbracat pe strada pe Andrei Vochin, el s-ar conforma? Iar acum vine acelasi gazetar cu aceste formule jenant de siropoase, gen "domnul Becali" si loveste in Reghe, de fapt continua o lupta pe care GSP-ul o duce impotriva familiei Reghecampf. Dude, ai inebunit? Vorbesti de George Becali, cel care impreuna cu verii sai au bagat in noroi intreg fotbalul romanesc, despre un om care a facut puscarie si care alaturi de alt om care a facut puscarie, Mihai Stoica, nu au facut altceva decat sa manjeasca tot ce tinea de numele Steaua. Reghe? Probabil singurul preocupat de fotbal, singurul care a incercat sa faca ceva cu CE I S-A DAT (Kharja, Tade, Bawab, Marica fara meciuri si pe jumatate indisponibil, Chitosca, Popadiuc, Tamas depasit de situatie) si cu o mostenire grea de la Radoi (o alta gaseltinita marca Becali) cu Popica si Chipciu debusolati, sosi din forma. In afara de Pintilii, Enache si Bourceanu, transferurile Stelei au fost praf si pulbere. Iar cei trei au confirmat doar pe jumatate.

S (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 11:48

Care Alibec, "grasul" ala odihnit in meciurile amicale foarte importante cu Bartra & co?

Mihai (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 11:51

Vai...i-ai starnit pe fcsb-isti! Orice dar numai de gluma asta de echipa sa nu te iei ca vad ca e teroare! Echipa fara istorie, fara trofee si fara galerie!

anghelescu ionel adrian (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 11:53

@dan meciul asta nu ar fi contat daca nu ar exista experimente gen viitura sau pandurii fratii de nadejde in preamarirea stelei

Hamutovski (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:02

Sa inteleaga ca nu are nicio afecere de succes in afara celor de specula si sa se sinucida...

Wisebit (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:05

Pt. Mihai. Dude, ca sa te citez "Kharja, Tade, Bawab, Marica fara meciuri si pe jumatate indisponibil, Chitosca, Popadiuc, Tamas depasit de situatie si cu o mostenire grea de la Radoi (o alta gaseltinita marca Becali) cu Popica si Chipciu debusolati, sosi din forma. In afara de Pintilii, Enache si Bourceanu, transferurile Stelei au fost praf si pulbere" ...aceste transferuri au fost facute cu girul lui Reghecampf. Daca el nu-si dadea acordul probabil n-ar fi sosit niciunul. Nu uita ca Pintilii si Bourceanu sunt copii de suflet ai fam. Reghecampf. :) Si am sa te mai rog sa nu uiti ceva: Asa praf cum sunt toti acum Radoi n-a avut acelasi lot la dispozitie. A trebuit sa se descurce cu Tade si cu altii ca el. So, dude, mai usor cu acuzele ok? Nu stiu cum *** se face ca tu consideri ca Reghecampf n-are nici o vina si ca doar MM si Giginho au. Nu uita ca stau bot in bot toata ziua, probabil si noaptea uneori. :)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ulloa (3 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:06

reghecampf e doar un antrenor de pluton ! un antrenor care nu lucreaza deloc TACTIC! Un asa-zis antrenor care a avut un bulan fantastic sa prinde o echipa puternica la Steaua, cea de acum cativa ani. Mister Galca, pe care l-au umilit, a catigat TOT cu o echipa mult mai slaba ca cea de acum !

micutu (3 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:09

un pseudo-antrenor-reghe asta ! Cumetrii, femei usoare si alcool - asta e viata acestui individ la Steaua!

ovrebo (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:21

@dacaimipermiteti Ti se permite sa nu dezinformezi...dupa etapa cu numarul 19 cand a fost reinstalat Reghe, Steaua era pe locul 5, nu pe 8 si avea toate sansele sa intre in play-off, avand 5 puncte peste locul 7 ocupat de CSU Craiova.

kos_tyn (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:22

gigi trebuie sa inteleaga ca federatia decide cine iese campioana si ca nu e bine sa o superi. doresc nationalei la europene sa fie favorizata de arbitrii precum steaua iar adversarii precum a fost astra in meciurile din primavara

Serghei (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:24

Pentru ultima întrebare, îți răspund eu Vochine. Astra are jucători mai buni în acest moment, chiar și cu plecarea lui Budescu. În rest, un articol răutăcios. Reghecampf a scos Ajax din Europa, a batut Campioana Europei la București. A ajuns în optimile EL și a fost eliminata de câștigătoarea competiției. A ajuns în grupele CL, după ce a scos un adversar destul de periculos ca Legia. A câștigat 2 titluri consecutive, nu știu câte derby-uri cu Dinamo la rând, a vândut jucători (nu el direct, dar și prin munca lui) în Premier League, nu în liga a doua chineză. Puțin realism n-ar strica. Șumudică n-a câștigat nimic important deocamdată. Chiar dacă ia titlul ăsta, mai are mult de tot până să ajungă la nivelul lui Reghecampf din fotbalul românesc. Probabil că nu-l va atinge niciodată. Dar deh, Șumi e la modă acum, să iertăm exagerările.

robert (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:32

Andrei Vochin! Voi sunteti sponsorii morali ai acestui flagel numit Gigi Becali. Chiar si in articolul asta, tu esti pro Becali inca din titlu. In calitatea pe care o ai acum la FRF, asteptam masuri fata de mizeria numita FCSB, care ar fi fost retrogradata imediat in momentul in care s-a demonstrat ca activeaza sub o identitate furata.

floccari (3 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:32

Sergheiut, stai cuminte tati ca nu a castigat nimic reghe!!!baiatu a avut noroc sa-i pice pe mana o echipa ca aia. nu se observa nicio idee in joc cu baiatu, totul e la *** ***. baiatu e slab ! slaaab!!! cine e baiatu in fotbalul romanesc?! Un mare 0 ! o nulitate

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovrebo (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:34

Nivelul lui Reghe s-a vazut clar in Arabia si la bulgari. In Romania a avut parte de un lot mult peste media campionatului si de liniste financiara si foarte important de influenta Mopului. Doar niste suporteri oribiti de manie si frustrare pot sustine ca Reghe a facut din *** bici la Steaua. Nu, el doar a reusit sa nu transforme biciul in *** in cei doi ani cand a luat titlul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

robert (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:37

Cateva lucruri vreau sa subliniez: 1.aveti dreptate ca antrenorul Stele e limitat profesional;2. legat de turneul din iarna va reamintesc faptul ca Reghecampf venise de doua luni la echipa si au fost adusi vreo 12 jucatori noi fata de astra care avea aproape acelasi lot (doua achizitii); 3. lui Alibec i-au prins bine meciurile acelea ,drept dovada a fost convocat la ultima actiune a nationale. Sau n-a fost?

Jack 63 (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:53

***, v-ati inecat si acum traiti din amintiri. Manelistul care va antreneaza isi arata adevarataa valoare si acum se dovedeste ca a luat 2 campionate cand celelalte echipe erau in genunchi . Voi astia care il vedeti antrenorul secolului siguri santeti fani florin salam si neam de neamul vostru nu o sa mai vada antrnor ca Galca dar voi *** cu creierul cat nuca ce sa intelegeti. Pacalicilor!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:55

Andrei, faci ce faci si iar mai scrii de 2 lei seminte. Sper sa te mentii pe pozitie in perioada urmatoare, asa sa inteleaga si tata Puiu.

victor L (12 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 12:59

Nu stiu ce pricepe Jiji, dar eu nu pricep dece va freaca pe dvoastra grija de el! Ba il mai si cainati. Saracu` Jiji :P

Zuzu (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:12

De ce bagam atat in seama echipa de pe locul 2? O formatie fara suporteri, fara stadion, fara istorie, fara sigla, fara caractere ? Ce mai are aceasta formatie? Are doar doi puscariasi in conducere. Atat.

Ister (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:18

Păi ťrąvęstitus iŕoņiçuś façebůçisťùs este de vina ca nu mai ironizează sau polemizează cu nimeni (doar are şcoala la zi + 2 ani de specializare la universitatea Jilava), o altă vina o are gatzu şi bůbősu nastaca.

patulea constantin (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:18

dl.ardei cine iti permite sa critici tu din *** sec.21 cea maiGALONATA ec. si antrenorul ei. Ai dat cu piciorul in obiect sau ai venit de pe centrul teren...cand..blide frf cand dolce cand gs.lasane.....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

jerry (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:31

eu nu inteleg cum marele antrenor reghe, nu vede ca, chipciu e iesit total din forma si totusi se insista exasperant cu el si pe un post care nu e al lui, varela de vro 3 meciuri e aerian rau de tot (si tu il schimbi pe tamas in meciul cu astra , care defensiv a jucat bine si ofensiv a fost singurul cu 2 centrari bune in prima repr).pe bawab il critici ca de ce a dat numai 2 goluri dar pe marica, chipciu , ii lauzi ca ce meci bun au facut si cresc de la meci la meci.singurul transfer facut de antrenor care incepe sa joace ceva fotbal e bourceanu , restul sunt rateuri .pintili joaca atat de haotic incat in vro 2 meciuri trebuia eliminat clar.si in final spun ca e si vina patronului care are pretentii de cl dar el baga in transferuri cateva sute de mii de euro.mitul antrenorului reghe pt mine a apus de mult, de cand nu a facut fata la arabi.

ovidiu corvinistul (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:37

pentru acel 17 nentori si pentru toti ca el.1.cand spuneti lucescu aveti drptul sa va tarati pe coate si genunghi.2.acelasi lucru si cu corvinul.3.alibec v-a surclasat si pe voi si pe catei...4.nu uitati....1923..nu era cioban si nici catei,era doar RAPID...

brazvan (4 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:41

jocurile au fost făcute încă de la astra-steua 2-0, jaf armat cu colțescu în prim-plan, la care federația și liga au închis ochii. azi e ziua lui șumudică, lăsați-l să se bucure, cu rapidiștii lui plini de ură, n-o să-i țină mult. ps: pare-se că echipele au mai mult noroc cu patronii la brutărie. dacă mai stă mult borcea pe acolo, poate ia și dinamo campionatul.

pif (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:41

meschin? de ce? echipa asta te aduce in situatia de a te bucura sincer atunci cind pierde. toti loseri sint fani fcsb, aici sint feriti de a fi loseri, gindesc, fcsb-ul cistiga intotdeauna. studiourile sint pline de fcsb-isti: Dumitrescu, marele antrenor Balint, Hagi care ii ajuta si cu puncte, Duckadam, cel mai simtit intre toti, o gramada de comentatori care cind marca un gol urla 5 minute incontinuu. cum sa nu te bucuri ca i-au bataie si pierd campionatul? o fi meschin, dar e foarte placut.

STELU (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:44

Acest maimutoi pe numele sau Reghe .. ce se considera mare antrenor , dupa ce Dinamo a fost invinsa dea Astra a iesit cu o declaratie uluitoare. Rednic si Dinamo nu si-au aparat corect sansele in meciul cu pricina.!! Rednic a declarat cu subiect si predicat , azi am fost invinsi de un singur jucator pe numele sau Alibec.!! Ce sa inteleaga aceasta nulitate de om din spusele lui Rednic. Sotul Prodancei Aa primit un pumn direct in mufa din partea lui Alibec , aducand aceasta nulitate la tacere absoluta. Acum nu mai spune nimic, mai stii poate si Steau a trantit meciul dupa logica acestui habarnist.!!!

curco (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 13:58

Ca sa intelegem doctrina reghekampfiana implementata jucatorilor trebuie culese doua declaratii recente: dupa meciul recent cu Dinamo (1-1) A.Popa a declarat ca Dinamo nu vrea in ruptul capului sa joace fotbal, desi ocazii ca cele ratate Dinamo n-a avut in tot campionatul. Dupa meciul de alaltaieri cu Astra, intrebat fiind despre cauzele esecului, Chipciu ne-a spus ca Astra joaca dupa sistemul "focul la ei", desi posesia a fost de 52% pentru Astra...

LEFTER POPESCU (10 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 14:03

GIGI VALIZA a inteles intotdeauna ce a vrut din fotbal , ceva despre care dvs. nu ati avut curajul sa scrieti . Sa castige bani , cat mai multi bani . Nu conteaza prin ce mijloace. Important sa CASTIGE : cu sacose, alergand dupa jucatorii echipelor care urmau sa joace cu cei care-i puneau in pericol castigul, cu valize - vezi cajul Cluj, sau cu brichete, dar sa castige , SA CASTIGE SI IAR SA CASTIGE cat mai multi BANI . In afara de banii imprumutati in 2000-2001 lui Viorel Paunerscu , Gigi Valiza nu a bagat niciodata vreun leu din buzunarul sau . El este singur care a castigat din fotbal . Si nu o spun eu , ci EL , GIGI VALIZA : Am bagat in tara 200.000.000 de euro cu Steaua si am platit 50.000.000 (lei ?) impozite la stat . Asta o spune el din toti bojocii . Nu Reghe sau Olaroiu au vreun merit ci doar el , GIGI VALIZA . El care a invarit Liga I precum a vrut el, cu complicitatea de subalterni a lui Mitica Dragomir si Mircea Sandu si a celor care i-au urmat .

Alin Plamada (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 14:18

Fotbal adevarat se face cu bani, pentru ca doar investitiile aduc pana la urma profit. Insa depinde de cat investesti si in cine/ce investesti. Apoi, nu intotdeauna investitia se amortizeaza si produce profit imediat. Becali insa trebuie sa inteleaga ca Pintili, Stanciu si ceilalti nu sunt blugi adusi din Turcia joi si vanduti sambata in targ. Evident, mai trebuie sa inteleaga ca nici Reghecampf nu e Levis Strauss si nici MM nu e Lee Cooper. Sunt doar doi provinciali, unul din Targoviste si altul din Galati, pripasiti prin Bucuresti, care s-au lipit de un bun donator, pentru a-l *** de bani si a-i spune cat de mare, puternic si destept este el. Asta e mecanismul de fapt, nu e nicio filozofie complicata. Cu trupa asta, lipitorile nu mai pot sa-i goleasca buzunarele machedonului si au intrat in panica si depresie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

viorelu (7 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 14:40

steaua a avut cel mai prost an din ultimii 4 sau chiar 5. asta s-a vazut in europa la inceputul sezonului , s'a vazut si acum cand steaua a pierdut lamentabil cu astra sambata. eu zic oricum ca nici o echipa romaneasca nu are ce cauta in CL. nou suntem maxim de UEFA League. acolo a facut steaua meciuri mari in ultimii ani. oricum dupa cum se vede vom mai fi doar in preliminariile UL. despre astra jos palaria. cel putin sambata au fost peste steaua. in schimb imi e frica sa fac un exercitiu de imaginatie gen: dupa un an de CL patronul va fugi cu banii , vezi blestemul CL al ultimelor campioane. in romania din pacate aproape toti patronii de club ar trebui sa fie la inchisoare. ei impreuna cu toti din FRF , LFP sau alta institutie a statului care stie doar de combinatii scurte fara un plan pe termen lung.

marian (6 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 14:56

in primul rand ne bucuram ca nu ai merlit dupa meciul de la giurgiu.2 mai stii ceva de pariul tau mihalcea ? 3 pana sa ajungi la frf si sa fii inconjurat de securisti le multumeai tuturor celor care-si pierdeau timpul cu articolele tale.pacat te-au distrus caviarul si sampania.

florin (2 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 15:27

Bucura-te pentru viitoarele performante ale Astrei in UCL.!

marian (6 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 15:38

iar giginho sa inteleaga ca orice cal de curse ajunge o gloaba.

Dan (7 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 16:17

Ar fi cazul sa te hotarasti in ce barca esti , ziarist sau federal . Ultima fraza are un damf de ciuda federala . Care nu are acoperire , n-are rost sa reluam discutia cu calendarul oficial etc . Cat esti la federatie mai bine te abtii de la gazetarie , altfel risti sa ajungi o deziluzie .

Sorin (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 17:28

Oameni buni, e tipic romanilor sa uitam repede; Nu mai puneti la indoiala competenta lui Reghe in materie de antrenorat!! Ati uitat ca la Chiajna in 2012, in returul campionatului , in 16 etape, din 48 de puncte, a luat 34? Chiajna fiind, desigur, o echipa de top ... cu super transferuri...adica pe ultimul loc, vazuta retrogradata de multi inainte sa o preia Reghe. A venit la Steaua care abia terminase pe 3 anterior si, care in primul sezon cu Reghe a luat campionatul la 16 puncte de urmatoarea. Insa, pe langa faptul ca nu ar trebui sa-i conteste nimeni meritele de antrenor sa nu uitam ca a mai beneficiat si de conditiile ideale, Jijinho, cu gura lui .... ***, pardon proasta, pardon "bogata" am vrut sa spun, a mers la "brutarie" si uite asa a devenit Reghe cel mai bun antrenor din Romania cu Jiji pe silent. Acel Reghe pe care dl Vochin il ridica in slavi si il aprecia la Digi cate trei zile pe saptamana. Pai... ce faceti dl Vochin? s-a schimbat directia? Sumudica... in afara de "gargara" cu anti Steaua in speranta ca poate aduce si el niscaiva suporteri antistelisti la Giurgiu si cateva pariuri nevinovate ...altceva nu prea stie; Echipa aia pe care o ridica el in slavi acum, este 3/4 a lui Isaila si Dinu Vama si el a beneficiat de conjunctura Jijinho outside/ Hinu Mirel antrenor pentru a castiga campionatul. Asta a fost, de data asta! Succesuri!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ADRIAN P. (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 17:49

ANDREI, ORICE AI SCRIE E CRITICABIL DE UNII SI APRECIAT DE ALTII. CA ASA E IN TENIS. IMPORTANT E CEEA CE RAMINE IN ESENTA : HAI DINAMO !

mash2 (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 18:00

Comentariul numarul 1 a deslusit tot misterul, Andrei. Pacat de tine, ca ai luat-o si tu pe calea batatorita de Naum si alti fosti jurnalisti.

flores22 (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 18:03

steaua pitesti unde *** *** esti?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

florin.b (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 18:39

La portretul dv autobigrafic scrie asa " Cel mai bun ziarist dintre oamenii de fotbal și cel mai bun om de fotbal dintre ziariști." . Din acest moment pentru mine nu mai existati ca jurnalist. V-ati sinucis. E clar ca puterea corupe, schimba oameni ,odata pertinenti, in laudaci ai sefilor. Ma bucur ca ati sesizat ca Steaua nu are un plan B, corect poate, ca Reghe e un antrenor cazut, poate e corecta si aceasta remarca. Dar n-am sesizat ca marele fotbalist Alibec sa fi fost convocat de Iordanescu in cele doua meciuri din aceasta primavara, unde Stanciu, Pintilii, Popa, au facut ca Romania sa scoata un egal cu Spania, sau sa invinga Lituania, dupa un meci din care n-am observat sa fi sesizat nimic in editorialele dv. Si am mai sesizat ceva dl fost jurnalist sportiv, ca ne respectati enorm pe noi, cei ce va cititm, atat de mult incat nu raspundeti la nimeni. Probabil nu aveti nimic demn sa sesizati in ideeile noastre. Dar noi, ma rog, unii dintre noi observa, nu sesizam, ca toate nationalele noastre sant vai de ele, ca seful, vedeti n-am zis stapanul dv, Burleanu, a ratat tot ce isi propusese . Ati sesizat asta ? Si inca ceva dl fost ziarist, nu-i plangeti Stelei de mila, ea va da grosul la Nationala, nu campioana Astra, pentru ca De Amorim, Teixeira, Queiros, Morais, dar mai ales Tudor, Balaj si altii care au facut din Astra campioana, nu merg in Franta..Ati sesizat ironia ?

tadcos (1 comentarii)  •  18 aprilie 2016, 19:47

.. Andrei cel Hatru .. cam atat am de spus despre cel subordonat de talentatul Burleanu .. cel mai destept, corect, onest etc etc etc etc :))

Comentează