Noul GSP.RO
Luna februarie tinde sa devina una a schimbarilor in viata GSP.ro. In februarie 2008, printr-un concurs de imprejurari, a trebuit sa refacem din temelii siteul in doar o luna. Design, platforma noua tehnica, flux de informatie si work-flow redactional. Nu […]
Luna februarie tinde sa devina una a schimbarilor in viata GSP.ro. In februarie 2008, printr-un concurs de imprejurari, a trebuit sa refacem din temelii siteul in doar o luna. Design, platforma noua tehnica, flux de informatie si work-flow redactional. Nu a fost usor, dar am reusit.La 3 ani de atunci, GSP.ro se pregateste de haine noi. Iar schimbare este radicala din toate punctele de vedere.Va descriu mai jos citeva din planurile ei:
1. Conceptul. Este realizat in-house de echipa GSP. S-a pus accent pe claritatea de afisare a informatiei, dar in acelasi timp s-a construit un site in care informatia partenerilor nostri din publicitate sa ajunga mai usor la cititori.Fluxul principal de informatie pe homepage va ramine, ca si pina acum, pe prima coloana. Homepageul va afisa cea mai buna informatie din site, cea mai noua urmind a fi descoperita pe fiecare dintre categorii!Pentru ca, noul GSP va avea si homepageuri de categorie, dupa o structura simplificata si unificata cu cea a printului:- fotbal intern- international- sporturi- opinie+ video – sectiunea GSP TV refacuta la rindul ei din temelii de echipa de dezvoltare a GSP+ comunitate – sectiune ce va fi prezentata intr-o forma noua la inceputul lui martie (vom vorbi separat despre ea)
2. Editorial La conferinta WAN- IFRA de acum doua saptamini, desfasurata la Paris pe teme de Sport News, s-a pus accentul pe reorganizarea redactiilor pentru a asigura transmiterea informatiilor in timp real pe diferite platforme. Modul de lucru al ziaristilor se schimba in intreaga lume.Tipul de jurnalist care isi iroseste ziua pentru a-si publica doar in print informatia nu mai este de actualitate. Pentru ca important in acest moment este transmiterea informatiei in timp real. Publicul de azi nu mai functioneaza dupa modelul vechi, sa vina la chiosc dimineata, sa ia ziarul, iar procedeul acesta sa-l repete zilnic. Publicul de azi este mult mai pretentios si trebuie sa fii pregatit tu, publisher, sa-i oferi informatia in orice moment al zilei! Iar instrumentelor tale (print, online, mobile, radio, tv) trebuie sa le acorzi toata atentia.Odata cu noul site, Gazeta isi schimba si fluxul editorial. Este o etapa foarte importanta, care nu va fi deloc usoara. Redactia Gazetei, de departe cea mai valoroasa echipa de ziaristi de sport din Romania, va acoperi informational intreaga zi, iar contentul produs de aceasta va ajunge in timp real la cititori.
3. Platforma tehnica Ca si in 2008, content management systemul este sub licenta RUN, alaturi de care am lucrat excelent in tot acest timp. Diferenta fata de 2008 este ca acum Gazeta are propria echipa de dezvoltare new media, care este formata din profesionisti adevarati. Aceasta echipa a creat acum conceptul, designul, editorul integrat si o parte foarte importanta pentru viitorul new media al produsului (video management systemul).Si, nu in ultimul rind, noul GSP se va lansa luni printr-un proiect special realizat de echipa de sales impreuna cu unul dintre importantii sai parteneri.Ramineti alaturi de noi pentru amanunte!