Cum joaca nou promovatele pe online. Azi, Poli Iasi!
Daca anul trecut am analizat siteurile echipelor din prima liga, voi continua acum cu cele ale nou-promovatelor. Azi, Poli Iasi:
Adresa oficiala este: http://www.csmsiasi.ro
Headerul siteului distersioneaza deschiderea, clapeta de „facebook” fiind pusa acolo efectiv ca nuca in perete! Sfatul meu […]
Daca anul trecut am analizat siteurile echipelor din prima liga, voi continua acum cu cele ale nou-promovatelor. Azi, Poli Iasi:
Adresa oficiala este: http://www.csmsiasi.ro
Headerul siteului distersioneaza deschiderea, clapeta de „facebook” fiind pusa acolo efectiv ca nuca in perete! Sfatul meu este ca fie redesenata ori pe coloana de 300, ori in header in continuarea numelui echipei.

Homepage-ul este minimalist si observ aici o moda intre siteurile formatiilor din Liga 1. Se fac citeva boxuri de interes , cu informatie actuala destul de subtire, acest sablon fiind cauzat de lipsa de resurse pe care cluburile o aloca segmentului de comunicare new-media.
Slideul de deschidere contine 9 stiri, cu titlul clar si poza ok pentru calitatea imaginilor din site. In dreapta celor mai importante stiri este caseta de „meci urmator”, din care lipseste informatia: ce post televizeaza.
Sponsorii sint inghesuiti in footer, completind cu succes imaginea mediocra, deloc spectaculoasa, a acestui homepage.
Haideti sa vedem ce se intimpla prin categoriile siteului.
Sectiunea de stiri: – are un vizual modest, nepunind in valoarea nici titlul informatiei, nici fotografia, la un ritm scazut de actualizare (sint zile cind nu exista stiri). Clapeta nu ramine marcata ca deschisa cind intri in categorie, adaugind inca un minus la capitolul „usability”. Una dintre subcategorii (futsal) are ultima informatie pusa prin aprilie, iar cea de Juniori are 3 stiri noi in ultimele 3 luni.

Sectiunea meciuri: are urmatoarele subcategorii – program Liga 1 (dar este doar programul echipei in L1, nu este cel general), – rezultatele etapei (aici apare programul etapa cu etapa), – clasament, – golgheteri. Ca sa navighezi dintr-o subcategorie in alta trebuie sa revii cu mouse-over in meniu, mod de navigare neprietenos pentru utilizator. Pe coloana de 300 sint casete cu elemente utile: meciul urmator, sondaj, box cu evenimente, o sectiune neactualizata de TV si un widget de facebook.
Sectiunea club este minimalista in informatii, iar in sectiunea echipa s-a muncit ceva – ceva, dar tot nu s-a reusit evadarea din senzatia de mediocritate a produsului.
La capitolul interactivitate lucrurile sint un pic mai normale, in sensul ca suporterii pot lasa comentarii autentificati prin facebook, sint provocati prin sondaje si concursuri, ba chiar au si o aplicatie de a-si face primul 11, cu un design insa mult mai modest decit ansamblul siteului.
Ca o concluzie, una peste alta gruparea din Iasi joaca mediocru in online, preferind o solutie minimalista si depasita pentru 2014, intr-o lume in care mediul virtual este o locumotiva de comunicare.