Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Obiectiv indeplinit!

Povestea incepe prin luna mai. Si incepe ireal pentru mine. „Si o sa faceti update in timp real ca aia de la … ?”. „Si o sa se vada si pe telefon, tableta, ca la aia de la …?”, „Si […]

marți, 15 ianuarie 2013, 6:39

Povestea incepe prin luna mai. Si incepe ireal pentru mine. „Si o sa faceti update in timp real ca aia de la … ?”. „Si o sa se vada si pe telefon, tableta, ca la aia de la …?”, „Si ne puteti livra video in timp real ca aia de la …?”. Mai, sa fie! De ce dracu’ primesc aceasta gramada de intrebari? Raspunsul este banal de simplu. Da! Da! Da! Doar ca trebuie sa-l rostesc cu convingere. Ochii neincrezatori din fata mea imi cer acest lucru. Sa fiu ferm. Si totusi, cum naiba de s-a ajuns in situatia asta? Sa discuti despre lucruri banale, de la sine intelese, intr-o asa mare de incertitudine …

„Bine, da’ anul asta vrem 1 milion de unici, il faceti?”. Zic al 4-lea „Da!” sigur si totusi neincrederea nu dispare. Sta cuibarita in sufletul partenerului de dialog. Si frige!

Am trecut prin multe momente in care a trebuit sa facem din rahat bici, dar acum nu mai era cazul. In dreapta mea, la vreo 3 scaune distanta, un alt om traia aceleasi sentimente. El avea sa sufere mai mult in aceasta perioada. Dar asta parca l-a indirjit si l-a facut sa creeze un show nebunesc, spectaculos. Claudiu Oprea, producatorul. Despre el voi vorbi altadata insa. Intre noi, fetele de la sales. Apasate si ele de o mostenire stranie, dar ferme si bataioase!

Din acea seara am pus pe tabla desfasurarea de forte. Totul programat la secunda, gandit pentru succes. Aceasta este inceputul unei povesti care s-a scris cu stropi din sudoarea muncii: www.xfactor.a1.ro.

S-a desenat un site simplu, usor de navigat, cu doua componente: editoriala + comunitate. S-au tesut povestile, personajele, toate impinse catre cititori: online, mobile, tablete, platforma Orange World. Text, foto, video! In timp real! Wtf,  nici nu s-ar fi pus problema altfel!

Pe 30 mai s-a postat prima stire. Au urmat altele … vreo  738 in total. Si vor continua! Pina sa fie difuzat pe post fiecare episod, Catalin, Mara, Ayanna si Alina il vedeau de 2-3 ori. Isi imparteau personajele, le scriau momentele, le aveau in grija ca pe propriii copii. In timpul transmisiei TV doar se incarcau momentele video si se apasa simplu pe „send”.  Send catre cititori, send catre parteneri cu semnalul ca la Antena TV Group s-au schimbat lucrurile pe digital!

Da, ne putem compara cu orice jucator important din onlineul romanesc, atit ca forta de continut, cat si ca dezvoltare (echipa condusa de Robert Popescu este una premium!).

Finalul a fost fericit! Si bonusat :). Cu 30% in plus fata de cat am promis!

Multumesc prin aceste randuri tuturor celor implicati alaturi de noi: marketingul Cristinei Jura, PR-ul Cristinei Severin si, nu in ultimul rand, nebuniei frumoase a Ortansei Ichim!

Comentează