Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Rui Duarte si Texeira – chiar ii vrei la Steaua? :)

Pe scurt: se discuta despre trecerea celor 2 din Giulesti in Ghencea.

Rui Duarte are 32 de ani. A jucat mai mult prin presa in acest campionat. Pe teren a prins doar 6 jocuri in care n-a oferit nici o […]

miercuri, 12 decembrie 2012, 10:25

Pe scurt: se discuta despre trecerea celor 2 din Giulesti in Ghencea.

Rui Duarte are 32 de ani. A jucat mai mult prin presa in acest campionat. Pe teren a prins doar 6 jocuri in care n-a oferit nici o pasa de gol, ca de marcat nu poate fi vorba. Are o medie a notelor de 5,17  in Gazeta. Pina-si revine, pina se adapteaza la Steaua implineste 33 de ani. De perspectiva, nu?

Texeira, mijlocas, 32 de ani.  Iti amintesti de el doar ca a dat un gol in vinclu la un meci Steaua – Brasov. In rest s-a mai remarcat doar prin suma din dreptul contractului: 250.000 euro, imensa pentru un jucator cu un asemenea randament. Si se mai mira Copos ca gruparea din Grant este in buza falimentului.

Este corecta politica de aducerea a 2 jucatori mediocri,de 32 de ani si destul de costisitori? Ar avea unde sa joace?

Vasmin:

„Valoarea este una si varsta este altceva: Ca varsta nu cred ca este o decizie buna, footbalisti portughezi ca si cei romani la 32-33 de ani sunt terminatzi.
Steaua ar trebui sa se orienteze la footbalistzi pe care sa ii poata folosii cel putzin inca 4-5 ani!
Despre valoarea lor e mai greu de discutat, dar daca ne uitam cum joaca Rapidul cred ca nu pot sa fie niste super footbalistzi, Texeira merge dar cred ca sunt altzii mai buni ca el si in campionatul nostru!
Pana la urma Steaua trebuie sa cumpere jucatori mai buni decat are la acest moment si atunci va creste in valoare si va face performantza! ”

John:

„Asta arata cat de bine se pricepe Becali la fotbal. Nu are nici cea mai mica treaba. In loc sa iei exemple Chiriches sau Chipciu adusi in iarna, care au avut timp sa se integreze o jumatate de sezon, aduci niste bosorogi, ca sa ce? Daca tot consideri ca ai campionatul castigat, adu un jucator tanar, care se va integra si vei castiga pe termen lung. Dar pana la urma daca ii aduce pe astia 2 va crea urmatoarele lucruri: conflict echipa tehnica – patron, conflict intre jucatori, lipsa de disciplina si tot asa. Doar ca sa isi arate muschii un pitic de 1,20 cm care arata tot ca un tzaran coclit indiferent de ce Armani si Gucci poarta. Daca vin aia 2 jucatori, campionatul se joaca. Daca nu, e terminat. ”

Mihai:

„astia nu sunt jucatori de Steaua, sa fim seriosi. pe postul lui texeira avem jucatori mult mai buni – pintilii, ca si cifre vorbind, e cu mult peste texeira. plus ca nu stiu daca un jucator de genul lui texeira se pliaza pe sistemul si stilul Stelei. cat despre rui duarte…prefer un jucator de genul lui georgevski sau dumitras, nu din cale afara de talentati, dar seriosi si muncitori, disciplinati….nu ca rui duarte, care vine la antrenament dupa bunul lui plac….”Cristachitza:”Daca si Rui Duarte si Teixeira sunt jucatori mediocri … Poate n-au avut evolutiile asteptate sezonul asta, dar la ce pregatire s-a facut la Rapid … mi se par prea putin concludente cateva cifre … Talentul nu ti-l pierzi niciodata, iar cei doi sunt printre cei mai buni fotbalisti straini din Liga I. Intr-adevar, un pic cam batrani … dar la ce se joaca la noi … cu o pregatire buna, nemteasca, mai pot juca lejer 3 ani … Iar la nivelul de salariu … Mult, putin, nu prea i-am vazut sa-si borasca matzele ca jucatori “celebri” care castiga mult mai putin „
 
Dan:
„Ma intreb ce suporter stelist intreg la cap ar vrea ca cei doi sa ajunga in Ghencea… Pe langa faptul ca mai au maxim, repet MAXIM, 2 sezoane de jucat , nici nu m-au impresionat prea tare. Da, Steaua e in criza pe postul de fundas dreapta de cand a plecat Ogararu, dar asta nu inseamna ca Rui Duarte e solutia, mai degraba ar negocia pentru Pleasca de la Pandurii sau ii dea credit lui Georgievski si sa aduca un tanar de perspectiva ca dublura de post. Cat despre Texeira, sa fim seriosi.. Avem deja un Tibi Balan pe picior de plecare. Unde sa se integreze acest jucator in echipa? Mai degraba il pui pe Prepelita sau de ce nu, chiar pe Tanase in rolul de playmaker care il ocupa Texeira. In concluzie, cine sunt si astia doi de au fata de Steaua? „Luke:”Varsta nu este o problema. Chiar si daca mai joaca maxim 2 ani cum spun unii. So what? Echipele sunt dinamice, se vand si se cumpara jucatori de 2 ori pe an asa ca nu e nici o problema. Atat timp cat pot sa ajute echipa oricine este binevenit.
Argumentul varsta in acest caz denota o oarecare incultura ori dorinta de discordie de dragul discordiei (care din nou este caracteristica oamenilor de nu foarte inalta calitate).
Singura intrebare este: pot acesti oameni sa ajute echipa? Unde raspunsul este “da”, atunci se merita achizitionarea lor.
Iar la sfarsit – caracterizarea de “jucatori mediocri” reprezinta din nou o mostra de jurnalism de duzina. Conceptul de mediocru este destul de vast – daca ne referim la nivelul campionatului nostru, ei nu sunt jucatori mediocri. Cel putin la Teixeira am vazut o viziune in joc mult superioara majoritatii jucatorilor de la noi. Sau cel putin o poate pune in practica datorita tehnicitatii. Faptul ca nu prea da goluri nu are deloc importanta – nu acesta este rolul lui. Insa tu esti rau intentionat si te faci ca nu vezi „Musat:

„Din ce am inteles eu strategia este urmatoarea, Steaua este campioana in vederea conducatorilor (si eu cred ca sunt campioni), au fost eliminati in cupa, deci mai ramane o singura competitie Europa League. Primul meci o sa fie la jumatatea lunii februarie, un timp foarte scurt sa integrezi 2 jucatori tineri fara experienta europeana. Cum pe postul lui Rui D. la acea vreme or sa fie doi jucatori in carje, presupun ca este o solutie de compromis mai exact o solutie de moment. Cat despre Texeira presupun ca este luat in calcul pentru a juca in spatele lui Raul, pentru ca nu poti strica axul central format din Bourceanu si Pintili. ”

Vlad:

„Personal, mi se pare o mare prostie, din motivele :

1. S-au tot laudat ca fac la Steaua , pe cat posibil, echipa de romani. Rui Duarte si Teixeira, ultima data cand am verificat, nu se incadreaza.

2. Posturile pe care joaca sunt … interesante.
2.1. Fundasul dreapta – problema nu poate fi rezolvat cu un jucator care azi maine face 33 de ani. Fiind o problema veche, ar trebui adus un jucator care poate oferi siguranta, ori Rui Duarte e departe de asta – indisciplinat, batran, si care n-a mai jucat fotbal serios de 6 luni.
2.2 Teixeira ? Ok, e talentat, are viziune, tehnia, s.a.m.d. Pe cine scoti din echipa? Borceanu si Pintilii sunt de nemiscat de acolo, iar in spatele varfului trebuie sa joace RUSESCU. Daca vor sa transfere , sa transfere atacant de careu. E stupid ca jucatorul care straluceste o jumatate de sezon sa fie jucat pe alt post doar sa-i faca loc lui Teixeira. Plus , sa ne gandim putin, Tanase – Iancu, Chipciu – Popa, Prepelita care a inceput sa joace fotbal, se vorbeste de Maxim. Plus Rusescu care acolo da randament. 7 jucatori pe 3-4 posturi, toti de valoare, si tu mai vrei sa aduci unul pe care sa-l platesti regeste, sa frece banca un sezon …

Tipic Becali, 0 pricepere la fotbal. Doar i-a zis Reghe de n ori ca nu-l vrea pe Teixeira. ”

Glumetzul:

„Incep prin a spune ca sunt rapidist si sa imi cer scuze pentru eventualul subiectivism.

Continui cu parerile foarte pe scurt despre cei doi:

Rui Duarte e un fundas dreapta pe care se poate pune baza pe teren (mai mult in ofensiva decat in defensiva totusi) fara a rupe gura targului. In afara terenului e o alta discutie si tine de politica pe care o practica fiecare club.

Texeira e un jucator cum Rapid n-a mai avut de foarte mult timp si care aminteste de Danut Lupu si Maldarasanu. Intr-adevar nu are aproape deloc viteza insa are o tehnica foarte buna si viziune a jocului. Personal eu il vad ca unul din cei mai buni jucatori din campionat. A nu iti aminti de el decat din meciul Steaua – Brasov inseamna a fi stelist si a nu urmari meciurile altei echipe deoarece de cand e la Rapid eu l-am vazut facand multe meciuri foarte bune. Sincer m-as bucura enorm sa nu-l ia Steaua pentru ca stiu ca e un plus pentru orice echipa de Liga 1 chiar si pentru cea de pe primul loc si n-am de ce sa doresc binele Stelei.

Varsta e intr-adevar o problema la cei doi dar aici depinde de strategia fiecarui antrenor. Oricum o dovada foarte slaba de jurnalism mai ales in caracterizarea lui Texeira. ”

Multumesc mult celor care au dialogat civilizat.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

imperator (8 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 17:29

Politica e prostă pentru că Gigi e bătut în cap ! Bani sunt, nu poate zice nimeni că nu, eu nu înțeleg de ce nu îi explică Reghe situația că doar el va forma echipa pentru EL. Și ne trebuie și un atacant first class !

X (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:12

teixeira este un jucator bun de genu lu xavi iar steaua nu are asa ceva in lot

ovidiu_3003 (31 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:13

Nu cred ca ciobanul puscarias i a vrut vreodata cu adevarat pe cei doi la Steaua…el spune multe neadevaruri …este Iuda pe pamant…

asc21 (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:16

@imperator: Bani nu mai sunt pentru ca s-au dus in campania electorala :))

Cosmin (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:16

Augustin Roman…vz k texeira e super fotbalist 😉

DarkSagitarius (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:17

Daca in opinia dumneavoastra Teixera si Rui Duarte sunt doi fotbalisti mediocrii inseamna ca dumneavoastra nu sunteti nici macar un jurnalist mediocru.Sau poate ati gresit sportul, n-ar fi rau sa incercati sa scriti despre canotaj…poate acolo o nimeriti. In ceea ce priveste varsta celor doi, aici ati DA…aveti dreptate.

john (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:17

Asta arata cat de bine se pricepe Becali la fotbal. Nu are nici cea mai mica treaba. In loc sa iei exemple Chiriches sau Chipciu adusi in iarna, care au avut timp sa se integreze o jumatate de sezon, aduci niste bosorogi, ca sa ce? Daca tot consideri ca ai campionatul castigat, adu un jucator tanar, care se va integra si vei castiga pe termen lung. Dar pana la urma daca ii aduce pe astia 2 va crea urmatoarele lucruri: conflict echipa tehnica – patron, conflict intre jucatori, lipsa de disciplina si tot asa. Doar ca sa isi arate muschii un pitic de 1,20 cm care arata tot ca un tzaran coclit indiferent de ce Armani si Gucci poarta. Daca vin aia 2 jucatori, campionatul se joaca. Daca nu, e terminat.

Legione1923Eforie (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:26

saracilor,in frunte cu idiotul asta de jurnalist-pupincurist…nici tanase,nici chirpiciu si nici bourceanu nu au talentul lui teixeira…ala e super jucator dar sa joace in echipa cu fotbalisti,nu cu simulatori cum sunt acum la Rapid. Iar Duarte e cel mai bun fundas dreapta din liga 1,insa p-asta tre sa-l ademenesti cu bani si pus putin la punct cu intarzierile la lot…in rest amandoi sunt super jucatori. 2-3 ani mai duc lejer

vasim (6 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:28

Valoarea este una si varsta este altceva:
Ca varsta nu cred ca este o decizie buna, footbalisti portughezi ca si cei romani la 32-33 de ani sunt terminatzi.
Steaua ar trebui sa se orienteze la footbalistzi pe care sa ii poata folosii cel putzin inca 4-5 ani!
Despre valoarea lor e mai greu de discutat dar daca ne uitam cum joaca Rapidul cred ca nu pot sa fie niste super footbalistzi, Texeira merge dar cred ca sunt altzii mai buni ca el si in campionatul nostru!
Pana la urma Steaua trebuie sa cumpere jucatori mai buni decat are la acest moment si atunci va creste in valoare si va face performantza!

alin (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:30

Sunt evident 2 jucatori mediocrii…in nici un caz nu sunt mai buni decat jucatorii care joaca pe aceleasi posturi la Steaua…parca trebuiau adusi jucatori mai buni decat actualii jucatori ai Stelei sau cel putin la acelasi nivel,ca sa nu mai zic ca varsta nu ii recomanda pentru un transferla o echipa cu pretentii…dezamagitor ce pot sa zic altceva,si total neprofesionista decizia de a-i achizitiona….

Xbotz (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:37

Texeira este un jucator de creatie,in ultimi doi ani a fost pe departe cel mai bun de la Rapid.Mi se pare cam dur mesajul la adresa lui Rui Duarte.A fost accidentat insa si-a demonstrat valoarea.Jucatori mediocri???Du-te si impuscate.

criticul (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:38

mediocri ?? :))))) vai de capul celui care a scris articolul ! ori esti pe alta lume, ori esti un hater innascut si nu vezi dincolo de steaua ta ! si rui duarte si texeira sunt peste tot ce are steaua de oferit pe posturile lor, in momentul de fata ! cica rui duarte nu are pasa de gol :)))))))) de parca un fundas e responsabil pt asta ! ;))) nenea, lasa-te de analizat fotbal ! n-ai nicio tb cu fenomentul asta…

lila (2 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:54

balamuc, esti ziarist sau mijlocas si vrei la Steaua?

Dan (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 18:59

Ma intreb ce suporter stelist intreg la cap ar vrea ca cei doi sa ajunga in Ghencea… Pe langa faptul ca mai au maxim, repet MAXIM, 2 sezoane de jucat , nici nu m-au impresionat prea tare. Da, Steaua e in criza pe postul de fundas dreapta de cand a plecat Ogararu, dar asta nu inseamna ca Rui Duarte e solutia, mai degraba ar negocia pentru Pleasca de la Pandurii sau ii dea credit lui Georgievski si sa aduca un tanar de perspectiva ca dublura de post. Cat despre Texeira, sa fim seriosi.. Avem deja un Tibi Balan pe picior de plecare. Unde sa se integreze acest jucator in echipa? Mai degraba il pui pe Prepelita sau de ce nu, chiar pe Tanase in rolul de playmaker care il ocupa Texeira. In concluzie, cine sunt si astia doi de au fata de Steaua?

grisha (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:18

aveti perfecta dreptate domnule Roman sunt jucatori supermediocri si in plus sint la virsta de pensionare: ei voi cei care ii vedeti super jucatori spuneti ce performante a obtinut Rapid in ultimii ani cu asa super jucatori in lot eu din cite stiu mai tot timpul au finisat sub Steaua in clasament…Steaua are nevoie de jocatori de fotbal nu de gloabe!

Dobrin (2 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:25

Domnu’ Roman trebuia sa adaugati la sfarsit: ” Cu steaua pana la moarte”. Ca doar esti un ziarist profesiont nu?

xnd (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:26

Domnule Augustin Roman,
In calitate de suporter al Rapidului, imi permit sa fac urmatoarele observatii, desi acestea ar putea fi interpretate ca fiind subiective:
– Rui Duarte este un jucator cu mult peste ceea ce ofera campionatul nostru in momentul de fata pe pozitia lui. In caz ca nu stiati, acesta s-a accidentat la meciul retur cu Heerenven (in august daca nu ma insel), partida in care daca nu ati avut sansa sa o urmariti va voi relata un episod care consider ca este sugestiv pentru cat de valoros este acest fotbalist. In partida aceea (in opinia mea cea mai buna partida facuta de Rapid in acest sezon) cat a evoluat Rui Duarte, Roman a fost mai mult atacant, acesta acoperind toata banda dreapta, unde s-a duelat cu Djuricic si mijlocasul lor stanga de vreo 20 de ani care avea o viteza superioara lui. Comparativ, pe cealalta parte erau mereu 3 jucatori rapidisti care se chinuiau sa faca faza de aparare.
– Teixeira este de departe cel mai bun jucator al Rapidului de ceva ani incoace. Tind sa cred ca nu urmariti meciurile acestei echipe, avand in vedere afirmatiile despre acesta. Inafara de risipa enorma de energie pe care o face, acesta are o viziune, un dribling si stil de a pasa unic in campionatul nostru. Rolul lui nu este de a da goluri, ci de a crea situatii de gol pentru atacanti iar statisticile de care mentionati sunt irelevante dintr-un singur motiv: Rapidul NU ARE atacanti care sa stie cum sa bage mingea in plasa.
In ciuda varstei ambii fotbalisti ar fi de mare folos stelei si ar ajuta-o sa defileze prin pseudo-campionatul nostru si sa faca o figura frumoasa in primavara europeana.

geronimo72 (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:30

pai sa o luam simplu si la obiect:
1. rui duarte…dincolo de evolutiile lui din ultima vreme, varsta, pretentii financiare, etc… principalul motiv pt care nu trebuie luat este…neseriozitatea! omu’ pleaca de sarbatori si se intoarce…tot de sarbatori, dar de paste! e un mar stricat ce ar(putea) da peste cap atmosfera creata la echipa de reghe!
2. texeira…deasemenea, lasam la o parte varsta, omu’ arata fotbal cu lingurita! in afara de golul din ghencea cand era la brasov…alte realizari de care sa’ti aduci aminte nu are; iar daca mai pui ca nu se stie cat rezista d.p.d.v. fizic…ce sa faci cu el?

Gabriel Bratu (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:33

Teixeira, nu Texeira 😀

ANDREI (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:35

Domnule Augustin Roman nu inteleg de ce vi se par acesti jucatori ,,mediocri,, eu cred ca dumeavoastra nu stiti ce este fotbalul , sunt doi jucatori de mare valaore chiar daca sunt batrani TEIXEIRA este peste media campionatului mijlocas central ca el nu se mai gaseste in romania este prea bun are niste pase geniale plus ca este extrem de tehinc iar DUARTE este impecabil recupereaza,alearga, vi se pare dumeavoastra ca e prost deoarece nu vine la timp si presa la criticat dar va spun asa,,din tribuna antrenor ,in teren amator,, nu vad rostul subiectului dumneavoastra stiu ca nu va plac si de accea ii tot criticati da va rog frumos sa va lasati de meseria dumneavoastra daca nu stiti ce este acela un jucator bun.

mihai (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:47

astia nu sunt jucatori de Steaua, sa fim seriosi. pe postul lui texeira avem jucatori mult mai buni – pintilii, ca si cifre vorbind, e cu mult peste texeira. plus ca nu stiu daca un jucator de genul lui texeira se pliaza pe sistemul si stilul Stelei. cat despre rui duarte…prefer un jucator de genul lui georgevski sau dumitras, nu din cale afara de talentati, dar seriosi si muncitori, disciplinati….nu ca rui duarte, care vine la antrenament dupa bunul lui plac….

lemgo (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:58

Rui Duarte, Teixeira, Surdu, Codrea, Glauber, Marius Constantin, Stefan Grigore, Pavlovic, Abrudan, Burca, Apostol, Bozovic sunt reteta „succesului” in fotbal, toti jucatori de „perspectiva”, uzati, refuzati de alte echipe sau pe final de cariera, au demonstrat odata ceva sau si acum le mai iese cate un meci. Steaua a facut performanta cu jucatori tineri, pana in 25-26 de ani, jucatori care promit, care sunt cautati, care mai pot creste, decat sa intaresti lotul cu batranei, mai degraba ii oferi o sansa lu’ Iancu care promite destul de mult.

cristachitza (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 19:59

Daca si Rui Duarte si Teixeira sunt jucatori mediocri … Poate n-au avut evolutiile asteptate sezonul asta, dar la ce pregatire s-a facut la Rapid … mi se par prea putin concludente cateva cifre … Talentul nu ti-l pierzi niciodata, iar cei doi sunt printre cei mai buni fotbalisti straini din Liga I. Intr-adevar, un pic cam batrani … dar la ce se joaca la noi … cu o pregatire buna, nemteasca, mai pot juca lejer 3 ani … Iar la nivelul de salariu … Mult, putin, nu prea i-am vazut sa-si borasca matzele ca jucatori „celebri” care castiga mult mai putin …

ref (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:04

gusti te cheama ?? :))
ce nume de tigan-taran ai.
cine te a adus in presa, si „pila” a cui esti ?

Adrian (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:05

Cine mai esti si tu ma?Ce e cu tupeul asta nesimtit ?De unde ai aparut?Tu esti mediocru,sluga nesimtita.Articol de 6 randuri,prietene lasa-te.

Andrei (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:05

Pt toti cei de mai sus care afirma ca Rui Duarte si Teixeira nu sunt mediocri: voi aveti idee despre ce sport se vorbeste aici? Daca nu va aduc eu aminte, e vorba despre fotbal. Daca e sa o luam pe bune, exista cel mult 2-3 fotbalisti mediocri in toata Liga I, restul sunt panarame care n-ar face fata la o echipa medie de campionat european serios (Spania, Anglia, Italia, Franta, Germania). Rui Duarte si Teixeira sunt doi jucatori de la o echipa de la mijlocul clasamentului in Liga I, o echipa care daca nu se chema Rapid si n-avea istorie si suporteri, nu o baga nimeni in seama. Pentru ei e o onoare sa fie considerati mediocri. Ce au facut notabil Rui Duarte si Teixeira in cariera lor ?
Rui Duarte a jucat le echipe mediocre din Portugalia (Estoril, Estrella Amadora) si Romania (FC Brasov), n-a jucat in viata lui intr-o echipa serioasa.
Teixeira, a fost un pic de fotbalist, adica rezerva la PSG si a prins si 10 meciuri in Premier League la WBA, dar a venit in Romania pentru ca n-a reusit sa se impuna la Metalurg Donetsk si asta spune multe.

xhthu (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:09

ce-mi place ca vad asa multe pareri de bine despre astia 2,pareri bune venite invariabil numai de la rapidisti :)))) .varsta nu e neaparat o problema ,in orice echipa tanara prinde bine un jucator cu experienta ,vezi dorinel munteanu in steaua 2004 tot tanara si ea ce plus a adus in joc cand a venit,remember?dar .rui duarte e petarda si nu e bun nici de lustruit pantofii rezervelor rezervelor de la steaua ,batran sau tanar.teixeira imi place ca alearga,vrea,dar isi arata anii parca tot mai tare de la meci la meci,no tengo viteza,no tengo capacitate de efort,2 chestii care se cer in primu rand la steaua. are alte calitati,e bun ,dar nu suficient .una e sa joci la rapid alta e sa joci la steaua

ion (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:26

Nu-i treaba ta , tembelule .

imperator (8 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:37

Augustin, te rog dă-mi un răspuns de pe ” mielul ” de pe mysport. 🙂

shevchenko (4 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:49

cat rahat puteti manca?teixeira a jucat in ligue1 si premier league dar nu are valoare de steaua?saracii stelisti kre erau in genunchi dupa 0-3 cu brasov…din cauza lui teixeira !

shevchenko (4 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 20:54

da frate e diferenta uriasa intre steaua si rapid sezonul acesta,dar ati batut cu 1-0 in min 97 p unii kre au dat faliment…imensa diferenta.

sap (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 21:06

Petre Marin a jucat la Steaua pana la 38 de ani. Varsta nu este o problema.

Romulus Roman (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 21:36

Pai, ce sa argumentez ca ai dreptate ? 😀

Luke (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 21:36

Varsta nu este o problema. Chiar si daca mai joaca maxim 2 ani cum spun unii. So what? Echipele sunt dinamice, se vand si se cumpara jucatori de 2 ori pe an asa ca nu e nici o problema. Atat timp cat pot sa ajute echipa oricine este binevenit.
Argumentul varsta in acest caz denota o oarecare incultura ori dorinta de discordie de dragul discordiei (care din nou este caracteristica oamenilor de nu foarte inalta calitate).
Singura intrebare este: pot acesti oameni sa ajute echipa? Unde raspunsul este „da”, atunci se merita achizitionarea lor.
Iar la sfarsit – caracterizarea de „jucatori mediocri” reprezinta din nou o mostra de jurnalism de duzina. Conceptul de mediocru este destul de vast – daca ne referim la nivelul campionatului nostru, ei nu sunt jucatori mediocri. Cel putin la Teixeira am vazut o viziune in joc mult superioara majoritatii jucatorilor de la noi. Sau cel putin o poate pune in practica datorita tehnicitatii. Faptul ca nu prea da goluri nu are deloc importanta – nu acesta este rolul lui. Insa tu esti rau intentionat si te faci ca nu vezi.

adrian (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:10

ACESTI 2 fotbalisti NU SUNT DE STEAUA, se vede asta de la o posta.

cfrescu (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:23

ambii sunt mult peste jucătorii corespondenți din Ghencea… Giginho se pricepe mai bine decât gesepistii!

musat (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:53

Din ce am inteles eu strategia este urmatoarea, Steaua este campioana in vederea conducatorilor (si eu cred ca sunt campioni), au fost eliminati in cupa, deci mai ramane o singura competitie Europa League. Primul meci o sa fie la jumatatea lunii februarie, un timp foarte scurt sa integrezi 2 jucatori tineri fara experienta europeana. Cum pe postul lui Rui D. la acea vreme or sa fie doi jucatori in carje, presupun ca este o solutie de compromis mai exact o solutie de moment. Cat despre Texeira presupun ca este luat in calcul pentru a juca in spatele lui Raul, pentru ca nu poti strica axul central format din Bourceanu si Pintili.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:53

Darksagitarius – da, cred ca sint mediocri. Rui Duarte in afara de capricii nu a aratat nimic. Nu are constanta in evolutii, nu face faza ofensiva k lumea si nu cred ca se poate integra intr-un grup. Texeira are momente cind arata ceva-ceva tehnica, dar nu poti trai din floricele in fotbalul de azi.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:56

legione123, nu-s jurnalist pupincurist. Da-mi 3 argumente ca Rui Duarte e un fotbalist profesionist valoros.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 22:58

ref, no comment.

Alex (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 23:11

am mai zis’o de 100 de ori. de la rapid trebuie luat herea, eventual si nicolae grigore. ambii sunt solutii pt postul de mijlocas central (descoperit la steaua) mult mai bune decat teixeira. iar despre duarte .. poate fi si cel mai fotbalist bun, cel mai fundas dreapta, NU! e prea batran, pe benzile terenului iti trebuie vivacitate mai mult decat experienta. se stie ca fotbalistii odata cu dezvoltarea stiintei jocului si a experientei trec din benzi , unde evolueaza in tinerete, spre mijlocul terenului, unde iti trebuie mai multa luciditate, clarviziune, plasament si mai putin efort fizic (in afara de mijlocasii box-to-box precum bourceanu, care acopera mult teren si fug f.f. mult!). la 32 de ani IN CEL MAI BUN CAZ iei un fundas central! dar cand il dai pe geraldo afara ca e prea batran (in centru) si iei de varsta lui unu pe banda .. nu prea e logic ce zici!

glumetzul (1 comentarii)  •  12 decembrie 2012, 23:18

Incep prin a spune ca sunt rapidist si sa imi cer scuze pentru eventualul subiectivism.

Continui cu parerile foarte pe scurt despre cei doi:

Rui Duarte e un fundas dreapta pe care se poate pune baza pe teren (mai mult in ofensiva decat in defensiva totusi) fara a rupe gura targului. In afara terenului e o alta discutie si tine de politica pe care o practica fiecare club.

Texeira e un jucator cum Rapid n-a mai avut de foarte mult timp si care aminteste de Danut Lupu si Maldarasanu. Intr-adevar nu are aproape deloc viteza insa are o tehnica foarte buna si viziune a jocului. Personal eu il vad ca unul din cei mai buni jucatori din campionat. A nu iti aminti de el decat din meciul Steaua – Brasov inseamna a fi stelist si a nu urmari meciurile altei echipe deoarece de cand e la Rapid eu l-am vazut facand multe meciuri foarte bune. Sincer m-as bucura enorm sa nu-l ia Steaua pentru ca stiu ca e un plus pentru orice echipa de Liga 1 chiar si pentru cea de pe primul loc si n-am de ce sa doresc binele Stelei.

Varsta e intr-adevar o problema la cei doi dar aici depinde de strategia fiecarui antrenor. Oricum o dovada foarte slaba de jurnalism mai ales in caracterizarea lui Texeira.

Nistru-Tisa-Dunărea Express (3 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 1:43

Comentariile cu NR 10, 15 și 26 sunt cele mai proaste de aici.
(Da, ”Grișa”, da. Cu regret, trebuie să recunosc că… asta este…)
Sunt făcute de unii care nu prea știu fotbal.
Dar și articolul e făcat de unul exact la fel. Iarăși, trebuie să recunosc.

Vlad (1 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 4:47

Personal, mi se pare o mare prostie, din motivele :

1. S-au tot laudat ca fac la Steaua , pe cat posibil, echipa de romani. Rui Duarte si Teixeira, ultima data cand am verificat, nu se incadreaza.

2. Posturile pe care joaca sunt … interesante.
2.1. Fundasul dreapta – problema nu poate fi rezolvat cu un jucator care azi maine face 33 de ani. Fiind o problema veche, ar trebui adus un jucator care poate oferi siguranta, ori Rui Duarte e departe de asta – indisciplinat, batran, si care n-a mai jucat fotbal serios de 6 luni.
2.2 Teixeira ? Ok, e talentat, are viziune, tehnia, s.a.m.d. Pe cine scoti din echipa? Borceanu si Pintilii sunt de nemiscat de acolo, iar in spatele varfului trebuie sa joace RUSESCU. Daca vor sa transfere , sa transfere atacant de careu. E stupid ca jucatorul care straluceste o jumatate de sezon sa fie jucat pe alt post doar sa-i faca loc lui Teixeira. Plus , sa ne gandim putin, Tanase – Iancu, Chipciu – Popa, Prepelita care a inceput sa joace fotbal, se vorbeste de Maxim. Plus Rusescu care acolo da randament. 7 jucatori pe 3-4 posturi, toti de valoare, si tu mai vrei sa aduci unul pe care sa-l platesti regeste, sa frece banca un sezon …

Tipic Becali, 0 pricepere la fotbal. Doar i-a zis Reghe de n ori ca nu-l vrea pe Teixeira.

shevchenko (4 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 19:12

nu inteleg dc toti pupincuristii umfla steaua atat de tare…c a facut asa extraordinar in acest an 2012?per total mai nimic :a terminat sub cfr si vaslui ,a luat 5-1 d la hapoel sau cva,deci un sezon ratat.c a facut sezonul acesta?1-4 cu vfb stuttgart,infrangere cu brasov,cu vaslui,eliminati din cupa romaniei d chiajna… bne k nu au jucat cu manchester united sau inter k ieseau sifonati tare.mare kkt a facut steaua k a batut p dinamo si rapid cu un gol diferenta si ala tras d par.cea mai jmechera echipa romaneasca kre nu a luat campionatu d 6 ani….ei nu au adversari domnule si cfr-u a luat 3 campionate din 5 posibile.hegemonia stelei incepe:))

shevchenko (4 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 19:23

probabil steoaia o sa ia campionatul dar wtf e un kkt d campionat in kre nu mai exista dkt cfr contracandidata.dinamo ,rapid ,craiova si timisoara nu mai exista din cauza problemelor financiare.steaua practic ia titlul pt k a jucat cfr in UCL si a neglijat campionatul.deci asa tare laudati steaua pt nimic. si otelul a luat titlul si nu au fost umflati deloc.knd castiga steaua p old trafford atunci sa ziceti k sunt buni…nu knd stau in genunchi la meciuri cu brasov!

Nistru-Tisa-Dunărea Express (3 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 22:27

Gusti, mi-ai șters comentariul, dar rămâne cum ne-am înțeles: nu ești jurnalist pentru că nu ești imparțial.
Se scrie ”mediocri”, nu ”mediocrii”;
”Teixeira”, nu ”Texeira”.

Nistru-Tisa-Dunărea Express (3 comentarii)  •  13 decembrie 2012, 22:28

Chiar! De ce mi-ai șters comentariul de dăunăzi?

Comentează