Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Din orgoliu, incompetentii din FRF au executat un nume mare al fotbalului romanesc: Universitatea Craiova!

UPDATE: Ce am scris  mai jos, pe 20 iulie, este confirmat acum de DNA! Dezafilierea Craiovei s-a facut pentru ca „asa a vrut muschii lor”, ai alora de la FRF si LPF. Sper ca DNA sa mearga pina la capat. […]

miercuri, 20 iulie 2011, 1:07

UPDATE: Ce am scris  mai jos, pe 20 iulie, este confirmat acum de DNA! Dezafilierea Craiovei s-a facut pentru ca „asa a vrut muschii lor”, ai alora de la FRF si LPF. Sper ca DNA sa mearga pina la capat. Succes!

…………

Textul de mai jos este de actualitate, desi a fost scris pe 20 iulie:

Mandatul lui Mircea Sandu in fruntea fotbalului romanesc si-a mai trecut azi in palmares un moment rusinos. Executarea campioanei unei mari iubiri: Universitatea Craiova.

Cei 13 negri mititei pe care-i vedeti mai jos au pus degetul pe un aburitor punct din statutul FRF si au decis!

Au votat pentru dezafiliere:

Mircea Sandu Preşedinte
Dumitru Dragomir Prim-vicepreşedinte
Octavian Goga Vicepreşedinte reprezentant al fotbalului amator
Cornel Şfaiţer Reprezentant al cluburilor de Liga a II-a
Marian Rusen Reprezentant al cluburilor de Liga a II-a
Ştefan Stana Reprezentant al cluburilor de Liga a III-a
Cristian Bobar Reprezentant al cluburilor de Liga a III-a
Paul Costaş Reprezentantul cluburilor cu activitate exclusivă de copii şi juniori
Sorin Ţerbea Reprezentantul cluburilor de Fotbal în sală
Vasile Avram Preşedintele Comisiei Centrale a Arbitrilor

S-au abtinut

Marian Pălărie Reprezentantul cluburilor de fotbal feminin

Marius Stan Reprezentant al cluburilor de Liga I

Absenti:

Cristian Borcea Reprezentant al cluburilor de Liga I

Dumitru Costin Preşedintele sindicatului fotbaliştilor recunoscut de FIFPRO

Priviti ce scrie la art. 18 pct 1 si pct 2, cel invocat de Palarie & Co!

statut.jpg

Este clar, nu? :))) Pai, pe articolul asta, miine ii dezafiliaza pe toti cei care nu-s de acord cu ei. Atit de vag si de permisiv este.

Bravo, FRF. Ani de zile ati vegheat blaturile (remember Cooperativa, Chitu & Co de la Cimpina), ani de zilele ati acceptat macelarirea competitiei de catre fluierasi (sa nu uitam arestarile din ultima vreme) si  nimeni nu a platit pentru aceste mizerii. In schimb, azi a platit Universitatea Craiova.

PS. Nu-s fan al lui Mititelu. Despre el si despre Gigi Becali consider ca nu au capacitatea intelectuala de a conduce cluburi cu branduri atit de puternice precum Universitatea Craiova, respectiv Steaua.

Propunerea de azi in cazul Craiovei si amenintarile lui Mitica la adresa Stelei din ultima vreme nu au legatura cu fotbalul, ci modul in care niste incompetenti din fruntea fotbalului romanesc incearca sa arate ca au muschi si ca nimeni nu trebuie sa se puna cu ei!

Comentarii (153)Adaugă comentariu

bogdan (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:32

Până la urmă, orice echipă de fotbal este o societate coemrcială şi trebuie să respecte regulile grupurilor în care intră. Vreau ca toate echipele să plătească chirie pentru stadion, îmi doresc ca nicio autoritate naţională să nu mai sponsorizeze vreo echipă în niciun fel ori echipele să aparţină de primăriile locale s.a.m.d. Dacă patronul unei firme face o fărădelege. foarte repede este sancţionat, pe când în fotbal de fff mult timp era nevoie de o astfel de „curăţenie”. Scriu toate aceste rânduri cu durere în suflet, cu lacrimi în ochi deşi în viaţa de zi cu zi sunt un bărbat puternic. Este echipa pentru care mă certam cu familia sau prietenii, este echipa pentru care am trăit şi suferit şi cu toate acestea…acum nu mai există (din punctul meu de vedere doar datorită unui management defectuos).

dino (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:32

Nu e vina federatiei.

Craiova a incaput pe mana unui om prost ,ros de orgolii,care ,in loc sa-si plateasca datoriile ,a crezut ca ,prin amenintari si smecherii ii face pe toti.

Bridges (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:34

Intrebarea zilei : Cine este de vina ? Pot spune ca acum 10 luni Craiova era o echipa frumoasa,entuziasta,umplea stadionul,visa frumos la o cupa europeana…Acestea toate s-au spulberat in ziua in care si-a bagat Satana coada…Dijn acea zi totul s-a prabusit ajungandu-se azi la acest deznodamant.

olteanu dan (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:38

Inventatorii cooperativei,Dinu si Lucescu cred ca exulta.Ma rog unul e putin ocupat.Oricum Domnul nu bate cu batul.

george (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:40

Dnule Roman sunteti tanar si ar fi bine sa intelegeti ca performanta exista doar acolo unde se respecta reguli. Sunt suporter al Craiovei insa e o bataie de joc ce s-a intamplat cu Mitititelu, dinel ,etc. Craiova a murit datorita patronilor – golani de cartieri care fac ce vor muschii lor. In sfarsit FRF a luat o decizie coerenta.

worry (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:41

Cea mai buna veste, craiova isi merita soarta…dau petrecere in seara asta
Echipa de 2 lei umflata de presa. Macar acum nu o sa mai citim si nu o sa mai auzim toata ziua de craiova…nu poti sa traiesti doar din amintiri si toata lumea sa te pupe undeva doar pentru ce s-a intamplat acu 100 de ani. Sper sa nu mai aud de echipa asta niciodata…

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:41

George – Nu-s fan al lui Mititelu. Despre el si despre Gigi Becali consider ca nu au capacitatea intelectuala de a conduce cluburi cu branduri atit de puternice precum Universitatea Craiova, respectiv Steaua.

Propunerea de azi in cazul Craiovei si amenintarile lui Mitica la adresa Stelei din ultima vreme nu au legatura cu fotbalul, ci modul in care niste incompetenti din fruntea fotbalului romanesc incearca sa arate ca au muschi si ca nimeni nu trebuie sa se puna cu ei!

olteanu dan (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:47

Solicit tuturor iubitorilor de fotbal sa boicoteze toate meciurile Ligg I, atit la stadion cit si la televizor.Scirbele ceausiste sa nu-si mai faca bani nemeritati.

Misu (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:47

FELICIARI! Articol excelent, poate primul articol in care un ziarist spune lucrurile exact asa cum sunt. Modul cum au operat cei din FRF face din Mititelu o victima a sistemului si un erou national. Daca vreti pastrand proportiile Mitielu este privit acum cum era Ceausescu privit in 1978 cand s-a opuz invaziei Cehoslovaciei. Cand 13 persone numite intre ele, avand legaturi dubioase unele cu aletele pot decide fara nici un argument logic, dezafilierea unui membru, doar pentru ca sa vor ele, atunci respectiva organizatie nu mai poate fi numita libera. FIFA si UEFA, nu oermit ingerinta politicului in organismele sportive, tocmai pentru ca acestea sa se poate conduce liber si democratic, dar cand vezi ca doi MAFIOTI taie si spanzura in toata FRF si decid cine merge cu ei si cine ramane, stabilind ierarhii, atunci nu mai putem vorbii de independenta. Inteleg sa dezafiliezi un club sau mai multe pentru datorii certe, probate cu documente, dar cand beneficiarul direct al acestui indraznesc sa-i spun POGROM sportiv este un mafiot, demonstrat in cazinouri care are TUPEUL si NESIMTIREA sa spuna ca altfel nu se putea scapa de Mititelu, aceasta reprezinta o antepronuntare la ceea ce a fost cu adevarat aceasta sedinta si care au fost adevaratele ei scopuri. RUSINE!

emy (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:48

In sfarsit blestemul i-a ajuns. Totul a pornit de la meciul „U”-Rapid 2-2, de acum cativa ani. Atunci, oltenii, au preferat sa trimita titlu la stana lui „Jiji” din Ghencea, in loc sa joace in Europa. Ce cocosi erau atunici. Erau simbolul „dreptatii”, insa ce se petrcea in culise nu vedea nimeni. Este normal sa fie rejudecata si „valiza”. Poate o sa se faca curatenie in Ligile din Romania.

popescu (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:48

Nu sunt cu Craiova.Dar cit va mai fi tolerat in fruntea fotbalului rominesc astfel de indivizi.

der (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:48

de ce-ar fi frf de vina pt falimentul asa numitilor investitori care se stie ca doar imprumuta cluburile?! cind a disparut industria romanesca nu va pasat desi va intretinea. cind s-a distrus agricultura n-a plins nimeni desi va hranea. cind tara s-a infundat in datorii pe vecie n-a interesat pe nimeni. nu va era clar ca va urma si restul acelasi drum? asa cum aproape totul apartine strainilor asa se va intimpla si cu fotbalul romanesc. urmeaza sa vedeti ce mai ramine si daca o sa va si placa. tragic este ca romanii au ajuns la un nivel care nu le mai permite sa inteleaga ceva indiferent cit de simplu este de inteles acel lucru.

adrians (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:49

Semnalul este f.clar – cine nu este cu noi,este impotriva ns.si atunci trebuie distrus complet.Primii au fost Iancu si Mititelu,dar decizia de astazi are o bataie si mai lunga – urmatorul pe lista,cu sau fara voia dvs.urmind sa fie mascariciul becali.Este dramatic ca
incompetenta unor conducatori,coroborata cu dorinta lor primitiva de a aparea non stop in mass media,sint folosite de catre televiziunile comerciale pt.rating dar in acelasi timp ele se intorc impotriva cluburilor lor ca un bumerang.Sper ca retragerea de astazi pronuntata de catre becali sa fie definitiva,astfel incit Steaua sa nu fie afectata.

vsu (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:54

eram om de peluza ma duceam pe stadioane…universitatea craiova nu inseamna acte interese sau mai nou ochelari…e pacat ca se intampla asta…probabil vom incepe din div D…din pacate in aceeasi mocirla a lu dragomir si sandu…sa speram ca macar noi suporterii ne mai desteptam putin.
universitatea craiova a murit…sper pt f putin timp.

Dan (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:55

Sigur ca FRF e o adunatura de persoane care in decursul anilor de dupa… au innotat in aceeasi stare de „smecherie” romaneasca. Ca au calcat pe cadavre cand au vrut sa demonstreze cine e sefu’ sau ca au incalcat regulamentele „din respect pentru suporteri”, depinde cum batea vantul sau cum veneau comisionele.
O federatie bogata, cu un Mircea Sandu vazut bine de Platini @ company, la nivel european, UEFA invarte miliarde de euro… o viata pe care si-ar dori-o fiecare dintre noi!
Ceea ce insa nu e fairplay este ca parerea d-lui ziarist trebuia sa puna in balanta si bataia de joc a marelui conducator mitititelu cu m mic… acest businessman al Craiovei ce si-a batut joc de atatia suporteri, practic… de o intreaga zona a tarii.
Nu inteleg cum s-a ajuns ca jucatorii sa nu fie platiti de 7 luni, cum a gestionat acest om acest club cum s-a ajuns aici si apoi trebuie analizata decizia FRF!
Cred ca in aceasta situatie vina e 70% a acestui om care a manageriat acest club, 25% a FRF care a luat decizii fara sa mai respecte de data asta suporterii dar din pacate… 5% din vina o au suporterii craiovei. Daca era vorba de Sportul… sau de Avantul Prabusirea sa zicem ca se scria 2 zile prin presa, daca se scria… si asta era!
Dar cand echipa asta are atatia suporteri… cred ca puteau face mai mult decat sa accepte o prabusire ce se anunta de prin anul trecut…
E doar parerea mea! Sper ca acest club sa nu dispara, si poate e cineva acolo care are vreo solutie!
Bunicul meu, tinea cu Craiova… pentru el si pentru alte milioane, nu lasati Craiova sa dispara!

Florin (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:57

Felicitari pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume.

Beeswax106 (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 14:58

de ce regulamentele se aplica doar pentru unele echipe si au de suferit pe cand restul stau mult si bine cu licentele lor an de an fara probleme?……….voi chiar credeti ca doar Craiova,Timisoara,Gloria sunt echipe care au probleme?………..la Gloria chiar mi se pare o gluma acea datorie de 100k euro……….pai daca o luam asa atunci Dinamo ar fi trebuie retrogradata de nu mai stiu cate sezoane…………daca tot vrem sa curatam atunci haideti sa curatam la toti nu doar la echipele care incurca……………eu sunt convins ca POLI si Universitatea vor revenii si le vor da peste bot astora din FRF cu mafia lor Becaliota,Piturci,Dragomiri etc

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:00

florin – multumesc

Dragos C. (6 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:03

Decizia de azi este PERFECT LEGALA SI MORALA!!! Craiova, din cauza lui Mititelu, a facut numai ilegalitati de multi ani! A trecut clubul , pe rand, la vreo 4 sociatati cu nume asemanatoare pentru a nu plati impozite si datorii! Nu si-a platit jucatorii de luni de zile! I-a amenintat cu corectia fizica (ba in cazul lui Barboianu a si aplicat-o, daca nu cumva si in cazul altora) le-a amenintat familiile… Mititelu este un MAFIOT! Nu-i mai luati apararea domnule ziarist! CRAIOVA TREBUIA DEZAFILIATA! Niciodata nu se va putea face nimic in tara asta daca nu se iau masuri dure impotriva celor care nu respecta legea! Si Mititelu ca si Marian Iancu sunt niste excroci! Au pus mana pe tot felul de societati si se dau investitori! de fapt au profitat si profita din plin de echipele pe care le conduc! Au spalat bani, au vandut jucatori pe sume mult mai mari decat cele existente, au jignit si au vorbit ca la usa cortului in direct la TV… Nici nu merita sa le mai pronuntam numele!
Iar hotararile asa se dau in orice stat de drept: „in temeiul articolului X si Y alineat…” Nicaieri nu se justifica cu lux de amanunte. Pentru asta sunt avocatii platiti, sa explice temeiurile legale.
Sunt de acord ca si cei din FRF sunt la fel de corupti. Dar trebuia inceput odata acest proces! Nu se mai poate! Ma bucur din suflet ca fotbalul romanesc a scapat si de Iancu si de Mititelu. Sper sa scape si de Becali! de toti: si de Gigi si de Ioan si Victor! Toti sunt niste MAFIOTI care au ingropat fotbalul pentru a-si marii averile!
Nu le mai tineti parte! Craiova se va reface. se va numi Stiinta si gata! La fel si Poli. Dar fara cei doi ‘patroni” mafioti!

Andrei G. (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:06

Domnule, puneti problema simplist si o judecati cu inima, in loc de minte! Cred ca e vremea ca LEGEA SA DEVINA LEGE si in Romania! Restul sunt povesti, mai mult sau mai putin lacrimogene, iar atitudini ca a dvs. au adus Tara acolo unde e acum !

vlad (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:11

Citind comentariile de pe-aici, imi dau seama ca marea MAREA majoritatea habar n-au motivele dezafilierii Craiovei. Nu are nicio treaba cu licentierea, cu datoriile, mari sau mici…. ci pentru ca Mititelu a dat in judecata decizia prin care este obligat sa plateasca datoria lui Piturca. Practic i se interzice sa-si caute dreptatea la tribunal….. Pandurii in cazul Iordache s-au judecat vreo 3 ani…. nu i-a dezafiliat nimeni, sunt bine mersi in prima liga. Tragic este ca in mod normal chiar se permite judecarea in civil a contractelor de munca…. nu e o treaba sportiva. FRF-ul a decis in schimb ca e un atac la federatie si asta este interzis….. poate a gresit si Mititelu prin modul in care a facut actiunea in civil, dar el nu a cerut nimic federatiei de fapt… se puteau intelege foarte usor, in schimb ei i-au cerut din start sa retraga procesul impotriva lui Piti (si frf), automat asta ce insemna??? dezafilierea/neprogramarea Craiovei din cauza neplatii datoriei uriase catre Piturca.

Este o razbunare mizerabila impotriva lui Mititelu…. care sincer o merita, insa se face dupa parerea mea ilegal (poate ma insel, dar cum nimeni nu declara nimic oficial, cum sa verificam???). Cine sufera?? oltenii si Universitatea. Echipa in momentul asta dispare, palmaresul se pierde…. cei care spera ca totul raul e spre bine se inseala… acum oricine poate face o alta echipa in Craiova, dar suporterii pe cine o sa sustina??? ce legitimitate o sa aiba acea echipa??? Gaz Metan Craiova, Electroputere Craiova… o noua „Stiinta”…. vise vise vise…. de fapt astazi Dragomir si Sandu au ingropat Universitatea!!! Cine o sa profite?? ei 2 bineinteles isi intaresc pozitia prin demonstratia de forta…. si din ce am auzit Dinamo, care nu avea anul asta bani sa faca nici macar 1 transfer o sa-si dubleze toate posturile cu jucatorii Craiovei!!!

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:13

vlad – multumesc pentru comentariu!

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:14

dragos, andrei g. – nu iau apararea nimanui, ati inteles gresit sau n-ati citit textul pina la capat

Dan (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:17

@ Dragos C.

Imbratisez punctul tau de vedere 100%! Exact asta-i problema! Bravo…
Nu cred ca d-l ziarist nu s-a gandit si in aceasta zona de impact asupra cititorilor dar parca mai de „scandal” e sa pui tunurile pe efect si nu pe cauza! Ca doar cine ar tine partea FRF intr-o polemica pe acest subiect…

Dragos C. (6 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:19

Cititi si despre alt mafiot:
http://www.jurnalul.ro/special/special/ingineriile-financiare-au-retrogradat-poli-timisoara-585145.html
@Vlad:
UEFA interzice sa dai in judecata civila federatia sau o comisie federala pentru hotarari in plan sportiv! In cazul in care nu dezafilia Craiova, FRF era dezafiliata de UEFA si FIFA. astea sunt legile. Si mie mi se pare o idiotenie pentru ca atunci inseamna ca federatiile de fotbal sunt stat in stat! Uefa si Fifa nu pot lua dreptul unui cetatean sau unei societati sa apeleze la justitie! Este un drept constitutional! FRF a actionat in spiritul si litera legilor UEFA si FIFA dar nu este in regula! Mai devreme sau mai tarziu se va ajunge la o alta lege „Bosman” in care UEFA si FIFA vor trebui sa cedeze. Mititelu, daca ar avea ceva inteligenta, ar da in judecata UEFA si FIFA pentru interzicerea apelului la justitie civila, fapt garantat de Cosntitutia Romaniei care este stat membru UE!

fata morgana (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:22

asa cum se intampla intr-un stat normal am asteptat sa vad si eu o analiza pertinenta, documentata, cu punctele de vedere ale fiecaruia raportate la lege, din partea unui ziarist vizavi de cele intamplate in cazul Craiova dar si Timisoara dar pentru ziaristii nostri e prea mult…. tolontanul lui Voiculescu e preocupat de madam Ridzi si sa il defaimeze pe Bute pentru ca o alta cucoana a facut ce patronul sau nu a fost in stare iar un alt guru al neputintei, Ioanitoaia, e ocupat sa numere frunzele de pe trotuare….
exista lege in Romania? atata timp cat anumite subiecte sunt evitate cu obstinatie, atata timp cat situatii din cele mai grave nu sunt elucidate, tind sa cred ca nu iar presa se dovedeste din nou cainele de paza al infractiunii.
nu stiu care e adevarul adevarat, nu pun verdicte, dar atata vreme cat nimeni nu se incumeta sa faca o investigatie jurnalistica pertinenta si fara partipriuri sau resentimente, atata vreme cat partile nu sunt ascultate decat ca fapt divers e sigur ca ceva e putred rau in tagma asta care se vrea a jurnalistilor……. jurnalisti sa fie?
vad ca marele Ioanitoaia nu mai permite decat comentariile ca in vechile plenare PCR…. sa fie sanatos, tot un nimeni ramane. cat despre semnatarul randurilor de mai sus…. „ce vreti, eu am scris, am spus ca nu e bine…”,,,, defapt nu a spus nimic, nu a fact nici-o analiza, nu a investigat subiectul in profunzimea lui…. s-a facut ca scrie, ca si in cazul Timisoarei, acum poate merge linistit la o bere….. Craiova si Timisoara au fost ucise!

luci (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:31

sunt stelist de mic dar ce vad acuma la steaua ma sperie ,becali trebuie sa moara

mitroi (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:38

xxxxx de sandu si dragomir vor ca toti (dar toti) cei din fotbalul romanesc sa le pupe mana si sa le inalte ode! Si ei, ca toti porcii, se scalda in mocirla.Isi bat joc de o intreaga natiune si ne cred pe toti tampiti.Si daca pe Universitatea o pot dezafilia, suporterii ei ar trebui sa-i actioneze in judecata pe cei doi ca lor pot cel mult sa le su-a su-a!
(oricum, ei tot vor ajunge in puscarie)

aaaaatm (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:44

daca nu ati fost atenti, frf spune ca daca nu renunta mititelu la procese il vor dezafilia si din asta ce concluzie se poate trage, ca ii santaj
exact ce a facut cu poli, numai ca nu au dezafiliat-o , nu vedeti, cine nu voteaza cu sandu ii out, aici ii mina lui piturca, cred ca a fost conditie pusa ca sa vina la nationala, doar daca s desfiinteaza sandu craiova

bota dan (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:51

patru 4 sant chiar nu intelegeti? nu stiu ordinea dar ei au distrus si distrug in continuare fotbalul romanesc si acum nume sandu dragomir fratii becali mai oamenilor hai sa facem ceva pacat de bihor bistrita timisoara si craiova

francezu’ (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 15:57

Gusti, stii tu dc tara asta e asa cum e? Pt ca fiecare isi da ca parerea in orice!
Iar GSP, inainte sa vb de moralitate ar trebui sa se uite in gradina ei! Pt ca voi dati tot felul de stiri, mai putin despre sport.
Ati auzit de cronici de meci (fotbal, handbal, tenis, baschet,etc,etc)???
Si sa nu incepi ca asta se cere, asta dam (as avea multe contraargumente sa-ti dau si prea putin spatiu)

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:03

francezu’ – hai sa nu mergem in discutii off-topic. si eu iti pot da contraargumente, cum iti pot da si dreptate ca nivelul presei a scazut … merci

ovrebo (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:03

@ Dragos C
In sfarsit citesc aici un comentariu pertinent.
Asta este realitatea …”UEFA interzice sa dai in judecata civila federatia sau o comisie federala pentru hotarari in plan sportiv! In cazul in care nu dezafilia Craiova, FRF era dezafiliata de UEFA si FIFA. astea sunt legile.”…bune sau rele, astea sunt si trebuie aplicate.

Daca nu se intampla asa si Federatia era dezafiliata de UEFA sau FIFA sa vezi ce tuna si fulgera pe aici domnul ziarist despre incompetentii care nu au fost in satre sa ia masur importiva Craiovei.
Dar deh, asa-i romanul….

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:11

ovrebo – intr-o tara civilizata as fi de acord si eu cu punctul vostru de vedere. frf-ul lui mircea sandu foloseste regulamentul doar cind are interes. aici e problema

theo (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:17

e OK.
Iancu, Mititelu, urmeaza Becali, Porumboiu s-a dat lovit si s-a ascuns. Foarte bine, afara cu guralivii, fotbalul se joaca pe teren, nu la televizor.

ovrebo (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:19

@ Augustin Roman
Problema este dl. Augustin ca in acest caz pericolul extern era real, era posibila dezafilierea. Stim cu totii ca federatiile internationale nu se joaca cu astfel de lucruri. Ca masura a fost luata de FRF tinand cont mai ales de acest aspect, asta asa este. La fel s-au petrecut lucrurile si cu Timisoara , cand si-au dat seama ca UEFA nu a acordat licenta si regulamentul nostru de licentiere este aproape identic cu al lor. Dar asta nu inseamna ca ce s-a adoptat astazi in CEX nu este legal si corect.

Daca ne raportam la alte cazuri, mai mult sau mai putin similare, intr-adevar masura nu este morala…insa legala este 100%.

ultras dinamo (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:20

Imi pare rau de U,dar in aceasta situatie se pune prea mult accent pe starea emotiva si se ignora total ratiunea.Nu FRF,nu Sandu sau altcineva au vrut dezafilierea clubului.Singurul vinovat este baiatul zurbagiu care raspunde la numele de Mititelu.A fost si este un dezastru pentru club.Nu o spun eu,o spun oameni cu greutate in fenomenul sportiv in general si in fotbal in mod special.Acest fanfaron,alaturi de celalalt gura sparta(Iancu)au reusit o performanta unica,sa ingroape doua echipe bune,pentru ce,pentru matrapazlacurile lor financiare! Urmeaza ca LPF sa solicite banii pe drepturile de televizare Craiovei,Dragomir anuntand in urma cu ceva timp ca l-a prins pe Mititelu cu ocaua mica(fals).Restul comentariilor sunt subiective,functie de pozitia celor care le produc.

antal mihai (5 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:20

Niste nenorociti toti…

ionut_p (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:27

daca asa este regulamentul facut de FIFA si nu de FRF, atunci sa fie aplicat. Mititelu a fost de mai mult timp anuntat ca daca nu isi retrage plangerea pe cale civila Craiova va fi dezafiliata…

Daniel (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:44

un regulament in care scrie ca prin supunere la vot a conducatorului: ligii 100, a fotbalului feminin, a adevrsarului direct, se poate dezafilia alt club cred ca este abuz si nemernicie .
Cate alte cluburi nu au datorii la stat, la jucatori, la fosti jucatori dar sunt cu licenta luata.
Asa cum zicea cineva mi sus, ei au fost primii care au recunoscut ca pe vremea lor se faceau blaturi- cum pot ei acum sa dea lectie de moralitate?
Este ca si cum ai pune paznic la puscarie pe cineva care 20 de ani a fost hot si a si recunoscut asta.
Cum pot ei sa mai judece pe cineva???????

nae71 (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:51

RUSINE.frf si lpf au reusit sa distruga o legenda a fotbalului ROMANESC.

un oarecare (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:51

Ne lasi, ma? E vina lui Sandu ca astia fac escrocherii peste escrocherii si nu mai stiu cum sa insele statul? Mititelu si Jabba Iancu trebuiau dezafiliati de mult, asa ca nu le mai plange tu de mila.

nae71 (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:53

FORTA STIINTA.HAI UNIVERSITATEA HAI CRAIOVA

nae71 (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:53

RAMAI un oarecare

criticul (5 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:11

Excelent articol,asa este!Azi ne-au dezafiliat gunoaiele astea care nu ne suportau de ani de zile.Mult timp au clocit ei razbunarea asta contra Craiovei.Sper sa infunde gunoaiele astea puscaria cat mai repede.

florin (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:14

din pacate legile nu sunt aplicate cu aceeasi unitate de masura pentru toti.Dinamo are 14 milioane de euro datorie la finante si bistrita a fost retrogadata pentru 70.000 euro.dar dinamo a adus o hartie de la finante ca si le plateste in 10 zile.nu a platit nimic.aici e problema!!!!!!

TANO (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:25

NEME! sunt satul de plansul vostru ca moare timisoara, craiova sau mai stiu eu ce brend. mititelu trebuia sa-si respecte contractul cu piturca. daca tot e jmecher si-l da afara ca asa vrea muschii lui sa plateasca 7 milioane de euro. decizia este corecta

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:29

multumesc pentru schimbul de opinii, va doresc o seara buna

dan _USA (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:36

Augustine din pacate nu cred ca ai dreptate..sunt de acord cu tine ca au fost si orgolii dar in primul rand este vina lui Minciunelul..omul asta de 5 ani fenteaza regulamente,taxe si datorii..sa ne amintim cum toti dar absolut toti antrenorii care au fost la Craiova au fost „suspendati” nu demisi pt ca sa nu isi ceara drepturile contractuale…daca se va continua pe linia asta eu o vad ca NORMALITATE..trebuie ca fotbalul sa intre in normalitate sa devina un FENOMEN SPORTIV nu unul de imagine si smecherii..este regretabil ca a inceput totul cu Craiova o echipa de legenda dar trebuia sa inceapa de undeva..daca te uiti pe bloguri vei vedea ca cei mai multi suporteri il considera vinovat pe MINCIUNELUL (covarsitor de multi) si doar dupa aceea pe M.Sandu,Dragomir si altii..nu stiu daca regulamentele FRF,FIFA si UEFA sunt bune dar stiu ca intr0o tara civilizata legile sunt facute sa fie respectate ,bune rele cum sunt ele..iar la Craiova legile au fost ignorate de 5 ani de zile..

Octav (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:42

Doamne unde am putut sa ajungem, FRF face legea pentru a putea lua gratis jucatorii de la Craiova si Timisoara, Poli si Craiova au murit definitiv, …..nu pot sa mai vad asa ceva, ne meritam soarta. Am ajuns sa ne umileasca in ultimul hal. Sa nu uitati niciodata de Universitatea Craiova si de momentele minunate oferite de fotbalul din Craiova.

Comentează