Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

Hai sa va vad :D. E vreun stelist in stare sa spuna pe nerasuflate care este primul 11?

Echipa cu cel mai bogat palmares din Romania. Echipa cu cei mai multi suporteri din Romania. Steaua Bucuresti este in cel mai mizerabil moment al istoriei sale:

– Nu mai joaca in Ghencea

– Transfera jucatori doar de la formatii […]

joi, 14 iulie 2011, 10:56

Echipa cu cel mai bogat palmares din Romania. Echipa cu cei mai multi suporteri din Romania. Steaua Bucuresti este in cel mai mizerabil moment al istoriei sale:

– Nu mai joaca in Ghencea

– Transfera jucatori doar de la formatii de mina a doua!

– Nu mai are identitate!

Si acum, dragilor, dupa ce ati putut urmari la TV cele 7 partide amicale cu formatii de duzina, dupa ce Jiji a cumparat zeci de jucatori unii mai anonimi ca altii in ultimii ani, va provoc sa incercati sa scrieti rapid, in mesaje la acest topic, primul 11 al Stelei!

Am ales dintre comentariile voastre un schimb de idei foarte interesant intre Theo si Paul:

Theo spune:

„Gusti,

Salutare omule, hai ca nu aveam somn, jucam niste Football Manager 2011 si zic sa ma bag si eu in seama. Ca apoi iar 8 luni am treaba si nu mai dai de mine.

Deci, ideea e in felul urmator: aparent, asa este. A transferat Steaua numai anonimi a caror valoare n-am nici cel mai mic gand sa o discut acum si aici.

Totusi – garantez ca, cu acesti jucatori anonimi si cu acest lot “vai mama lui”, Steaua ar putea lua titlul la pas in Romania ! Inainte sa aduc ceva argumente, trebuie sa fac un scurt popas pe la cea mai titrata echipa din lume la ora actuala: FC Barcelona.

Thiago – adus la 15 ani din Brazilia
Andreu Fontas – adus la 16 ani de la Girona
Pedro – adus la 16 ani de la San Isidro
Busquets – adus la 16 ani de la Unio Jabac
Jose Pinto – necunoscutul portar de rezerva, adus de la Celta Vigo (divizia secunda)
Jeffrén – adus la 16 ani de la Tenerife
Bojan – crescut exclusiv de Barcelona
Iniesta – adus la 12 ani de la Albacete
Xavi – crescut exclusiv de Barcelona
Puyol – adus la 17 ani de la Pobla de Segur
Pique – crescut exclusiv de Barcelona (cu mentiunea ca a fost vandut si rascumparat de la MU)
Valdez – crescut exclusiv de Barcelona (3 ani imprumut la Tenerife de la varsta de 9 pana la varsta de 12 ani !!!!!!)

Am mentionat dar aici 12 jucatori – unii dintre ei piese de baza in angrenajul actual al echipei. Gandeste-te daca reprezentau ceva la momentul transferului, de cluburile lor nici nu mai zic, ca daca sterg comentariul, nici eu nu-mi mai aduc aminte exact cum se scriu unele dintre echipele de fotbal de la care provin.

Mai mult decat atat, Barcelona l-a transferat in aceasta vara, inainte de Fabregas de la Arsenal sau Sanchez de la Udinese, pe Miguel Ángel Sáiz de la Racing (locul 12 sezonul trecut).

Revenind cu picioarele pe pamant – nu faptul ca jucatorii sunt anonimi e cea mai mare problema in momentul de fata.

O prima problema ar fi ca sunt transferati la o varsta deja prea mare pentru a creste la un nivel valoric corespunzator.

O a doua problema ar fi ca si daca ar fi transferati la 17 ani, ar fi transferati degeaba, pentru ca nu exista nici macar O GLUMA MACABRA de idee sau notiune de a creste jucatori in propria pepiniera. Un sistem de joc concret, antrenori, maseuri, o competitie sanatoasa si valoaroasa in care sa participe (liga a doua in Spania unde joaca Barcelona B este peste Liga 1 in Romania, parerea mea umila, nu mai vorbesc de ligile in care joaca juniorii de la Steaua).

O a treia si ultima problema ar fi lipsa desavarsita a unui staff tehnico-tactic la prima echipa, care sa transforme orice adiere de vant in atuu pentru o victorie. Si aici da-mi voie sa fac doua paranteze:

Paranteza numarul 1 – tocmai citeam pe Marca.com cum Mourinho a adus GRADINARUL de la Real Madrid, in cantonamentul echipei din SUA ! Cu asta am spus tot, nu mai am nevoie sa dezvolt ! Vrei sa castigi tot, asa trebuie sa gandesti: iti aduci inclusiv gradinarul, sa aranjeze terenurile de antrenament din SUA in modul in care le ai acolo unde vei juca in Spania !

Paranteza numarul 2 – Olaroiu, pe care personal il consider un antrenor mult prea profesionist pentru Liga 1, de UNUL SINGUR, atentie (fara a-si cara tot staful si a incepe o munca de la zero) a reusit sa cucereasca pentru Steaua un trofeu ca si pierdut (2000% aceasta cupa ar fi fost pierduta cu Cartu pe banca) – si asta a reusit prin simplele motive ca din asa zisele “petarde” de jucatori, a reusit sa scoata atat maxim din ei, cat a si stiut sa ii aseze pe teren in functie de randament si adversar. Pentru ca STIE fotbal nene, STIE FOTBAL. Spre deosebire de o turma de antrenori de teapa lui Florin Marin, care nu-si schimba sosetele pana la infrangere (din superstitie), care n-avea curaj sa se uite la joc si care tot ce putea era sa strige “FOKU LA EI” din cand in cand.

Doua ultime argumente in pledoaria mea.

Argumentul numarul 1: poti sa spui cu ochii inchisi 11-ele Otelului? NU. E campioana Romaniei. Iti mai aduci aminte acum, fara Google, 11-ele Urziceniului de acum 2 ani? NU. Era campioana Romaniei, juca finala cupei si facea 8 puncte in Champions League ! Dar CFR Cluj – care a luat nenumarate trofee in 3 ani – mai poti sa-mi spui numele jucatorilor cu care a facut-o si pe la ce echipe obscure se zbat acum?

Argumentul numarul 2: Imi poti spune din memorie 11-ele campion al Stelei, cu care (Zer)Olaroiu castiga campionatul si juca semifinala Europa Leage? Carlos portar, iti mai zice ceva? Mare jucator, de legenda ! Oprita atacant iti mai zice ceva? Diamant de atacat ! Gigel Coman? Nebunie ! Croitoru? Argint viu ! Balan, marele fundas? Dar Lovin, marele Lovin? Sau poate Bostina. Sau poate V Iacob, sau poate Valentin Simion, sau poate Catalin Baciu sau poate Cornel Cernea !!! Deci, lasand gluma la o parte: o turma, nu o mana, o turma de ANONIMI, care in ciuda performantei de a juca semifinalele EL – au ajuns toti la echipe din esaloanele inferioare din tot felul de campionate europene sau pe la echipe mediocre in Grecia, in China, etc. Spre deosebire de lotul lor – incearca sa te uiti peste loturile finalistelor si semifinalistelor Europa League din ultimii 3 ani !!!

In fine – probabil ca am depasit cu mult spatiul alocat unui comentariu normal. Ideea este – chiar si cu acesti jucatori “anonimi” s-ar putea face performanta. Buba e in cu totul alta parte. Si nu este prezenta numai in fotbal, in Romania: ia ca exemplul “anonima” Dacie, pe care de-abia o mai vindeam si “fraierilor” de romani. Preluata de Renault, cu un PROIECT BINE DEFINIT PE TERMEN LUNG si atenti la FIECARE MIC DETALIU, avand in cap o CLARA STRATEGIE si urmarind un SCOP – a ajuns in cativa ani una din cele mai apreciate masini low cost din Europa si din lume, de am ajuns sa vad o gramada de Dacii INMATRICULATE in bogata Elvetie !!!

Concluzia – o trage fiecare singur.”

Paul raspunde:

„Theo, nu-s de acord mai deloc cu tine. Zici la subiect ca “hehe , cine-s aminteste 11-le Urziceniului fara google, sau al CFR-ului … Hai ca incerc eu si fara google; tu ma corectezi

CFR acu’ 3 ani:Claro (Stancioiu) – Tony, Cadu, Sousa, Panin – Semedo , Trica , Dani,Culio – Fabiani , Dubarbier

Urziceniul? Astia erau vreo 15 care jucau , ca ii rotea rau de tot Dan Petrescu; in principiu lotul “Steaua”, vreo 7+8, Arlauskis, Frunza, Balan, Varga, Bordeianu, Paduretu, Epaminonda, Maftei, Fernandes, etc.

2) ai dat exemplul Barcelonei:

2.a) E prea mare diferenta de cultura ca sa ne comparam cu ei. Noi facem exact ce fac si Chelsea si RM. Cumparam toate cacaturile (cum dracu iti explici ca RM l-a luat pe Coentrao cu 30 M, cand ala e FS si il are pe Marcelo in lot)

2.b) La ei e traditie sa si creasca singuri. Si la noi face Sportul la fel. Si daca facem Dream Teamul Sportului in ultimii 10 ani, ia campionatul la pas … Stancioiu, Varga, Tibi Balan, Bucur , Galamaz, Lazar si mai sunt …
————

Cat despre Steaua. Ok, problema e pusa interesant. Ca nu exista un prim 11 fix.
Dar, totusi, exista.

Tatarusanu e portaru` (probleme)
Fundas dreapta … a plecat Emeghara, Matei accidentat, pana la noi ordine Martinovici
Fundasi centrali: in lipsa lui Geraldo, discutam despre Galamaz si Gardos
pe stanga Latovlevici
mijloas dreapta: oricand Banel
la inchidere: Bicfalvi si Brandan , la orice ora
pe stanga Dodel
in fata Tatu … si se pare ca Rusescu ii ia fata lu Costea

Si daca vrei, revin cu o problema pe care am mai expus-o.
Steaua care a ajuns in semifinalele Cupei UEFA a fost ieftina de tot. Cel mai scump fusese Carlos cu vre-o 300.000 de euro…

Carlos – costase vre-o 300.000

Ogararu – productie proprie
Goian – 250.000
Ghionea – 150.000
P. Marin – liber de contract (/Nesu – productie proprie)

Banel – 250.000
Radoi – 100.000
Paraschiv – productie proprie
Bostina – gratis (/Cristocea 250.000)

Dica 250.000
Iacob – liber de contract

Total : 1.550.000
————————-
Dintre rezerve doar Andrei Cristea costase o avere, insa oricum nu prea juca, deci iesea din schema.

In afara de rezervele deja amintite, care insa jucau constant (Nesu, Cristocea), mai discutam despre:

Cernea – P , (50.000)
Baciu – Fundas central (100.000)
Oprita – mijlocas/atacant (gratis)
Lovin – (200.000)

=====================

In schimb, cu putin imaginatie, in Ghencea a jucat in ultimul an o Steaua de 20 mil Euro.

Tatarusanu : 1.500.000
Emeghara: 1.300.000
Galamaz: 1.100.000 (pret discutabil?)
Abrudan 600.000
Brandan: 1.500.000
Szekely 1.500.000
Radut 800.000
Apostol 1.000.000 (pret discutabil)
Tanase: 1.800.000
Costea 1.400.000
Stancu 1.000.000
—————————
ies peste 15 milioane”

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Frumos, am plecat de la ideea ca echipa actuala din Ghencea este una a necunsocutilor ieftini, adusi de la echipe foarte modeste, neobisnuite cu performanta, si am ajuns la schimburi de idei si argumente foarte interesante.

Va multumesc pentru comentariile de mai jos, chiar daca unele au fost agresive.

Comentarii (104)Adaugă comentariu

alin09 (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:27

Pentru mine urmatorul 11-le al stelei din ultimu deceniu ar fii:

Hamutovsky-
Ogararu-Radoi-Gardos-Latovlevici
Mendoza-Ov Petre-TATU
DICA
DAYRO THEREAU

Deadman (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:29

Primul 11 al Stlei la meciul cu otelul va fi:
Tatarusanu-Martinovic,Galamaz,Gardos,Latovlevici-Nicolita,Bicfalvi,Popa,Brandan-Tatu,Rusescu

Boier Moflea (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:31

Cred ca steaua incepe cu Apula Bete, in poarta!

Sau ala o fi fost la Rapid?…..

Dodotz (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:32

Cel mai bun 11 al Stelei :

Zapata

Ogararu Radoi Goian Nesu

Toja Ov Petre Dica Neaga

Thereau Dayro Moreno

Anonim (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:32

Jiji-Meme, Virgil, Mache- Dodel, Banel astia sunt 100% titulari.

don lorenzo (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:34

Ai dreptate…si eu cred ca incepe cu Apula!!!

Aethist (2 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:36

De acord cu Deadman …
Mai sunt sase totusi sa joace Bajenaru ca mijlocas stanga iar Brandar sa fie trecut mijlocas central (nu cred ca Tanase va juca … l-a enervat pe Levy in amicalul precedent atunci cand a tratat cu indolenta o faza de gol ).

Pe de alta parte , Martinovici pe banda dreapta nu stiu ce adversar va avea in meciul cu Otelul . Cred ca impotriva unuia cu o viteza buna Levy va miza pe Gabi Matei .

Tatu , Rusescu , Gardos , Latovlevici si Galamaz titulari incontestaibili .

Aethist (2 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:36

*Brandan

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:42

Alte pareri? Haideti, primul 11 al Stelei actuale :)!

Boier Moflea (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:44

Mai stelisti naivi, intrebarea era retorica! Nu sa dovediti voi ca stiti 11 oi din turma…hehe…

Dar se pare ca asta e nivelul de intelegere al stelistilor!!
Pac…pac…

Oby (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:53

Excelent articol, Berbecali a reusit sa transforme Steaua intr-un club anonim

tim (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:53

cum sa ceri asta inca din perioada de transferuri din vara, mai jurnalist ”mizerabil” … cautai un articol interesant cu steaua sa atragi cititori si la prostia asta te-ai gandit. nici o echipa nu are momentan un prim 11 format .

nelutu (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:53

tatarusanu,galamaz,gardos,martinovici,latovlevici,tanase,brandan,bicfalvi,nicolita,tatu si costea plus rusescu,popa,bajenaru,rosu,cojocaru,iliev,geraldo :)) daca esti stelist sti jucatori cu care steaua joaca in fiecare meci chiar daca nu sunt tot aceeasi,voi ati ramas in trecut,si valuati de steaua ca ce ajuns uitativa la fobalul romanesc cum e nu numai la o echipa 😀 si ma bucur ca a plecat din ghencea si ar trebui sa joace toate meciulile in provincie in orase diferite fiindca cei din bucuresti nu merita o asa echipa Forza Steaua 😉

octavian (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:57

Primul 11 al cel mai titrate echipe, deja m-am saturat de eticheta asta ante-Decembrista, deci Valentin si alti minim 10 nomenclaturisti care luau cu arcanul jucatorii la Steaua sau la Dinamo…exceptii si singurii demni de mentionat Marcel Raducanu, Ilie Dumitrescu..etc…

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:58

tim, neluind in seama tonul tau agresiv, uite acush incepe campionatul si se joaca supercupa … poti raspunde la intrebare? sint atitia anonimi in lot incit ma indoiesc …

Mihai (4 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:58

Dar tie cine ti-a zis ca trebuie sa existe un prim 11?Asta exista doar in capul unor idioti care se cred experti in fotbal.Asa ca intr-o echipa de fotbal nu exista 11 jucatori care sa joace tot timpul din primul minut..asta poate doar in conceptia cretinilor.Formatii de prima mana care ar fi?Vrei sa transfere Steaua de la Real Madrid si Barcelona sau de la Milan si Internationale Milano?de unde stii matale ca Steaua nu mai joaca in Ghencea?A inceput sezonul si Steaua a jucat pe alt stadion?Nu mai are identitate?Cu siguranta are mai multa ca tine?Multa bafta si altadata fi mai putin prost..informat.

vlad (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 11:59

sincer nu ma bucur ca pleaca echipa din ghencea,dar oricum suporterii se duc la stadion sa injure pe gigi,pe dinamo,pe rapid,cfr,orice fac suporterii doar sa nu incurajeze echipa.rusine!!

Boier Moflea (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:00

Ce va spuneam!
Astia o tin langa cu numaratul caprelor…

Oricum articolul este excelent pentru a arata starea de fapt dinprejurul trupei becaliene!

Numai ca stelistii, nu si nu: ei vor Batman, Batman, Tatarusanu, Gardos, kaka, maka…

Supoterii ros-albastri nu sunt naivi, fratilor!!?
Sunt efectiv dusi pe campii… :mrgeen:

tim (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:00

A trebuit sa iau eu in considerare tonul tau agresiv la adresa Stelei … total exagerat . Daca ar fi fost alta introducerea articolului altfel am fi stat de vorba .

nicky (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:01

Inafara CCA-ului , incerc si eu sa schitez primul 11 all time al Stelei, chiar daca este foarte foarte greu sa fac asta, avand in vedere cati superfotbalisti s-au perindat pe acolo.

Duckadam ( Iordache) – Dan Petrescu, Iovan, Belodedici, Vigu – T.Stoica, Lita Dumitru, Boloni – Hagi – Lacatus , Iordanescu, Marcel Raducanu – antrenor E Jenei, Presedinte Ion Alecsandrescu…cu scuzele de riogare pentru cei pe care i-am uitat…

Raul (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:01

Singurul 11 din ultimul deceniu pe care il stiu pe nerasuflate este urmatorul:Hamutovski-Ogararu,Goian,Ghionea,P.Marin(Nesu)-Nicolita,Paraschiv,Radoi,Bostina-Dica,V.Iacob
Perioada Protasov cand Steaua juca cel mai bun fotbal de dupa Revolutie…

nicky (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:02

..m-am bagat in acest joc, chiar daca sunt de acord si cu tim

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:02

octavian, tema deschisa de tine este ampla, dar intregeste tabloul despre ce a fost si ce a ajuns Steaua.

vorbeam aseara cu un amic, care este stelist. si l-am intrebat daca stie primul 11 al stelei de acum …

mi-a raspuns ca nu … cam trist, nu?

VWLUCAS (2 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:02

@Boier Moflea

Situatia Stelei de azi e o situatia la nivel national si mondial. Turma suntem cu totii, ne nastem in acest spirit de turma si culmea, chiar ne place…
Ca se trezeste Boier Moflea sau altii sa creada ca-s spirituali asta e alta poveste, ca-ntr-o turma or fi si oi care se cred si frumoase si destepte.
Pana una alta Steaua ramane Steaua pana se va desfiinta si mai mult decat atat, fara Steaua… tot ce inseamna media de sport ar fi scris probabil despre cei 7 suporteri dinamovisti, cei 5 rapidisti si cei 3 ai celorlalte echipe.
Nu va asteptam in „mica turma” a Stelei si nici nu vrem sa ne bagati in seama, ci doar sa ne respectati ca fiind suporterii celui mai mare club de fotbal din Romania!
O zi buna tuturor!

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:03

nicky, primul 11 all-time e mai usor de schitat. ideea era sa spuna fanii Stelei primul 11 actual 🙂

mihai (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:03

portar apara Duckadam!!!
fundasi mijlocasi extreme atacanti :JIJI
nu se pricepe el la tot?

StraightEdge (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:04

90% din stelisti se uita nedumeriti la primul 11 pe care l-ati scris si probabil cred ca e a doua echipa a Mioveniului.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:05

Mihai, hai sa nu polemizam, ca n-ai argumente. poti sa zici primul 11 al Stelei?

nicky (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:07

pai tocmai , ca am schitat primul 11 ca sa ne amintim si noi cine am fost si ce am ajuns…oricum, nu stim primul 11, dar la cat de mediatizata e echipa, ii stim pe toti..culmea culmilor: astia sunt foarte mediatizati si cei pe care i-am enumerat eu erau prea putin…

intrusul33 (4 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:09

@ gustiroman: nu stie poate nimeni exact primul 11 al STELEI sau al sportului studentesc,de exemplu, dar ca tot ai pomenit de supercupa iti zic un lucru cert : STEAUA cu anonimii ei va lua SUPERCUPA chiar fara barboianu la adversari:)))

Mihai (4 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:10

Nu cred ca esti capabil sa intelegi si imi pare rau, sincer.
Nici o echipa din lume nu are un prim 11.Spune-mi te rog primul 11 a lui Dinamo sau Real Madrid..cred ca habar nu ai.Ok sa zicem ca Steaua are meci oficial inaintea celor de la Dinamo sau Real.Spune-mi 11 de start a lui Gaz Metan Medias ca au meci chiar azi..Primul 11 il zice antrenorul inainte dupa ultimul antrenament inaintea unui meci si nu este aproape niciodata acelasi la la meciul anterior.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:10

Ce avem pina acum:
Deadman: Tatarusanu-Martinovic,Galamaz,Gardos,Latovlevici-Nicolita,Bicfalvi,Popa,Brandan-Tatu,Rusescu

Nelutu: tatarusanu – martinovici, galamaz,gardos,latovlevici – nicolita,brandan,bicfalvi,tanase -tatu, costea

cine mai incearca?

stelica (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:11

Va spun eu: antrenor(in loc de banca avem o scara rulanta luata din mall): ienei, piturca, lacatus, bergodi, dumitrescu, iordanescu jr, cartu, oli, levi…si iar de la inceput, dupa cum merge scara)…in sens invers al scarii alearga mm ca sa opreasca tortele aruncate de cei sapte ultrasi ramasi…revin cu primu’ 11

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:14

Mihai, inteleg ce zici, ca e perioada de pregatiri cind se fac tot felul de incercari pt a se cristaliza un prim 11, ca e antrenor nou, bla,, bla. Nu asta e ideea. Ci faptul ca Steaua a transferat numai anonimi, de la echipe vai de ele, astfel ca fanilor le este si greu sa mai spuna un prim 11.

Alex (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:14

Pai .. eu as incepe asa : Tatarusanu – Martinovic – Galamaz-Gardos-Latovlevici – Nicolita – Bicfalvi – Brandan – Tanase – Rusescu- Tatu , Cred ca asta ar putea fi echipa perfecta , poate Bajenaru in locul lui Tanase , nu demonstreaza nimic Tanase , 0 ! Dar pun Tanase pentru ca sigur asa va fi echipa

alex (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:15

Tatarusanu -Martinovici-Galamaz-Gardos-Latovlevici-Banel-Bicfalvi-Brandan-Tanase-Tatu-Rusescu 😉 3 la 0 Steaua gol banel tanase si tatu

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:16

merci, alex

E vreun stelist în stare să spună pe nerasuflate care este primul 11? | ALL News – here for you (64 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:16

[…] Echipa cu cel mai bogat palmares din Romania. Echipa cu cei mai multi suporteri din Romania. Steaua Bucuresti este in cel mai mizerabil moment al istoriei sale: – Nu mai joaca in Ghencea – Transfera jucatori doar de la formatii de mina a doua! – Nu mai are identitate! Si acum, dragilor, dupa ce ati putut urmari la TV cele 7 partide amicale cu formatii de duzina, dupa ce Jiji a cumparat zeci de jucatori unii mai anonimi ca altii in ultimii ani, va provoc sa incercati sa scrieti … Go to Source […]

stelica (3 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:16

portar: duckadam(intins pe jos, de-a latu’, ca e usor de nimerit de cand s-a ingrasat), fundas dreapta: banel(era mijlocas dreapta da’ a adormit langa fanion), centrali: Gargos-Galamaz-Geraldo(tre sa joace toti cei cu „G’ de la „gigi”), inchizator e Argaseala(el inchide ultimu’ biroul), fundas-mijlocas-inchizator stanga e pablo(acoo e oglinda pe noul stadion), iar in atac marica(inchiriat de jiji cu ora) si moraes9trtebuia sa fie rezerva da’ acolo a lesinat la ultimu’ antrenament) Hai pa!

gretzky (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:17

care steaua?steaua a murit de mult,becaliotul patroneaza o jucarie proprie care se va strica de tot!nu mai e mult!iar pentru cei care urla de bucurie ca a plecat fc pipera din ghencea din cauza golanilor si drogatilor:bine,bai,adevratilor suporteri,mergeti prin tara cu echipa transhumata si aplaudati-o,nu va opreste nimeni!”ca nea jiji ie uom buuuuuun”,minca-l-ar pamintul!hai,pariuri,prin ce coclauri vine circul piperean?

dan (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:17

hamutovski-ogararu-goian-ghionea-p marin(nesu)-bostina-paraschiv-radoi-nicolita-dica-v iacob e singurul 11 pe care il stiu si acum pe de rost.in acea perioada oricine stia primul 11.erau fotbalisti adevarati si suporteri pe masura.cine nu-si mai aduce aminte va rog sa intrati pe you tube si sa revedeti parcursul si jocul impecabil al echipei.si acum ma uit cu cea mai mare placere.FORTA STEAUA!

Augustin Roman (437 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:18

stelica :))))))

Boier Moflea (5 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:19

@VWLUCAS

Mai copile, eu nu am nimic cu steluta ta crestina!
Nu tin cu nici o echipa , in mod deosebit! Asta ca sa stai linistit!

Vreti sa fiti respectati pentru ce reprezinta steaua!!? Oare ce mai reprezinta ea azi!?

Vreti sa-i includeti pe toti intr-o turma nationala, numai pentru faptul ca VOI STELISTII SUNTETI CEA MAI JALNICA TURMA existenta azi in Romania!!?
Nu tine amice!

Cum vrei tu sa te respecte suporterii dinamovisti sau rapidisti cind tu spui despre ei ca sunt 3, 5 sau 7!? Pentru tine adversarul sportiv nu este decit o jalnica adunatura , in schimb tu te crezi mai puternic pentru ca probabil ai strins 8 tantalai si inculti, cu unul mai mult, linga tine!!?
Cine spune ca numarul da si puterea si calitatea!!?

Hai, ca sunt multe de discutat, dar ma tem ca nu ai nivelul de intelegere situata acolo unde trebuie si nici nu vreau sa te jignesc inutil!

In concluzie, Augustin Roman a generat o intrebare retorica, in sensul ca voi nu stiti primul 11 al stelei din motive ce tin de managementul indoielnic din jurul acestei echipe! Si nu ca sa jigneasca clubul sau pe unii dintre voi, care va jigniti singuri dindu-va adevarata valoare a capacitatilor intelectuale! Asta intelegeti, asta vorbiti!

iNTRE MULTI DINTRE VOI, STELISTII, SI GIGI BECALI NU ESTE NICI O DIFERENTA! :mrgreen:

Close.

intrusul33 (4 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:21

tema articolului destul de superficiala…oricine stie sa zica 11 jucatori de la STEAUA care 90% vor juca in primul meci…un prim 11 il afli de multe ori in ziua meciului, depinde de accidentari, imbolnaviri, etc…deci sa in teleg ca vrei 11 jucatori: tatarusanu, latovlevici, brandan, gardos, martinovici, nicoliota, bicfalvi,rusescu,unul pe care-l tranferam ulterior,tatu si costea…e bine?

Mihai (4 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:22

Ce anonimi a transferat?Costea M este un anonim?Tatu este intredevar dar pentru ca nu vine din liga 1.Nu s-au schimbat multe la Steaua din acest punct de vedere, avem un M Costea si un Tatu.in rest linia de fund este aceiasi de anul trecut iar in poarta la fel.Banel este aproape sigur in asa zisul 11 Brandan de asemenea..nu vad anonimii de care zici.O echipa se face jucand nu dupa nume dar daca vrei sa fie ca tine ok, am inteles totusi niste anonimi au castigat si cupa aia a campionilor.

Rafa (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:24

Tatarusanu
G Matei-Gardos-Galamaz-Latovlevici
Banel-D Popa-Bajenaru-Tanase
Tatu-M Costea

Cosmin (2 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:25

1. Duckadam, 2. Iovan, 3. Bumbescu, 4. Barbulescu, 5. Stoica, 6. Belodedici, 7. Lacatus, 8. Majearu, 9. Piturca, 10. Balint, 11. Boloni

Cosmin (2 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:26

intrusul33
Nu ai inteles nimic…

Cristian (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:27

Tatarusanu
Matei Gardos Galamaz Lato
Brandan Bicfalvi
Nicolita Tatu Tanase
Rusescu

Dar echipa nationala o stim pe de rost?

RatedR (1 comentarii)  •  14 iulie 2011, 12:27

Tatarusanu – Matei Gardos Galamaz Latovlevici – Bicfalvi D.Popa – Tatu Bajenaru M.Costea – Rusescu

Comentează