Gusti Roman

Am pasit in gazetaria sportiva in 1995 si am parcurs pas cu pas etapele ei, din era printului in era digitala

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Gusti Roman
Marti se va lansa Dieta cu ciocolata, o carte de nutritie in care Diana Artene explica si principiile unei activitati sportive sanatoase

Diana Artene lanseaza marti, 18 mai 2021, impreuna cu editura BookZone, probabil cea mai bine informata carte de nutritie: Dieta cu ciocolata. Diana Artene este doctor in nutritie oncologica, cu dubla licenta in fiziokinetoterapie si nutritie-dietetica, master in stiintele nutritiei […]

...

LPF cere redeschiderea stadioanelor, dar in conditii de siguranta! O initiativa foarte buna, care merita macar discutata!

Justin Stefan, secretarul general al LPF, a anuntat ieri pe facebook ca a cerut MTS sa analizeze posibilitatea deschiderii stadioanelor: „Intrebare fara raspuns: de ce partiile de schi sunt deschise, iar stadioanele de fotbal sunt inchise? Ambele sunt facilitati sportive. […]

...

10 intrebari pentru Ovidiu Burca dupa Snagov – Rapid 3-2

Sincer, stiind povestea echipei din Snagov, citind despre antrenorul ei, acuzat la randul sau de meciuri trucate,si vaznd cotele dinaintea meciului direct cu Rapid (12 la 1 solist, 25 la 1 pauza, 1 final), victoria gazdelor 3-2 (2-0) mi s-a […]

...

Mesaj pentru Ionuț Lupescu!

Draga Ionut! Ultimii ani ai carierei tale iti dau dreptul de a fi privit ca un candidat ideal pentru alegerile FRF din aprilie. Esti sobru, serios, dedicat fotbalului si ai acumulat o experienta interesanta in structura de conducere a fotbalului […]

...

Cum mi-a redat Botosaniul sentimentele de suporter!

Constatare:

FC Botosani a fost permanent in top 7 in clasamentul primei ligi in acest sezon si pastreaza sanse matematice la play off.

FC Botosani este calificata in sferturile Cupei!

FC Botosani a vandut in acest sezon de aproape 1,4 […]

...

S-au panicat incompetentii!

Merita salutata din nou pozitia televiziunilor de a nu mai finanta un fotbal adus in prapastie de o Liga Profesionista incompetenta! Realitatea a fost descrisa excelent de catre Costi Mocanu, intr-un interviu acordat hotnews.ro: „Prin definitia lui, un contract se […]

miercuri, 20 aprilie 2011, 9:01

Merita salutata din nou pozitia televiziunilor de a nu mai finanta un fotbal adus in prapastie de o Liga Profesionista incompetenta! Realitatea a fost descrisa excelent de catre Costi Mocanu, intr-un interviu acordat hotnews.ro: „Prin definitia lui, un contract se refera la relatia comerciala dintre doi parteneri. Pina acum LPF s-a comportat ca un stapin deranjat care face o favoare pe care, culmea!, televiziunile au platit imens. Daca ar intelege ca fotbalul este un produs care are nevoie de investitie si de marketing, de imagine, de campanii, de valoare, de actiuni, atunci da, Liga ar fi un vinzator cu succes, un partener serios. Vremea profitului din nimic si a conjuncturilor favorabile a trecut”.

Insa ce sa inteleaga Mitica Dragomir din vorbele sefului Pro TV, cind probabil ca el asociaza cuvintul „marketing” cu „supermarketul” :)? Si cine sa-l traga de mineca pe Mitica sa-i deschida ochii cind in jurul sau sint numai specialisti in carat tava si pus in pahare sau doctori in invirtit zarul la table?

Cred ca n-are rost sa mai aruncam o privire si spre cluburi, sa vedem cum Steaua e de ani buni pe mina unui om, Gigi Becali, incapabil sa-i gestioneze renumele, cum Universitatea Craiova este a unui fost ospatar pentru care liceul a fost un chin, cum Dinamo il are ca emblema pe Borcea, fost carator de butelii la usa oamenilor, cum Jean Padureanu este inca pe bancuta Gloriei intr-un fotbal pe care l-a pirjolit in anii ’90 cu Cooperativa lui.

Acestia sint profesionistii din fotbalul romanesc, in frunte cu”tatal smecherilor”, cum ii place lui Dragomir sa se alinte. Incompetentii s-au intilnit ieri si au mai pus la cale o aberatie: pachetul de meciuri ramas contra a 100 milioane euro!

E timpul ca televiziunile sa-i lase sa se dea cu capul de pereti. Poate ca daca ajung cu cutitul la os incep si ei sa construiasca ceva. Sau se dau la o parte. N-ar fi rau.

PS. Va propun un joc: haideti sa identificam impreuna 5 lucruri bune care au rezultat din strategia lui Mitica Dragomir in ultimii x ani in care a condus fotbalul romanesc.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

Gigi Contra (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 9:54

Cred ca lipsa comentariilor exprima cel mai bine acele 5 lucruri bune de care ati mentionat. Vorba aceea: „tacerea spune totul”!

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:04

Asa e … Oricit ne-am chinui n-o sa descoperim o strategie a lui Dragomir, pt ca nu a avut-o niciodata

andrei (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:17

Ar fi un act de normalitate ca nimeni sa nu dea 100 de milioane pentru un fotbal de 2 lei – la propriu, poate asa o sa inceapa sa se schimbe ceva! Si daca totusi cineva o sa dea banii astia, inseamna ca ii face prea usor, deci abonamentul meu la RDS ( cred ca ei ar fi singurii capabili de plateasca ) este prea scump.

GT (2 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:19

Ei, cum asa? Are o strategie foarte clara militzianul… Facutul din vorbe si prosteala pe fatza… L-au urcat pe cai mari colegii de la GSPTV si RCS/RDS cind au licitat impreuna sumele aberante pe drepturile de transmisie la ultima negociere… Fara aportul lor nu se mai auzea nimic de el si LPF-ul lor… Sa vedem daca chiar ramine asa situatia si nu se gasete vreun alt mare ginditor sa dea o poala de bani pe circul ala pompos numit fotbal national…

simplu suporter (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:20

un calcul pe baza datelor furnizate ieri de gsp (adica pe cat se vand meciurile din anglia) ne arata ca un meci din romania e la fel de scump ca unul din premier league / cupa angliei. ar fi jenant sa facem comparatii de valoare a fotbalului intre noi si anglia, dar la bani tinem coada sus. speram ca televiziunile sa nu le mai dea un ban, chit ca s-ar ajunge la boicot reciproc. televiziunile ar falimenta si daca iau in pierdere, asadar mai bine sa falimenteze si clica neprofesionista de fotbal. un fotbal curat

liviu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:31

excelent articol , cat despre srategiile lui mitica ………….. care strategii?????????????

ion (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 10:47

1….
2….
3….
4….
5 ?!

sa mai spuneti voi ca n-a facut nimic. si pe astea le-am zis asa, la repezeala. 🙂

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 11:07

ion, :))

Alan Dala (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 11:07

Strategia lui Dragomir a fost una simpla: nu deranjez pe nimeni, sau in nici un caz pe cei puternici. Fotbalul in sine nu are nici o importanta, ce deriva din el , da! Daca televiziunile se vor lasa pacalite, in opinia mea pericolul vine de la Dolce care a investit enorm si se vede in pericol de a iesi in pierdere, fotbalul romanesc v-a continua involutia. In ceea ce priveste cele 5 lucruri bune, cred ca glumesti. Si glumesti amar.

marcel (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 11:10

Ba a avut o strategie: aceea a micii ciupeli. Invarteli si smecherii care sa aduca un castig pe termen scurt (bineinteles ca nu fotbalului, ci catorva persoane). E si asta un fel de strategie pana la urma, nu?

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 11:39

da, e o gluma amara …

Tudor (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 11:54

mamaaa, si ce se mai batea el cu pumnii-n piept cand au ajuns rapid si steaua in sferturile cupei uefa…:)))

Bistro (2 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 12:03

Nu inteleg ce va deranjeaza atat pozitia lui „Mitica”, aka Dumitru Dragomir. El reprezinta LPF-ul care in mod normal se lupta sa aduca cat mai multi bani cluburilor. E normal asa, in conditiile in care este criza iar patronii de cluburi le crediteaza din ce in ce mai greu. LPF-ul cere, televiziunile dau. Sau nu dau. Pentru televiziuni este o chestiune e afaceri, pentru LPF la fel. E totul foarte simplu- se numeste economie de piata, stimati ziaristi.
Ei, si aici este momentul in care va faceti aparitia voi. In plina glorie. Voi, care il pulverizati pe Becali, dupa care il dati in „prime time”; voi, care dati can-can cat cuprinde, dupa care va deziceti de el. Ce sa mai credem?! Aveti voi oare autoritatea morala (ca in ce priveste cea comerciala, nici vorba) sa va legati de Becali, Mitica et. co? Stiti voi oare cat costa sa finantezi o echipa de Liga 1?
Dar, pentru voi, e usor. E usor sa incondeiezi pe unul si pe altul, sa scrieti ce vreti in articole, sa publicati ce stiri vreti voi. Iar acum, cand LPF-ul cere bani (multi, in viziunea voastra), ce v-ati zis??? Ei, e timpul sa mai aruncam cu ceva noroi in vechile personaje. In cele pe care le chemati in Prime Time deobicei.
Lasati fotbalul romanesc si LPF-ul in pace. Bun-rau, asa cum e, de bine de rau va asigura voua o paine. Voi ar trebui sa mai lasati ipocrizia laoparte si sa faceti ceea ce trebuie, atunci cand trebuie.

Un consumator de fotbal.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 12:07

Bistro, nu trebuie sa muti mortul pe Academiei. Daca esti partizanul LPF, da-ne cele 5 lucruri bune facute sub domnia lui Dragomir.

Altfel, imi dau seama cit de greu este sa conduci un club, cind tu stai doar cu mina intinsa la banii din TV. Ia, arata-mi un club cu o infrastructura sanatoasa, ca licente au primit toate …

+ (2 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 12:08

mda

ddt (2 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 12:17

nu a fost semanat nimic. cei din fotbalul actual nu s-au ocupat cu asa ceva niciodata. ei doar au ciordit, pe ici pe colo si recolta e pe masura. asta e valabil pentru toti, de la dragomir la federatie, arbitrii, jucatori si impresari. televiziunile au dreptate: fotbalul asta, asa cum e acum se poate produce mai ieftin de 100 de milioane.

radu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:07

Nu m-aş mira să-l găsesc pe Bistro cu serviciul pe la Ligă.Ospătar,cărător de geantă,carpă de şters pantofii lui Dragomir,în fine,ceva pe acolo!

vulpoiul (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:10

in mod normal este ,,bussiness,,…romaneste este ,,bisnita,,..in rest..no comment

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:16

acum, daca stam si ne gindim, nici n-au cum sa faca prea multa treaba. ca au doar doua miini cu care cersesc: una e intinsa catre primarii, alta catre televiziuni … :))

Spectator (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:38

Salut Gusti, nu ii tin partea lui Dragomir, insa fotbalul e singurul premium content pe care-l producem in tara asta pt tv, daca as fin locul lui dragomir, pe langa banii de care se vorbeste, as mai pune o conditie, daca u e old out, sa nu se televizeze meciul, sa vezi atunci eforturi de promovare din partea televiziunilor sa aduca mai intai oamenii la stadion

Sictirus (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:53

Sper sa nu faca prostia DIGI sa finanteze bugetele hotilor astia ca imi schimb providerul
In rest ce sa zic R.I.P. Liga I si LPF / FRF

Augustin Roman (437 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 13:59

Salut, spectator. Iti respect parerea, dar nu-s de acord cu punctul tau de vedere. Premium sint transmisiile din campionatele tari. La noi, conditiile de filmat pe stadioane sint foarte vitrege, motiv pentru care si transmisiile au de suferit.

Iar in acest moment cred ca nivelul competitiei este indamisibil de slab.

A spus cineva mai sus: daca nu s-a sadit nimic ani de zile in urma, de unde sa culegem roade acum? Iar pe plantatie au fost alde nea Mitica, nu altcineva

Calin (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 14:29

Aveti dreptate in privinta fotbalului romanesc. Este de doi lei sau de un leu jumate. Uitati insa ca in televiziune nu mai conteaza calitatea ci audienta. Si pentru asta va faceti voi(televiziunile) vinovati(inteleg ca altfel nu va scoateti banii dar sa nu uitam aspectul asta).
Tinand cont ca meciurile din liga 1 au o audienta serioasa, pentru voi chiar nu mai conteaza calitatea pentru ca va scoateti banii. Nu va mai plangeti de mila.
Oamenii normali s-au saturat sa se uite la emisiunile voatre „sportive” care sunt pline doar de scandaluri provocate intentionat sau nu, de dragul audientei. De asemenea eu personal nu mai suport sa ascult comentariile meciurilor din liga 1. Toti comentatorii se isterizeaza la faze banale de joc, ridica vocea de te iau durerile de cap, iar pe unii ii incurca chiar si limba romana. Sa nu mai vorbim de parerile lor asupra fazelor care de obicei n-au nici o legatura cu realitatea.
Ar trebui sa va uitati si la calitatea pe care o oferiti voi daca tot vreti sa va plangem de mila.
O zi buna.

ovidiu_1969 (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 14:58

Dupa parerea mea, nu faptul ca un presedinte a fost ospatar si altul carator de butelii e cauza raului. Mai exista in lume destul exemple de oameni care au pornit de jos si, chiar si fara studii, au realizat imperii financiare. Diferenta – intr-o societate sanatoasa – e data de faptul ca ei au invatat legile pietei, ale marketingului etc. si le-au aplicat. Unii cu genialitate! Ori, exemplele din articol au facut bani in capitalismul contorsionat al anilor ’90, bazat pe cu totul alte principii. Le stim cu totii. De aceea, nu le putem cere ceea ce nu au si nu pot da. Sper numai ca este o etapa trecatoare si ca, intr-o buna zi, vom vedea un peisaj mai civilizat in fotbalul autohton. Pe de alta parte, la fel de adevarat e si faptul ca presa hraneste populatia cu personaje zgomotoase si aspecte de tip cancan, care nu au nimic in comun cu notiunea de sport. Cand unul dintre cei mai buni ziaristi din Romania il are ca invitat (telefonic) permanent pe GB, numai din considerente de rating impuse de post, nu mai e nimic de zis. Atat GB, cat si ceilalti invitati permanenti la „tocsouri” au ajuns la impresia ca ei sunt cu adevarat personajele principale ale filmului. Asta nu mai e vina lor, ci a jurnalistilor. Dar probabil ca e ceva ceea ce toata lumea stie si accepta, asa ca ma opresc aici.

Sibelius (3 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 15:01

Eu vin cu o alta intrebare referitoare la cele 9 pachete. Presupunand ca televiziunile ar fi „muscat” si le-ar fi luat pe toate, daca peste un an s-ar fi redus numarul de echipe de la 18 la 16…ce ar fi transmis cei care aveau optiunea nr.9 din etapa?
Ca multi altii si eu sper ca nimeni sa nu cumpere „mega-pachetul” ramas.
Singurul lucru facut de Mitica(nu am zis ca bun!) a fost facilitarea prezentei pe sticla unor moderatori care fara can-can-urile din fotbal erau someri.

tavi (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 15:09

daca gsptv si digi sport nu o sa mai transmita meciuri din campionatul intern,intr-un an de zile o sa dea faliment,inaintea cluburilor sarace care asteapta banii din drepturile de televizare.

Ion Ionescu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 15:57

Patronii si „functionarii” au trait pina acum bine, fara sa fie nevoiti sa faca ceva concret. Se parea ca au pus mina pe gaina care face oua de aur, ducind de ripa fotbalul romanesc, atit din incompetenta cit si din nepasare. S-a intarcat insa Balaia! Fara bani, fotbalul isi va pierde atractia de pina acum si Jiji & Co, trebuind sa aduca bani de acasa -pe care oricum nu-i au-, vor fi siliti sa faca ceva. Vor da bir cu fugitii :=)) Panica abia mascata de dupa licitatie a fost balsam pt. microbisti si asta e abia inceputul. Odata si-odata trebuia sa se intimple, trezirea la realitate a inceput. Traiasca normalizarea!

yoyo (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 16:12

este o vorba din batrani aplicabila in orice domeniu
prost nu e cine cere , prost e ala care da.
deci shut up toata mass-media ca m-am saturat de pitzy pe site-uri de sport .

marius (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 16:21

Sunt perfect de acord cu articolul. Numai ca punctul dumneavoastra de vedere este prea putin impartasit si prea putin publicat de alti colegi de ai dumneavoastra. Din pacate, presa sportiva din Romania pune accentul prea putin pe stiri sportive in detrimentul barfelor si zvonurilor. Foarte multi „reporteri” si „ziaristi” mai mult strica decat ajuta fotbalul romanesc. Din nefericire, 90% din articolele publicate in orice ziar de sport din Romania nu ar putea fi publicate in orice alta tara civilizata. Tot respectul pentru dumneavoastra, dar sefii dumneavoastra ar trebui sa aiba curajul sa abandoneze treptat acest stil de cancan si sa revina la jurnalism sportiv, sau cel putin jurnalism adevarat.

Radu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 16:46

Maestre, mai ţii minte acum vremurile de acum vreo 2 ani când scriai diverse texte mai mult sau mai puţin moralizatoare cu privire la preluarea transmisiunilor GSPTV (şi ulterior DigiSport) şi transmisia lor pe net de aşa-numiţii „piraţi”? Stream-uri dirijate către abonaţii UPC ce nu aveau posibilitatea de a urmări meciurile din Liga 1 fără să se aboneze la RDS… după câteva „capturi” şi un pic de vâlvă pe câteva website-uri, aţi lăsat-o baltă. Piraţii au câştigat: acum poţi vedea orice vrei pe sute de site-uri, iar unii provideri au început chiar să transmită gratis (sau contra cost) stream-uri – vezi iniţiativa excelentă a DolceTV.
De ce mă leg de asta? Pentru că GSPTV, RDS şi Antena 1 au dovedit inflexibilitate şi o totală lipsă de viziune pentru contractul ce tocmai stă să se încheie. Contract overpriced big time (ca să zic aşa), se înţelege… dar cu transmisiuni mizerabile (în special ale GSPTV şi Antena 1) – fără cronometru, scorul neafişat (astea s-au rezolvat – parţial – abia iarna asta), reluări puţine, pixelixare puternică, rezoluţie 4:3 în loc de 16:9, nici nu mai vorbesc de vreun HD nativ ş.a.m.d. Liga 1, produs premium? Nici vorbă – a fost un produs tratat cu minimum de investiţii, pentru ca să nu sporească paguba zecilor de milioane plătite pentru drepturile TV.
Eu găsesc că pe lângă dezastrul şi dinozaurii de la LPF mai sunt şi alte probleme, pe care presa sportivă evită să le dezbată – dând dovadă, ca de obicei, de o lipsă vădită de profesionalism. Marketingul şi răspunsul la nevoile microbiştilor a fost total dezamăgitor (RDS şi GSPTV pur şi simplu au refuzat audienţă suplimentară!), transmisiunile – cum spuneam mai sus – au fost de cea mai proastă calitate, unii comentatori au fost (şi încă mai sunt!) plicticoşi şi vorbesc prea mult, emisiunile sportive (rezumate / dezbateri etc.) sunt monopolizate – cu voia broadcasterilor – de patronii analfabeţi de care tu însuţi vorbeai în articol (Becali, Mititelu, Borcea etc.), este o adevărată infecţie – inexplicabilă – de imagini / articole / ştiri etc. pro-Steaua şi pot continua cu exemple. Aşa că întreb şi eu, ca şi tine – s-au panicat incompetenţii… oare voi când vă „panicaţi”?

cracadil (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 17:26

„Strategiile”lui mitica?Oare care ar fi?Dosarele tuturor opozantilor si ale posibililor opozanti?In rest ,in afara de aranjamente oculte si furaciuni,cam ce mai stie?Ah,da,sa o faca pe mascariciul batrin pe la televiziuni.In ce alta tara din lume un asemenea specimen ar fi fost in postul de presedinte LPF?

MIRCEA GALATI (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 17:57

super corect articolul !
Felicitari !
Sportul care se vede la LIGA 1 nu este fotbal .
Nu este nici spectcol sportiv.
Este o telenovela de toata jena .

mieusa (4 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 18:42

Ai niste notiuni economice total depasite. Liga cu ce vrea sa vinda nu e partener cu Televiziune. Liga e vanzatorul si Televiziunea e cumparatorul (cine doreste). Nu toate au venit la licitatie. Daca televiziunea crede ca face profit atunci cumpara 1 pachet, sau doua, sau o plasa (in toate sensurile). Liga este asociatia a 18 echipe de fotbal care vor sa-si vanda zarzavatul cat mai scump. Ea este sub incidenta FRF-ului, care el frf-ul ar trebui sa faca o gramada (de ce?) pentru fotbalul romanesc. O mare vina pentru lipsa de interes al telespectatorului o au TV-unile care au transmisii lipsite de calitate (nr si pozitie camere) si cometatori extrem de nepregatiti. Dupa parerea mea, Liga prin investitorii ei, duce greul din tot fotbalul romanesc.

Invadersmustdie (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 19:24

pe mine nu ma mai intereseaza de mult timp fotbalul romanesc …. deci am economisit niste bani din neplata cablului … =)) bine ca am internet :)) … nea mitica uite o idee …. vinde pe net dom’le =)))

ioan (3 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 19:47

Hai sa ai spunem , talent romanesc sau cum sa joci dupa ureche , intr-o lume unde totul se asterne pe hartie si se calculeaza la virgula .Nasul Fotbalului Romanesc si-a dus destinul pana la capat . Orice criza este de asemenea si folositoare in ipostaza in care , reflectezi asupra modului de actionare si ajungi la concluzia ca totusi s-ar fi putut mai bine .Oare s-ar fi putut mai bine ? Inca ne imbatam cu apa rece , dar odata si odata tot vor iesii in fata oamenii cu caracter , care inteleg ce este bine si ce este rau , iar banii nu vor insemna totul pentru ei , ci vor pune pret pe ceea ce lasa in spate , putand povestii copiilor si nepotilor ca el a fost stalpul de nezdruncinat pe un pamant nisipos. Sper din tot sufletul ca generatiile de dupa 89′ vor intelege ce este democratia si modul in care putem cu totii progresa . Consider ca avem o lipsa acuta de modele iar acest lucru ne ingroapa la toti sansele unei reveniri din grotescul in care ne-am afundat . Ne scufundam din ce in ce mai adanc . Odata cu „revenirea” Romaniei exista si certitudinea ca fotbalul va renaste . Eu fac parte din prima generatie de dupa 89′ si sper din toata inima si din tot sufletul sa punem bazele unui adevarat stat de drept . 20 de ani nu ne-au ajuns , dar oare cat ?

Tavi (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 20:44

Ca sa fiu sincer, vina pana la urma a apartinut tot televiziunilor care au supralicitat din vanitate , si ca sa moara capra vecinului, acum 3 ani acele drepturi de aproape 100 de milioane de $ sau Euro. O suma complet aberanta dupa parerea mea. De atunci televiziunile si media au luat-o vertiginos in jos cazand intr-o penibilitate crunta, culminata cu spovedanii la palat, si injuraturi si flegme spre operatori. Cu alte cuvinte ati semanat ce ati cules, dar mai grav ca zilnic intoxicati spectatorii cu mizeriile astea de emisiuni moderate de „conducatorii” analfabeti si cu dosar penal.
In rest numai bine.

marian (6 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 20:56

lucruri bune nu sunt in ultimii ani. Acum 5-6 ani se parea ca ne indreptam spre bine cu fotbalul intern, apoi goana dupa banii din CL a stricat totul. Referitor la drepturile de televizare… vad ca majoritatea critica sau spun ca sunt prea multi bani pt calitatea care se ofera, insa din acesti multi, foarte multi cauta cu disperare un link sopcast sa vada meciurile daca nu au digi si acestia criticau acum 3 ani LPF-ul ca a vandut drepturile unui operator ce nu are acoperire nationala! Televiziunile de sport nu s-au ingramadit sa cumpere ca e prea scump, ziaristii si ei spun ca e prea mult, insa… 80-90% din emisiuni si articole sunt despre fotbalul intern. Parerea mea este ca media din Romania nu stie cum sa scoata profit, toate emisiunile cauta mai intai samanta de scandal, deci cum sa mai fie si fotbalul asta atractiv daca ne este prezentat sub forma asta? Din pacate multi moderatori, comentatori si ziaristi nu sunt impartiali, sau nu au ‘harul’ de a lucra in media, mai pe scurt nu sunt pregatiti profesional si lucrul acesta provoaca o stare de nervi cand urmaresti un meci, urmaresti o emisiune tv sau citesti un articol. Sunt sigur ca se vor plati banii astia, poate cu 10-20% mai putin insa se vor plati pt ca altfel va fi o problema mare pt media sportiva. Pe baza asta se bazeaza si LPF-ul si nu se inseala.

bubobu (2 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 22:51

parerea mea este ca televiziunile cu specific sportiv nu ar muri daca ar investi in transmisii di campionatul englez si spaniol in schimbul mizeriilor mioritice…niciodata !

moro (1 comentarii)  •  20 aprilie 2011, 23:26

Ca avem de mult timp un campionat subtire, in care doar CL conteaza, lucru care se vede in coeficientii UEFA, este un lucru arhicunoscut. Valorile, asa zis promovate, de banii multi veniti de la televiziuni, se vad in lipsa de valoare cu precadere a echipelor din coada clasamentului pentru care o cota de 1 – 1.5 mil EUR pe an este mana cereasca. Practic banii respectivi ajuta un club sa zaca in anonimat in loc sa-l stimuleze sa faca performanta (Branesti, Sportul, Ceahlaul, etc). Pana ce ponderea banilor din TV nu va atinge un maxim rezonabil de 25%, nu peste 50% cum este la majoritatea cluburilor, nu vom avea performanta pentru ca vor continua sa sustina starea actuala. Lucrul pozitiv, pentru ca pana acum nea’ Mitica peste tot pe unde iesea se batea cu caramida in piept ca ce destept este el si cum face rost de bani, altminteri cum ar fi presedinte, daca nu mai face rost de „verzisori” cum are din ce in ce mai multe sanse sa zboare pana la urma. De fapt cred ca Mitica este chiar stresat la acest moment, asta in cazul in care presupunem ca i-si mai doreste functia, pentru ca nu il vad bine.

ilpadrino (7 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 8:14

banii ceruti de lpf nu sunt multi, chiar ar mai merge ceva, insa ceea ce se ofera in schimbul acestor bani este un mare ZERO. Nu se poate face performanta doar cu banii din tv, iar fara performanta nu exista interes public si fara interes acasa nu se poate face televiziune. deci nici nu vin bani multi catre fotbal din drepturi tv. e un cerc din care se iese doar cu investitii peste drepturile tv.

Augustin Roman (437 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 8:31

Radu, nu discutam aici despre calitatea transmisiilor sau inflexibilitatea televiziunilor fata de internet. Nu este subiectul topicului (in mare sint de acord cu tine).

Poti sa-mi dai cele 5 lucruri bune din mandatul de 100 de ani al lui Mitica in fruntea ligii?

Augustin Roman (437 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 8:34

ovidiu_1969: uite ce cred eu. Nici o munca/meserie nu este rusinoasa! Insa, cei enuntati mai sus au demonstrat cu virf si indesat ca nu au capacitatea de a conduce LPF / cluburile.

Din punctul meu de vedere, lor nu le lipseste inteligenta nativa, ca sa-i spun asa, ci cea cultivata, care se obtine din institutiile de invatamint, din gradul de cultura al individului …

Augustin Roman (437 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 8:37

Desi Mitica e de 100 de ani seful Ligii, vad ca nu putem enunta 5 lucruri benefice fotbalului romanesc care au reiesit din strategia sa.

Glumind, fac o superoferta de Pasti :). Reduc la 3 cifra, care se baga sa le enunte? :))

Simion Adrian (1 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 9:45

Eu si asa nu ma uit la meciurile din Liga 1 decat foarte rar deoarece sunt foarte slabe si cred ca in situatia mea se afla si altii. Asa ca televiziunile ar fi bine sa realizeze ca isi iau o mare teapa daca dau atatia bani deoarece audientele vor fi foarte mici.

ioan (3 comentarii)  •  21 aprilie 2011, 15:20

1. A construit cladirea Ligii .
2. A reusit printr-o chichita juridica sa puna stapanire pe fotbalul romanesc numindu-l „profesionist” si „amator”
3. A reusit sa ne duca spre un record european . Ma refer la procesele judecate la TAS .

Comentează