Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Să vină banii de la televiziuni! 

Cunoaşteţi refrenul. Cluburile din prima ligă a fotbalului românesc nici măcar nu mai simulează că ar avea şi alte surse de finanţare

Permalink to Să vină banii de la televiziuni! 
duminică, 20 ianuarie 2019, 4:16

Se apropie finalul actualului contract dintre Liga Profesionistă de Fotbal şi deţinătoarele de drepturi TV. Prilej cu care colegii mei Dan Udrea şi Andrei Crăiţoiu au recapitulat vechea înţelegere şi au anticipat lupta în vederea semnării noului contract. Cel în curs a fost pe 5 ani, cu un total de 170,5 milioane de euro. Rezultă 34,1 milioane pe sezon pentru un pachet care include 268 de meciuri în actualul format. Asta înseamnă că o partidă din Liga 1 costă aproape 127.000 de euro. Cu TVA, e drept, dar ţineţi cont că în această sumă nu sunt incluse costurile de producţie ale televiziunilor!

Mici copii

Dacă intrăm într-o comparaţie cu Premier League, unde şi ultima clasată primeşte aproximativ 110-120 de milioane de euro pe sezon, începem să plângem pe umerii plăpândelor noastre prim-divizionare. Suntem mici copii, vor exclama victorioşi cei de la Ligă. Mici, dar suficient de voinci să aspire banii deţinătorilor de drepturi. Naivi şi romantici ne vom întreba dacă în afară de a negocia la sânge contractele cu televiziunile cei de la Ligă mai întreprind şi altceva pentru dezvoltarea întrecerii pe care o tutelează.

Cine nu munceşte nu greşeşte!

Aţi observat bănuiesc stilul original impus de preşedintele Iorgulescu. Invizibilitatea. A nu se confunda cu discreţia. Tactica este excepţională. Cei de la LPF sunt atât de absenţi din peisajul fotbalului încât nu li se poate reproşa nimic. Principiul „Cine nu munceşte nu greşeşte” este şlefuit şi dus pe cele mai înalte culmi ale non-combatului instituţional. În acest joc, mult mai vizibila FRF, cu destule prostii în cont, alături de proiecte reuşite, devine partenerul ideal. „Ăia” sunt băieţii răi, „noi” suntem băieţii buni. Noi ne luptăm cu adevărat pentru supravieţuirea fotbalului românesc.

Ieşirea din hibernare

Cum? Prin iniţiative de imagine care să promoveze întrecerea asta atât de prăfuită? Prin impunerea respectării caietelor de sarcini, care ar însemna implicit condiţii mai bune pentru desfăşurarea meciurilor şi confort sporit spectatorilor? Nu, stimaţi microbişti, că nu îi mai votează nici săracii, nici bogaţii! Singura acţiune tenace a LPF-ului este vânzarea cu profit maxim a drepturilor TV. O dată la 5 ani băieţii ies din hibernare şi se târguiesc pentru obţinerea unei sume cât mai mari în contul unor obligaţii cât mai difuze. Eventual să pună 4 meciuri la aceeaşi oră, iar aceea să fie 3 după-amiza!

Pe cine vrea Gino să păcălească 

Aici încep să se lovească de interesul televiziunilor. Care deşi continuă să facă rating decent cu meciurile din Liga 1, exploatând pasiunea firească a iubitorului de fotbal românesc, nu mai acceptă să-şi modeleze grila de programe în funcţie de mofturile lui Gino şi compania. Posturile TV au interese comerciale clare şi nu sunt nici ele fete mari, cu atât mai puţin copii cărora să le dai un telefon cu 128 de giga cu care să-i laşi apoi să se joace toată ziua. RCS/RDS cu 3,7 milioane şi Telekom cu 1,5 milioane, principalele finanţatoare ale contractului în vigoare, mizează pe 5,2 milioane de abonaţi. Adică aproape 70% dintr-o piaţă care numără 7,5 milioane de clienţi.

Pay-per-moca

De ce ne-ar interesa pe noi lupta aceasta dintre televiziuni şi Ligă? Foarte simplu, un contract sănătos, care să dezobişnuiască cluburile să stea cu mâna întinsă, obligându-le concomitent să îşi respecte suporterii, ar declanşa însăşi vindecarea întrecerii. Apropo de variantele de lucru, spectatorul român nu mi se pare deloc pregătit pentru soluţia pay-per-view. Avem alte obiceiuri de consum, bazate, ca să zicem aşa, pe filosofia mocăciunii. Vă rog frumos să mă contraziceţi!

P.S. În sondajul iniţiat pe gsp.ro, 85% dintre cei care au răspuns la întrebarea „Ai plăti în plus pentru a vedea Liga 1 la TV?” sau spus „Nu, de ce aş face asta?”. Stop joc! (n.a. date înregistrate duminică, ora 16:00).

Comentarii (101)Adaugă comentariu

Daniel (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 18:48

Titlul si concluzia sunt nesimtite. Am fost intrebati faca am plati nu daca am fi de acord. Romanul nu primeste nimic gratis, munceste de opt ori mai mult pentru ce primeste si circul mai ramasese ieftin, ca de platit platim companiile de cablu.Un circ si asa de proasta calitate.

cris4co (14 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 18:48

Sa platesc sa vad un meci de fotbal transmis de RDS? Ia uitati-va voi la un meci transmis de RDS si vedeti cum comenteaza comentatoru...Apoi aduceti-va aminte de un Cristian Topescu sau Dumitru Graur...nu am nimic cu comentatorii actuali si nici cu RDS-ul...dar comentariile actualilor comentatori TV spun TOTUL de la sine...ce fotbal avem noi azi in Liga 1? Azi totul se rezuma la arbitraje la misto,deposedari prin fault,interese obscure ale mas media,pe ce mai pariem si noi 1 Leu 50 de Bani...sa ne iasa de o paine...

Demolarii (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 18:49

Calitatea produsului e motivul. Adevărul e că nici LPF nu a investit in produsul ei, Liga I, dar nici televiziunile in calitatea produselor derivate, multumindu-se a copia parțial formatul "Procesul etapei" din secolul trecut. ...Daca televiziunile românești s-ar pricepe sa vanda sportul cum se pricep televiziunile americane....ca exemplu au schimbat regulamentul de baschet, impunând sistemul NBA....deci....adevărul este că spectatorul nu plătește pentru că produsul e foarte slab...

KRYS (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 18:54

Tot pe filosofia mocăciunii ... Eu sunt dinamovist si va intreb ... Gazeta Sporturilor sau Prosport platesc ceva clubului Dinamo pt accesul la meciurile oficiale, amicale sau antrenamente ? Dar pt prezenta la conferintele de presa sau interviuri ?! ... Ca sa faceti fotografii in timpul meciurilor platiti ceva ?! .... Refuz sa cred ca nu platiti nimic si ca sunteti niste paraziti subiectivi care au impresia ca lor li se cuvine totul MOCA ...

Lup (19 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 18:58

Nu as plati, pentru că nu am ce sa vad. Daca e inclus in pretul abonamentului, poate ma uit, daca trebuie sa plătesc, nu plătesc. Totusi, as plati 1 euro pe lună ca sa nu mai existe "emisiuni sportive".

Dan (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:01

Simplu ... platesti calitatea, Produsele expirate se ofera gratuit, pentru a intoxica clientul !!! Daca se va introduce pay per wiev, va fi o mare surpriza (de fapt nu va fi deloc) toate cluburile vor intra in faliment

Toader (116 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:07

După cum sînt duse/plănuite lucrurile în Europa va fi un campionat, fără granițe, cu cîteva cluburi doar. Monedă unică, piață unică, poliție europeană (nu Interpol) este deja (sîntem țară fondatoare), urmează armată.

Razvann (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:09

Te inseli Geambasule!Cum platim pentru Netflix,HBO GO,Spotify,etc...tot asa am putea plati si pentru fotbal.Doar ca Liga I nu livreaza asa ceva.Poate sa fiu *** sa dau vreun ban pe circul asta.Daca deschizi tv-ul sau vreo publicatie de sport, 7 din 10 stiri despre fotbal sunt legate de FCSB sau Becali?De ce as plati pentru asa ceva.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:12

Spui mai sus: "Apropo de variantele de lucru, spectatorul român nu mi se pare deloc pregătit pentru soluţia pay-per-view. Avem alte obiceiuri de consum, bazate, ca să zicem aşa, pe filosofia mocăciunii. Vă rog frumos să mă contraziceţi!" Conform articolului colegilor tai se propune un pret de 2-3 euro pe luna. pret la care " În sondajul iniţiat pe gsp.ro, 85% dintre cei care au răspuns la întrebarea „Ai plăti în plus pentru a vedea Liga 1 la TV?” sau spus „Nu, de ce aş face asta?”. Intrebarea mea despre "mocaciune" cati din cei 85% platesc un abonament la netflix sau HBO, s-ar putea sa ai iar o surpriza, undeva tot la 85%, Liga I nu este sinonima cu entertainment, ei sunt niste mocaciuni: patroni, jucatori si ziaristii care vor sa traiasca din fabulatii si "fairy-tell"

Florin (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:13

Nu as plati in plus ptr ca echipa mea favorită e in liga a 3-a, La fel nu ar plăti bănățenii, constantenii, suporterii lui U, petrolistii si alti suporteri ai echipelor de tradiție care acum sunt in ligile inferioare, plus ca fotbalul arătat de echipele din liga a 1-a e foarte slab, nu stiu cate persoane se uita la un Chiajna-Voluntari sau la alte meciuri unde nici spectatori nu prea merg.

Mozzie (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:13

Liga I a devenit un fel de Liga Ilfov . Cum sa te intereseze un astfel de campionat? Intre timp Steaua, Rapid si alte foste campioane se zbat in ligi inferioare . Craiolguta a putut sa promoveze direct din Liga a II-a. De aia e denumita si "clona PSD" sau "noul Scornicesti". Din partea mea sa se desfiinteze competitia, nu stiu cat o sa ne mai mintim ca ne intereseaza.

pain (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:18

pai lumea ar plati daca salariile le-ar permite, pai noi luam ideile de la americani sau britanici sau alte tari unde pay per view e implementat de zeci de ani unde salariile iti permit da ca sa-si permita romanu atunci nu trebuie sa aiba de unde sa dea? in plus comenatorii sunt niste paraleli nu comenteaza facele nici cine are mingea se trezesc doar la goluri in rest zici ca sunt 2 *** la un pahar care vorbesc tot timpul din amintiri numai ce se intampla pe teren nu vad

Sorin (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:18

Sa platim pt ce? Sa vedem pe calarasi, chiasna,voluntari si alte echipe fara nume in timp ce adevaratele chipe precum rapid,craiova,petrolul,cluj,rages,timisoara,brasovul,constanta si multe altele se sbat in mocirla ligilor inferioare?

Marius (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:18

Platesti in plus pentru calitate! Pentru circ iti iei bilet la circ!nu putem noi compara vreodata liga 1 cu Premier League! In primul rand sa ne uitam la mentalitatea si nivelul de educatie al fotbalistilor,patronilor de club,sefilor de federatii si oamenilor de fotbal!Ce vezi la noi la tv nu e fotbal si prin urmare si banii care se invart acum mi se par exagerati!Luati ca exemplu calitatea ultimului derby al ligii 1 (Fcsb-dinamo) si al Permier Leag-ului(Manchester United-Liverpool)! Asta cu "mocangeala" e pistol cu apa!

Tudosie Nicolae (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:23

Nu platesc nimic in plus (pentru ca oricum platim abonament - asta ce, nu se mai pune?) pentru meciuri in Italia, Spania, Franta, cupe europene, pentru tenis de calitate, alte sporturi... si sa platim pentru Chiajna-Voluntar? esti un glumet incorigibil...

Adiro (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:26

Titlul este jignitor pt toti iubitorii fotbalului care sunt considerati niste *** . Este exact la fel ca si afirmatia ca toti gazetarii sunt niste betivi si *** care asteapta o suta de la Becali sa-i cante in struna. Total neadevarat ! Datorita revolutiei incercam sa ne adaptam . Gazetarii si televiziunile cu jungla cererii si ofertei iar spectatorii cu pay per view cand in sistemul de plata individual se ofera in cel mai bun caz o pastila de somn pt 2 ore . Pt a cumpara ceva trebuie sa oferi ceva .Cand oferi promisiuni neonorate si penali pe post de regi atunci clasa muncitoare reactioneaza pe masura .Si nu cumpara !!!

Owen (7 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:27

Tu ai plati ca sa vezi un spectacol de calitate mediocra?

Chiru (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:37

De ce să plătesc? Te ia somnul când te uiți la Liga 1...eu sincer nu m ar deranja dacă nu s ar mai televiza...si ce să vad? Nu sunt in stare sa facă un stop sau o preluare..

Neagos (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:39

La cîți bani cîștiga " fotbaliști " , cred că nu putem spune prea multe . Sînt salarii de mi și zeci de mi de euro pe lună , si noi ce primim ?

Mihai (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:48

Eu as plati. Dar doar pentru meciurile din Liga Elitelor. De la U19 pana la U15 inclusiv. E o placere sa urmaresti fotbalul "inocent" .

Titel (9 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:49

Daca ar fi sa platesc pentru fiecare meci poate as fi de acord sa platesc 4-5 meciuri pe sezon dar altfel nu as fi de acord sa platesc de exemplu un meci Chiajna -Voluntari sau Sepsi-Calarasi.

slim (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:53

Săracile televiziuni..nu-i așa Cristi? Tu esti avocatul lor? Normal ca romanul refuza sa plateasca, pentru ce ar face-o? Exista poate maxim 2 meciuri frumoase in tot sezonul! Asta demonstreaza ca romanii stiu fotbal. Sa vorbesti despre pay per view in astfel de conditii mi se pare ca ne iei la mișto. Iti propun o varianta cu care sa te duci la televiziuni: sa se faca 2 ligi 1 in Romania, una pentru noi astia care suntem fani MOCA si una pentru cealalta categorie de telespectatori unde inteleg ca te-ai incadra. Liga 1 pay per view sa fie cu blaturi, țepe, majorete, "vedete" si alte kitsch-uri din astea ieftine pe care le promovati si in ziar iar in liga 1 MOCA sa se joace corect.

victor (3 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 19:55

asta-i buna, nu platesc abonamentul tv? ce mocaciune? si daca ar fi sa platesc ceva as plati NBA, super rugby, NFL, in niciun caz liga 1.

Denis (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:01

😂.. Sunteti nebuni daca credeti ca vom da banii sa vedem circul din liga 1..si apropo, mai nou platesc 1 euro la abonametul telekom pt a vedea bambiliciul jucat..

viorel (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:25

Domnule Geambasu, te-ai intrebat vreodata de ce au raspuns asa toti cei care au raspuns? Nu pentru ca s-au invatat cu mocangeala, cum zici matale, ci pentru ca nu merita sa dai nici o ceapa degerata pe ce fac jucatorii astia pe teren, de aia. Ca toti mimeaza fotbaluul dar vor o gramada de bani pentru nimic, de aia .... Ca daca ai pune aceeasi intrebare dar la un real-barca, s-ar putea sa ai o surpriza! Deci, mai analizeaza putin inainte de a arunca cu vorbe mari .....

George J. (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:32

Geambasu iar isi etaleaza limitele, alea joase. Pai, băi Geambaș, eu imi platesc abonamentul TV (la Telekom), iar Telekom plateste drepturi TV (din banii mei si ai celor ca mine). De ce ma faci mocangiu? In plus, eu merg la stadion si imi platesc biletul la meci. Tu, in schimb, intri gratis cu legitimatia de presa pe stadion. Cine e mocangiu dintre noi doi?

Cristi M (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:41

Mai Geambasule, tu ai plati pentru liga 1? Ma iei pe mine cu mocaciuni. Pentru ce sa platesc? E vreun campionat atat de spectaculos incat sa scot bani din buzunar? Tu ca ziarist sportiv ar trebui sa te ocupi de motivele pentru care nivelul ligii intai este asa scazut, nu sa ma tragi pe mine de urechi pentru ca astept mocaciuni

Itzu (8 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:44

In condițiile în care orgasmul transferurilor, știrea știrilor și capul de afiș al mercato-ului mioritic este repatrierea unui jucator normal de nivel serie B, sub greutatea normală, fără masă musculară, fumator și cu o viață extrasportivă de analizat în Bucureștiul plin de tentații, pe ce să dai bani? Bundesliga costă 6 Euro pe lună. Aș da bani pe handbal femini, liga florilor, unde suntem nr. 4 in Europa. Aș da bani pe baschet sau volei masculin. Fotbal ROMÂNESC? Unde jucători de 37 de ani sunt titulari incontestabili la echipa ce se vrea campioană? Nu, mulțumesc.

Profesorul (8 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:47

Oamenii nu ar plati pentru că Liga 1 este un campionat foarte slab. Este singura explicație.

Alin (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:49

Nea Geambasule , cine obliga televiziunile sa plateasca acele sume???? Daca s-ar platii suplimentar , nu s-ar mai uita nimeni la liga 1 . Iar matale ai “ramane fara job “ . Milogeala este la voi ....va dati mari filosofi , corecti si profesionisti.....dar subiectele voastre bomba , sunt de genul : ala joaca poker, nu stiu cine a petrecut in club pana dimineata, Becali a facut nu stiu ce ....

observator_federal (32 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:53

Dar casele de pariuri care profită de prezentarea la TV a unui număr enorm de meciuri din multe campionate care altfel nu ar fi justificate (inclusiv Liga a doua de la noi), nu contribuie la efortul "iextraordinar" al televiziunilor eroice, cu cohorta lor de specialiști și comentatori majoritar gigiști ?

gaby (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 20:54

Trebuie sa fii masochist ca sa dai vreun cent pentru mizeria de fotbal din liga 1 , dar as plati totusi in plus daca televiziunile mi-ar garanta ca nu-l mai vad zilnic la tv pe becali. Ca regula generala sunt deacord ca avem cultura mocaciunilor, dar aici e un caz particular, pur si simplu produsul este foarte prost.

Gabi (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 21:36

O sa plătesc 8 meciuri cel mult

Gabi (2 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 21:40

O sa plătesc cel mult 8 meciuri și nu știu dacă o sa vad un meci pana la sfarsit

Laur (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 21:59

Buna seara, Cristi! Pentru care fotbal sa platim? Ala in care conducatorii celor mai importante cluburi au fost inchisi? Gigi Becali-Steaua-FCSB, Borcea-Dinamo, Copos-Rapid, Iancu-Poli Timisoara, Dinel Staicu-Craiova, Penescu-FC. Arges......si cireasa de pe tort...conducatorul ligii, Mitica Dragomir! Sunt stelist de cand aveam 4 ani, din 1982 si nu mai merg pe stadion din mandatul lui Reghe dinaintea venirii lui Gilca, cand m-am saturat de toanele lui Becali de a aduce jucatori numai din luna septembrie, pe principiul daca ma calific in grupe aduc. Ciobanul aduna 10 milioane euro din bilete si spunea ca nu-l intereseaza suporterii. De atunci am refuzat sa-i mai bag bani in buzunar ciobanului si la fel voi face si daca trebuie sa platesc pentru tv. Conducatorii sa invete in primul rand respectul fata de suporteri si apoi sa ceara bani.

Florin (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 22:47

Răspunsul oamenilor la sondajul realizat este rezultatul ,,calității" fotbalului din prima ligă. Domnule Geambașu, te contrazice fotbalul pe care voi îl guvernanți și l-ați adus în halul ăsta. RUȘINE !

Laur (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 22:57

Crisitian noi platim abonament,unii dintre noi mai mult altii mai putin dar platim cu bani munciti din greu sa ne numesti moccagisti sau cum te-ai exprimat este chiar o jignire,nu stiu daca ai facut treaba asta doar pentru vizualizari dar este o prostie ce spui tu.Nu stiu ce este gratis in tara asta in afara de aerul poluat.Iar din punctul meu de vedere se poate renunta la Liga blaturilor fara nici o problema,sa nu mai transmita nici un meci,este un adevarat chin sa te uiti la un meci de genul asta.Uita-te tu la acest circ penibil si plateste cat vrei tu.Sa nu uitam de campioana eliminata la scor de o echipa din Luxembourg si tu vorbesti de Paypercirc.

eugen (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 23:14

pana acum au facut profit fara pay per view si acum mai vor sa ia in plus si banii astia!mi se potrivea mai bine invers mocaneala!vor si bani din rating si bani din pay per moca!

Gabriel (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 23:24

Sunt un microbist convins şi urmăresc udeva la 8-10 meciuri săptămânal din principalele campionate din Europa. Din Liga 1 urmăresc 1 meci pe etapă. Trebuie să fii sadomasochist să urmăreşti Chiajna-Călăraşi. În concluzie nu voi plăti nici un cent pentru Liga 1.

Sandu (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2019, 23:57

Asta ar fi chiar culmea... După ce că v-ați îmbogățit pe spinarea microbiștilor - cea mai mare parte a abonaților televiziunilor s-au tot mutat de la un cablist la altul în funcție de cine transmitea meciurile Ligii - și după ce că ați nenorocit fotbalul prin modul în care îl prezentați, mai vreți alți bani ? Ia faceți o încercare și nu mai transmiteți meciurile Ligii I și vedeți cu câți abonați rămâneți... Poate ar fi chiar bine, că se vor juca partidele la ore decente, toate odată duminica, și așa se va reîntoarce lumea pe stadioane. La un preț minim de 20 lei biletul cu o medie de 15000 spectatori, un club scoate cam 1,2 milioane de euro pe sezon. Dacă mai găsește și sponsori care să dea 1 milion pe sezon, adună cam cat dați voi... Cine pierde ? Parcă văd că Digi face iar ca acum vreo 3 ani, când a încercat să nu mai transmită Liga I și a pierdut vreun milion de abonați...după care nu știa cum să facă să reintre pe piață. Ar fi chiar interesant să nu se mai televizeze meciurile.

Stefan (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 0:31

Sunt de acord sa platesc pentru Liga 1 insa in schimb nu vreau sa-l mai vad pe Becali la telefon dupa meciuri sau alti conducatori de club, vreau doar fotbal, nu circ!! E ok asa ?

Petre rasputin (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 0:34

Pai stop ce?!oferiți un produs foarte slab calitativ și vreți să-l și taxați in plus...ar trebui sa primim noi telespectatorii un bonus fiindcă de multe ori abia rezistam sa vedem un meci de Liga 1 fara sa ațipim...o competiție prăfuită,in moarte clinica...chiar sunteți culmea tupeului..va faceți că nu vedeți ceva evident.

Cosmin (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 1:28

Daca nu vreau sa platesc pentru a vedea Liga 1, nu inseamna ca sunt adeptul "mocaciunii". Platesc in plus pentru Premier League(pentru a putea vedea meciurile de duminica online, fiind abonat la la Digi, iar meciurile pe Telekom), as plati in plus pentru Serie A, La Liga etc..Dar de ce as vrea sa platesc pentru Liga 1? Ce ne ofera Liga 1, incat sa ne faca sa acceptam sistemul pay-per-view? Nu cred ca ar trebui sa ne etichetati, doar pentru ca nu vrem sa platim in plus pentru ceva care nu ne ofera mai nimic.

Cristian (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 4:59

Intentionat uiti sa precizezi ca nu exista calitate in Liga 1. Este o *** de fotbal cu jucatori cu mentalitate manelista. Patroni ciobani si parveniti. Cine sa plateasca pentru *** asta? Pay per ***? Niciodata

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Carol_K (146 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 6:04

Comparatia cu Premier League e total nefericita. Creaza frustrari, asteptari mai mari din partea cluburilor, "tot fotbal joaca si aia"... Acolo e un alt film, fotbalul lor produce audienta pe tot globul, vand publicitate, tribunele sunt neincapatoare, spectacolul este mereu respectat, fotbalul este pe primul loc, (nu mahalaua facuta de vreun patron slobod la gura). De aia! Sincer, fotbalul actual de la noi nu merita nici cat primeste acum. Poate ca jumatate ar merita, sa nu moara de tot, dar nu mai mult. Nici nu merita televizat, sunt partide in care nu se intampla chiar nimic, spectacolul e in tribune une auzi niste trivialitati um rar ti-e dat. Asta e fotbalul de la noi. Cum sa-l compari cu ce este afara. Singurul lucru care tine in viata aceasta competitie ametita este daca se va gasi o echipa care sa incurce FCSB-ul, foarte multi vor sa o faca, de aia ei produc audiente, aduna o parte a suporterilor lor plus o si mai mare parte al celor care nu-l vor pe Becali campion. Este singurul punct de interes intr-o mare de plictis si resemnare.

Vlad (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 8:28

Mda, jurnalist pe masura campionatul intern. Nu prea inteleg de unde ai inteles dumneata ca vrem mocaciuni. Cei ce au raspuns sondajului au spus ca nu vor sa plateasca pentru Liga 1. Si eu la fel, nu ma uit deloc, desi platesc in plus pentru Look Sport. Nu vrem deloc meciurile, nici cu bani, nici gratis. In rest, ramai acelasi frustrat, gazetar mediocru...

Marius (4 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 8:48

D-nule Geambasu va dau o veste "proasta"... Un meci de ex...chiajna-sepsi...valoreaza 120000 de " coco"!?????sintem dusi toti cu capu'!!!!o rusine aceasta liga de la noi...tie si scirba sa te uiti...ne-au alungat si de pe stadioane faimosii presedinti de la federatie...liga...sint pro televiziuni!fotbal mediocru...jucatori tatuati si umflati de presa...jenant!si apropo astept revenirea rapidului...craiovei(nu asta de azi!)fc arges...incredibil ce fotbal avem!da da da sint giulestean si sa vazut ce emulatie se poate face prin ligile inferioare!!!!astea sint echipe care merita sa plateasca o tv....restul e smenarie dimboviteana!!!!

Cristian B. (2 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 10:26

Cum sa platesc pentru meciuri slabe, de multe ori trucate, fotbalisti mediocri si comportament golanesc din partea oamenilor din fotbal? Este ca si cum dl. Geambasu ar veni la serviciu numai martea si vinerea, timp in care ar furniza doua articole agramate care nu intereseaza pe nimeni si ar avea pretentii de salariu ca afara. Hai, pe bune? Ca sa ma uit la porcariile alea numite meciuri, cluburile ar trebui sa ma plateasca pe mine, pentru timpul irosit din viata. Si inca ceva: onestitatea si comportamentul civilizat nu costa bani.

Urod (270 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 13:31

Ai dreptate doar partial... Mocangeala este in firea unei anumite parti ale populatiei.... Stii tu la cine ma refer... Problema este ca aproape nimic din ceea ce se intampla in televiziuni nu este pregatit pentru sistemul per pay view... Adica iti inchipui ca in acest sistem, de exemplu, se mai uita cineva la Mircea Badea si Gadea...?!!!!... Doar daca da ordin Dragnea sa plătească Partidul pentru ei.... Așa ca, acest sistem este periculos inclusiv cu fotbalul...

pain (2 comentarii)  •  21 ianuarie 2019, 18:56

Poate cel mai neispirat articol scris de un "vreasafieoccidentaldanustiecum" pai de fiecare data cand a fost licitatia pt drepturi tv a scris articole de genu asta ca nu platim si suntem mocangisti pai suntem multi care platim cablu si toate serviciile pe care multi nu avem timp sa le folosim, cum au mai scris altii: voi presa platiti sa va uitati la meciuri? voi platiti bilet la stadion? primiti tot moca la fel cum primiti pe sub masa sa scrieti articole la comanda de oameni din fotbal sau alti "sponsori" i-a sa se bage putin DNA la voi ca sunteti ca manlelstii care nu platesc impozite pe "fara numar"-ul, nici nu m-ar mira sa vad jumatate din voi la puscarie

Comentează