Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

62% vor, 38% nu vor

Vorbim despre subiectul care divizează cetăţenii Bucureştiului, salariul Cristinei Neagu. Curăţenia oraşului, transportul în comun şi drumurile sunt probleme de ordinul trecutului

Permalink to 62% vor, 38% nu vor
marți, 26 februarie 2019, 5:07

Site-ul gsp.ro şi-a întrebat cititorii dacă ar fi de acord cu o mărire de salariu pentru vedeta CSM-ului, Cristina Neagu. Sau dimpotrivă, cu o menţinere a celui actual. 62 la sută dintre aceştia au răspuns că da şi doar 38 la sută au considerat că este greşit ca Primăria Generală a Bucureştiului să suporte o renegociere superioară a actualului contract.

Oportunism politic
Comunicatul de acum câteva zile al Primăriei Generale a Capitalei era o mostră de oportunism politic. Ni se spunea acolo că Primăria moare de grija cetăţeanului, a contribuabilului. Nu chiar cu cuvintele acestea, dar pe aproape. Prin urmare, mai aflam de acolo, din textul emis sub tutela gospodarului şef al Bucureştiului, că handbalistei Cristina Neagu i s-a înaintat o propunere de prelungire a contractului, sugerându-se că termenii înţelegerii rămâneau aceiaşi. În condiţiile unei diminuări semnificative a bugetului pe 2019, confortul bucureşteanului şi investiţiile în infrastructură nu trebuie totuşi să sufere, ni se mai aduce acolo la cunoştinţă.

Primarul bun politician
Revoltei unui bun prieten i-am replicat cu observaţia că respectivul comunicat este scris corect româneşte. Măcar atât, i-am zis, dacă tot avem o doamnă primar fostă ziaristă. Sau şi viitoare, cine ştie? N-a gustat gluma amicul şi a continuat să îşi exprime nemulţumirea. În mod evident, prietenul meu şi cu mine nu aparţinem eşantionului majoritar. Acel 62% care vrea un salariu mai mare pentru Cristina.

Între timp, primarul general Gabriela Firea şi-a exprimat în direct opinia printr-o intervenţie la Digi Sport Special. Confirmând conţinutul comunicatului şi nuanţându-l. Faptul că a acceptat să dialogheze în direct pe un subiect atât de sensibil nu o califică pe doamna Firea drept un primar mai bun. Dar dovedeşte că este un bun politician. Unul care nu trebuie subestimat.

Între „Da” şi „Nu”
Discuţia despre finananţarea CSM-ului şi a vedetelor sale este complicată şi aproape fără ieşire. Nu există neutri în această speţă, că dezbatere ar fi prea mult să o numim. Să remarcăm încă o dată că dintre cei 35.000 de respondenţi ai sondajului de pe gsp.ro 62% au răspuns da, sunt de acord ca Neagu să primească un salariu mai mare din bani publici. Căci întrebarea aşa suna. „Merită Neagu 30.000 de euro din bani publici?”, iar variantele de răspuns erau „Da, poate chiar şi mai mult” sau „Nu, salariul actual este suficient de bun”.

Mulţi, foarte mulţi
35.000 de oameni sunt un eşantion reprezentiv? Mai mult decât reprezentativ, ca să zicem aşa, din moment ce exit-poll-urile la alegeri se bazează pe maximum 1.000-2.000 de persoane. Sunt aceşti cetăţeni iubitori de sport mai mari decât noi? Posibil. În orice caz, ei sunt cei care au aceeaşi părere cu Hagi, cel care ne desfide atunci când află că ne cârcotim să-i oferim 200.000-300.000 de euro pe an Cristinei. Un mizilic pentru Messi al handbalului.

Sunt aceşti peste 21.000 de oameni care doresc bani mai mulţi pentru Neagu mulţumiţi şi de felul în care arată oraşul lor? Presupunând că majoritatea celor care au răspuns chiar sunt bucureşteni. Transportul în comun, starea drumurilor, curăţenia, funcţionarea RADET-ului? Probabil că da. Deci, avem o problemă. Gabriela Firea este primăriţa noastră, a celorlalţi?

Comentarii (89)Adaugă comentariu

Adrian Petcu (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:16

Salut! Cum ai ajuns la concluzia că toți cei 62% pro măririi sunt din București . Altfel subiectul nu exista in acest editorial.

Vlad (26 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:22

Ai curaj să întrebi cititorii dacă te mai vor la gsp.ro? Tu, Buzărin, 1/2, frezatul ăla din America și chiar Nea Ovidiu, aveți curajul ăsta?

Cristian (12 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:32

O manipulare de 2 lei. Subiectul ar trebui sa fie: trebuie sustinut sportul profesionist din bani publici? Aia ar fi o intrebare deontologica. Si eu as inclina spre nu! dar na! nu e dupa mine, e dupa lege! si e legal fir-ar al focului... na. ce sa-i faci. Dar daca merita Cristina Neagu 30.000 de euro sa joace la CSM Bucuresti, cu siguranta merita. nici nu incape indoiala. De unde e fiantat CSMul, aici e alta poveste. Dar momentan este 100% legal, schimbati legea daca nu va convine, nu mai aruncati cu *** in Cristina Neagu, a carei singura vina este ca a luat de 2 ori balonul de aur!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Crețan C (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:32

Nu cred că eșantionul e reprezentativ pt București, ci pentru iubitorii GSP. E ca și cum ai întreba membrii unui partid dacă le place partidul lor, iese DA, cu 68% și ai pretenția că asta e intenția de vot a românilor.

Andrei F (698 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:34

Intre alb si negru...Asa este si pozitionarea presei in astfel de subiecte...Recent l-ati evidentiat pe ,,Manolas,,primar de frunte si el in Romania dar de alt gen!De ce alt gen?Pentru ca pentru el va ,,stricati,,docmele!Inainte ni se spunea in GSP ca un primar nu trebuie sa se alature succesului unui sportiv!La Firea s-a stabilit dogma dar la Boc s-a uitat...Boc finanteaza si el sportul din Cluj-eu am avut curiozitatea si m-am informat-Boc a fost prezent si la intalnirile sportive de la Cluj si in plus il si evidentiati ca Tobosar Sef...In plus ...cand Basescu angaja mari sportivi ai tarii la firmele de stat din domeniul transporturilor nu a deranjat ...Cand Statul finanteaza stadioanele unor cluburi semiprivate gen Dinamo-Rapid nu va deranjeaza ...dar ce rau sunt stadioanele din Teleorman sau din Craiova!Cand CFR obtine politic-m-am informat-concesionarea stadionului nu va deranjeaza....Rapidul tot din acelasi departament nu a reusit dar...nu va deranjeaza!Cand doar unii patroni de cluburi ajung la Cotroceni nu va deranjeaza...Dumneavoastra sigur nu locuiti nici pe strada neasfaltata si nici nu folositi WC-ul din fundul curtii...Cand Neagu sau Halep reusesc sunt si ale dv. .Cand nu ,sunt doar subiecte...

Tudor (10 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:35

De 30 de ani asteptam progrese in infrastructura capitalei fara succes, vor mai trece probabil alti 30 de ani timp in care banii se vor duce pe apa sambetei inclusiv in conturile celor care dispun de ei. Intrebarea mea este : sutele de milioane de euro dirijati catre investitia Preafericitului nu afecteaza bugetul capitalei? Domnule ziarist, constat ca asemeni multora, te zgarcesti la tarate. Avem putine perle cu care sa ne mandrim si le estompam. Cu cine vreti sa iesiti in fata? Cu Veorica, Nicolicea, Codrin, Valcov, Dragnea, cu sleahta lor de hoti si mincinosi? Angajeaza-te la Antena3!

Cozmin (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:37

Transportul in comun , starea drumurilor , curatenia, functionarea RADET-ului, etc etc tot la fel vor fi, indiferent de primar, asta e o problema veche. Cu sau fara salariul Cristinei, nu se va schimba nimic. Macar stim un lucru cert, unde se duc banii astia. Spre deosebire de alti bani, care se duc nu-se-stie-unde si de facut tot nu se face nimic. Oricum sunt bani alocati pentru sport, asa ca doamna Firea ar trebui sa rezolve problema asta. Cand o scoate pe Neagu la inaintare e bine, cand e de platit ceva , nu e bine. Eu personal nu sunt fan Cristina Neagu , dar daca se doreste o echipa sa se bata cu marile forte ale Europei , fara ea nu se poate. Daca nu, ramanem focusati pe Liga Florilor si la vara cald.

Adrian (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:40

Domnule Geambasu, mai studiati statisticã si teoria sondajelor! Un esantion nu se determinã numai cantitativ si al dvs, chiar dacã e mare, 35000, NU inseamnã cã este reprezentativ pentru Bucuresti! Chiar pot afirma cu o siguranțã de 99,99% cã NU este, întrucât el nu respectã structura orasului dupã niciun criteriu socio-demografic (sex, vârstã, cartier, studii, ocupație etc). Aşa cã mai uşor cu pianul pe scãri ...

adi_stelistul (454 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:41

In primul rand consider ca cererea Cristinei e excesiva. Din simplul motiv ca probabil nu exista o oferta mai buna. Trecand peste asta, discutia despre banii Cristinei care ar bloca proiecte edilitare (cam asta sugereaza aducerea in discutie in acelasi context a celor doua aspecte complet diferite) mi se pare incorecta. N-au legatura. Daca admitem ca primaria poate finanta institutii de cultura unde angajatii sunt niste profesionisti, de ce nu am admite ca poate finanta si institutii sportive? De ce "mens sana" ar fi mai importanta decat "corpore sano"? Prezenta unui mare actor pe scena nu aduce niciun beneficiu direct orasului sau locuitorilor sai. Dar aduce bunastare spirituala si poate crea anumita emulatie, nu? Adica daca ni se pare normal ca prin fonduri de la buget sa fie sponsorizat un concert al Angelei Gheorghiu, de pilda, cea mai buna soprana a lumii, de ce n-am sponsoriza prezenta pe teren IN ROMANIA a celei mai bune handbaliste a lumii, care e romanca? Daca nimeni n-ar protesta in cazul in care s-ar gasi bani pentru aducerea in tara a lui Ion Marin, unul dintre cei mai importanti dirijori ai lumii, sau macar a unui tanar dirijor promitator ca Gabriel Bebeselea (sunt aproape convins ca nimeni n-ar protesta), de ce atatea discutii despre proiectul celor de la CSM de aducere sub acelasi tricou a celor mai bune handbaliste romane? Nu stiu, poate gresesc, dar mie situatiile mi se par destul de comparabile. Evident, nu sugerez in vreun fel ca sponsorizarea evenimentelor si institutiilor culturale ar putea fi pusa sub semnul intrebarii. Nu, as vota cu doua maini in favoarea ei. Vreau doar sa spun ca si sportul merita un tratament similar.

a dica (129 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:44

Si cu banii pe care i-ar da Cristinei Neagu sa joace cu "primaria capitalei" pe tricou s-ar rezolva problemele Bucurestiului enumerate, domnule Geambasu? Ma indoiesc. Si daca n-o sa-i dea cat trebuie, nu-i bai! Pleaca fata la Gyor sa joace cu Audi pe tricou. Nu-i nicio suparare, nu-i asa? Si noi tot in gropi o sa dam. Nu de prosti (asa zice proverbul), de vigilenti...

ggg (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:45

Daca vrei sa pastrezi dezbaterea intr-o zona a limbajului elegant dar ipocrit (tocmai prin aceasta eleganta) atunci da, rationamentul din acest articol si intrebarea finala devin legitime si interesante. Dar totul ramane o gaselnita literara. Daca vrei adevarul esti obligat sa mai inserezi o intrebare in rationament pe langa acelea care se refera la reprezentativitate si dragostea fata de sport a respondentilor. E o intrebare simpla. Cei care doresc ca salariul handbalistei sa fie platit din bani publici sunt prosti sau nu? Fa si acesti pasi logici in articol si vezi ce iese...

Chris (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:49

Salariul ar trebui sa fie 0. ZERO. Cluburile asste sunt "sifoane" pentru banii publici. Nu avem wc-uri civilizate, scoli ca-n Evul Mediu, si lista e nesfarsita... Si sa revenim: SIFOANE ! Peste tot, nu numai la Bucuresti.

vasim (86 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:50

Pai sondajul nu e relevant! Doar cei care sunt interesati de sport au votat! Normal ca cei care sunt interesati de sport sunt majoritatea aprox 60% de acord cu sustinerea din banii publici ai sportului si al echipelor primariei! Totusi faptul ca 40% dintre cei interesati de sport au respins idea mi se pare relevant! Daca ati fi facut acest sondaj si pe alte site-uri cu sigurantza ca numarul celor ce resping idea aceasta ar fi fost mult mai mare! Voi sunteti manipulatori de opinie si doar stiti asta, sa nu imi spuneti ca nu stiati dinainte ca sondajul realizat pe site-ul unei reviste de sport nu e edificator pentru intreaga societate ?

clord (22 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:51

Daca tot bugetul capitalei mergea pe sport, era o problema! Nu cunosc cifrele, peobabil un procent de maxim 3-5% este alocat spre CSM si ramurile lui! Eu cred ca de restul de 95-97% ar trebui sa-si faca probleme cetateanul!! Mai repede cred ca salariul Cristinei Neagu e campanie electorala! Pentru unii aflati la putere si pentru ceilalti ce aspira la ea! Concret, mi-as dori o emulatie la nivel de oameni educati si cu bun simt, sa cotizam noi diferenta pentru Neagu! Din banii nostri! Nu din banii tuturor si ai nimanui cheltuiti pe panselute si borduri! 30.000 de bucureteni ce su votat da inseamna undeva la 30 de centi pe luna! Adica 15 lei pe an! Despre asta este vorba!

codin (4 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:52

Nu e destul de clar ce vrei sa ne spui? Ca de altfel in toate aparitiile tale. Poate cei ce nu doresc o marire a salariului se gandesc ca totusi primaria trebuie sa rezolve niste probleme mult mai mari, de exemplu cu un salariu al Cristinei primaria ar putea sa astupe gropile de pe strada mea. Daca totusi a inceput sa ne placa handbalul de citiva ani, dupa o pauza de zeci de ani, hai sa ajutam echipa primariei, echipa noastra de fapt si sa marim impozitele si taxele. De ce nu ai sarit domnule Geambasu si in apararea doctorilor care au gasit salarii mai mari in strainatate si au preferat sa joace la acele echipe cu bani multi. De ce dumneata nu ai o pozitie fata de marimea salariului pe care il iei, poate nu esti multumit sau de ce nu vorbesti de pensia mea. Referitor la salariul tau probabil ca esti super multumit , este direct corespunzator cu prestatia.

Catalin (13 comentarii)  •  26 februarie 2019, 17:54

Finalul acestei postari este putin falsa. Un ziarist de talia dvs stie foarte bine ca nu se fac sosele, sisteme centralizate pentru coordonarea traficului, autobuze, sa se plateasca salubritatea sau termoficarea cu 300.000 de euro pe care primaria ii da Cristinei Neagu (cea mai buna jucatoare din lume). Daca vorbim de intregul buget al CSM-ului, atunci este o alta discutie. De ce PMB s-a bagat in sportul profesionist la mai multe discipline in loc sa ofere conditii copiilor sa se indrepte spre sport prin construirea de terenuri de sport si competitii de amatori, este cu adevarat o problema. Ai dreptate cand spui ca este o masura socialista si aducatoare de voturi aducerea unor vedete la o echipa finantata de PMB din pixul lui Firea, cand putea foarte bine sa construiasca acea sala polivalenta, multi-functionala de care capitala si Romania au nevoie, acolo unde pot avea loc cupele pe diverse discipline pentru licee si facultati, pe langa competitiile profesioniste. Acele competitii intre licee aduceau 3-4000 de liceeni in tribunele salii Polivalente din Tineretului prin 2003. Trecand peste faptul ca primaria Bucuresti nu mai face ce trebuie de multi ani in ceea ce priveste sportul, bucuresteanul doreste ca daca tot se duc acei bani pe apa sambetei pentru ca sunt alocati CSM-ului, sa avem macar mandria ca aceasta jucatoare joaca si este cea mai buna, in orasul nostru.

RebelU (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:05

hartie de impachetat puneti voi asterixurile! harti asta e citita de disperatii dupa sport nu si de restul cetatenilor bucuresteni sau din alta parte.. plus ca nu toti cei care au participat la sondaj sunt din Bucuresti(am votat si eu din Cluj impotriva maririi salariului(de fapt i-as da minimul pe economie ca oricum nationala e muci cu ea in frunte))..sa faci un articol pe baza unui asemenea "sondaj" e cretineala curata. nici nu ma obosesc sa il citesc

ManX (83 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:07

Pâna sa puna Cristina Neagu asfalt, sa dea cu matura pe trotuare-n Bucuresti si sa plateasca abonamentele de taxi ale bucurestenilor, sper sa deveniti voi ziaristi si sa nu mai mâncati doar stavrid la conserva. Ziaristi nu o sa deveniti niciodata, nici macar ziaristii lui peste prajit. Am un mare respect pentru Catalin Tolontan, dar a venit si el cu un asemenea articol cu ceva timp în urma. Ne plângem ca nu avem sportivi campioni si echipe, din toate sporturile, care sa aduca medalii pentru România. Sa mergem si noi la campionate mondiale sau olimpiade. Sa ne mai bucuram si noi si sa avem cu ce sa ne mai mândrim. Cristina Neagu aduce la salile de sport, pe lânga miile de suporteri, sute de fete care viseaza sa ajunga la nivelul ei si chiar sa o depaseasca. Poate macar o sala de sport se poate construi datorita ei si fetelor de la echipa nationala de handbal. Dea lungul timpului, gladiatorii, artistii, conducatorii au avut privilegii. Nu vrem si nu ne place ca se construiesc asa multe biserici în România(adevarat ca cele mai multe fara rost, de prost gust,fara valoare religioasa sau artistica, construite doar sa-si faca popa casa) Catedrala Neamului, dar suntem extaziati când mergem în Italia si vedem ce s-a construit cu secole-n urma. Cam asta este diferenta între noi si ei. Secole, arta, economie, sport. Nu s-au facut nici ele fara ca artistii sa fie favorizati. Bine ca are Alibec sanse mari sa fie coleg cu Ali Budescu si prinda un transfer senzational(am scris traditional, fara sa-mi dau seama :) ) si sa-l aiba iar pe Al Shumibab hantrenor la Al Chebab. Poate o sa o plateasca Gigi Becali ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Florin (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:10

Primul scandal a fost ca sint prea multe straine platite din banii publici. Acum ca Neagu vrea bani. Pai vrea, mai are un pic si e gata cariera. Care se putea incheia in urma accidentarii pentru Romania. E simplu. O vrei, platesti. Cit platesti? Cit negociezi cu ea. Daca ar fi fotbalisti de 2 lei, un Alibec sa zicem, ar fi corect un contract la acelasi nivel? Unii ar zice ca da. Eu zic ca nu. Pentru ca da, Neagu e Mesi din handbalul feminin

Vlad (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:12

Tu ești ăla care aplaudai cu toată puterea investiile guvernului maghiar la sepsi și echipa din miercurea Ciuc. Dar când vine vorba de csm, firea e nasoala dacă da bani pt sport. Multă ipocrizie....

F31M (52 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:24

Cand traiesti acolo zi de zi, esti obisnuit, nu observi degradarea continua in slow motion. Insa daca ati vizita Bucurestiul o data la 2-3 ani, ati ramane cu un gust tot mai amar de fiecare data. Nu mai este Bucurestiul de acum 20-25 de ani, in afara de cateva constructii noi pe ici pe colo, este intr-o continua si acuta stare de degradare. Mii si mii de blocuri intr-o stare jalnica, multe ruine, baraci, ghetouri pur si simplu. Trotuare rupte, noroi peste tot, gunoaie, masini parcate una peste alta si inca una deasupra lor, garduri cazute, albia Dambovitei intr-o stare deplorabila, tramvaie PREISTORICE care ar fi trebuit de mult reciclate, centura aia vai de mama ei despre care un strain se intreaba ..serios, asta e centura capitalei voastre? Nu mai putem spune in nici un caz ca Bucurestiul ar fi un oras frumos, nici macar dragut, doar trist. Dar hey, aveti Cristina Neagu! Nu zice nimeni ca nu merita salariu bun, dar sa-l ia din alta parte nu din banii ce trebuiesc investiti in infrastructura orasului.

Baimareanul vesel (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:47

Sa plece domnule.M-am saturat de aceasta clona *** care face doar rau handbalului romanesc.Neagu daca are valoare sa plece afara sa nu mai stea ca *** pe banii publici.Sa vedem daca are valoare sa joace la una din echipele de prima mana ca Gyor sau Rostov sau doar gura e de ea.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Baimareanul vesel (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 18:58

*** ***,*** ***!Asta e mesajul scurt si la obiect pe care il transmitem noi cei din nordul tarii celor din sud in special bucurestenilor..Nu suntem iuti la manie dar cand vedem atata hotie la voi *** ne ia de jos.Sunteti prea corupti, prea delasatori prea smecheri si veniti aici mereu sa ne furati.Nu vrem sa mai avem de a face cu voi.Abia astept sa nu mai depindem voi sa fim liberi. Traiasca Ardealul Liber si Independent. ***

adrian (22 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:04

”Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri”. Este vorba despre un câștigător al premiului Pulitzer? Despre un român care a adus plus valoare plaiurilor mioritice, care a dus faima acestei țări? Nu este vorba de un ziarist al cărui prieten îi este șef de trust și mentor...A mai avea unul dar ăla lucrează acum la FRF...

BogdanD (4 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:07

sunteti penibili dle ziarist!!! Exista sporturi care nu pot produce profit! Daca nu ar fi ajutate din banii primariilor, echipele din handbalul romanesc ar sucomba!! Banii unei urbe se cheltuie conform unui buget. La sport se duce, un mic procent, conform unor legi! Nu va opreste nimeni sa mergeti sa candidati si sa promiteti ca nu mai bagati bani in sport! La bugetul unui oras contribuie toti, nu numai unii. Poate ca eu nu vreau bani la transporturi, zic ca imi e suficient sa ma deplasez cu masina personala! dar aia nu inseamna ca arunc cu laturi in primarii care baga banii acolo! In plus, de fapt cei mai buni bani au fost sifonati cu ajutorul privatilor!!! Acolo defapt era buba. Acolo era borcanul cu miere. Primariile plateau utilitatile, puneuau la dispozitiile salile, asigurau ordinea etc, ca sa vina patronul care chipurile platea salariile si incasa toate veniturile echipei!!! In plus nici nu justifica banii pe care ii primea de la primarii, de cele mai multe ori! Nu mai zic ca toate contractele erau umflate, si in realitate multi sportivi nu primeau nici 50% din banii care erau scazuti din gestiunea clubului, ca si plati cu salariile!!! Dvs ca ziarist sportiv ar trebui sa va bucurati de orice ban care ajunge la un club sportiv, nu conteaza de unde vine, de la primarie, de la papa de la roma, sau de la un patron privat!!!! Pentru ca dvs. din presa sportiva, tocmai aia faceti, vindeti sport, traiti din sport, nimic nu poate fi mai *** in comparatie cu atitudinea dvs vis-a-vis de acest subiect!!!! E nevoie ca privatii sa ingroape tot in tara asta, in timp ce noi primim lectii de la toti deontologii din presa care lucrezxa la trusturii cu datorii de zeci de milioane de lei la bugetul statului!!! nu exista nici un trust de presa care sa raporteze profit!!! Care e problema daca o primarie poate sa transforme un club de handbal intr-o afacere de succes???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosmo (70 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:10

Întrebarea e pusa în mod tendențios, pompieristic, tipic jurnalismului romanesc. Nu căți bani publici merita sa primească Cristina Neagu e important, ci căți bani publici merita sa primească Csm București. Dar asta e problema miticilor, e aiurea sa ne băgăm toți în seama, pt ca fiecare cu aia ma-sii.

george dumitru (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:14

domnule geambasu......pe noi nu ne a intrebat nimeni ca si locuitori ai bucurestiului daca vrem sa avem echipa de handbal si de nu mai stiu eu ce...sunt atatea lucruri mai bune si mai prioritare de facut in bucuresti....nu sunt scoli am un baiat care merge la o gradinita din alt cartier din cauza ca nu este una in cartier la mine ....daca ar fi fost un club privat ...da...foarte bine dar asa cand sunt bani publici....nu i se pare normal ca sa se dea asa de mari salarii....acumk sa revenim la hagi.....daca vrea sa o ia el la el la ECHIPA PE UN STAT DE PLATA SI SA I DEA CEL MAI MARE SALARIU....dar asa din bani publici chiar este greu....el de ce da salarii de cateva mii de euro....ptr ca nu isi perminete asa si primaria are un buget in care trebuie sa se incadreze asa ca domnule hagi lasa ipocrizia deoparte si fa performanta cu echipa ta ptr ca de laudat vad ca te lauda toata lumea ca ai facut ca ai dres dar in cupele europene echipa ta nu a facut nimic...iar jucatorii tai pe care nu pe toti i ai crescut tu asa cum te lauda lumea sunt mai mult decat mediocrii si pe unde i ai trim is nu au facut fata si s au intors

Cosmo (70 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:18

@Andrei F, știam demult ca sunteți extrem de inteligent, dar când ați dat-o pe aia despre Boc, ca v-ați informat și ați aflat ca participa la evenimente sportive ca toboșar, m-ati impresionat maxim. Dacă mai dați și ceva *** și ***, sunteți o valoare de neprețuit în ograda oierului jiji, mpascota ***. Respect! :))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Radu Mircea Belean (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:20

Pe mine ma deranjeaza ca CSM face concurenta neloiala echipei mele de suflet.In rest nu ma intereseaza salariul lui Neagu.Daca vrea poate sa ramana sau sa plece mi-e indiferent.Eu personal nu i-as mari salariu.

Cornel (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:21

Daca era vb de marirea salariilor hotilor din primarie , imediat se vota cu DA

Cristian (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:29

Cristina Neagu este cea mai mare jucatoare de handbal si trebuie sa joace in cel mai puternic campionat din lume la una din cele mai mari echipe de handbal. Nimeni nu ii pretinde lui Ronaldo sa joace la Funchal, primariei din Rosario sa ii ofere lui Messi un contract iar Atlético Mogi das Cruzes nu s-a transformat in clubul primariei din Cruzes ca sa ii ofere lui Neymar un contract. Cea mai buna jucatoare din lume trebuie sa joace in cel mai puternic campionat din lume.

scorilo (34 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:34

Categoric, primăriile trebuie să investească în sport. În cel de masă, însă. Așa cum am văzut că a făcut Boc la Cluj, în cartierul Gheorgheni, unde a construit o bază sportivă( cu acces gratuit) de toată frumusețea! Națiunea se însănătoșește făcând mișcare, nu urmărind la TV, cu berea alături, nu știu ce meciuri ale nu știu cărei super-campioane. Da, prezența performanței în oraș reprezintă un criteriu întru atragerea omului către sport. Dar un imbold și mai mai mare îl primește de la vecinătatea unei baze sportive care să-i permită să-l practice. Ca atare, votez împotrivă!

r (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:39

D-le jurnalist box-to-box de sport, ar trebui ca d-voastră să țineți în primul rând cu sportul....Dezinformația este dată de faptul că amestecați drumurile, cu spitalele și sportul. Sunt bugete separate, cel pentru sport fiind în cuantum de 1% din cel total. E mult d-le ziarist de sport 1% pentru sport ? Că banii sunt cheltuiți aiurea este o altă discuție. Salariul Cristinei ar putea fi plătit din salariile celor 2 brazilieni Texteira și Pozzer de la masculin. Cine sunt cei doi, probabil nici d-voastră nici cititorii nu știu. Mai trist este că nu înțelegeți că Neagu Cristina este un simbol național. Și ar putea juca pe acești bani la Gyor in culorile roșu,alb,verde, că e handbalistă profesionistă. Cam asta merităm noi - să o ia pe urmele lui Spiridon, Astafei . Atunci am prețui-o mai mult și am fi mai atenți la ce spunem.

Geo (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:40

Dar cand s-au dat bani cu nemiluita la catedrala, atunci nu au fost tot din bugetul capitalei? Nici ortodox nu sunt ca sa ma încălzească cu ceva...

Gary (51 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:44

Azi s-a anuntat falimentul echipei Larvik! Care Larvik? Leaganul,pepiniera,brandul,cu care Norvegia a devenit No1.in secolul XXI (handbal feminin). Norvegia e o tara FERICITA !! Nu la maniera Las Vegas/Monte Carlo. >90% din"patura medie"o duc bine,sunt senini si multumiti! Acolo falimentul,chiar daca e dureros,nu e perceput apocaliptic. "The sun also rises"! De ce dramatizam soarta CSM,FCSB,Dinamo... Toate au inceput si SFARSIT. Neagu va avea salariul pe care si-l negociaza. Daca spun ca merita 1milion/an,are vreo relevanta? Vrem Oscarul? Se plateste! Nu cele mai valoroase creatii se umplu de glorie,ci cele mai scumpe. Vrem Oscarul in sport? Platim. Asa face Realul,PSG,Lakers...chiar si patinajul artistic ori sahul. Dilema e falsa,sofisticata,politizata si desigur avida de rating. Atat am avut de spus. %

Andrei F (698 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:47

@Cosmo (68 comentarii) • 26 februarie 2019, 19:18 Asta este felul dv. de a va manifesta.....Subliniez in cazul tau....bucurestenii au fost intrebati si despre stadionul Dinamo?!?!De ce merita un club semiprivatizat un stadion nou?

LCK (2 comentarii)  •  26 februarie 2019, 19:57

Bă, Geambaşule, bă...atât şi nimic mai mult!!!

Nica fără frica (138 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:01

Sondajul nu e concludent atâta timp cât nu și-au exprimat părerea numai bucureștenii. Oricine poate accesa gsp online și a putut da cu părerea. Ideea e că primăriile nu ar trebui să poată patrona vreo echipă în niciun domeniu sportiv. Când în spitale se moare cu zile când drumurile sunt vai de ele școlile la fel primăriile în loc să rezolve problemele contribuabilului ei aruncă bani pe sport. Sportul trebuie finanțat de societăți private nu din taxele coamenilor!! America are incomparabil mai mulți bani decât România dar guvernul America sau primăriile nu patronează nicio echipă profesionistă în niciun domeniu sportiv. Numai la noi ca la nimeni și întotdeauna în sensul negativ!!!

Adi (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:07

Dar pentru milioanele date la catedrala pe cine *** *** a intrebat? ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mircea (120 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:15

" Sunt aceşti peste 21.000 de oameni care doresc bani mai mulţi pentru Neagu mulţumiţi şi de felul în care arată oraşul lor? " - pui problema gresit. Mai putini bani pt Cristina ar arata orasul mai bine ? Nu cred. Fara finantarea CSM-ului ar arata orasul mai bine ?? Nu cred. Cristina Neagu este unul dintre cei mai valorosi sportivi romani la ora actuala. CSM Bucuresti este una dintre cele mai valoroase echipe romanesti la ora actuala. Ceea ce ma intristeaza in atitudinea ta si a colegilor tai de la gazeta este ca criticati fara sa fiti bine informati. Eu cred ca primaria nu este singurul sponsor al echipei, dar acest lucru il omiteti voit. Este aceasta atitudine paranoica fata de politica in general ( ceea ce pe deoparte este indreptatita). Inca o chestie pe care voit nu o spuneti: exista mai multe primarii in Europa care sponsorizeaza echipe sau sportivi, Bucurestiul nu este o exceptie. Conditia este ca acest lucru sa se faca in termeni legali, in balans cu posibilitatile primariei, etc... Dar asta este altceva. Hai sa criticam pt ca nu avem altceva de facut, cam asa suna articole de genul acesta...

Mircea (120 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:25

@Geambasu: pai daca tot scriem despre finantari din banii publici, atunci de ce nu te iei de organizarea de catre Romania a meciurilor din Campionatul European de fotbal din 2020 ?? Asta nu se face ( in orice caz o parte ) din bani publici ? Daca telul tau este sa combati coruptia, fa chestia asta cel putin inteligent: sa te iei direct de finantarea unei sportive de top nu face bine, pt ca multi oameni apreciaza ceea ce Cristina Neagu face pt sportul romanesc si gandesc ca trebuie ca atare rasplatita, chiar daca aceasta rasplata vine ( o parte ) din banii publici, ceea ce mi se pare normal.

Catalin (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 20:45

Cea mai buna handbalista din lume... poate a fost in 2010 deși nici atunci nu cred ca a fost...și atunci a fost umflata...Chestia cu votul e ca la Eurovision😀. Este o sportiva foarte buna , fără discuție, care marchează 10 goluri atunci când echipa ei câștiga cu 20 in fata.. nu îmi amintesc un meci in care efectiv sa fi câștigat jocul singura in fata unui adversar de talie atunci când echipa ta șchioapătă ... ca sa nu msi zic ca astfel de prestații ar trebui sa aibă permanent...

Cris (6 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:21

@Catalin: waw, ce comentariu dezumflat. Tu suferi cumva de fobie la adresa elitei in sport ? @Geambasu: nu inteleg ce doresti sa ne transmiti cu acest articol: urechezi cumva pe cei cea au votat pentru un salariu mai mare al Cristinei ?? Te iei si de primarita fruntasa a Bucurestiului, o urechezi cumva si pe Cristina..cum de indrazneste sa ceara atat de mult ?? Sincer, habar nu am ce vrei . Cert este insa TU esti urecheat urat de tot de majoritatea cititorilor. De ce oare ? ;) Pentru ca gsp ne dovedeste zi de zi ca nu are calitate jurnalistica; inafara de cateva editoriale despre fotbal, in rest este un dezastru. Nu aveti nici un fel de continut, nici un fel de analiza, voi sunteti un ziar superficial pe care nu l-as numi al sporturilor.

Mircea (120 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:23

@Catalin: tu esti beat cand postezi perlele astea ?

pawn (106 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:29

4 miliarde de dolari pe rachetele patriot de la deveselu. 4 bilioane din banii munciti de romani. platiti deja.

Cris (6 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:35

va recomand acest articol: https://pressone.ro/crina-pintea-incercati-sa-judecati-mai-putin-va-roaga-fata-aia-de-la-tara/ Tot despre sport, alta calitate...

Ge0x (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:39

Ce idioțenie de concluzie. Dacă sunt deacord ca Neagu sa ia 300.000 de euro pe an, asta înseamnă că sunt mulțumit cum arată orașul? Nu sunt mulțumit cu multe lucruri din București, dar nu din cauza ca ia Neagu încă 100.000 de euro pe an în plus nu se face ceea ce trebuie în București.

Geo (1 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:41

Dacă Neagu merita 30.000 de euro pe luna, asta nu înseamnă că oameni sunt mulțumiti de cum arata orașul.

Daniel (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:52

Cate zeci de mii de oameni trebuie sa munceasca sa plateasca din taxele si impozitele lor salariul Cristinei ? Daca ea ar lua salariul mai mare (si asa este imens pentru milioane de oameni) ar fi o garantie a succesului echipei CSM ? Este ca iubeste mai mult Romania daca i-ar creste salariul ? Sau penrtu 2 mii de Euro in plus ar pleca in Ungaria ? Eu as trimite-o acolo si nu as mai chema-o nici la nationala !

Daniel (3 comentarii)  •  26 februarie 2019, 21:56

Apropo : Eu am dat Cristinei 40-50 de voturi sa iasa cea mai buna jucatoare a lumii ! Asa am procedat si in 2016-2017. Cat de real si de adevarat este acest top ?

Comentează