Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Nu este nebun! 

Stimaţi compatrioţi, din fericire Alexandru Tudor nu a murit, doar s-a retras din arbitraj! Aşa că nu trebuie să ne simţim datori să îi cântăm psalmi

Permalink to Nu este nebun! 
marți, 18 decembrie 2018, 4:08

Tulburător. Aproape mistic. Cine s-ar fi gândit? Arbitrajul l-a ajutat pe Alexandru Tudor să-L găsească pe Dumnezeu! Nu este impresia noastră, a mai puţin credincioşilor. Aceasta este mărturisirea lui, robul regulamentului. Aprecierea fazelor fotbalului – fault, ofsaid, aut, corner, joc nesportiv, corupţie – toate l-au condus pe omul nostru pe calea cea dreaptă. Curată revelaţie, amin!

El are umori, nu umor
Am citit cu nestinsă atenţie interviul pe care Tudor l-a acordat lui Andrei Crăiţoiu, Remus Răureanu şi Dan Udrea. Aş zice chiar cu o anumită religiozitate, ca să ne păstrăm în registrul impus de arbitrul care tocmai şi-a încheiat activitatea. Lipseşte ceva, dar asta nu din cauza colegilor mei care au reuşit să surprindă personajul în datele lui esenţiale. Alexandru Tudor nu are simţul umorului. Ciudat, pentru că umorul face bine (şi) la credinţă. Ne ajută să trecem mai uşor peste greutăţile vieţii şi să fim mai buni. Un om care ştie să zâmbească şi îi îndeamnă să zâmbească şi pe alţii este un om bun. Blând, înţelegător, inteligent. Profund uman. Tudor nu este nimic din toate astea.

Călătoria fără curbe
Ce este Alexandru Tudor? Cine este? Un om care a decis să trăiască în bula lui de credinţă. Sau ceea ce îşi închipuie el că ar fi credinţă. Este o problemă de opţiune personală, deci nu avem a comenta. Problema apare în momentul în care afli că îi ţine captivi sau îi atrage şi pe alţii în călătoria asta fără curbe, fără ocolişuri, fără îndoieli şi fără întrebări. Că Tudor este un ignorant absolut şi declarat, adică nu citeşte şi nu se uită la televizor, refuză să fie un om informat, considerând că smartphone-ul, tableta, laptop-ul şi televizorul, dar mai ales cookies-urile!!, sunt unelte diavoleşti, toate pot fi scandaloase pentru noi, cei din exterior. Sau motiv de amuzament. Sau un avertisment despre forţa perversă a bigotismului.

Înapoi în Evul Mediu!
Trist este că Tudor îşi obligă şi familia la ignoranţă. La obscurantism de Ev Mediu Timpuriu. Să le ascunzi copiilor televizorul în portbagajul maşinii de 1500 de euro (alt fariseism ieftin ca maşina însăşi!), să îţi determini nevasta să se uite pe furiş la computer, să îţi cazezi asistenţii la mănăstire înainte de meciurile pe care le arbitrezi este dovadă de orice altceva, dar nu de credinţă. În nici un caz de toleranţă creştină. Apropo, cu nişte ani în urmă, când făcea turul televiziunilor şi al redacţiilor de sport ca să fie absolvit de păcatul unui penalty dictat aiurea, presa nu era eretică? Nu mai era instrumentul lui Ucigă-L Toaca? Şi dacă am spune că unora dintre noi parada asta de cinste şi incoruptibilitate, de ascetism şi modestie materială ni se pare o gogoaşă cât Catedrala Mântuirii Neamului? Ce ni se întâmplă, vom fi afurisiţi?

Nu, Tudor nu este nebun. Îi place să joace un rol. O combinaţie periculoasă de Sfânt Gheorghe şi Torquemada cu fluier. Şi nu este cazul să ne adâncim în doctrina religioasă pentru a observa că tot (psih)analizându-l ne-am pierdut şi noi umorul.

Vom mai auzi de Alexandru Tudor. Dar nu de la Patriarhie!

Comentarii (159)Adaugă comentariu

Maxentiu (64 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 17:47

D-le Geambasu, va mira faptul ca exista astfel de oameni? Oameni care nu mai pun botul la *** pe care il serviti sub forma de "presa" si "divertisment"? Oameni care refuza sa-si expuna copiii la mediul toxic pe care l-ati creat si intretinut timp de 30 de ani? Oameni care folosesc tehnologia, in loc sa se lase folositi de ea? Sa nu va mire, sintem destul de multi. Din ce in ce mai multi. Si, paradoxal, noi si copiii nostri sintem mai pregatiti sa intimpinam provocarile viitorului decit voi, astia dependenti de gadgeturi, imbicsiti de materialism, guvernati de relativismul moral, dusi de nas de influenceri si marketeri. Noi, "obscurantisti". Voi, iluminati. Pina cind "purtatorul de lumina" o sa va taie curentul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adrian (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 17:55

Salut Cristi Am vrut sa-ti scriu citeva rinduri dupa comentariul pe marginea meciului Botosani-Steaua,dar m-am lasat pagubas pt ca nu am vrut sa ma cobor la nivelul tau de rautate si/sau intelegere a unui meci. Astazi o fac,insa doar pt a-ti sugera sa citesti de mai multe ori postul lui Cristian Niculescu.Iti doresc din suflet sarbatori fericite dar mai ales sa ajungi la momentul cind ai sa intelegi ce inseamna dragostea de Dumnezeu !

Marius (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 17:58

Dacă tu ai avut tupeul geambasule cu "g"mic să îl judeci pe Tudor eu Marius îți spun că ești un prost,***,*** e ok?

cc (30 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:01

dlivio - comentariile tale sunt de tot ***- tu te uiti in oglinda , macar asa, din cand in cand. Andrei F - hai ma omule, mai lasa-ne cu analizele de acum unul/doi ani.Te cred baiat/om destept. Stiu ca esti Fcsb-ist - dar mereu te legi de alte meciuri. Si da, Al. Tudor = arbitrul vostru de casa - arbitrul penalty. No ofence.( este bine acum?)

vlad (20 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:02

Sunt complet de acord cu articolul, omul este un credincios in cel mai urat sens al cuvantului, un fariseu arogant, critic cu tot ce este diferit, tot ce nu respecta definitia lui de credinta. Ingrozitor si profund necrestin. Ca un om care in copilarie nu a avut nici televizor si nici calculator la momentul potrivit va spun ca este un mare dezavantaj, in raport cu ceilalti copii, cu cultura generala, cu multe alte chestii. Atitudinea asta aroganta ca nu este nimic bun la televizor vine pe aceeasi filiera cu cea legata de credinta. Daca iti educi bine copiii o sa aleaga ei singuri continut de calitate in tot ce urmaresc, privandu-i de optiune nu le faci decat rau.

Grigs (6 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:02

Tudor a fost un arbitru bun...poate va fi si un conducator de arbitri bun...Ceea ce a reiesit din interviu(parerea mea) se numeste mandrie si prozelitism.Tudor e mandru de tot ceea ce face si a facut,inclusiv familiei...sa iei TV-ul familiei cu tine,cine a mai facut?!Sa obtii "linistea"unui meci,ducandu-te sa te rogi in Biserica,cui I s-a mai intamplat?!Din pacate credinta ortodoxa considera mandria,desertaciune,pacat...In interviu,Tudor repeta insistent "minunile"multe,care l-au insotit mai tot timpul carierei,iar 8-1 si 6-3 au devenit exemplificari numerologice ale "minunilor"...deci,luati aminte,daca dormiti la manastire,veti fi mai buni...asta se numeste prozelitism si este complet diferit de intimitatea,de familiaritatea credintei ortodoxe,caracterizata si prin lacasurile de cult cu dimensiuni umane,diferite de majestatea strivitoare a catedralelor catolice(Catedrala Neamului-e ambitia unui preot cu geniu,de aceea nebun)...Tudor si Becali apostoli ai credintei seaman mult prin mandrie si prozelitismul afisat...si,in fond,sunt personaje pozitive,in acest fotbal bolnav...

comentario23 (26 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:03

Citesc si ma minunez. La comentarii ma refer. Felicitari, domnule Geambasu; cred ca am ajuns intr-un punct in care trebuie renuntat incet-incet la corectitudinea politica. Oamenii devin prea im...be...cili..

cc (30 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:04

Religie, Al. Tudor, Jiji. Totul pt. Fcsb. Amin.

Alex (15 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:04

De 30 ani indobitociti si invrajbiti poporul roman cu presa si tembeliziunea. Jurnalistii sunt doar niste lachei *** ***. Nici eu nu va mai consider formatori de opine ci doar niste *** *** *** ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Blakkumen (7 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:06

Nea geambasule, eu zic sa te uiti in oglinda, sa iti admiri mo a ca aia posaca. Ai de mine, cum ne indeamna sa zambim. :))) si mai ales "articolele" tale... ai ce zambim! Cu gura pana la urechi zambim, cand citim doar ura si atacuri la persoana. Acum te dai si la familie... ca de, tu dai bani nevestei lui Tudor, asa-i? Tu vezi-ti de familia ta. Pune-i pe toti ai tai 16 ore in fata televizorului si a calculatorului. Treaba ta. Tu vei raspunde. Nu ai nici o rusine in tine. Cunosc personal cupluri care nu permit copiilor mai mult de ora tv si calculator. Si sunt fericiti toti. Iar asta conteaza. Tu esti un nimeni, nu ai nici un drept sa judeci pe altii. Restul ti l-au spus ceilalti deja. Esti masochist cumva? :))

adrian (10 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:09

Pentru voi, oameni fără credință şi Dumnezeu, este greu să pricepeți ce înseamnă viața adevărată. Bălmăjiți câteva cuvinte englezeşti, debitați numai inepții la tv sau în presă, plezniți de îngâmfare şi nu sunteţi cspabili să înțelegeți de ce au murit 11000 de preoți şi călugări şi toată floarea intelectualitații române în gulagul comumist. Nu eşti tu în măsură să-l judeci şi să-l compătimeşti pe Al. Tudor. Tu eşti cel cate ai nevoie de minte şi compasiunea celo don jur.

Ringier, lasati-o… (3 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:11

Hai sa n-o mai dam dupa cires: ce faci dumneata, Geambasu C., in acest textulet plin de venin, e sa insulti un cetatean, care a ales sa fie crestin practicant. Pot sa-ti explic ce e aia, dar ar fi suficient sa mergi o data la liturghie si sa asculti ce zice biserica acolo. De ex. "toata viata lui Hristos sa o dam" caci El e singura cale catre mantuire (salvare). O dam dupa un show pacatos sau inainte de insula iubirii? Obiectul textului o fi ignorant in multe domenii, matale esti praf in domeniul credintei si religiei. Cand avem bun simt nu ne bagam. Apropos: nici evreii ortodocsi (Hasidim) nu folosesc calculatoare, televizoare, tablete, telefoane, nici copiii lor. Cum ar fi sa scrii matale un articol despre un arbitru ultra-ortodox din Israel? Oare ai mai lucra unde lucrezi, a doua zi? Cum era, cu 30 de arginti? Hai, cu cenzura gratuita!

Liviu (48 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:12

Tudor avea o mare calitate! El gresea NUMAI in careu! De acord cu Geambasu, Tudor joaca doar un rol pt. beneficii viitoare. E disperat de fapt sa fie in centrul atentiei, ci nu in afara. Pe teren un mare arbitru e ala care nu se vede. La Tudor, trebuia mereu sa stim ca el este actorul principal. Iesea in evidenta cu orice pret, mai mult decat jucatorii. Nu se lasa pana nu se dadea in spectacol, desi ceva talent avea. Ce cauta in trecut la televiziuni?!

Dan (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:15

Domnule Geambasu, marturisesc ca citesc deseori articolele d-stra insa, de data aceasta va rog sa ma credeti ca l-am recitit de cateva ori nevenindu-mi sa cred ca sunteti autorul...

Horea (5 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:21

Alexandru Tudor e un reper de valoare umana....batjocorind-l pe Tudor te-ai batjocorit pe tine. Tu vezi-ti de treaba ta si lasa-l pe Tudor in pace. De fapt mai bine sa ne lasi pe toti in pace cu articole acide si rautacioase in mod gratuit....asta nu e primul.ignorant s-ar putea sa fii chiar tu. Opreste-te....cel mai bine ar fi sa nu mai scri. Sanatate

florin (18 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:23

Geambasule, ***, taica! Sa-ti fie rusine

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (4 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:26

Daca nu gândește ca tine , înseamnă că nu este normal? Daca își bătea familia și o înfometa era mai normal? Nu sunt întru totul deacord cu domnul Tudor , dar este un exemplu în multe lucruri și pentru asta îl respect. De fapt de ce poate fi acuzat? De minciună? Personal nu cred pentru că nu sunt indicii. Sa l acuzii de fanatism religios? Nu iese in evidenta cu nimic fata de ortodoxia unui practicant. Atunci? Aruncam cu piatra? Judecam? Sau doar ironizăm ceva care s-ar putea sa ne depășească?

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:29

...foarte frumos articol...cine este ortodox practicant ...niciodata dar absolut niciodata nu face parada de credinta sa ...pentru mine nici Tudor ,nici Becali nu s adevarati ortodoxi practicanti...

cc (30 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:34

Blakkumen - pune-ti o fotografie sa te vedem si noi. Geambasu, spui tu are o fata.... Bine ca esti tu o floare. Cand termini de scris asa zisul articol, macar il mai citesti a doua oara - sa vezi ce prostioare scrii? Nuuuu...tu esti cu oglinda-n fata, FRUMOSULE!

Alin Averescu (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:38

Geambasule, de data asta ai dat rau de tot cu muci-n fasole!!! Sa pomenesti de Evul mediu intr-o era ( asta) in care umanitatea cunoaste cele mai teribile forme de cancer, cea mai apriga poluare, cel mai mic grad de inteligenta, intr-o era in care oamenii mor pe capete, se imbolnavesc pe capete din orice si oricand...din cauza acestei "dezvoltari" in numele progresului! Asta denota faptul ca esti o "fiinta" foarte ingusta la minte!!! Personal nu mai folosesc televizorul de 10 ani! Stau departe de wifi, ma feresc cat pot de chimicale si poluare.... Si poate cel mai important, Inca mai gandesc!!!

Cris (99 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:40

Sunt intr-un dezacord total cu articolul de fata. In primul rand, Tudor, ca oricine altcineva are dreptul sa isi traiasca viata asa cum isi doreste si sa-si creasca si educe copiii dupa propriile convingeri si principii (atat timp cat nu exista dovezi ca metodele sunt unele care sa incalce drepturile copilului la viata, constiinta, educatie etc.), fara sa fie supus oprobriului public, a fortiori prin mijloace de presa. In al doilea rand, nu rezulta defel din interviul publicat ca Tudor ar afecta educatia copiilor si ar reduce viata sa si a familiei la evul mediu. Ori aveti carente de perceptie a mesajului, ori sunteti rauvoitor si deformati voluntar mesajul transmis de catre Tudor. Mesajul transmis, astfel cum rezulta din intelesul teleologic al interviului, este acela ca nu isi ghideaza viata sa si a familiei dupa emisiunile si presa scrisa/virtuala de proasta calitate, tabloidizata si subjugata superficialitatii, materialsmului, etc. Si chiar numeste exemplificativ si relevant pt mesajul urmarit a fi transmis publicului, „stirile de la ora 5” (neexistand dubiu pt calitatea proasta a acestei emisuni). Or, este indubitabil ca cel care refuza sa isi consume timpul si energia cu astfel de programe tv si o astfel de presa (stiri bombastice, dar vadit irelevante pt educatia si cultura individului, emisiuni cu invitati si subiecte de joasa speta, precum cele organizate de catre televiziunile comerciale, sportive fara exceptie etc.), inlocuindu-le cu o viata spirituala si simpla, de joasa conditie materiala, bazata pe principii cu mult superioare celor pe care se construieste „bucla virtuala” in care traieste, din pacate, majoritatea contemporana, nu doar ca nu da dovada de ignoranta, dar probeaza calitati superioare. El a ales varianta extrem de dificila, aceea de a renunta la superficialitatea molipsitoare si dependenta a vietii virtuale contemporane. Si, fff. important, omul nu transmite defel ca a renuntat la informatie, educatie, culturalizare, ci doar ca a abandonat confortul creat de modernism, prin sursele sale tv si online, accesibile si consumate, de altfel, de catre toata prostimea in proportii covarsitoare (prostime de care se foloseste presa, pt a-si face emisunile superficiale, pt a obtine rating si astfel a incasa incasa venituri obscene). De aici nu se intelege ca Tudor a renuntat sa citeasca in genere (carti, de pilda), sa se informeze din surse veritabile, de calitate, ci strict ca a renuntat la sursele negative. De asemenea, nu se intelege defel din interviu ca-i obliga pe asistenti sa se cazeze la manastiri, ci doar ca le deschidea o optiune diferita, menita sa-i imbogateasca spiritual, potrivit convingerilor sale de viata si spirituale. Dovada sta chiar in cele spuse in sensul ca unii decideau sa se cazeze la hotel, dar ulterior il vizitau voluntar sa cunoasca viata in astfel de locuri. In esenta, desi din interviu rezulta ca omul probeaza niste valori si principii sanatoase (deconectarea de la sursele media cu caracter superficial, dar fara a se intelege de plano deconectarea de la orice sursa de informare si culturalizare, nu ca nu ar fi avut dreptul sa decida si asta, fara a suporta consecinte dezaprobatoare), articolul asta urmareste sa ponegreasca intr-un mod vadit nefondat si ilegitim. Desi in general va apreciez personal pentru calitatea unora dintre articolele publicate, de data asta va dezaprob categoric (si ar fi bine sa tineti cont de parerile cititorului, caci acesta nu este un simplu consumator de presa, ci implict cel care contribuie, in varii forme, la remuneratia salariala a jurnalistului).

dan man (13 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:48

O FRAUDA cu fluier,un *** care se ascunde in biserica...e plina tara de ei,asta mai are si barba rosie...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Teo (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 18:56

Oare de ce a spus Hristos: ”Intraţi prin poarta cea strâmtă, că largă este poarta şi lată este calea care duce la pieire şi mulţi sunt cei care o află!” sau ”Lăsaţii pe ei; sunt călăuze oarbe, orbilor; şi dacă orb pe orb va călăuzi, amândoi vor cădea în groapă.”

Cip (2 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:02

Din păcate te-ai băgat adânc unde nu trebuie. Înțelege un lucru și atunci nu o sa mai încerci sa convingi pe alții : păcatele se iartă, religia te iartă și de crima, este un cerc perfect între a face păcate și a merge la biserica sa te speli. In acest cerc, printre altele, sunt și banii, Cash neaaparat. Ce ai face dacă ai avea certitudinea ca Dumnezeu nu exista? Ca Pământul se învârte in jurul Soarelui? Cei rai se folosesc de religie in scopuri imediate, personale și uita a se gândi ca răul făcut rămâne făcut oricât ai merge la biserica sau te-ai ruga la El sa te ierte. Scuze pentru gândirea mea blasfemica, ne vedem la biserica!

Claudiu A. (2 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:12

“Tranzitia pozitiva” a distinsului de la aroganta la smerenie si senilism. Amin!

Cris (99 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:17

Cip, lucrurile stau exact invers decat le spui tu. Gandeste-te asa: ce s-ar intampla daca partea aia semnificativa din populatia globului (in proportii foarte mari), fara educatie, cultura si cu intelect redus, dar cu „muschii de otel”, ar stii ca nu exista o divinitatea care sa-i pedepseasca in diverse moduri (in viata asta sau in cea de apoi)? Raspunsul este simplu: consecintele „legii junglei”, care nu ar putea fi suprimate doar prin legile societatii. Iar astfel de consecinte ar fi suportate in principal de catre cei care nu ar face fata selectiei naturale, cei care ar fi inferiori fizic si comportamental agresiv. Numai si din motivul asta, ca tine in frau pornirile natural-animalice ale omului, si credinta (care face apel ca constiinta si conduita spirituala a individului) isi are rolul sau in societate, contribuind decisiv, alaturi de regulile coercitive sociale (legile) la pastrarea ordinii in societate. Judeca credinta si rolul sau nu doar din perspectiva manifest-religioasa, dar si contributiv-sociala.

Vasile (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:19

Ce rau esti dle Geambasu. Sunt consilieri prin diverse ministere, care au vândut televizorul. Sunt multe persoane care nu vor, pentru copiii lor exemple negative, gen Mutu, Cruduta, Dragusanca, si alte ***. La tv nu vezi nimic educativ. Va rog sa ma contraziceri daca ma înșel. Toate cele bune.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bârgaoanu Dragoş (48 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:24

Omu'e clar ***!De competența specializată a unui ***!Întrebare: "Cum a reuşit să se strecoare printre testele psihologice?".Bănuiesc că se dau!!!Dacă se dau...de ce nu se dau într-un mod PROFESIONIST???? El trăieşte o dramă de care habar nu are, dar noi, spectatorii fotbalului ce vină avem?Sau jucătorii nedreptățiți FLAGRANT de habotnicul ăsta???Repet...nu-l condamn pe Tudor.El, ori are o *** ***, ori este un golănaş care joacă un rol pe care şi l-a impus!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (698 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:27

@ovidiu_3003 (616 comentarii) • 18 decembrie 2018, 18:29 Esti slab la teologie...Sa fi ortodox necesita sa faci si ce numesti tu ,,parada,,...Ortodoxia nu este o boala ca sa trebuiasca sa stai izolat...

Cip (2 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:36

Cris - poate in unele privinte ai dreptate, dar nu uita ce am spus : folosirea in scopuri personale si imediata. Turma este folosita in scopuri gresite. Eu cred ca ar trai mai mult turma daca ar sti adevarul, turma nu ar cauta razboi, viata e numai una si e pretioasa . Sa vorbim de razboaie in numele religiei? Eu zic ca ar fi mai bine ca cei cu muschii de otel sa stie ca viata este numai una si atat!!! Poate un ateu vede viata altora altfel si ii pasa!!! Un ateu poate iese in stada si striga, protesteaza nu asteapta rezolvarea de sus. Un ateu poate face sisteme de irigatii si nu asteapta sa ploua de sus. Rezolvarea este educatia, fortat, ca religia.

tindala (151 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 19:36

@andrei f Inteleg ca sugerezi ca (si)meciul cu CFR al Viitorului, a fost blat!Uite ce e!Hai sa asteptam meciul direct dintre fcsb si CFR!Si o sa se aleaga cumva!Sau poate ca nu!Probabil ca iar o sa fie egalitate!Si poate ca iar fcsb-ul va primi un penalty, iar un jucator de la echipa adversa va fi eliminat!Cum s-a intamplat aproape in fiecare meci!In afara de cele cu Viitorul si cu Botosani !Ca e asa de persecutata de arbitri, echipa "salvatorului fotbalului romanesc"...Ntz,ntz,ntz!

cc (30 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:03

Francois Villon - ce nume ti-ai ales si tu!!! Cumpara h.ig.(foloseste-o) , pui pestele in el, apoi o folosesti pt. ce vrei tu - poti impacheta si acel peste din Tokio in acea hartie. Si apoi - pofta buna fraiere. Gheata pastreaz-o intr-o punga - sa ti-o pui la cerebel - daca ai asa ceva.

Marius (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:04

Geambasu, esti limitat. Nu ai dreptul sa judeci pe nimeni din perspectiva credintei, a familiei, a deciziilor personale. Tu nu ai nici o treaba cu etica gazetareasca. Tu ai treaba cu can-can-ul. Probabil nu mai ai cititori si trebuia sa iesi cu ceva pe teava. Ceva ma face sa cred ca in nefericirea ta ai realizat ca ti-ai gresit cariera. Si ai riscat, ai deschis cutia Pandorei sau a destinului. Numai ca destinul te-a tradat, nefericitule. Destinul nu lucreaza cu scepticii, cu cinicii, cu intrigantii. Fiindca probabil nu-ti mai ajung cititorii nici de un salariu intreg ai scos-o pe aia cu televizorul in portbagaj. Mi-e mila, ma baiatule! Hai, pa!

cc (30 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:20

"tindala" - Andrei F . este tot timpul impotriva a tot ce scrii despre Fcsb. Nu a fost nici un blat. Eu am urmarit meciul cap - coada. Da, Viitorul a dominat, dar CFR-ul a fost mai pragmatica - se cunoaste experienta jucatorilor. Vezi Tucudean si Deac - fotbalisti care nu injura si nu simuleaza. Vezi Tanase la Fcsb.

George (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:35

Foarte bine ca nu se uita la tv si nu citeste ziare etc. Ce sa citeasca? Articole scrise de jurnalisti de joasa valoare precum matale?

Barbu Secure (7 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:38

@cc : care e rolul tau? De odangiu? Sau platit de gsp sa insulti cititorii? Ce a facut geambi e foarte josnic. Sa lasam vrajeala si sa recunoastem. Se numeste atac la persoana. Si la familia persoanei. Tu faci la fel ca el. Atac la persoana. Poate esti insusi geambasul. Sau un acolit din redactie. Nu m-ar mira absolut deloc. Ca vad ca nu te modereaza nimeni. Nu te obosi sa ma insulti si pe mine. Eu obisnuiesc sa intru o singura data, imi spun parerea si adio. "Fraiere". :)))

constantin (241 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 20:53

Legea fumatului m-a obligat să cunosc lumea din jurul meu, iar acum citesc cu multă detaşare comentariile care îl aprobă pe Alexandru Tudor. Foarte multe... Fumez în faţa firmei, aşa cum ne-a obligat Parlamentul României, şi discut cu ai mei colegi pe diverse teme. Cu greu reuşim să ne înţelegem... parcă locuim pe planete diferite, deşi 90% din salariaţi sunt cu studii superioare. Cel mai mare şoc l-am avut atunci când am aflat că sunt cetăţeni, tineri absolvenţi de facultate, care nu ştiu cine este Esca. Esca! Dacă zici Marius Tucă, au impresia că spui cuvinte fără sens. Alexandru Tudor umbla cu televizorul în portbagaj, dar nici nu vă imaginaţi cât de multă lume nu mai are televizor. Le-am spus multora că nu-i pot înţelege, având în vedere că eu aveam televizor şi în vremurile de tristă amintire, atunci când ne uitam la televiziunea bulgară fără să ştim limba bulgară. Totuşi foarte mulţi dintre cei despre care vorbesc eu au telefoane inteligente şi conturi facebook. Sunt haştagRezist, Open Society , şi cred cu tărie că televiziunea minte şi manipulează, iar cea mai bună aparare este ignoranţa. Degeaba le spun eu că discernământul nu este ilegal şi pot încerca... Sunt unii care se uită şi la tv, însă doar la Rareş Bogdan, citează din el ca din Sf. Petru. Le-am spus că este ok să te uiţi la R.Bogdan, dar nu este ok să te uiţi doar la el. Ştiu de Ciutacu, Gâgea, Badea sau Ciuvică, doar din comentariile lui Rareş Bogdan. Ireal! Să vă mai miraţi dacă Soroş va ajunge conştiinţa lumii, aşa cum a anunţat? Eu zic să ne pregătim... Citind comentariile de mai sus, am avut o revelaţie: mulţi cetăţeni care nu au televizor citesc presa sportivă. Interesant. Deci există un canal de comunicare cu ei. Bine, şi în cazul lui Tudor există un canal prin care poţi ajunge la el: popa. Să ne mai mirăm de faptul că unii pompează munţi de bani în biserică? E canal, tată... Şi ce canal?! Steve Bannon nu a aterizat în Europa, n-am auzit, dar vestele galbene au intrat în front. Ne aşteaptă o iarnă de foc. În plină expansiune a tehnologiei, lumea s-a simplificat periculos de mult. Este aşa cum spuneam cu ceva timp în urmă: The Open Society (haştagRezist) contra The Movement (vestele galbene). Soroş contra Steve Bannon. Una mai periculoasă ca alta, dar cui pe cui se scoate. Să sperăm că vom avea puterea să ne revenim.

pacific ionel (32 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 21:04

Cred că subiectul ales de mister Geambașu poate suporta păreri și pro și contra, se zice că Dumnezeu a lăsat liberul arbitru și fiecare alege să trăiască și să creadă ce vrea. Ceea ce mi se pare nepotrivit este că domnul Geambașu în calitate de formator de opinii dă tonul, pe ritmul caracteristic domniei sale (acru și caustic), unor judecăți văzute prin ochii dumnealui înfierându-l pe arbitru Tudor mai ceva ca Thomas de Torquemada pe vrăjitoarele din timpul Inchiziției, stârnind astfel reacții pe acest blog de tot soiul. Situația în adevăratul ei sens este că fiecare gândește cu creierul lui și găsesc că domnul Geambașu nu ar trebui să fie așa de ''tulburat'' pe modul de viață ales de ''Brad Pit'' și să-și vadă de păcatele sale și să se uite mai atent dimineața în oglindă că are de ce? O seară mirobolantă.

stan (2 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 21:05

Unul care scrie despre ce citeste prin ziare nu este jurnalist. Tot prost ai ramas Geambasule, te-am mai avertizat dar va ca nu intelegi.

Andrei (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 21:17

Respect Alexandru Tudor. Depun marturie ca inainte de un meci Fcsb Dinamo pe care l.a arbitrat a fost sa se inchine la biserica Radu Voda si a stat mai mult de jumatate de ora la coada formata din credinciosi. Nici urma de mandrie, infatuare, ci doar umilinta, in tacere. De atunci, l.am respectat enorm. Ce pierde necitind niste comentarii veninoase menite a crea polemica, a avea accesari si publicitate! Daca printul nu vinde, atunci Gsp baga 2 stiri cu tate pe zi si 3 analize care incita. De dragul reclamelor! Asa este Geambasule?

banks (62 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 21:23

Citesc comentariile si nu ma (mai) minunez deloc de ce suntem una din tarile cu cei mai multi *** functional. Si cand mai au astia si acces la taste si dorinta irepresibila sa se vada "la ziar"...iaca iese ce iese. (Fain articol, pana la urma propune cheia corecta in care trebuie citit Tudor )

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

andrei (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 21:27

un articol in care judeci deciziile legate de viata personala a unui om denotă multe , foarte jos ai ajuns .

mihaix (2 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:06

Eu il respect pe Alexandru Tudor si cred ca intelege de ce i se întâmplă astfel de lucruri. In această perioadă oamenii puternici in credință sunt supuși unor reale asalturi. Oare de ce simte brusc nevoia domnul Geambașu sa scrie astfel de lucruri? Nu suntem chiar toți spălați pe creier domnule redactor. Nu toti avem nevoie de kitschul zilnic de la TV, nu toti suntem cu telecomanda intr o mana si cu cealaltă in pantaloni. Nu avem toti nevoie de wifi ca sa respiram. Va recomand o cura de dezintoxicare pe perioada careia sa nu mai folositi nici un gadget. Multi dintre noi il apreciaza pe omul Alexandru Tudor iar alegerile despre viața privată sunt ale dansului nefiind nevoie sa va faca dumneavoastră pe plac. Este omenesc a gresi. O fi greșit la acel penalty. Poate si dumneavoastră greșiți prin aceste randuri. Mai ales prin acesta: " Sau ce isi închipuie el ca este credința". Sa înțelegem ca dumneavoastră cunoașteți exact cum stau lucrurile. Important este sa nu credeți ca aveti mereu dreptate sau ca toti trebuie sa fim de aceeasi parere.Va doresc sărbători fericite! Si un duhovnic care sa va ajute să înțelegeți anumite lucruri.

pawn (106 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:24

@constantin. pamfil seicaru a fost si mai mare (ziarist) decat esca, tuca, dandiaconescusenzational, cristoiu, badea gadea, turcescu sau rares nustiucum. si nici dracu' nu mai stie de el. vaaai... "ce e omul, ce e lumea..." inseamna ca erau "valori" ce meritau uitare. asa e lumea, nemiloasa. revenind la articol: geambasu spune pe undeva ca omul e liber sa creada si sa faca din viata lui ce-l taie capul; doar la influentarea familiei obiecteaza. sin ca o observatie corecta: tudor e prea RASTIT, nu stiu dca simtiti. prea se ratoieste pentru a fi ce spune ca este. ha, ha, bai, da-o dracu, chiar ca e psihanalizabil: omul vorbeste de smerenie in fata presei de care nu vrea sa auda :) iese in chiloti saptamanal, fara niciun complex, in fata a 70 de mii de oameni :))) nu trebuie sa fii freud ca sa intelegi ca un om ca asta e innebunit sa fie centrul atentiei. si da, se antreneaza pentru alte tribune, microfoane, camere de luat vederi, alte glasuri, alte incaperi.

Sabin (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:26

Geambasule, *** *** cu mintea inhusta, rob al prostiei

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Firescu Nicu (1 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:27

Deși Tudor se retrage după o carieră destul de lungă, poate prea lungă pentru un arbitru mai degrabă mediocru decît valoros, ar trebui să îi mulțumim d-lui Geambașu pentru acest articol care scoate în evidență caracterul obscur al acestui personaj de pe scena fotbalului românesc. Atitudinea lui pe teren aduce mai mult de Satana decît de om al lui Dumnezeu. Și să nu uităm de gafele și de momentele penibile pe care le-a făcut, culminînd parcă cu acel derby „U” Cluj- CFR pe care l-a făcut praf.

soledad (3 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:35

V-ați gandit, pentru puțin timp măcar, că familia Dlui Alexandru Tudor, așa cum trăiește ea, în obscurantismul Evului Mediu, după cum vă exprimați în articol, ar putea fi mai fericită și mai împlinită decât familia în care trăiți Dumneavoastră, cel care judecați?

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:43

Ba ma asteptam sa citesc o oda adevarata – nu ca capodopera cu I Lupe - , arbitrul Tudor ar fi meritat-o. Eu n-am vazut arbitru mai obiectiv. As fi inceput cu: acum doar doi ani fotbalistii profesionisti au fost intrebati care este arbitrul cel mai respectat. Cine oare ? Alexandru Tudor. Tudor iesit clar omul pe care il respecta toti, iar asta spune multe. Draga Geambi, vorbesc de arbitrul Tudor, de om nu stiu daca avem dreptul, dar mie mi s-a parut respectat tocmai pentru ca este un om deosebit. Ce spui mi-e nou. Daca era vorba de tembelizor ori de dependenta tot mai mare de *** ar insemna ca Tudor e inaintea noastra. Caci Lumea e totusi in afara ecranului ori stii tu foarte bine ca unii nici nu mai ridica ochii sa o vada. Deocamdata noi credem ca doar jocurile pot crea o dependenta, o boala foarte grava. Domul Tudor este insa descris aici ca misionar ignorant al evului mediu – iar daca ar fi adevarate cele descrise n-ar fi prea bine, ar insemna ca si domnul Tudor sa fie putin ... "altfel". ------------ Oricum, nu-i bine ca noi sa judecam oamenii doar pentru ca sint altfel decit noi. Cine stie cum au ajuns sa fie altfel ? Am citit undeva ca domnul Tudor e un erou ranit la revolutie ? Stiu doi din Buzau – apropo de un turc care scrie ca prin fum ajunge sa cunoasca fumatori – care doar din cauza fumatului au ajuns intr-o situatie limita, au scapat si au ajuns sa creda in Di vini ta te. Ori Revolutia a fost ceva foarte tare !, va spun eu ca i-a zguduit pe multi. In 89 era un singur post tv. Daca erau macar trei posturi de stiri si doua de comedie ca antenele de azi nu era socul sufetit asa de mare. Au urmat apoi manipulari incredibile precum cele de la Tirgu Mures si mineriadele, asa ca imi inchipui ca stresul a fost pentru foarte multi foarte mare. Stiu eu gresit ca Domnul Tudor a fost ranit ? Omul era s-o mierleasca pentru Patrie, nu pentru ca a fumat ! Daca Domnul Tudor si-a gasit echilibrul in religie atunci e foarte bine. -------------- PS pentru Patria-rhie nu are studii ! - da bun sa fluiere offside-uri ar fi. Daca le face anunt ca vreau marca de palinca „Sfintul Alexandru Tudor“ ! Deja vad eticheta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

leonicu (3 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:48

Un articol bun facut (ce pacat) pentru putinii romani realisti, restul republica ortodoxa romana Tara din lumea a 3-a si continuam sa indobitocim copii in scoli. Suntem in sec. XXI ,avem internet, nu mai putem fi prostiti de cei ce promoveaza evul mediu.

Birlic (34 comentarii)  •  18 decembrie 2018, 22:53

@banks daca tu ai interpretat din articolul marelui Geambasu ca ofera "cheia corecta in care trebuie citit Tudor '' si ceilalti, cei mai multi daca au alta parere inseamna , in opinia ta de mare maestru, ca acestia nu sunt in stare sa reproducă verbal sau în scris un text sau nu îl înțeleg suficient, cu asa o logica de fier cred ca esti autist si traiesti intr-un univers personal ca si al lui Geambasu, de asemenea cred ca de aceea doar tu il intelegi, iar nivelul tau de discernamant ma face sa cred ca ai fost un copil precoce, care la 8 ani avea mintea de acum. Ura si la gara.

Comentează