Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Nu violenţei, nu automatelor de cafea!

Aproape 3 milioane şi jumătate de români au urmărit meciul de fotbal România -Ungaria transmis de TVR. Aşa stînd lucrurile, postul naţional de televiziune a reuşit cote de audienţă ameţitoare.

Lumea s-a uitat pe TVR nu neapărat pentru că […]

luni, 13 octombrie 2014, 9:05

Aproape 3 milioane şi jumătate de români au urmărit meciul de fotbal România -Ungaria transmis de TVR. Aşa stînd lucrurile, postul naţional de televiziune a reuşit cote de audienţă ameţitoare.

Lumea s-a uitat pe TVR nu neapărat pentru că TVR a venit cu o ofertă de transmisie superioară altora, ci pentru că a deţinut exclusivitatea. Aceeaşi lume a preferat meciul românilor cu ungurii nu datorită manageriatului fabulos al lui Stelian Tănase – care a reuşit dintr-o lovitură să desfiinţeze cantina restaurant şi toate automatele de cafea din instituţie (ce atîta mîncare?, ce atîta cafea?) -, ci din cauză că prin fotbal ne luăm revanşe imaginare faţă de naţiuni rivale cît se poate de reale şi eventual mai civilizate.

3 milioane şi jumătate de români au văzut imagini superbe în transmisiunea TVR. Fete frumoase, bărbaţi cu lacrimi în ochi la intonarea imnului, copii angelici. Ce nu au văzut milioanele astea de români la televizor au fost bătăile, sîngele, exploziile petardelor. Violenţa, adică. Am revenit la stilul de transmisie de pe vremea lui Ceauşescu, atunci cînd nu vedeai decît ce era acceptabil din punctul de vedere al Partidului?

Nu, am intrat în rîndul lumii. Sub pretextul nepromovării violenţei, organismele tutelare ale fotbalului ne servesc doar o imagine surogat a realităţii. Este o metodă de spălare a creierelor la fel de perversă ca a comuniştilor. Iar în postul public se ştie mai bine decît în oricare alt loc ce înseamnă să ieşi în întîmpinarea dorinţelor şefilor, indiferent de unde vin şi cine sînt ei.

Apropo de şefi. Cantina restaurant şi automatele de cafea au fost considerate instrumente sindicaliste de preşedintele director general. Există semne că lucrurile se vor îndrepta şi se va trece la capitalism. Cică un poet cu moşie va veni să le dea să bea şi să mănînce sănătos angajaţilor TVR. Un poet prieten cu conu’ Tănase.

Comentarii (102)Adaugă comentariu

marius c (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:21

ce e cu mizeria asta? daca vrei sa vezi violentele du te tata pe stadion sau cere inregistrarile de la firmele de paza si jandarmi …te ai gandit vreodata ca sunt oameni care tocmai de aia nu merg pe stadion ? din cauza violentelor? si nu sunt comunisti !! dar fara violenta pe stadion voi devoratorii de scandaluri nu puteti trai …si mai amesteci cu alte probleme din TVR ca sa faci tu scandalul complet !! oricum e ultima accesare a blogului tau !

vasile roaita (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:23

mai era unul, mironica… asta la un meci in supercupa turciei acum doua luni aruncau suporterii in teren cu pietre, brichete, petarde si asta spunea ca e atmosfera extraordinara nu se intrerupe meciul ca la noi…bine, el are ceva cu steaua, cum e decebal radulescu innebunit dupa rapid mironica isi dedica viata clubului fc antisteaua

Ion (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:24

De ce nu scrie-ti despre comentariile jenante ale „colegilor jurnalisti” din timpul meciului? Din timpul tuturor transmisiilor sportive. In toate televiziunile.

lucian (3 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:26

daca ai fi comentat TU, cum ai mai fost invitat la tvr, ultima data daca nu ma insel la emisiunea lui catalin stefanescu, garantat 100%,nu ar mai fi fost transmisie comunista.daca transmitea PRO-TV,ANTENA sau DIGI nu mai erau comentari comuniste pentru ca tot exclusivitate ar fi fost.daca te referi la incidentele petrecute la stadion sunt directive uefa si fifa sa nu se transmita imagini.al campionatele mondiale din brazilia au fost astfel de incidente si nu sau dat imagini, la fel si la multe meciuri din liga campionilor sau europe ligue. eu stiu ca vreti sa terminati televiziunea publica profitand ca tvr nu este lasat sa va raspunda. el trebuie sa incaseze si nu are voie sa raspunda la provocari.

Traian (7 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:28

Aici n-ai dreptate domnule Geambasu!

daniel (55 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:41

da, asa este d-le geambasu, se auzeau bubuituri ca in prima linie a frontului, dar noua nu ni se arata mai nimic din ceea ce se intampla…in fine, s-a huiduit si la intonarea imnului ungariei..si ei au suporteri necivilizati..si noi exageram..n-ar strica, asa ca un inceput de eliminare a raului, sa existe o initiativa din partea frf si sa ceara scuze publice catre partea ungara, pentru huiduirea imnului..multi or sa sara de fund in sus, dar nu se mai poate continua asa: in secolul 21, disputele romania – ungaria la orisice, reprezinta rascoale, razboaie, tot ce vrei, numai intreceri sportive, nu!!! in alta ordine de idei, chiar vine dinescu sef la tvr??? nu stie in ce se baga…prietenul sau, stelian tanase, a dat chix dar am apreciat ca a semnalat derapajele politice, ca n-a tacut..macar atata!!!

Mea culpa (9 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:51

Eu zic sa faceti o emisiune speciala a emisiunii „Iarta-ma” si sa ii cereti iertare lui Stelian Tanase ca-l urati fara argumente 🙂

Gabi (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 11:57

Mi se pare corect ce au transmis, eu am vrut sa meciul doar si asta am vizionat. Pentru ce nu s-a vazut, au fost destule emisiuni realizate dupa si punct.

cata (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:00

Fara suparare dar mie acest articol imi suna ca fiind atac la Dl Stelian Tanase. Cum altfel sa-mi explic faptul ca un om ca Dvs cu atata experienta in ceea ce priveste fenomenul fotbalistic (si tot ce tine de acesta – transmisiuni, organizare etc) sa nu stie ca exista directive ale UEFA, FIFA care interzic transmiterea acestor evenimente reprobabile in direct. Pacat Dl Geambasu

spaciolito (3 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:02

Domnule Geambasu, nu sunteti corect informat. Conform ultimelor directive UEFA si FIFA, posturile care transmit meciurile nu au voie sa transmita imiagini cu violentele din tribune si din afara lor.

David (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:02

Ti-a atins scopul. Ai creat o controversa, ai facut click-uri, comentari! Fripturistule.

Kendo (45 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:03

Parerea mea e ca s-au dat MULT PREA MULTE CADRE cu tribunele, cu antrenorii, cu copiii de mingi, chiar in timpul desfasurarii meciului. Doar la noi vezi asemenea tampenii cand ti-e lumea mai draga. Ceilalti le pastreaza pentru cand e vreo pauza in meci. Iar tu, Geambasule, daca vrei sa-i vezi pe unii batandu-se, du-te in tribuna, implica-te si tu. Nu e ca si cum ar fi fost un secret ca au existat incidente, au spus-o si comentatorii. Esti penibil, ca in 90% dintre articolele tale.

Felix (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:15

La fel e reflectata si Steaua in presa! Asa ca ce te mai miri? Cand e de bine promovam Steaua si chemam suporterii ei la stadion. Cand e de rau, trecem cu vederea, deformam adevarul ca deh majoritatea cititorilor sunt stelisti si nu trebuie sa auda de rau de echipa lor, ca altfel nu va mai citesc si nu va mai halesc publicitatea, si vorba lui Duru – „o mai bajbaim noi pe aici”. Asa ca nu te mai mira de TVR in special, mira-te de toata presa, ca asa faceti toti !

Lucian (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:27

Nu au voie sa transmita in direct incidentele, este directiva de la UEFA, una foarte buna de altfel, avand in vedere ca nimeni nu doreste sa promoveze violenta. Altfel, TVR-ul cred ca si-a facut corect treaba, desi inteleg ca pe domnul Tanase nu-l prinde paltonul acolo.

marius (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:28

AFARA CU BGS DIN TARA!
Astia de la BGS mai au si tupeu . Dupa ce ca nu si-au cerut macar scuze mai au si tupeu . Securistii de la BGS inca se cred pe vremea lui Ceasca in care se batea lumea la greu fara explicatii! Sper sa va dea in judecata sa vedem cum explicati ca ati intrat pe stadion si folosit bastoane , lacrimogene si restu . Pacat ca Ministerul de Interne prea prost ca v-ar fi suspendat de mult autorizatia. Cat va mai tine PSD??? Cat?

Bogdan (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:34

Stimate domn,

dupa cunostintele mele , regula transmiterii in direct a unui meci de fotbal nu permite transmiterea de imagini cu incidentele care au loc in tribuna, sau patrunderea suporterilor pe terenul de joc. Daca simtiti o placere deosebita pentru vizionarea de scene violente la tv puteti viziona emisiunile de specialitate care prezinta sporturi de contact.

nlp (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:34

Dle. Geambasu, am un baiat de 12 ani pe care l-am dus la stadion doar la Dinamo – Barcelona si la un meci de binefacere in care au jucat foste stele (Hagi, G.popescu, Belo, etc). Mi-ar placea enorm sa-l duc la meci saptamanal, dar nu pot din cauza oligofrenilor care isi doresc neaparat naturalizeze cu huliganismul din toate zarile. Asa ca nu-mi ramane decat sa privesc meciul la televizor. Dvs. sustineti ca ar trebui ca la televizor sa-mi arate exact ceea ce incerc sa evit stand acasa. V-as pune cateva intrebari: Ati dori sa stati acasa in fotoliu cu familia si sa-l priviti pe Sanmartean imprastiind adversari sau sa priviti cum se imprastie creieri pe gradene? Considerati ca brutele de la firma de paza/jandarmerie sau cretinii din galerii fac parte din fenomenul fotbalistic? Chiar considerati ca excluderea acestor evenimente din transmisia sportiva constituie o cenzura „ceausista” sau doar voiati sa atacati TVR si n-ati gasit alt defect al transmisiei?

mihai (6 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:36

Mare greseala acest articol. Aveam alta parere despre tine.
Nu stiu daca stii dar in reglementarile FIFA la transmisii nu mai ai voie sa arati astfel de incidente. Este acelasi lucru ca atunci cand intra un idiot pe teren, camara se indeparteaza de incident.
Ca ziarist trebuia sa stii acest lucru. Iar daca vrei sange si razboi fugi pe stadioane la meciuri in campionat si le simti 4D.

cosmin (5 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:37

Faptul ca vor fi violente in tribune, dupa meci, inainte .. stiam toti.
Eu am vrut sa vad doar meciul si nimic altceva.
Pt o bataie buna, sange etc ne putem uita la K1 sau alta competitie de contact.

Dle Geambasu e democratie si presupun ca aveti si dvs telecomanda la televizor si cablu cu mai multe posturi de unde puteti alege.. nu ca pe vremea pe care dvs o descrieti cand aveam un singur post de TV .

Oaea (7 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 12:56

Cristi, aici te contrazic. Nu TVR a fost de vina de cenzura din tribune ci UEFA care nu este de acord cu difuzarea live a incidentelor. Hai noroc!

Adrian P (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:02

Domnule Geambasu dumneata nu cauti decat rating sau scandal din ce vad eu , transmisia a fost impecabila nu imi doream sa vad hooligani si bataie in tribuna e clar ca pentru dumneata scandalul si circul asigura venituri importante , domnule „ziarist” pe mine ma interesa stric meciul din teren nu „razboiul” din tribune.

Venom (36 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:18

Sunt niste reguli de transmisie pe care televiziunile trebuie sa le respecte in ceea ce priveste imaginile difuzate. Poate comentatorii ar fi trebuit sa relateze mai multe.

mg (3 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:23

poate trebuia sa schimbi postul …. pe eurosport dadeau astia k1 !

adi (15 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:26

Fotbalul a devenit gretos din cauza unor infractori care il conduc ,al unor purtatori neautorizat de tricouri car il practica,a unor analfabeti care incearca sa promoveze cu SENSATIONAL orice injuatura si badaranie,si a unor autointitulati ultrasi -derbedei care considerandu-se buricul pamantului au alungat ceilalti suporteri de la stadion.Buric fara corp + Zero dragi ultrasi ,asta sunteti ZERO si ar trebui luate masuri ptr eliminarea voastra,dar din pacate actuala conducere a FRF inca continua linia trasata de oligofrenii lui Sandu Mircea si pupincuristilor lui.

Dragos Gheorghiu (7 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:39

Domnule Geambasu, articolul asta nu va onoreaza . Deloc. Este doar o razbunare mica si meschina pentru ca TVR-ul a avut aceasta transmisie. Va pretati la o manipulare ieftina, stiti foarte bine ca anumite lucruri nu se pot arata prin contract.Da, este cenzura, una chiar intolerabila, dar vine de sus de la FIFA si UEFA nu de la TVR. Orice post de televiziune treubie sa respecte aceleasi reguli. In alta ordine de idei ma bucur ca meciurile importante sunt date pe TVR pentru ca acestia transmit HD si productia lor tehnica este excelenta, de ce as vrea sa vad un meci la Antena 1 de exemplu care se vede ca in acvariu si are o calitate a rezolutiei din 1990?

aham (62 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 13:58

mor de ras. multi se agata de „directivele” uefa fifa etc..n-ati inteles nimic din articolul asta. pai tocmai despre directivele astea e vorba bai baieti, justetea lor era pusa in discutie. sau alta prostie monumentala : ” nu vr sa vad”. adevaru e ca multi nu stiu decat sa fie struti, nu stiu, nu vad, nu aud decat ce le convine…si pe alea le inteleg pe dos.

nicus (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 14:13

Daca si ziarele ar avea aceasta interdictie eu, golea, de unde as fi mai aflat ce s a intamplat de fapt acolo??

Florin STANESCU (4 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 14:17

Foarte slab ! Meciul ! Si comentatorii TV ! Si jurnalistul de la Pro!

sportu (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 14:38

Geambasule, lasa vodca

lute (30 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 14:42

vitriol, nu alta…

GEORGE (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 14:43

Haideti sa fim seriosi! Nu cred ca dl Geambasu nu stie care sunt reglementarile FIFA si UEFA vis-a-vis de transmisiunile live. Restul este cancan si polemica ieftina.

moshu (6 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:06

e corect ce face UEFA ,impicit TVR !
violenta si cretinii sunt lucruri ce nu trebuiesc promovate!

ati scris destul despre huliganii maghiari sau romani! a fost plin de articole :le-ati acordat spatii ample :va place violenta si circul !
asa ei se simt mandrii de faptele lor si voi ziaristii
ii promovati din plin !

noi vrem sa vedem fotbal si sa scrieti despre fotbal !

Ciocaneanu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:36

Ce steptati de la Tanase? Pai cine nu-l cunoaste ca mare organizator de concerte rock, cind fugea cu banii muzicantilor, isi trimetea „patrulele” sa rupa afisele sau oasele concurentei si nu se dadea inapoi de la nimic pt. un ban gramada! Si ca el sint multi. Au baut toti Persil dupa ’89 si te crucesti ce tupeu au unii sau ce memorie scurta au altii! Ca Tanase e acum seful TVR, nu mai mira pe nimeni daca ne gindim ca un Basescu a ajuns presedintele tarii!

unu_anume (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:38

bai piscotel.. lasa frustrarea si stai cuminte..ce atatea discutii despre cine are ciolanu si cine nu..de ce ar fi trebuit sa vedem in direct sangele.. bataile. violenta.. ce dreq despre ce vorbim oameni buni.. peste tot se discuta numai despre violenta si nu despre ideea principala.. SPORT.. a fost un meci al nationalei ROMANIEI.. ca s-a jucat bine sau mai putin bine .. a fost inspirata sau nu alcatuirea echipei.. asta e .. a fost un meci egal.. o prima repriza frumoasa facuta de echipa noastra.. asta e important.. ca au fost batuti anumiti indivizi din galerii , bine le-a facut .. pana la urma la un meci mergi sa-ti incurajezi echipa nu sa dai cu petarde si fumigene in stanga si dreaptasau sa rupi garduri si scaune…deci pentru petarda gembasu.. despre sport trebuia sa scrii nu despre huligani

tin-tin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:47

Eu inca astept, recunosc de cateva ore de-acu, o interventie a lui geambasu prin care sa recunoasca faptul ca a gresit cu articolul asta. Astept prea mult de la presa noastra???

lucid (29 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:53

Cristi lasa-i pe tembeli in”lumea”lor.Tv-urile insista prea mult pe violenta,pentru rating.Violenta se cauta aia se da.
Trista constatare!

comabi (18 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 15:59

NU sunt partizanul TVR, dar nu aveam de gand sa urmaresc tampeniile celor din tribune. Acolo sa urmareasca cei abilitati, nu eu, care platesc taxa TV pentru a viziona meciul, nu bataile. D-le Geambasu, chiar nu va dau dreptate!! Si asa vad prea multa violenta la TV, mediatizata de oameni care vor sa spele creierele (vedeti ce categorie de oameni voteaza un anumit candidat). Asta doriti si d-voastra? Mi se pare o opinie de 2 bani, care nu-si gaseste justificarea in contextul actual (atat al societatii in care traim si pe care vrem sa o schimbam, cat si a directivelor UEFA – vedeti transmisiunile CM Brazilia). De data aceasta consider ca transmisiunea a fost cat se poate de bine facuta. Nu in asta se vede comunismul si consider ca este o cenzurare binevenita.

iosa (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:26

spuneti-le angajatilor tvr ca e legea aevrtizorului public care spune multe despre ce se intampla in tvr si cel care semnaleaza magariile are statut de martor sub acoerire. legea e valabila si la alti bugetari.

Tavi (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:44

Un articol penibil!!

IO (65 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:05

Eu cred ca dl Geambasu chiar nu stie despre protocolul FIFA si UEFA in astfel de cazuri. Sunt foarte multe lucruri pe care dl Geambasu nu le stie, desi ar trebui in domeniul in care profeseaza.

Flo (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:14

Domnule Geambasu, imi pare rau, dar nu sunt de acord. Copiii si femeile care se uita la televizor ar trebui sa vada niste maimute care se bat intre ele si se arunca peste balustrada?! Uefa si TVR au procedat corect. Cine vrea sa vada violenta sa se uite la sporturile aferente. Cine vrea fotbal, sa se uite la fotbal. Nu la maimute frustrate. Daca ii intrebi de ce ii urasc pe maghiari, cati dintre cei care s-au batut acolo ar putea sa dea un raspuns coerent?

ghreu, da’ ghhreuh (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:16

Un singur baiat, „aham”, a inteles ce ati scris, „adica cam” asta e nivelul; deprimant, banuiesc. Sigur ca e o mega spalare pe creier, globala, nu numai in tv, in toata media. Si da, formele sunt de tip bolsevic – nazist. Sigur, cu manusi, adaptat. Dar ce sa spunem de gsp si colaboratorii: am scris doua comentarii critice si ironice la textul lui Radu Paraschivescu si omul nu le-a publicat!! Alt coafeuz. O sg. obs. critica la art. dvs. despre naţiunea rivala cît se poate de reala şi eventual mai civilizata. E un cliseu fara niciun continut, stimate domn. S-au comportat oricum numai civilizat nu cu minoritatile. Sute de ani. Numai in 4 ani de ocupatie in Ardeal au facut mii de atrocitati, crime, torturi, etc. Si comportmentul celor care vin sa sustina echipa de fotbal la Bucuresti este civilizat? Ofense de la granita la sf. meciului. Care civilizatie? Civilizatia nu se masoara in cladiri.

Kendo (45 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:56

@aham – arata-mi unde, in articolul asta, e vorba despre acele directive. Articolul aiureaza cat se poate de clar pe tema „politica TVR”, Ceausescu, etc. Ti-ai luat si tu vreun baston in cap?

Daniel (5 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:51

Stimate domn, nu agreez violenta, imi place sa fiu informat, insa nici daca transmitea Antena1 acest meci, nu eram fericit. Asta va doreati, nu-i asa? Ca sa putem urmari intreruperile nerusinate ale transmisiei, pentru difuzarea clipurilor publicitare ieftne. Asa reuseati sa va achitati dvs cafelele de la automatele pe care le aveti pe hol si mergeati la carciuma sa mancati, in Baneasa. Sunt medic, nu am o simpatie pentru directorul TVR si nici nu sunt de acord cu plata abonamentului catre acestia, fiindca platesc si cablul. Apoi, este o televiziune subventionata din aceeasi bani ai nostri. Nu ar avea voie sa difuzeze nici TVR publicitate. Insa ei nu o fac niciodata in timpul meciurilor… Cu bine.

Viorel (4 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 22:14

Dl. Geambasu, va citesc cu interes si apreciez articolele dvs. dar acesta e o dezamagire crunta.
Ce doriti, se ne arate cum se bat toti derbedeii?
Sa promoveze violenta,etc,etc?

Un cititor dezamagit,

petremihai (2 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 8:30

Câtă ipocrizie, Geambaşu ţine lecţii despre cât de nasol e să cenzurezi indiferent cât de urâtă e realitatea dar el la rândul lui ce face? Cenzurează comentarii.
M-am lămurit cum stă treaba şi cu jurnalismul ăsta, cenzura e bună când îţi serveşte propriilor interese. Vai şi amar de jurnalismul din România. Tare-s curios dacă apare acest comentariu.

Bravo Geambaşule, ai reuşit să scrii cel mai prost articol format din 4 paragrafe.
E foarte ciudat că ţi se pare anormal că la un meci de fotbal sunt transmise cadre doar cu fotbal şi nu cu ce bătăi îşi iau sau dau oligofrenii spectatori. Las` să îşi ia bătaie în anonimat, să nu îi vadă nimeni, cu timpul poate se vor sătura să ia bătaie fără să se vadă la TV. Auzi cică e cenzură comunistă, cenzura nu e întotdeauna rea, pur şi simplu la un meci de fotbal trebuie să vedem fotball, restul e can-can, cine moare de nerăbdare să afle cine cu cine s-a bătut pe stadion şi nu rezultatul meciului atunci ar trebui să îi fie ruşine şi să urmărească alde Gherghe sau Capatos, că ei satisfac pofta celor fără de minte, e ceva de bun-simţ această reglementare, vrei toată splendoarea, eşti invitat să te duci pe stadion, noi, proştii ăştia de căscăm gura la TV vrem să vedem fotbal (sau în cazul naţionalei, că mimează fotbalul), nu lupte şi diverşi cretini care intră pe teren ca să se laude că au apărut la TV.
Sau te doare că TVR transmite meciurile şi nu Antena1? Oare la ce să mă uit la Antena1 care un amărât de post HD nu e în stare să lanseze (au rămas în urmă de tot la capitolul acesta), nu mai suntem nene acum 10 ani să ghicim ce vedem la TV, avem calitate superioară, să profităm de ea.
Până una alta, ar trebui să îţi ceri public scuze faţă de toţi cititorii tăi, ăia care au mai rămas după mizeria asta de articol. Şi nu ar fi rău, în calitate de aşa-zis jurnalist de fotbal, că de sport în nici un caz, să te mai pui la punct cu regulile care mai circulă acum.
Apropo de cenzură, poate de data asta publici acest comentariu.

pinochio (1 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 9:20

Transmisia a fost fabuoasa,regizorul a insistat sa vedem chipul si in special ochii antrenorului maghiar de 32 de ori iar al lui Barbugiu de 17 ori culmea chiar in momente cu faza de poarta . Cu siguranta era unul din regizorii care transmiteau si pe timpul lui ceasca minunatele cuvantari ale tov…..

andrei (698 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 11:50

,,Nu, am intrat în rîndul lumii.,,
Care lume?…Am urmarit Polonia-Germania un meci poate cu mai multe resentimente decit cel de la Bucuresti.Un meci in care Polonia pornea dupa multe insuccese.Polonia unde ni se spunea ca are printre cei mai rai suporteri.Si totusi nu au fost petarde,fumigene si nu din cauza ca Polonia a invins in sfirsit.Dar oare la noi nu picau pe spate jurnalisti pentru ,,atmosfera,,din Ghencia,de pe Oana?Cite articole s-au scris dupa ce uni suporteri au devastat si batut oameni la Pitesti?Putine,mai putine decit stirile din puscarie de la Constanta.
Cine aplica legea la noi?FRF?De unde.Ni s-a spus ca este cerinta la licentiere camerele video care dau posibilitatea depistarii huliganilor.S-a aplicat?Desigur ca nu si asta deoarece FRFse multumeste sa dea amenzi babane.A urmarit banii si nu afluenta suporterilor la meci pentru ca este cinic ca in aceasta stare de lucruri,,atmosfera,,impiedica multi oameni sa mai vina pe stadioane.Citi nevinovati nu au luat bataie,cite injuraturi trebuie oprite pentru copii,femei si oameni care au vina ca nu sunt atinsi de patima huliganilor…
Pe FRF CINE O AMENDEAZA PENTRU INCIDENTELE CARE S-AU PRODUS?UEFA nu face dreptate acelor suporteri care sunt deranjati de ,,atmosfera,,.Ii penalizeaza si pe acestia…
,,Nu, am intrat în rîndul lumii.,,Care lume?…

fdtr (1 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 14:22

În calitate de ce condamni tu desfiinţarea cantinei şi a automatelor de cafea? Cine doreşte astfel de facilităţi să le caute în privat, nu pe banii mei!

oSorin (19 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 18:58

O transmisiune TV la ce categorie se incadreaza? La jurnalism sau „eveniment artistic”? Daca e incadrat la jurnalism, atunci directivele Uefa, Fifa sau FRF nu ar avea de ce sa impuna limite si reguli a ceea ce sa se transmita. Daca e incadrat la evenimente artistico-recreative, cine le organizeaza isi impune vointa a ceea ce doreste sa transmita.

Comentează