Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Avertismentul Di Maria

Există imagini pe care nu dorim să le revedem. Chiar dacă afectează „calitatea spectacolului sportiv”.

El Clasico este un fel de Super Bowl al europenilor. Am inversat planurile pentru a pricepe că buricul planetei sport&business este revendicat nu doar de […]

marți, 25 martie 2014, 10:20

Există imagini pe care nu dorim să le revedem. Chiar dacă afectează „calitatea spectacolului sportiv”.

El Clasico este un fel de Super Bowl al europenilor. Am inversat planurile pentru a pricepe că buricul planetei sport&business este revendicat nu doar de săracii foarte bogaţi spanioli, ci şi de bogaţii-lipsiţi-de-scrupule-lupi de pe Wall Street. El Clasico, un Super Bowl mai sărăcuţ, prizat inclusiv în ţările Lumii a 3-a. Asta e perspectiva Lumii Noi asupra marelui meci al Lumii Vechi. Partida partidelor, frumuseţea frumuseţilor şi Everestul superlativelor. El Clasico, ciocnirea marilor fotbalişti ai Realului şi ai Barcelonei. El Clasico, duelul între antrenori celebri. Tactici, şicane, capcane. O, da! Mai ales cînd ei se numeau Jose Mourinho, detestatul, nesuferitul Jose, şi Pep Guardiola. Simpaticul şi fermecătorul Pep. Acum, cu Gerardo Martino şi cu don Carlo Ancelotti, lucrurile au devenit mai nesărate şi, parcă, mai XXL.

Meciul de pe Santiago Bernabeu a avut de toate. Intensitate, dramatism, nervi, mari greşeli, mici capodopere. Goluri, Messi, Cristiano Ronaldo. Fotbal, în special fotbal dus într-un ritm demn de cei mai frenetici comentatori. Ritm. Probabil că ritm este cuvîntul cheie în care trebuie privit ultimul El Clasico. Nu ştiu alţii cum sînt etc, etc, amintiri din copilărie, poate dintr-un alt fotbal, dar eu am terminat meciul obosit. Ultimul fluier al controversatului Undiano Mallenco m-a găsit epuizat, aproape în stare de leşin. Cu o senzaţie de rău fizic.

Aşa ca Di Maria după faza primului gol madrilen, înscris de Benzema chiar după un raid al aripii argentiniene. Au fost acolo, pe teren, şi acasă la noi momente de alarmă. După ce s-a îmbrăţişat cu ai lui, Di Maria s-a aşezat pe vine, apoi s-a întins pe gazon. Mai văzuserăm secvenţa asta şi nodul în gît se instala confortabil, stăpîn peste panica noastră. Imagini nechemate ale căderii definitive, dincolo de inutile figuri de stil, în numele unei glorii postume. Nici măcar! Antonio Puerta, Miklos Feher, Ştefan Vrăbioru, Cătălin Hîldan. Fabrice Muamba salvat de un defibrilator sosit la timp. Sau poate de Altcineva.

Alarmă falsă. Di Maria a jucat în continuare. Alarmă falsă? Messi vomită tot mai des pe teren, Valencia este împins să lupte trei sferturi din meci pentru United cu un ochi tumefiat care l-ar fi făcut inapt şi în boxul profesionist. Ghicesc ce gîndiţi. Pierdem fumuseţea fenomenului sportiv în bănuieli nefondate despre suprasolicitarea organismului sportivilor. Despre doping. Dopingul, obsesia ziariştilor. Aşa este. „Obsesia” britanicului David Walsh de la Sunday Times a făcut posibilă scoaterea din circuit a lui Lance Armstrong. Şi nu a lui Armstrong, ci a ideii de campion bionic, care nu oboseşte niciodată.

De fapt, lupta este pentru viaţă. Pentru o viaţă în care nu mai este nevoie de slow motion pentru a înţelege o fază de fotbal. Pentru o viaţă în care o etapă de Tur al Franţei ar dura mai mult şi cu două ore decît acum, iar Felix Baumgartner nu ar sări cu paraşuta din stratosferă. Aveţi impresia că fără toate recordurile astea am fi mai săraci?

Comentarii (59)Adaugă comentariu

Jules (27 comentarii)  •  25 martie 2014, 11:00

Nu, dimpotriva! Fara acest doping, dus la rang de arta mai ales de catre spanioli, am putea iarasi sa ne identificam cu idolii nostri. Asa cum este acum parca privim niste roboti umani, fara sentimente, care sunt alimentati din belsug cu doua lucruri: medicamente si bani!

Steaua Forever (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:45

Ma bucur ca va uitati si la echipele astea mari. Cand pierdea Steaua la scor in UCL va-ti gandit ca e vorba si de faptul ca nemti si ceilanti iau doping pentru a face fata la acel nivel?
Voi a-ti sarit sa comentati de Steaua pentru niste pungi de ceai care a ras toata lumea de voi ca va-ti speriat de niste pungi.
Lasati Steaua in pace!
US25

yaruk (11 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:47

El Clasico este mai frumos decat orice finala de campionat mondial !
Incepe sa conteze din ce in ce mai mult si Atletico !

Dan (2 comentarii)  •  25 martie 2014, 12:49

Corect. Problema este ca aceste excese sunt acceptate in primul rand de catre sistem cu scopul aprecierii spectacolului si, implicit, al incasarilor (nu doar in Spania, ci pretutindeni, cel putin in Europa), dar in al doilea rand, si cel mai important, de catre sportivii care isi pun viata in pericol, supravegheati indeaproape de medicii complici. Nu stiu daca este bine sau daca este rau. Cred ca este o tema de discutii mult mai profunda. Umanitatea vrea sa progreseze, insa in ce conditii?

Dado (3 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:01

Adevărul e că Mou e un antrenor ştiinţific. Pe unde trece, aduce ”tehnologia” cea mai modernă…

Steaua-1986-forever (24 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:10

Daca El Clasico e un fel de Super Bowl, atunci finala de Ch.L ce mai este? All-star-game? Ca sa nu mai vorbim ca si alte meciuri din Europa nasc la fel de multe pasiuni, sunt convins ca fanii altor campionate o sa va traga de maneca aici. In rest, dopingul exista de multi ani. Si probabil ca o sa existe mereu. P.S Steaua Forever nu are nicio legatura cu mine, e doar un wannabe, ar fi fost de preferat sa se pastreze conturile de pe IDUnic si aici, altfel ne trezim cu tot felul de clone care injura;

Fane (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:13

Lasa-ne, Geambasule, fratioare, cu presupunerile tale! Ceea ce scrii tu este barfa in stil romanesc, daca nu cumva si putina invidie! Iei o caruta de bani de pe unde prestezi, sa fii sanatos, dar nu ne lua pe noi, cititorii, de fraieri si papagali! Lasa-ne..!

Bocanci (54 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:22

Intr-adevar, fotbalul era mai frumos pe vremea cand Iovan si Bumbescu goleau sticle de vin in magazia unui aprozar de pe Bucla. Dar fotbalul azi e industrie, nu e in interesul FIFA sa organizeze controale antidoping si nici sa introduca proba video. O industrie puternica pe fundatie de doi bani. Nu poate rezista prea mult.

Tibi (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:26

Pareri…aberatii…pareri. Pentru astea-s buni prietenii mei , fara studii sau pretentii de jurnalisti, care-si dau cu parerea ca „ala-i dopat fiindca nu transpira”!sic , alalalt vomita …deci e dopat sigur!, unul e cam ametit dupa 45km alergati …deci…SIGUR e dopat…etc. De la dumneavoastra, din pacate, aveam alte pretentii. S-aveti o zi… nedopanta 😉

Octavian Stăncioiu (10 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:29

”Aveţi impresia că fără toate recordurile astea am fi mai săraci?”
Apoteotic. Și atât de frumos!

flaviu (2 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:39

domnu geambasu sunt de acord cu presupunerile acestea si sunt sigura ca aveti dreptate.dar eu cred ca mass media din romania ar trebui sa se uite putin si la fotbalu mic liga 2-3 pt ca acolo jucatori sunt niste sclavi intr-o lume moderna si nimeni nu face nimic va rog frumos ajutati jucatori de fotbal din ligile inferioare

aham (62 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:40

e drept ca e un cliseu dar : „fotbalul profesionist e o industrie”.. astea sunt problemele cand banii vorbesc.

snp (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:52

Toti cei care va critica despre ceea ce ati scris, cum ati scris si mai ales, ceea ce nu ati scris, au dreptate! DAAAR,…in fotbal exista dopaj intes si musamalizat pentru o explozie de fani, ochi, zambete, frustrari, lacrimi…deci BANI. Singura diferenta intre ciclism si fotbal este ca un sport este mai spectaculos decat celalat, o cultura este mai dezvoltata decat cealalta si evident, cel mai iubit dintre cele doua este mai puternic, iar oamenii inchid ochii

alexu (22 comentarii)  •  25 martie 2014, 13:57

Cum i se face rau unui jucator, gata, e dopping. Cand Dorinel Munteanu alerga cu cel putin 3-4 km in plus pe meci decat DiMaria, nimeni nu mai zicea nimic, ca era de-al nostru. DiMaria ca aripa, adica una din pozitiile care necesita cel mai mare efort, in sensul de cele mai multe acceleratii pe meci, nu are voie sa i se faca rau. Messi daca vomita, gata, e de la dopping. De parca doppingul s-a inventat ieri si doctorii nu stiu de efectele secundare. Un sportiv dopat nu pare slab, din contra, ideea e sa fie de fier, cum era si „marele” Lance.
Si daca nici intr-un meci cu Barca nu alegi sa-si iasa plamanii, intr-un meci capital, atunci cand? Sunt mare fan al Barcei dar este aiurea sa-l acuzi de ceva pe DiMaria doar pe baza de presupuneri. Iti dau la foc automat exemple de fotbalisti de acum 10 ani care „ii dadeau rusine” lui DiMaria dpdv al conditiei fizice.

snp (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 14:27

Alexule n-ai dreptate sa stii. Jucatorii isi imping limitele la maxim in orice meci in care au probleme, iar limitele alea deseori sunt peste normal. Eu unul nu-s deranjat ca exista dopaj in fotbal, nu ma deranjeaza. Imi place ciclismul cu dopaj sau fara, asa este si cu fotbalul, dar…gandeste-te putin, la cat de putine verificari anti-dopping exista in fotbal, oare nu merita sa faci asta?
Merita! De exemplu in Romania, cateva milioane de euro pentru un patron de club care are avere de cateva milioane de euro= dublu uneori. Jucatori care au salariu de 100 000 Euro, o prima de 100 000 de euro pentru Ucl sa zicem sau primavara europeana…= dublu + eventualitatea unui transfer in afara si exemplele continua la nesfarsit

dragos82 (3 comentarii)  •  25 martie 2014, 14:36

Nimeni nu da vina pe Di Maria. Dopajul sistematizat este utilizat fara ca jucatorii sa stie. Este vorba de o intreaga industrie al carei singur scop este sa gaseasca urmatoarea substanta care nu poate fi detectata la controalele anti-doping (intotdeauna exista una) si care mareste considerabil performantele atletilor. Scoala „spaniol” de dopaj este una dintre cele mai reputate din lume (daca reputatia poate dobandi aceasta conotatie profund negativa). Cine a citit despre celebrul Eufemiano Fuentes stie ca dupa ce a dopat ciclisti si atleti, pentru a i se reduce sentita, Fuentes a acceptat sa colaboreze cu autoritatile si sa dea in vileag toate echipele care i-au folosit serviciile. Se pare ca cei mai buni clienti erau „mai multe” echipe spaniole care au jucat in UCL, asa cum a relatat si the Guardian sau A Bola. Asa ca mai bine documentati-va inainte sa va revoltati. Fotbalul nu mai este de mult un sport Si nu doar fotbalul. Sau credeti ca Nadal alearga asemeni unei furtuni pe teren datorita bananelor si vitaminelor? O fi de la bauturile isotonice…

snp (12 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:01

Nadal, alta discutie interminabila… Fotbalul este in continuare un sport la fel si ciclismul si tenisul si inotul…
Definita sportului s-a schimbat in ultimii 20 de ani. Extraterestii, galacticii…sunt niste termeni perfecti, sunt din alta dimensiunie, sunt acolo unde noi ceilalti nu putem ajunge

Radu (4 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:03

Daca vreti sa va lamuriti cum e cu doping-ul, ascultati-l pe Dorian Yates, singurul mare campion care discuta cu cartile pe fata:
Va dau doua link-uri din doua interviuri, in ambele a fost intrebat si a raspuns fara nicio ezitare, chiar a spus multe despre doping in sport:

Interviul ptr London Real:
http://www.youtube.com/watch?v=fNqR-Ifj7xQ ( pe la min 24 vb despre asta,dar merita vazut tot)

Seminarul din Rusia:
http://www.youtube.com/watch?v=I2TLM7v1oOI ( are patru parti , nu mai stiu in care vb despre asta,dar e de vazut si asta tot)

Tot respectul pentru un astfel de campion care spune lucrurilor pe nume, in timp ce restul din orice sport o scalda repede cand sunt intrebati despre subiect( le-ar provoca gauri mari bugetului).

P.S: Si da, toti marii atleti, incepand cu anii ’60 au folosit(de la Muhammad Ali si Bruce Lee la Bolt sau Federer, Nadal,etc).Cine a citit carti de anatomie, alimentatie,etc stie.

Johnny (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:06

Eu unul nu prea inteleg acuzatiile la adresa sportului spaniol privind dopajul si afirmatiile de genul „spaniolii au dus dopajul la nivel de arta”. Ce inseamna la urma urmelor dopajul?! Folosirea unor substante, interzise de regulamentul respectivei competitii, pentru a imbunatati capacitatile fizice ale sportivilor. Daca o echipa, sau un sportiv, foloseste anumite substante pentru a-si imbunatati performantele, substante care la momentul folosirii nu sunt incluse pe lista celor interzise, se mai numeste dopaj????? Eu zic ca nu, si tocmai asta este strategia spaniolilor si a tuturor celorlalte elite sportive.

Emy (10 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:37

Viata sportiva ordonata este cel mai celebru doping. Nu aveti sa-l gasiti pe Ronaldo sau Di Maria prin baruri alergand dupa aventuri cu adrenalina. Multi jucatori, poate mai talentati decat acestia, s-au pierdut ca nu au inteles ca trebuie sa faca toate sacrificiile posibile 10-15 ani, apoi au timp sa se distreze avand conturile pline. La noi sportivii cand au 2 lei, unul dau la bar si altul la femei si ajung apoi sa traiasca din mila publica.

alin (13 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:45

Nea Giambi, cand primesti de la 150 de mii de euro pe saptamana in sus, nu prea are rost sa mai comentezi. Plus ca banuiesc ca te asigura oamenii in cazul unui deces, asa ca familia se alege si ea cu ceva. Practic, nici macar nu este la fel de periculos ca in box, unde creierul e zdruncinat de tot felul de directe. Si oricum, oamenii stiu despre ce e vorba si pentru bani accepta asta. Daca nu ar fi de acord, s-ar lasa de fotbal si s-ar apuca de entomologie. La noi i-au gasit pe Neaga si Buturuga dopati cu paracetamol sau algocalmin si nu mai putea presa de moralitate. A fost nevoie ca Armstrong sa recunoasca ca s-a dopat,ca altfel nu dovedeau astia nici peste 50 de ani. Si nu are rost sa mai vorbim de alde Messi, ca asta i-a dopantele si in somn. Ca si Ronaldo, care a facut el criza de epilepsie inaintea finalei cu Franta. Hai sa fim seriosi, l-au supradopat desteptii de brazilieni de nu mai stia ca e la Paris saracul.

vip (10 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:50

cand esti supranumit galactic ,cauti tot timpul sa atingi megaperformanta,
scopul scuza mijloacele,doar sa nu fie ceva ilegal,ori sa te prinda potera 🙂

Dinny (405 comentarii)  •  25 martie 2014, 15:58

Ai dreptate,dar in ziua de azi,dorinta de victorie,de castig,conduce la asa ceva.
Si ca de fiecare data,are si presa partea ei de vina.! ATENTIE !.N-am zis ca PRESA ESTE VINOVATA…ci ca are si ea,partea ei de vina.
De fapt,suntem cu totii,niste mari ipocriti…Ar trebui lasati dracului,sa ia si….cucuta,sa castige si apoi sa crape fericiti…Sa fie niste campioni..degeaba .

Bogdan (2 comentarii)  •  25 martie 2014, 16:27

Felicitari pentru articol, cei ce scriu despre domnul doctor Fuenetes au ceva dreptate, Contador,Furia Roja, Nationala de baschet si handbal, motociclism si formula 1, Nadal, si asa mai departe TOATE IN DECURS DE 5 ani, campioni olimpici sau mondiali toti cei enumerati mai sus nu sunt chiar top din punct de vedere al valorii dar au dominat lumea intr-un interval de cativa ani , si culmea Contador a fost gasit pozitiv, Nadal s-a retras 14 luni, nationala Furia Roja formata din Real si Barca face legea in lume, la baschet si handbal la fel iar Alonso a refuzat controalele in marele circ motivand anumite probleme medicale , revenind mai tz pt a le efectua…. CEVA E PUTRED IN DANEMARCA

calinescu_ (15 comentarii)  •  25 martie 2014, 17:14

ACEST SUBIECT E ESENTIAL IN MISCAREA FOTBALISTICA MONDIALA ….!!!
SI LA NOI , ODATA CU APARITIA ACESTUI NEUBERT ,SE POATE SPUNE CA PREGATIREA CHIMICA PRIMEAZA IN CASTIGAREA UNEI COMPETITII IN CARE CONTROLUL ANTIDOPING E O GLUMA PROASTA ….!!!
IN C.L. , UNDE SE FACE CONTROLUL ANTIDOPING SANGUIN ,STEAUA NU A JUCAT ABSOLUT NIMIC …!!!
TREBUIE URMARIT ACEST CHIPCIU , CARE DE LA UN TIMP TRECE PESTE TOATE BARIERELE FIZICE ….!!!

JUSTIN (1 comentarii)  •  25 martie 2014, 18:39

Nea Geambasule mai bine vb de Dinu Gheorhe ,de gestul incalificabil ,dar footbalul de la noi e precum si presa sportiva ,de cum joaca Chiajna dupa ce lau demis pe Chirila .

motanul incaltat (455 comentarii)  •  25 martie 2014, 18:44

In primul rind cind vedetele sunt inlocuite ele incep prin a-si injura antrenorii: Hagi pe Mircea Lucescu, Seedorf tot pe Mircea Lucescu.Si multi altii:Ibrahimovici-de ex…Guardiola a declarat de curind ca era practice imposibil sa-l inlocuiasca pe Messi. Si Messi nu injura…
In al 2-lea rind da, am fi mai saraci fara saritura cu parasuta din Stratosfera. SE DEPASESC NISTE BARIERE…. Si asta conteaza zic eu.

Xbotz (19 comentarii)  •  25 martie 2014, 19:24

DiMaria s-a prabusit pe teren dupa aceea faza din cauza efortului prea mare.Poate are probleme cu inima,poate nu a fost incalzit sunt tot felul de cauze care i-ar fi putut pricinuii acea stare de ameteala.Atunci cand joci in fata a 80 de mii de oameni nu este ca atunci cand joci fotbal in sala cu prietenii.Multi dintre mari campioni s-au dopat macar o data si inca se dopeaza dar acum nu trebuie sa spune ca un sportiv s-a dopat daca ameteste un pic pe teren.

Fisherking (22 comentarii)  •  25 martie 2014, 19:39

@calinescu: pentru cultura dvs generala, jucatorii Stelei actuale nu alearga mai mult si mai repede decat ceilalti din cauza de stimulente de natura sintetica. Ba chiar as spune ca performanta lor nici macar nu se apropie de limita de jos a doppingului. E drept insa ca alearga si se pregatesc mai serios si mai responsabil decat majoritatea celorlalti participanti la un campionat desfasurat sub egida „las’ ca merge si asa”. Ati vrea sa alerge Chipciu cat alearga Zicu? Sau cum? Eu nu cred ca stelistii sunt anormali, dimpotriva, cred ca sunt singurii normali din Romania. Pentru ca au ales sa se antreneze si sa nu-si bata joc de oportunitatile pe care o astfel de cariera le ofera. Nici unul dintre ei nu alearga mai repede decat Raducioiu sau Lacatus, de exemplu. Daca Neubert a adus ceva nou, acel ceva se numeste disciplina si responsabilitate. Si da, astea sunt elemente straine de asa-zisul fotbal romanesc, dominat de „focul la ei”, temporizare sau alte nascociri bolnave ale unor minti care nu au avut nici o legatura cu performanta autentica.

splendini (52 comentarii)  •  26 martie 2014, 4:41

Clar n-am fi mai saraci fara recordurile, rezistenta si viteza de acum. Personal mi-e dor de fotbalul mai asezat, insa nu pot sa nu ma minunez de ce pot sa faca fotbalistii din ziua de azi: tehnica cel putin la fel de buna ca cei de mai demult, insa pe fast forward. Chiar ca anumite faze au nevoie de reluare pt ca telespectatorul sa vada exact ce-a facut cu mingea meseriasul de serviciu.
Despre doping, ce nu inteleg e: de ce nu apar efecte secundare, boli, decese la fotbalisti retrasi? Sigur dopingul nu e de ieri de azi, ravagiile ar fi trebuit sa apara pina acum.

hokerey (20 comentarii)  •  26 martie 2014, 8:38

Mda.

Inger visator la cer cand afara nu e soare,
Ploua, ploua intre brazde,
Bine ai venit acasa!

identic cu articolele dumneavostra

Razvan (26 comentarii)  •  26 martie 2014, 13:44

Eu sunt convins ca in fotbalul de acest nivel se iau substante interzise,sau la limita dintre acceptat si interzis.
Am vazut niste imagini de la nivelul terenului cu Di Maria in actiune.E incredibil ce viteza avea si ce control si cum isi depasea adversarul.Era parca din alt film.

Andronescu (1 comentarii)  •  26 martie 2014, 15:42

Draga Geambasu cam cum vezi tu sportul in general? E usor sa comentezi. Nu se poate juca altfel fara dopaj. Sa intelegi si tu. Aici am ajuns prietene!!

george (7 comentarii)  •  26 martie 2014, 17:16

Di Maria este un mare fotbalist , din partea mea cel mai in forma fotbalist la ora actuala .L-am vazut la Bucuresti cu Argentina si daca mai era alaturi de el si Higuain inca 2-3 jucatori care ar fi vrut sa joace fotbal ne dadeau cateva goluri . Sistemul castiga in orice , sport , politica , economie … Sistemul ii vrea „fotbalisti profesionisti” platiti cu marketing de milioane de euro si ei intra in acest sistem .Depinde cat rezista si cum ies din el …

splendini (52 comentarii)  •  27 martie 2014, 5:14

Daca in muzica rock se accepta dopajul pt imbunatatirea performantei (vezi autobiografie dupa autobiografie a oricarui monstru sacru al rockului), uneori cu rezultate fatale (supradoze), de ce nu si in sport? Sa aplicam aceeasi unitate de masura domnilor.

asNib0rdcim (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2016, 1:15

proscar

EugeneAbews (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2017, 10:47

wh0cd940066 atarax cialis pill order diflucan retin a over the counter metformin cialis 60 mg

AaronShurf (1 comentarii)  •  16 mai 2017, 16:38

wh0cd886585 rimonabant by mail order

AaronShurf (1 comentarii)  •  17 mai 2017, 5:48

wh0cd38337 buy cialis provera online serpina

AaronShurf (1 comentarii)  •  17 mai 2017, 10:30

wh0cd92700 vermox elimite revia sildenafil online pharmacy indocin allopurinol generic viagra

AaronShurf (1 comentarii)  •  18 mai 2017, 9:36

wh0cd364514 ventolin cheap sildenafil neurontin sale

AaronShurf (1 comentarii)  •  18 mai 2017, 14:14

wh0cd418874 prednisone celexa sildenafil citrate buy generic revia

AaronShurf (1 comentarii)  •  18 mai 2017, 23:36

wh0cd527597 buy atarax PROPRANOLOL 10MG

AaronShurf (1 comentarii)  •  21 mai 2017, 7:04

wh0cd168583 amoxicillin colchicine online antabuse drug

AaronShurf (1 comentarii)  •  23 mai 2017, 18:36

wh0cd712188 amoxil online

AaronShurf (1 comentarii)  •  27 mai 2017, 6:48

wh0cd73415 trazodone 150

AaronShurf (1 comentarii)  •  27 mai 2017, 23:33

wh0cd236495 Order Nolvadex best place to order viagra online viagra sales

CharlesHeact (1 comentarii)  •  7 august 2017, 7:59

wh0cd218186 Tetracycline

Bennyshulk (1 comentarii)  •  7 august 2017, 8:55

wh0cd805992 rhinocort isoniazid apcalis

Comentează