Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lato, fost Latovlevici

Fundaşul stînga stelist adună defectele şi calităţile unei echipe care se uită prea mult în oglindă

Comunicat al Biroului de Presă de pe lîngă Poliţia Rutieră a Fotbalului

În seara de 21 august 2013, jucătorul de fotbal Latovlevici Iasmin a […]

vineri, 23 august 2013, 9:00

Fundaşul stînga stelist adună defectele şi calităţile unei echipe care se uită prea mult în oglindă

Comunicat al Biroului de Presă de pe lîngă Poliţia Rutieră a Fotbalului

În seara de 21 august 2013, jucătorul de fotbal Latovlevici Iasmin a fost surprins de aparatele radar rulînd pe contrasens cu o viteză care depăşea limita legal admisă. Fapta a fost comisă în zona Stadionului Naţional, pe timpul meciului Steaua Bucureşti-Legia Varşovia. La controlul cu fotbalotestul, contravenientul a fost găsit negativ. Avînd în vedere că participantul la trafic a fost autorul unor depăşiri neregulamentare şi în partida cu Slovacia, cînd fusese sancţionat doar cu puncte de penalizare în caseta meciului, organele abilitate au hotărît suspendarea temporară a permisului de fotbalist. În perioada imediat următoare, învinuitul are posibilitatea să susţină un examen-grilă de verificare a cunoştinţelor, care i-ar putea da dreptul să îşi recupereze dreptul de a profesa.

Nu există o poliţie a fotbalului şi cu atît mai puţin una rutieră. Dar există un contravenient care poartă numele Latovlevici. Un contravenient al fotbalului. A fost o vreme în care Latovlevici, înainte să devină Lato, era un participant disciplinat în traficul fotbalului. Îşi vedea de treabă, cum se spune. Într-un mod exemplar. Primele semne de indisciplină şi agresivitate au apărut atunci cînd el a început să-şi arate muşchii prin toate ambuteiajele Ligii I. La propriu, fiindcă e notoriu că omul nostru trage la greu de fiare. Apoi, au venit la rînd gesturile inspirate din filme şi desene animate clasice. Tarzan, Cartea Junglei. I s-a atras atenţia, dar mulţi i-au luat apărarea. Vezi Doamne, era o constrîngere. O limitare a dreptului la libera expresie. Piţi era poliţistul rău care îl aşteaptă la cotitură pe şoferul nevinovat Lato.

Latovlevici nu este un caz disperat. Nici unul irecuperabil. Este însă un caz şi are nevoie urgentă de tratament de specialitate! Ca şi în cazul echipei, siguranţa de sine a lui Latovlevici este un simptom postmodestie. Alături de modestie, la început au mai fost munca, speranţa. S-a născut repede şi încrederea în forţele proprii. Încrederea în forţele proprii a derivat rapid în trufie. Elementul muncă nu a dispărut, dar tinde să fie înghiţit de elemente mai proaspete şi mai jucăuşe ca superficialitatea şi narcisismul. Care narcisism poate fi denumit şi cu un cuvînt mai românesc: îngîmfarea.

Răutăcioşii cunoscători de fotbal susţin că Latovlevici este mai bun ca extremă decît ca fundaş de bandă. Eu cred că ieşit din atmosfera închisă a sălii de fitness, cu muşchii mai puţin încordaţi, dar cu mintea mai la joc, Lato poate redeveni Latovlevici. Detest să îmi antologhez articolele, chestii de genul – uite, v-am spus eu, iată, am avut din nou dreptate -, aşa că prefer să uit că în urmă cu vreo doi ani scriam admirativ despre un tînăr serios de la Timişoara, căruia Gigi Becali îi făcea viaţa amară doar pentru că nu-i plăcea de mutra lui. Nu uit însă golul cu Ajax. Nu uit nici munca anonimă de mai an, cînd banda stîngă a Stelei era teritoriu interzis. Am memorie selectivă şi aştept returul de la Varşovia, unde este nevoie de fotbalistul Latovlevici, nu de măscăriciul Lato.

Comentarii (63)Adaugă comentariu

puppinkeresku (9 comentarii)  •  23 august 2013, 9:53

Despre cine ai scris ? Philipp Lahm ? Messi ? C. Ronaldo ?
Fotbalul romanesc este la pamant si noi scriem povesti de adormit copii !
Scrieti despre adevaratele probleme ale fotbalului romanesc !
Baza materiala ; Antrenori (fara o pregatire minima ) ;
si nu in ultimul rand FRA si LPF = pietrele de moara care trag in jos totul !!??=

Teal’c (54 comentarii)  •  23 august 2013, 10:02

INDEED!

micky (3 comentarii)  •  23 august 2013, 10:13

Excelent punctat. Diagnostic perfect.
Ar fi bine tare ca Lato sa-si vada pur si simplu de treaba.
Valabil si pentru Reghecampf. Mai putine declaratii si mai multa treaba.

Radu (1 comentarii)  •  23 august 2013, 10:23

Pe Latovlievici l-a stricat Piturca la nationala..:)

misujon (6 comentarii)  •  23 august 2013, 10:59

Bravo! Corect spus!!!

A (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:10

penibil

andrei (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:13

Ideea o inteleg si e suta la suta reala, redactarea in schimb…..
Ma rog, cam astia sunt jurnalistii sportivi de la noi din tara, va luati de fotbalisti dar nu intelegeti ca sunteti exact la nivelul lor, doar ca pe alt plan.
Va jucati atat de mult cu cuvintele, asa cum in unele meciuri se joaca steaua cu fazele de gol, si la fel ca si-n fotbal, fazele se razbuna.

Sanatate

rover (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:14

orice fotbalist are meciuri bune si meciuri proaste. nu e cazul sa facem un caz din asta. nu mi se pare un jucator asa important incat sa merite ditai articolul. este un fotbalist mediu de la steaua care a prins cateva meciuri bune. acuma are o perioada mai slaba. nu vad de ce merita sa scrii despre el …

@Micky (3 comentarii)  •  23 august 2013, 11:20

STFU, ‘geniule’, nu mai ai fura numele lui ala de mai sus ‘pupinkurescu’!! Voi va uitati la soba si credeti ca ati vazut meciul la TV!
vad ca e la moda in ultimul timp, sa fie gasit Lato tap ispasitor pentru jocul atroce al..Altora!
Uite faptele, nu aberatiile voastre:
Trecusera 30 de minute din prima repriza si Lato, fara greseala, si citeva pase de arhiva! In acelasi timp, Pintili ia ca un ccretin galben la mijlocul terenului, fara motiv, desi stia ca nu va juca in retur! ADI POPA a jucat TOT meciul pentru..Legia, la fel si Tanase , care au pierdut 90% din mingii, ei jucind numai pentru..IMPRESARI, uitind total de coechpieri,.driblind la infinit si tragind cind trebuia pasat!! Bourceanu , la fel,se uita numai in tribune, cam unde ar fi impresarii si a facut multe greseli! Toti au facut o risipa de energie colosala, dar a fost numai o..risipa!! Apoi , ok, Lato a fost prins in fata si polonezul a putut sa centreze(desi era alt fundas cu el care nu l-a blocat), dar, acolo unde a centrat polonezul nu era nici un fundas stelist, nici Georgievski nici Gardos si ala a marcat nestingherit!! Lato a fost ‘prins’in fata de 3 ori, macedoneanul, de 1000!!!! Toate actiunile de atac sau contratac ale Legiei, a pornit mereu de la pasele gresite sau pierderea mingii de care Burceanu, Pintili , Georghievski(mereu in fata!!)si Popa!! Astia pierdeu mingea, polonezii atacau !! Afonii ca cei cu idei/decizii preconcepute ca voi de al gasi pe Lato vionovat, trebuia sa fi stiut cea ce am scris mai sus, si de asemenea cele 6-7 centrari a la Beckham date de Lato, pase bune, printre, si 2-3 suturi la poarta ,mai ales ala de arhiva(la fel ca golul de acum o saptamina!!)de la 30de m, din vole,pe care neam de neamul tuturor mijlocasilor si atacantor vostrii nu-l vor trage, dar de unde sa vedeti voi cele 20 de lucuri pozitive facute de Lato, comparat cu petardele alea numite mai sus, care a jucat 90% pentru impresari si,.Legia!!
Ar fi bine sa mai vedeti meciul odata si mai lasati obsesia asta cu Lato,ca tap ispasitor, fiti drak mai corecti, ca e cel mai complet jucator roman, la ora actuala! Problema e ca el e IROSIT ca fundas, el nu e fundas, de aia vine mereu in fata, el acolo apartine, face 50% din tot jocul In fata!! Reghe, Piti,e timpul sa
al reprofilati definitiv, Lato e mult mai folositor In fata!!
Mai invatati fotbal si sa fiti corecti,iar meciurile se privesc la..televizor nu ..radio!

Florin (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:21

Tot voi il laudati si il pupati in fund ca face atmosfera, ca stelistii sunt uniti, ca trag toti la vasle in barca aia a bucuriei dupa gol. Singurul gest arogant pe care l-a facut a fost cel dupa golul cu Tbilisi cand avea ceva de impartit cu Uhrin Jr sau Piturca (gest pe care probabil l-a regretat dupa convocarea la amicalul cu Slovacia). Lato a contribuit si el la cresterea moralului echipei, iar faptul ca Reghe i-a permis „sa faca pe mascariciul” imi intareste afrimatia. Si nu poti spune ca e protejat, fiindca l-a dat afara din antrenament cand nu avea aparatori. Omul ala e acelasi si cand joaca prost si cand joaca bine, diferenta o faceti voi – jurnalistii, pentru ca in primul caz aruncati cu noroi si spuneti ca e mascarici, respectiv il laudati ca e cel mai bun si ca uneste echipa prin gesturile sale de bucurie.

Marius (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:24

Sunt de acord cu ce e scris in articol, Latovlevici chiar a facut 2 meciuri slabe, probabil trebuie putin apostrofat, dar cred ca in deplasarea de la Varsovia isi v-a face treaba cat de bine poate el si prin evolutia sa, Steaua se va califica. Nu sunt de acord cu partea in care spui de cum celebreaza golurile, e foarte bine ca le da, iar mie chiar imi plac aceste bucurii, sunt si pentru deliciul publicului. Multi jucatori au tot felul de celebrari mai nebunesti si nu ii contesta lumea (Klose, Nani, Ronaldo etc.). Speram intr-o calificare saptamna viitoare ca sa poti scrie un articol de felicitari echipei 🙂 Hai Steaua !

doru (5 comentarii)  •  23 august 2013, 11:28

sper sa citeasca si Latovlevici asta:), poate si reghencampf, pe care eu il cunosc de la Targoviste , unde era un baiat exemplar si cu bun simt

Boris (2 comentarii)  •  23 august 2013, 11:28

Gata, a facut Lato doua meciuri proaste si ti-ai mancat painea de ziarist si azi. Nu uita ca Lato a jucat bine si sezonul asta (vezi golul cu potaile), iar faptul ca nu da randament pe faza defensiva este mai mult o constanta decat o exceptie demna de un articol in ziar. Dar asta e, n-ati produce si voi ziaristii ceva util, trei cuvinte pe foaie despre nimic si iar vine salariul.

Chill (4 comentarii)  •  23 august 2013, 11:29

Stii de ce suntem un popor de oameni tristi si plafonati? Pentru ca nu stim sa ne bucuram si sa fim veseli (oarecum evident). Ce legatura are modul in care se bucura un jucator de forbal cu forma lui? Ce legatura are sala de forta si masa musculara cu faptul ca prins un meci mai slab? Stiti care cred eu ca este intr-adevar problema, ca nu am reusit sa scapam de vechile conceptii comuniste, ca un antrenor de echipa nationala se scuza ca nu cheama un jucator la lot pentru ca acesta se comporta ca un clown. Trebuie probabil sa cantam la inceputul meciului 3 culori, sa stam drepti si sa nu cumva sa indraznim sa ne bucuram, sa zambim sau sa fim fericiti. Poate asa ne creste forma, poate asa Lato devine Latovlevici,poate asa o sa castigam CL. Nu cred ca cineva poate contesta faptul ca Lato a facut un meci prost cu Legia cum nici nu cred ca poate contesta nimeni ca daca nu era el in alte cateva meciuri, destule as spune; cand apropo s-a bucurat ca un clown, Steaua nu avea punctele pe care le are acum. Am convingerea ca ar fi mult mai bine sa i se spuna si de catre voi, specialistii din presa, ce a facut gresit, ce ar trebui sa isi imbunatateasca din punct de vedere al jocului, cum sa stea in teren, decat sa ii spuneti ca din cauza felului in care se bucura si a masei musculare, este intr-o forma mai putin buna si este ingamfat.

Petre (12 comentarii)  •  23 august 2013, 11:29

Mare dreptate ai. Unde este Lato din editia trecuta de campionat?! Si da, s-a umflat prea mult in muschi, in lipsa penelor, iar stima asta de sine exagerata dauneaza grav luciditatii.

Varza (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:33

M-am saturat de articole de tipul asta, imediat cum cineva face un meci mai slab ii sarim imediat in cap si il facem albie de porci. Lato a facut mai multe pentru fotbalul romanesc decat 80% din jucatorii din campionatul nostru. (presupun ca o sa vina si un articol plin de laude pentru cei mai muncitori jucatori de la noi… Grozav sau Budescu care alearga 1km pe repriza)
Steaua a facut un rezultat de egalitate cu o echipa mult mai slaba decat ea(se mai intampla), in retur or sa se califice si din nou lumea o sa faca plecaciuni in fata lui Reghe.
Suntem o tara de ‘HATERI’… mie sila

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  23 august 2013, 11:47

ciudat mod de a vedea fotbalisti. Mai aveti putin stimate Domn si purtati ochelarii lui Piti.

Lato nu poate juca cu Piti ce joaca cu Reghe.Dar a facut un meci slab la „Nationala altora”, asa este. Dupa joc a fost facut praf, toti se inghesuiau sa-i dea dreptate lui Piti. Reghe, in loc sa-l apere, asa cum a facut mereu cu fiecare jucator, l-a amendat. Nu cred ca era momentul potrivit. Chiri (asta ce trebuie sa mai dovedeasca?) n-a putut sa-i acopere plecarile cu Legia. De ce oare? Gardos a facut un meci mare dar nu a jucat destul cu Lato. Steaua a avut doua meciuri aminate, numai meciuri tari, Reghe nu putea odihni pe nimeni, nu putea face experimente. Poate la Medias sa incerce ceva, desi ar risca enorm.

Doar Piti si orbii nu vad cei mai buni jucatori din tara. Portari care nu apara sint rezervele lui Tata, Tamas poate fi convocat, n-ar mira pe nimeni, Nica ori Matel, Rat, Gaman, Lazar, Grozav, Torje si Marica par sigur titulari, ultimii doar, doar si-or gasi si ei echipa. Din pacate nici Maxim nu joaca, a facut un meci slab. De ce sa inceapa el cu Popa, care n-o fi cel mai bun, dar joaca meci de meci? Numai meciuri tari. De ce n-a avut si nu are nevoie de Sanmartean? Gaman si Tamas mai buni decit Gardos? Sint Stanciu si Iancu sperante ori e Lazar indispensabil? Cine da gol dupa gol la Astra? De ce nu Cadu si Erik daca zice ca e profesionist si antreneaza oricum „Nationala altora“ la care ar trebui sa fie primul care nu se prezinta la meci. Pe cine mai intereseaza aceasta echipa si eventualele raspunsuri ale lui Piti?

Piti va plusa! Pina la meciul cu Ungaria, pun pariu, mai inventeaza un fotbalist, stiut numai de el. Dati voi in Lato si in stelisti si o sa vedeti ca Turcia va da 5, asta dupa o chinuiala cu Ungaria.

mandeal (3 comentarii)  •  23 august 2013, 11:52

@Chill #14. Nu prea cred ca e cazul sa psihanalizezi tot neamu’ pornind de la niste observatii asupra lui Latovlevici. Tragi niste concluzii ieftine.
In caz ca nu ai inteles, nu e vorba de „cum se bucura” acesta la gol ci de faptul ca o face demonstrativ, vindicativ, ofensiv la alte persoane si nu se bucura pur si simplu. Face o reprezentatie de prost gust, intr-un cuvant, ca un mascarici.
Si, in general, nu prea isi mai vede de treaba lui.

je (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:56

ai punctat f bine Cristi.Lato nu a jucat nimic cu polonezii si l-a expus si pe Gardos care a intrat in teren dupa o perioada lunga de facut tusa.gogul a fost clar din vina lui latovlevici care visa pe la mijlocul terenului .vochin a explicat f bine faza golului si cauzele .sper sa-si revina repede lato pt ca e nevoie de el .

bv (1 comentarii)  •  23 august 2013, 11:59

avem darul sa criticam cind cineva greseste dar cand face bine nu mam saturat de ziaristi de can can sunteti penibili

caine rosu 18 (49 comentarii)  •  23 august 2013, 12:21

Corect!

Piti (1 comentarii)  •  23 august 2013, 12:26

Las ca e mai bun Sepsi sau Luchin, astia nu au muschi si nici personalitate ca sa se impuna Piturca in fata lor… a gresit din dorinta de a castiga, in dorinta de a-si ajuta echipa (asa cum a facut-o cu Ajax, cu Dinamo Tbilisi, etc.) dar in mintea voastra ingusta de ziaristi nu sunteti in stare sa vedeti aceste lucruri, la fel ca si selectionerul echipei nationale, si mai sunt exemple de genul asta in care nationala strica jucatorii si moralul acestora in era Piturca, vezi George Ogararu, Stefan Radu si altii…

jalnic (1 comentarii)  •  23 august 2013, 12:31

Astia sunteti junalistii de sport din Romania.
Cu asemea articole sunteti PENIBILI
Noroc ca a mai ramas macar un singur profesionist> TONTAN

Cris (22 comentarii)  •  23 august 2013, 12:47

Atunci sa vina rezerva Rat, care nu greseste pentru ca nu are ocazia, dar a facut-o din plin in meciul cu Olanda!

florinem (4 comentarii)  •  23 august 2013, 12:48

Hooo, (c)oitzelor, ca n-a dat omu’ cu pietre.
Sau va doare ca face apel la mai putina ingamfare, inclusiv din partea voastra? Reveniti cu piciorusele pe pamant, va rog 🙂

Bafta, Latovlevici! Mai multa atentie si lasa-i pe baietii incantati doar de „dorinta” de a invinge. Mai presus de dorinta (toti joaca pt a castiga, n-or juca sa piarda!), stau rezultatele.

Adi (14 comentarii)  •  23 august 2013, 12:48

Tu gresesti in fiecare zi cand scrii cate o imbecilitate si nu vad vreun articol de la colegii tai in care sa te critice. A avut si el un meci mai slab si gata, ii sari in cap. Pupa-l in cur pe Piturca. Am zis doar un meci mai slab, nu il pun la socoteala pe cel al Nationalei, pentru ca acolo antrenorul este marele vinovat pentru cum joaca toti. Pentru ca nu stie ce sa le spuna, nu are nimic in capul ala de barbugiu. Asa ca ia-l in brate in continuare pe „marele” Piti. O sa ramanem cu el si fara rezultate.

razvan (1 comentarii)  •  23 august 2013, 12:53

Nu demult intram cu mare placere sa citesc articolele unuia pe care-l consideram un bun ziarist, editorialist, Geambasu. Recent, mai ales cu articolul de acum am inceput sa-mi dau seama ca ca nu exista asa ceva in Romania, mai ales la ghesepe .. Acel Geambasu a carui munca o apreciam a inceput sa devina trufas, sa-si permita sa critice oameni care au facut mai multe in 27 de ani decat a facut el in toata viata lui de „papa(gal)razzi”. Esti romanul tipic, acela care vede repede aschia dintre ochii aproapelui in loc sa vezi parul dintre ochii tai. Ar trebui sa fiti interzisi cu totul la orice actiune a Stelei, astfel mi-ati da si mie ocazia sa nu mai am motiv sa intru pe site-ul vostru plin de intriga si reavointa. Daca Latovlevici care a adus de atatea ori bucurie si zambet pe buzele a milioane de romani e un mascarici, tu care doar sa critici stii, ce esti???

Chill (4 comentarii)  •  23 august 2013, 12:53

# 18 mandeal o sa incerc sa iti explic, one time only:
Nu am facut nici o psihanaliza, lucrurile despre care scriam sunt facute constient 😉 si oarecum normal intr-o societate ca a noastra. Eu nu concluzionez nimic pur si simplu ma uit in jurul meu si vad ceea ce se intampla, daca mergi zambind pe strada, oamenii se uita ciudat la tine ,probabil banuind ca esti nebun, daca iti manifesti bucuria zgomotos sau demn de circ, cum spuneti voi , fara sa jignesti pe altcineva, iar se uita ciudat la tine, pentru ca indraznesti sa iesi dintr-un tipar cu care ei sunt multumiti. Se bucura demonstrativ? Pai sa imi fie cu iertare, cum vrei sa se bucure, in sinea lui, sa tina in el? Bucuria in general se exprima demonstrativ ca si supararea sau tristetea . Ca nu si-a facut treaba cum trebuie in ultimele 2 meciuri? Asta am spus si eu in acelasi mod ieftin, dar am spus-o. Ca este un mascarici, repet, si nu faci decat sa intaresti ce am spus in primul comentariu; este liber sa se bucure cum vrea el . Nu cred ca modul in care se exprima la gol il face sa fie mai putin concentrat la unele meciuri sau ca da dovada de superficialitate, ingamfare. Cu atat mai mult nu consider ca se bucuria lui aduce vreo ofensa „la alte persoane” !

gringo (7 comentarii)  •  23 august 2013, 13:02

Sunt de acord cu analiza lui Cristian Geambasu, dar am si cateva amendamente.
1. nu exista niciun jucator in lume (indiferent de postul pe care joaca, cu atat mai mult aparatorii) care sa nu greseasca.
2. de ce presa sportiva pune botul la toate aberatiile lui Piturca?
3. daca jocul de fotbal este un joc de echipa, de ce, cand apar anumite greseli individuale, nu se face o analiza mai amanuntita si se loveste doar in cel considerat vinovatul principal?
Vreau sa arat doua aspecte a ultimului amendament, in care este criticat dur acelasi jucator pentru greseli diferite, dar adevaratii vinovati, chiar au fost laudati:
1. La meciul Romania – Slovacia, Lato a fost criticat (pe buna dreptate) ca adversarul lui direct a dat gol, dupa o centrare ploata venita de pe partea dreapta, in care laudatul Matel a fost intors ca pe clatite si in care si-a adus contributia si mai laudatul Torje (cel fara echipa), care a pierdut o minge la mijlocul terenului.
2. La meciul Steaua- Legia, Lato a fost criticat pentru ca, ar fi fost principalul vinovat fiidca lesii au egalat dupa o centrare venita de pe partea lui…ma rog, aici au fost gasiti aproape toti vinovatii.

ATOL (2 comentarii)  •  23 august 2013, 13:11

@Micky
Nu pot sa cred … chiar daca il aperi pe ,,marele lato” ii critici pe ,,marii” tase, pinti, prepe, tata, reghe, bibi, caca, pipi, cucu, mucimuci si cum boala oii va mai infumurati sa va numiti? Ideea e ca Legia, asa proasta cum o vedeti, o sa va scoate fotbalul din cap. si multi romani o sa simta razbunarea pentru arogantele unor manelisti. Uitati cam usor, suporteri batuti prin tribune de conducatori, alungati de pe stadioane, detestati, injurati. Penibililor.

ads (1 comentarii)  •  23 august 2013, 13:12

cam asta e adevarul. si nu doar pentru latovlevici e asta. cam pt toata echipa stelei. macar de ati juca pe bune,da’ pe pastile si siropuri poa’ sa joace si vointa livezile

gigi (2 comentarii)  •  23 august 2013, 13:32

Va dezamagesc pe toti cand spun ca are dreptate omul! Trebuie sa stii sa iti asumi critica cand trebuie, iar LATO a cam facut-o lata in ultima perioada…… si as mai adauga Iancu si Motoreta.

Le-ar prinde bine un pic de banca de rezerve, sa mai joace si un Parvulescu.

Acceptati si critica asa cum stiti sa va asumati laudele.

stelist (1 comentarii)  •  23 august 2013, 13:33

acest articol este o oglinda in care Latovlevici ar trebui sa privesca….sa se priveasca. Concluziile le vom vedea in viitor.

Marian (2 comentarii)  •  23 august 2013, 13:37

Inca de la inceput as vrea sa spun ca sunt un stelist care locuieste in afara Romaniei. Sunt unul din cei care, pana in 2003, mergeam la toate meciurile Stelei (sau aproape toate) disputate pe teren propriu.
Din pacate insa in ultima perioada ceea ce se intampla la Steaua mie imi da un pic de gandit.
Mai intai de toate eu cred ca jocul Stelei nu mai este la fel ca cel de anul trecut. In campionatul trecut nu era numai forza fizica cea care facea ca Steaua sa castige meciurile. Era si jocul de pase. Erau triunghiurile de pase dintr-o singura atingere a mingiei (imi amintesc de renumita remarca a lui Gigi Becali : „Tichi-Taca Barcelona”). Era un jos care se baza pe viteza, pe dominarea fizica a adversarului dar si prin „adormirea” lui prin pase repetate.
Acum in jocul Stelei a ramas doar forza fizica (care din pacate uneori este mai mica decat a adversarilor).
Eu cred ca Steaua este intr-o scadere de forma ( sper temporara).
Si dupa parerea mea nu este vorba numai de un anume jucator (de exemplu Latlovevici). Cu exceptia a 2-3 jucatori, toti ceilalti sunt intr-o scadere de forma. E adevarat ca in ultima perioada s-a vorbit mai mult de Lato, dar uitati-va un pic la Popica. El alearga pe banda poate la fel de mult ca inainte dar nu mai are aceleasi rezultate ca anul trecut. Unde sunt diblingurile de anul trecut, unde sunt centrarile pe care le dadea anul trecut (cand spun anul trecut ma refer la anul competitional care s-a incheiat si nu la anul calendaristic). Daca vreti putem discuta aici si despre Bourceanu (care in meciul cu Legia a gresit foarte multe pase) sau despre Pintili. Putem vorbi chiar si despre Tanase care, desi per total are jocuri reusite, are si el in timpul meciurilor multe momente mai putin bune.
S-a vorbit dupa meciul cu Legia depre ratarile pe care le-a avut echipa noastra. E adevarat ca au fost cateva (2-3) monumentale – cea a lui Piovaccari singur cu portarul sau cea a lui Tanase singur cu portarul. Dar eu nu cred ca putem considera ocazii lovitura de cap a lui Gardos sau cea a lui Sukala. Au mai fost suturile de la distanta care intr-adevar au fost extraordinare dar dupa parerea mea niste ocazii adevarate venite in urma unor faze gandite sau lucrate, nu au fost. Cum s-a intamplat la golul si chiar la alte 2 ocazii ale polonezilor.
Concluzionand, eu cred ca Steaua trebuie sa redevina cea care a fost in campionatul trecut cand, datorita jocului, a reusit sa obtina atatea rezultate extraordinare si a reusit sa castige campionatul la o asemenea diferenta. Nu cred ca acest mod e a juca (bazat doar pe forza fisica) va aduce aceleasi rezultate. Si acest lucru se vede. Cand Steaua a intalnit echipe care din punct de vedere fisic stau la fel de bine , Steaua nu a reusit sa castige. Exemplul Legia este ultimul dar sa nu uitam ca Steaua e la al doilea 1-1 pe Arena Nationala in decurs de doar 2 saptamani. Si la primul era si Chiriches.
Eu nu critic pe nimeni (nici nu mi-as permite). Spun doar ceea ce cred despre o echipa pe care o iubim atat de multi.
Forza Steaua!!!

IO (144 comentarii)  •  23 august 2013, 13:38

Cam Ingustovlevici nea Lato asta al nostru la ultimile doua-trei meciuri.

gigi (2 comentarii)  •  23 august 2013, 13:38

Latovlevici este un jucator bun ca si ceilalti de altfel, cu mult peste ce are Dinamo, CFR si alte asazise contracandidate la titlu. Marea problema e un pic de psihic, si poate ca aici Reghe este un pic depasit ca in rest nu ai ce sa ii reprosezi. Poate ca vor intelege pana la urma ca pentru a ajunge mari trebuie si un pic de modestie.

Intr-adevar Piturca nu este un etalon, el este doar un neprofesionist care se ascunde dupa degete si gaseste diverse motive pentru incapacitatea lui.

Sunt convins ca Steaua se califica la Varsovia, pentru ca polonezii nu sunt asa de tari cum au parut….

Si va dau un exemplu….. cine ii dribla in repriza a doua?
Bourceanu si Szukala…….. de cand dribleaza Bourceanu si Szukala!!!!?

Alecss (18 comentarii)  •  23 august 2013, 13:47

Ia uite ce s-a inflamat „suflarea stelista” p-aici! Ce va ofuscati, mah, atata ca cineva ii cere „eroului vostru” sa fie mai putin ingamfat? Si ca-i cere sa redevina fotbalist ordonat? Voua chiar v-a placut ce-a jucat baiatu’ asta cu Legia, cu Slovacia, cu Minsk(unde a facut penalty, if you remember), cu Dinamo(unde chiar daca a dat golu’ ala fabulos, l-a si lasat pe Matei sa centreze la golu’ cainilor). Linisti-va, ca omu’ n-a facut altceva decat sa puncteze niste chestii absolut reale, sa-i ceara sa mai lase din figuri, si sa-l motiveze sa redevina omu’ din meciu’ cu Ajax, ca tot vad ca dati in exces exemplu’ asta.

dr. jivago (7 comentarii)  •  23 august 2013, 13:58

cine nu greseste inseamna ca nu a incercat cu-adevarat …e drept ca nu au fost niste meciuri reusite ale lui iasmin.. poate ca ne-a si obisnuit cu niste realizari superbe.. goluri fantastice si jocuri bune..dar a ,,da,, intrun jucator devotat, harnic si cu infinit caracter e o impietate..lato va fi magician in meciul cu legia… veti vedea !!!

gringo (7 comentarii)  •  23 august 2013, 14:26

@ Marian : si eu zic ca jocul Stelei este intr-o oarecare scadere fata de sezonul trecut…si as zice ca exista si o explicatie pentru acest lucru.
Oricare echipa din lume are un 11 standard.
Antrenorii obisnuiesc sa foloseasca 11-le standard doar in cele mai grele meciuri, in rest, functie de adversarii intalniti, fac cateva schimbari, rotind intreg lotul.
Reghe nu prea a rotit jucatorii si a folosit aceeasi formula de echipa in fiecare meci, zicand mereu ca: „nu ne putem permite pasi gresiti”…indifernt ca adversarul s-a numit CFR, Chelsea, Ajax, Ceahlaul sau Bistrita.
Jucatorii folositi au crescut in valoare, dar au ajuns si la o stare de uzura, unii dintre ei terminand meciurile in genunchi.
Totodata, ceilalti jucatori nefolositi s-au blazat neavand jocuri in picioare.
In concluzie…functie de adversarii intalniti, un antrenor trebuie sa faca anumite schimbari in echipa, dand sansa si altor jucatori…altfel se ajunge la situatia de acum…jucatorii folositi sunt uzati, iar cei nefolositi sunt terminati…ca sa nu mai spun ca, folosind aceeasi formula de echipa, devii vulnerabil pentru orice adversar.

miop (2 comentarii)  •  23 august 2013, 14:31

Bun portret. Poate putin caricatural si cam didactic – ramane de vazut daca functioneaza…

banks (62 comentarii)  •  23 august 2013, 15:00

@miop : n-o sa functioneze, un ingamfat, prin definitie, nu se vede decat pe el insusi in oglinda, cu muschii lui bombastici si atat.
Dar, mai stii..omul se mai poate educa, in timp.
Ce mi se pare mie curios e cum sar oamenii lui jiji de cur in sus, desi ar fi foarte in folosul lor ca Latovlevici sa se dea pe brazda. Interesanta psihologie au.

lord belial (189 comentarii)  •  23 august 2013, 15:12

vorba baiatului de la nr 7, articolul asta se pierde printre vorbe. ca si in fotbal, si la gazeta, frazele se razbuna.

daca ar juca fotbal precum scrie, geambasul ar fi un cotonogar prin aparare la dinamu. nu am nici un nume sa dau exemplu, pt ca nu stiu cum ii cheama pe speriatii aia de la dinamo.

presa romaneasca traduce mentalul tarii: hai mai bine sa ne rusinam ca sintem mindri si cu tupeu, hai sa ne punem in genunchi, ca slugile. oricine ridica privirea sus si capul, hai sa ii dam peste nas, cine sa crede sa nu fie un rob supus si mediocru si netalentat ca restul tarii?

respect lato, esti cel mai tare!

lambada (21 comentarii)  •  23 august 2013, 15:27

Prea fusese laudat Lato si I s-a suit la cap . Mentalitate pur romaneasca !! Daca unora de la Steaua li s-a suit la cap si nu mai chef sa alerge s-o faca cu Legia macar pt milioanele de suporteri care mai cred inca in ei.Cred ca merita efortul !

ciupi (376 comentarii)  •  23 august 2013, 15:46

nu cred ca este nevoie sa precizam cine a fost personajul care a promovat ingamfarea ros-albastra. n-a existat post de televiziune in care numitul respectiv sa nu se exprime cu pumnii in piept ca echipa ca steaua nu exista. lato plateste pretul poate si fiindca are in el ceva de copil rasfatat de niste oameni care se vor parinti, dar care de fapt sunt primii sai inamici. dupa ce a avut un sezon foarte bun si a constatat ca nimeni de-afara nu l-a bagat cu adevarat in seama, in loc de a se ambitiona mai mult el a ales calea infatuarii, fiind primul care nu va avea decat de pierdut din cauza asta.

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  23 august 2013, 16:08

HAI SA NU FIM RAI. CAND STEAUA A BATUT IN LINIE, NE-AM BUCURAT SI ACUM, CAND AU FACUT MECI NUL, LE DAM IN CAP JUCATORILOR. VA SPUN EU, REGHE SI ECHIPA STEAUA, NU SE VOR LASA, SI MAI MULT, EI SE PREGATESC ACUM, IN LINISTE, PENTRU BESTIELUL MECI CU LEGIA. ASA CA, AR FI BINE SA-I INCURAJAM PE JUCATORI SI SA FIM ALATURI DE EI. „NU AU AVUT NOROC PE ARENA NATIONALA”. ATRAG ATENTIA SI GSP SA NU MAI DENIGREZE IN STILUL LOR CARACTERISTIC, JUCATORII STELEI. SANT OAMENI CA SI NOI, CU BUNE SI RELE. A FACUT UN MECI NUL SI GATA. SANT SIGUR CA ACEASTA FORMATIE VA FACE UN JOC DE ZILE MARI IN CUSCA CU LEI A LEGIEI VARSOVIA. SA LE URAM SANATATE SI CURAJ, CA SANSE AVEM. HAI STEAUA!

barbar (1 comentarii)  •  23 august 2013, 16:50

@ #39 gringo

Perfect adevarat ce ai scris!

Tavi (44 comentarii)  •  23 august 2013, 17:24

Felicitari domnule Geambasu.

Un articol de calitate, care subliniaza cu decenta atat criza de forma prin care trece Latovlevici in acest moment cat si motivele acestei crize.

A fost o placere sa il citesc.

Un articol bun, care imi ofera sansa de a scrie un comentariu ce nu va fi banat, asa cum a fost cel facut pe marginea articolului despre Ana Maria Branza, in care va criticam fara a va jigni, insa.
Sau, asa cum a fost banat cel din ziua urmatoare, in care subliniam ca incercati sa ii banati pe cei care va subliniaza defectele sperand ca, in acest mod, veti reusi sa ii mintiti pe cei multi, fara a realiza ca, daca veti continua in acest mod, veti ajunge sa ne banati pe toti intr-un moment sau altul, aratandu-va in acest mod adevarata fata, chiar in fata majoritatii de care incercati sa va ascundeti greselile

Va multumesc, inca o data, ca mi-ati oferit sansa de a scrie un comentariu laudativ, care sa-si faca loc in partea de jos a acestui articol.

Sau, cine stie, poate ca, pentru a va arata consecventa, veti decide sa il scoateti si pe acesta.

Ramane de vazut…

Kossu (1 comentarii)  •  23 august 2013, 17:43

De ce-l dați, domnilor, afară din sala de forță pe marele pitic Latovlevici? Sunteți „individioși” cumva?

Mă, adevărul nu i-l poate fura nimeni și adevărul e ăla care se vede cu ochiu’ liber atunci când se-aliniază echipele la startul meciului, în fața tribunei oficiale: Quasimodo de Ghencea e bărbatul cu cei mai frumoși sâni din Liga lui Mitică!

PS – Punem pariu că se și epilează pe picioare?

Talpaiadului (24 comentarii)  •  23 august 2013, 17:45

Bun articolul, sper sa-l citeasca si Lato.

most (1 comentarii)  •  23 august 2013, 18:18

deci , e primul meu comentariu si ultimul cred nu locuiesc in Romania dar sunt pus la punct cu fotbalul de acolo de fel sunt un suporter petrolist dar nu impatimit sunt ploiestean dar de vreo 6 ani locuiesc in Berlin parerea mea este urmatoarea doar o parere a mea in momentul de fata singurele 2 vedete care sunt la steaua sunt Bourceanu si Szukala in rest apa trece pietrele raman daca acesti 2 jucatori se vor vinde steaua este o echipa de mijlocul clasamentului la fel cum cred ca petrolul trebuie sa scape de Grozav cu tot cu foarfeca lui si adus inapoi Rachita cel care a adus multi jucatori interesanti la Petrolul in schimb Steaua are o conducere ok desi un om ca MM aici nu ar mai avea DREPTUL NICI MACAR DE A PRIVI UN MECI LA TV PE STADION ………oricum incearca sa isi vanda nulitatile pe spatele singurilor jucatori care merita fac afacere DECI TINETI MINTE CAND BOURCEANU SI SZUKALA VOR PLECA STEAUA VA FII O ECHIPA MEDIOCRA orikm bafta steaua cu legia petrolul astra si pandurii

Comentează