Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Să taci pentru că eşti tînăr!

Nu-i normal ca Valentin să vorbească aşa, zice Reghe. Ba este foarte normal, cred eu. Şi o să încerc să vă explic şi de ce. Valentin este Valentin Cojocaru, al treilea portar al Stelei în ordinea opţiunii antrenorului. Tătăruşanu a […]

joi, 9 mai 2013, 3:44

Nu-i normal ca Valentin să vorbească aşa, zice Reghe. Ba este foarte normal, cred eu. Şi o să încerc să vă explic şi de ce. Valentin este Valentin Cojocaru, al treilea portar al Stelei în ordinea opţiunii antrenorului. Tătăruşanu a fost odihnit în vederea marelui derby cu Dinamo, iar Stanca se află într-o misterioasă convalescenţă după o accidentare sau un accident despre care nu ştim cine ştie ce. În absenţa celor doi, Valentin a făcut un meci bun la Bistriţa. Cînd am auzit reacţia lui Reghe după meciul cu Gloria, am crezut că adolescentul de 17 ani a spus cine ştie ce obrăznicii. Că şi-a luat elan, cum remarca tatăl băiatului, domnul Ispas Cojocaru. Fostul arbitru Ispas Cojocaru, pe care îl ironiza Mihai Stoica mai an. Cum să te cheme Ispas Cojocaru, care-i numele şi care prenumele?

Am citit atent declaraţiile împricinatului. Cînd colo, numai observaţii de bun-simţ! Dorinţe şi ambiţii pe care mi-aş dori să le întîlnim mai des la mai tinerii şi mai vîrstnicii noştri fotbalişti. „A fost un meci special. Am făcut un meci bun. Sper ca de acum să fiu folosit cît mai mult şi într-un viitor apropiat să-l pot înlocui pe Tătăruşanu”. Deci cum ar fi trebuit să sune spusele lui Valentin? Ceva de genul „Vi se pare că am făcut un meci bun, dar nu e deloc aşa! Nu merit să apăr în locul lui Tătăruşanu şi sper să fiu rezervă de rezervă mulţi ani de aici încolo. Am timp să aştept, să capăt experienţă”. Sună al naibii de bine, nu?

Mi se pare că uneori confundăm sinceritatea cu ipocrizia. Ori entuziasmul binefăcător al tinereţii cu neobrăzarea, numită mai nou şi dezinhibare. Nu îl cunosc pe Valentin Cojocaru, habar nu am dacă împarte pasiunea pentru manele cu antrenorul lui. Dar un tînăr care crede în şansa lui trebuie încurajat şi motivat. Lui Valentin i s-a recomandat, în schimb, să facă ciocul mic şi să stea în joc de glezne. Este parte istorică a pedagogiei fotbalului românesc, fără legătură cu metodele de pregătire nemţeşti din care se adapă Reghe.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

DYM (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:00

Cu toate ca nu l-am vazut decat in meciul cu Bistrita, mi s-a parut ca nu doarme in ghete precum Tatarusanu. E adevarat ca era la primul joc oficial si ii era frica sa nu greseasca, dar mai bine asa decat Tatarusanu care e sigur de locul de titular si n-are instinctul de animal de prada. Referitor la declaratii subscriu la cele spuse de domnul Geambasu.

dragos (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:04

bine punctat.Reghe zici ca-i un batran cu ifose comuniste..nu ma asteptam din partea lui.

Kyro (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:06

Inca odata presa demonstreaza ca vrea numai scandal. NU i sa interzis sa vorbeasca ci i sa cerut sa fie temperat (sunt destule cazuriii la noi in campionat cu jucatorii muriti sperante pentru ca li sa permis prea multe). Ati vazut si asa zisa „pedeapsa” ca a fost simbolica: O masa cu Tatarusanu, Nae si Stanca; nu sfanrsitul lumii cum ii descrisa in ziare.

Radu M. (7 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:06

Ai dreptate,ma bucur ca ai facut observatia.Imi aparuse si mie stirea pe facebook dupa ce citisem declaratia lui Valentin Cojocaru si am ramas si eu mirat.Mi-am vazut de ale mele cu gandul ca nu e nici prima si nici ultima amenda d egenul asta nu neaprat din fotbalul romanesc ci si din toata Romania,unde oriunde te uiti,vezi cum cineva face o prostie sau vezi un reper cum ca cineva a facut o prostie.Deci degeaba se inspira din Germania,se inspira doar la capitolul sport,ca tot ramane roman ramane.

S (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:08

„Fostul arbitru Ispas Cojocaru, pe care îl ironiza Mihai Stoica mai an.” pare ca lipseste ceva 🙂

Lucian (2 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:10

Nu v-am citit articolul doar titlul, stiu ce a spus Reghencampf i sunt de acord cu faptul ca la noi nu exista o stiinta a promavarii tinerilor. Daca vorbim de portari ar trebui sa ne aducem aminte de faptul ca Iker Casillias a debutat la Real tot la 17 ani si a ramas acolo inca vreo zece. Noi facem mare tam-tam pe faptul ca un portar de 17 ani a facut o partida buna cu ultima clasata. Cert, baiatul are calitati f. bune, l-am vazut si prin partide de pregatire din intersezon, s-ar putea sa fie mai bun decat Tatarusanu dar nu stim sa exploatam asemenea talente. Din pacate nu sunt de acord cu declaratia lui Reghe pe acest subiect.

hahaha… (9 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:13

Mai Gembasule dupa mintea ta ce ar trebui sa spuna Cojocaru cand va face un meci slab: „am facut un meci slab si sper ca pe viitor sa nu mai fiu folosit si sa pierd locul de titular”? Deci daca nu trebuie sa spuna asa ceva cand va face un meci nereusit atunci nu poate nici sa se ceara titular pt. ca a facut un meci bun. Un jucator cu bun simt trebuie sa se declare multumit pt. ca a jucat bine si sa lase antrenorul sa decida primul unsprezece. Asta cere de la jucatorii sai Mourinho, Guardiola , Sir Alex si pe buna dreptate si Reghecampf. Cojocaru si-a luat elan cand a facut acea declaratie si sunt sigur ca a inteles acum ce ii reproseaza antrenorul. Orice jucator isi doreste sa joace titular dar, repet, alegerea primului 11 este exclusiv sarcina antrenorului!

nick70 (11 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:13

a fost o gluma mai mult , vezi pedeapsa dar ce sa-i faci mai faceti si voi un foc mic poate sare tatal lui si comenteaza ceva mai zice ceva Reghe,sare si mm cu gura si uite cateva titluri de articol .

adriani (8 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:15

Probabil exista un regulament de ordine interioara cu privire la declaratiile dupa meci. Altfel, tot ce a spus acest copil este corect si de bun simt. Oricum, important este ca a debutat cu succes la 17 ani, ca a facut un meci bun si cu siguranta vom mai auzi de el. Restul chiar nu conteaza.

limitless3rd (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:15

Vorbele lui Valentin mi s-au parut atat de perfecte de parca spuneai a avut un raspuns invatat, diplomatic. Cu atat mai mult daca ele au reflectat starea lui adevarata.
Dar asta e romanul(manelist)… „Baga-i pumnul in gura!” In afara de prestatia Stelei pe teren, Reghe nu imi spune multe ca persoana. Are insa si meritele sale(pare a avea un cuvant in fata ciobanului) Dar sa tai aspiratiile foarte sanatoase pe care acest tanar portar le are, e un gest foarte mizer.

ALEX (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:21

Cam asa

matrix (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:21

Frumos articol si rationament! Felicitari pt normalizarea gandirii!

DoctorLov (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:22

Cred ca Reghe stie ce spune. Baiatul putea sa nu spuna nimic de Tatarusanu. Nu-mi place Tata, dar dac-as fi rezerva lui n-as spune ca vreau sa-l inlocuiesc. Parca asa a facut si Petrescu inainte sa fie debarcat de la Chelsea nu ? A zis ca vrea sa-i ia locul lui Vialli…

IMBECILITATEA GENIILOR (8 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:23

asta e diferenta: reghe un antrenor foarte bun – geambasu un ziarist submediocru

viorel (12 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:27

nu inteleg cum un ziarist care a fost la un moment dat bun devine sclavul presei de scandal. numai vrajeli de 2lei aveti in cap

iulian_78 (31 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:32

Mda, se pare ca nici la dumneavostra nu pot fi doua articole consecutive perfecte, mi se pare si mie clar ca se cauta scandal. Asa cum au mai observat si altii ( din pacate putini), tanarul Cojocaru nu trebuia sa mentioneze si numele titularului de drept, chiar daca poate, ar putea deveni mai bun decat el. Din acest motiv, Reghe l-a temperat, nu i-a pus neaparat pumnul in gura. La 17 ani iti astepti cuminte randul, nici Hagi nu a fost altfel.

Madalina (13 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:35

Nu pot sa cred ca a putut sa zica asa ceva Reghe. Sunt profund dezamagita, atat de el cat si de tatal jucatorului. Asta e varsta la care sa fie incurajat sa viseze cat mai departe, nu sa-si „stie locul”. De acord cu dragos… Parca ne-am intors la comunism. N-are voie copilul nici sa-si rosteasca speranta ca va fi candva folosit mai des (nici macar n-a rostit cuvantul „titular”, saracul).

Iar de tatal jucatorului nici nu mai zic. Numai la noi putem intalni asa parinti, care in loc sa-si incurajeze copiii sa viseze cat mai sus le taie aripile instant.

STEAUA (18 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:37

Geambasu = cel mai slab si cel mai instigator jurnalist roman

Ady (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:37

Eu cred totusi ca , Reghe , stie ce face …cred ca a incercat asta ca sa-l readuca putin la realitate ..pentru ca el deja incepuse sa delireze de europa de altceva … Foarte bine face ca-i aduce cu picioarele pe pamant asa nu mai exista un „excenge mister” si alte nebunii gen Matei..Pedeapsa a fost o masa lui Nae si Tata , cred ca de aici reiese ca stie ce face …. cu Dinamo nu`l vedem dar restul partidelor o sa`l joace …

Madalina (13 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:39

DoctorLov, baiatul nu a zis deloc ca vrea sa-l inlocuiasca pe Tatarusanu. A zis ca isi doreste sa fie folosit mai des si sa-l inlocuiasca pe Tata CANDVA. Unde candva poate sa insemne si cand Tatarusanu va pleca la o alta echipa, ca asa e fotbalul, ca si viata, plin de schimbari. Daca nu te schimbi, nu evoluezi.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:42

Foarte bun articol…Valoarea nu asteapta numarul anilor…

Blazincu George (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:43

Respect Domnule Cristian Geambasu!! Pentru aprecierea pe care ati facut-o!! Perfecta dreptate! Si bine ati punctat si specificat „Sa taci pentru ca esti tinar!! Macar sa se faca diferenta intre a te aprecia , a spera si dori sa faci ceva in viata si altceva va fi sa fii obraznic , arogant si sa iti iei lumea in cap!

MUTU (6 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:45

Nu gasesc nimic frumos sau inteligent la acest articol… amestec ieftin in treburile interne ale unui club in speranta de a crea ceva zazanie acum ca articolele cu „pleaca reghe” nu si-au atins scopul sa o dam putin pe manele si persecutarea tinerilor portari poate poate…

iuri (3 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:47

Nea Geambasu, nu te-ai prins! „Amenda” a constat intr-o masa oferita colegilor din compartimentul Portar al echipei, un mod de a promova o camaraderie de a lega mai mult relatiile de colegialitate. Tocmai pentru ca, se pare, Cojocaru se simtea stingher. A fost mai degraba o subtilitate pedagogica si nu un pumn in gura.

qpax (25 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:54

Te bagi tu ca musca in c … lapte! Nu stiai cum sa te mai iei de Reghe, manele alea alea, ti-ai indoit tastatura ca sa-l bagi si pe MM pe undeva! Gasiti tot felul de nimicuri din care sa faceti scandal … atunci cand aveti de atacat pe cineva, polite de platit … gata, acum vin idiotii care te aproba, si cred ca Reghe are un dinte impotriva tinerilor … si tu iti mai iei si suta de euiro pe 3 fraze fara nici o incidenta in practica, uratule!

Madalina (13 comentarii)  •  9 mai 2013, 16:55

@Ady.

Si totusi: Baiatul nu a spus ca MERITA sa fie folosit mai des. A spus ca SPERA sa fie folosit mai des. Poate ca in asta include si evolutia lui in bine, pe langa sansa primita de la antrenor. Adica „sper sa evoluez din ce in ce mai bine si sa fiu folosit mai des”.

Sunt de acord ca nu trebuie lasat sa si-o ia in cap, dar declaratia lui a fost perfect pertinenta si diplomatica, nu are de ce sa fie sanctionat. Nu mai suntem pe vremea comunismului, trebuie sa aiba si el dreptul de a-si declara o speranta fara sa fie sanctionat pentru asta!

Edy (3 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:01

Nu-mi dau seama daca cei care critica acest articol sunt stelisti. Eu sunt stelist, am ascultat declaratia lui Valentin Cojocaru de dupa meci si n-a zis nimic deplasat. Ba chiar a corectat imbecilitatea reporterului care a spus „daca poti sa-l invingi pe Tatarusanu”. Si a folosit expresia „sa-l inlocuiesc candva”. Eu unul am ramas socat cand am citit ce a declarat Reghe, ma asteptam la mai multa inteligenta din partea lui.

lenan (2 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:03

Jurnalism si jurnalisti de doi bani. Se face, de fiecare data, tam-tam pentru nimic. Unul zice una, apare alta, altul zice altceva si apare deformat. Dupa care, alt jurnalist zice ca nu e asa! (Daca ati inteles bine, daca nu, asta e jurnalismul la noi!).
Copilul are 17 ani, a facut nu meci bun, vrea mai multe, insa e tinar si nu prea stie sa se exprime, ceea ce e normal. Deci, ia mai lasati-l in pace, si pe el si pe Reghe, sa-si faca treaba si nu mai tot chibitati atita.
Geambasule, zici ca nu-l cunosti. Atunci de ce comentezi? Numai sa te afli in treaba! Ca de obicei, de altfel!

iulian_78 (31 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:03

Madalina, nu e neaparat un pumn in gura, iar tatal lui cu siguranta stie ce e bun pentru baiatul lui. Are deja sansa sa fie la o echipa mare, pur si simplu ii mai trebuie ceva rabdare. Folosit mai des, inseamna ca acei mai experimentati sa fie rezerve, nu? Si Pantilimon are doi ani de cand e rezerva si nici macar nu are in palmares titlul pentru ca astea sunt regulile la ei. Are 26 ani si a rabdat si el, cu toate ca a primit multe laude…

treadstone (10 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:05

Exact asta am scris si eu ieri la articol, totusi faza cu maneaua e exagerata. Reghe totusi are o reticenta in a promova tineri. Zice de Iancu ca nu poate juca 90 de min si nu l-a bagat niciun minut ori 5 sau 10 min in multe meciuri. In schimb marea speranta Tanase e asteptata meci de meci sa explodeze. Un numar 10 care nu e in stare sa bata un corner, lovitura libera sau penalty. Cu Petrolul a batut Latovlevici (un fundas!!!) desi Tanase era in teren.
Sper sa isi revina Reghe ptr ca doar tinerii pot schimba fata fotbalului romanesc.

Luke (13 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:21

„Pedeapsa” a fost pe scurt o incurajare. Sau daca vrei mai mult – un echivalent al „te-ai angajat, faci o cinste”. Mai pe inetelesul tau, o confirmare ca a inceput un drum bun. A fost o masa pe care a dat-o omul celor care se ocupa de el – antrenorul cu portarii, portarul 1, antrenorul.

IMBECILITATEA GENIILOR (8 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:22

„Lui Valentin i s-a recomandat, în schimb, să facă ciocul mic şi să stea în joc de glezne.” vocabular de editorialistul anului, doctului caruia ii put manelele

ionutz (20 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:27

In sfarsit un articol mai bun. La noi ca la nimeni. In loc sa crestem jucatori romani, cumparam rebuturile Europei. Declaratia lui Cojocaru e perfect normala. Un portar are nevoie de meciuri. Ce ar fi trebuit sa spuna? Nu vad nicio diferenta intre el si Tatarusanu. Ba din contra, Tatarusanu ti o comite cand ti e lumea mai draga. Un portar trebuie sa apere tot ce i de aparat. Daca mai pareaza si mingi imposibile de salvat cu atat mai bine. E bine ca marele antrenor le ia apararea lui Costea, Rocha, Tanase, Nikolic si multi altii care nu au fata de Liga I dar da de pamant cu un jucator care isi face datoria. Cu declaratii de genul asta mai mult il destabilizezi. Sper ca juniorul sa nu asculte manele. Nici un jucator care asculta manele nu va ajunge mare jucator. Nu era de ajuns ca Becali a distrus imaginea clubului a mai venit si un antrenor care asculta manele in SUV in mijlocul Vegasului. Ce urat aratau reclamele la Antena 1. Imediat dupa meciul Stelei urmeaza Reghe si Prodanca. Sau poate numai asa se poate face performanta in Romania. Antrenorul trebuie sa faca acelasi prostii ca jucatorii, sa asculte aceiasi muzica si sa se prefaca ca sunt prieteni. Alt lucru care nu mi place e ca Reghe le inspira prea multa incredere la niste jucatori mediocrii. In ultimele meciuri jucatorii incearca driblinguri care nu le ies niciodata si suturi de la distanta cand ei nu lovesc mingea cum trebuie. Urmariti ultimele meciuri ale lui Chipciu. Nu mai paseaza, vrea sa rezolve totul de unul singur, vrea neaparat sa marcheze si suteaza din orice pozitie cu toate ca suturile lui de abia ajung la poarta. Iti dai seama daca un jucator are sut din miscare la incalzirea de dinainte de meci cand sunt pusi sa suteze de la 20 de metri. Majoritatea dau cu latul sa fie siguri ca mingea e pe poarta. Poate asta e motivul pentru care Hagi nu a reusit ca antrenor. Cred ca se enerva sa l vada pe Lovin, jucator de Liga I cum loveste mingea si cred ca Lovin se enerva cand il vedea pe Hagi dand diagonale de 40m.

marian (85 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:34

dle. geambasu, sunteti in totala eroare (dar banuiesc ca stiti asta). reghecampf i-a dat acestui tanar sansa de a debuta in fotbalul de prima liga din romania. dupa meci, tanarul debutant a dat o declaratie, iar reghecampf: 1) a avut numai cuvinte de apreciere in ce priveste prestatia fotbalistica a tanarului respectiv, si 2) i-a atras in mod cat se poate de corect si civilizat atentia sa fie ponderat in declaratiile de presa. nimic altceva. de ce sariti asa, dle. geambasu ?! nu va plac oamenii care isi vad de profesiunea lor de antrenor sau jucator de fotbal si refuza scandalul ? asta sunteti dvs. „ziaristul anului 2007” ? sunteti in stare sa scrieti lucruri interesante, lasati balacarelile in seama altora, dle. geambasu. a fost un ultim avertisment: eu ma pot oricand lipsi de dvs., daca nu faceti presa la standardul vanea chirila. si dvs. de mine, (evident !), dar atentie: un click in minus astazi, altul maine, s.a.m.d. se aduna …

Gabriel (5 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:34

Daca n-ar exista prosti, cum ar iesi oare in evidenta oamenii destepti? Daca n-ar exista refulatii, ipotentii intelectuali si cei lipsiti de bun-simt, cum oare ar iesi in evidenta oamenii cu bun simt si materie cenusie? Copilul si-a expus sincer, dorintele si nazuintele pe care fiecare dintre noi le-am avut la varsta lui. Sunt sperantele unui tanar care vrea sa nu se piarda ca sportiv si ca om! Cu ce a gresit? Ca nu i-a cerut acordul lui Reghe sau a astora care tot comenteaza tampenii doar ca sa se bage in seama? Cel care trebuie incriminat este antrenorul, numai el! De psihologie sportiva aplicata juniorilor si sportivilor juvenili a auzit? Sigur nu ca asta nu se preda la „blatescu” sau cu muzica lui salam! Cand peste ani poate titularul din poarta Stelei va fi acest pusti, cum or putea sa se autoanalizeze toti cei care au dat cu noroi in el si in gazetar? Vor avea puterea sa recunoasca ca ua gresit si sa-si cear scuze public? Personal cred ca nu! Vor ramane in aceasi imbecilitate si vor fi la fel de handicapati intelectual ca si acuma!

doze (13 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:36

reghe e temator, de asta nu va fi antrenor de top. trebuie concurenta intre jucatori, iar concurenta nu tine cont de varsta. vezi Mourinho in Pepe vs Varane.

mizzzerya (17 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:48

BRAVO !!!!!! BRAVO !!!!!!! BRAVO !!!! IN SFARSIT , un JURNALIST care ataca IPOCRIZIA si ASCUNDEREA in MEDIOCRITATE a „pseudo-iteligentelor ahtiate dupa bani”care SUFOCA fotbalul ROMANESC de atatia ani…..SUPER ARTICOL. BRAVO !!!!

Steaua1986forever (3 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:49

Domnule geambasu, sunt de acord cu ce ati scris. Sper ca si dvs. o sa aveti decenta sa ne spuneti cu cine simpatizati in „eternul derby”. Culmea, sunt de acord cu ce a zis un dinamovist „hard core” precum dl.geambasu. Insa exagerarea + instigarea specifica „unor anumite” structuri nu putea sa nu iasa un pic la suprafata inaintea „marelui derby”. Sper sa citesc in urmatorul articol cum a „castigat Steaua norocos” in derby sau „cu ajutorul arbitrilor”. Asa cum ne-ati obisnuit.

STEAUA (18 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:51

Geambasu = cel mai slab, corupt si instigator jurnalist roman

romeo (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 17:59

@Ionutz : ”Tatarusanu o comite cand ne e lumea mai draga” – cand s-a intamplat asta prietene ? Eu cred ca ne era lumea mai draga cu Grasshopper, Ajax, Chelsea, in semifinala Cupei cu Rapid, in finala Cupei cu Dinamo, in preliminarii cu Turcia,Franta, in campionatul asta de exceptie cand a aparat fara greseala tot sezonul. Tatarusanu a fost super portar in toate meciurile cheie pe care le-a avut Steaua si nationala. sa nu-mi spui ca in dubla cu Twente pt ca atunci intreaga echipa a jucat jalnic si nu aveam nicio sansa sa-i eliminam.

yo (10 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:06

Specific romanesc… unui fotbalist cu ambitie ,i se taie craca in loc sa fie incurajat pentru ca este responsabil si competitiv…bravo lui Cojocaru ,atata timp cat gandeste si munceste cu un scop, in viitor va avea doar de castigat…si felicitari lui Geambasu,are el scaparile lui dar , cam pune punctul unde trebuie..

varanga53 (39 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:23

Domnule Geambasu , in loc sa faci pe moralizatorul , mai bine ai citi ce a spus TATAL jucatorului in cauza ! Si ai descoperi ca ai dat cu bata in balta !

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:24

„Nu-i normal ca Valentin să vorbească aşa, zice Reghe. Ba este foarte normal, cred eu.”

Cu o parere toti suntem datori, nu-i asa?!
In rezumat, Valentin Cojocaru nu a aparut pana acum in poarta echipei mari intr-un meci oficial (probabil ca exista si niscai motive tinand de optiunile antrenorului bazate esentialmente pe ceea ce au aratat pana acum in pregatire sau alte meciuri oficiale portarii din lotul echipei, precum si pe considerente tactice). Antrenorul decide sa il introduca pe teren intr-un meci mai putin important pentru a il familiariza cu atmosfera dintr-o partida oficiala iar el confirma increderea acordata printr-un meci bun cu cateva interventii grele reusite. Nu e vorba de un meci decisiv si greu in care Valentin sa fi salvat miraculos rezultatul prin interventiile sale ci o intalnire de nivel mediu cu o echipa pe jumatate retrogradata care a pus uneori cateva probleme rezolvate fara prea multe emotii: pe ansamblu, o evolutie pozitiva si probitatoare si… cam atat. Ca urmare, Valentin Cojocaru declara ca isi doreste sa il inlocuiasca pe portarul titular cat de curand si sa joace cu constanta la prima echipa.

E normal sa isi doreasca sa joace mai mult?!
Fara indoiala. La varsta lui si entuziasmul specific ar fi si culmea sa nu isi doreasca sa apere ca titular constant poarta propriei echipe si sa viseze ca interventiile sale il vor consacra ca jucator de neinlocuit.
E normal sa isi exteriorizeze dorintele cu fraza „Sper ca de acum să fiu folosit cît mai mult şi într-un viitor apropiat să-l pot înlocui pe Tătăruşanu”?!
Aici nu mai e chiar asa de simplu. Prima parte a frazei contine o judecata de valoare implicita: „de acum” inseamna ca gata, a demonstrat ceea ce era de demonstrat cu privire la acest aspect si sugereaza ca antrenorul ar trebui sa faca „de acum” inainte alegerile bazandu-se cu precadere pe cum a aparat el la primul sau meci oficial. Sugestia este nelalocul ei din doua motive: mai intai ca un singur meci rareori poate reprezenta o proba decisiva a valorii exacte a unui jucator de fotbal, apoi pentru ca de aceasta evaluare este responsabil antrenorul, prin fisa postului. Sa spui (fie si indirect) ca antrenorul ar avea un fel de obligatie sa te promoveze titular fiindca ai facut un meci bun, reprezinta lipsa de respect fata de munca tehnicianului.
A doua parte a frazei este si mai nefericita. De bine de rau, Tatarusanu este totusi un portar cotat si bine plasat in circuitul „nationalei” de cativa ani buni. Sa spui ca vrei sa il inlocuiesti „intr-un viitor apropiat” inseamna lipsa de respect fata de un coleg mult mai experimentat: dai de inteles ca e mai slab (profesionist) ca tine, ca esti perfect indreptatit sa ii iei locul si ca doar orbul gainilor al tehnicienilor a facut ca pana acum tu sa stai pe tusa. In alte cuvinte: lipsa de modestie si de spirit de colectiv.

Ce a facut Reghecampf? i-a interzis cumva sa vorbeasca?!
Nu, a spus ca nu era normal ca Valantin Cojocaru sa vorbeasca „asa”. Adica sa faca niste afirmatii interpretabile ce ar putea dauna coeziunii grupului. Si a mai propus o asa-zisa „pedeapsa” cu o masa comuna (informala) in care sa clarifice sensul spuselor sale si sa elimine potentialele interpretari destabilizatoare impreuna cu cei direct interesati: portarii si antrenorul cu portarii. Adica sa rezolve cat se poate de curand si elegant o chestiune generatoare de tensiuni. Eu zic ca foarte bine a facut.

Ce ar fi trebuit sa spuna Valentin Cojocaru pentru a nu fi criticabil? Cumva “Vi se pare că am făcut un meci bun, dar nu e deloc aşa! Nu merit să apăr în locul lui Tătăruşanu şi sper să fiu rezervă de rezervă mulţi ani de aici încolo. Am timp să aştept, să capăt experienţă”, asa cum suna propunerea presupus sarcastica (de fapt ridicola)facuta in articol?!
Desigur, nu. Putea sa spuna foarte bine „Ma bucur ca prestatia mea de astazi a fost apreciata, sper ca am reusit sa confirm asteptarile si increderea antrenorului si sper totodata ca, in viitor, numarul ocaziilor de a repeta prestatiile bune in jocuri oficiale va creste.” Sau orice alta formulare din care sa reiasa direct sau indirect ca:
1. aprecierile pozitive le fac de regula ceilalti;
2. antrenorul este cel mai indreptatit sa decida cine intra in poarta in meci oficial;
3. concurentii de pe acelasi post sunt buni profesionisti (eventual, doar in caz ca face referire si la acestia, nu ca in sugestia mea in care nu este mentionat niciun nume).

„Mi se pare că uneori confundăm sinceritatea cu ipocrizia.”

Mi se pare mie ca discursul dumitale confunda vanitatea si lipsa de tact/masura cu sinceritatea. Altminteri si soferul agresiv din traficul capitalei care claxoneaza nervos si incalca regulile pentru a ajunge „in fata” isi inchipuie cat se poate de sincer ca este mai cu motz decat ceilalti si ca toti ar trebui sa se dea la o parte ca sa treaca el, insa nu pentru acesta comportamentul sau devine mai acceptabil.

IMBECILITATEA GENIILOR (8 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:29

Gabriel
„Daca n-ar exista prosti, cum ar iesi oare in evidenta oamenii destepti? Daca n-ar exista refulatii, ipotentii intelectuali si cei lipsiti de bun-simt, cum oare ar iesi in evidenta oamenii cu bun simt si materie cenusie?”
vezi, ai iesit/te-am scos in evidenta!
apropo, tu ai auzit de psihologie pedagogica?

jiji (16 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:29

Total nepotrivita declaratia lui Rghe,cu toata Germania lui,ramane l a aceeai mentalitate de romanas.

un simplu eu (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 18:32

offf viata mea …. offf romania. daca pisti prost talent avea 17 ani… cred ca nu-l mai asculta reghe… pentru ca era prea tanar. de acum, ce sa faci neamtul e neamt, dar romanul cu caracter de neamt e un animal redus…. reghe cati ani aveai cand le-ai pus-o pe tava danezilor? nu mai retin… aveai experienta…la goluri marcate probabil + 3,5 ori mai stiu eu. rusine mi-ai placut pana la un moment dat ca antrenor, insa intreci masura ce caracterizeaza pe noi … pe romani

cyclon (3 comentarii)  •  9 mai 2013, 19:04

Bine scris! Felicitari!

xray (7 comentarii)  •  9 mai 2013, 19:06

Geambasule, esti in eroare. Apoi e normal sa spui tu ceva daca tu l-ai plati sau l-ai antrena. Comportamentul in orice companie iti este impus. Nimeni nu te obliga sa accepti. Poti pleca daca nu-ti convine. Vezi si tu pe la cluburile alea mari, cu care ne tot compari. Fiecare vorba din declaratii e masurata cu sublerul. Cine iese din din rand plateste scump. Ceea ce a spus copilul ala nu a fost speranta, ci aroganta, dupa doar 2-3 suturi parate!

gogu (2 comentarii)  •  9 mai 2013, 19:12

Am trait s-o vad si pe asta. Un dinamovist critica antrenorul Stelei. Stau si ma intreb daca e bine intentionat sau il roade invidia? Cat de neutru poate fi intr-o analiza a comportamentului principalului artizan in castigarea campionatului? Mourinho n-a ezitat sa-l lase pe tusa pe Casillas si nu l-a condamnat nimeni ca nu da dovada de tact pedagogic.

UE Becali (25 comentarii)  •  9 mai 2013, 19:21

Reghe e antrenor bun, fara discutie. Dar daca are nevasta pe Prodanca si obliga jucatorii sa asculte manele, inseamna ca are probleme grele cu capu. Iata cum se nimereste ca trei fosti fundasi dreapta sa fie cei mai buni antrenori romani ai momentului, din pacate doar rednic si petrescu avand sanse sa devina antrenori mari.

Comentează