Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Să taci pentru că eşti tînăr!

Nu-i normal ca Valentin să vorbească aşa, zice Reghe. Ba este foarte normal, cred eu. Şi o să încerc să vă explic şi de ce. Valentin este Valentin Cojocaru, al treilea portar al Stelei în ordinea opţiunii antrenorului. Tătăruşanu a […]

joi, 9 mai 2013, 3:44

Nu-i normal ca Valentin să vorbească aşa, zice Reghe. Ba este foarte normal, cred eu. Şi o să încerc să vă explic şi de ce. Valentin este Valentin Cojocaru, al treilea portar al Stelei în ordinea opţiunii antrenorului. Tătăruşanu a fost odihnit în vederea marelui derby cu Dinamo, iar Stanca se află într-o misterioasă convalescenţă după o accidentare sau un accident despre care nu ştim cine ştie ce. În absenţa celor doi, Valentin a făcut un meci bun la Bistriţa. Cînd am auzit reacţia lui Reghe după meciul cu Gloria, am crezut că adolescentul de 17 ani a spus cine ştie ce obrăznicii. Că şi-a luat elan, cum remarca tatăl băiatului, domnul Ispas Cojocaru. Fostul arbitru Ispas Cojocaru, pe care îl ironiza Mihai Stoica mai an. Cum să te cheme Ispas Cojocaru, care-i numele şi care prenumele?

Am citit atent declaraţiile împricinatului. Cînd colo, numai observaţii de bun-simţ! Dorinţe şi ambiţii pe care mi-aş dori să le întîlnim mai des la mai tinerii şi mai vîrstnicii noştri fotbalişti. „A fost un meci special. Am făcut un meci bun. Sper ca de acum să fiu folosit cît mai mult şi într-un viitor apropiat să-l pot înlocui pe Tătăruşanu”. Deci cum ar fi trebuit să sune spusele lui Valentin? Ceva de genul „Vi se pare că am făcut un meci bun, dar nu e deloc aşa! Nu merit să apăr în locul lui Tătăruşanu şi sper să fiu rezervă de rezervă mulţi ani de aici încolo. Am timp să aştept, să capăt experienţă”. Sună al naibii de bine, nu?

Mi se pare că uneori confundăm sinceritatea cu ipocrizia. Ori entuziasmul binefăcător al tinereţii cu neobrăzarea, numită mai nou şi dezinhibare. Nu îl cunosc pe Valentin Cojocaru, habar nu am dacă împarte pasiunea pentru manele cu antrenorul lui. Dar un tînăr care crede în şansa lui trebuie încurajat şi motivat. Lui Valentin i s-a recomandat, în schimb, să facă ciocul mic şi să stea în joc de glezne. Este parte istorică a pedagogiei fotbalului românesc, fără legătură cu metodele de pregătire nemţeşti din care se adapă Reghe.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Gabriel (3 comentarii)  •  9 mai 2013, 19:49

Asa e la noi in Romania, jucatorii tineri au sanse mici de a se impune pentru ca joaca prea putin chiar daca au valoare… pana la urma, daca ai valoare ce importanta are varsta ? Poate ne vom destepta la un moment dat si noi..

Homebet (5 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:02

Corect! Reghe e un idiot

miki (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:22

e vorba doar de o stare de spirit specific românească CE SE TRANSMITE din generaţie în generaţie în toate domeniile vieţii…… de aceea probabil f târziu sau niciodată ne vom depăşi condiţia şi eticheta…..!!!

ando (57 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:28

Iker Casillas a debutat la 18 ani, iar la 19 ani apara intr-o finala de CL. Cand era pusti si abia se apucase de fotbal, Iker s-a luat cu joaca si a uitat sa-i puna lui taica-su un bilet la pariuri. Le nimerise pe toate 14 batranul, ar fi castigat 1,2 mil euro. Nu l-a criticat niciodata pentru asta. Ispas Cojocaru probabil ii rupea picioarele ca si-a luat elan si s-a dus la fotbal in loc sa bage biletul care ar fi imbogatit familia. Iker la 19 ani impartea vestiarul cu legende ca Zidane si Raul. Cojocaru la 17 cred ca bate mai bine o lovitura libera ca „legenda” Tanase (si prostii ajung legende, doar nu credeati ca Pacala o nu o sa fie detronat de Dodel).
Cam asta e diferenta. Casillas a cucerit tot, a capatat incredere JUCAND. Cojocaru a vorbit si a „castigat” dreptul de a scoate la masa „greii” Tatarusanu, Stanca si Nea Nae. Cum ar zice Reghe: Pe sistem, ma intelegi?

giovani (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:33

domnu’ geambasu…..nu.i treaba magarului, de unde beau oile apa!!!

corneliu (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:56

Felicitari pt articol! Declaratia acestui copil mi s-a parut de bun simt. Este cat se poate de normal sa-si doreasca sa joace mai mult, sa devina titular, etc. Nu inteleg reticentza antrenorilor romani in promovarea tinerilor. Casillas a debutat la 18 ani in poarta Realului si acolo a ramas. Hagi la 18 ani zguduia transverala pe Wembley. Avem exemplul Borussiei Dortmund care a promovat masiv jucatori tineri. Si Iancu ar trebui sa joace mai des. In schimb se insista cu Tanase care cred ca nici el nu-si mai aminteste ultimul meci bun facut. Iar Steaua nu e un caz singular, situatia e cam aceeasi si la restul echipelor de prima liga.

iulia (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 20:57

Domnule Geambasu sunteti o mare dezamagire pentru mine. Va citesc de mult timp dar acum am realizat ca am pierdut timpul. Se pare ca din cauza ziaristilor cu gandirea dumneavoastra exista in Romania vedete ce inca nu sunt intarcate. Voi fi dur si va voi spune sa va fie rusine

arh.Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:04

Lasati-l in pace pe Valentin Cojocaru caci a facut un meci bun la varsta de 17 ani, la echipa campioana a Romaniei, in meciul cu Bistrita. A vorbit chiar frumos si civilizat. De ce sariti ca taurii fara materie cenusie la el? Tatal lui are dreptul sa-i spuna orice, pentruca el l-a crescut. Asa ca, ciocu mic, caci Valentin Cojcaru, daca va trage de el la antrenamente, va ajunge un nume in fotbalul din ROMANIA! HAI STEAUA!

vio82 (4 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:07

Majoritatea oamenilor nu inteleg ce inseamna performanta in sport si nu numai in sport.Trebuie sa intelegem cu totii ca fara disciplina, educatie si echilibru nu se poate atinge performanta.

iulianB (15 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:08

@ionutz Daca Tatarusanu apara doar ce era de aparat Steaua nu mai elimina pe Grashopper si Ajax, nu mai castiga Cupa, nu mai batea pe Chelsea acasa si nu mai castiga campionatul la diferenta asta de puncte. Drept urmare Steaua avea in conturi MINUS cel putin 20 mil euro

Muntean Adrian (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:14

Domnule Geambasu alias editorialistul anului 2007 …gasiti tocmai in 2013 sa mai faceti un editorial ca sa iesiti si d-voastra cu ceva …Reghe nu a facut nimic gresit in privinta lui Cojocaru si nici Cojocaru nu a gresit mare lucru …pedeapsa pe care i-a dat-o reghe mi se pare geniala …nu m-ai cautati cearta si lasati oamenii sa isi faca treaba …reghe e cel mai bun la a motiva jucatorii

Zaone (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:19

Domnule Geambasu ce-ati facut dumneavoastra pentru fotbalul din Romania ca sa va permiteti sai dati lectii unui antrenor de fotbal ce sa zica si cui. Una dintre problemele acestei tari sunt si ziaristii ca dumneavoastra atotstiutori in orice domeniu.

mieusa (37 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:24

Doi părinti își judeca odrasla (care e la o vârsta sensibila) și iaca ni, apare vânătorul de ambulante ! Ia-ți băiete un X7 și fugi la fițe.

sandu (1 comentarii)  •  9 mai 2013, 21:29

E clar ca acest articol reprezinta una din multele tentative de a crea tensiune in cadrul echipei, de a crea un subiect intr-un context in care nu mai ai ce sa spui: Steaua e campiona iar domnul Geambasu nu suporta faptul ca acum ar trebui sa scrie cuvinte de lauda. De fapt, e foarte bine cunoscuta agresivitatea cu care scrie despre singurul club emblematic al Romaniei asa ca suntem obisnuiti cu astfel de articole. Probabil ca exagerarea unor situatii reprezinta ultima solutie atunci cand nu prea ai ce sa scrii. Daca ascultati declaratia lui Cojocaru, el a sugerat ca ar trebui sa i se acorde mai mult credit. Asta a si punctat Reghe. Si nu i-a facut mai nimic, ba chiar l-a pus sa ia masa cu ceilalti portari. E un fel de team building, asa ca domnule Geambasu, poate data viitoare scrieti ceva mai bun

alen (156 comentarii)  •  9 mai 2013, 22:47

e incredibil cum a aparut si acest caz „cojocaru”. Baiatul a zis doar niste chestii de bun simt si i-au dat toti in cap. Si daca zicea ceva care era baiul? Antrenorul poate sa-i intre 4 ochi, chiar trebuia pus la colt public?? Mare pedagog regecampf . Mare caracter blatistul..

iustin (35 comentarii)  •  10 mai 2013, 3:04

reghe stie, ce discutie sa mai ai dupa ce a facut ce a facut intr-un singur an la steaua?!

iustin (35 comentarii)  •  10 mai 2013, 3:07

@ionutz: da, observatia despre chipciu este cat se poate de pertinenta.e un jucator mediocru care si-a luat lumea in cap.dar asa se cerne lumea…

un oltean (130 comentarii)  •  10 mai 2013, 6:55

Observ cu o oarecare greata, la foarte multe articole ale diversilor ziaristi sportivi, ca atunci cand un postac nu e de acord cu articolul, sau cu ziaristul in cauza, il da imediat exemplu pe Ioan Chirila! Cred ca daca as rasfoi doar site-ul gsp, as gasi mii!! Expresii de genul, „Ioanitoaie, mai ai mult pana sa-l ajungi pe nea Vanea”, sau, de-aici, „eu ma pot oricand lipsi de dvs., daca nu faceti presa la standardul vanea chirila”. Domne, ai impresia ca oamenii astia l-au citit pe Ioan Chirila pana im maduva oaselor, atat sunt de destepti! Sigur ca Ioan Chirila a fost un imens ziarist, nimeni nu cred ca poate contesta asta, dar sa aduci asta ca un argument intr-o discutie, ca vezi Doamne tu esti atat de citit si poti face comparatii intre el si actualii ziaristi sportivi, mi se pare cel putin penibil! Lasati omul sa se odihneasca in pace mai baieti, nu mai raportati totul la el! Vremuri, are Phoenix o piesa!

valentin passcu (16 comentarii)  •  10 mai 2013, 14:46

Domnule Geambaşu afirm cu sinceritate că în momentul când am citit titlul articolului mă aşteptam la mai mult. Dar până la urmă m-am desumflat. De ce ? Pentru simplu motiv că aţi scos din context restul din interviul lui Valentin Cojocaru. Dacă revedeţi interviul ( deşi cred că nu este cazul) o să observaţi că a sărit niţel calul. Bun, acest copil este un talent, este o speranţă a fotbalului românesc dar în prezent mai are de crescut. Ei bine cui îi revine sarcina să îl şlefuiască, să-l modeleze, să-l maturizeze, să-l înveţe cu culmile înalte ale performanţei ? Nu antrenorului? Nu lui Reghe? Cu ce a greşit Reghe dacă a afirmat că a cam sărit calul ? Nu crezi că puştii de vârsta lui mai au de învăţat? Nu crezi că pe lângă talent un sportiv adevărat mai trebuie să aibă şi alte calităţi. Modestia, bunul simţ, respectul faţă de colegi, respectul faţă de antrenori, respectul faţă de spectatori? Este păcat ca şi acest tânăr să se nască speranţă şi să termine tot speranţă. Am avut atâtea şi atâtea cazuri. Unde era Mutu acum dacă pe lângă talent mai avea şi ceva modestie, respect faţă de cei din jur şi mai ales faţă de spectatori? Dar el cu aere în cap de vedetă din copilărie a crezut că este peste Maradona şi priviţi unde este acum. Vedeţi cazul Mitea. Vedeţi cazul Luţu. Vedeţi cazul Alibec. Vedeţi cazul Ioniţă (Rapid). Vedeţi cazul Lupu. Vedeţi cazul Sabin Ilie. Vedeţi cazul Daminuţă. Vedeţi cazul Alin Stoica. Avem nenumărate cazuri care ar putea fi date exemple. Dar ia vedeţi cazurile Hagi, G. Popescu, Dan Petrescu, Craioveanu, Moldovan, Lăcătuş, Rădoi, Adrian Ilie, Neşu, Contra etc. Vă rog să faceţi o comparaţie între grupul Mutu şi grupul Hagi. Se observă ceva deosebiri? Eu cred că da. Şi destule. Şi din păcate aceste deosebiri sunt cele de buna creştere. Natura îi aseamănă, educaţia îi deosebeşte. Am dat exemplele de mai sus pentru cei tineri care au plecat pe afară. Dar hai să ne aducem aminte de adevărate monumente de bun simţ care nu au evoluat pe afară. Un CONSTANTIN, un DEMBROVSCHI, un ION IONESCU, un NIKI DUMITRIU, un SĂTMĂREANU, un LUCESCU, un IORDACHE, un IORDĂNESCU, un JENEI, un ANCA, un ŞTEFĂNESCU, un KLAIN, un GEOLGĂU, un BOLONI, un BELODEDICI. Nu mai vorbesc de cei din înaintea lor. Câtă modestie, cât bun simţ, cât respect emanau în jurul lor. Aş se coc adevăratele talente nu cu sticle de vin şi curvete cum fac tinerele noastre viitoare speranţe de la lotul de fotbal juniori. Domnule Geambaşu un om cu talent dar needucat este ca şi un inel de aur pus in râtul unui porc. Aşa că vă rog să revedeţi interviul lui Valentin Cojocaru şi o să-mi daţi dreptate. Asta în situaţia în care aţi realizat acest articol în scopul afirmat. Dar mă îndoiesc că acesta a fost scopul. Invidia bat-o vina. Cît priveşte comentariile colegilor la persoana lui Reghe şi a familiei sale îmi lasă un gust amar. Strugurii sunt acrii…..DE OBICEI BUN SIMŢ POŢI AVEA ŞI CÎND NU AI TALENT. Depinde însă de persoană.

mad_musu (33 comentarii)  •  10 mai 2013, 15:37

cred ca ai dreptate
… probabil k asta vine datorita faptului k la noi la romani un jucator se mai considera speranta chiar si la 23 – 24 de ani – in tot acest timp Varan e titular la Real la nici 20 de ani

Vreau in locul lui Geambasu (9 comentarii)  •  10 mai 2013, 15:53

Nu-mi dau seama cum de nu intelegi nene Gambasule greseala juniorului. Pai sa presupunem ca maine vine in redactie GSP un junior care abia a scris si el primul articol.

Incantat peste masura de articolul sau declara ca vrea sa-i ia locul lui Geambasu la GSP. Iti dai seama din start in ce postura se afla toata lumea: pustiul, Geambasu, redactia !!!

Competitia este buna, dar nu asa cu declaratii din astea razboinice intre salariatii aceleiasi firme. Ca toti trebuie sa puna umarul sa formeze o echipa castigatoare.

Ori daca se apuca sa se sape intre ei, unde mai este spiritul de echipa. Reghe a procedat foarte bine, altfel risca sa-l lase pe Tatarusanu cu impresia ca tanarul vorbeste cumva autorizat.

Roland (3 comentarii)  •  10 mai 2013, 16:04

asta-i antrenor? asta-i pedagog? nu sunt stelist , dar il apreciez pe copilul asta si el trebuia incurajat nicidecum
tratat ca indivizii din ghencea,ptr ca nu am auzit nici pe altcineva sa-l laude si sa-l sprijine , .toti au fost la unison
cu ,,marele,multiubitul si stimatul antrenor,, probabil cind era el pusti i s-a trintit usa in nas si acum se razbuna , ca-n armata cu pifanii( ma indoiesc ca stie ce-i aia) nu pare ca ar avea spirit de caramaderie….
ieftin…si atit

nbx_nbx (2 comentarii)  •  10 mai 2013, 16:48

Tinerilor li se da in cap in tara noastra, asta se face! Graitor exemplul cu Casillas, pe cand Cojocaru al nostru va ajunge titular pe la 23-24 de ani, daca se va tine de treaba, si poate nici atunci pentru ca asta e mentalitatea nostra dacica sau balcanica…. Trist, foarte, foarte trist!

Corsarul (3 comentarii)  •  10 mai 2013, 17:10

Reghe stie ca Valentin nu a gresit cu nimic…. Declaratia pe care a dat-o Reghe este doar pentru a, „atenua” putin din avantul pustiului de 17 ani.

Este o atitudine menita sa franeze imaginatia unui adolescent care-si poate „pierde busola” foarte repede. Atat!

Desigur, entuziasmul este necesar… dar trebuie „controlat” la „starurile” in devenire.

Kendo (45 comentarii)  •  10 mai 2013, 19:36

M-am oprit la „cum sa te cheme Ispas Cojocaru, care-i numele si care-i prenumele?”. Ce treaba are asta cu sportul, cu ce a zis domnul/individul/insul asta? Ce frustrare mai e si asta, sa te iei de numele omului?! Esti bolnav la cap, Geambasule, pe cuvantul meu. Asta nu e jurnalism de sport. N-am auzit in viata mea de acest Ispas Cojocaru, dar nici nu ma intereseaza daca ideea pe care voiai tu s-o prezinti e buna sau nu. Atita timp cat nu te poti limita la a prezenta lucrurile profesionist, ce pretentii ai la citititori de bun-simt? Degeaba asculti muzica aia cu care te tot lauzi ca o asculti, tot manelist esti…

Mihai (1 comentarii)  •  10 mai 2013, 22:38

Mister Geamasu cu astfel de publicatii lasati impresia ca si dvs ar trebui sa predati stafeta… De ce nu cauta redactia un tanar jurnalist cu perspectiva din liceu sa zicem la 17 – 18 ani? Unul care are bunul simt sa analizeze tot interviul si nu doar bucati pentru ca asa ii face lui „analiza” mai spectaculoasa si de scandal? pentru ca asta cautati in ziare si online sa faceti..nu puteti sa scrieti nimic frumos despre cineva sau sa faceti un articol correct si drept, doar fragmente si bucati cat sa lasati loc de interpretare. Ar trebui sa va revizuiti articolele si incercati sa fiti un jurnalist adevarat (impartial si fara intentii ascuse si meschine) doar ca sa va apara numele pe site sau in ziar. Rusine. Cat despre tanarul portar tot respectul dar mai are de invatat totul tine de el si de cat de mult are vointa, inclinatia lui catre aces fenomen” numit fotbal cat si de antrenor care este principalul factor decisiv in afirmarea sau terminarea lui pe plan sportiv. Caci vorba aceea nu eu, nu dvs ori altcineva raspunde de performanta clubului la care activeaza ci antrenorul haideti sa lasam impresiile de „cunoscatori” si de „datatori cu parerea” pe seama celor care au un habar si au facut o scoala pentru meseria asta! Pentru viitor, astept un articol correct si cinstit, bine editat si perspective din ambele parti, nu doar atacarea unui antrenor pentru „publicitate”. Seara Buna!

Gicu (4 comentarii)  •  10 mai 2013, 23:28

Nene Geambasu, normal ar fi sa taci tu, pt ca in mod clar n-ai inteles despre ce e vorba. Antrenorul echipei i-a reprosat o declaratie PUBLICA, nu faptul ca doreste sa joace mai des.

maximuspqr (36 comentarii)  •  11 mai 2013, 1:46

Bravo cumetre, spune Cojocaru ce spune, era luat de val, vine Rege si spune ce spune, e antrenorul, vii mataluta si ii dai in cap antrenorului, incerci sa fii si ironic si haios („nu stiu daca ii plac manelele”, of Celibidache, nu toti asculta muzica grea) facind un caz din asta. Ce naiba a interzis antrenorul? Cu ce naiba sustii ce scrii, cind tu faci mai al dracului cu Reghe (minor fata de tine) decit a facut Reghe cu Cojocaru?
Te respect si cred ca esti in primii cinci jurnalisti sportivi, dar nu te rostogolesti ca si gsp si gsptv.
Ce se asculta la tine cind faci un chef? Daca Sex Pistols sau GNR vin si eu.

dica14 (1 comentarii)  •  11 mai 2013, 12:13

Gianbasu iantra in categoria ziaristilor gen = decebal r. , mironica, stucan, de la astia inafara decat de a cauta scandal , de a arata ca sunt mai destepti ca noi, nu vezi altceva. Atata rautate , tot timpul baga raca acolo unde vad ca treaba merge bine.Cred ca deaceea apareti din ce in ce mai putin pe ecran , nu prea va mai suporta lumea , adica noi astia din rasa inferioara .

m68 (23 comentarii)  •  11 mai 2013, 13:52

CRISTI imi pare rau dar aici se vede diferenta de clasa intre tine si REGHE. Daca ar fi jucat la BARCA aceste comentarii COJOCARU nu le-ar fi facut. De ce ? Pt ca asta e filosofia clubului. Intrebatil pe Popescu? O sa va confirme.Sant anumite subtilitati pe care vad ca nu le pricepi. Imi pare rau dar asta e adevarul. Declaratia lui ar fi trebuit sa sune altfel.Are o scuza : varsta. Mai are timp si sper sa o faca. Nu mai scrieti articole doar de dragul de a scrie. Asa o poate face oricine. Voi ar trebui sa faceti diferenta.

Alex (1 comentarii)  •  11 mai 2013, 14:55

Nene, aici ai cam dat`o in bara. Asa cum au spus si altii, inseamna ca si alti jurnalisti, mai tineri si care poate isi fac treaba mai bine ca tine, trebuie sa stea pe banca, sa faca joc de glezne si sa aiba/aive (depinde din ce substrat social faci parte), ciocul mic.
Asta una la mana. A doua la mana, cum iti permiti tu sa vorbesti de cineva (oricine) la modul „Cum sa te cheme Ispas Cojocaru, care-i numele si care-i prenumele?” Dar tu cine esti sa judeci lumea?
Asa cum am mai spus intr-o opinie personala, invatati sa va analizati articolele, din TOATE PUNCTELE DE VEDERE: gramatical, logic, coerent si adevar.
Cu respect, inca (dar pana cand?),
Alex, un simplu cititor

Tavi (1 comentarii)  •  12 mai 2013, 0:10

Nu de putine ori mi s-a intamplat sa fiu in dezacord cu opiniile exprimate de dumneavoastra, domnule Geambasu. De aceasta data insa, trebuie sa recunosc ca ati scris un articol pertinent si la obiect.

Sunt surprins insa, in mod neplacut, de numarul mare de cititori care v-au inteles gresit. Ideea ca l-ati ironizat pe tatal lui Cojocaru, nu reiese deloc din articol ci dimpotriva. Ideea ca Valentin Cojocarul a declarat ca ar vrea sa ii ia locul lui Tatarusanu, este iarasi falsa: „Sper ca de acum să fiu folosit cît mai mult şi într-un viitor apropiat să-l pot înlocui pe Tătăruşanu”. Aceasta fraza, dupa umila mea parere, se traduce prin: „Sper sa demonstrez ca sunt destul de valoros pentru a-l inlocui pe Tatarusanu… atunci cand va pleca.”
Din nefericire, domnule Geambasu, comentariile pe marginea acestui articol, demonstreaza calitatea cititorilor care v-au mai ramas. O masa de needucati, care nu sunt in stare sa inteleaga un articol simplu de cateva sute de cuvinte.
Pentru acest lucru, domnule Geambasu, sunteti de vina doar dumneavoastra si colegii dumneavoastra.
Sunteti vinovati, pentru ca ani la randul, ati publicat articole de tip tabloid (nu dumneavoastra, redactia per ansamblu), folosind in mod obsedant scuza ca „asta este ceea ce se cere”, in conditiile in care cititorii se plangeau in mod constant de calitatea slaba a continutului de pe site.

Pacat. Veti avea nevoie de multa, multa munca, pentru a recastiga cititorii pe care i-ati avut candva.
Personal, intram de nenumarate ori pe zi pe acest site. Acum, intru de 2-3 ori pe saptamana, cel mult, pentru 5-10 min, si ca mine cred ca sunt multi.

Cu parere de rau, ma vad nevoit sa subliniez o evidenta, culegi ce ati semanat!

O zi buna.

joy division (15 comentarii)  •  12 mai 2013, 7:04

Pai nu se lauda becali sus si tare ca l vinde pe Tatarusanu vara asta??E normal ca acest copil sa vrea sa l inlocuiasca

GORKA (1 comentarii)  •  12 mai 2013, 17:01

Va salut pe toti.Numai in Romania,intre tarile care se respecta,nu se educa si personalitatea.Atat in scoala,cat si la cluburile sportive,sau in familie,copiii trebuie sa stea cu capul plecat.Nu au voie sa se exprime.La Steaua cu atat mai mult.Acolo doar Becali,MM si D-na Reghe au voie la TV.Au mai avut un portar tanar si de mare viitor,Ciuculescu,daca nu ma insel,si pt. ca nu le place lui MM si lui Reghe de ce caracter are copilul,l-au parat la „imparat”,iar imparatul l-a trimis prin liga nu stiu care,la reeducare.Asa este toata societatea.Patronii au sclavi,politicienii legile,iar noi ne mandrim ca suntem romani.Va doresc sa incercati sa schimbati cum puteti mentalitatea asta primitiva din Romania,nu renuntati!Va doresc deasemenea sa puteti lupta cu ei!Numai de bine!

flo (1 comentarii)  •  12 mai 2013, 18:41

ba prostaniilor….MM a zis de tata portarului ca nu stia care e numele….nu prea stiti sa cititi?…daca e bun baiatul…sa vorbeasca…ca a vorbit si pe teren in meciul ala

Marcel Anton (19 comentarii)  •  12 mai 2013, 19:12

Straniu parcursul comportamental din ultimul timp al lui Reghe . Receptat ca un tip educat , discret , neintoxicat de ” modus vivendi” de tip mm@amp , antrenorul campion in editia 2013 nu isi mai respecta blazonul si nu merita titlul de mister , greu de cucerit se pare din postura de admirator al „fratilor” sai , mm si becali.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  13 mai 2013, 1:23

@Tavi:
„Ideea ca Valentin Cojocarul a declarat ca ar vrea sa ii ia locul lui Tatarusanu, este iarasi falsa: “Sper ca de acum să fiu folosit cît mai mult şi într-un viitor apropiat să-l pot înlocui pe Tătăruşanu”. Aceasta fraza, dupa umila mea parere, se traduce prin: “Sper sa demonstrez ca sunt destul de valoros pentru a-l inlocui pe Tatarusanu… atunci cand va pleca.””
Asadar dumneata sustii la modul serios ca dorinta lui Valentin Cojocaru de a il „inlocui” pe Tatarusanu ar fi cu totul si cu totul altceva decat dorinta etichetata de dumneata ca falsa de a „ii lua locul” lui Tatarusanu?! Nu stiu cum intelegi dumneata limba romana, insa deja din forma verbului „a inlocui” e cat se poate de stravezie sinonimia acestuia cu sintagma „a lua locul”. Daca etimologia evidenta nu te convinge, incearca cu DEX-ul: „1. A pune ceva sau pe cineva în locul altuia. 2. A îndepărta pe cineva dintr-un post, numind pe altcineva în locul lui. 3. A ține cuiva locul într-o funcție, într-o muncă etc. – Din loc. adv. în loc + suf. -ui”. Exista desigur si posibilitatea ca Valentin Cojocaru sa ignore semnificatia verbului in limba materna (impreuna cu dumneata), aceasta insa nu il absolva de vina: fapt este ca a dat drumul la un porumbel in public.
Cat despre eventualitatea plecarii lui Tatarusanu de la Steaua (pe post de conditie preliminara a „inlocuirii”), Valentin Cojocaru nu ne spune nimic si interpretarea dumitale ramane exclusiv o speculatie atata vreme cat nu a existat nicio oferta concreta facuta publica pentru actualul titular al postului de portar al Stelei. Ca oierul vorbeste mult si indruga aiureli ar trebui sa fie deja lucru stiut, credibilitatea sa este nula iar dorinta orala de a vinde un jucator nu este legata de probabilitatea efectiva ca transferul acelui jucator sa se realizeze. Pe de alta parte, chiar si in aceasta ipoteza, discursul lui Valentin Cojocaru este lipsit de respect pentru al doilea portar al Stelei, R. Stanca. Sper ca nu e nevoie sa explic de ce.

„comentariile pe marginea acestui articol, demonstreaza calitatea cititorilor care v-au mai ramas. O masa de needucati, care nu sunt in stare sa inteleaga un articol simplu de cateva sute de cuvinte”
Probabil exista statistic si cititori care au interpretat gresit spusele autorului articolului, insa generalizarea abuziva pe care o comiti este atat jignitoare cat si in flagranta contradictie cu realitatea de fapt. Banuiesc ca ar fi foarte recomandabil ca dumneata sa iti ceri scuze tuturor celor care au scris aici pentru eticheta folosita in fragmentul citat.
Singurul lucru pozitiv din comentariul dumitale este critica la adresa tabloidizarii ziarelor de sport, o observatie fara indoiala imposibil de contrazis si care (culmea!) este ilustrata perfect si de articolul de fata in care autorul gaseste de cuviinta sa se afle in treaba incepand deja din titlul neconform faptelor: Valentin Cojocaru nu a fost obligat sa taca fiindca ar fi „tanar” ci a fost dojenit deoarece a declarat in public lucruri nepotrivite (si am explicat pe larg intr-un comentariu precedent de ce declaratia sa nu a fost in regula). Cu o astfel de abordare orientata catre nascocirea de scandal, jurnalistica de sport (si nu numai) nu va ajunge nicaieri.

Comentează