Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ştefan romanul şi Radu românul

Problema lazialului este de sinceritate, nu de obligaţii faţă de străbuni

Băiatul se simte stingher la echipa naţională. Nu e locul lui acolo, ne anunţă impresarul care joacă impecabil rolul impresarului retras. Aşa că băiatul vrea să se retragă. Băiatul […]

joi, 4 aprilie 2013, 9:22

Problema lazialului este de sinceritate, nu de obligaţii faţă de străbuni

Băiatul se simte stingher la echipa naţională. Nu e locul lui acolo, ne anunţă impresarul care joacă impecabil rolul impresarului retras. Aşa că băiatul vrea să se retragă. Băiatul este Ştefan Radu, fost Radu Ştefan. Drumul de la Radu Ştefan la Ştefan Radu a presupus un transfer de la Dinamo la Lazio Roma. Pe cînd juca în Groapă, Radu era un băiat modest, simpatic şi promiţător. Mai mult. Un tînăr fotbalist ale cărui calităţi aminteau de marii fundaşi centrali ai lui Dinamo. Nelu Nunweiller, Dinu, Sandu Gabriel, Sătmăreanu II. Stoper de picior stîng, Radu Ştefan putea fi folosit şi pe flanc. În ordinea firească a lucrurilor, tînărul dinamovist a devenit la scurt timp ţintă pentru cluburile din străinătate.

Transferul în Italia la una dintre echipele de tradiţie nu a surprins. S-a acomodat greu, cu o încăpăţînare productivă. Tînărul promiţător se maturiza. Se transforma. Nu mai era aşa simpatic, dar simţea cum devine important, băgat în seamă, preţuit. În timp ce îşi cîştiga dreptul de titular la Lazio, îşi pierdea dorul de ţară. Cu cît se simţea mai bine şi mai de-al locului la Roma, cu atît dorinţa de România se stingea. Li s-a întîmplat multora. Şi nu este nimeni de acuzat. Mulţi dintre noi dacă ar fi prins un contract la un echivalent de Lazio al meseriei noastre, ar fi încercat să aibă o relaţie cît mai protocolară cu ţara.

Problema romanului Ştefan Radu este de sinceritate, nu de obligaţii faţă de străbuni. Romanul ar trebui să aibă o discuţie fără ocol cu românul Radu Ştefan şi cu ceilalţi români, cărora le-a dat impresia că i-ar mai păsa de echipa naţională a României. Tot teatrul acela cu blestematele de accidentări care picau exact înainte de convocările la lot a fost confirmat acum de Ioan Becali. Ioan Becali şi toţi cei care ne băteau obrazul şi ne făceau de colportori vin astăzi să ne spună ceea ce noi înţeleseserăm de ieri, de alaltăieri, de anul trecut. Ştefan Radu are o carieră în Italia, o poziţie la Lazio pe care doreşte să le securizeze alegînd să renunţe la naţională. Nimic mai natural, dar de ce cu atîtea vertijuri de domniţă de pension?

I-aş spune lui Radu devenit Ştefan că şi naţionala României s-a simţit stingheră în prezenţa lui. Cu Ungaria a jucat mult sub nivelul unui titular de la o echipă de top din Il Calcio. A călcat pe minge, a dat o pasă cu călcîiul pe care n-a înţeles-o nici mingea şi a centrat de atîtea ori în stomacul adversarului din faţă încît stai şi te întrebi: a fost rea-voinţă sau nici campionatul Italiei nu mai este ce a fost odată? Aleg ultima variantă în amintirea tînărului fundaş care semăna cu Dinu şi cu Sandu Gabriel. Nişte fotbalişti dintr-un timp uitat, în care adeverinţele medicale nu te scuteau de echipa naţională.

Comentarii (89)Adaugă comentariu

Cristi (6 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 9:49

Preliminarii 2012 – Normal era sa mergem de pe locul 2 la baraj … Nu consider ca e o performanta sa te clasezi pe 2 in fata Ungariei, e o normalitate … piTURCA putea sa se laude daca eram in grupa cu Franta si Italia si una dintre ele ramanea acasa, iar Romania mergea la Europene/Mondiale … Cu ce se lauda el ? Ca ne-am calificat la Europene lasand acasa Slovacia sau Bulgaria ?! …

E adevarat, la NATIONALA au fost si antrenori mai slabi ca piTURCA … antrenori ce nu au reusit sa ne treaca de Slovenia (Hagi) sau de Bosnia (Lucescu Jr.) … dar daca cei doi au fost mai slabi ca piTURCA, asta nu inseamna ca piTURCA e antrenor de NATIONALA …

adi (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 10:00

tutto vero. parerea mea era deja formata de ani de zile. baiatul nu are nici o motivatie sa vina la nationala. el s-a complacut cu statutul pe care il are la Lazio si nu mai vrea sa progreseze in cariera. nu avem nevoie de astfel de caractere

IBC (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 10:50

eu am impresia ca v-ati uitat la un cu totul alt meci, au jucat ceilalti jucatori atat de bine incat piesa neagra e stefan radu? stefan radu a avut un meci peste media celorlalti jucatori…sa fii carcotas e usor ca asa iti pica tie…halal presa

Adriann_ (4 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 10:54

Hai taci ca l-a gasit Geambasu pe vinovatul de la Budapesta =))
Sa fie al naibii daca am vazut vreun articol despre faptul ca amaratul ala de Bogdan Stancu chiar n-are nici o treaba cu Nationala, el vrea dar nu poate.

Ca sa vrei sa dai 100% la Nationala, cand esti titular de baza la o mare echipa din Vest, trebuie sa vezi ca efortul pe care il faci si riscurile la care te expui AU UN SENS. Cand vii la Nationala si vezi ce produce bezna mintii lui Piturca, normal ca te intorci la club si bagi hartie ca te retragi de la Nationala.

Daca vroia „sansa” de a fi coechipier cu Bogdan Stancu sau Dodel se transfera la Steaua, nu la Lazio…

speedy (50 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:12

adrian> nu sunt de acord. daca nu esti dispus sa joci alaturi de stancu si tanase, de ce sa vii? sau crezi ca visul vietii lui mutu (care mi s-a parut cel mai bun roman contra ungariei) a fost sa joace alaturi de astia? normal ca nu e el vinovatul principal, dar ce rost are sa vii si sa joci in dorul lelii? mai bine stai acasa…

laurentiu (32 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:17

dar de ce nu spuneti dvs ca poate a ales sa lase nationala si din cauza ca nationala a inceput sa se becalizeze? piturca a spus ca e normal ca becali sa vina sa stea de vorba cu el,chiar pe teren,inaintea inceperii meciului…pe logica asta,fiecare patron care are cel putin un jucator la nationala,poate sa faca la fel,nu?nu vi se pare ca nationala nu mai e a ROMANIEI? nu vi se pare ca sunteti(mass media,in frunte cu naum,ivanovici,”marele si obiectivul” ilie dumitrescu si aia de la sport.ro) la fel ca becali? ati transformat nationala in steaua si acum va intrebati(retoric,sa nu spun altcumva) ce se intampla la nationala???? sunteti jalnici…..

speedy (50 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:35

laurentiu> as fi putut fi de acord cu argumentele tale daca nu ar fi venit la convocare. daca baiatul asta e acel reper moral de care nationala romaniei are nevoie, nimic si nimeni nu il obliga sa vina. in trecut a fost convocat si nu a venit datorita unor „accidentari” intervenite in mod foarte oportun. si atunci nationala nu era nici becalizata nici „stelizata”.

Adriann_ (4 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:41

Tocmai asta e, ca Stefan Radu n-a jucat in dorul lelii. In conditiile in care echipa a jucat foarte slab, a fost unul dintre cei care au avut o prestatie peste medie.

GOLOMBIOSCHI ILIE (26 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:42

Echipa nationala trebuie sa se bazeze pe jucatori sub 28 de ani la inceputul calificarilor si care sa fie selectionati strict din competitiile interne. In momentul unor transferuri in alte campionate ei urmand a fi imediat inlocuiti cu altii, automat.

Andrei (8 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 11:49

Vad in comentarii ca sunt pareri pro si contra si este normal sa fie asa. Nu trebuie sa fim toti la fel.
Cat despre „becalizarea” nationalei, daca nu iti convine cu cine lucrezi nu te obliga nimeni sa stai in locul respectiv. Daca lui Radu Stefan nu ii convine pozitia pe care il pune Piturca sau cu cine intra in teren, e liber sa renunte la nationala. Si intradevar este vorba de siceritate, cu ceilalti, dar mai ales cu tine insuti.

speedy (50 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 12:59

adrian> e ridicol sa vorbim despre media echipei in meciul ala. problema se pune altfel. flacaul ala joaca la o echipa buna si e titular acolo. Deci, e bun. Vine la nationala si joaca „peste media echipei”, echipa care a jucat mizerabil. „peste medie” inseamna foarte slab…sau ma rog, sa fiu indulgent si sa zic doar „slab”…ca daca imi zici ca a jucat bine inseamna ca am vazut alt meci. Deci, un jucator bun vine la nationala si joaca prost. Si asta fara sa fie bulversat de maestrul Piturca prin vreo schimbare aberanta de post (Tamas s-ar putea plange de asta, Mutu s-ar putea plange de asta, intr-o oarecare masura si Stancu, dar Radu Stefan nu, a jucat pe un post cu care e obisnuit si pe care joaca ocazional si la echipa de club). De ce? Nu cumva pt ca il doare undeva de nationala? E dreptul lui sa nu-l intereseze, dar atunci de ce s-a mai obosit sa vina?

rdy (5 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:27

BRAVO CRISTI !!! CE FAC BANI DIN OM !

Lazialu (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:28

Ce demagogie ieftina domnule Geambasu, e un baiat foarte destept ca nu mai vrea la nationala asta infecta condusa de nulitati…si ce sa cauti in mizeria asta de tara?
Sa reprezinte gunoiul de fotbal romanesc?
Bravo Fane!

Gigi (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:35

Nu mai vine niciunul la nationala „datorita” lui Piturca.

gaby (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:35

e problema lui . S-a dus patrotismul !!! Banul vorbeste !!!

Mihai (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:42

Mi se par prea mofturosi jucatorii din ziua de azi. In loc sa vina cu MANDRIE, sa se simta ONORATI ca li se intoneaza imnul tarii , ca reprezita tara in care au crescut, unde au fost educati, unde s-au format, unde au invatat fotbal, ei fac atatea mofturi ca niste pitziboance, ca se simt stingheri, ca se simt ofensati, ca una, ca alta…Pana si Cristi Chivu e de blamat pentru ca mai putea sa joace si sa ajute echipa dar s-a retras repejor, sa aiba grija de casuta lui. Uitati-va la Javier Zanetti de la Inter care a jucat mai bine de 15 ani la echipa nationala…
Sa le fie rusine si sper ca sa se gaseasca cineva sa le dea peste nas

citizen cc (15 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:50

Domnule Geambasu , Radu este LIBER sa faca ceea ce vrea , chiar si circul il face fara sa deranjeze pe cineva . Este o diferenta mare intre el si Mutu – cel care a ramas un patriot – lucru pentru care il stimez si il iubesc si i-as ierta tot ceea ce face in afara gazonului , el si- a facut datoria fata de tara . Problema este in educatia tinerilor nostri , parintii de astazi se mandresc cu faptul ca fiul sau fiica lor se stabilesc in afara tarii , sunt niste straini acolo pana la moarte dar castiga bani . Atata timp cat nu vom face nimic – noi si guvernele – pentru ca tinerii nostri cei mai valorosi sa nu mai plece fenomenul se va accentua . Speranta noastra sunt tinerii ! In rest , Stefan Radu sau Radu Stefan , sa fii sanatos , vei fi inca un roman care castiga banii si nu face nimic pentru tara care i-a dat totusi mult . Nu prea ma intereseaza ispravile tale , in schimb voi fi mereu interesat ce mai fac un Mutu sau un Marica – valori si patrioti adevarati ! Pe ei ii simta aproape si inima imi bate mai repede cand ii vad pe teren in echipamentul Nationalei !

LaUrentiU (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:52

Sincer, nu vi se pare ciudat ca putinii fotbalisti romani care joaca in campionate puternice nu se inteleg prea bine cu Piturca si cu nationala? eu cred ca mai degraba e o conspiratie impotriva celor ca Stefan Radu, Cristi Sapunaru, Adrian Stoian, fotbalisti marginalizati in favoarea unor nulitati din campionatul intern, promovate datorita unor interese financiare ale selectionerului.

Hallo (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:54

Geambasule, asta ai scris pe 28 martie „Retrageţi-vă! Toţi!”. Omul iti urmeaza sfatul, nici asa nu e bine :D? E incredibil cum poti sa te contrazici singur.

jery (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:56

pai daca asa zisa presa sportiva si maria sa jiji nu te vor degeaba vine radu stefan la nationala de ce tocmai atunci s-a trezit pachidermul ala nu dau nume sa spuna ca stefan radu nu a jucat bine numai ca sa ii fie pe plac lui jiji si sa faca o publicitate ieftina lui latovlevici oare a vazut cineva ca stefan radu nu a fost ajutat nici de bogdan stancu asa cum a facut torje cu tamas si nici de goian cum a facut chiriches dar e usor sa se dea cu pietre si ma asteptam cel mai putin de la un comentator care cit de cit are simtul masurii

radical (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 13:59

Sa se duca la treaba lui, pana la urma nu e nicio lipsa pentru Nationala. Oricum n-a jucat niciodata, e ca si cum n-ar exista.

solochievo (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:01

felicitari Geambasu!!! bun,foarte bun articol.aveti dreptate ,Stefan Radu la fiecare meci al nationalei se dadea ranit,la fel ca si Sapunaru. Acum ,dupa o lunga periopada vine si S.Radu la nationala si face un meci de doi lei,nici macar o centrare,nici macar o urcare in atac.Acum se retrage,bravo tie ,oricum pentru mine nu esti chiar atat de bun chiar daca joci la lazio. Eu l-am vazut live de vreo 6-7 ori,ultima data cand achipa cu care tin chievo a jucat la roma Lazio-chievo 0-1.pai la facut thereau ca in curtea scolii.Chiar daca este titular la lazio eu cred ca el este bun doar cand joaca cu echipe mici.Vreau sa spun ca daca R. Stefan nu vine la nationala nu-i mare scofala,Lato e peste el cu 2 clase.

george12 (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:02

interesant articol, dar, nu am vazut o asemenea reactie si atitudine la fel aspra asupra convocarii si presatiilor lui tanase, stancu, goian, torje, grozav, PITURCA din partea gsp-ului. se trezeste geambasu acum ca stefan radu nu vrea sa mai joace pentru nationala. poate nu are cu cine, poate indicatiile tehnice, daca exista, nu se conformeaza cu ce joaca la Lazio, unde jucatorul de banda urca si construieste. e alegerea lui sa vina sau nu la fel cum a fost si alegerea lui PITI sa nu-l convoace de 2 ani pe el. pe Sapunaru, Latovlevici, etc. cand nivelul echipei e sub mediu, fara un mijlocas de constructie iar „tactica” cu 2 inchizatori intr-un meci care trebuie castigat nu ai cum urca pe flanc cand nu ai servant. stancu, tanase, grozav, goian, torje au fost zero barat cu ungaria. cred ca problema e cu PITURCA care nu stie sa-si motiveze jucatorii, iar daca o face da cu rahat peste ei, cazul mutu, sapunaru, cernat, hagi, etc, pentru ca nivelul intelectual e putin mai ridicat decat al unei gaini. avem un selectioner cu creierul cat o ghinda, orgolios, fara maniere, inapt tehnic si cu gura proasta. daca asa ceva se intampla in anglia, germania, italia ca selectionerul sa declare ca x,y.z jucatori au plans sau ca nu stiu ce au facut era pus pe gard de presa. din pacate dnul geambasu a intrat si el in gasca vesela a gazetarilor pupincuristi.

Adriann_ (4 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:03

Sppedy, cheia e acel „ocazional”. Toata gandirea lui Piturca e aberanta, ii ai pe Rat si pe Latovlevici pentru postul de fundas stanga, dar nu, tu joci cu Stefan Radu. Asta desi orice antrenor din lume ar zice sarumana sa aiba la dispozitie un fundas central titular la o echipa de top din Serie A.
Nu te intrebi un pic ce-o fi simtit Stefan Radu cand pentru meciul cu Olanda a fost preferat Gardos ca fundas central? Pai macar in meciul ala nu era normal si LOGIC sa jucam cu Rat pe stanga si cu Stefan Radu plus Chiriches in centru???
Tu esti titular la Lazio si vezi ca bezna mintii lui Piturca il baga inaintea ta in echipa pe unu’ care e rezerva la Steaua. Nu-i normal sa-ti iei campii?

Voda Andrei (4 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:07

Daca pe dumneata te-ar chema la nationala si pe aeroport ti-ar zice nea Piti ca nu mai are nevoie de tine. Te-ai mai intoarce? pai Radu Stefan a patit asta in urma cu cativa ani.Intr-o nationala in care predomina mafia si manevrele dc sa mai vina? Foarte bine face.

Kreger (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:07

@Lazialu In articol s-a zis faptul ca reprosul nu este pentru faptul ca nu mai vrea sa vina (e dreptul lui sa nu mai vina) ci faptul ca nu e sincer; au fost zeci de actiuni ale nationalei din ultimii 4-5 ani la care Radu n-a participat din pricina unei accidentari si cateva zile dupa juca 90 de minute la Lazio.

speedy (50 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:12

adrian> pai n-o sa ma cert cu tine pentru capacitatile mentale/profesionale ale lui Piturca, pt ca sunt absolut de acord cu tine. Eu altceva aduceam in discutie: de ce a mai venit Radu la nationala daca nu avea de gand sa joace serios? pt ca mie mi s-a parut „lipsit de chef” ca sa zic asa. Nu ca ar fi fost singurul. Dar o atitudine gen „of, daca tot m-a chemat hai sa ma duc, ca nu-i frumos sa spun nu”. Mai bine spunea nu 🙂

run away (7 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:16

Eu nu as fi atat de dur la adresa lui Stefan Radu. Nu il poti condamna ca nu vrea cu Romania; e ceva normal cand scapi din tara aia sa nu mai vrei sa auzi de ea. Nu ar trebui sa fie greu de inteles ca dupa o vreme petrecuta in vest te dezobisnuiesti de manevre de culise, de mancarimi intre sefi, de coruptie, de selectii pe criterii de parteneriat in afaceri, si multe altele. Adevaratul motiv pentru care Stefan Radu nu mai vrea la nationala asta e: s-a scarbit! La fel cum i-am pierdut si pe Chivu si Radoi, la fel o sa il pierdem si pe Radu. Stefan Radu nu datoreaza nimic Romaniei. Romania ii datoreaza lui Stefan Radu. Dar, ca in lunga dar paguboasa traditie la romani, daca avem o cat de mica valoare trebuie sa o terfelim in pic sau sa ii reprosam ceva. Ne purtam urat cu Hagi, cu Nastase, cu Tiriac, si cu multi altii. Si dumneavoastra, domnule Geambasu nu faceti decat sa va aliniati poporului care v-a format.

solochievo (3 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:17

ADRIAN…S,Radu nu este fundas central ,la lazio nu joaca fundas central,informeaza-te

vali (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:19

nu cred ca ati avut aceeasi atitudine la faptele similare ale domnului chivu…sau ma insel?
aceasta nationala nu ma reprezinta atata timp cat niste mafioti conduc fotbalul romanesc, sprijiniti de mass media cumparata.

max (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:33

F bine face Radu ca nu mai vine, pentru ce sa vina , sa-l tina Piturca pe banca?
Daca a jucat un meci mai slab inseamna ca selectionerul poate sa isi bata joc de el ? In meciul cu ungaria nu a jucat el asa de slab , la club el joaca altfel , acolo e alta mentalitate alt joc, aici pur si simplu nu a fost inteles . Respect Rafu Stefan !

Cipri (9 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:37

Bravo Cristi !

Syle (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:52

Tipic JURNALIST ROMAN. Nu facem decat sa ne atacam intre noi si sa radem unul de altul , vreau sa-mi amintesc si eu ultimul articol al acestui dinstins jurnalist care vorbeste de sport sau scrie ceva constructiv de sport sau de vreun jucator….
In articol s-a spus ca ‘I-aş spune lui Radu devenit Ştefan că şi naţionala României s-a simţit stingheră în prezenţa lui. Cu Ungaria a jucat mult sub nivelul unui titular de la o echipă de top din Il Calcio.’ , dar diferenta este ca acolo chiar daca joaca bine sau prost este apreciat, acolo daca esti jos ti se intinde o mana sa te ridici ,nu cum faceti Dumneavoastra domn jurnalist dati cu piciorul in el si vorbiti de strabuni sunteti PENIBIL.

sincer (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:53

Lazialul tu ce cauti in mizeria asta de tara?
Mars de aici ca abia asteptam sa scapam de cat mai multe nulitati din tara asta.
Vrei sa joci pentru ROMANIA? Joaca cu placere si mandrie ca reprezinti o natiune. Iti e rusine de tara ta…pleaca, cere cetatenie italiana si renunta la cea romana.

gigelos (39 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:59

Asta e Federatie ? Astia sunt conducatori , antrenori ? Asta e Nationala Romaniei ? Sa fim seriosi ! Si nu vorbesc de valoare . Valoarea asta e , nu comentez . In rest , noroi , mocirla .Poate are dreptate si Radu , viata lui.

Cristian Geambasu (913 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 14:59

laurentiu
(si nu doar el) crede ca posibila renuntare a lui Radu Stefan ar fi o reactie la becalizarea nationalei. Uitati, mi se pare, ca impresarii lui Radu Stefan (deci oamenii care ii reprezinta interesele din punct de vedere sportiv) sint chiar Ioan si Victor Becali. Sau „becalizarea” se refera doar la Gigi Becali? Atunci cum se explica faptul ca multe din ultimele tranzactii steliste au fost facute chiar pe axa Gigi-verii din Pipera?

Imi mai spune cineva ca nu am avut reactie la jocul slab al lui Tanase ori B. Stancu. Fals, le-am dedicat articole si pasaje din articole! Si ca la retragerea
lui Chivu am avut alta atitudine decit acum la Fane Radu. Iar fals, luam colectia la mina si va arat articolele dupa care eram facut cu ou si otet ca il critic pe marele patriot Cristinel.

Io (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:01

Radule, explica-le ziaristilor ca din cauza lor nu mai ai tragere de inima!! Nici eu nu mai si nu mai uramresc niciun „show” (ca show este) romanesc fotbalistic. Poate se vor trezi si ei sa nu mai faca mustrari de constiinta. Doamne fereste ce lupi moralisti is.

cpt.ahab (96 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:19

Omul e realist. La nationala ar fi folosit doar ca fundas stanga, pentru ca asta joaca la Lazio( dar acolo da randament pentru ca are alt mijlocas de banda si alt sistem de joc)post pe care toata lumea ii doreste pe Latovlevici si Rat, cu care nu se poate compara ca stil de joc, ei fiind fundasi stanga de meserie.
Ca fundas central nu poate fi utilizat, pentru ca n-a mai jucat acolo de ceva vreme, in plus zona aceea trebuie sa beneficieze de relatii de joc sudate.
Prin urmare, de ce ar mai veni la lot? Sa se afle in treaba?

stiintza4ever (11 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:22

Bravo Cristi!
Niste opinii de bun simt.
Stefan Radu ar trebui sa se gandeasca mai bine ce vrea sa faca.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:28

Cu siguranta nici atmosfera de la nationala nu e prea atragatoare. E posibil insa ca prezenta in meciul cu Ungaria sa fi fost o cedare de moment, menita doar sa aduca si confirmarea finala „nu e locul meu acolo”. Sau pentru ca nu se poate incadra in echipa sau pentru ca nu suporta aerul de la nationala. In principiu sunt tentat sa-l inteleg pe St.Radu si sa-l consider vinovat pe Piturca, dar probabil ca n-am toate informatiile. Poate l-a invatat cineva sa fie diplomat si sa gaseasca scuze pentru desele absente. Diplomatii nu sunt niciodata sinceri. 🙂 Si, ca sa fim seriosi, nici cu sinceritatea nu ne e macar dator. E pe „persoana fizica”.

napolitano (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:35

Foarte bun articol, bravo! Unul dintre cei mai buni ziaristi romani la ora actuala.

io (12 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:44

Oare despre ce nationala vorbeste domnul Geambasu? Despre aia din trecut, care era a tuturor romanilor, sau asta din prezent, devenita brelocul unor infractori.
Unde naiba s-a mai pomenit ca antrenorul unei echipe si patronul aceleiasi echipe sa spuna care tre’ sa fie primul 11 la nationala, cine merita sa fie convocat si cine nu? Unde s-a mai pomenit ca patronul unei echipe sa vina pana la marginea terenului , cu cateva minute inainte de startul meciului echipei nationalei, si sa dea indicatii? Unde s-a mai pomenit ca intreg stafful unei echipe de club sa vina in ziua meciului echipei nationalei si sa-i traga deoparte pe jucatorii acelei echipe (care, in acel moment, aveau statut de componenti ai echipei nationale)?
Asta-i nationala?!?! Spalati-va pe cap cu ea!

Danio (4 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:49

Astfel de jucatori, oricat de buni ar fi, nu ar mai trebui chemati la nationala. N-are ce sa caute. Oricum e un ciudat. Doar asa poti fi cand spui ca te simti stingher la nationala. Dupa cum spunea si Gica Popescu, „daca ei nu simt, degeaba ne batem noi gura”.

dan (21 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:50

La Lazio joaca meci de meci si isi face f bine treaba… La nationala sa fim seriosi de multe ori a pasat aiurea pt ca sunt automatisme create de ani de zile..La Lazio inodeauna in zona in care a pasta el ar fii fost un coechipier la noi nimeni..de ce sa mai vina trebuie sa-si securizeze postul la Lazio…iar cu echipa asta oricum nu avem nici o sansa..orice vrei tu Cristi sa insinuezi Radu este CEL MAI PROFESIONOST JUCATOR din Nationala Romaniei..si e normal sa se simta stingher printre amatorii antrenati de un antrenor cu mentalitate de looser..Iar tu ce faci au fratii Fecalii un fundas si nu stiu cum sa-l promoveze la nationala?

seba (157 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:53

De acrod cu ce ai scris, Cristi, referitor la sinceritate. Altfel, nu e treaba noastra ce face Stefan Radu sau Radu Stefan. Si eu cred ca e o reactie de copil, pe care si el o regreta. Probabil nu s-a integrat in jocul nationalei, poate nici in grup. Un antrenor bun ar putea sa-l ajute in sensul asta. Eu cred ca daca ar fi fost Ienei sau Lucesc selectioner nu ar fi procedat asa. Sau poate, din contra, este o alegere foarte pragmatica.

Comparatia cu Cristi Chivu nu e relevanta. Chivu si-a facut treaba pentru echipa nationala in cei zece ani in care a jucat. Altii pot juca si douazeci, tot nu vor insemna pentru nationala ce a insemnat Chivu. Chiar cu micile lui fite de copil. N-a pretins ca e patriot dar cand a venit la nationala, a venit pentru fotbal, nu pentru selectii in cv, nu pentru baute.

Brailean (1 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:54

Daca i-a chemat pe Rat si S.Radu si a jucat cu ei,mai bine era daca juca Latovlevici.Daca nu-l convoca pe S.Radu,el ar fi fost cel mai bun fundas stanga,cum iarasi daca nu era convocat Rat,toata lumea ar fi luat foc ca el e cel mai bun la nationala pe postul ala.Nu sunt fan Piturca,dar cred ca vom ajunge la baraj si fara S.Radu.Nu mi se pare ca e o pierdere atat de mare pentru noi.Ce nu inteleg e faptul ca Piturca il joaca pe Tamas fundas dreapta,in loc sa joace cu el in centru,langa Chiriches.S-a dovedit ca Goian nu mai face fata la cerintele actuale,iar Gardos mai mult a fost rezerva la Steaua si e sub nivelul nationalei.Pe dreapta ar putea juca Matel,Luchin sau Sapunaru(daca olteanul capos n-ar fi ranchiunos).Sper ca la toamna sa nu-i mai vedem la lot pe B.Stancu,Tanase si Grozav.Sa joace Chipciu,Popa,Maxim,C.Lazar.Nationala n-a stat niciodata in S.Radu, de aceea nu cred ca e cazul sa facem o tragedie din renuntarea lui la nationala.

IO (144 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 15:57

Nu este problema Nationalei, ca nu vrea sa vina Stefan Radu la lot, ca renumitul Chivu a renuntzat sau ca Sapunaru are probleme cu selectionerul. Asta este problema lor, a acestori jucatori. Ei trebuiesc tratati ca si cum nu ar exista pt Nationala. Oamenii nu au incredere in valoarea lor si nu vor sa se faca de ras in vazul a doua natiuni, daca n-or mai fi si altele care urmaresc meciul. Una e sa te vada 10000 de spectatori la un meci de-a lui Lazio cum iti dai cu stangu-n dreptu, si alta sa te vada doua tzari. Au disparut ei din fotbal Dobrin, Dumitu, Dumitrache, Iordanescu, no fi vreo paguba disparitia lui Radu Stefan sau a lui Sapunaru.

petru (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 16:03

Domnule Geambasu ,va spun sincer ca nu mai sunteti cel de acum citiva ani!Atunci ,aproape ca nici nu se observa in scrisul dv. echipa pentru care ,,ardeti” cu atita patima,nici nu o mai numesc ,ca o stiu toti care va citesc scrisul.Acul ,,busolei”dv. in ale scrisului a luat-o razna si se invirte de il ia dracul!Cred ca veti scrie in continuare la fel de ,,obiectiv ”ca mai ilustrii dv. colegi ,domnii Ioanitoaia ,Tolontan,mai ales asta si ceilalti pe care nu ii mai insir fiindca se cunosc prea bine.O intrebare ar trebui sa v-o puneti toti care scrieti despre fotbal ,de ce aproape ca a disparut presa sportiva din Romania ?Eu cred ca vina va apartine in totalitate si nici nu putea fi altfel cind scrieti numai despre o echipa si despre celelalte aproape nimic .Cu astfel de atitudine ,nu va vad bine intr-un viitor apropiat.Stefan Radu daca nu vrea sa joace lasati-l in pace !Nu-i obligat sa vina la nationala daca nu doreste ,ce tot bateti apa-n piua ?Sunt destui jucatori ,mari si lati ,la echipa dv. favorita,sa joace aia!

Cata (7 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 16:06

nationala se poate refuza! decit sa intre in troaca unor mediocri, presa si staful antionalei, mai bine sta de-o parte! ce e de neinteles aici? voi sinteti cei mai destepti si stiti tot, inclusiv ce ingroapa pisica!

adi (2 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 16:10

nea Cristi, esti la fel de neinteles ca si el daca chiar nu intelegi de ce a refuzat sistematic sa vina la lot. daca frunzaresti putin singurul antrenor care a inteles refuzul a fost Razvan Lucescu. fiecare antrenor are parti-priurile lui iar raducu nu s-a pliat nici cu razvanel nici cu piti. razvanel avea rapidisti, brasoveni si finii lui, piturcoiu are nebuniile lui pe care nici el nu le intelege. daca ar veni de exemplu andone sau rednic la lot, un gardos n-ar mai fi convocat sau altu`, sau altu`, si atunci ar avea sanse de joc mai multe. de exemplu piturca ar spune ,, nu pot sa-l folosesc pe radu in centrul apararii ca el joaca la lazio stanga – tamas la fel in anglia joaca in centru dar la nationala joaca dreapta, luchin la dinamo joaca in centru dar la nationala joaca dreapta. de ce ? pentru ca sunt interese – ba gigi vrea sa-si vanda jucatorii, ba giovani trebuie sa-l tina bine pe goian, e simplu….., din pacate !

Comentează