Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Steaua, echipa unică

Roş-albaştrii au rămas singuri pe interval, dar nu din cauza lor. Iar asta nu e de bine

Înainte, deşi nu ştiu să zic exact ce înseamnă „înainte”, România era un mic paradis al diversităţii subînţelese. Acea diversitate care nu ia […]

marți, 12 martie 2013, 10:53

Roş-albaştrii au rămas singuri pe interval, dar nu din cauza lor. Iar asta nu e de bine

Înainte, deşi nu ştiu să zic exact ce înseamnă „înainte”, România era un mic paradis al diversităţii subînţelese. Acea diversitate care nu ia poziţie de drepţi în numele corectitudinii politice. Geografic, etnic, cultural, religios, fotbalistic, pe aici, pe la noi, era loc pentru toată lumea. Totuşi, de cîteva săptămîni, ceva s-a schimbat. Şi nu vă gîndiţi la criza Schengen, mitingurile secuilor ori alte cele, mergeţi prea departe. Să rămînem la fotbal. În fotbal, ceva s-a schimbat esenţial de cînd Steaua şi-a început marşul prin Europa. De cînd Steaua şi-a reluat defilarea prin campionat. Ajax, U Cluj, Mediaş, Chelsea, Ceahlăul. Halte ale gloriei.

În România a rămas o singură echipă. Singura care contează, care nu are probleme interne, dureri externe. Steaua străluceşte şi pustieşte totul în jur. Echipa lui Reghe nu domină fotbalul românesc, îl tutelează. Steaua nu face deplasări în ţară, Steaua merge în pelerinaje. Steaua duce duhul sfînt al jocului său către dreptcredincioşii culorilor roş-albastre. Adversarii i se închină în luptă dreaptă străluminaţi de forţa & puterea acestei formaţii de viteji, suporterii adversarilor devin suporteri stelişti, asta în cazul improbabil că nu erau deja.

Şi ceilalţi ce fac? Care ceilalţi?, veţi întreba. Există persoană responsabilă, matură, întreagă la cap care să mai ţină şi cu altcineva? Cu Dinamo? Brîîî! Cu Rapid? Mă laşi!? Cu Craiova? Care Craiovă? Şi dacă, prin absurd, vor mai fi existînd triburi răzleţe de rebeli ascunşi prin munţii şi prin cartierele patriei, ce şansă au? Ce vor ei să demonstreze atunci cînd Gigi, Meme, Reghe şi băieţii din echipă ne-au arătat calea spre lumină? Iar drumul acesta spre mîntuire presupune şi victime. Ereticii trebuie exorcizaţi şi arşi pe rugul necredinţei. Păgînii trebuie alungaţi din emisiunile în care propovăduiesc numele lui Satan cel echipat în alte culori decît cele sfinte, roşu şi albastru.

Glumă, glumă, dar lucrurile cam aşa arată. Aici nu discutăm despre bine sau rău, este vorba despre faptul că România a devenit ţara unei singure echipe de fotbal. Să-i zicem sindromul scoţian, sindromul Celtic. Nu este vina Stelei, este însă problema celorlalţi că au lăsat-o fără opoziţie. Aceşti „ceilalţi” au tot felul de chipuri şi tot soiul de buzunare. Au pozat în binefăcători şi nu erau decît răufăcători. Steaua se va putea lupta cu sine o perioadă, atît timp cît se va hrăni din bucuria jocului, din antrenamentele preparatorului neamţ. Din mesianismul excelent interpretat al patronului. Apoi va ceda. Nu poţi străluci într-un campionat rahitic, nu te poţi dezvolta, nu ai cum te reinventa doar uitîndu-te în oglinda care îţi spune că eşti cel mai frumos, cel mai deştept. În basmul nostru, Steaua este şi Albă ca Zăpada, şi Regina-Vrăjitoare. Noi, ceilalţi, sîntem piticii care nu avem decît varianta să o iubim necondiţionat.

Comentarii (183)Adaugă comentariu

Db (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:14

sa vazut in meciul cu ceahlau ajutati de arbitrii si de pronia a batut daca macar arbitrii nu erau sub presiune ca sint dati afara precum stiucan banciu mironica de pe stcla, terminau in cel mai fericit caz pt ei la egalitate ,aceasta fiind normala daca tinem cont de golul perfect valabil a l ceahlaului 4-4 .. dominatia stelei a fost si este se pare prin intimidarea arbitrilor ziaristilor ,prietenii anormale intre presedintele ligi cu patronul stelei .cu anumite cluburi care probabil jiji sa dus cu valiza care nu inseamna mita si premire ,meciurile suspecte sint cu u cluj otelu petrolu arbitrul cu dinamo uni jucatori tot asa premiati cu vaklize nu mituiti , cu interventii la sefi pt a intimida , poate ca si incazul carde jiji a luat 3 ani de puscarie i sa faca lumina cei indreptatiti si cu valiza si celelalte dosare ale inculpatului dintr-un dosar definitiv 3 ani puscarie ..timpul le rezolva … poate steaua ne ajutata tot locul 1-2 era dar nu la distanta asta si dinamo avea cu cel mult 12 puncte mai mult dintre care 3 cu steaua ultra valiza

Racul (17 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:17

In toate tarile din lume sunt echipe care boicoteaza cateodata anumite parti ale presei. In afara de prezenta obligatorie la conferintele de presa dinainte si de dupa meci, fiecare face exact ce vrea cu presa.

Pana si echipa nationala (in anumite tari din vest) boicoteaza televiziunea publica (incredibil dar adevarat).

Steaua are tot dreptul sa nu coopereze cu ziarul x sau y si asta fara motiv sau explicatii. Nici macar nu e subiect de discutie.

RAPID Uber Alles (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:19

2009: sTeaua – Twente 400 de suporteri
2011: sTeaua – Tg. Mures 300 de suporteri
2013: sTeaua – Chelsea 50.000 de spectatori.

De unde au aparut atatia in doar 4 ani?

alex craioveanul (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:24

Domnule Geambasu..nu ne puteti spune cu cine sa tinem si pe cine sa iubim neconditionat..avem datoria sa simpatizam cu aceasta echipa pt ca este romaneasca..dar cu iubirea te nasti..Craiova este o legenda..un colos..nu neaparat datorita rezultatelor care slava Domnului au fost, cat din prizma iubirii ce o inconjoara. Veti vedea ca la primul meci pe care aceasta echipa il va juca acasa indiferent ca va fi in liga 1 sau liga 2 va strange cel putin la fel de multi SUPORTERI in stadion precum a strans Steaua SIMPATIZANTI la meciul cu Chelsea. Am spus simpatizanti pt ca Steaua are cei mai multi simpatizanti din tara, dar Stiinta are cei mai infocati suporteri din tara. Nu uitati meciul Craiovei cu Petrolul in liga 2 cand au fost 30.000 de oameni in tribune.. Nu vreau sa ma gandesc cati fani ar strange pe stadion Steaua daca ar retrograda. Noi vom umple stadionul dupa 2 ani de desfiintare provizorie, pt ca noi nu suntem fani de rezultate..noi suntem parte din respiratia istorica a acestei echipe. O pot dezafilia, o pot retrograda in liga 5, noi si copii nostri o iubim pana cand inchidem ultimul ochi si ne dam ultima suflare. Asta este STIINTZA NOASTRA..ASTA E IUBIREA NOASTRA..SINGURA CARE NU TRADEAZA..HAI UNIVERSITATEA CRAIOVA!!!!!!!!!

Racul (17 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:25

Cat despre politica economica si sportiva a CFR-ului si a Stelei mi se pare ca singura metoda corecta dpdv economic ar fi sa comparam ROI si dpdv sportiv ar fi sa comparam lista trofeelor.

Daca e vorba de comparatii globale mai intervin si alti factori ponderali, este perfect de inteles ca atat patronul CFR-ului se considera cel mai tare pt ca pt el factorul economic e cel mai important cat si patronul Stelei se considera cel mai tare pt ca pt el factorul sportiv (care-l induce pe cel de imagine) e cel mai important tinand cont si de numarul suporterilor stelisti.

CIPRIAN (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:25

Totusi aceasta dragoste neconditionata vine in urma lipsei de rezultate de-a lungul timpului.
Sunt stelist de mic si mi-am declarat simpatia si atunci cand Steaua nu juca fotbal cum trebuie, dar daca Steaua nu o sa treaca de Chelsea cati vor ramane din marea de simpatizanti?
VREAU SA MERG LA AMSTERDAM IN CALITATE DE SUPORTER AL STELEI IN FINALA UEFA.

Giuroiu (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:26

alex il poti acuza pe cristi de orice doar ca este stelist nu. Si asta iti zic ca il cunosc de peste 30 de ani cind nu se apucase de jurnalism sportiv si mergeam impreuna la stadion

rapid4ever (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:30

Un singur comentariu: Dacă tii cu o echipa doar c-aduna trofee e ca si cum ai iubi doar pentru bani o femeie. Nu ca m-ar mira cate c… sunt in fotbalul nostru, gata sa pupe orice fund pentru un pumn de euro.

Gica Perpet (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:36

domnu Geambasu, cu tot respectu ce v-il datorez, dar a-ti dat cu oistea în gard. ce stea domne care pustieste totul, pai îi da englezii 5 si nu mai pustieste nimica, nimeni nu mai vorbeste de ea. iar campionatu in Românika e deja pustiu si pustiit fara Craiova. domnu Geambasu, a-ti dat cu carutza în gard domne.

andrei30 (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:36

E si greu sa ajungi steaua din urma dupa blaturi grosolane gen ceahlaul-steaua.
P.S. Geambasu e dinamovist, nu-l mai acuzati aiurea.

huu (11 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:37

Alin, Dinamo a miscat mai mult ca steaua in campionat in ultimii ani, Dinamo a luat ultimul titlu nu steaua , Dinamo a castigat ultimile doua trofee, cupa si supercupa, deci?

radical (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:41

@huu Nu stiu sa-ti fi vorbit eu vreodata urat sau sa te fi jignit in vreun fel, de spui asta…
Evident ca nu tin cu Dinamo cand joaca in Europa, dar nici nu ma intereseaza in mod special ce fac ei. Pur si simplu nu ma uit la meci. Daca e sa castige, bine, daca nu, iarasi bine … chiar imi e indiferent.

2xJi (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:42

bai baieti, ma revolta ideea ca ati ajuns sa umblati cu aluzii in fata unuzi cioban ajuns „imparat”. Presa are o putere enorma, dar e data de oamenii din spatele ei gen Stucan. Toti SUPORTERII Stelei se vor alatura unei miscari colective inceputa de ziaristi. Nu va transformati in Argaseala, Stoichita, Mimi Stoica …

Coy (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:42

D-le Geambasu, ai inchinat aceasta oda de frica sa nu te expulzeze de la gazeta ciobanul cum a facut cu Stiucan. Rusine, d-le gazetar, dupa cum se vede, prin sangele tau curg culorile stelei. V-ati vandut toti sufletul stelei, trustul media pro e plin de spurcati … Londonezii or sa va scoata fotbalul si toti sfintii din cap … va doresc soarta Sportului Studentesc !

valentin passcu (16 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:44

Ovidiule 3003 nu îţi cunosc vîrsta şi nici nu mă interesează dar totuşi îţi dau un sfat: să mai studiezi statistica. Şi mai ales Italia care abia a reuşit să iasă din grupe la vro două competiţii de anvergură numai cu rezultate de egalitate şi pînă la urmă a ajuns chiar în finală ba chiar a şi cîştigat. Aşa că…….ai citeşte niţel. Cît despre jocul Stelei te sfătuiesc să te apuci de jurnalism sportiv. Nu contează studiile sau domeniu tău de activitate. Merge. Sunt sigur că vei fi peste Ştucan sau Mironică.
Cristiane subtilitatea ta bate la ochi. Înţeleg să fii răutăcios dar fii deschis adică direct nu pe ocolite ca magicianul Bulă pe care aşchia pînă la urmă tot în testicule la lovit. Ce îţi este frică de reacţia cuiva? Nu trebuie. În definitiv este un subiect cu iz sportiv. Sau tu vrei să faci pe şmecherul şi foloseşti un stil mai flegmatic mai zeflemist?
Cristiane nu cred că trebuie să te supere această migraţie spre Steaua. Şi cînd spun treaba asta îţi spun că în sine nu este vorbea despre aşa ceva. Acest imaginabil exod de care faci atîta caz cu termeni de înaltă ţinută lingvistică este reacţia rezultatelor acestei minunate echipe începînd cu Sevilla şi terminînd Arena Naţională. Este reacţia firească a acelor rezultate de senzaţie pe care Steaua le are dea lungul timpului. Este dacă vreţi un fel de mişcare gravitaţională. Forţa gravitaţională după cum bine se ştie este o forţă de atracţie. Cam asta este. În altă ordine de idei un adevărat microbist nu migrează de la o echipă la alta. Vorbesc despre microbişti nu despre pîrîţi. Un microbist cu sînge roşu albastru nu mai schimbă culoarea sîngelui pînă la moarte. La fel şi cel alb – roşu sau alb – vişiniu. Aaaaa că se cam feresc ei de ochii lumii în vremuri de restrişte este adevărat dar nu trădează.
Greşeşti iar încercînd să acreditezi ideea că Becali şi restul au distrus campionatul. Că este slab campionatul este adevărat dar nu din cauza lor. Criza mondială loveşte peste tot. În afară de faptul că se ştie că lucrul amestecat miroase a rahat. Nu Steaua se face vinovată de situaţia cluburilor Dinamo, Rapid sau Vaslui. Tot baţi şaua să priceapă măgarul că singurul vinovat este Steaua. Tot aşa pe la spate afirmi că toţi se dau la o parte din faţa Stelei. Înseamnă că nici în ceasul al cincilea nu recunoşti realitatea. Steaua la ora actuală este o forţă greu de răpus. Nu eşti cinstit Cristiane. Dacă acest articol era conceput în termeni serioşi poate îl apreciam. Dar aşa te rog să mă crezi că pentru mine intri cam în aceeaşi oală cu alde Stucan, Mironică şi Banciu. Poate te întrebi care oală? În acelaşi termen îţi răspund şi eu. DE NOAPTE.

Tomi (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:45

Am citit comentariile tuturor si constat ca multi sunt orbiti de oftica iar ceilalti nu inteleg nimic! De ce o mare parte spuneti ca Steaua are varful acesta de forma ptr ca sunt ceilalti prea slabi? Dovada ca Steaua de anul acesta este foarte buna se regaseste in parcursul din Europa League din sezonul acesta! Steaua nu a castigat campionatul sezoanele trecute deoarece nu avea suficienta valoare cat sa reziste si pe front european si pe front national. Uitati ca ultimele campionate au fost castigate de echipe care nu au participat in cupele europene in sezonul castigat. Grupele europene se joaca in toamna cand in mare parte se decide campioana noastra, dar iata ca anul acesta s-a putut pe doua fronturi si Steaua va fi campioana! Ce este asa de greu de acceptat!?

mako (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:49

Ma gandeam ca exista doar naum,gradinescu si vochin jurnalisti corecti care pot face presa onorant dar acum imi dau seama ca mai exista un om…dv.

E greu sa iubesti adversaul insa…stelist fiind am vrut la marile meciuri ale lui cfr cu mu sa tin cu mu dar nu am putut…am sarit in sus de bucurie la golul cfr-ului…nu pot iubi cfr sau dinamo sau rapid dar imi este f.greu sa nu tin cu ei cand joaca in Europa…ma rog, din ani in pasti 🙂

Un super bravo pt articol, sunteti exact ceea ce nu este stucan sau decebal…un prefesionist corect.

Vali (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:49

Cand protv-ul a scris mare pe ecran ca se joaca turul la fotbal intre Romania si Chelsea, am schimbat canalul si am vazut un film cu sotia… Nu ma identific cu aceste cuvinte si chiar nu mai conteaza cu cine tin… Ciocolata e minunata, dar te poti intoxica de la prea multa 🙂

Stelistu 89 (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:52

Cristi, hai sa fim seriosi! Stelutza de abia face fatza in Europa League, iar liga lui Mitica de amatori nu prea conteaza. Scrie articole de astea cand Steaua e in Champions League si castiga meciuri serioase. Cand CFR-ul sau Urziceni castigau meciuri nu ziceai nimic. Hai sa vedem dupa meciul de la Londra si apropo ai vazut ManU vs Chelsea in FA cup? Parerea mea ca o sa fie 3-0 in primele 30 de minute.

Razvan (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:53

CFR e exemplu de scouting si promovare de jucatori, Steaua exemplu de club cu performante sportive (din 2005 incoace, a fost cea mai constanta prezenta in cupele europene).
Valoarea reala va reiesi dupa returul cu Chelsea, te compari cu o echipa consacrata din Europa, ca sa poti sti la ce nivel te afli.
Sunt de acord cu d-l Geambasu : una-doua sau maxim trei echipe „tari” (relativ, depinde la ce raportezi) intr-un campionat slab se vor plafona intr-un final. Bine ar fi sa fie urmat exemplul de la Steaua, ca poti fi performant cu jucatori romani (majoritari).
O divizie dezechilibrata puternic d.p.v. valoric produce extazul suporterilor campioanei si atat. Evolutie pozitiva dar totusi nula…

xolv (21 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:54

Nu trebuie sa ne uitam in oglinda sau la altii, pentru ca noi dintodeauna ne-am luat la tranta cu noi insine. Noi suntem motivul de supravietuire al celorlalti, pentru ca un esec al nostru valoreaza mai mult decat toate reusitele lor recente.

Calin (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:55

Ce fac ceilalti? Serios?
Pai ceilalti castiga titluri interne…si cupe. Ce a castigat Steaua in ultimii ani? O cupa. WOW!
Are si Steaua un sezon mai bun, care totusi nu s-a incheiat, si in care inca nu a castigat nimic, si o facem echipa Romaniei.
Sincer, cred ca ai fumat ceva cand ai scris articolul asta.
Pana una alta, tot CFR e peste Steaua(titluri + rezultate in CL). La fel ca si Urziceni si Otelul…cel putin pana castiga si Steaua un titlu…
Vor veni si acele 2 esecuri legate…si se va schimba si antrenorul…mai un transfer… si Steaua va reveni la ce a fost in ultimii ani. 0 (zero)

PacientFaraTratament (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:56

Cristi, hai sa fim totusi seriosi! Cred ca un astfel de articol (foarte bun dpmdv) ar fi fost corect daca Steaua ar fi dominat fara drept de apel Liga 1 timp de cateva sezoane. Noi de multe ori incurcam circumstantele cu valoarea, iar in cazul de fata cred ca „hegemonia” semestriala a Stelei se datoreaza in mare parte si circumstantelor. Nu contest ca au cel mai bun joc din Liga 1, dar in comparatie cu cine?!
Iar in ceea ce priveste asa-zisele milioane de suporteri stelisti, iti reamintesc, fara modestie, ca nu demult o parte importanta a galeriei intra in hotelul in care jucatorii lor erau cazati si calcau cu picioarele pe fularele Stelei – ca suporter nu poti uita o asemenea imagine niciodata.
Nu tin cu Steaua, insa ma bucur pentru performanta lor ca roman.

vali (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:59

BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ploiesti (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:59

Copile care iubești Steaua sau ții cu ea macar puțin
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl ce știe despre Valentin
De Boloni, simbol al Stelei, de Hagi sau de Lacatuș
Să-ți spună el dacă mai știe prin ce mijloace-au fost aduși.

Copile care iubești Steaua sau doar pretinzi că o iubești
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl ce-nseamnă fotbal la Ploiești
Cum se umplea vechea arena nu doar la meciurile tari
Pe vremea aia Steaua voastră avea-n tribune militari.

Copile care iubești Steaua și te mândrești că ești stelist
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl despre partidul comunist
De cum se transformase Steaua în jucărie de partid
Și cum era în B pe vremuri un meci Petrolul cu Rapid.

Copile care iubești Steaua și te dai fan adevarat
Când ai tu timp, intreabă-ți tatăl ce-i diferit? Ce s-a schimbat?
Pe vremuri mulți veneau la Steaua ca se temeau de represalii
Acum vin îmbătați de banii și de delirul lui Becali.

Copile care iubești Steaua și te gândești că e normal
Când ai tu timp întreabă-ți tatăl de ce-i nea Puiu general
Pe vremuri mulți veneau la Steaua doar să se facă securiști
Acum vor banii lui Becali și toți devin pupincuriști.

Copile care iubești Steaua și mergi acum pe stadion
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl ce-i cu cutia de carton
În care se tot mândrea MM că el ar prefera să stea
Și-acum se gudură cu Gigi tot închinându-se la Stea.

Copile care iubești Steaua și o repeți de-atâtea ori
Când ai tu timp întreabă-ți tatăl ce-nseamnă ”Vinde! Pleacă! Mori!”
Cum protesta Gigi Mustață și cum îi îndemna pe toți
Și-acum s-a murdărit de brânză și de smântână pe mustăți.

Copile care iubești Steaua și ne-o dai nouă drept exemplu
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl de ce nu mai jucați pe ”templu”
Că poate-așa îți vei da seama și îți va explica și tata
Ce legătură-i între Steaua, arena Ghencea și Armata.

Copile care iubești Steaua și o susții din toți rărunchii
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl de episodul cu genunchii
Și după ce îți povestește, să vii și tu și toți steliștii
Tot în genunchi la fel ca MM. Că vă așteaptă PETROLIȘTII.

Liviu Draghici(Poezii din peluza)
Copile care iubești Steaua și tot susții echipa *ulii
Când ai tu timp întreabă-ți tatăl ce e cu ”mâna lui Ianuli”
Și ce-a facut Mache cu mâna, și tu și ceilalți steliști
Să-mi faceți tot la fel și mie și miilor de PETROLIȘTI.

Cristiano85 (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:02

Ziaristi vanduti Stelei. S-a observat in ultimii ani ca 98% din ziaristi trag cu Steaua si denigreaza alte echipe. Credeam ca din simpatie, dar mi-am dat seama ca de frica ciobanului. Ieri am primit dovada ca ziaristii tin cu Steaua de frica sa nu-si piarda postul.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:07

respect Dl. Cristian Geambasu. Meciul cu Ajax a adus o mare bucurie. Se pare ca doar Steaua mai poate aduce bucurii romanilor.
Succes Steaua!

Stelist fara voie (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:09

Daca si Geambasu e slugarnic atunci nu avem presa pentru sport in tara asta. Cat despre Steaua a jucat in acest sezon 2 meciuri Cupa Romaniei, 22 meciuri in campionat si in UEFA Europa 4 meciuri calificari, 6 meciuri faza grupelor si 3 meciuri faza eliminatorie (unde mai pui 15-20 meciuri amile+jucatorii pentru meciurile nationale). Cu un total de peste 50 meciuri in actualul sezon, si meciuri in care a alergat, a tinut adversarele sub presiune, e de inteles sa se acumuleze putina oboseala, pentru modul cum joaca. Pe cand rivalele au si ele acolo 30 meciuri, mai mult au facut act de prezenta pe teren. Cum prinde si steaua o partida nu tocmai reusita si castigata cu emotii e considerata de altii ca fiind blat. Mi-e greu a crede asa ceva. Hai noroc 🙂

vali (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:15

@Gica Perpet, @ RAPID Uber Alles si restul:

Cand Rapid a adus vreodata (ultimii 20 de ani) 50.000 de oameni in tribune? R: NICIODATA.

Nu mai faceti statistici ca la STEAUA – TWENTE au fost putini.(si INTER joaca acum cu 5000 de oameni in tribuna, si are milioane de suporteri).

Steaua a jucat anul asta (cand nu au mai existat certuri cu patronul si probleme interne) si anul trecut, cu casa inchisa de foarte multe ori. La RAPID cand s-a intamplat asta? Cand a jucat cu STEAUA din cate imi aduc aminte..in rest..odata la 5 ani.Si scuza-ma ..nu comparam 19 mii de locuri cu 55.000.Iar RAPID nu va putea NICIODATA sa umple STADIONUL NATIONAL.Din cate imi aduc aminte, anul trecut cand au jucat in Europa League, NU AU STRANS MAI MULT DE 20.000 (meci in europa cu o echipa de nivelul lui Ajax)

Pai despre ce vorbim domnilor? NU MAI ASCUNDETI ADEVARUL, clubul RAPID este si va ramane o echipa de cartier, nimic mai mult.Niciodata nu se va compara cu Steaua, care e a intregii tari.

Octavian Saviola (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:21

Dedicatie pentru user-ul RAPIDISTSUTALASUTA care aici posteaza dandu-se petrolist:

Copile care iubești Rapid sau ții cu ea macar puțin
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl ce știe despre Dej
De Baratki, simbol al nostru, de altii de mult apusi
Să-ți spună el dacă mai știe prin ce mijloace-au fost aduși.

Copile care iubești Rapid sau doar pretinzi că o iubești
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl ce-nseamnă fotbal in Giulesti
Cum nu se umplea vechea arena la nici un meci, nici cele tari
Pe vremea aia macar Steaua avea-n tribune militari.

Copile care iubești Rapid și te mândrești că ești rapidist
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl despre partidul comunist
De cum se transformase Rapid în jucărie de partid
Și cum era în B pe vremuri un meci Petrolul cu Rapid.

Copile care iubești Rapid și te dai fan adevarat
Când ai tu timp, intreabă-ți tatăl ce-i diferit? Ce s-a schimbat?
Pe vremuri mulți veneau la Rapid ca se temeau de represalii
Acum vin îmbătați de banii și de delirul lui Copo san.

Copile care iubești Rapid și te gândești că e normal
Când ai tu timp întreabă-ți tatăl de ce am jucat cu sorele pe piept!
Pe vremuri mulți veneau la Dinamo doar să se facă securiști
Acum vor banii lui Negoita sau Copos si devenim frustrati, anti stelisti.

Copile care iubești Rapid și mergi acum pe stadion
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl de ce aveati tablouri cu Lenin

Copile care iubești Rapid și o repeți de-atâtea ori
Când ai tu timp întreabă-ți tatăl ce-nseamnă ”un stol de..!”
Cum protesta Corsicanu și cum îi îndemna pe toți
Și-acum s-a murdărit de frica de la savarina pe mustăți.

Copile care iubești Rapid și ne-o dai nouă drept exemplu
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl de ce inca jucati pe Ghiulesti!?
Că poate-așa îți vei da seama și îți va explica și tata
Ce legătură-i între Rapid, comunisti si zero performanta

Copile care iubești Rapid și o susții din toți rărunchii
Când ai tu timp, întreabă-ți tatăl de episodul cu comunistii
Și după ce îți povestește, să vii și tu și toți rapidistii
Tot în genunchi la fel ca MM. Că vă așteaptă INSOLVENTA.

ardeti-maperug (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:33

@VALI: Mai bine te-ai intreba de ce Rapid juca cu 50 de mii inainte de ’90 iar acum s-au inversat rolurile ? Pai iti zic eu de ce ? Pentru ca dupa ’90 s-a dus si se duce o campanie asidua de prostire a populatiei IN GENERAL. Rapid club de cartier ? Rapid este iubita de cei mai mari artisti si cei mai culti oameni ai Romaniei, ca sa il nominalizez numai pe Florian Pittis. Un club de cartier nu poate avea un Club al Aristocratilor cum are Rapid. steaua de ce nu are asa ceva ? Pai pentru ca nici un om cu mintea la cap nu ar tine cu o clona comunista care a distrus cluburi de traditie a Romaniei. steaua nu poate avea asa ceva, pentru ca numele stelei se leaga numai de abuzuri, furaciuni si de scooter maria. Drept dovada pentru ceea ce spun sta faptul ca anterior am mai postat 2 comentarii pe acest articol care mi-au fost sterse. Nu e deloc prima oara cand se intampla asta dar ce sa-i faci, dreptul la libera exprimare nu exista in Romania, si probabil il va sterge si pe asta pentru ca deranjez mintile celor ca tine, care tin cu steaua ca a castigat o cupa a campionilor fabricata. Fabricata de sistemul comunist care a creat o echipa de mercenari care au acceptat grade pe umar. Istoria voastra e iremediabil legata de conexiunea crancena cu valentin si partidul comunist, mai apoi cu valize, brichete si alte abuzuri. Ai foarte mare grija si revizuieste-ti mentalitatea pentru ca echipa pe care o simpatizezi, nu este a romanilor, ci a moscovei de dinainte de ’90 care isi varsa clonele peste tot prin europa. Vezi crvena zvezda, tska sofia si csca (aka TSKA) bucuresti. Esti doar un minion din piesa lor de teatru, si actionezi ca o papusa legata la maini cu sfoara.
ROMANII ADEVARATI NU VA VOR IN ROMANIA !!
steaua + dinamo inapoi la moscova !!

ahile (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:41

Ce imi place cand vad comentarii veninoase si ofticoase din partea suporterilor altor echipe. Steaua a reusit prin performantele de pana acum sa le rasuceasca cutitul si mai adanc in rana. Ce a realizat nu mai poate fi luat, ramane scris in istorie. Poate sa o ia si cu 5-0 la Londra, asta este, trebuie sa vina si dusul rece ca asa este fotbalul,poate acum poate mai tarziu. Exista insa diferenta ca noi mai avem o speranta, un meci de urmarit cu emotii, ne adunam toti prietenii la un loc sa bem o bere, sa strigam cat putem ,,FORTA STEAUA”, sa ne luam in brate si sa urlam de bucurie daca marcheaza STEAUA ,sau la sfarsit sa fim un pic tristi dar mereu mandri de echipa noastra. Pe cand ceilalti stau pe la colturi si se roaga sa piarda STEAUA, acesta fiind singurul lor scop si bucurie in viata din punct de vedere ca suporter. In loc sa ne critice pe noi mai bine sa o faca cu propriile echipe care nu le dau nici-o satisfactie. Respect suporterilor care nu sunt stelisti dar au comentat macar diplomatic la adresa Stelei.

Offf (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:44

Domnule Geambasu, nu aveti respect nici pt dumneavoastra, dar pt alte echipe sau jucatori. Cand CFR Cluj juca cu echipe mari si aducea puncte pt tara atunci de ce nu scriati in ziare? sa va fie rusine

apox (12 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:53

Articolul asta ataca Steaua si nu o face deloc subtil, in opinia mea … nu pot sa-mi explic ce naiba intelegeti voi.

Se fac aluzii ironice si neadevarate, la faptul ca ‘tutelam’ fotbalul romanesc, nu dominam (nu stiu cati dintre voi macar stiti ce inseamna tutela, cautati…), ca mergem in pelerinaje (faptul ca vin multi spectatori la meciurile din deplasare) … si intr-o fraza anterioara se sugereaza si de ce: din cauza ca vezi doamne avem o campanie europeana semi-reusita. Nu domnule Geambasu, la noi mereu vin spectatori mult la meciurile din deplasare, numai ca acum ii puneti voi in contextul victorilor europene … cum ziceati ca s-au ingramadit cei de la Ceahlaul sa vada pe invingatoiarea lui Cheslea, si la meci, jumate de stadion era gol, mai multi au venit anul trecut … in alte cuvinte speculati voi ca din aceasta cauza ar veni de fapt sa vada pe Steaua …

Si multe alte chestii, probabil si o aluzie ca am ucide diversitatea la faptul ca avem asa multi romani in lot … asa s-a nimerit sa fie, sunt tineri, buni, si cunosc spiritul Slei, si in 2005/2006 tot cu romani am facut treaba … genul de diversitate care ne-ar fi noua utila, costa mai mult decat ne putem permite.

Nu este neaaparat necesar sa iubiti si sa sustineti pe Steaua, nici nu stiu daca sunteti capabili de asa ceva. Mie personal mi se face greata cand aud un dinamovist ca sustine pe Steaua in Europa (aveti putina mandrie va rog).

De ce sa nu tii cu Dinamo, Rapid, etc… Dar cu cine naiba sa tii? Doar nu crezi ca ai dreptul sa tii cu Steaua, dupa o viata de caine? Echipele astea au ajuns la acest management dezastros (ca sportiv, ca rezultate, o duc destul de bine la ce bugete au si ce fotbal joaca) din cauza voastra, ca nu v-a interesat de ele si v-a interesat de Boro, si acuma sa le abandonati? NU, nu mai acceptam stelisti noi si reconfiggurati, vedeti-va de oile voastre.

O alta aluzie … Steaua nu-si foloseste aceste victorii si faptul ca e echipa momentului acum pentru a obtine avantaje necuvenite. NU, doar ce ni se cuvine, si nu are nici o treaba cu nimic, acest demers impotriva lui Stucan si a altor ziaristi care ne calomniaza trebuia facut de ani buni, si nu telefoane si milogeala, ci plangeri la CNA, penale, si actiuni in daune.

Cam asta e … un alt articol lipsit de respect din presa. Ca de parca daca ar invata sa ne respecte, inseamna ca-i comnverim la stelism … nu domne, mai usor cu zecile de ironii si intepaturi, exagerari. Orice nimeni poate astazi sa ironizeze, nu este un semn de inteligenta. Trebuie sa invatati si voi o data sa scrieti fara sa atacati, si nu avem nevoie nici de laude ascoase cu alta, ci doar sa consemnati, rezultatele noastre. Invatati sa fiti ziaristi!

dan (12 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:55

STAI LINISTIT GEAMBASULE CA SI CFR LA RANDUL LOR NU S-AU FACUT DE RAS CAND AU JUCAT INTERNATIONAL.STEAUA ESTE STEAUA DATORITA ISTORIEI EI NU AI CE COMENTA DAR SI EI NU AU RUPT GURA TARGULUI.GURA TARGULUI AU RUPT-O STEAUA CU TROFEE SI FINALE JUCATE LA NIVEL MAXIM.ASA CEVA INSEMNA NUMAI STEAUA CEEA CE FACE STEAUA ASTAZI NU ESTE O PERFORMANTA SUNT DOAR NISTE SUCCESE INTERNATIONALE CARE SUNT NORMALE PENTRU O ECHIPA CU O ASEMENEA ISTORIE SI TRADITIE PRECUM STEAUA.CAND ACEASTA ECHIPA A STELEI VOR DOMINA FOTBALUL ROMANESC SI VOR LUA CAMPNONATE PE BANDA RULANTA SI CAND VOR CASTIGA TROFEE INTERNATIONALE SI VOR JUCA FINALE M-AI DISCUTAM PANA ATUNCI MUCLES.ASTA INSEAMNA NUMAI STEAUA CUM ERAM OBISNUITI ODATA CA IN POVESTI.ASTA INSEAMNA NUMAI STEAUA PT NOI ADEVARATI SUPORTERI AI STELEI NU MAIMUTOII ASTIA CREATI DE ACEST INFRACTOR BECALI

Nu sunt pro-o-stea (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:03

Situatia reala este dupa cum urmeaza:
1. Daca 5teaua nu era avantajata de arbitrii (lasand la o parte blaturile evidente) era sub Astra in clasament.
2. Singura performanta din acest sezon putea sa fie obtinuta de CFR in CL. Din pacate nu s-a intamplat.
3. Cel putin 60% dintre suporterii echipei sunt suporteri de rezultat. Dovada este prezenta la meciul cu Ajax si modul in care s-au manifestat in meciul cu Stuttgart.

Dan (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:09

@PLOIESTI: Mii de petrolisti? Omule de unde ai scos-o si pe asta? Voi nu aveti „mii” nici la evidenta populatiei, dapai in randul suporterilor. Mai mult de atat, juma’ de prahova e „fan” Steaua.
@Stelistu 89 : Frate de unde o scoti tu cu CFR si Otelul si le compari cu Steaua?
CFR in afara de 1-2 sezoane de campionat si cateva pozitii in campionat cu „bonus” prezenta in Europa, nu a jucat fotbal de vreo 20 de ani incoace. Mai mult de atat, la 28 de ani ai mei, nu imi amintesc vreo prezenta in Europa cu iesire din Grupe pentru cei de la CFR?
Otelul are un campionat castigat si in rest o ori iesea in top 8, ori abia se salva de la retrogradare, in conditiile in care de multe ori era liderul din tur al campionatului.
Aceeasi poveste pentru Otelul. Ori de cate ori scotea capul in Europa, era ciuca batailor.
Acum Steaua nu doar conduce campionatul, ci Steaua este campionatul. Cand o echipa Pierde doar 2 meciuri in tot campionatul, face 2 egaluri si restul 18 victorii, nu poate fi comparata cu CFR care are procentaj de victorii de vreo 35-36 % din sezon (9 Victorii, 7 egaluri si 6 infrangeri).
Nici macar pe Astra sau Pandurii nu ii poti compara cu Steaua si astia au jucat fotbal destul de bun sezonul asta.

xavi (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:31

Şi ceilalţi ce fac? Care ceilalţi?, veţi întreba. Există persoană responsabilă, matură, întreagă la cap care să mai ţină şi cu altcineva?Urat….foarte urat formulat,chiar nu ma asteptam de la dumneata,una este sa fi stelist si alta este sa iei la misto pe ceilalti,penibil.Ei o sa ti se para incredibil,dar sunt oameni care tin cu alte echipe,inclusiv cu Universitatea Craiova careia dumneata i-ai cantat prohodul tot timpul,eu de ex sunt fan Universitatea Craiova si asa o sa raman,nu o sa crezi dar nu am vazut nici un meci din prima liga de cant Craiova a fost dezafiliata si nici nu ma intereseaza ce face Steaua in Europa,pentru mine lucrurile sunt simple…nu exista Universitatea pentru mine nu exista fotbal in Romania…Mai sunt domnule ziarist si fani care cumpara 3000 de bilete la un meci care se joaca cu portile inchise…U Cluj,sunt suporteri care vin 10.000 la meci in timp de criza,Dinamo.Atunci cand Steaua era la mijlocul clasamentului veneau 2000 de spectatori,acum toti sunteti stelisti,adevarati suporteri se vad cand echipa merge greu…nu la bine,tin minte ca anul trecut si acum 2 ani domnul Geambasu nega cu atata vehementa ca ar fi stelist,pe cand acum posteaza in mare suporter al Stelei,domnule ziarist sunteti snob si ipocrit!

NeRRo (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:33

Bravo d-le Geambasu! De mult n-am mai citit un articol asa bun….cam de pe vremea nu de mult apusa! Va este cumva frica sa nu aveti soarta colegului de breasla Stucan????

pepeman (14 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:35

Despre ţară n-aş zice, dar gsp e sigur ziarul unei singure echipe, şi asta nu de ieri, de azi. E singurul lucru care mai ţine în viaţă Prosport – foaia aia de varză tabloidizată mai scrie şi despre alte echipe şi nu-şi ţuguie buzele după sfincterul becalian.

Gruiţă (13 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:36

PS Poţi rămâne şi un ziarist bun şi un stelist ok. Trebuie doar să te declari ca atare şi să nu răspândeşti ură în jurul tău.

filip (13 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:37

Bun articol. Forzza Steaua!! Moldova e cu voi!!

oare asa sa fie? (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:45

chiar asa sa fie??? parca 6 ani a terminat pe la mijlocul clasamentului..e ultra mediatizata de voi..de toata mass media,fara echilibru,fara bun simt si ratiune! ia-ti facut niste zei,dar e doar o echipa care e pe primul loc intr-un camp. modest(chiar daca unele jocuri au fost dubioase) . de dim. pana seara. la tv. nu poti urmari nimic,se vb intr-una despre steaua,s-a ajuns la aberatii si zeificarea acestei echipe modeste daca e sa fim corecti. un parcurs bunicel in cupa primaverii(europa league) nu inseamna automat si valoare. dar asa e la noi..presa e stelista,ziaristii sunt majoritatea stelisti si ne ,,hraniti,, cu fantasmagorii si laude penibile la adresa stelei! ca in romania,majoritatea sunt stelisti,e ,,rodul,, manipularii presei sportive.care-si face ,,datoria,, cu varf si indesat!!

forta steauuaaa (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:52

nu am cuvinte!!! toata stima si respectu!!!
indiferent din ce directie privesti (realizarii etc) STEAUA este vorba ‘prietenilor’ din ‘groapa’
‘steaaua ee numai unaaaa’….

vali (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:03

@Nu sunt pro-o-stea: nu am cuvinte, dar nu ai multi neuroni. Cum sa afirmi ca Steaua ia campionatul asta prin blaturi si ajutata de arbitrii.Oare cata minte iti trebuie? Prostia joaca un rol important la tine.

2.Steaua a avut multi suporteri in tribune atat la toate meciurile de anul asta (in EL) cat si in meciurile de anul trecut.

Dar ce sa stii tu daca idolii tai sunt Salam,Adi MINUNE, Dan NEGRU, Bianca Dragusanu, Razvan & Dani etc. Esti penibil.4 clase iti dau.

acesta (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:06

Cred ca nici pe vremea comunismului nu se scriau articole mai penibile ca asta.

Sky s (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:13

Si in articol dar mai ales in comentarii întâlnesc acea mentalitate comunista. Comunismul a format oamenii din ziua de azi dar pe lângă lucrurile bune pe care le-a făcut a generat si foarte multă prostie.

Alan Dala (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:39

D-le Geambasu, aveti mare dreptate! Ca vechi stelist, nu pot sa spun decat ca-mi pare rau sa vad ca nu mai exista concurenta pt. Steaua la ora actuala. Echipele de traditie au grave probleme financiare iar cele noi nu au traditie. Desi in Romania, „capra vecinului” e filozofie nationala, sincer m-as bucura sa vad rivalii traditionali renascand. Comunismul ne-a schimbat codul genetic. Romanul contemporan isi doreste mai mult decaderea adversarului, decat ridicarea din mocirla prin propriile puteri. Egalarea valorilor in mediocritate e mai simpla decit urcusul anevoios spre marea performanta. Uitati-va la modul in care se bucura romanii de esecurile adversarilor. E preferata ironia ieftina oricarui alt mod de a castiga respectul celor din jur. Fara munca, fara ambitie, fara respect fata de valori nu vom mai ridica niciodata fruntea din noroi…si nu vorbesc numai de fotbal aici.

Gica Perpet (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:42

domnu Geambasule, a-ti dato în bara rau de tot cu articolu matale, de rîs domne, de rîs, în plus mai stergi si comentariile care nu îti convin lu matale, fi domne om corect daca poti

john (28 comentarii)  •  12 martie 2013, 19:05

O mare problema va fi cu participarea in cupele europene: Steaua acumuleaza prea multe puncte pentru Romania! Iar va participa Romania cu 5-6 echipe si puncte va aduce numai una, dar punctele se vor imparti la 5-6. Sistemul e cam stupid. Mai bine ai doar 2 echipe, care sa aiba access direct in grupe. Degeaba ai 5-6, din care mai toate se impotmolesc in turul 2 de calificare.
A propos de Celtic si Scotia, Rangers au intrat in insolventa si au ajuns in liga a 4-a. Echipele romanesti intrate in insolventa sunt bine mersi in Liga 1. Rusine!

Comentează