Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Aţi auzit de Oblemenco?

Nea Piţi a făcut apel la memoria noastră de microbişti. Sau poate doar la memoria noastră de oameni.

Aţi auzit de Oblemenco? Era idolul meu, a zis selecţionerul. Dar de Dănciulescu aţi auzit?, a continuat tot el. Retoric. Întrebarea a […]

luni, 12 noiembrie 2012, 7:34

Nea Piţi a făcut apel la memoria noastră de microbişti. Sau poate doar la memoria noastră de oameni.

Aţi auzit de Oblemenco? Era idolul meu, a zis selecţionerul. Dar de Dănciulescu aţi auzit?, a continuat tot el. Retoric. Întrebarea a rămas suspendată deasupra capetelor ziariştilor, undeva în spaţiul invizibil dintre dreptate şi nedreptate. Dintre răsplată şi ingratitudine. Ori dintre voinţă şi arbitrar. La conferinţa de presă se discuta, bineînţeles, despre neconvocarea lui Raul Rusescu. Subiect clasicizat, clasificat.

ion-oblemenco2.jpgPentru noi, nu. Dar pentru că Piţurcă a adus vorba de Ion Oblemenco, golgeterul Craiovei din anii ’70, al Craiovei dinainte de Craiova Maxima, al Craiovei care nu ştia ce dinei şi ce mititei îi pregăteau dezastrul, hai să dăm timpul înapoi! Era o vreme cînd fotbaliştii aveau porecle simple, care defineau ceva palpabil. Lui Oblemenco i se spunea „Tunarul”, fiindcă era de meserie golgeter. A fost de 4 ori cel mai bun marcator în Divizia A, pe cînd fotbalul se vedea la adăpostul coifurilor din ziar ori de acasă, prin ochii lui Minoiu, Domozină, Ghiţulescu, Voicilă. Oblemenco nu a jucat nici un meci oficial pentru naţionala României. Era uitat sistematic. Ocolit, ignorat. Umilit. A evoluat în cîteva partide amicale, a reuşit să şi înscrie atunci cînd a fost convocat. După Dobrin, Ion Oblemenco este al doilea mare jucător pe care Angelo Niculescu ar trebui să-l aibă pe conştiinţă. Profesorul nonagenar îşi duce însă liniştit povara anilor, a amintirilor, a execuţiilor patronate din umbra generaţiei Mexico ’70.

Poveştile lui Oblemenco şi Rusescu au o mulţime de similitudini. Acelaşi tip de inflexibilitate a omului care comandă naţionala. Aceeaşi lipsă de sensibilitate în numele unor obiective superioare, dincolo de drame personale.  Acelaşi tip de fotbalist care cade victimă orbirii selecţionerului. Atunci şi acum, cel în cauză este harnic, serios, joacă mult şi înscrie şi mai mult. Lumea se obişnuieşte atît de tare cu reuşitele omului-golgeter încît totul capătă aspect rutinier, deşi acolo este excelenţă în stare pură. Atunci ca şi acum exista/există o concurenţă reală, în numele căreia Ion sau Raul devine victimă de serviciu. Pentru a justifica absurdul li se descoperă defecte. Sînt inestetici, lenţi, previzibili. Nu au un fizic plăcut. Şi alte aiureli de genul ăsta.

Putem vorbi, probabil, şi despre predestinare. Sînt oameni care nu se lipesc la premii, la onoruri, la selecţii. Cineva sau ceva îi ţine departe de podium, mai ales de prima lui treaptă. Ceva sau cineva îi obligă să transpire pentru lucruri pe care alţii, nu neapărat mai dotaţi, le culeg din drum. Datoria noastră, a celor care nu avem de obţinut calificări şi tone de distincţii la hectarul de cultură, este să continuăm să-i aplaudăm. Să îi iubim. Să le spunem că noi ştim adevărul. Că poţi trăi şi fără medalii pe piept. Dacă în piept ai ceva la care nici un profesor şi nici un nea selecţioner nu au cum să ajungă. Sau…?

Oblemenco a murit după un atac de inimă, pe banca unei formaţii din Maroc. Avea 51 de ani şi zero convocări la echipa naţională a României. Numele lui este dat unui stadion dintr-un oraş în care a fost ucis fotbalul.

Comentarii (93)Adaugă comentariu

dragos (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 20:10

Oblemenco. Numele lui este dat unui stadion dintr-un oraş în care a fost ucis fotbalul….

Zguduitor!!

Inima de leu a unui oltean a murit si odata cu ea o regiune intreaga.

Balaci?! Camataru?! Cartu?!Beldeanu?!Ticleanu?!Geolgau?!Stefanescu?! Lung?!Boldici?!Ungureanu?!Negrila?!Sandoi?!Gica Popescu?!Craioveanu?!

Ne aude cineva???

Pelusa (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 21:18

Aude, aude, aude mamaie ori ursu’ din padure…

Pelusa (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 21:29

Rusescu e un jucator bunicel, e bunicel, se lipeste la gol, inscrie cu de-alde prostovani din astia de pe la noi, mai inscrie si cu de-alde martalogi ca Molde, Stuttgart etc
Bai, dar daca ai VALOARE, da-te dreacu de fotbalist, am imperios necesar nevoie sa te vad ca ai clasa cu Twente, Levante, Anji, Liverpool, Atletico Madrid, Valencia, Kiew, Juventus…Repet: Ruse e un jucator bunicel cu echipe relativ modeste, io inca nu i-am vazut clasa unui Adrian Ilie, de exemplu, ca sa nu-mi mai aduc aminte de meciuri cand imi venea sa-i dau pumni in cap de blegoman ce e. In rest, e bunicel, dar sa nu mai bantuim cu nationala si altele, Rusescu nu e nici foarte rapid, nici foarte puternic si nici cine stie ce de tehnic…Mie imi place, asea, ca stelist, dar Steaua are nevoie de un varf autentic, percutant, tehnic si puternic care sa faca fata granzilor Europei…Punct.

Semnatura

Un stelist de vreo 30 de ani si ceva…

Dragos (13 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:14

Dupa ce ca a chemat 8 stelisti tot faceti gat!!!
Dar de Niculescu cand era golgeterul Romaniei cam an de an nu zicea nimeni nimic….

Alex (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:19

@Pelusa: lasa ma ca e mai bun Grozav. Nu zice nimeni ca Rusescu are clasa lui Adi Ilie, dar in momentul de fata este peste Marica si Grozav pusi impreuna!

cezar (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:19

CRISTIII!!! Nu se compara!!!! Sunt curios sa vad daca la anul Rusescu mai da 7 goluri.
Ca nu l-a convocat e intradevar pacat dar sa ii compari pe cei 2 E SI MAI MARE PACAT 😉

Marius (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:25

Piturca e fixist.Nu ai ce sa-i faci.Rusescu e marcator, ori ce ar spune tot felul de specialisti mai vechi sau mai noi.Grozav in schimb e fotogenic, are creasta de la 17 ani, se penseaza ,probabil, de cand s-a apucat de fotbal si e mereu epilat.Ruse e mai mereu netuns, neepilat si colac peste pupaza isi saruta verighetea dupa fiecare gol si o saruta destul de des:)).Pai asta e atacant de nationala?!? Sa ne gandim cu ce macho candideaza pe post in mod normal: Mutu,Marica,GRozav … astia fotbalisti.Impreuna nu au goluri marcate cat a dat Ruse doar in EL:)).

Hector (11 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:28

Cum sa-l compari pe Rusescu cu OBLEMENCO?Nici macar cu Danciulescu nu se compara…Rusescu da goluri multe cu echipele care in fata stelei nu misca…este un jucator mediocru.

Damian (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:28

rusescu ..nu este rapid ,tehnic sau puternic .. dar este fotbalist .. are alte calitati si la ora actuala este cel mai bun si in forma atacant roman .. merita sa fie convocat.
Acu imi dau seama de ce il tot ataca gigi care habar nu are de fotbal, cand dadea gol-uri pe banda sezonul trecut, pentru ca ii zicea piturca ca nu e bun.

paul (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:29

rusescu trebuia chemat la ce avem noi, asta e clar. aceasta fiind spus, e clar ca rusescu nu e nici la glezna lui oblemenco (dar poate va ajunge) si nici piti nu e chiar asa incapabil si/sau razbunator cum era angelo, care a ignorat si pe cel mai bun varf al generatiei 70 si pe cel mai bun mijlocas de creatie al ei.

dan (13 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:30

Rusescu e un soi de Balint. Un numar 11 cu putine veleitati si multe goluri. Dar asa cum Balint ne-a scos in multe meciuri (Danemarca, Argentina 90 etc…) cred ca ar fi util si Rusescu.

Danny B (21 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:31

Citesc si ma minunez – sa fi ajuns , Romania , in secolul xxi , o tara a analfabetilor , a aurolacilor care nici sa scrie nu stiu – revin – Oblemenco era in acele vremuri pentru Craiova asa cum era Dudu Georgescu pentru Dinamo , doi mari jucatori . Ce rezultate am fi avut daca orgoliul unora nu ar fi fost mai presus decat interesul echipei nationale !!!

BB (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:31

Da…bine subliniat, dar na’ …nu cred ca exista termeni de comparatie intre cei doi…sunt curios daca o sa ii faca stadion lui Rusescu 🙂
E tanar inca are vreo 24 de ani e bunicel si inteligent dar parca nu este asa rapid pierde foarte multe mingi…Cred ca cele mai multe goluri au fost date din careul mic ptr ca e inteligent si se pozitioneaza bine si mai are si noroc…Trebuie sa mai confirme ca sa ajunga la nationala, cand se incheie sezonul si este ales golgeter atunci Piti o sa ii dea o sansa, sunt sigur si probabil si mai repede…

corectorul (48 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:35

Cred ca Piturca a vrut sa spuna:”Ati auzit de Oblemenco? N-a jucat la Nationala din cauza unui fraier! Eh! asa o sa pateasca si Rusescu!”
Deh,saracu baiat! Nu toata lumea e atlet desavarsit,frumos si talent incredibil ca Florescu,Cocis si Codrea! Cu Piti inainte! pana la Victoria Finala. Impotriva Maltei,binenteles.

Adi (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:38

Deci va rog eu frumos nu scrieti Oblemenco si Rusescu in aceeasi fraza.
Rusescu e bun! nu stiu daca e de nivelul celor de la nationala dar sa-l pui langa Oblemenco e prea mult.

Nelu a fost unic! si cifrele spun asta!! el nu a avut ca altii adversari care sa se dea din fata lui pt a lua Gheata de Aur.
Este pacat ca marii jucatori ai romaniei s-au nascut si au evoluat inainte de 89. (si dupa am avuti cativa)

corectorul (48 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:41

@dragos: daca tot ai amintit atatea nume de legenda trebuia sa-i mentionezi si pe Crisan si Irimescu,ca si ei erau de acolo. au fost internationali si mai ales fotbalisti extraordinari.

fanulumocanu (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:41

1. De Victor Piturca ati auzit? Nu , nu antrenorul , atacantul care castigase CCE si nu avea prea multe sanse la Nationala. Juca Camataru inaintea lui, care era problema?
2. De Raul Gonzalez ati auzit? Spania a castigat CM si CE fara el.
Imi place Rusescu, e cel mai adevarat fotbalist din div A dar am incredere 100% in gandirea lui Piturca.

dice (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:41

Pentru „Pelusa” o intrebare: Nu-i asa ca Rusescu seamana la joc cu Piturca?
Nici prea rapid, nici prea puternic, nici prea tehnic…in plus si cam fluierat de galeria Stelei, chiar de stelisti adica.
Dar Piturca a avut noroc ca a existat un Ienei, ceea ce a schimbat totul.
Pentru mine e simplu, daca da goluri e bun si trebuie sa joace, nu inteleg de ce trebuie sa facem atatea calcule?

merace (12 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:42

Gloriile vechi merita tot respectul! Dar aveam azi o situatie actuala, cu condamnarea multor barosani din fotbal pentru afaceri ilegale. Eu am o banuiala, ca si Gigi Becali , si alti barosani (inclusiv Mircea Sandu si Mitica Dragomir), sunt la fel de vinovati pentru degradarea fotbalului romanesc, pentru ca au facut din el o afacere personala foarte banoasa, si pentru asta au incalcat si multe legi. Au controlat si manipulat competitia, au impus abuziv eliminarea unor adversari incomozi (Craiova, Timisoara, Urziceni) si s-au pus apoi la adapost in spatele unor relatii personale, sau chiar in spatele unor imunitati politice, cand anchetatorii s-au apropiat de ei. Mafia din fotbal urca mai sus decat cei condamnati azi. Cutremurul e mai tare decat e acum, dar unii inca mai sunt aparati de pile si pozitii…

itmh (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:42

comparatia este fortata,in rest doar de bine….. aveti cea ce ati dorit,craiova in afara fenomenului si stelemeaua in prim-plan!!!!

Nini (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:43

Mai bine sa se intrebe lumea de ce Rusescu nu e convocat decat sa se intrebe de ce a fost convocat!
Dar pana una alta, Florescu ramane in statistici cu peste 50 de selectii la nationala, adica pe langa Dobrin si Balaci, iar de Rusescu nu isi va mai aduce aminte nimeni…
Pacat ca Ruse e victima unor jocuri de impresariat. Si asa a fost si Danciulescu.
Oblemenco a fost victima unor generali….

Pelusa (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:43

Hahaha, exact, un fel de Gavrila Pele Balint: il bagau la Steaua numai in ultimele 10-15 minute si fie egala, fie inscria golul victoriei in conditiile in care era parnaie..:))

corectorul (48 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:44

nah,ca era sa-i uit si eu pe Tilihoi si pe Donose (ca erau in echipa standard la un moment dat). numai bine

Menumorut (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:46

intrebarea care se pune este: cine il impresariaza pe Rusescu?

ralffy_mr (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:46

Oblemenco nu a jucat nici un meci oficial pentru naţionala României. Era uitat sistematic. Ocolit, ignorat. Umilit. A evoluat în cîteva partide amicale, a reuşit să şi înscrie atunci cînd a fost convocat.

Avea 51 de ani şi zero convocări la echipa naţională a României

care din ele este?? Alba sau Neagra???

PS hai sa vb si de Claudiu Raducanu acum..ca nici el n-a fost selectionat desi a fost golgeterul stelei…si el dadea gol din orice pozitie….numai ca ca nu il gasea mingea pe pozitie nu stia sa faca altceva… hai ne lasi..uite ca viteza si tehnicitatea nu sunt smiple defecte…sunt calitatile care fac diferenta la nivelul atacantilor de calibru din Ch League si la niv nationalelor.. 😉 nu sunt defecte inventate 😛

Z.lea (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:50

Cristi, daca despre articol, la modul general, as spune ca este unul aflat deasupra mediei… ei bine, despre ultimele doua paragrafe pot spune doar atat: POEZIE! Intr-un mediu virtual, ma inclin!

Degeaba (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:50

Nea’ Cristi Geambasu ….
Ai facut cea mai penibila comparatie posibila.
Si sa stii ca nivelul actual al fotbalistilor, al fotbalului, al natiei, este direct proportional cu cel al ziaristilor si ziarelor.

Oblemeco a fost este si va fi o LEGENDA !

John (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:52

Exista termen de comparatie?

mimi (7 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:54

tu daca ai fi fost antrenor, ca angelo niculesc, spargeai cuplul dobrin-dumitrache sa-i faci loc lui oblemenco? sau renuntai la rezervele lor, domide si gigi tataru? sa fim seriosi, respect mare pt oblemenco, dar nu suferea comparatie cu cine concura!!!

marius (19 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:55

cred ca este un pic devreme sa judecam, Piti are doar o varianta – sa arate ca are dreptate, Dar ce se intampla daca atacul Romaniei nu va da randament, iar Rusescu ajunge pe la 25 goluri in campionat? Poate ca atunci ar trebui Intradevar judecat si desfiintat cu ziare si emisiuni tv zile intregi pentru no.1 D-l Piturca, care decide si raspunde in numele unei natiuni… Sapunaru Rusescu sau Sanmartean poate ca meritau macar adusi la lot, ca apoi din antrenamente iti faci o parere. Insa domnule Piturca daca citesti acest comentariu de la un privitor amator, care indrazneste sa spuna o parere, care probabil valoreaza zero in ochii maiestatii d-voastre.Va intreb, daca nu calificati Romania, va putem intreba si noi : ‘ DAR DE RUSESCU A-TI AUZIT ?’

jokeru (7 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:56

nu sunt stelist! dar pe Rusescu il admir! cititorii observ ca se plang ba de una ba de alta,tipic romanesc….fratilor fotbalul se joaca pe goluri,nu pe aspect fizic,nu pe care e mai vitezoman,pe fente sau pe goluri numai din afara careului,etc! pe goluri doar,punct! iar Rusescu asta face,da goluri,cu noroc sau nu el marcheaza goluri! parerea mea e ca dupa Danciulescu el e primul care are un asa bun simt al portii! pai marcheaza nu numai din careul mic,nu uitati golul dat lui Dinamo sezonul trecut parca,de la vreo 30 de metri!!! imi amintesc de Rusescu cand juca la Urziceni,pai il baga in repriza a doua Dan Petrescu si anonimul pe atunci Rusescu dadea gol!!! Piturca nu avea nimic de pierdut daca il selectiona acum la un meci amical!

st.pauli (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 22:59

Cursa nu e neaparat a celui mai rapid, la fel cum lupta nu e castigata neaparat de cel mai puternic…timpul si norocul e a tuturor…

Stefan (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:04

Nu am nici o traba cu Steaua, dar nu pot sa nu-l remarc pe Raul. Are ceva special, atat ca om cat si ca fotbalist. Carcter si seriozitate, cu o exprimare cursiva atat in teren cat si inafara lui. In ceea ce priveste asa zisa lui lentoare, e mai degraba un stil, un joc cu ruperi de ritm si executii fulgeratoare. Sunt o multime de exemple, dar sa ne uitam numai la ultimul gol, cu Viitorul. Cati atacanti roamani sunt capabili sa execute acea pierueta si preluarea in regim de viteza?

Fc Argeseanu (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:08

Dar de Jean Barbu nu mai zice nimeni ? neconvocat la nationala ca nu era impresarul care trebuia?ca sa fie adusijucatorii tusieri din strainatate sa le creasca pretul? sa luati pensionarii din romania pentru moral? iar Barbu, cel mai bun jucator din liga 1 lasat acasa? nu a pupat Nationala pina nu semnat cu impresarii care faceau si fac inca echipa nationala. Rusine ca munca si golul nu sunt respectate. Ci doar interesele impresarilor.

excelent (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:19

Fara jigniri si straight la obiect ,chiar nu stiu de ce sunteti la GSP?!!…

Pelusa (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:22

Io unul m-am nascut stelist, despre altii nu stiu…
Mie unuia mi se pare ceva banal sa-i casapesti pe Molde, Stuttgart sau Copenhaga, sa le rupi gatul si sa ai strict interzis sa te bucuri mai mult de 3 secunde dupa asemenea victorii cu asemenea echipe…E rusinos sa urli de bucurie..
Stiu, suntem si saraci si prosti, dar uite ca si asa am fost la un pas sa jucam finala UEFA…
O performanta notabila pentru mine ar fi cel putin un sfert de finala UEFA, pe viitor cel putin o iesire din grupele UCL, pe locul 2, ca n-ai loc de altii mai buni…
Ok, o sa spuneti ca aberez, asa, si io ce c4c4t sa fac daca asta gandesc, asta vreau, asta simt, pentru ca asta a fost Steaua si asta inseamna Steaua?

Bun, din perspectiva acestor lucruri, voi chiar aveti impresia ca asemenea performante se pot realiza cu RUSESCU? Probabil ca glumiti. Rusescu nu va da in viata lui un gol precum golul lui Marica cu Olanda. Clasa. Ca d-aia face parte din lotul lui Shalke, chiar daca joaca mai rar. Ce dracu aberam cu Rusescu, e un jucator bun cu echipe relativ modeste, repet, in rest imi place, da goluri cu prosti, da multe goluri cu prosti, iti rupi parul din cap cand trebuie sa dea si cu adversari puternici, ca sa nu mai vorbim de cei valorosi cu adevarat, ca inca nu i-a intilnit, e modest, are un chip bland, e un baiat cuminte, bunicel, dar limitat. Au spus-o voalat si Puiu Iordanescu si Ilie Dumitrescu: „E bun, dar totusi Stelei ii trebuie un VARF”.

Andrei (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:24

Da,cam asa ii deespre Rusescu se lipeste la gol cu echipe”mici”ziceti voi dar cam asa a patit i Marius Niculae daca nu ma insel pe cand mai juca la dinamo era golgheter detasat si nu la ”bagat in seama” nimeni de pe la nationala,nu…………dar daca imi aduc bine aminte nea….ala a zis ca atunci va convoca fotbalisti la nationala doar daca joaca la echipele lor daca nu joaca asta e mai asteptam. Dar Rusescu nun doar joaca si inscrie…………… si din nou ajungem la vorba cu golgheteru sau??? cum ii cum nu ii, ii golgheter si eu cred ca ar merita sa fie convocat……………sa dam la oparte ca joaca la Steaua, ar juca pt Ntionala Romaniei si zic eu ca ne-ar bucura pe toti,,,,,,hai FORTA STEAUA si numai bine sanatate multa la invidioi. Un Stelist dar cred ca nu mai conteaza……

sandu (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:25

Poate peste 2-3 ani discutam despre RAUL al Stelei ca titular obisnuit al nationalei (tot cu Piti).

cristi hangiu (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:27

are mult de munca rusescu sa ajunga la nivelul MARELUI OBLEMENCO,sistemul de la vremea respectiva a facut k DOMNUL OBLEMENCO sa nu fie in echipa nationala.Acum alt sistem mafiot si-a batut joc de Craiova. Sper si imi doresc din tot sufletul k UNIV. CRAIOVA SA RENASCA. Hai Craiova…

dorian (23 comentarii)  •  12 noiembrie 2012, 23:57

Daca am ajuns sa il comparam pe MARELE OBLEMENCO cu un jucator de duzina am ajuns prea jos !!!! Si spun asta in calitate de nesuporter al Craiovei !!! Oblemenco a fost un urias in comparatie cu fatza de Rusescu .

iowin (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 0:19

@Marius de acord cu tine.Tot bat unii campii pe aici ca da goluri cu Molde , Stuttgard sau alte echipe mici,dar Grozav a vazut echipe de astea doar la tv si e selectionat…Toti atacantii selectionati nu au adunat impreuna juma din cate a dat Rusescu deci…

Radu (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 0:24

Ma baietilor. Rusescu este un jucator tanar, are numai 24 de ani. O fi el lent, dar pozitionarea il avantajeaza. Ca un fundas masiv gen ferdinand. Nu e rapid dar stie unde sa fie la momentul potrivit. Baiatul asta la 24 de ani deja are simtul portii, da niste suturi superbe, si are o pozitionare excelenta. Zicetimi si mie de cate ori a fost prins rocha in offside si de cate ori rusescu. Cred ca va dati seama. El are ceva special(nu mult) dar eu zic ca trebuie sa aiba increderea tuturor, mai ales a nationalei, care pot sa il arate lumii si sa il faca fotbalist mare. Noi nu suntem in cea mai buna forma, fotbalistic vorbind, si de aceea eu cred ca trebuie sa lasam rivalitatea si orgoliile de oparte si sa ne incurajam tara. Sa fim vitejii lui Stefan cel Mare si Mircea cel Batran.Parerea mea.

er (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 0:25

ei culmea cum puteti compara o legenda ION OBLEMENCO cu un jucator e penibil

Talpaiadului (24 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 2:16

Cum sa fie similare situatiile lui Rusescu si Oblemenco?! Pai Rusescu e pentru prima oara golgeter si ala interimar, campionatul e departe de a se fi terminat, ceea ce demonstreaza ca e un jucator in forma si atat. La Rusescu nu e nici o graba cu convocarea la nationala, e tanar, sa munceasca sa demonstreze ca poate iesi golgeter la sfarsitul campionatului si Piturca il va convoca, ca doar n-are nimic impotriva lui. Mai bine ati scrie de Sapunaru, acolo e buba, Sapunaru joaca in Spania, joaca bine, Romania chiar n-are fundas dreapta si Piturca nu-l convoaca pentru ca s-au contrat in niste declaratii.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 3:35

Un stadion poarta numele lui Oblemenco.Si in fata lui-o statuie pe cind Oblemenco inca traia. Angelo Niculescu va avea doar o piatra funerara. Povestea se repeta .Fapt si mai stupid tinind cont ca Rusescu nu joaca oriunde ci la Steaua.Si atunci,ne vin in minte idei,ca traim in Romania—–ex:Pe cine are impresar Rusescu? Are interes Satana? Si totul devine clar-aici in tara nimanui nu VALOAREA conteaza ci interesele…..

vyb_texas (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 6:36

romani sariti , ca de obicei 🙂 in loc sa vada adevaratul mesaj al articolului ei sar de tur in sus ca de ce il compara pe rusescu cu oblemenco … . ideea era ca nu sunt convocati jucatorii in forma , cei care merg bine acum . normal asta ar trebui sa faca o nationala , iei jucatorii care merg bine , ii joci , le dai incredere … construiesti echipa , simplu . si inainte sa incepeti sa comentati , sunt dinamovist , iar rusescu nu-i tocmai favoritul meu 😛 dar ce-i al lui i-al lui , e gras , nu are viteza , nu are dribling , dar da gol … si asta este tot ce conteaza in fotbal .

laurentiu (23 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 8:55

capul sus Rusescu, continua tot asa si o sa vina si vremea ta!

Adi (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 9:03

Domnu’ Geambasu, am cateva remarci la articolul de mai sus. In primul rand, cum s-au exprimat si alti cititori nu puteti compara o LEGENDA (OBLEMENCO) cu un jucator bunicel din prafuitul nostru campionat, si care are marele merit de a avea prenumele ca un jucator gigant al lumii (RAUL) si sarbatoreste golurile precum acesta (original nu? :)) ). In al doilea si al treilea rand, nu stiu daca voit sau nu dar sunt cateva aspecte care „.v-au scapat”:
1. „Craiovei care nu ştia ce dinei şi ce mititei îi pregăteau dezastrul” – ati uitat aici cateva personaje „penale”, si anume: Netoiu, Dragomir, Sandu, Piti-piti lasa-ne.
2. „Numele lui este dat unui stadion dintr-un oraş în care a fost ucis fotbalul.” – cred ca, din nou, numele „marelui selectioner” si al celor de mai sus mergea din nou pomenit aici.

mihai (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 9:03

doamne ce ziarist………. compari pe OBLEMENCO cu rusescu. nu pot sa mai zic nimic sunt uluit

Bog (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 9:51

Oblemenco este o legenda , un om care nu a avut nevoie de distinctii sa ramana in memoria colectiva e acolo sus cu Dobrin , Hagi … Pacat ca au omorat Craiova, pacat ca si-au batut joc si de Timisoara sa le fie rusine !

Comentează