Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Piţurcă şi parcul România

Selecţionerul spune că vrea să reconstruiască naţionala. Foarte bine, dar să respecte regulile pe care le enunţă chiar el!

Străinii consideră România cel mai frumos parc natural al Europei. Nea Piţi consideră că Marius Niculae este un atacant lent. Consideraţiuni. […]

marți, 8 noiembrie 2011, 9:45

Selecţionerul spune că vrea să reconstruiască naţionala. Foarte bine, dar să respecte regulile pe care le enunţă chiar el!

Străinii consideră România cel mai frumos parc natural al Europei. Nea Piţi consideră că Marius Niculae este un atacant lent. Consideraţiuni. Impresii de viaţă, principii profesionale. Prinţul Charles vine la Saschiz, în creierul dealurilor transilvane, pentru a regăsi un mod de viaţă ancestral şi pentru a mai scăpa de grijile imperiului. Piţurcă, selecţionerul acestui Yellowstone din sud-estul Europei, porneşte pe drumul reconstrucţiei convocînd o serie de jucători tineri. Pleaşcă, Chiricheş, Papp, I. Neagu, Chipciu, Luchin.

Mulţi dintre locuitorii uriaşului parc natural numit România nu înţeleg totuşi de ce naţionala trebuie reconstruită. Fiindcă, pretind ei, naţionala trebui să cuprindă cei mai în formă fotbalişti ai momentului. Aceiaşi cetăţeni-microbişti nu pricep în ruptul capului de ce din lotul alcătuit de Piţurcă lipseşte Marius Niculae, care, aşa lent, a marcat pînă acum în campionat 12 goluri, echivalentul aritmetic şi fotbalistic al reuşitelor convocaţilor Daniel Niculae, Mazilu şi Bogdan Stancu. În legătură cu omisiunile previzibile, aţi auzit cumva că Sînmărtean s-ar fi accidentat? Aşa că, oricît ne-ar seduce, teoria întineririi lotului şchioapătă de la primii metri ai cursei de vreme ce alături de generaţia lui Chiricheş şi Pleaşcă apar Mazilu sau Costin Lazăr, amîndoi de-un leat cu „lentul” de la Dinamo. 30 de ani. Iar mai tînărul (şi prolificul) Daniel Niculae tocmai a împlinit 29 de ani.

Fotbalul nu se face cu buletinul în mînă, se răţoiesc pragmaticii. E drept că mai nou nici creditul. Dar ideea de bază a lui Piţurcă nu trebuie desfiinţată atît timp cît promotorul ar arăta consecvenţă. Naţionalele de fotbal ale României au însemnat ceva atunci cînd au fost echipe crude. Proaspete. România ’70, România ’90-’94. Oameni tineri. Şi valoroşi. Tineri, pentru că Angelo Niculescu, Imi Ienei şi Puiu Iordănescu aveau de unde alege, dar şi puterea (curajul?) de a renunţa la fotbalişti consacraţi, mai vîrstnici. Valoroşi pentru că, paradoxal, România acelor ani însemna şi altceva decît un minunat parc natural.

Piţurcă poate continua pe ideea întineririi, mai ales dacă îşi propune să construiască o echipă, nu o selecţionată. Spre deosebire de toţi ceilalţi selecţioneri, el nu are obiectiv în următorii 4 ani, ceea ce în fotbalul actual echivalează cu o eră geologică. Pînă în 2016, cînd dorim noi să mai prindem o calificare, se poate schimba clima planetei. Foarte important în acest neolitic al fotbalului românesc ar fi totuşi ca Piţurcă să nu mai schimbe criteriile de selecţie după cum bate vîntul din Oltenia sau dinspre Steaua. Apropo. Mai nou, nu eşti chemat la lot dacă nu ai minumum două meciuri jucate la formaţia de club în luna premergătoare partidei naţionalei. Asta doar dacă nu cumva te numeşti Tătăruşanu şi selecţionerul nu vrea să îţi întindă o mînă. Păi, e corect, măi maestre?

Comentarii (56)Adaugă comentariu

dinu (15 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 10:26

Mi se pare normal ca cel mai valoros portar roman sa fie chemat la nationala chiar daca nu a jucat 2 meciuri in ultima luna.Cu Tatarusanu in poarta nationala nu a pierdut nici un meci in afara de cel cu Brazilia,sau va faceti ca uitati???

Bogdan B. (22 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 10:44

I-ai uitat pe foarte tinerii Rat si Goian, mai batrani decat Sanmartean sau Niculae, dar convocati pentru ca probabil vor fi oameni de baza in 2016…

cristi (18 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 10:51

Aia de la sfarsit cu Tatarusanu a fost rautacioasa.Tatarusanu e cel mai indreptatit sa apere nationala Romaniei.

dayro27 (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 10:52

are dreptate piti…marius niculae e un fotbalist de uz intern,unde raul si ramul iti sunt prieteni…in europa e zero barat,dovada glorioasele meciuri ale dinamovistilor in europa league

C (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:00

Cel mai valoros portar roman conform cui? Balgradean e cel mai bun portar roman. Conform statisticilor, care chiar sunt relevante.

dragomir(nu mitica) (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:04

@dinu nu cred ca tatarusanu este cel mai valoros portar.cel mai graitor exemplu ultimul meci cu chiajna.nu a iesit pe nicio centrare si vlad munteanu da gol cu latul in din 6 metri.a cui era acea centrare de prins sau de respins?

dragomir(nu mitica) (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:07

@dayro 27 ai un comentariu de cornuta frustrata.pacat.din cauza unora ca tine a plecat piturca cu nationala din tara.

vox populi (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:11

a incerca sa descifrezi din logica lui nea puti pe criterii strict fotbalistice e ceva ce tine conform adeptilor lui guru bivol.aru de spirala metafizica, dar eu personal prefer partea de pshihiatrie patologica. in spate insa devarul e cu totul altul, adica cine da lozul mai mare, ala vine la nationala (vezi jucatorii de la astra, tg jiu, etc). si inca ceva care bate fotbalul si teoriile despre fotbal: ce rost are sa selectionezi un jucator, r. cocis, de 27 de ani care in cele peste 50 si de meciuri de la nationala n a dat decat un singur gol si ala cu feroe? v ati prins care e treaba cu lozul, nu?

LLK (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:12

„Echipa nationala a Romaniei” – Eu zic ca nu mai de e mult a noastra a romanilor ci doar a mafiei din acest fotbal murdar!Imi e rusine cu echipa asta !!

tudor (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:12

din 4 comentarii, 3 sunt pro tatarusanu, din care 1 spune ca e cel mai valoros portar roman. puteti sa ma contraziceti domnilor dar tatarusanu chiar daca nu are 30 de ani , a ajuns la o varsta si deocamdata nu a demonstrat nimic in fotbal! tatarusanu alaturi de tanase sunt de tepe luate de becali si impinse n fata cu ajutorul lui piturca , poate poate recupereaza ceva din pierderi!
si inca ceva de unde asta , daca ai 30 de ani nu mai esti bun, sau esti batran, la 30 de ani domnilor poti sa spui ca ajungi la maturitate, atat sportiva cat si intelectuala, si poti face fata foarte bine cel putin o campanie de calificare! ex…. sunt destule van der saar, kahn, etc.

doar justitia mai poate salva acest club!!!!dar ma indoiesc avind in vedere unde traim (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:13

pai ma nea cristian,albanezii din pipera nu mai pot vinde gloabele pe care le-au vindut si revindut de 3-4 ori,asa ca este nevoie de prospatura,de pustani care pentru 20-30 mii joaca cum cinta mafiotii,se transfera unde vor ei,joaca cind vor ei,pleaca din cantonament cind vor ei .s..a.m.d,nicolae de la astra si condeescu au facut niste treburi cu pokeristul iar acum trebuie sa le intoarca favorurile,pai cati prosti sint pe lumea asta sa-ti dea 1,9mil euro pe gaman si barboianu

marian (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:33

@dragomir(nu mitica) orice portar de valoare mai poate sa greseasca,iar centrarea aia nu a fost in 6 metri ci in 8 metri.Iar in 8 metri este datoria fundasilor sa faca marcaj.La faza aia Vlad munteanu trebuia tinut de Bicfalvi.Apropo…si nu la orice centrare in 6 metri se poate iesi.Daca nu te pricepi nu te mai baga in seama aiurea

Bogdan din Berceni (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:35

Domnu’ Geambasu,
o singura idee as vrea sa va sugerez pentru un urmator articol stiind ca nu sunteti un ziarist comod atunci cand trebuie: de ce niciodata macar un jucator dela Rapid?
oare din simplu motiv ca Lucresc a fost la nationala si a deranjat atat pe Nasu cat si pe Piti?…..multumesc

dica (18 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:37

@ tudor mai nea tudore daca Tatarusanu nu a demonstrat ca e cel mai valoros portar roman atunci cine a demonstrat si spune cu argumente.Tu te-ai uitat la meciurile Stelei din Europa League de anul trecut??? ai vazut ca nationala nu a pierdut nici un meci cu Tatarusanu in poarta in afara de cel cu Brazilia in care si acolo a aparat extraordinar?? ai vazut meciurile de cupa ale Stelei cu Rapid si Sportul???

Andrei Filip (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:39

sa nu uitam ca Piturca intotdeauna a convocat si promovat jucatori de la Steaua. El face regulile, el isi da cu ele in cap.

jiji (13 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 11:56

aoleuu, il convoca si pe „Nila”Costea da’ prostovanu e „ocupat” cu noua cucerire, Cruduta. se strica si asta dupa ce fratesu s-a inamorat de handbalista aia…

andrei (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:07

Nu inteleg care sunt argumentele pentru care Tatarusanu este considerat un portar bun/ sigur.

La mingile pe jos este zero iar la reflexe cam slabut.

Legat de pierderea meciurilor cu Tatarusanu va rog sa-mi spuneti cu ce mari echipe a aparat…exceptie Franta care era multumita cu un egal si nu a atacat.

caine rosu 18 (49 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:12

Foarte corect punctat! Din păcate, mulţi au înţeles cu totul alt6ceva şi se apucă să facă topuri pe posturi!

tzucu (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:25

taci ma dinamovistule..nu esti tu corect deloc.. Un gol in Ligue 1 in Franta e cat 10 in Romania, plus ca antrenorul de la Nancy l-a laudat pe Daniel Niculae… Adevarat, sunt unii jucatori convocati care nu au ce cauta in lot, dar sa ii inlocuiesti cu jucatori gen Marius Niculae care din 2001 de la meciurile cu Ungaria, si de cand juca la Sporting nu a mai dat nimic din el inseamna ca esti batut in cap.. Marius Niculae nu e pregatit psihic pentru un meci tare al nationalei, poate sa-l convoci intr-un meci cu Luxemburg din lipsa de jucatori.. Domnule Geambasu nu confunda CFR CLUJ cu Turcia sau Olanda.. parca vad ca il bagi o repriza si nu atinge mingea

m68 (23 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:35

FRF-OBIECTIVUL E 2016 .ANTRENORUL NATIONALEI-NU VREM SA JUCAM IN ROMANIA PT CA NE INJURA OAMENII. In orice tara din europa de vest se facea REVOLUTIE pt astfel de afirmatii. SANDU-NASU, MITICA-CORLEONE, PITURCA-SATANA, noi le-am pus nume?????? NU. Ei si le-au pus. Dar cand castigi de la 10.000 euro in sus pe luna,(bani castigati din buzunarele noastre a platitorilor de bilete obligati sa-si arunce STEAGURILE NATIONALE) ,e foarte COMOD sa nu-ti propui nimic ….P.S pt CRISTI: Eu sper ca daca se va schimba odata conducerea FRF-ULUI si LPF-ULUI, sa interveniti VOI PRESA pt ca nu cumva sa mai vina cineva la conducere pt 20-30 de ani, pt ca ar fi mare pacat si multi nu mai au atata timp de asteptare. Iar presa poate interveni pt schimbarea regulamentelor. Adica e suficient 2 mandate de 4-5 ani ,si nu mai mult,pt orice presedinte ar veni. Pt articolul tau 10(ZECE) ca de obicei in ultimul timp.

costel (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:44

ECHIPA NATIONALA ESTE ALCATUITA DIN CEI MAI IN FORMA JUCATORI LA ORA ACTUALA….PITURCA SE GANDESTE LA CEI MAI IN FORMA DIN 2016 …DE CE SUNTETI RAI

costel (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 12:46

SI INCA CEVA ….BALGRADEAN ,CRED CA ESTE CEL MAI COMPLET PORTAR….TATARUSANU ESTE SUB LUNG JR…ARE SI O GREATAAA..VEZI JOCUL CU FRANTA…..

manu (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 13:09

va dati seama ca Piturca si cu Mircea Sandu hotarasc ei unde e mai bine sa joace nationala,ca si cum nationala Romaniei ar fi proprietatea lor personala,vezi Doamne gasind motiv faptul ca la Bucuresti nu ar fi o atmosfera buna pentru fotbal.Atunci sa propunem ca urmatoarele preliminarii Romania sa le joace in Ungaria si Ungaria sa vina la noi sa joace .Ar fi o idee foarte buna pentru Piturca si Mircea Sandu,nu?

dan (113 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 13:55

Asta e o discutie veche de cand lumea si asa o sa ramana. De ce ala si ala, de ce nu ala si mai ales de ce nu alalalt. Deosebirea dintre selectiile si echipele noastre imaginare si cele oficiale, realizate de toti selectionerii din lume este ca ei au un contract incheiat cu federatiile nationale, in baza caruia raspund pentru rezultatele obtinute pe teren. Rezultatele ii tin in post, rezultatele ii zboara. Restul, e o discutie pecare o pot avea la o bere cu un prieten, cum ca X e mult mai indicat decat Y pe nu stiu ce post da’ chestia asta ramane doar la stadiul de dat cu parerea. Nu vad ce rezultat concret poate avea o dezbatere despre lotul lui piti versus lotul iubitorilor de fotbal. Piti tot ce stie si ce vrea el va face. Asa ca degeaba as veni eu cu niste nume gen Sanmartean, Keseru, Alibec, Gigel Bucur etc. pentru ca ele nu vor conta niciodata mai mult decat ca si o parere exprimata pe un site de catre un suporter. Mai degraba as zice altceva si anume ca cele 12 goluri ale lui Niculae in campionatul intern nu pot fi comparate strict matematic cu goluri inscrise in campionate din Turcia, Ucraina sau Franta, fie ele si in poarta unor echipe mai slab cotate. Asta nu inseamna ca am ceva cu marius, jos palaria pentru munca sa de pina acum. Concluzie:Piti o sa raspunda de selectia lui prin rezultate. Daca le are, e ok. Daca nu, altul la rand. Si discutia va continua…

dragomir(nu mitica) (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 14:15

@marian.am 45 de ani,ma uit la meciuri de fotbal de la varsta de 8 ani.am jucat fotbal vreo 5 ani si o hepatita m-a indeparta de terenul de fotbal.am vazut cred in jur de 1500 de meciuri in viata mea.sunt sigur ca ma pricep mai mult la fotbal ca tine.eu nu m-am bagat in seama aiurea ci mi-am dat cu parerea.se vede dupa cum il aperi ca esti fan tatarusanu dar accepta adevarul.nu-ti fie frica ca atat timp cat antreneaza piti tatarusanu v-a fi chemat la nationala.hai sa-ti spun 3 portari care sunt peste ciprian al tau.coman,balgradean si pantelimon.

Ovidiu Miron (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 15:04

E greu pentru orice selectioner al Romaniei. A fost pentru Razvan Lucescu. Acum este si pentru Victor Piturca.

Pana cand nu vom avea minim 5 proiecte precum Viitorul Constanta nu putem pretinde calificari succesive ale nationalei si o „primavara europeana”constanta pentru echipele noastre de club.

Discutia s-ar putea extinde intregului tablou al sporturilor din Romania. Sportul scolar este baza. Acolo e nevoie de fonduri publice, nu pentru sprijinirea unor cluburi profesioniste de prima divizie.

Poate ca nu are legatura cu articolul. Dar in contiile in care nu ai o arie de selectie riguros planificata e greu sa ai criterii de selectie riguros mentinute.

marian (18 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 15:15

@dragomir(nu mitica) daca tu spui ca Pantilimon ,Balgradean si Coman sunt mai buni decat Tatarusanu fara sa dai argumente inseamna ca te-ai uitat degeaba la 1500 de meciuri si ai trecut degeaba prin viata in acei 45 de ani pe care spui tu ca ii ai.Imi pare rau pt tine,sincer.

CEU (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 15:16

Tatarusanu este si sub Balgradean, si sub Lung Jr….si Bornescu cred ca apara mai bine ca el:))…iar Cocis cu siguranta e cel mai slab dintre cei convocati, as zice ca el e Florescu II…

johnneil (24 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 16:55

Sa mai scriu si eu ce am pe suflet?
Nu cred ca vor apare acele randuri din motive lesne de inteles.
HAI ROMANIA! Este suficient.

skald (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 17:18

o sa vedem meciul direct dintre dinamo si steaua si acolo o sa putem compara pe tatarusanu cu balgradean si pe niculae cu…. nu prea gasesc cu cine sa il compar pe niculae ca steaua are in total goluri marcate cat niculae singur,deabia astept meciul 🙂

(76 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 17:32

doua observatii 🙂

1- iti iei citit chestia aia care apare cu jurnalul national 🙂
2- de cata vreme asteptai sa o zici pe aia cu buletinul si creditul? 🙂

bazileon (82 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 18:09

Piti nu are ce sa raspunda. Si nici nu are cui. A fost uns autocratorul nationalei si-l doare in cot. De succese fotbalistice nici nu poate fi vorba, fiind el un tehnician mediocru, ce s-a mai si plafonat in ultimii ani (asta fiindca nu au venit marile provocari din strainatate, pe care Piturca, convins de marea sa valoare, le-a tot asteptat pana cand s-a plictisit si s-a hotarat sa distruga Craiova!). Nici macar de lansarea vreunei noi echipe sau idei de joc. Pur si simplu, de peste un deceniu, nationala se afla in ghearele unor scelerati ce o dispretuiesc si o trateaza ca pe o cenusareasa.

dyers_eve (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 18:17

Cristi, tu ai dreptate, dar numai pentru noi, suporterii. Lui Piturca nu-i poti cere sa respecte principii. El doar le enunta, din auzite, si-atat. Nici macar nu-i pasa daca uneori sunt contradictorii (cum se mai intampla cu varsta si forma cateodata).Niciodata, dar niciodata, Piturca nu a facut selectia dupa principii. A facut-o dupa… flerul sau de „gambler” (ca sa nu-i zic barbu-pokerist). Stii cum e atunci cand te duci la „pacanele” si dai cand rosu, cand negru, dupa cum iti dicteaza memoria de scurta durata??? Daca iti iese si-l inchizi, zici ca ai avut un sistem. Daca dai gres, e ghinion sau e aparatul de vina. Cam asa selectioneaza Piturca !

carlos (15 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 19:17

Mai are mult Balgradean pana sa fie macar la jumatea valorii lui Tatarusanu. Tatarusanu a facut senzatie in Europa League cu Atletico Madrid,Grasshopper,Napoli etc.,a eliminat de unul singur pe Rapid si Sportul in cupa,a impresionat la nationala cu Brazilia,Bosnia si Franta iar Palgradean are abia 10 meciuri in Liga 1

taio (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 19:32

bai frate!atita importanta ptr Piti,nu merita fratilor,singurul lucru pe care il face e „sa tina umbra pamintului”

radu bogdan (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 20:07

Piturca al 3-lea este la fel de dobitoc ca ceilalti 2 selectioneri Piturca.
La fel de dobitoc precum generalul cascheta.

florin dan (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 20:19

Mi se pare o blasfemie sa-l compari pe Tatarusanu cu………. debutantul Balgradean

motanul incaltat (455 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 20:26

Imi pare rau ca eu te respect ca ziarist dar inca n-ai inteles de atita timp ca Piturca judeca altceva decit ce ar fi normal si ca de Cocis nu vom scaa niciodata… Zi mersi ca fiu-su care s-a lasat de fotbal nu e convocat dar daca va fi sa nu te mire.De fapt sa nu te mire nimic din ce face Piturca.N-are legatura cu normalul sau realitatea.Nici macar n-are obiecctiv pt.2014…Oare cite tari n-au nici un obiectiv pt.2014???Eu cred ca nici una…Dar aici e tara „minunilor”!

alfar (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 20:28

cred ca piturca este antrenorul FRF, LPF si impresarilor . in nici un caz a NATIONALEI DE FOTBAL a ROMANIEI.

calinescu_ (18 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 21:14

Esehecul fotbalului romanesc este si eshecul presei sportive !!!!
Nu se poate ca presa sa doarma la parodia de selectie facuta de barbugiu !!!!!
Cum a comentat presa refuzul lui Pitzurca de a juca in tara (!!!!!!!!!!!!!!)??????????
Doriti privilegii si de la Satana ???????
Va rog sa va asumati si Dv public esecul fotbalului romanesc !!!!!!

un oltean (130 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 21:29

Esti rautacios in fraza aia apropo de Oltenia si Steaua…referitor la Marius Niculae, a fost o petarda de fotbalist care a avut un singur an bun la Sporting…de-atunci pe unde a mai jucat?!..golurile cu Mioveni si Chiajna din campionatul satesc al Romaniei sunt insignifiante…sa-ti reamintesc in ce mare forma a fost acum 2 ani, tot la Dinamo??…era cel mai slab atacant din Liga 1…ai rabdare ca o sa-si revina…si roaga-te sa nu se accidenteze Danciulescu…el poate ar fi meritat o convocare..

badseed (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 21:48

Singura problemă a lui Piţi e că îi stă în gât Dinamo în general, întotdeauna, mai ales când e mai sus decât Steaua, şi aşa va fi mereu dacă selecţia se face pe principiul că selecţionerul nu are principii de urmat. Apropo de principii, ştie cineva ce naiba caută la naţională Tătăruşanu sau Stancu? Nu doar în momentul ăsta, ci oricând…

floydro (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 22:18

ce se uita aici este ca pe langa faptul ca obiectivul e fixat doar de 2016, acolo vor merge in premiera 24 de echipe… adica „more or less” juma’ din europa…

greu nea pitzi

Daniel isaia (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2011, 22:28

Piturca nu este selectioner, ci astrolog, prezicator, magul negru care incearca sa joace in 2011 cu nationala anului 2016. Va dati sema ce s-ar fi intamplat cu Hagi sau cu Danut Lupu, daca erau convocati cu 5 ani mai devreme, o pateau mai rau ca Draghia la Varsovia. Nu stiu, poate ca magia neagra il ajuta in poker, ca antrenor de fotbal Piturca e un adevarat dezastru.

COSTI (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 4:16

Piturca este singurul antrenor care e platit (foarte bine) si cand vine dar si cand pleaca de la nationala. Ce n-ati inteles? Va spun eu…este cel mai profitabil antrenor…bineinteles ca nu pentru fotbalul romanesc ci pentru cei ce conduc fotbalul romanesc. Cat mai dureaza bataia asta de joc??? In Romania nu vede nimeni ca fotbalul a ajuns la mana catorva analfabeti pentru ca nu le pot spune mafioti asa cum le-ar place lor sa-si spuna. Acesti indivizi nu se mai satura. Trebuie facut ceva si luata atitudine de toti cei ce sunt scarbiti de ce se intampla. GATA, AJUNGE, DATI-NE FOTBALUL INAPOI.

jos_cenzura (66 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 10:37

In acelasi meci in care Marius Niculae a dat doua goluri, Danciulescu a marcat cu o executie de atacant adevarat, de clasa, din cele mai mari campionate europene; iar cu rezultatele generatiei de aur mai lasati-ma, intr-adevar au jucat spectaculos, dar spuneti-mi la turneele finale ce echipa europeana, din continent, au reusit sa bata (deci, exceptand Anglia si Rusia/URSS)?

vica (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 13:15

Va rog nu va mai luati de acest intelectual cu breton. De ce intelectual pai nu ati vazut cit de pretios este in exprimare ? Toata chestia asta vine de la cartile pe care le freaca toata ziua. Un lucru e clar.Am avut un antrenor pupator de icoane si unul care in pozitia pe ciuci freaca zarurile. Antrenorul viitorului pentru Romania trebuie sa fie unul care sa nu fi avut legatura in viata lui cu fotbalul dar sa fi fost:agricultor,turnator,motostivuitor,frezor….etc. ABIA ATUNCI VOM AVEA REZULTATE. Sa fiti iubiti fratilor

durden (270 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 16:52

ai perfecta dreptate in ce ai scris mai sus.ba chiar ar mai fi cateva nume care nu-si au locul la echipa nationala pe care nu le-ai mentionat.e urat cand pregatirile pt o noua campanie incep deja cu parerile de rau ca nimic nu s-a schimbat.iti rapeste sansa de a spera la mai bine.si cand ea dispare…

Costel Enache (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 18:22

Selectia jucatorilor facuta de PI( TURCA) este facuta pe principiul urmator: Jucatorului X trebuie sa-i cresc <COTA. ca in acest fel sa aiba si el un beneficiu material de la jucatorii convocati. Nu-i asa pentru munca extraordinara de selectie si studii intense prin cazinouri forul decizional in fotbal – FRF- a incheiat un contract in care i se acorda am inteles un de numai 600.000 Euro. Pentru munca deosebita pe care a depuso ca fotbalist (stralucitor) !!! ,dar care se exprima ca un individ cu 7 clase este rasplatit de FRF cu aceasta suma fara a avea vreu obiectiv. Oare un salariu decent cu aceasta calificare stralucitoare nu putea fi luat in considerare,iar in cazul realizarii unui obiectiv sa-i fie acordata o prima. Nu ar fi esclus conform unor pareri vehiculate printre microbisti ca acest salariu de 600.000 euro/an sa fie impartit cu capii FRF. Si uite asa o mediocritate care a trecut ca multi altii prin fotbalul romanesc castiga sume fabuloase.

GOLOMBIOSCHI ILIE (26 comentarii)  •  9 noiembrie 2011, 18:44

La nationala ar trebui introduse si principiile:-Nici un jucator peste 28 de ani la echipa nationala la debutul preliminariilor.-Nici un jucator din afara competitiilor interne in lotul national.-Doi juniori sub 18 ani in lotul national de 22 cu posibilitatea de a juca , daca valoarea lor le permite aceasta chiar si in jocuri oficiale. De asemenea prin contract antrenorul sa beneficieze de un comision intre 2-5% din contractele incheiate de jucatorii selectionati titulari mai mult de 3 meciuri in timpul mandatului sau, fie contracte noi din tara sau in afara tarii.

Comentează