Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Am răbufnit şi ne-am fîsîit

Sandu Iacob ne avertizase. România va răbufni în meciul contra Slovaciei. Doar că nu ştiam care Românie. Aceea de nota 8 a lui Aihan Omer? Care Aihan cititor de Coran mărturisea că se cam teme de slovaci. Sau România aceea […]

joi, 22 ianuarie 2009, 8:29

Sandu Iacob ne avertizase. România va răbufni în meciul contra Slovaciei. Doar că nu ştiam care Românie. Aceea de nota 8 a lui Aihan Omer? Care Aihan cititor de Coran mărturisea că se cam teme de slovaci. Sau România aceea care a pierdut printre degete întîlnirea cu Ungaria? De fapt, România care s-a pierdut în faţa ungurilor, fiindcă asta se întîmplase. 5 minute de infern după 40 de paradis.

Vom lăsa specialiştilor aprecierile tehnico-tactice şi vom da glas celor senzoriale. Pe noi, suporterii ocazionali, dar fermi ai acestui sport, ne interesează ce se vede, nu ce s-ar putea dacă, dacă, dacă. Iar una din senzaţiile care ne apasă, care ne asupresc, este că umblăm prea mult la impresia artistică. Nu am terminat de turnat fundaţia şi ne-am apucat să lucrăm la arabescurile de pe frontispiciu. Care rimează nefericit cu ospiciu.
Jocul acesta cînd entuziasmant, cînd penibil, cînd robust, cînd rahitic, te poate îmbolnăvi. Te poate trimite direct în balamuc, acolo unde nu mai deosebeşti binele de rău, tactica de întîmplare, voinţa de indolenţă. Avem fond bun, suferim la detalii. Concentrare, seriozitate, tărie de caracter. Detalii, hmm!

Rudi Stănescu şi Pîrîianu, parţial Vali Ghionea şi Buricea, ar merita o soartă mai bună, nişte colegi mai atenţi. Pentru că handbalul rămîne în mod fundamental un joc de echipă. Un exerciţiu de solidaritate pe care noi l-am uitat. De ce, nu ştie nimeni să spună. Nimeni din oamenii care se ocupă de viitorul handbalului. Dînşii sînt ocupaţi să-i certe pe suporterii lipsă din sălile croate.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

sorin (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:44

Vai de mama lor! In ultimele 20 de minute au fost PENIBILI!!!

Laurean (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:45

Eram campioni mondiali cind altii abia invatau „cu ce se maninca acest sport”. Apoi, am dat lectii de aici pina-n Mexic. Acum am ajuns ciuca bataii! Omer a tinut in poarta O REZERVA DIN CAMPIONAT pina s/a facut diferenta! Rusine! Mai auzi pe unii : „ne vom dezlantui …” FiSSSS! nIMENI NU LE/A SPUS CA ACEASTA SLOVACIE E 1/2 DIN CEHOSLOVACIA cu care am jucat meciuri incinse? Ce stiu astia! Rusine!!!

adi (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:46

va placut faza din min 58 cand a scapat Stavrositu mingea?…asta e valoarea Romaniei,tara cu cel mai slab psihic din lume

inadmisibil (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:47

asta nu mai e penibil. e penal. nu am cuvinte. ce sa mai faci ca pe ei nu ii doare.***

imp3rator (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:47

Daca dam un gol la 4/5 aruncari cum sa fim in primele 12 echipe din lume?Am avut noroc ca am cazut in grupa cu australia si argentina ca daca nu ne faceam de rusine la acest campionat mondial.Asta este,suntem o tara de ratati,nu numai in sport.Si cei care si-au dat seama de asta ,printre care si eu,am plecat din tara aia,ca sa nu continuam traditia de ratati si sa ne facem un viitor mai bun.

Gigione (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:48

Paleu nu spune nimic de faptul ca Federatia n-a fost in stare sa asigure bilete celor interesati sa mearga la meciuri, nimic de faptul ca pentru turneul din Danemarca nu s-a gasit un charter si s-au schimbat 6 avioane dus-intors, ca jucatorii au fost tinuti o luna in cantonament…

valy_b (116 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:48

Asta ne e valoarea. In handbalul actual rar apar surprize. Din moment ce Slovacia a remizat cu Ungaria, care ne-a batut pe noi, era clar ca vom pierde la 3-5 goluri. Pana si diferentele inregistrate cu Australia sunt sugestive. Noi i-am batut la cea mai mica diferenta.
Sa fim multumiti ca dupa atatia ani am ajuns acolo si sa speram la mai multe la viitorul turneu. Cred ca Aihan Omer trebuie sa continue la nationala. El nu poate baga mingea in poarta in locul handbalistilor si are puteri limitate in pregatirea fizica. Cedam fizic dupa minutul 40, asta e clar.
Sa-i felicitam pe baieti pentru calificare si sa creada mai mult in ei, prea se demobilizeaza usor.

xxx (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:48

cred ca te dor zgarieturile pe care ti le-ai facut in prima repriza geamby.
ati avut dreptate in cele din urma.
asa e avem un handbal slab. fotbal slab. sport slab. nimic diferit fata de restul societatii.
suntem o tara cu oameni submediocri. cine vrea sa calitate trebuie sa plece.
cine nu pleaca trebuie sa-si asume calitatea de contribuabil la mafioti sau calitatea de mic sau mare evazionist.
suntem o tara de fraieri si profitori. sa ne fie rusine cand scoatem capul in lume

abc (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:49

Nu avem interi si asta ne costa enorm!!

mariano (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:51

Trebuie sa uitam cat mai repede aceasta generatie si ,,performantele” ei chinuite!

bibilik (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:52

foarte corect.
Nu avem echipa care sa atace o performanta mai mare la CM.
Asta e valoarea noastra in acest moment.

alen (156 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:54

vinovati pt infrangere o sa fie scosi: presa ca n-a popularizat handbalu, romanii ca nu s-au bulucit sa sutina super nationala lu peste, arbitrii, terenul prost si binenteles mai ales geambasu ca nu i-a incurajat pe baieti cu un titlu mare pe prima pagina:
„Acum ori niciodata, batem Slovacia! Haideti baieti! 22 milioane sunt cu ochii atintiti spre voi!”

handbalul masculin e picat de 18 ani si cu 3-4 jucatori mai bunicei nu putem avea pretentia sa ne prezentam onorabil la vreo competitie. Si nici n-o sa mai aparem prea curand.

paleu care viseaza si el la popularitatea macar a lui gh stefan o sa treaca iar in anonimat, poate sa abereze ce vrea, cine o sa-l mai bage in seama?

Ramane o problema, acest sport spectaculos e prea putin popularizat in ziar. Nu vreau sa citesc handbal romanesc mediocru si plin de scandaluri dar macar rez din liga campionilor si chiar celelalte cupe europene as vrea sa le gasesc in ziar. Poate si campionatele puternice- Ger, Esp..

moro (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:54

Hai bai nene lasa astea cu cearta, nu ti-ai revenit inca? Specializeaza-te strict pe fotbal daca o tii tot asa. Nu stiu la ce CM te-ai uitat? Buricea a ingropat meciul acesta iar Vali Ghionea a venit doar pt 7m. Daca le dai pe toate, 100% sigur, atunci se merita sa tii in lot pe cineva doar pentru asta, dar nu a fost cazul.

Banca a mers prost pentru ca nu a ajutat din nou, ne-am pestit din nou cu Omer dar e normal, mai este de invatat, este bun dar doctori in handbal sunt putini, antrenorului nostru o sa-i mai trebuiasca cativa ani.

Din pacate Iacob a dezamagit, pacat de asa retragere, cand era foarte bun nu aveam echipa si nu jucam la CM, asta este.

Singurul lucru deranjant pana la urma este imposibilitatea de a juca 60 min, parca suntem setati pe handbal juvenil, acolo se joaca 40. Iar nervozitatea de final ne-a facut sa aratam dizgratios, pacat.

Undeva valoarea aratata e normala, am sperat la un pic mai mult dar nu se poate. Singurul loc in care este posibil sa fii mai aproape de adevar, lipsa coechipierilor, dar aici se fac vinovati si evidentiatii, mai putin portarul, este vorba despre totala lipsa de respect in tratarea fazelor de superioaritate, ale noastre, in celelalte meciuri parca nu a fost atat de evident dar azi ne-am dat in petec

tudorica (8 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:55

La ideea cu Omer cititor din Coran esti chiar deplasat. Ce legatura are sportul cu chestii de spirit? Iti recomand sa ramai la comentariile sportive. E mai cinstit si corect asa. Mai ai inca mult pana sa ajungi la un nivel spiritual cat de cat. Desi tare mi-e ca atunci cand vei avea acel nivel vei fi iesit de mult din presa de can-can (pardon, cica sportiva)

Christian (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:55

Comentariu jenant, coane C(h)risti!

Ce are Coranu’ lu’ Aihan cu handbalu? Sau ai vrut asa, doar sa fii spiritual, ca Gigi Becali cu Yesilova? Ca si el, doar glumeste cand zice cate-o prostie!
Mai gandeste-nainte de-a zice-o, ca esti ziarist (sau ma-nsel cumva?)…

redandblue (8 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:58

pacat…meritam mai mult , dar ratarile si relaxarea din jocul romaniei a adus o noua dezamagire , se pare ca nici omer nu a putut sa le induca jucatorilor romani mentalitatea de invingator

Brady (23 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:58

exact … trist, dar adevarat.. Iarasi am jucat bine mai mult de jumatate din meci si am clacat la final… Mentalitatea asta ne omoara. Pacat…
oricum multumim Romania si multumim baietilor pentru ca ne-au creat sperante. Desarte, dar sperante…

cyril21 (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 20:59

Din nou…astia suntem…ne batem SINGURI!

ratari incredibile, saracul Rudi, ce o fi zicand ditre buturi?

andrei (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:01

De ce oare avem harul de a arunca cu noroi dupa fiecare esec. Desi multe afirmatii sunt adevarate, articolul parca tprevesteste desfiintarea echipei nationale de handbal masculin.Oare nu ar trebui sa invatam sa ne sustinem nationala neconditionat si sa ii insuflam puterea de a merge mai departe si a face performanta? Multumesc.

observatorul (18 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:02

Corect.

nicu (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:03

Este rusinos sa joci asa un handbal fara orizont tactic si fara ambitie!!!!! Eu i-am vazut jucand pe Gruia, Gatu, Birtalan, Licu, Penu si altii si va spun cu mana pe inima ca mureau pe teren cu adversarul de gat!!!!!! Te uiti la noua generatie care din 3 metri „omoara” portarul advers si se vaita dupa meci ca adversarul a fost in zi mare. Neputinta, lasitate, lipsa de talent, infatuare vedetisme, fite si nonvaloare, asta este la ora actuala nationala de handbal a Romaniei!!!!!!!!!!

Vlad (12 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:04

Mi-e frica sa nu-l dea afara pe Aihan Omer… singurul om care a facut ceva in handbalul masculin in ultimii 10 ani!!! Sunt interese si orgolii imense… de-asta Omer a ajuns asa greu la nationala, dar nimeni nu se gandeste la binele nationalei!!! Cel putin cand e vorba de partea masculina, toti din comitet sunt multiplii campioni mondiali si cuvantul lor are greutate mare…

bibilik (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:05

cred ca mai degraba titlul care s-ar potrivi este :
ne-am fasiit si acum dupa meci rabufnim , ca si asa nu se mai poate face nimic.
Ca de obicei romanii nu se dezmint.

ca (172 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:10

lipsa de organizare si viziune la nivel de federatie; o buna perioada in anii 90, handbalul masculin in special a mai trait din acumularile anterioare; dl. gatu considera presedentia ca o rasplata a meritelor personale ca handbalist; intre timp handbalul mondial a progresat mult iar noi am incetat sa mai reprezentam o scoala de handbal; daca nu erau niste oameni priceputi si entuziasti pe la baia mare, zalau, rimnicu vilcea sau brasov, chiar ca nu am mai fi reprezentat nimic in handbal; inainte de orice turneu ni se prezinta promisiuni si ni se solicita mobilizare, ca in final sa primim explicatii precum ca am fost foarte aproape, dar…

MM (72 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:16

Handbalistii nostri ar trebui sa invete in primul rand ca un meci tine 60 de minute si ca castiga cel care isi dozeaza efortul mai bine.Si eu o pot intrece pe campioana la maraton pe daca fug doar 50-100m.Daca continuam sa ne imbatam ca am fost mai buni decat cutare si am fost egali cu invocam ghinionul nu vom aunge departe.Iar faza cu Coranul e deplasata….

Cristi Hahatzu (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:20

@ Gigione.
Romania a avut o cota generoasa de bilete, e de stiut asta. Dar, spre disperarea lui Paleu, aproape toate au fost repede returnate organizatorilor de catre „federali” nostri pe motiv ca nu sint solicitari. La redistribuire, cea mai mare parte a revenit… sa va spuna Gatu caror tari.

BABAI (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:21

DE CE E TOLEA CIMAG PE PAGINA TA RECLAMA SPIONUL RUS CARE DISTRAGE ATENTIA SOCIETATI EU RECUNOSC HANDBAL STIM ANTRENOR BUNICEL AVEM DAR NAVEM PE KARABATICI BALICI SAU NAGY DEAIA DOAR PUTEM PLECAM LA ARABI 9FOTBALPTR BANI SI ZICEM CA SUNTEM NATIUNEBUNA FARA TATARI UNGURI SI TI GA NI TARA ASTA NAVEA REZULTATE

romanati53 (21 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:26

de ce nu recunoastem ca echipa n-are valoare? ce e asa greu? ne vom reveni doar cu schimbarea conceptiei de joc si selectie. si asta nu se poate face decat cu antrenori straini, care le stiu. probabil sarbi sau nemti. ai nostri nu sunt in stare, sunt perimati ca sa nu spun mai mult.

abc (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:29

tipic romanesc,nimeni nu analizeaza obiectiv ce am jucat doar plangem,ca suntem cei mai slabi ,ca nu avem mentalitate de invingatori si toate tampeniile pe care noi romanii le gasim in astfel de momente.
1 avem un pivot de mare clasa Rica Paraianul si ar trebui sa crestem pe langa el alti pusti(de la Sighisoara in special pt ca un Cozma nu poate mai mult sau Irimescu)
2 Avem un mare portar si aici ma refer la Rudi care e fenomenal
3 avem extreme destul de ok
4 nu avem interi de forta si asta ne costa mult
5 Il prefer pe Rohozneanu pe centru dar si aici trebuie sa schimbam sistemul cu centrii de inaltime mica.

In rest ,lasati-l pe Omer sa continue munca,investitiile in handbal sa continue si in circa 8 ani vom redeveni o forta.
Nu se poate peste noapte sa facem minuni.
Hai Romania

cineva (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:37

geambasule…..stii ca elevii de clasa a IV-a o poezie…a fotbalului…si o spui peste tot….in loc sa incurajezi handbalu, tu ii dai in cap….parca am fi fost campioni mondiali si ne-am facut de rusine….am jucat cu echipe, care in fotbal ar fi fost de nivelul braziliei sau italiei…..ar trebui sa sustineti mai mult handbalu pentru ca se vede un progres dupa 2000….aduceti-va si voi contributia la cresterea handbalului, nu numai a fotbalului(la care oricum nu contribuiti,poate doar la cresterea lui becali in sondaje)…in rest, acelasi limitat ai ramas… acelasi comentariu de pensionar din parc…nu stie, da’ zice si el…pun pariu ca nu stii ce trebuie sa faca un pivot, dar poti sa scrii un tratat despre demarcarea atacantului de careu…

alen (156 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:41

motivele crizei din handbal sunt mai profunde din pacate..

putem aduce cati antrenori straini vrem, sa schimbam cati omeri vrem ( apropo, fara omer, mai eram la mondiale?)

citeam pe aici, pe undeva ca avem 500 de sportivi legitimati in toata tara. Poate or fi m ai multi de 500, dar cu siguranta sunt f putin

Conditii la copii juniori, preocupa sa crestem ceva, sali in toate orasele (da, aici paleu avea dreptate!) si o baza larga de selectie, asta avem nevoie!

Suntem un popor cu 22 mil loc iar hanbalul e al 2lea sport ca popularitate, ce naiba!

Slovacia are 5 mil iar handbalul e pe 3, dupa hokey si fotbal

andrei (30 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:54

n-a fost deloc rau pentru o echipa care a absentat 14 ani de la un turneu final CM. Ungurii si slovacii se bucurau la sfarsitul meciurilor cu noi de parca ar fi castigat titlul continental ! Partidele acelea le puteam castiga si noi, n-a fost sa fie. Eu zic ca suntem pe un drum bun, data viitoare e obligatorie trecerea in faza urmatoare.

Magiku (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:58

Exact k si la fotbal cand am facut egal cu 2 echipe care jucasera cu 2 ani inainte finala CM ati stiut sa aruncati cu noroi in nationala care defapt a jucat exeplar pentru o echipa mica Romania tinand cont de adversar.. asa vb si aici de parca Romania era vreo favorita la castigarea trofeului si ne-au batut niste echipe de kakao… Geambasule invata frate sport si pe urma scrie si tu ceva concret nu areunca cu mizerie in niste oameni care sunt peste tine din punct de vedere profesional.

moro (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:58

Ce mai este interesant este ca Paraianu face 35, e tare Rica dar nu putem sa stam in spatele lui va renunta si el desi este foarte inimos.

Omer Aihan este in continuare cel care are o idee despre handbalul modern cu adevarat si trebuie sa continue. Acum cand am ajuns aici, si am simtit forta, atat cata este a unor echipe ca Ungaria si Slovacia, ne dam seama de dificultatea grupei cu Suedia, Polonia de calificare la europene. Nu cred ca ne vom califica din grupa asta dar macar jucam cateva meciuri tari in care sa li se dea credit unui Rohozneanu, Toma, Ghionea s.a.m.d., dintre care unii au gresit in Croatia dar totusi sant cei care peste 3-4 ani pot fi toba de handbal.

Nu cred in ideea de nu mai fi prezenti inca alti 7-14 ani la alte turnee dar era bine daca treceam de grupe acum, jucam niste meciuri din care se invata ceva. Din pacate challenge cup nu este o competitie suficienta pentru crestere valorica, erau bune niste meciuri contra Spaniei, Croatiei si Suediei

fahion (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 21:58

lasati-va…astia suntem …o NATIE …zero..cu un sistem CORUPT…nu suntem in stare de nimic..pe unde JUCAM…ne facem de RAS….RUSINEEEEEEEE RUSINEEEE RUSINEEEEEEE …NU SUNTEM in stare in niciun sport de echipa sa FECEM CEVA MIRACULOS…SA CASTIM UN TITLU’ MONDIAL SAU EUROPEAN…..suntem zero BARAT …CA NATIUNEEEEEEEE…UHOOOOOOOOOOO celor care conduc TARAAAAAAAA ASTAAAAAAAAAAAA

radu (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:05

„Pentru că handbalul rămîne în mod fundamental un joc de echipă.”
Handbalul ESTE un joc de echipa.Pentru cine au jucat Stavrositu siJurca?Pentru ei,poate ii vede cineva.I-am vazut noi.

U CLUJ (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:06

AVEM ACOLO CATIVA JUCATORI DE UMPLUTURA GEN PETREA CARE DIN PACATE NU SE RIDICA LA NIVELUL ASTEPTAT DE NOI SI PE LANGA ASTA SE MAI SI JOACA CU NERVII NOSTRI……PAI DE ASTA NU AU SUPORTERI……DAR POATE FACEM O INTERVENTIE LA FEDERATIA EUROPEANA SA SCURTEZE DURATA MECIURILOR, DACA AR FII 40 MINUTE AM FII CAMPIONI, DAR NU E

SPORTAHOLIC (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:07

Si acum la momentul adevarului, de ce sa fi mers in Croatia…ca sa vezi ce? Probabil mai incolo daca vor mai creste putin in mentalitate si-n valoare sa vina si suporterii. La mentalitatea si moralul de acum puteau sa joace si la polivalenta in Bucuresti in grupa asta si tot pe 4 terminau ASTA ESTE VALOAREA HANDBALULUI LA ORA ACTUALA.

Suntem mici foarte mici…dupa ce mai crestem in valoare, putem invoca restul orice…chiar si lipsa spectatorilor.

Dante (9 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:09

:))) @Christian – tare.
Treaba aia cu Coranul m-a luat si pe mine prin surprindere.

Citez: „Care Aihan cititor de Coran mărturisea că se cam teme de slovaci.”

Poftim?! Nu vad ce rost are aici. Probabil domnul ziarist se crede poet (Aihan/Coran), totusi glumita asta e la nivelul clasei a 2-a… Sau poate nu. A spus vreodata Aihan Omer ceva de religie? Scrie in Coran ca Romania trebuia sa bata azi Slovacia? Ce gaselnita penibila!! :)) Cind vad numele lui Ioan Chirila pe acel premiu imi fac cruce… (sa moara Omer de ciuda)

In sfarsit, trecind si peste chestiunea asta, nu mai insistati cu handbalul, dle ziarist, ramaneti la fotbal.

mircea (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:09

mestere, uita-te la Liga Nationala. 14 echipe… enorm de mult la cati jucatori avem; orice echipe din liga secunda, daca ramane cu acelasi loc in LN retrogradeaza cu 0 puncte (maxim 4)… daca nu ar veni straini, am fi zero (nu ca am fi tare departe)… Omer trebuie sa aleaga 14 jucatori pe foaie din 6… in fiecare etapa din LN, cel putin in 3 meciuri fura arbitrii de sparg; bani fac doar arbitrii si federalii din handbalul romanesc; atat… Gatule, demisia!!!!!! pastoresti cel mai jenant sistem de cand se joaca handbal in tara noastra

mircea (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:10

oare ce zic rusii si spaniolii? ca si ei tot in 13-24 au ajuns

Mihai – Boston (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:17

Domnilor,
Echipa este in progres si trebuie incurajata – a dat tot ce a putut si nu a fost rau de loc – calitatile dintotdeauna ale handbalului Romanesc – inventivitate si tehnica – au reaparut – durabilitatea si forta de la 9+ metri lipsesc (acuma) si nu au putut fi compensate – parerea mea este ca echipa trebuie sustinuta si nu huiduita – descoperite talentele si cultivate – indiferent de religia practicata (vi-ati cam bagat piciorul in gura, „domnule” reporter/jurnalist) – nu intimplator handbalul este sportul care a adus Romaniei atata glorie – cere inventivitate, tehnica si spontaneitate – dar trebuie luptat si cu forta bruta, capitol la care se pare ca stam mai slab, deocamdata. Gruia, Birtalan, Gunesch si ceilalti mari interi au aparut cind finetea lui Moser, Ivanescu (et comp) nu au mai facut fata jocului fizic. Sa avem rabdare construind si nu scuipind.

mog (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:17

MENTALITATE DE COADA SAPEI !!! CUM E POSIBIL SA SCAPI MINGEA DIN MANA IN MIN 56 DUPA CE APARA RUDY ??? CUM STAVROSITULE ???? OMER UN SUPER ANTRENOR … SA JOACE CU JUNIORII SI IN 5-6 ANI AVEM ROMANIA FINALISTA O SA VEDETI … NISTE NULITATI LABILE PSIHICE AVEM ACUM … SRY DAR ASTA E ADEVARUL

ionut (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:23

Valoarea echipei noaste o spun rezultatele. Rezultatele sunt asa si asa. Nu mai sunt ca pe vremuri. Tot asa si asa sunt corecte si convocarile la nationala. Nu zice nimeni ca Omer este un antrenor slab, dar trebuie sa invete si el din greseli. La acest CM cu siguranta puteau veni alti jucatori in locul lui Stavrositu, Nicolae, Iacob, Timofte, etc
Problema mare este ca incepem iar sa coboram niste trepte. Sa avem grija cat!

alen (156 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:27

magiku

bine ai zis: „acu 2 ani”
Ca la CE2008 n-au batut pe nimeni. Bine, una a batut-o pe cealalta.

Cat priveste handbalul, nu suntem pe drumul cel bun, nu crestem nimic. Au aparut doar niste investitori de tipul celor din fotbal care mai asigura finante, salarii aduc ceva jucatori straini (de mana a doua evident)

Sa ne amintim ultima mare echipa a Romaniei, locul 3 la la CM din Cehoslovacia, 1990:

Buligan- berbece (dreapta),ghimes (inter), m voinea(playmaker), dumitru(inter), mocanu(pivot), neagu(stanga)

Scuze daca am uitat pe cineva, sau am incurcat vreun nume, dar vi se pare ca ne apropiem de o noua generatie de lvlu ala? Mie nu

solovastru (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:27

Trebuie sa acceptam infringerea cu demniate si sa spunem ca slovacii au fost mai buni atit in meciul asta crucial cat si pe tot prcursul turneului.Ei cind au avut ocazii au marcat fara crutare nu au aruncat smechereste la poarta , au jucat constant fara cascade de ratari ca romania.Au fost hotariti , au jucat ce au stiut si au fost rasplatiti in final.Romania a jucat inconstant si a ratat enorm chiar si in meciurile pe care le-a castigat(cu argentina si australia).Trebuie sa o terminam cu prostiile comuniste gen am facut un meci bun , sintem mai tehnici stim cu mingea , nu au castigat ei au pierdut noi si sa intelegem ca aceste lucruri nu conteaza catusi de putin.Era un meci decisiv si cine s-a prezentat mai bine si a profitat de orice oportunitate a castigat la final si acestia din pacate au fost slovacii.Sufleteste am tinut cu romania dar obiectiv trebuie sa recunosc ca slovacii o natiune mica dar viteaza a meritat calificarea.Respect Slovacia!!! Rusine Romania!!!

alen (156 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:38

solovastru

100% de acord

in loc sa ne lamentam, mai bine recunoastem evidenta

federatia sa faca un plan de redresare a handbalului ex: handbal in scoli, licee de handbal, centre nationale de handbal, sali de sport etc.

Sa-l prezinte presei si pe urma sa se duca cu el sa bata la usa guvernului. Sigur o primeasca promisiuni si un sut in k.r dar macar sa-si faca datoria si sa incerce.

Pe urma sa dezvolte macar partea de program care tine de federatie, prin atrageri de sponsori, organizarea unui campionat CORECT, pregatirea unor juniori in regim de laborator ( gen luceafarul la fotbal), deci sa-si dea toata silinta sa aduca acest sport aproape de ce a fost!

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:43

Sint placut surprins. De numarul si de calitatea celor mai multe comentarii. Exista desigur si categoria rastalmacitorilor de profesie, dar e problema lor. Am fost neplacut surprins si mihnit de comportarea modest/resemnata a baietilor lui Aihan Omer. Care si el mi se pare depasit de situatie in momentele critice ale partidelor (vezi intilnirea cu Ungaria). Ceva trebuie schimbat totusi daca nu vrem sa raminem la stadiul de tara de mina a doua in handbal. Situatie cu atit mai dureroasa in conditiile in care eram sefii mondiali ai acestui sport.

gabone (35 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:49

Lasati-l pe Aihan Omer in pace!

daniel (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 22:52

Nu amesteca religia cu sportul sa nu aveti probleme ca becali in al doilea rand la aria de selectie din romania ma mir ca neam calificat nu avem mai mult de 700 de practicanti ai acestui sport am condus ungaria pana spre final iar cu slovacia pana in minutul 50 am fost egalii lor bateam ungaria ce scriai domnu geambasu singurul sport de echipa calificat la mondiale avem doar 4 jucatori ce joaca afara in campionatul intern e mare saracie .Ieri lati jicnit pe paleu dar vedeti ca omul sfinteste locul a luat fibrexul au iesit campioni si nea dus in cl unde nu am mai fost iar de cand e la federatie se cunoaste din pacate scrieti articole folosind argumente ce nu au treaba cu sportul incercati sa sensibilizati suporterii impotriva lui paleu care a facut multe pt handbalul romanesc te deranjeaza ca e moldovean nu ar trebui pentru ca in tarile avansate anglia spania italia etc nu capitala domina si de aia au si rezultate pe plan sportiv ca ziarist ar fi bine sa scrieti ca avem doar 4 sali in Romania si neam calificat la mondiale .Azi vati luat de omer dar pe unde a fost a facut performanta de ce nu va luati de cei care au fost pana acum si nu au facut performante baietii si-au depasit conditia si chiar daca eram inferiori au crezut in ei lipsind foarte putin sa ne calificam .Ati gresit domnu geambasu de cei vinovati care nu au performante nu va luati pt ca sant de capitala vedeti ca si ieri si azi cititorii nu v-au dat dreptate chiar daca ati ales cu mastesug cuvintele cititorul si iubitorul de sport mai si judeca ce scrieti e si bun cunoscator de sport care din pacate acum depinde mult de bani .Sa presupunem ca pleaca Omer si paleu vor reveni cei care nau facut nici o performanta inainte si apoi vom mai astepta 20 ani sa vina un nebun ca paleu in sensul bun care cu un alt antrenor in genul lui omer sa creada in sansa lor .Gatu a fost un mare jucator dar presedentia nu e pentru el acolo are si obligatii sa mearga in stagiu de pregatire la dragomir si la frf sa invete cum sa aduca bani trebuie sa se zbata mai mult iar dumneavoastra ziaristi faceti mai multa publicitate si acestui sport care nea readus aminte cum e la mondiale si incurajati valorile gen paleu si omer ca in baza lui Gatu….Colegii dumneavoastra de la gsp tv nu prea au aceasi parere negativa ca dumneavoastra iar acum la tv sa anuntat ca Paleu a plecat .Noapte buna Romanie Pacat

Comentează