Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Tînăr, căpitan, de vînzare

Moţi a venit în Ştefan cel Mare la pachet cu Pleşan, Daouda şi Guso. Actualul căpitan al naţionalei de tineret fusese livrat din Bănie ca supliment al celorlalte transferuri grele şi urma să facă umbră pămîntului prin Parcul Sportiv Dinamo. […]

luni, 28 august 2006, 12:29

Moţi a venit în Ştefan cel Mare la pachet cu Pleşan, Daouda şi Guso. Actualul căpitan al naţionalei de tineret fusese livrat din Bănie ca supliment al celorlalte transferuri grele şi urma să facă umbră pămîntului prin Parcul Sportiv Dinamo. El era cartea de grădinărit pe care o primeai înainte de ’89 de la librărie cînd voiai să cumperi Numele Trandafirului. Marii oameni de fotbal Gigi Neţoiu şi Cristi Borcea şi-au demonstrat încă o dată competenţa în butelii de vin şi de gaz, fiindcă Moţi a fost singurul dintre cei patru care a confirmat. Şi-a justificat şi transferul, şi salariul, oricum nu foarte mare.

Cosmin Moţi împreună cu Radu Ştefan alcătuiesc unul dintre cele mai redutabile şi mai tinere cupluri de fundaşi centrali din prima ligă. Aici nici duşmanii nu au prea multe de comentat. Alături de Radu Ştefan, Cosmin devine mai sigur şi mai inspirat, reciproca funcţionînd la perfecţie. Complementaritatea dintre cei doi s-a văzut foarte bine la meciul împotriva lui Poli Timişoara. Prin lipsă. Cînd lîngă Radu Ştefan a jucat Goian. Lucian, nu Dorin, precizare absolut necesară. Tot ce înainte era uşor şi firesc devenise dificil. Ridicolul zîmbea iar nestingherit la faze neutre, amintind faptele de arme galamaziano- goianesciene.

Aflăm că şefii dinamovişti au primit o propunere de transfer pentru Moţi din partea celor de la Levski Sofia. Propunere pe care au refuzat-o cu demnitate. Suporteri dinamovişti, nu vă bucuraţi, nu aplaudaţi! Au refuzat-o pînă în iarnă. De fapt, nu au refuzat-o, au amînat-o. Bulgarii oferă 1,5 milioane, românii ar dori 3. E o chestiune de conjuncţie a cifrelor, voinţa de a vinde există. A le explica acum distinşilor domni de la Dinamo că Moţi nu ar trebui să fie obiectul nici unei tranzacţii măcar încă doi-trei ani e un exerciţiu dificil şi probabil sortit eşecului. Cuplul Moţi-Radu Ştefan ar trebui să fie capul de pod pentru asamblarea unei echipe care să îşi propună, fără a stîrni zîmbete, supremaţia internă şi aventura în Champions League. Nu sursă de noi chilipiruri.

Modelul Gigi Becali, detestabil, îndoielnic, dar funcţional, este cel mai la îndemînă. Dacă un grup de oameni tari în conturi, cum se pretind Nicu, Vova, Cristi şi Vasile, nu-şi pot permite ceea ce îi este la îndemînă unuia singur, latifundiar sau ce-o fi el, măcar să ştim. Acestei ipocrizii vopsite în alb-roşu i-a expirat termenul de garanţie. Se împute treaba, taman cînd eram îndemnaţi la trufandale de performanţe europene.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

radu (10 comentarii)  •  28 august 2006, 14:14

@antigsp
Pai uita-te peste tot si ai sa vezi ca si ceilalti suporteri ai echipelor enumerate au aceeasi parere.
Si sunt curios asupra parerii tale despre performantele lui Juventus in Europa? (vezi postul de mai sus)

marius-m (6 comentarii)  •  28 august 2006, 14:25

@radu….

chiar nu ai reusit…

hai sa iti povestec putin despre frustrarile mele:
1 din 2 /cupa castigata din 2 finale jucate … campioni ai europei
23 titluri
4 calificari UCL
2 primaveri europene in ultimii 2 ani, o noua semifinala europeana anul acesta…. repet anula acesta

la voi… nimic 00000000000000000000
daca pun celebra intrebare Ce ati facut in ultimii 5 ani ????? ……… inlocuieste tu punctele cu NIMIC
deci unde e frustrarea?

Da sunt mai bolnav decat credeti voi ….. de dragoste pentru rosu/albastru

nu stiu de unde vine ghena…. ce stiu sigur ….. e ca o gasesti in stefan cel mare

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 14:30

@ANTI GSP
argumentele tale se rezuma la insiruirea performantelor echipei … ok … asta inseamna ca ai creier ? Sau inseamna ca ai memorat cateva randuri ? Se pare ca ironia o intorci raspunzand cu termeni abjecti … E ok , oricum nu credeam ca poti mai mult .
cat despre steaua in Champions League nu pot sa va urez decat sa pierdeti toate meciurile … si sa reveniti la micile placeri ale vietii monahale precum motivarea adversarilor , aranjamente in comuniune cu masa observatorilor cu creierul cret si nasul umed
Iar asta cu simbolul Romaniei este o placa uzata , tocmai buna de cantat la caminul cultural din Faurei … de unde isi trage seva frumoasa si cosmopolita echipa de la cimitir

Cetatzeanu Kane (21 comentarii)  •  28 august 2006, 14:37

@khafre
ai revenit mah schopenhauer in mizerie ce esti !!! recunoaste dinule ca tu esti sub pseudonim 🙂 sa stii ca ai mare trecere la tantalai si la cei cu nivel de inteligentza peste medie, uite: cum e faraonu asta din ferentari.

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 14:47

@cetatene
vrei sa iti sintetizezi ideile … ca mi se par cam dezlanate ( imi cer scuze ca vorbesc despre funie in casa spanzuratului ) …
foarte colegial din partea ta sa iti sustii camaradul microcefal … dar nu e nici o problema … the more the merrier i always say … si pana la urma asta e raportul intelectual corect : multi stelisti la un dinamovist
cat despre faraon … a facut si el cate ceva la viata lui … ce e drept nu biserici la Maglavit dar nici nu e in primii 15 romani
cat despre Ferentari … fa o adresa la penitenciarul Rahova … din cate stiu voi aveti mai multe legaturi cu zona aia … sau am uitat … gigi nu cunoaste nici un nutu camataru … nici usturoi nu a mancat nici gura nu ii miroase

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 14:49

@ANTI GSP
ti-au taiat corzile vocale ? … sau poate ti-au ascuns tastatura ? … stai linistit astea sunt manvre securisto comuniste puse la cale de Bodu si Voiculescu ca sa nu castige steaua … nu v-ati obisnuit pana acum …
dute la mm si plange-te ca ligheanul cu laturi il arunca el 🙂

bogd@n (4 comentarii)  •  28 august 2006, 15:00

daca ajung sa-l vanda si pe moti e clar . Au intrat in fitbal s afaca bani , nu sa faca fotbal. Ar fi cea mai mare greseala sa vinzi un titular care la ora actila nu poate fi inlocuit cu nici un jucator din lotul lui dinamo.

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 august 2006, 15:17

Cetatzeanul Kane
Ma bucur ca ati inteles ce voiam sa zic. Nu le pling de mila, asta ar fi culmea sa pling pe umarul lui Borcea, constatam ca in Groapa nu se poate construi o echipa fiindca baietii sint lacomi si amatori de citiguri usoare.
radu
Bravo, cam asta e adevarul si ar trebui sa-l accepte si cei care tin cu Steaua. N-am inteles niciodata de ce se identifica cetateanului din Pipera si fac corp comun cu el, e cazul sa studiez psihologia maselor

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 15:23

@cetatene
you just have been erased … minte scurta , par cret , stea crestina prototipul noului homo becaloidus purtator de maciuca , care vede democratia unilateral dupa principiul ” cine nu e in armata mea pleaca acasa cu dintii sparti ” . La lupta , cruciati ai stanei sa indepliniti visul milenarist al stapanului , un imperiu stelist , crestin , universal si multilateral dezvoltat …

ANTI GSP (10 comentarii)  •  28 august 2006, 15:42

DINAMO=CORUPTIE,TRANSFERURI SI BANI NEGRII,MECIURI ARANJATE,LIPSA PERFORMANTELOR SPORTIVE……RELEVANT NU????

Alex (104 comentarii)  •  28 august 2006, 15:45

Domnule Geambasu, v-am urmarit aseara la RTV, si din cate stiu dvs ati mai avut probleme cu un becali… Ziceati de psihologia maselor…Pai daca atacati steaua, desi mie (ca dinamovist, si incercand sa privesc obiectiv) nu mi se pare ca faceti asta, ci doar mentionati ceva care nu face cinste acestui club titrat, nu cred ca va mira ca va ataca niste fiinte care spre marea lor cinste stiu sa scrie (da nu sa si gandeasca). Am vazut ca ati incercat o discutie civilizata cu badea gigi, desi stiati foarte bine ca nu aveti cu cine si mi-a placut ca l-ati infruntat. E cazu sa o mai si faca cineva. Omu ala vrea sa apara in presa, la stiri, da nu e deloc diplomat, aseara a avut o atitudine de borfas, nu de om politic integru, sau afacerist cinstit. Copos ar fi „driblat” elegant acest subiect. Eu cred ca ati zis de modelu gigi si prin asta v-ati referit la zecile de jucatori distrusi de steaua, care au devenit ilustri anonimi(lincar, neaga, fl. dumitru…) si prin faptu ca omu conduce mai dur. Se pare ca aveti dreptate si rezultatu se vede. Dar nu cred ca asta inseamna ca in toate ziarele steaua sa fie elogiata(de fapt conducerea ei, caci asta doreste acest indivd).
Referitor la Dinamo, ma gandesc si imi vine sa plang…O intreaga echipa nationala, o intreaga generatie a trecut pe la acel club si nu au reusit mai nimic in Europa…Jucatori care azi sunt platiti cu bani grei, dar luburile din vest nu-i mai cauta(marius niculae, stoican, barcauan, vali nastase, contra, si multi altii). E clar ca Dinamo putea face performante dar actionariatul vrea profit nu performante. Ar fi pacat sa plece Moti in iarna, sa nu prinda sezonul viitor. Daca in 2000, 2002, si 2004 nu au invatat nimic atunci e grav. As dori un reaspuns pls.

Ovidiu Caragea (4 comentarii)  •  28 august 2006, 15:58

@net zero

D-le,

Dupa cum observi eu nu ma ascund in spatele unui nick pentru a-mi exprima opinia. Apoi, mesajul a fost inceput decent, dar din lipsa de argumente, a fost sfarsit lamentabil. Deasemeni, as vrea sa fac trimitere la niste ore de gramatica pe care nu le-ai frecventat, din pacate ( „tundetiva”, „le-au crescut blana”, in plus, sesizezi prost ca „dinamoviste” ar fi substantiv propriu si trebuie scris cu litera mare).
As fi preferat sa raspunda Dl Geambasu, pentru ca dumnealui m-am adresat, nu unui catzelush mucos vaccinat „letal” de cel care imbuteliaza iluzia Ligii Campionilor de vreo cinci ani incoace.

woaw-beleaua (24 comentarii)  •  28 august 2006, 16:03

Va aminititi!??!

Va amintiti sfarsitul campionatului trecut , cand Gigi Becali era foarte furios ca arbitrii il furau si a trebuit sa face toata acele curse de strada pt a castiga campionatul? ……dupa tot acel circ de la bistrita, dupa simulacrul de partida de la Vaslui in ultima etapa?

Va mai amintiti sfarsitul campionatului trecut cand Gigi Becali, declara in fatza intregii tari, pe toate posturile , cu nonsalanta unui copil majit la gura de ciocolata, ca de acum incolo numai Steaua va castiga campionatul?…..pt ca asa ” vrea muschii mei”?….

Va mai amintiti acel film animat „FERMA ANIMALELOR” care ni s-a pus de atatea ori chiar dupa revolutie?

Se pare ca Gigi Becali si-a inceput opera , de suprematie a Stelei, ….ne indreptam spre un campionat mult mai jegos decat cel al blaturilor…..spre un campionat mafiot.

Acestea nu sunt simple supozitii, ci am certidudinea ca asa se petrec lucrurile, dupa primele partide ale Stelei in campionat. Nu sunt anti-stelist, m-am bucurat cand s-a calificat in CH. L. insa ceea ce incearca acum Becali sa faca „in liniste” va aduce intr-o stare mult mai deplorabila fotbalul romanesc….vom urca prea repede panta , vom avea cateva succese , insa caderea va fi groaznica,……..

Oare cum are curajul sa il bage pe Dumnezeu in toata chestia asta……. ?

Va mai amintiti ?…….daca am avut vreodata fotbal adevarat si curat?

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 august 2006, 16:17

Ovidiu Caragea
Nu v-am raspuns pentru ca nu izbutesc sa postez replici tuturor celor care imi scriu, nu din alt motiv. Jos palaria pentru performantele Stelei am scris saptamina trecuta despre asta (atunci eram „stelist spurcat”), dar imi dati voie sa nu fiu de acord cu felul in care conduce/reactioneaza personaje de teapa lui G. Becali. Nu amestec apele, tocmai asta nu fac, incerc sa nu punpe acelasi taler magariile patronului cu performantele jucatorilor. Si nu ii bag pe toti in aceeasi oala, ei chiar sint, intre alde Borcea si Gigi nu sesizez decit eventual niste nuante. Dvs sinteti fascinat de comportamentul si limbajul domnului din Pipera?
Alex
Multumesc, este ceea ce gindeam si eu si de fapt asta era subiectul articolului. La Dinamo nu se va face treaba adevarata, europeana cit tim sint sefi niste oameni cu apucaturi de negustorasi tepari. Asa zic eu si asta e suficient pentru unii sa isi inchipuie ca pling pe umarul celor din Stefan cel Mare

marius-m (6 comentarii)  •  28 august 2006, 16:23

@woaw-beleaua
va mai amintiti de cand dinamo nu a mai jucat in primavara europeana….?
va mai amintiti pe ce loc a terminat rapidul turul de campionat trecut

bai frustrare mica….. dinamo nu merita sa castige campionatul pana nu scoate nasul in Europa
rapid a pierdut campionatul trecut pe mana lor….. in tur cand copos schimba antrenori in fiecare noapte

Steaua a fost constant buna, a demonstrat asta si in Europa si a castigat

povesti cu meciuri cumparate visati voi noaptea….. a batut Steaua pe betis cu 3-0 si trebuia dupa mintea voastra aburita de invidie sa se impiedice la vaslui

marsh la medic…. e plin de sinucigashi in tara asta in ultima vreme 🙂

radu (10 comentarii)  •  28 august 2006, 16:24

@cristi geambasu

E mult de scris pe tema psihologiei sociale si cel mai rau este faptul ca majoritatea scrierilor se bazeaza pe experiment si experienta. Printre altele am o tangenta si cu acest subiect. Dar ca sa revin , mi-e teama ca studiul de care pomeneai va fi facut pe propria noastra piele , iar eu sincer m-am saturat sa fiu condus de hoti ca sa mai accept un tembel care se autointituleaza „salvatorul Romaniei”.
Cat despre suporteri , atat ai nostri cat si ai lor respecta structura eterogena din care este alcatuita insasi societatea , adica 80% cu o capacitate de intelegere sub o medie acceptabila .
„Paine si circ” parca asta le oferea Nero plebei Romane nu ?
De ce sa nu te identifici cu un personaj cu nivelul de inteligenta asemeni tie , dar care dispune de bani si putere cum vrea …. lui ?
De ce sa nu-ti devina model , un looser (ca si majoritatea societatii ) cel care ajunge peste noapte cel mai bogat si mediatizat om din tara ?

Cristi , voi l-ati creat si acum monstrul se va intoarce impotriva voastra !
Istoria intodeauna se repeta !

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 16:30

haha e clar
uite de unde rasare ” serafimul ” cu sabia judecatii sa ii scurteze pe necredinciosi care se abat de la cuvantul stapanului
Crezi tu ca Dumnezeu iarta fatarnicia ? spre deosebire de noi El cunoaste si gandurile , nu numai vorbele becalului , de asta ar trebui sa ii fie frica . Nu ii e oare rusine sa intre in Biserica stiind ca actiunile lui au napastuit atatia oameni ?
Ceea ce face Gigi Becali este un fenomen vechi , cunoscut sub denumirea de ” evanghelizare a bogatiei ” pe care l-au folosit cu multa indemanare J.D. Rockefeller sau Cornelius Vanderbilt . E un truc vechi , utilizatde cei fara creier pentru a fi acceptati . Este demagogie … dar dumneavoasta sunteti prea orbit … imi pare rau

radu (10 comentarii)  •  28 august 2006, 16:37

@antigsp
Daca n-ai fi atat de orbit de iubirea fata de Steaua, pe care o respect ca echipa de fotbal pentru performantele sale, ai vedea ca dl pe care il numesti tu face toate astea cu un singur scop . Acela de a fi mediatizat si a pune mana pe puterea suprema in stat.
Atat Steaua cat si voi suporterii acestei echipe nu sunteti decat niste accesorii de care jiji se foloseste , si care daca vreodata veti ridica vocea impotriva „razboinicului ” veti deveni in ordine crescatoare : „hahalere , golani , dusmanii poporului si ai Romaniei ” .
Pentru el nu sunteti decat niste sclavi , buni atat cat veti sti sa-l aplaudati , sa-l laudati si sa-l propulsati in fruntea tuturor lucrurilor .
Daca ai curaj incearca sa-l infrunti vreodata cu politete dar fara sa dai inapoi si ai sa vezi ce vei primii in schimb.
Cat priveste actele de populism , poate ai vazut cat de mediatizate au fost . Tu chiar crezi ca toate televiziunile treceau din intamplare prin zona si s-au nimerit sa fie acolo odata cu vizita lui becali ? chiar in momentul in care taia porcul? sau cand dormea in cort ?
Nu te-ai intrebat nici o secunda cum au ajuns televiziunile acolo sa transmita in direct sau inregistrat si pentru ce ?
Sper ca nu esti chiar jiji sau vreo ruda ca mi-am batut degetele de pomana .

edy (26 comentarii)  •  28 august 2006, 16:38

anti-gsp dupa parerea mea esti un mare DOBITOC.nu vrei decat raul fotbalului romanes si ma bucur ca dl geambasu nu te baga in seama DOBITOCULE

Ovidiu Caragea (4 comentarii)  •  28 august 2006, 16:49

Aha!

Aveti postat un raspuns pe care nu-l citisem D-le Geambasu. Multumesc! Macar am confirmarea faptului ca simpatizati cu Dinamo. Eu cred ca asta este problema ziaristului sportiv, in general, faptul ca nu-si deconspira simpatiile si se complac intr-o ceata pseudo-obiectiva, avand impresia ca la adapostul ei, pot manipula masele. Ziaristii folosesc ca argument faptul ca in Romania nu poti „s-o dai pe fata” pentru ca te injura suporterii echipelor adverse. Total eronat! Oricum va injura! Si va injura si ai Dvs…
Argumentati obiectivitatea si echidistanta cu meciul Ceahlaul-Dinamo. Bravo, daca este asa, nu-mi mai amintesc… Spuneti , insa tot: Steaua prin Piturca si Becali, sustinuti de Dragomir, au dat tonul in acel mega-scandal, altfel suporterii ar fi urlat in continuare la luna, iar jurnalistii ar fi scris despre inca un blat nedovedit.
Si inca ceva: daca sunteti „pretinul” cainilor, nu trebuie neaparat sa fiti si dusmanul nostru. Al meu, cel putin, nu!

radu (10 comentarii)  •  28 august 2006, 16:52

@antigsp

Ce sa-ti spun ?
M-ai lasat masca !
DORMI IN PACE PUISOR !

Idiotule!

ROSIN (67 comentarii)  •  28 august 2006, 16:54

Moti e un fundas bun , dar Rednic ar face bine sa scape de el cat mai repede. Cu oamenii lui Netoiu nu putem face niciodata performanta in „Groapa”. De altfel trebuia inclus , alaturi de Cl. Niculescu , in dejectia orientata spre vest. Nicidecum insa spre sud de Dunare de unde , culmea ca si „piticul” , s-ar putea sa ne amageasca cu reveniri „dubioase” in tricoul galben , de care ar face bine „barbugiul” sa-l tina cat mai departe. Numai cu exemplare canine de rasa , alaptate de noi cu biberonul , vom putea iesi vreodata din „lunga noapte polara” in care orbecaim alaturi de „adulatii” nostrii luceferi Borcea si Turcu (a-ti remarcat ce rame scumpe au ochelarii lor de soare?).

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 16:55

ba voua va vine sa credeti ce spune tipul ala . Comparatia cu Isus a fost prea mult pentru mine … cred ca mi-au luat foc circuitele … pana si ideea de a aduce vorba de Isus intr-o discutie despre gigi becali mi se pare un sacrilegiu . Daca eram preot il anathemizam pe sarman … de neimaginat

Khafre (12 comentarii)  •  28 august 2006, 17:00

” bariera crestinatatii contra hoardelor otomane ” – get your facts right … pls

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 august 2006, 17:01

Ovidiu Caragea
Mi-e teama ca tot n-ati inteles foarte bine, apropo de presupusa mea simpatie canina, asa ca s-o lasam moarta! De fapt inchisesem subiectul din primele zile de existenta ale blogului.

Rosin
Sinteti prea aspru si prea exclusivist, eu zic ca trebuie sa scapam de prejudecata ca dinamovisti, rapidisti sau stelisti sint numai cei crescuti in propria ograda. A, e bine ca Dinamo isi creste jucatori, ceea ce nu prea se intimpla cu altii (stiti la cine ma refer), dar una-i una si alta e alta. Ganea e ciine? Hai, ce Dumnezeu!

ROSIN (67 comentarii)  •  28 august 2006, 17:16

Da , Ganea-i un caine adevarat , insa nu rosu. De astfel de caini ar fi nevoie la stana mioritica , pe care toti ne-o dorim europeana , nu-i asa?

Ovidiu Caragea (4 comentarii)  •  28 august 2006, 17:45

@cristian.geambasu

Este prima mea zi pe acest blog si probabil ultima pt ca in general, sunt un om ocupat ( si educat ). In legatura cu ce inteleg si ce nu, tb sa va explic ca in timp ce imi scriam mesajul, Dvs. ati postat un raspuns. Asta-i tot…
Multumesc!

marius (1 comentarii)  •  28 august 2006, 17:58

ca de obicei discutia degenereaza si ne impartim in dinamovisti, stelisti, rapidisti, polisti….. dovada , dupa cum o marturiseste si Ovidiu Caragea ,
ca suntem niste oameni educati……..

Clubul Tricolorior (10 comentarii)  •  28 august 2006, 18:58

Cristian, din nou bravo!

Pentru articol, pentru interventiile tale in comentarii, pentru respectul acordat celor ce te citesc. Apreciez in mod deosebit faptul ca iti faci intotdeauna timp sa citesti parerile noastre si sa ne raspunzi, atunci cand consideri ca este cazul ( spre deosebire de alti colegi cu bloguri in acest site, care scriu, se pare, din pura obligatie profesionala).

Ai tras un semnal de alarma care trebuie sa aiba ecou in lumea fotbalului in general, nu numai in curtea dinamovistilor. Aici nu-i vorba doar de Moti, ci in general de soarta echipelor de fotbal din tara noastra, care se afla in mana unor oameni fara prea multa educatie, cu o avere relativa, cu arici in buzunar si dorinta de castig imediat.
Astia sunt oamenii care au investit in fotbalul romanesc si nu prea aveam ce-i face. Noroc ca mai exista presa care sa-i traga de maneca din cand in cand, fiindca altfel…..
Cine nu e in stare sa inteleaga toate astea, sa fie sanatos!

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

cristian.geambasu (913 comentarii)  •  28 august 2006, 19:48

Mircea Visan, Clubul Tricolorilor
Multumesc si nu pentru ca ma laudati, ci pentru ca imi dovediti ca sint oameni – ma refer aici si la multi altii – cu care se poate discuta. Si in contradictoriu, daca subiectul e delicat. Nu tin sa fac unanimitate, nici sa mi se ridice osanale, am pretentia minima sa nu i se rastalmaceasca spusele/scrisele. Pe acest blog nu este loc pentru porcarii, atacuri si limbaj de gang. Aviz consumatorilor de insulte, care au vazut ce li se intimpla!

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  28 august 2006, 21:17

domnule geambasu, aveti mare dreptate in ceea ce priveste politica sefilor dinamovisti, dar nu inteleg de ce tocmai acum ati observat k acolo nu performanta este obiectivul principal, ci castigul pe banii shi valoarea altora…daca pe langa bani mai se carpeste cate o echipa, asta e un surplus de valoare, plusvaloare pentru alde borcea, ion laceanu a.k.a. vasile turcu sau nicu vova cohn…
o alta explicatie a usurintei cu care se debaraseaza dinamo de jucatori de perspectiva shi de mare importanta pentru viitorul echipei poate fi usurinta cu care acestia au „aterizat” in groapa: majoritatea jucatorilor pe care dinamo ia bani in ultimii ani au venit pe filiera netoiu de la craiova, adik au fost „moca”…

Nemesis (26 comentarii)  •  28 august 2006, 23:26

Crezi ca Moti va putea face un cuplu de fundasi centrali cu Goian la nationala in viitor?

ROSIN (67 comentarii)  •  29 august 2006, 0:03

Cu siguranta ca nu. Nu se pot completa unul pe celalalt , jucand amandoi „dupa ureche”. Oricare dintre ei are nevoie de un „sef” care sa „dicteze muzica” in jocul la ofsaid si trebuie gasita neaparat o „partitura clasica”.

indianu (2 comentarii)  •  29 august 2006, 10:34

NET ZERO. dAK ESTI ASA DESTEPT CE NU RASPUNZI LA CE TI-AM SCRIS MAI SUS

Nemesis (26 comentarii)  •  29 august 2006, 11:51

Goian de la Steaua. Chivu va imbatrani la un moment dat…
Mie chiar imi place cuplul Moti – Radu Stefan sunt tineri si de viitor.

Clubul Tricolorior (10 comentarii)  •  29 august 2006, 19:30

@Rosin
Goian sta pe banca de rezerve pentru a i se crea ambitia necesara.Situatia este valabila pentru toti jucatorii dinamovisti.
Radu Stefan este un fundas de o calitate indiscutabila, iar Moti valoreaza mult mai mult de 3.000.000 de dolari. Au un mare viitor si asta nu se limiteaza doar la viitorullor dinamovist.
Cand Borcea si cu Turcu vor intelege asta, atunci se vor misca in bine si lucrurile la Dinamo Bucuresti.
Ar mai fi o conditie, ca toata sleahta de hamesiti de la „Oficiala” sa-si ia talpasita de acolo si sa lase in locul ei pe altcineva, cu bani, care sa poata sa se concentreze pe obtinerea performantei, nu pe castigat bani din vanzari de seminte la coltul strazii.
La Dinamo inca nu s-a invatat faptul ca ce se primeste pe grastis nu se vinde repede si pe bani putini. Diploma scoalii de management lipseste din birourile celor ce considera ca importanta e doar scoala vietii.

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

Comentariile sunt închise.