Costin Ștucan

Ziarist 360°. Talentat, vigilent, suspicios, insistent, polivalent. Investigații, opinii, video content

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Costin Ștucan
Neuberții și paligorii

“FCSB a stat mult mai bine fizic decât CFR. S-a văzut clar că jucătorii lor aveau mintea limpede tot timpul și asta ți-o dă avantajul fizic față de adversar. Nu are importanță că jucătorii de la CFR sunt mai în […]

...

Frăsinescu, suspectul de serviciu

În doar 21 de minute ale meciului FC Argeș – Poli Iași 2-1, căpitanul oaspeților, Cosmin Frăsinescu, a comis două faulturi în careu, însă doar primul a fost sancționat de arbitrul Lucian Rusandu:

minutul 4, Gaitan pasează moale în spate, […]

...

Tănase, maestrul hipnotizator

“Văd un dans între ele, parcă e un vals vienez. Când să treacă o echipă în față, face pasul înapoi și începe din nou dansul. Iar valsează, apoi una stă iar pe loc când are șanse să se desprindă. Când […]

...

Prințul Mîșkin și „blatul” generației lui Hagi și Popescu

În era internetului, imaginile video de la meciul România – Spania 1-2, jucat pe 18 iunie 1996 pe Elland Road din Leeds, nu sunt ușor de găsit pe giganticul YouTube. Puține secvențe au mai rămas în spațiul online de la […]

...

Apărarea FCSB de lemn și geniul rotofei

0-1, 0-1, 0-1. Criza de rezultate în care a intrat brusc FCSB după un sezon pe care dădea senzația că îl gestionează neașteptat de sigur se poate adânci sau se poate spulbera etapa viitoare, cu Chindia. E simplu, fotbalul nu […]

...

Noncombatul lui Becali și compromisul lui Burleanu

George Becali tocmai a declarat că FCSB a făcut intenționat un simplu act de prezență la Sibiu și nimeni nu realizează gravitatea vorbelor sale.

La câteva minute după umilința cu Hermannstadt, finanțatorul a intrat în direct prin telefon la DigiSport […]

Permalink to Noncombatul lui Becali și compromisul lui Burleanu
vineri, 2 martie 2018, 12:47

George Becali tocmai a declarat că FCSB a făcut intenționat un simplu act de prezență la Sibiu și nimeni nu realizează gravitatea vorbelor sale.

La câteva minute după umilința cu Hermannstadt, finanțatorul a intrat în direct prin telefon la DigiSport și a încercat să explice voalat faptul că le-a comandat jucătorilor și antrenorilor să piardă meciul.

Declarația sa e plină de vicleșuguri, cum ar fi că “am jucat fotbal ca să nu se spună despre noi că desconsiderăm competiția”, dar esența e evidentă.

Autodenunțul se arată în toată splendoarea în următoarele fraze:

“Le-am spus. “Singurul lucru care contează la acest meci, obiectivul, este acela de a vă feri de accidentări. Dacă vedeți că bagă alunecări luați mingea și le-o dați lor”

Și.

“Dică putea să vă spună ce le-am transmis eu? Putea să vă spună că a zis patronul „intraţi pe teren şi faceţi prezenţă?”

În Anglia, o asemenea declarație a unui finanțator despre un meci de FA Cup ar fi băgat clubul său într-o situație extrem de periculoasă. Desconsiderarea celei mai importante cupe din lume într-un mod ostentativ e un act aproape sinucigaș din punct de vedere fotbalistic.

În România, vorbele lui Becali au trecut aproape neobservate, deși în Regulamentul Disciplinar, la articolul 52.7 scrie:

Articolul 52 – Comportarea jignitoare, calomnioasă și declarații care afectează imaginea fotbalului
Cluburile ai căror jucători, antrenori sau oficiali afectează, în orice fel, imaginea unei competiții prin săvârșirea unor fapte de natură să ducă la discreditarea acesteia, se sancționează cu excluderea din competițiile în curs/sau viitoare de la una la două ediții competiționale.

Motivul noncombatului comandat de finanțator reiese din spusele acestuia. Becali consideră că organizatorul competiției, FRF, și-a bătut joc de clubul său, neamânând inițial partida.

În editorialul său de astăzi, Dan Udrea scrie că Burleanu a folosit Cupa ca pe o armă de represiune electorală. Pe FC Botoșani, care-l va susține la alegeri, a menajat-o, amânându-i meciul cu Poli Iași, în timp ce pe Astra și FCSB – cluburi care merg cu Lupescu – le-a programat să joace la -12 grade Celsius.

E o ipoteză serioasă, gravă și plauzibilă, în condițiile în care zăpada și gerul polar nu s-au oprit după graniță doar în Botoșani, ci au cuprins România de la un capăt la altul.

La fel de gravă este răzbunarea lui Becali.

Prejudiciul adus federației prin ieșirea din Cupă a FCSB poate fi cuantificat. O finală în care jucau Budescu, Florinel Coman sau Denis Man nu se poate compara la încasări cu una în care ar juca Dâlbea, Danci sau Blănaru, cu tot respectul față de fotbaliștii de la surprinzătoarea Hermannstadt.

Din biletele pentru o finală cu FCSB pe teren, federația ar fi încasat în jur de 300.000 de euro.

Doar că, în afara FRF, de pe urma noncombatului suferă și alții.

În urma eliminării FCSB, specialiștii din piața media estimează pierderea ProTV – una dintre televiziunile deținătoare de drepturi pentru Cupa României – la aproximativ 300.000 de euro.

Daunele produse fanilor nu pot fi calculate. Dar dacă un singur copil nevinovat, suporter FCSB, a plâns ieri după-amiază, amărât că favoriții săi au fost împrăștiați în cele patru vânturi de micuța Hermannstadt, atunci cinicul Becali are o culpă morală care întrece orice responsabilitate legală sau regulamentară.

Și nu este prima sau ultima sa culpă din fotbal.

Acum, conform regulamentului, FCSB riscă excluderea din Cupa României cel puțin în sezonul viitor. Practic, dacă Ionuț Lupescu va fi ales președintele federației, el ar putea moșteni o competiție fără unul din magneții care aduc imagine și bani.

Iar viitorul președinte ar avea atunci o castană fierbinte în mână. Să anuleze sancțiunea fostului președinte sau să o păstreze?

Până atunci, însă, castana proaspăt scoasă din foc e chiar în mâna lui Burleanu.

Să sancționeze sau nu FCSB?

Dacă păstrăm logica electorală a răzbunării, indusă zilele astea de Becali, clubul său va fi cu siguranță adus de FRF în fața Comisiei de Disciplină pentru declarațiile finanțatorului.

Dacă analizăm antecedentele din mandatul lui Răzvan Burleanu, mișcarea electorală a acestuia va fi alta.

Acum un an, Gazeta a dezvăluit o încălcare serioasă a regulamentelor FIFA de către Viitorul, clubul altui contestatar de-ai lui Burleanu. Clubul lui Hagi a omis intenționat să menționeze comisionul și numele impresarilor la transferul fictiv al lui Cristian Manea, iar dovada clară se află în sistemul electronic FIFA TMS gestionat de FRF.

După publicarea actelor aflate în baza de date Football Leaks, federația avea un caz limpede, iar sancțiunea pentru Viitorul era pasul logic.

Burleanu și echipa sa au ales să nu înceapă procedura disciplinară.

Motivul – rostit în birourile de la Casa Fotbalului – a fost teama de reacția publicului, scos în stradă acum 20 de ani de Hagi, nu de Burleanu.

Conducerea FRF a făcut un compromis electoral care o apropie periculos de mult de fosta conducere, de care Burleanu se disociază vehement de patru ani!

În cazul noncombatului mărturisit de Becali, va mai face încă unul.

PS – Cota oferită de casele de pariuri înainte de meci pe victoria Hermannstadt a fost de aproape 7. Cota pentru o victorie la scor ar fi însemnat o mină de aur pentru o persoană care știa că finanțatorul le-a transmis jucătorilor săi să facă figurație la Sibiu.

PS2 – Pentru cei care au comentat mai jos, spunând că George Becali nu este oficial FCSB. Iată ce spune Regulamentul Disciplinar al FRF:

Extras din Regulamentul Disciplinar, articolul 6.8:
Oficiali asimilaţi: acţionari, finanţatori, sponsori ori alte persoane a căror apartenenţă la clubul respectiv este de notorietate.

 

Comentarii (127)Adaugă comentariu

marian (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 12:55

Logica de gaga ! Poate afli si tu Stucane ca Becali nu are nicio calitate oficiala la fcsb. Ma intreb cum de te mai plateste tolontan cand voi sunteti aproape falimentari ?

StandDownCafe (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 12:56

Serios ? Atat ca in FA nu se intampla mizeria de la Sibiu :) Tocmai pentur ca de pe urma FCSB s-at fi incasat nu stiu cati bani, at fi trebuit ca la Sibiu sa fie masa de billiard. Primii care au dus la discreditarea competitiei sunt cei de la Sibiu, care inca joaca pe stadoin neincalzit, apoi cei de la FRF care au permis organizarea in asa conditii. Asa ca mai subtire cu punctele de vedere exprimate doar dintr-un anumit unghi. Hai sa nu ne maiuitam la efecte, sa povestim putin despre cauze. P.S. Becali nu are functie oficiala in club, nu poate fi penalizata echpa pentru ce declara el :)

mitrut (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 12:58

Este evident ca Steaua trebuie sanctionata si ca Burleanu trebuie schimbat. Ramane ca Lupescu (sau Puscas) sa decida ce vor face la anul.

Kwd2015 (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 12:58

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Secob (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:12

Pentru El'Ciobandante ***, care uita ca orice echipa de fotbal este a suporterilor, pentru ca fara acestia esti ZERO, iar acestia (mai ales cei care sunt suporteri adevarati) sustin Steaua din cu totul alte motive decat ca este aceasta mizerie de om patron, si ei nu sunt platiti ca fotbalisti ,ci din conta, fac anumite eforturi (inclusiv financiare) pentru a sustine echipa, ar merita ca echipa sa fie depunctata si in campionat pentru a rata si ultimul obiectiv ramas de indeplinit, iar acest *** sa ramana cu mizeriile lui de fotbalisti odihnite pentru mersul la biserica de duminica. Eu personal, sincer, imi este rusine de aceasta echipa pe care o are Steaua si in special de mizeria de patron si incompetentul de antrenor pe care ii are, astfel ca am decis ca paina in momentul cand va fi inlaturat dica de la echipa sa nu ma mai intereseze de ei si sub nicio forma sa mai urmaresc meciurile lor. Iar pentru comportamentul *** pe care il are ***, voi media sunteti cei mai vinovati pentru ca-i cantati in struna, in loc sa-i scoateti pe gat toate mizeriile pe care le face in fotbalul romanesc si in loc sa-l elogiati atata ar trebui sa-i analizati si criticati comportamentul de om infect !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (12 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:23

Becali a facut bine...singurul lucru trist este ca un copil a plins din cauza eliminarii Stelei...

mihai (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:23

Salut Costin, nu a fost vorba de noncombat ci de protejarea jucatorilor. Tinand cont de cate accidentari au fost si sunt in lotul FCSB, jocul pe o vreme atat de grea pentru desfasurearea unui meci de fotbal, ar fi riscat si mai multe accidentari. Imi pare rau ca FCSB a iesit din competie dar amanarea acestui meci si a celorlalte meciuri pana saptamana viitoare era o solutie normala si civilizata. Nu sunt de acord cu 99% din ce debiteaza Becali dar cu aceasta decizie sunt de acord. Nu poti sa te joci cu sanatatea si cariera unor oameni ca vrea un nebun sa fie presedinte la FRF iar. O zi frumoasa tuturor

CojocariuBogdan (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:24

Cu tot respectul pt comentariu ati gresit atunci cand ziceti ca alta era o finala cu FCSB SI ALTA cu baietii de la sibiu .Pai cum in fotbalul nostru totul i se cuvine FCSB ului sau celor din bucuresti suporteri sunt si la SIBIU SI BOTOSANI si vor veni daca sunt in finala .Cat despre regulament nu se respecta si nu se va respecta astea ce ziceti aici sunt corbe si atat .

Alex (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:24

bECALI parca nu are nici o calitate oficiala la club. Din pacate presa il baga prea mult in seama. Asa ca sanctiunile sunt sortite esecului, poate la pariuri sa se vada daca au fost pariate sume importante pe victoria gazdelor. Daca e sa vorbim de pierderi financiare, mai sigur e sa joace direct finala cupei FCSB cu o echipa (de preferat de afara), se umple stadionul national, se vand toate biletele si tot asa.

TUDOR (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:28

costin PT. TINE NU CONTEAZA VIATA OAMENILOR !!! CATA RAUTATE AI IN tine

ROKY (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:28

o singura intrebare am :care sunt sanctiunile pe ca ar trebui sa le primeasca FRF pentru ca nu a judecat cu aceeasi masura toate meciurile din cupa?in conditiile in care a vazut o tara intreaga care sunt conditiile de joc zapada si ger.Mi se pare o recomandare de bun simt facuta de patron jucatorilor:sa aiba grija sa nu se accidenteze

Cosu (15 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:29

Le-a transmis sa nu se accidenteze in mocirla . Burleanu a disconnsiderat evenimentul cand a decis sa se joace meciul .

corleone (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:29

In Romania, coruptia este incomensurabila si este la un nivel extrem de inalt. PS - oare la Roma tot simpla prezenta a fost? Si acolo scorul i-a dat de gol.

TUDOR (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:30

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Costin Ștucan (75 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:32

@marian Extras din Regulamentul Disciplinar: Oficiali asimilaţi: acţionari, finanţatori, sponsori ori alte persoane a căror apartenenţă la clubul respectiv este de notorietate.

Vioteatza (7 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:33

Stucane, si tu ce zici ca e mai grav, absenta FBSC in cupa sau indemnul la noncombat?

Vladthe_Impaler (6 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:33

Bravo! ....."So it begins".....Eram sigur ca va scoate porumbelul pe gura.....Bravo Costin! Respect!

Che Guevara (31 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:33

Vrajeli si scuze marca Gigi Becali. Atat valoreaza echipa lui si asta le este nivelul fotbalistilor supra evaluati si super laudati de presa. Si ca sa acopere "vopsitul jucatorilor", vezi Doamne, ne-a batut Sibiul cu 3-0 pentru ca nu ne-am omorat cu firea. Foarte bine! Sa nu va omorati nici in play-off. Veti fi vecini de clasament cu Dinamo de care facea misto MM saptamana trecuta.

++ (9 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:34

asta a fost valoarea la ora jocului, nimic altceva. apararea a fost depasita total si cu jucatori ca Tanase, caare doar simuleaza faulturi in careu, nu poti juca pe un teren greu. niste "nesimtiti" vorba lui Balint, sibienii astia, auzi sa-i atace 90 min. incontinu cu patru atacanti, cine a mai auzit asa ceva?

dan65 (6 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:34

a pierdut bani PRO TV -ul? lasa ca poate mai primeste si alta pomana de la bugetul de stat si se scoate.

Costin Ștucan (75 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:35

@marian și @StandDownCafe Extras din Regulamentul Disciplinar, articolul 6.8: Oficiali asimilaţi: acţionari, finanţatori, sponsori ori alte persoane a căror apartenenţă la clubul respectiv este de notorietate.

Vioteatza (7 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:37

Si daca Becali nu are nici o calitate oficiala la FBSC si nici in acte nu este mentionat ca proprietar, atunci de ce mai defilati cu el? iar ai plecat pe fenta?

Iulian (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:37

Dan Udrea este ziaristul care a scris că lui Majearu i se spunea Vidra(***,i se spunea Nutrie)și că deviza lui Bumbescu era:trece omul,dar nu trece mingea(tot ***,putea să treacă mingea că omul era operat ca la măcelărie.Pe vremea aia se dădea galben dacă plecai cu picioru-n sacoșă),așa că,nu prea contează opinia lui.Referitor la sancțiunea pomenită în articol,nu cred că FRF va lua vreo măsură,chiar dacă ar fi în conformitate cu regulamentul,alta e miza în această perioadă:postul de președinte. Gigi Becali ar fi vrut să spună că a risipit niște bani,dar a vrut să se audă că el e jupîn.Și e.La club.Pe teren se joacă ce vor și ce pot jucătorii.Asta e realitatea,băieții au venit la FCSB să încaseze niște bani frumoși și să pună în CV o pagină frumoasă.

enduroyz (5 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:38

Daca au jucat la misto in orasul mafiotului falsificator de acte si al dottoresei ceausiste copypaste 45 % eu ma bucur de doua ori , prima data pentru ca asa trebuia ,burleanujeg i-a pus sa joace in camp de cartofi hermanstadt , iar in al doilea rand pentru ca le-au lasat cale libera craiovenilor sau diinamovistilor, acum vom vedea care dintre ei vor merge mai departe .

Mircea Sanislav (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:39

O prostie de articol! Mai bine vorbesti despre faptul ca meciul nu trebuia jucat in asa conditii sau mai bine despre ura ta fata de Steaua...care iese in evidenta la fiecare gargara televizata sau editoriala! Mai si ai tupeu sa te dai drept 'ziarist 360'....cand esti slab, spre foarte salb in domeniul tau! Dar defapt nu e vina ta....faci si tu parte din valul asta de jurnalisti varza murata....

Dan (4 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:54

Intrebarea ar fi de fapt de ce se acorda drept de organizare a unui meci din Cupa Romaniei , faza sferturilor de finala , in plina iarna , unui club care nu are instalatie de incalzire sub teren ? De ce se acorda licente pentru cluburi care n-au conditii elementare , pentru ca avem pretentia ca suntem in Europa fotbalistica , nu ? Bai frate daca tu club , indiferent de orasul pe care-l reprezinti , ai suficiente fonduri si poti asigura conditii normale de joc pentru fotbalisti si conditii normale de confort pentru spectatori , ok participi la competitiile organizate de LPF si FRF . nu esti instare de chestiile astea , stai acasa si cu asta basta . Mai bine o prima liga cu 8 echipe si o a doua cu 10-12 dar toate indeplinind TOATE conditiile normale pentru o tara europeana decat carpaceli d-astea de doi lei . De-aici pleaca totul . Si o alta intrebare , pana la urma ce era sa faca FCSB ? daca isi menaja toti titularii ii sanctionau astia ca au desconsiderat competitia , daca au introdus o echipa decenta din punct de vedere al jucatorilor iar nu e bine ca s-au menajat sa nu se accidenteze . Ce vroiai Costine sa vezi sange pe terenu ala penibil ? Sau julituri si capete pansate , pe ideea ca " da dom'ne sa joace ca d-aia castiga o circa de bani " ? Mai bine intreaba-te de ce s-a insistat sa se joace meciul asta acum , doar ca pierdeau aia banii pe nocturna ? E o ineptie .

dinamo_fan (41 comentarii)  •  2 martie 2018, 13:58

Steaua a jucat prost tot anul. A fost dominata evident de Dinamo, Sepsi si Gaz Metan, 3 echipe de playout. A avut noroc in toate aceste 3 meciuri ca adversarii s-au batut mai mult singuri. Cu CFR povestea s-a repetat iar cu Lazio stim ce s-a intamplat. Nu era de neconceput sa piarda cu Sibiul. Nu stiu daca au fost 30 de minute in acest sezon in care sa spui ca Steaua a jucat bine. Cu Lazio si cu Dinamo au fost niste sclipiri de moment ale unor jucatori foarte talentati, dar atat. Daca vreun suportar stelist are alta parere, sa ma contrazic si sa-mi dea un exemplu de 30 de minute sau o repriza in care Steaua a aratat a echipa mare anul asta de cand s-a reluat campionatul.

Mihalacoiu (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:02

Paragraful de la regulament l-ai găsit cu ajutorul fratelui tău?!?!care este angajat la federatie?subaltern direct al lui Burleanu?!?a sa nu uit?pe angajatorul tău cum îl cheamă???cumva Felix Motanul?***Dc nu ai mai scris nimic de impresarul din Germania(cu castelul in poza)cumva după ce a declarat,citez” ***ai tupeu de ***”Cineva...nu Stiu cine(***...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

corneliu (7 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:02

Este stiuta antipatia d-lui Stucan impotriva d-lui Becali, nici nu ma asteptam la alta reactie a unui prieten de-a d-lui Voichin Voivod si Habarnam Burleanu! N-am descoperit eu "apa calda", dar asa cum echipele romanesti calificate i competitiile europene nu s-au omorat in calificari si s-au "concentrat" pe campionat, asa cum CFR Cluj a " prins" o zi proasta in Cupa cu Botosani, asa si Steaua si-a fixat prioritate campionatul, stiind ca va "strica tintarul Politic" al FRF, cu scenariu in care CFR Cluj 1907 ( ca sa nu fiu banat, CFR ellopja minden 1907) pe post de iepure, iar pe turnanta sa vina CraiOlguta PSD+SRI Dolj si sa castige campionatul in ultima etapa la mustata, spre deliciu mass-media, care a participat cu sudoare la realizarea acestui scenariu, comandat de Politic catre FRF! Se pune totusi o intrebare de bun simt : "cum a putut sa fie omologat pentru competitii, stadionul de pe Valea Cibinului"? Nu cumva este o rafuiala a d-lui Habarnam" Burleanu, care i-a demonstrat oierului ca si o oaie poate sta... capra, doar Steaua numai este a lui Nicu Ceausescu si a generalilor! El, Burleanu, a pus la colt Steaua in detrimentul unei echipe din Liga a doua, nu? Curat democratic intr-o campanie electorala! Nu ca Lupescu, care tocmai declarase ca echipe ca Viitorul sj Steaua+FCSB ar tebui sprijinite! Deci "compunerea comandata" a d-lui Stucan este o monstra a mass-mediei aservite Politicului din Rpmania, doar trebuie sa traiasca si ei cu dezimformari si intoxicari cu "metode specifice" SRI, invrajbire si atac asupra PROPRIETATII PRIVATE si adulatii pentru echipele de Primarii si Partid, cu bani publici, de aolo se "poate ciordi" mai usor, decat de la un oier, unde trebuie sa faci sluj! Capisci?

ADY (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:05

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

corneliu (7 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:07

Am inteles, am fost etichetat cu"Comentariul tău așteaptă moderare.", pentru ca nu am posta ce trebuie! Ma rog, asta este Regulamentul! Dl Stiucan tot ce vor sa auda "oamenii politici" o sa scrie! Cu multumiri anticipate!

Andrei F (79 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:10

Domnule recunosc ,nu am citit tot articolul pentru ca nu mai avea rost!Adica dumneata aplici regulamentul numai lui Becali?Sau dumna afli stirile ,,strecurate,,?Dumneata nu ai auzit si declaratia lui Burleanu ca Becali facea si desfacea la Nationala si ca acesta este motivul pentru care Daum era contrat de Becali?Nu ati auzit declaratia aceluiasi Burleanu cum ca a ajuns campionatul sa fie mai disputat datorita lui?Nu ati auzit ultima declaratie a lui Burleanu cu arbitrii care au primit spaga inainte de 2014?Asta nu este desconsiderarea competitiei?...................In conditiile de joc de la Sibiu Becali putea sa le spuna orice propriilor lui jucatori pentru ca el are grija de integritatea lor fizica.De integritatea morala a competitiiei trebuia sa se ocupe altii...Dumitale ti-a placut ce s-a intamplat miercuri si joi?Asta este fotbalul pe care vi-l doriti?

Sir (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:11

@StandDownCafe, tin sa te informez ca la Liga 2 nu este necesara instalatie de incalzire deci cei de la Sibiu nu au desconsiderat competitia, ba chiar au facut tot ce au putut. Au fost pusi intr-o situatie delicata de cei de la FRF care nu au amanat meciul cum era normal. La meciul celor de la Gaz Metan gazonul a fost mai rau si AU instalatie de incalzire a gazonului.

Sorin (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:14

Domnule Stucan, hai sa fim seriosi sa plangem acum pentru PROTV si Liga Nationala ca au pierdut niste potentiali bani. Ghinion daca nu vroiai sa pierzi acesti bani organizai alfel meciul asta si alte meciuri disputate pe conditii mizerabile. Poate ca era mai bine sa joace trup si suflet si sa se accidenteze vreo 5-6 luni sa nu mai ii vad nimeni jucand pe Man, Coman si cei mentionati. Si apropo daca se accidentau acest cioban pierdea cateva potentiale milionae bune, ca are antecedente sa vanda pe milioane bune, dar se pare ca banii Federatiei si PROTV sunt ceva mai importanti decat banii unuia din putinele cluburi care chiar investeste si vinde jucatori pe bani nu pe margele.Si comparatia cu FA Cup a fost magistrala sunteti un adevarat ziarist comparati, citez "cea mai mportanta cupa din lume" cu probabil cea mai importanta cupa din lumea lui Stucan (corect este mai importanta ca e lumea dumneavostra). Multumesc

Gogu (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:17

Stiulete, uiti un lucru: Gigi poate sa zica ce vrea despre fotbalul din Ro pentru ca in acte NU apare ca oficial nicaieri, asa ca....

dansy (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:18

Federatia ar trebui sa sanctioneze FCSB conform regulamentului-Afara din cupa in anul 2018-2019

Jonathan (4 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:19

1) gigi becali nu are nici o functie oficiala la steaua. 2) steaua a fost penibila si a pierdut pe bune cu hermannstadt. 3) pierderile pro tv sunt de maxim 100.000 de euro, nu de 300.000 cum ne minte stucan. 4) stucan simuleaza atac la burleanu, seful fratelui sau (adice cel care ii plateste fratele). 5) stucan ne crede prea prosti si noi nu suntem. 6) suntem mai inteligenti si ne identificam cu editorialele mariei andries. 7) orice as mai adauga iese in deficit stucan

cip (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:19

Salutare.....mai oameni buni, voi ati vazut meciul de la Sibiu.......intreb si eu..... Daca da, atunci este foarte clar ca fcsb au fost vai de steaua lor.....nu au putut mai mult.....copiii astia de la Hermanstadt le-au dat clasa.....

cosmin (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:20

O analiza de amator. Mare amator. Becali sub ce calitate a facut declaratiile alea? Sub calitate de sustinator al FCSB, asta oficial. Pentru ca el nu are functie la Steaua. Si inca ceva-cum sa nu menajezi jucatori de zeci de milioane intr-o asemenea mizerie de teren? Nici la juniori nu sunt terenuri ca alea. Foarte bine ca a pierdut FCSB, neriscand o accidentare care ulterior sa aiba repercusiuni asupra meciurilor din play off. Esti pe minus cu calitatea de informatii din ultimele tale articole. Continua asa si o sa ai maxim 20 de cititori pe articole.

Steaua86 (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:21

De ce nu vorbesti de conditiile execrabile de joc?Cum poate federatia sa permita ca un sfert de finala de cupa sa se dispute in asemenea conditii?

cip (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:24

Iar sibienii au venit la stadion sa vada fotbal, sa isi vada echipa locala......nu pentru steaua.....o sa vedeti la urmatorul meci, din semifinale, ca si cu Botosaniul se va umple stadionul...

Razv (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:25

Infect personaj ! Dubios caracter ! Prea prost, prea ca la gsp...;)

Nelu-Nelu (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:28

Stiucane, la mintea ta, mai pui cinci bani si iei o...creta! Nu sunt stelist sau "consonist" sunt doar in iubitor al fotbalului! De ce Burleanu este cu unii muma si cu altii ciuma? Stiucane, nu vezi padurea din cauza copacilor! Stai stramb si judeca drept, altfel il manii pe Dumnezeu!

Tavi (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:29

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sss (3 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:29

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vladone (25 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:30

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:30

Cu Valencia, în anul 2005, s-a putut. Cu Hermannstadt nu se poate.

Nelu-Nelu (2 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:31

Lui Jiji, ii veti lua boii de la bicicleta! Clubul in acte, nu este pe numele lui! Iar la noi, cum actele "VORBESTE", tot ce ai scris tu este in...fasss!

Calin (1 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:36

Atit iti spun ziarist *** .Anul trecut cind craiova a jucat cu juniorii impotriva viitorului nu au desconsiderat competitia . Autogolurile lui sapunaru si mizerile de blaturi cfr-dinamo cfr - craiova nemai vorbind de astra care a dat punctele la toata lumea . Astea ce au fost prostovane .cind sumudica si alti spuneau ca vor ca viitorul sa iasa campioana pe fata si nimeni nu s-a autosesizat unde ai fost atunci nu te-am vazut sarind in sus . Si ar mai fi multe dar nu merita un ziarist mediocru ca tine atita atentie ca oricum tot un ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tirana (53 comentarii)  •  2 martie 2018, 14:45

Macmac. Hai tata ca daca e sa va intreceti in ciorapi atunci Decebal Radulescu bea cafele mai tari. „Au pariat“ tata, nu te-ai prins ? Nu-ti cunosti marfa ? Si-a luat-o la fundul gol, a vazut dincolo un antrenor si un staff profesionist si se face ca a pierdut ca asa a vrut el. Daca o sa si-o ia apoi de la Hagi si Petrescu o sa zica ca nu-l mai intereseaza de mult, ca el are de dat zapada. --------------------- Apropo de zapada, ai zis da, patinateaza ! La Sibiu, Medias, pin toate coclaurile. La Cluj poate va fi jumate mocirla, jumate patinuar ori bazin. Asa-ti trebe. „Pi mini nu m-a convins“ Becali, cum nici Sf Greorghe pi TuDorel TuaDorel. Ai zis da, asa-ti trebe, iti arata el origini. Te-a cucerit fara sabie cu da din pix si Ciuri Buri. Ca vrea fotbal nu-i nimic. Da mai ai bani dupa ce-ai contribuit la dezvoltarea fara precedent a unor tirguri ca Buzau, Focsani, Vaslui, … ? Ca azi tre sa-i faci si cinematograf lu Ciuri la Bacau, parca vad ca miine vor toti astia si stadion fara pista.

Comentează