Costin Ștucan

Ziarist 360°. Talentat, vigilent, suspicios, insistent, polivalent. Investigații, opinii, video content

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Costin Ștucan
Neuberții și paligorii

“FCSB a stat mult mai bine fizic decât CFR. S-a văzut clar că jucătorii lor aveau mintea limpede tot timpul și asta ți-o dă avantajul fizic față de adversar. Nu are importanță că jucătorii de la CFR sunt mai în […]

...

Frăsinescu, suspectul de serviciu

În doar 21 de minute ale meciului FC Argeș – Poli Iași 2-1, căpitanul oaspeților, Cosmin Frăsinescu, a comis două faulturi în careu, însă doar primul a fost sancționat de arbitrul Lucian Rusandu:

minutul 4, Gaitan pasează moale în spate, […]

...

Tănase, maestrul hipnotizator

“Văd un dans între ele, parcă e un vals vienez. Când să treacă o echipă în față, face pasul înapoi și începe din nou dansul. Iar valsează, apoi una stă iar pe loc când are șanse să se desprindă. Când […]

...

Prințul Mîșkin și „blatul” generației lui Hagi și Popescu

În era internetului, imaginile video de la meciul România – Spania 1-2, jucat pe 18 iunie 1996 pe Elland Road din Leeds, nu sunt ușor de găsit pe giganticul YouTube. Puține secvențe au mai rămas în spațiul online de la […]

...

Apărarea FCSB de lemn și geniul rotofei

0-1, 0-1, 0-1. Criza de rezultate în care a intrat brusc FCSB după un sezon pe care dădea senzația că îl gestionează neașteptat de sigur se poate adânci sau se poate spulbera etapa viitoare, cu Chindia. E simplu, fotbalul nu […]

...

Să sărim coarda cu Alibec!

Alibec a fost miercuri seară statuia vie a fotbalistului român. Un monument în carne și oase, izolat de multe ori de restul echipei, în fața căruia ar trebui să ne adunăm pentru a înțelege de ce echipa care a investit ca niciodată în transferuri a pierdut ca niciodată în fața unui Sporting venit din linia a doua a fotbalului european.

Permalink to Să sărim coarda cu Alibec!
joi, 24 august 2017, 11:05

Era minutul 61 sau 62, în acel interval de 240 de secunde dintre golurile doi și trei marcate de portughezi.

În acele 4 minute s-a decis psihologic soarta meciului. Lovită de golul lui Acuna, FCSB avea nevoie să marcheze de două ori, o misiune altfel deloc imposibilă în jumătatea de oră rămasă de joc.

Venit în ajutorul apărării, mijlocașul dreapta Gelson Martins a recuperat o minge din picioarele lui Alibec. De fapt, de lângă picioarele lui Alibec pentru că omul care purta banderola de căpitan la FCSB a încercat o preluare pretențioasă – “floricele” cum se spune în Cișmigiu – , ferindu-și în același timp tibiile din fața intrării energice, dar regulamentare a jucătorului de 22 de ani născut pe o insuliță din mijlocul Atlanticului.

Alibec s-a întors cu spatele la fază, în timp ce Gelson Martins și-a continuat munca de furnică în colțul terenului. A scos mingea dintre doi steliști veniți în pressing, creând superioritate în partea dreaptă a terenului și totodată o șansă de contraatac pentru Sporting. Tot el a țâșnit primul dintre cei doi adversari, derutați de pasa printre, pentru a-și ajuta colegii în atac.

Faza nu a avut rezultat, dar după două minute același Gelson Martins a ajuns la finalizare și a înscris cu un sânge rece înspăimântător pentru vârsta lui.

La 1-3, era game over.

De fapt, meciul se terminase mai devreme, atunci când Alibec a început să întoarcă spatele fotbalului. Nu săriți, nu încearcă nimeni să-l răstignească pe căpitan pentru o înfrângere care ar trebui să le ardă obrajii tuturor celor prezenți pe teren și pe bancă. Din contră, din piciorul atacantului s-a născut golul de 1-1 și tot de stângul lui s-au legat, invizibil, așteptările milioanelor de fani care au urmărit meciul.

Alibec a fost miercuri seară statuia vie a fotbalistului român. Un monument în carne și oase, izolat de multe ori de restul echipei, în fața căruia ar trebui să ne adunăm pentru a înțelege de ce echipa care a investit ca niciodată în transferuri a pierdut ca niciodată în fața unui Sporting venit din linia a doua a fotbalului european.

“Iancu, dacă talent, orice, ne-a demonstrat tuturor”, spunea cândva Hagi despre un fotbalist care de atunci a făcut orice, mai puțin să demonstreze ceva tuturor.

S-a râs mult de aceste cuvinte, dar ele conțin ADN-ul fotbalistului român.

Dacă talent, orice.

Să analizăm un pic. De talente nu ducem lipsă. Uitați-vă la Alibec, un fotbalist înzestrat cu o tehnică minunată care la 18 ani a ajuns la Inter Milano. La vârsta aia, Hagi juca încă la Sportul, captiv – e drept – într-o țară închisă. Cu talente precum Alibec, ar trebui să reușim orice, dar continuăm să pierdem meciuri decisive cu 4-0 sau 5-1.

De ce?

Hai să ne uităm un pic la traseul lui Alibec în cei opt ani scurși de atunci. Inter, Malines, Inter, Viitorul, Inter, Bologna, Inter, Astra, FCSB.

Un drum care a dus de cele mai multe ori în jos și care abia acum, spre maturitate, pare să meargă în sus. E calea pe care o urmează 95% dintre fotbaliștii români până eșuează pe plaja pustie din Liga 1. După faze mărunte precum cea de aseară, Alibec nu va ajunge niciodată în stratosferă. Nu va reuși să câștige orice, deși talentul i-ar permite-o.

Dacă talent, orice.

Nimic mai greșit.

Dragă Gică, dragi compatrioți, hai să nu ne mai mințim. Ne lipsește rău etica, în cazul de față etica sportivă. În timp ce Alibec sărea coarda, un alt fotbalist cu o tehnică rafinată, Gelson Martins, punea piciorul sănătos.

Venit în Portugalia la 13 ani, Martins a fost nevoit să joace multă vreme fundaș dreapta din cauza numărului mare de extreme dreapta din loturile de juniori. Portughezii nu duc nici ei lipsă de talente. Copilul venit din Capul Verde a strâns din dinți și a muncit, urcând pas cu pas până a ajuns anul trecut să-l terorizeze pe Marcelo în meciul de Champions League cu Real Madrid.

Întâlnirea cu Alibec a fost un moment banal din viața lui. Un picior pus bărbătește pe minge, o fentă și apoi un sprint.

Etica de muncă a lui Gelson îl va face probabil să se transfere în curând în stratosfera fotbalului. Prețul cerut acum pe el e de 50 de milioane de euro și mulți sunt interesați. Alibec e oferit de Becali la televizor pe 10 milioane, dar nimeni nu se înghesuie la masa tratativelor.

Unul va ajunge probabil să joace în Premier League sau Primera Division, celălalt va continua să-i terorizeze pe fundașii de la Gaz Metan sau Chiajna cu piciorul lui stâng incredibil.

Vă mai întrebați de ce pierdem tot mai des la scoruri de maidan?

Dacă talent, insuficient. O demonstrăm tuturor.

PS – Cu siguranță, mulți români vor considera în continuare că Alibec e mult mai bun decât Gelson. Comparația directă nu ar fi corectă, posturile lor sunt diferite. Aici e vorba despre etica sportivă. Și, poate, de etica tribunelor care în minutul 45 îl huiduiau îngrozitor pe Enache, un jucător aflat într-o criză prelungită de inspirație. Mai era de joc o repriză, tabela arăta 1-1, calificarea era posibilă.

Sunteți siguri că negura contestării violente nu i-a căzut peste ochi lui Enache la faza golul de 2-1, când s-a suit derutat în cârca lui Niță, accentuând ridicolul momentului?!

Comentarii (119)Adaugă comentariu

planetfun (8 comentarii)  •  24 august 2017, 13:52

COSTIN ȘTUCAN Ziarist 360°. Talentat, vigilent, suspicios, insistent, polivalent. Investigații, opinii, video content :))) pahahaha. daca talent, orice

Silviu (3 comentarii)  •  24 august 2017, 14:06

Cum o fi sa-l faci praf pe Alibec , cand presa portugheza il lauda , cand J.Jesus il lauda , cand insasi colegii de redactie il lauda-a primit nota 7 ,cea mai mare - si vii tu cu galeata de laturi.Care-i nepriceputul ? Or fi toti nebuni , sau FRUSTATUL din tine trebuia sa elimine otrava.Daca ziceai de Enache ,Larie sau Tanase aveai dreptate -cum spun toti- dar sa te iei de Alibec ,care alaturi de Morais a primit 7 de la colegii tai este clar ;FRUSTRARE

mihnoi (5 comentarii)  •  24 august 2017, 14:07

Sa intelegem ca Daum a avut dreptate??? Iar mai apoi Ionut Chirila, atunci cand spunea ca Ioanitoaia Ovidiu, principalul critic al lui Daum, nu se pricepe la fotbal? Da!

Costin Ștucan (75 comentarii)  •  24 august 2017, 14:15

@casemiro Nu are nicio legătură. Daum trebuie să-l convoace pentru că nu are alții mai buni.

gigi_becali_4 (6 comentarii)  •  24 august 2017, 14:46

Daca talent, Steaua este calificata in Europa League. Daca si mai talent, Steaua este calificata pentru a 11 oara din 14 posibile in Europa, numai dupa meciuri eliminatorii de baraj, record european conform talent www.uefa.com.... Daca talent de jurnalist sportiv, Enache nu a jucat fundas central, a jucat fundas dreapta, nu trebuia sa sara el derutat peste Nita, in centrul careului, trebuia sa stea pe postul lui de fundas dreapta si sa nu faca un efort supraomenesc in minutul 85 ca sa vina sa incerce sa acopere greseala fundasului central... Asa s-a expus talentului unui jurnalist sportiv care acorda greseala celui care vine la dublaj din inima, in loc sa o acorde celui care nu si-a aparat postul. E ca si cum cineva mi-ar reprosa mie acum ca Stiucan nu are talent de jurnalist, pentru ca am scris pe blogul lui... fara talent.

Casemiro (4 comentarii)  •  24 august 2017, 14:52

stucan,hai ca vad ca citesti comentariile de aici,mai ales ca mi-ai raspuns mai sus.vreau sa te intreb de ce ai simtit nevoia sa-l incluzi pe hagi in acest articol,ca sa razi de el despte cum se exprima?articolul era despre alibec (adica despre cel mai bun fcsbist de pe teren aseara,doar pentru tine n-a fost bun,poate i-ai vazut mai buni pe enache,larie,momcolovic,filip,popescu,tanase ca de ei n-ai scris un rand).de ce te-ai luat de hagi?asa obsesie ai facut pentru el?toti iti zic ca duci un razboi personal cu hagi,tu negi,dar actiunile tale te dau de gol.eu unul vad de la o posta ca nu poti sa respiri fara hagi.

Geo (8 comentarii)  •  24 august 2017, 15:02

@Casemiro, ai inteles gresit. In redactia GSP este interzis asa ceva. Isi pierde omul locul de munca nu mai vorbii chestii de astea.

S (3 comentarii)  •  24 august 2017, 15:10

Unde-i Ioanitoaia sa ne explice cum l-a umilit Alibec pe Daum din nou?

florin (2 comentarii)  •  24 august 2017, 15:12

Tot ce ține de educația noastră, dincolo de fotbal, de orice sport. Doar ne plângem că atât putem...Deh. Felicitări Costin.Bine punctat!

vlad (4 comentarii)  •  24 august 2017, 15:26

Hai, hai, ca am fost si eu pe stadion, nu l-a huiduit nimeni pe Enache in minutul 45, de fapt primele huiduieli au venit prin minutul 80-85!!! Lumea a sperat chiar si la 1-3 la niste goluri, daca nu la calificare.

Costin Ștucan (75 comentarii)  •  24 august 2017, 15:47

@casemiro nimic mai eronat. Hagi este inclus aici pentru că teoria lui despre talent este într-o contradicție evidentă cu pretențiile cluburilor mari, la nivelul cărora încearcă să ajungă AGH. pur și simplu. De acord cu remarca ta despre Alibec. E un paradox acolo. Da, Alibec a fost cel mai bun de la FCSB, o echipă care a pierdut cu 5-1. Iar el a fost căpitanul care se întorcea frustrat cu spatele la colegi după golurile primite, vociferând cu mâinile în aer. Un căpitan nu are voie să facă asta. De fapt, totul se rezumă la atitudine. E atât de mult talent risipit din cauza asta în România.

Un spectator (7 comentarii)  •  24 august 2017, 15:51

Ce face Contra cu fustita ? O pastreaza pentru viitor, sau o da la second-hand ?

Andrei F (79 comentarii)  •  24 august 2017, 15:54

@vlad (1 comentarii) • 24 august 2017, 15:26 De parca presa a incurajat pe cineva si nu din cauza ei Enache este fluierat...Si nu e prima data...a patit-o si Tanase,Chipciu...Desigur...ce rai sunt fanii stelisti,Becali care cearta jucatorii dar presa?Presa este sfinta!!!Incurajari cit cuprinde!Intreba cineva de ce in articol a fost musai sa se aminteasca si de Hagi.Pai Hagi este ,,prietenul,,ziaristului si cum ,nu are si el nevoie de incurajari pentru meciul de astazi?

bebe (3 comentarii)  •  24 august 2017, 16:12

tot sa iei tu apararea frf-ului si lu daum ca nu l a luat la lot...... tot articolul vina sa ne "faca" pe noi sa intelegem dc nu e bun alibec pt nationala , si dc daum a facut bine ca nu l a luat .... pt cine nu stie -> George Stucan lucreaza la FRF . Ia omu sinecura d acolo,fratiso pupa frf-ul exact cum se face la romani

rammstein (4 comentarii)  •  24 august 2017, 16:30

o singura solutie!!..ca vreti,ca nu vreti.....sumi!!!!!!!.pacat ca becali nu l-a pus antrenor...problema nu era galeria ci PUSCARIASUL DE ***.MEME....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Brandremist (2 comentarii)  •  24 august 2017, 16:31

Ștucane, Daum chiar are alții mai buni: Andone și Pușcaș (ajuns întâmplător și el tot pe la Inter la juniori :) ). Când afirmi că un fițos durduliu care flutură mereu din mâini și care n-a fost în stare să înscrie în liga noastră amărâtă până acum, e cel mai bun atacant al României te dai singur de gol că nu știi mare lucru despre fotbaliștii români. Mai există și alții care muncesc și sunt apreciați, dar cum voi aici sunteți obsedați de Steaua nu aveți cum să îi observați. Stoian ce să mai zică? E la al doilea sezon în serie A și nici nu a fost băgat în seamă. Asta în timp ce la Națională s-au succedat jucători de prin Cecenia, Ural, Qatar, Bulgaria ori valori gen Enache, Steliano Filip.

Marius Traian (5 comentarii)  •  24 august 2017, 16:37

Tema articolului cu "talentul nu tine, trebuie munca si seriozitate" este extrem de banala, dar ai reusit sa o reimprospatezi destul de frumos cu exemplul atitudinii lui Alibec (pe care am remarcat-o si eu in timpul meciului). In plus ai construit articolul oarecum in jurul declaratiei lui Hagi, scoasa complet din context evident, astfel incat sa iti sublinieze punctul de vedere. Insa cum cu citatul asta din Hagi vrei sa induci subtil cititorului ca el ar fi primul care sustine ca daca ai talent poti sa faci orice, ceea ce e complet fals. De cand ma stiu, si e ceva vreme de cand ma stiu, predica exact opusul. Pentru o manipulare gazetareasca de prima mana cu o declaratie scoasa din context ai totusi un mare minus, nu iti faci cinste talentului. P.S. Sunt sigur ca atunci cand erai mic, a trecut Hagi pe langa tine fara sa iti semneze tricoul, te-a lasat cu buza umflata si de atunci ti-ai jurat ca intr-o zi o sa i-o platesti :)))

Casemiro (4 comentarii)  •  24 august 2017, 17:16

stucan,esti demn de....(puncte,puncte).poate tine la alti naivi,dar orice argumente mi-ai aduce este evidenta ura ta fata de hagi.am ajuns sa-l simpatizez mai mult pe hagi de cand tw repeti in ineptii despre el

alex (8 comentarii)  •  24 august 2017, 17:32

D-l Stiucan imi place. Nu e un *** ca Mironica. Pune punctul pe i. Ce a facut Alibec? Doua faze in 90 de minute. In rest absent. Greoi. Cand alearga, ai impresia ca se va rupe in doua. La gol a pus talpa, daca revezi faza. Poti compara tehnica lui Alibec, sau a "acestui Dobrin al sec 21"(Budesccu), vorba lui Mironica Mihai, cu cea a lui Martins, sau a oricarui portughez de aseara? Aia parca aveau glezne de elastic, nu ca bosorogii nostri. Cat despre hagi (il scriu cu litera mica, asa cum fac de obicei cu acest nume de sfant). Costin are dreptate. Afirm si eu ca a fost un jucator bun, dar nu cel mai bun. Nu ca Dobrin, Balaci, Marcel Raducanu, Dumitru, Iordanescu, sau Dumitrache. La Barca si Real, nu a facut mai nimic. Nici macar la Brescia. S-a afirmat in fotbalul mic (Romania, Turcia), nu in tari cu traditie fotbalistica. Driblingul sau nu era "zig-zag-at, precum la Balaci, nici "incolacitor" (ca al lui Dobrin). De obicei ocolea jucatorul advers cu mingea , fugind in viteza pe langa el. De aia nu e foarte mare, nu e rasat. "Conationalul" sau, Stoicicov, a luat "Balonul de aur" si a dus Bulgaria in semifinale la CM unde noi am "murit" in sferturi. Bulgarul a mai luat si CCE cu Barcelona. hagi al nostru ce a facut? I-a rupt piciorul lui Conte, atacandu-l ca un primitiv (la CE din anul 2000), l-a blocat pe Mutu la nationala, ca sa nu dea peste 35 de goluri. Daca facea asta, hagi ajungea al doilea marcator. Piturca a facut acest joc murdar al slavitului hagi. Bravo loe! In 1985, cand juca la Sportul, acelasi mare hagi, a facut un blat murdar cu Craiova pe "Central" (7-6 ptr olteni). hagi a dat 5 goluri si a luat astfel gheata de bronz. Eram copil, am fost la acel meci. Stadionul radea in hohote. Asta e marele hagi al vostru, care ca sa ia admiterea la ISE, a venit chipurile, prin transfer la Craiova Maxima, desi nu era nevoie de el, a stat o luna (in pauza de vara) si a plecat la Steaua ca "prospat student", pacalind pe toata lumea in cel mai golanesc stil cu putinta. Mare om , mare caracter! Dar blatul incredibil de anul trecut, cand in cardasie cu Astra, CSU Craiova, CFR Cluj si Dinamo, a furat titlul Stelei? Adevarul se vede acum, cand Viitorul da masura valorii sale. Dar cine stie sa vada (si Costin Stiucan vede), a vazut asta in lunile mai si aprilie. Si acum sa vorbesc si despre alt mit: "Echipa de Aur"(nume manelistic). Ce a castigat aceasta echipa, ce aur a luat? In meciul cu Columbia am bagat autobuzul in poarta, cu americanii am fost dominati tot meciul si am dat un gol intamplator. Cu Elvetia, ce sa mai zic?! 1-4! Pe Argentina am batut-o cu noroc, era o echipa terminata moral, Maradona fusese depistat pozitiv. Pe argentinienii demoralizati, ii batusera si bulgarii in grupa cu 2-0, tot din acelasi motiv (Maradona exclus). Cu Suedia ne-am facut de bafta, luand gol in minutul 117 si fiind eliminati la penalty. Am fost intre locurile 5-8. Hai sa ne uitam la vecinii nostri! Ungurii de doua ori vice-campioni mondiali. Rusii au castigat Campionatul European si au pierduut 3 finale ale aceleiasi competitii. Cehii vicecampioni mondiali de doua ori, campioni europeni in 1976, apoi vicecampioni in 1996. Sarbii au pierdut la rejucare (0-2) finala Campionatului European cu Italia, in 1968. Turcia au luat locul 3 la CM din 2002. Bulgaria lucul 4 la CM din 1994. Croatia locul 3 la CM din 1998. Polonezii locul 3 la CM din 1974 si 1982. Si atunci...despre ce vorbim? Ne laudam de 20 de ani cu doua mituri: hagi si echipa de aur! Ridicam zilnic osanalea cestor doua "entitati" in mod nejustificat. Qui prodest? Ce parere aveti, domnule Stiucan?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (53 comentarii)  •  24 august 2017, 18:03

*** ? ---------------------------------------------- Granma (1 comentarii) • 24 august 2017, 12:59 Ce titlu jenant ,cu un joc de cuvinte pueril a'la sport.ro!Doar atat poti geambasule? Brian Glanville (3 comentarii) • 24 august 2017, 13:11 Domnule Geambașu, acum două zile, locul doi in lume reprezenta mediocritatea absolută ............... 17 Nentori Tontolana – fost Tirana (408 comentarii) • 24 august 2017, 13:28 -------------------------------- Comentariul tău așteaptă moderare.( Inainte i se zicea cenzura. ) --------------------------------- Efectul Simona – "doar Dinamu" s-a stricat de atita luminat"- o pierdere temporara a busolei. --------------------------------- Becali ar trebui sa-si aduca antrenor. Sa renunte la toti gainarii si pastorii de camile din jur, sa-si aduca un staf profesionist. Scuze, C F R Cluj are antrenor, staff, s-a lepadat in sfirsit de mi-ri-iuti, papricasi si forjori ca Ando, noi il avem doar pe Argaseala. De ce sa nu-i muncim mai mult pe un Ilie Dumiterscu, Duckadam, Hagi. Scuze "parinte" sfios, asta in afara faptului ca Hagi are iar nevoie de ajutor, azi eu i-as pune - chiar azi ! - 10 milioane pe masa salariu pentru doar 3 ani, faci ce vrei, eu ma odihnesc, ne ridicam ori picam impreuna !!! Care ar fi problema tata ? Ori, ori !!! Asa, cu „aia au valoarea“, noi nu, cu „Dica a mai bagat un atacant“, nu merge tata. Astea sint gainarii !!! Du-te tata la Clinceni cu cliseele asta. Noi avem valoare ! Sa vezi ca Hagi face azi alt meci decit cel jenant al lui Nic, daca pica - nici nu-mi vine sa cred -, pica in picioare, ataca, nu-si pierde busola care l-a calauzit toata viata !!! 11 atacanti trebuia sa bage Dica, "Nic antre-norul", ori in orice caz 11 fotbalisti. Scuze, sint v-o 5-6 p-acolo cu care ar juca si bunica mea unu la una – daca cineva doreste, cu placere - , iar Dica, ia-l tata acasa daca e baiat asa de bun ! Ca pe Radoi, ca pe Oli, ca pe MM, cine stie ce Rambo - echipati jenant ca Oli - mai ai p-acolo, care sa apara la tanc, "doar ca Dinamu" sa-i fure sosetele lui Dica. Aaaaha ... si sa-l echipeze pe Enache *** si sa se odihneasca la oficiala !!! ---------------------------- Nea Geambi, bine ca un ca CTP nu scrie si despre fotbal ! Uite, asta a facut bine Ceausescu, le-a dat unor neispraviti lopata in mina. Cam grea si aia. E mai usor pix-u. Nu prea va inteleg baieti. Dinamo a primit un penalti la un fault al lui Costache si „doar“ asa a reusit sa bata Pepsi, de fapt Dinamo 3. Pina si printre gabori ati reusit sa va infiltrati, sa promovati nimicul si va mai mirati ca nu exista nimic in tara asta. Niste ca CTP, pe asta l-a batut de l-a spart un „iron man“, doar in vestiar cind romanul si-a pus treningul iar adversarul s-a dezbracat sa merga la dus si-a dat seama ca omul statea in picioare doar sprijinit de otel si aluminiu, iar nenorocitul ne zgirie urechile cu Simona „lui“ ! A „lui“ ? Asta ar fi facut masacru azi, dar, nea Geambi, sa fiu sincer, te-ai descurcat si tu minunat, Iar finalul cu „Doar ...“ a fost bomboana de pe coliva. Hai sincer, cite orgasme ati avut ? ------------------------------ Ba Dinamuri care Stra-Luce-sc, cc, Voi ce mare brinza ati facut ? Ati avut macar un amical cu Avintul Buletinu de Jos ca sa va pregatiti de Liga Ciupercilor ? Seara v-ati uitat macar la desene animate cu tata Becali si berbecii lui ca sa invatati viteza si determinare ? Pe „Simona“ voastra macar n-ati tabarit cu bitele, acolo ati gasit vinovat antrenorul si parintii care n-au educat-o bine, ca pe voi. Pe „stelisti“ insa tabaresc acum toate nulitatile, dai, dai ca nu se stie cind mai ai ocazia ! Va inteleg, bine, berbecii in loc sa fie simbata pe gazon s-au afisat in izmene albe, in care clopotele atirnau pina la genunchi, taman la oficiala. Altii se vitaminizau si se odihneau dupa programul stabilit de „creierele“ echipei. Da, Steaua are si ea „creiere“, are si Steaua are si ea „antrenor“ si „parinte“, pe astia i-ati cam uitat, spre „binele“ care se intrevede in viitor. ----------------------------- Da, Steaua si-a pierdut pina si urma de busola atunci cind a luat al doilea gol, nici macar un border collie pe iarba sa-i mai adune. Se auzea dezamagirea publicului, mindrutele erau acolo jos, nu mai vedeau pe nimeni, nu intelegeau ce se intimpla. Dica, Nic „antrenorul“, mergea impidicat pe margine. N-a fost meci in care jucatorii sa nu aiba nevoie de 15 -20 de minute ca sa intre in joc. A pregatit toate meciurile prin odihna. Enache avea mare nevoie sa-si etaleze izmenele la oficiala. N-a folosit o schema de baza, nici de echipa, a tot schimbat si ametit jucatorii, de fapt a asteptat minuni, a aceptat tot ce-i spunea Becali, probabil si anturajul, toti unul si unul, de l-a facut invidios pina si pe Pota. I-a spus si repetat obsesiv toata lumea ca nu are fundas central, ca daca se accidenteaza si singurul care mai aduce a fundas va fi jale, dar degeaba. Nu se pricepe dar l-a luat pe Larie, bine ca si-au mai lasat *** Oli si Radoi ca sa-l sfatuiasca si ei pe Dica. I-au furat sosetele, atit. Popescu Lampa-rd-u lu Becali a fost cel mai slab de pe teren in absolut toate meciurile, te uiti doar la el si vezi ca-i din filmul 1907, tocmai asta cu care s-au distrat toate sferturile de dimboviteni a fost ales ca busola in acest meci decisiv ! Alaturi de un baiat bun, luptator neinfricat, dar care nu mai jucase de 2 ani ! Unui om normal ii sta mintea, eu nici n-am vrut sa mai aud de meci. Tanase cel cu care a tot jucat, cel care jucase fantastic ambele faze, care a dus echipa in atac, a scos lovituri si a dat si un gol decisiv, este lasat pe banca in asteptarea unor minuni de la unul abia venit ! Pe Teixeira la 36 de ani, jucatorul cel mai experimentat care ar trebui sa fie busola din fata apararii, mijlocasul care sa dea pase de utilizat atacului, il pune extema, sa ia viteza in atac la 36 de ani, in plus „Foarte Inteligent“ pe partea pe care n-a mai jucat decit cu Plzen la Bucuresti. Extrema poate fi si un berbec. Ce face in schimb Popescu ? Se hotaraste si el sa dea o pasa in adincime – desigur dupa un timp ce pare o ora intrega ca sa intre in controlul mingii – si o da 3 m Tocmai lui Filip care era inconjurat de adversari !!! Da, adversarii ii vedeau pe stelisti, spre deosebire de rasculatul din 1907 si ai lui, care stateau aiure pe teren iar Mister Nic isi plimba coasele pe margine tot dind din cap. Teixeira – singur ori alaturi de Morais, Achim - trebuia obligatoriu sa joace mijlocas central ! Dica trebuia sa stie ca va lua cel putin un gol, astfel ca va fi nevoit sa-si pregatesca echipa sa dea 3 – 4 goluri, iar asta nu se poate face lasind adversarii sa te domine, sa te ingramadeasca in careul propriu !!! Popescu si Filip ne-au bagat in careu, pe extreme Golofca si Teixeira nu ne-au putut scoate din aparare, iar pasele lungi ale lui Larie si Moncilovinci au fost de fapt degajari In tara nimanui de care probabil ca nici Bumbescu nu era in stare. Scuze „parinte“, dar Moke si Tamas erau in stare sa dea pase in adincime, de 20 – 30 – 50 – 60 m, centralii astia nu dau una sigura de 3 m !!! ----------------------------------- aham (58 comentarii) • 24 august 2017, 13:33 halucinant.. sa mori de ras ... Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor Anonim (154 comentarii) • 24 august 2017, 13:44 Dvs. si Stucan v-ati ocupat deja de meciul de aseara, desi concluziile difera ... ------------------------------- Da Anomine, s-au ocupat specialistii, doar un ca CTP mai lipsea. Nu-i asa Stucane ? Eu credeam ca esti ceva ... dar vad ca tot inginer, ai invatat de la VoChin sa bati piloni de sustinere ai fotbalului romanesc. Tu de fapt cu care esti baiete ? Deci sa ne plece si Alibec, ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Augustus Dre (1 comentarii)  •  24 august 2017, 18:29

CE bine ai remarcat domnule Stucan ca Alibec e cel care asteapta sa ii fie laudata orice atingere si dupa ce trece de 1 2 jucatori si da mingea mai departe ala sa dea gol. si cand echipa lui primeste gol se ofuscheaza, si le arata clegilor ca ei sunt de vina pentru infrangeri prin gesturile de lehamite si dezgust. El este cel dezgustator pentru ca nu face nimic pentru a fi solidar conectat cu ei. dar are calitate mare el a facut faza golului si alte doua suturi foarte bune. Teixeira nu a facut nimic concret dar el ajuta si compartimentulde ijloc si pe cel defensiv. tanase eternul balerin nu are nimic peste Alibec. si totusi la Nationala nu e luat. Au si Andone care munceste ca un caine merite,dar parca Alibec ne-ar putea ajuta sa dam goluri. Din categoria Mutu era geniu restul munceau pentru el. si a mers cat de cat. poate desi mare dezgustator ar trebui acest dezgustat sa il luam la nationala daca mai vrem niste victorii.

Eu (1 comentarii)  •  24 august 2017, 18:31

Am fost si eu la un meci dupa 11 ani impreuna cu doi copii cu speranta ca ne vom califica chiar si la 1-3! Problema noastra ca natiune este ca ne uram unii pe altii! Oare ce putem invata copiii cand nu stim decat sa fliueram si sa injuram?

Cristian (5 comentarii)  •  24 august 2017, 19:23

Nu știu de ce sariti la gâtul ziaristului, are perfecta dreptate. Acest lucru a fost spus de multe ori de Cornel Dinu. Jucătorul roman nu are cei 7 ani de acasă. De talente nu ducem lipsa. Generația de aur a fost produsul anilor de comunism unde nimeni sau aproape nimeni nu avea curajul sa se revolte, inde munceau si nu ieșeau in evidentă doar atunci cand aveau evolutii foarte bune. Îmi aduc aminte de meciul Dinamo - Anderlecht si semifinala cupei cupelor de la București cand Raducioiu primea suturi in fund de la Mircea Lucescu după ce a fost eliminat in minutul 80. Raducioiu nu a protestat, nu a sărit la bătaie, doar a lăsat capul jos si a rupt-o la fuga spre vestiare. Din păcate, romanul nu excelează decât atunci cand ești amenințat cu biciul. Cand e lăsat de capul lui si laudat da cu oistea in gard. Nu cred ca Germania a avut vreodată jucatori supertalentati, dar au avut un grup unit care a muncit pentru echipa nu pentru transferuri si salarii mai mari. Lahm a jucat toate posturile la naționala si la Bayern si a excelat de fiecare data. Îmi aduc aminte de un meci contra Realului in care comentatorul roman spunea despre Lahm ca nu poate dribla nici un jalon, după vreo câteva minute Lahm a insirat doi jucatori de la real si a dat o pasa decisivă. Comentatorul a ras si a luat-o ca pe o reușită norocoasa. Lahm a mai făcut același lucru de multe ori pe sfârșit de carirerei. El putea sa dribleze dar nu o făcea pentru ca nu era treaba lui. El știa sa deposedeze, sa paseze si sa centreze si o făcea ca nimeni altul. Poate cineva o sa îi spună si lui Enache ce trebuie sa facă un fundaș . Clipuri cu Lahm pe YouTube sunt gârla. P.S. Valabil si pentru *** Filip

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (1 comentarii)  •  24 august 2017, 19:33

În minutul 65 Alibec nu mai putea alerga. Stătea aplecat cu spatele la faze. Da, Daum are dreptate. De la televizor nu se vede atitudinea lui negativă din teren. Iar de multe faze își bate joc pur și simplu.

almaviva (3 comentarii)  •  24 august 2017, 19:53

O analiza excelenta a fotbalistului roman. Chiar daca Alibec e in prim-plan, acelasi portret sa poate face si zecilor de jucatori romani de la Hagi incoace, care au murit sperante. Iar celor care il cred pe Alibec mare talent le doresc sa ii vada pe viu jucand pe un Andone, sau un Puscas si abia atunci sa vada jucatori adevarati. Alibec e o mediocritate, un jucator gras si indolent, care daca alearga 10 minute e terminat; sa nu mai vorbim de atitudinea impotenta pe teren, l-ati vazut cum dadea din maini frustrat de cate ori trecea mingea pe langa el?

Viorel (1 comentarii)  •  24 august 2017, 19:53

Domnule Stucan, desi e un eufemism sa ti zi domnule, si tu sari coarda in ceea ce numim ziarist sportiv. In putine cuvinte esti o coarda. Nu ai intrat niciodata pe un teren de sport in care sa se joace barbateste si cu atat mai mult dupa niste accidentari. Dar tu ai "avantajul" ca poti scrie orice "sub umbrela de jurnalist" iar cei pe care ii pui la zid cu mania ta "proletara" nu se pot apara. Ptr mine esti un zero barat nu doar ptr ce ai scris astazi. Esti un frustat, care abia stepti sa dai in cei mai valorosi( mult mai) ca tine.

Misu (1 comentarii)  •  24 august 2017, 19:57

Bai Stucane, tu esti o mare jartea care se crede subtil In tentativa de a il servi pe Daum. Alibec a fost intre cei mai buni de la Steaua dar tu ai retinut numai ce ti-a venit pe voleu. Te crezi smecher insa esti unul care se citeste usor.

ovidiu_3003 (83 comentarii)  •  24 august 2017, 20:21

...pentru cei care nu suntem fani fcsb ...dar doream ca fcsb sa se califice ...Alibec este un tatar prost si netalentat care nu i in stare de nimik ...rateaza toate momentele critice ...noi nu l dorim in Nationala...deoarece il consideram ...anti-roman...

Cortes (11 comentarii)  •  24 august 2017, 20:37

De ce nu a prins Alibec sfârșitul meciului în teren, dacă este așa de bun? Martins ăla e chiar sculă. Niciun fotbalist român nu se apropie de valoarea lui Martins.

koko (1 comentarii)  •  24 august 2017, 21:13

Mai, Stucane. Cum le vezi tu pe toate ca un om mare. In primul rand n ai voie sa vorbesti depsre Hagi. In epoca moderna a Romaniei n ai prins un alt fotbalist de talia lui. Chiar si pe el l ai prins cand aveai muci la nas. Cum devii tu un mic Tolontan, cel ce stie orice din culise. Fantastic! Sa revenim la tema articolului. Cate mingi a recuperat Alibec ieri din jumatatea stelei? Da i replay si uita te. cum poti sa zici ca e ofuscat si ca intoarce spatele echipei? aa, ca are el gesturile lui, asta nu i o problema pt ca nu tine de aportul lui la meci. Hai numara cate mingi a recuperat si ce aport a avut asupra echipei, si abia apoi sa vii si sa zici: doar 8, dar x fotbalist de la barca a recuperat 14! Deci, Alibec ***. De ce nu esti realist? Esti simpatic ca om, ai carisma, dar esti rautacios. Nu mi spune ca face parte din profilul ziaristului, ca nu nu pun botu'. Asa esti tu. Un fel de frustrat care, chipurile, incearca acum un fel de "razbunare" nebagata in seama de nimeni. In rest, mult succes. Ai si tu talent. Dar nu l irosi in clinciuri carora nu le ai face fata. ps. Acum, pe bune. Ce ti veni sa te iei de Alibec? Din cauza lui a pierdut Steaua? Nu vezi ca esti rau intentionat?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Silvio (11 comentarii)  •  24 august 2017, 21:24

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mircea (6 comentarii)  •  24 august 2017, 22:46

Apreciez articolul dvs. La subiect, eu îl simpatizez pe Denis Alibec. Dar nu știu de-i treabă, să dai ochii peste cap din orice... Poate așa ceva 'ține' în frumoasa noastră țară. Simt însă că nu și afară... Cred că-l înțeleg pe dl Daum, care vine dintr-o țară cu un anume cult al muncii.

Lila (7 comentarii)  •  24 august 2017, 23:08

Bai paparuda dute si te culca, nu pirde timpul la tv ***, nataraule!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Lila (7 comentarii)  •  24 august 2017, 23:11

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (1 comentarii)  •  25 august 2017, 0:09

Alibec este submediocru, nu are ce cauta la nationala. Din pacate toata echipa Romaniei are jucatori jalnici.

nica fara frica ! (5 comentarii)  •  25 august 2017, 3:14

stucane , talente la fotbal avem dar din pacate ducem lipsa de talente in......jurnalism !!!!!.....de talente in randul comentatorilor !!!!.....moderatorilor !!!!!.....media in romania e la pamant !!!

motanul incaltat (47 comentarii)  •  25 august 2017, 3:21

Ai dreptate -Alibec nu va ajunge nicaieri----sau chiar daca chiar va pleca pe 3-4 milioane va urmari aceelasi destin cu al altor talentati fotbalisti romani: Tamas, Goian, Cristi Tanase,Torje, Bogdan Stancu...Insa asta e realitatea. Suntem UN MARE ZERO in fotbalul european....Dar daca fotbalisti nu avem, avem macar antrenori. Si sunt de acord total ca Daum ar trebui schimbat. In acest fotbal mioritic penibil, i-ar scade cota de tot.... Ar trebui schimbat cu Hagi, care dupa 7-1 cu o echipa NO-NAME in fotbalul mare ar fi *** perfect sa conduca niste nulitati totale. L-ar avea concurent pe Razvan Lucescu alt *** parasutat ca antrenor dintr-o greseala, dar ar putea cistiga....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ConstantinM (1 comentarii)  •  25 august 2017, 8:37

Cu Dica,soldatul perfect,in rolul de antrenor, care executa ordine fara sa cracneasca punand in scena o regie de toata jena(1-1 ,repriza intai cu determinare si ambitie,0-4 repriza a doua cu un joc de maidan) cu MIhai Stoica,director,arogant,cu un discurs batjocoritor si neserios,cu Mache a carui cea mai mare calitate este indemanarea,si cu un finantator cu interventii perverse si diversioniste inainte si dupa meciuri, cum ar putea fi Alibec decat saritor de coarda si fatarnic cu fotbalul intorcandui uneori spatele.Enache nu avut pe ochi negura contestarii tribunei,el este contestatul de serviciu,omul bun la toate,cum au fost pe rand Dica ,Chipciu,Pap, Tosca sau chiar Keseru si NIcusor Stanciu ,cu executii premeditate ascunse (sau nu) subtil de valoarea lor.

Malutan (1 comentarii)  •  25 august 2017, 8:53

Tot vorbim de alibec , care fără doar sau poate este cel mai bun atacant care îl are România la ora actuala! Uitate la echipele mai mari , la jucătorii de acolo! Toți fac la fel , la fiecare gol care îl primesc vociferează și dau frustrați din mâini . Nu mai încerca sa arunci cu noroi in gica hagi,omul care a dat totul pentru fotbalul românesc , care și-a investit toată averea lui intr-o academie care scoate jucatori pe banda rulantă !

lorena butus (4 comentarii)  •  25 august 2017, 9:18

Cand toata lumea il lauda,inseamna ca tu ai vazut alt meci!daca iti spune unul ca esti prost nu-l crezi, cand iti spun mai multi inseamna ca ai o problema!cam asa esti tu cu Alibec acum!daca aveau toti determinarea lui Alibec,altul era rezultatul!incearca sa nu mai fi mereu Gica Contra!bafta

lorena butus (4 comentarii)  •  25 august 2017, 10:05

Singurul jucător care a avut personalitate și care a făcut un efort extraordinar a fost Alibec. A fost singurul care îmi dădea speranțe în momentul când intra în posesie, în rest ceilalți erau limitați. Ăsta e cuvântul: limitați!"CITAT DIN ILIE DUMITRESCU UN NIMENI IN FOTBAL! CRED CA TE-A CINSTIT DAUM.....PENTRU CA PREA IL FACI PRAF PE ALIBEC!

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (53 comentarii)  •  25 august 2017, 10:58

Bravo tata Stucane. Nu ma asteptam sa demonstrezi cum cenzureaza inginerii. Ai …, potential, bang, bang ! Dar cu Hagi ai gresit – el are nevoie de ajutor, a gresit, a inteles, hai sa-l mai tinem linga noi - cu Alibec gresesti iar. Alibec n-a avut realizari notabile in statistica dar pentru un ochi liber a fost cel mai bun de pe teren in prima repriza. A luptat fantastic, si-a jucat exceptional partitura, dar n-a avut cum face ceva notabil. Iar aici ar fi trebui mai bine sa analizezi matematic – asta imi place la tine chiar cind gresesti – prestatia asa zisului antrenor. ----------------------- Cu cine sa joace Alibec caci era singur acolo in fata, trebuia el sa recupereze din spate si chiar lateral si nu avea in fata pe nimeni – sa zicem un Bizon. Teixeira era pus sa sprinteze ca Popa, era bine pazit si inchis, trebuia si el sa coboare mult, Golofca – baiat bun dar nou - se incurca in sireturi, iar Budescu era inca nerefacut si se antrenase 30 min cu rezervele, pe Golofca il vedea prima oara, asa ca pe Teixeira extrema. Popescu si Filip – alt baiat bun – nu aveau cum ajuta, primul a fost mereu cel mai slab de pe teren, constructie zoro, absolut aerian dar Dica l-a tot folosit. Nic crede in minuni. In schimb pe Achim si Pleasca nu i-a folosit nici in amicale iar azi avea nevoie de ei. Popescu aerian, Filip n-a jucat de doi ani, logic era ca Moris sa joace iar mijlocas, dar cine sa joace atunci pe dreapta ori fundas central in locul lui Moncilovoci ? Dica nu cunostea problemele de lot ? Tamas si Moke trebuiau sa plece doar daca Steaua gasea inlocuitor. I-au ratat iar pe Anton si Bicfalvi, n-au reusit nici sa se apropie de Prepe ori Szukala. Dupa pauza a iesit si Budescu, greseala mare caci este si intr-un picior este o speranta i!! Daca tot crezi altceva atunci trebuia sa-l bagi in functie de rezultat – dar obligatoriu in repriza secunda. Nimic cu Golofca, un jucator care va evolua sigur, dar angranajul era bine rodat cu Tanase care a jucat mereu. A jucat fantastic la Plzen, Tanase trebuia normal sa fie titular. Stiu ca nu-l apreciaza mai nimeni, dar daca revedem meciul extrem de greu de la Plzen el s-a aparat, el a scos echipa din aparare, el a pasat, a scos lovituri libere, a dat si gol, cu Tanase a tot jucat Dica, antrenorul Nic, cu Golofca n-a jucat nimeni. Retin o pasa la care Teixeita – 36 de ani - trebuia sa alerge ca Popa ! A mai jucat o repriza pe extrema dreapta in toata viata lui ! Pe mine ma doare mintea, cel mai bun, tehnic si experimentat jucator trebuia pentru orice om care judeca cit de cit sa joace central si sa faca jocul - fara presiune - din spate ! Popescu ? Oare la Clinceni apuca banca ? E de calibrul lui Breveld si Muniru, la stiinta si tehnica, mult sub la gandire. La cum sta pe teren, sub ochii unui Nic, omul e de spaima. Dica stia ca sta la inchidere doar in Pintili iar singurul care mai aduce a fundas central – Balasa – se poate accidenta. Dar in 4 luni n-a cautat alternative ! Dica a gresit tot „odihnind“ jucatorii inaintea meciurilor din C L, mai ales in situatia in care era pus sa improvizeze posturi si sa integreze jucatori, altii ar fi renuntat mai degraba la antrenamente. La ce sa-i odihnesti pe Golofca si Enache ? Ca sa-si etaleze izmenele la oficiala ? Altii nici nu s-au deranjat, cine stie cu cite se odihneau ? Imi amintesc ca n-a menajat singurii fundasi centrali, pe Tanase – inca mai fragil – si pe Teixeira la 36 de ani !!! Te doare mintea. Poate mai trebuia Teixeira sa invete o schema de la Nic ! Chiar astia 4 s-au accidentat, deci dupa logica lui Dica trebuiau tinuti in puf Golofca si Enache. A intrat Budescu ca sa-si incerce pasele si jocul cu rezerve si tineret sportiv ? Cu „Juve“ s-a jucat simbata ! Duminica, luni, marti, miercuri – patru zile mari si late pentru recuperare. Apoi a aliniat miercuri o echipa care nu putea decit sa se lase asedita in propriul careu, indiferent de tactica. A luat pina in min 20 gol de la oricine, normal trebuia sa piarda meciurile cu Juve, Iasi, Craiova, puncte cu Timisoara si Chiajna, nu-mi aduc aminte meci in care merita sa cistige. Fara noroc chior ar fi avut azi 5-6 puncte. Daca analizeza cineva serios prestatia acestui Nic va observa ca acesta in fapt n-a pregatit bine absolut nici un meci, nici din campionat, nici din C L ! In afara de Morais bine plimbat in mijloc Nic nici n-a experimentat nimic. Nici macar Bizon virf si Alibec in spatele lui, cea ce ar fi fost logic. Nimic, absolut nimic din ce-a facut Nic in ultimele 4 luni nu are logica, iar aici ma refer si la plecari si veniri. Grav este ca n-a fost meci in care jucatorii lui sa nu aiba nevoie de 20 min ca sa intre in joc ! Incalzirea ? Nic nici nu participa activ, nu-i baga in viteza, el sta si se face ca gandeste ca Mou iar ai lui o labaresc ca o echipa de old boys. Nic se crede probabil Guardiola. Nimic cu Nic, dar mai trebuie sa invete caci Steaua joaca in primele minute ca o echipa de liga a treia, nici nu vad adversarii, apoi ii mai ordoneaza Teixeira si mai ales Pintili cind are chef, iar Nic nu-i in stare sa faca nimic, isi plimba cosele, se legana si da din cap. Nimic cu Nic, dar Becali trebuie sa-si aduca antrenor adevarat, pe Nic il poate lua acasa, sa coloreze ceva, sa deseneze faze, ori poate invata ca secund – dar nu iar de la un Radoi – poate il vedem macar la incalzire ca face ceva: coseste leganat si bate macar din palme !

viorel (1 comentarii)  •  25 august 2017, 11:13

Alibec va ramane tot timpul un jucator de fotbal,nu un fotbalist! poate e talentat,dar fara munca si seriozitate nu cred ca va ajunge,, mare fotbalist'' pe langa faptul ca este,,umflat' de presa! fotbalul nu consta numai in cate o sclipire sau sa dai din maini si sa te certi cu arbitrul! Cum apare cate unul care face un dribling bun sau da o pasa buna ,imediat o parte a presei il compara repede cu Hagi!(al 2-lea Hgi,al 3-lea,e.t.c) Va rog frumos: nu il ma jigniti pe Hagi pirin aceste comparatii! Sa fie comparat cu Hagi,un jucator trebuie sa treaca cel putin pe la echipele pe unde a trecut Hagi! Bun articolul d-le Stucan!

katamule (1 comentarii)  •  25 august 2017, 12:07

Probabil si Neymar ar fi ridicat mainile si s-ar fi intors cu spatele la faza, in semn de protest pentru modul execrabil in care Dica a pregatit meciul. Am avut o echipa foarte lunga si nu am legat 3 pase consecutive, in fata, pana in minutul 15-20. Alibec si Budescu nu trebuiau a fi jucati pana prin minutul 60, iar Texeira trebuia sa joace in centru, cu Filip. Enache si Golofca pe benzi ar fi ajutat mult fundasii laterali pe faza defensiva si, in plus, amandoi ar fi beneficiat de verticalizari venite din mijloc. In fine, prostia a venit de la meciul cu Juventus Bucuresti. Era o ultima verificare a liniei de fund. In loc sa fi privit meciul ca si pe un antrenament oficial, Dica a schimbat complet echipa. Mare prostie!!!

Danny (2 comentarii)  •  25 august 2017, 12:09

Excelent articolul. Ne lipseste etica de munca din Vest. Cand o vom dobandi in orice job la orice ora putem spera la mai mult. Munca e 100% dedicare de la 8-5 zi de zi, nu daca ai chef sau nu. Incercati 'floricele' in Vest sa vedeti cat stati in locul respectiv de munca

Andrei F (79 comentarii)  •  25 august 2017, 12:37

@17 Nentori Tontolana – fost Tirana (4 comentarii) • 25 august 2017, 10:58 Prietene,scrie mai putin,poate asa ai mai multa logica...Cum adica trebuia sa piarda meciul cu U Craiova?Aia nu au avut sut pe poarta o repriza intreaga!!!A prins Nita doar o centrare in careu!!!Apoi o dai ca nu au atacat,Alibec nu a avut sustinere...Pai aia care ii vedeai castigatori meritorii mai inainte nu au tras la poarta!!!Deci pentru olteni era de bine dar pentru Steaua nici nu ingaduim...O dai cu zilele de recuperare suficiente...Pai daca era vorba de recuperare ai uitat ca Alibec.Budescu,Filip,Teixeira...astia chiar sunt in recuperare!!!Apoi Moraes si Moncilovici singur spui ca nu aveau inlocuitori!Cine ai fi vrut domnule sa nu fie ....recuperat?D-ta tot mai astepti de la presa ceva bun si asta pentru Steaua?Pai uite aseara a jucat Viitorul...Se vede asta in GSP?Ei au treaba in continuare cu Steaua...Nu vezi ca Stucan il critica pe cel care a mai miscat ceva?Pete in Soare gasesti si la Messi sau Ronaldo...Pai ce lufturi a dat Ronaldo la ultimul campionat,mai rar vazute...Cica de ce a huiduit stadionul...Domnule ziarist,pentru ca va citeste si va asculta lumea ...

Stelist (9 comentarii)  •  25 august 2017, 13:37

Stucane...tu ne faci viata mei frumoasa. La cascadorii rasului ai lua locul 1 detasat. Nu inteleg cum patronii tai te platesc, esti zero ca si jurnalist, intradevar, ca si antistelist estei in top dar nu cred ca asa ceva se plateste tianad cont ca majoritatea cititorilor fituicii pe care o deservesti sunt stelisti. Estri o rusine de roman...pardon, tu nu esti roman adevarat.

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (53 comentarii)  •  25 august 2017, 15:04

@Andrei F, ma mira ca ai dat in mintea altora. Scriu mult pentru ca pot, am si ce, cred ca fac si eu cite un bine, nu fac concurenta nimanui, nu sint platit, nu am presiune si responsabilitati asa cum ar trebui sa aiba Geambasu cind mai da cu barda, as avea si cine sa-mi corecteze postarile mai bine decit cenzorii dar deobicei nici nu recitesc, asa ca merge repede, asa ca si cum as conversa cu tine. ------------------------------------ Din pacate nu poate NIMENI demonstra ca in mod normal, adica la ce s-a jucat, fara noroc si arbitraje bune, Steaua ar fi trebuit sa aiba azi doar 5-6 puncte. Cu arbitrajul din campionatul trecut trebuie sa recunosti pina si tu ca nu sint departe de a avea dreptate. Logica - ca si vremea frumoasa, ca ponturile la pariuri pe care pici ori nu - e legata de statistica, se calculeaza sanse, pina si egalitati algebrice se pot demonstra pe probabilitati dar antrenorii cu experienta au mai mult decit toti, ei au trait deja totul pe pielea lor. Mai sint si antrenori inteligenti, iar in orice caz unul bun trebuie sa fie respectat, sa fie credibil cind spune ceva la asa o pauza, chiar daca spune o prostie doar sa imbarbateze echipa. Ce are Nic ? Nic e un baiat bun, crescut acolo, nici antrenor intreg nu este, nu este credibil nici macar cit Contra, Dan Petrescu, Suncu-dica, … Mi-ri-uta, ultimul pe lista. Iar logic este nimic din ce-a facut Dica – spune-mi tu un singur plan logic in aceste 4 luni de cind stie ca va prelua Steaua. --------------------------------- Draga Andrei, tot respectul pentru munca pe care o depui in slujba fotbalului si al macar administrarii bune a averii tarii si a tuturor cetatenilor, dar daca tu vezi ca ai lui Dica au avut nevoie de 20 minute ca sa intre in joc - iar asta in toate cele 11 meciuri vazute de toata lumea – si consideri ca Dica nu are nici o legatura cu acest adevar statistic, atunci ai tu o problema mare de logica ! Mai mare decit cea a lui Dica care a recunoscut ca merita sa piarda cu Juve, ca ai lui au jucat slab chiar si cu Timisoara, puteau si pierde ambele meciuri, dar hai sa taiem doar 5 puncte, ar fi fost azi la 9 puncte de CFR si aproape de Voluntari – rezultat viciat considera Clau Gol - si la doua puncte de Pepsi Gheorge daca socotim ca acest Dinamu 3 a fost furat de doua puncte. Caci este clar ca Costache a faultat, simulat si a primit cadou un penalti, si ala prost batut si mingea lasata sa treaca in mod misterios printre degetele portarului. ------------------------------------ Draga Andrei, logica nu are legatura cu mult ori putin scris. In cazul meu as vrea sa recunosti macar ca exact ce ai citi azi, toate criticile, totul despre lipsa de logica si pregatirea catastrofala a meciurilor, le-ai putut citi de la mine de cel putin 5 ori in ultima luna. Deci niciodata o critica noua facuta dupa meci, ci deja cu mult inainte. Multe critici au fost repetate obsesiv si de jurnalisti. In special i s-a tot criticat lipsa lui de reactie, de a anticipa problemele care vor veni cel mai probabil de la fundasii si mijlocasii centrali, astfel ca n-a pregatit si experimentat nimic, a tot fost mereu surprins de probleme. A fost criticata chiar si „odihnirea“ unor jucatori, dar nu a lui Teixeira si Tanase, a singurului fundas central, mutarea pe centru a lui Tanase si pe dreapta a lui Teixeira, neexperimentarea cuplului Alibec-Bizonu, a fost anticipat pina si faptul ca Sporting nu va odihni pe nimeni – ultimul chiar noul prieten Geambi -, deci daca adun pot sutine cu fapte ca lui Dica i s-au spus cu argumente absolut toate pacatele ce le-a avut ori ce le va face – totul degeaba !!! Apare Radoi si sustine ca Dica trebuia sa odihneasca dar Jesus nu ! Nu te doare mintea ? Era vorba de recuperare, nu de altceva. Deci ei care fac doua deplasari se pot recupera, noi nu, iar riscul accidentarilor ar fi mai mare pentru indispensabilii Golofca si Enache ! Nu, iti spun eu diferenta, sint multi prosti, oameni necalificati, impostori, santiere neterminate, lucrari facute cumva, cu poetul roman, nu exista un exemplu de ceva facut cu cap si asa cum trebuie, ar muri de ris cei de la Sporting daca ar auzi ca Steaua a stat intr-un fundas central si in Pintili, n-ar gasi astia motive pentru a-i odihni pe Enache si Golofca nici in 100 de ani de cautat. Doar un poet roman poate pregati un meci dormind pe el !!!

Andrei F (79 comentarii)  •  25 august 2017, 17:35

@17 Nentori Tontolana – fost Tirana (5 comentarii) • 25 august 2017, 15:04 Am obosit sa-ti citesc toata argumentatia si nu am ramas cu nimic...Caz concret ...am spus ca nu este logic sa spui despre o echipa ca merita ceva cind o repriza nu a sutat pe poarta in oglinda cu tot expozeul dumitale in care critici ba ca Alibec a fost singur,ba ca trebuia incercat si cuplul Alibec-Gnoere(lucru care s-a intimplat in campionatul trecut dar probabil v-a scapat.Si Reghe si Dica au spus ca cei doi cind joaca impreuna se pierde mijlocul terenului...)deci ca Steaua trebuia sa atace altfel...Cind ai atiti jucatori in pioneze datorita accidentarilor sau a faptului ca nu au dubluri pe posturi este aiuritor sa critici decizia de a menaja citiva jucatori...Daca Balasa si Teixeira erau menajati cu Astra poate meciul era mai strins...Asta spun eu si nu despre nemurirea sufletului...Daca putem vorbi la obiect bine daca nu sa ramanem pe pozitiile anterioare...Nu cred ca cineva din presa este doritor de bine la Steaua...Apoi ...sa vorbesti despre arbitrajele pro Steaua de acum sau de anul trecut este jignitor...Pina la greseala de la CFR cu Dinamo GSP a scris ca Steaua avea 1-3 la greselile de arbitraj...Deci...?

Cetatean (1 comentarii)  •  25 august 2017, 18:08

Times New Roman : "După ce anul trecut au afișat o coregrafie cu ”Doar Dinamo București”, suporterii FCSB-ului au recidivat aseară cu o nouă umilință. Din motive care țin exclusiv de prostia lor, fecesebiștii au încurajat pe tot parcursul meciului cu Sporting Lisabona o echipă din liga a IV-a, Steaua București."

Comentează