Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

S-a aruncat un buton din tribună!

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva […]

vineri, 21 martie 2008, 12:53

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva din tribună şi a întrerupt meciul. A ameninţat că fluieră finalul, a mai zburat o brichetă galbenă la doi metri de el şi a trimis lumea la cabine. Gata! Final, masa verde, 0-3, ura şi la gară! De Nord, că tot e aproape! Din păcate, Bucureştiul nu e Roma şi nici FRF sau LPF nu e UEFA.

Jean Pădureanu spunea, alaltăieri, că se va trage cu pistolul. Nu s-a scos Coltul din tunică, dar s-au spart uşi şi se vor mai sparge.

Va ploua cu certificate medicale, Mina Minovici va învia în persoană şi va spune că Deaconu avea o contuzie de un micron şi nu mai putea continua.

Lucrurile sînt clare, faptele condamnabile, dar se pun cîteva întrebări. Simple, la care se aşteaptă răspunsuri clare şi punctuale.

– De ce mai există arbitru de rezervă?
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?

Cu certitudine, bricheta galbenă va fi analizată. De văzut dacă nu cumva are şi buton şi, dacă da, ce culoare are respectivul buton!

Comentarii (387)Adaugă comentariu

ion (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:47

Aline, mi se pare puerila argumentatia Rapidului ca la alte meciuri jucatorii lor au primit suruburi si pietre in cap. E ca si cum unul care face o crima la Brasov cere sa nu fie pedepsit, pentru ca in Constanta a avut loc un omor al carui autor nu a fost prins si pedepsit. Desi lucrurile puteau degenera(e o alta discutie), arbitrul a procedat corect. In haosul acesta general am ajuns in situatia infioratoare de a ne fi teama de NORMALITATE si de a o pune la zid.
“Normal” nu inseamna ca daca la alte meciuri nu unde s-au intamplat lucruri asemanatoare nu a fost oprit jocul, nu trebuia oprit nici aseara. Cand are de arbitrat un meci, arbitrul vine la serviciu. Si daca asta implica niste riscuri cum ar fi sa-si rupa un picior, o ruptura musculara, etc, nu inseamna ca in fisa postului intra si incasarea in figura a brichetelor ce pleaca din mana unor zevzeci din tribuna.
P.S. Tot respectul si compasiunea pentru jucatorii Rapidului care au luptat frumos si au pierdut intr-un mod frustrant.

romulus (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:47

…CE TOT COMPARAM ACEASTA SITUATIE CU CE S-A INTAMPLAT LA ROMA CU FRISCK IN C.LEAGUE?!
UNA E ORGANIZAREA DE ACOLO, SI ALTA E SITUATIA AICI UNDE TOTI SPECTATORII ERAU DIN BUCURESTI SIFORTELE DE ORDINE TREBUIAU SA SE ASTEPTE LA CE E MAI RAU….

laurette (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:47

d c nu s-au acordat cele 3 minute? d c plecase deja toata echipa stelei la cabine in mom in care intreg staff-ul Rapidului se ruga de arbitru sa continue…dak ar fi fost sa ii curga sange as mai fi zis…dar asa? sunt jucatorii de fotbal kre joaca si cu mana rupta cum a fost coman….CINE NE DA INAPOI PORTARUL, GOLUL, bucuria suporterilor?….dak cel kre a aruncat a fost stelist?…cine ne da inapoi milioanele amenda, cele 3 puncte pierdute si pe kre le castigasem cu buna stiinta si dupa un joc cu mult peste steaua?…acesta este fotbalul romanesc…knd l-a bautu ganea pe arbitru nu s-a intamplat decat o suspendare…acum la rapid se vrea sa se dea o lectie tuturor…d c pe spatele nostru?…in fond traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul….

yiyo0o (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:47

Ce sa mai ceri de la suporterii din galerie, daca un om cu scoli inalte propune ca arbitru sa evite zonele in care tembelii arunca cu brichete si sa se introduca arbitru de rezerva dupa ce centralul cade rapus de proiectilele ultrasilor? Se vede treaba ca ne-am obisnuit atat de mult cu starea de anormalitate incat un act de normaliltate apare ca o mare conspiratie. Si culmea, chiar cineva care ar trebui sa fie o elita si sa „lumineze” opinia publica o indobitoceste si mai tare. Buzarine, asta a fost ultimul articol pe care l-am citit scris de tine.

razvan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:47

ai dreptate alin…avem un fotbal de 2 lei in tara asta……iar varful piramidei se numeste Steaua Bucuresti niste lasi si prefacuti daca eram in tribune credk saream sii strangem de gat pe toti stelistii

machedonu (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:48

bai buzarine pai arbitrul de rezerva intra doar daca centralul nu mai poate continua meciul ca se accidenteaza el mah…nu daca e lovit cu bolovani

jiji (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:48

…ciocu mic buzaule…du-te-n p*** me k nu sti nimic…sa conduca arbitru de rezerva….tu chiar sti ma lingaule!~!

Gonzan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:49

O parere!
Trebuie luate masuri drastice impotriva organizatorilor, nicidecum impotriva sportivilor. Un 3-0 la masa verde e o atingere grava la adresa sportivilor. Rapidistii ar fi privati de munca lor iar stelistii al lua trei puncte ce nu le-ar face deloc cinste. Problema e ca persoanele cu adevarat vinovate ar scapa fara nici o sanctiune. Consider ca vinovati sunt suporterii pe de o parte iar pe de alta parte conducerile cluburilor, cea a Rapidului pentru declaratii deplasate si proasta organizare iar cea a Stelei pentru tampeniile spuse de Becali si Argaseala. Astfel de declaratii incita la comportament de genul celui care a dus la oprirea meciului. Concluzie:
O hotarare justa ar fi dupa parerea mea, reluarea meciului din min 74 in Giulesti si fara spectatori, apoi sanctionarea clubului Rapid cu interzicerea accesului suporterilor la meciurile de acasa pana la sfarsitul campionatului (5 etape pare-mi-se). Pe de alta parte Liga si Federatia ar trebui sa conceapa un regulament prin care declaratiile deplasate sau ofensatoare ale oficialilor unui club sa fie amendate, dar cu amenzi care sa reprezinte ceva pentru cei care patroneaza ceste cluburi.
P.S. Mi se pare aiurea sa discutam pe marginea justetii intreruperii partidei. Cand ar fi trebuit intrerupta partida, domnilor? In momentul in care ar fi patruns suporterii pe teren si s-ar fi iscat o batie generala????

romulus (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:49

…SI CINE DEMONSTREAZA CA E VORBA DE SUPORTERI RAPIDISTI!!!

dav (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:49

Ma intreb daca le mai da Jiji prema

adrian (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:49

esti nebun daca spui ca arbitrul a fost platit sa faca asta. sa fi arbitrat impotriva rapudului e una, atunci poate fi acuzat, dar cum nu a facut-o nu vad de ce il acuzati. tot timpul ziarul dumneavoastra critica huliganismul, dar acum de ce il aparati, nu era de datoria organizatorilor sa previna astfel de incidente?

andrei (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:50

Precum arbitri si jurnalisti pot fi cumparati;) oare este cazul si aici?

1on (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:50

De ce o faci pe prostu cand nu esti? Sa stii ca s-ar putea sa ramai asa.

PS: Reciproca nu e valabila.

shrek01 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:50

daca voi marii ziaristi ai romaniei nu ati mai vinde ziarele cu declaratiile de doi bani ale conducatorilor, declaratii care incita la violenta, atunci probabil ca ar fi mai multa liniste in campionat. Nu ne intereseaza ce crede muresan despre becali si nici iancu sau invers. Mai interesant sa scrieti despre jucatori, cum se antreneaza de exemplu. Nu ne intereseaza patronii de cluburi. Legat de articol e curios ce ai fi facut dumneata in locul arbitrului daca erai lovit o bricheta (verde, galbena, rosie)? Ai fi vrut sa ai parte si de a doua? Si probabil nu ai vazut ca Nesu a mai aruncat pe marginea terenului si alte obiecte pana in momentul acelei faze. Iar acele trei minute se lasa in momentul in care obiectul nu loveste nici o persoana de pe teren!!!! E cel mai salb articol despre aces subiect!!!!!!!!!!!!

gabi (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:51

mare ziarist esti tu aline!?!?! nici regulamentul nu-l cunosti, asa ca te faci de cacao baiete. arbitrul de rezerva il poate inlocui pe central doar daca acesta se accidenteaza.

Bure (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:51

razvane nu fi suparat ca ati pierdut , ca deaconu nu a facut decat sa termine meciul mai repede , finalul era acelasi , Steaua castiga!!!
voi vb de lipsa lu lovin de profesionalism , e om si orice om are trairi!!!!
dar voi ce ati facut atunci la peciu cu pandurii parca , cand a eliminat arbitru 4-5 jucatori de la voi cand ati aflat ca a batut Steaua si ca a luat iar campionatu? atunci voi cum ati fost ??? niste tarani!!!

ockiu (18 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:51

Alin, cred ca nu ti-ai ales bine momentu` pentru senzational – inclin sa cred ca nu tu ai scris acest articol – nu te caracterizeaza – cel putin NU in ockiu` meu 😉 – te citesc de ceva vreme 😛

danny (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:51

puteau bine ms, sa se ia 5 min d pauza, in care jandarmi sa le dea in pifometru la aia care faceau dezordine, si apoi se relua meciu. grea logica asta nu? si astia care injurati…va simtiti bine nu? din cauza specimenelor ca voi, se intampla asemenea lucruri.

little_john (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:52

am si eu cateva intrebaript dvs, d-le Buzarin:
– de ce toata presa sare la gatul lui deaconu?
– daca,sa zicem la alte meciuri, gen cel cu ganea, s-a gresit si nu s-a oprit meciul, acum ce trebuia? o decizie in compensatie,nu? sa se joace pana cand sarea si pancu la gatul arbitrului(ceea ce de fapt s-a si intamplat)?
– ce se tot bate atata moneda pe faptul ca pancu a ajuns la spital in urma duelului cu nesu? la sfarsitul meciului a putut imbranci arbitrul, sa sara la gatul lui, si apoi brusc a trebuit sa mearga la spital,nu? sigur a fost doar pt verificarisi nimic mai mult

cs (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:53

bai buzarin… ia spune-mi si mie de ce
au aruncat si dupa Nesu in prima repriza intrusi „stelisti” din tribuna rapidista?
si legat de articolul tau penibil as mai avea eu ceva de comentat cum frf si lpf nu sunt uefa la fel nici tu nu esti jurnalist…esti o japita care scrie cum dicteaza copos

je (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:53

buzarine…esti un ziarist ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT). oare nu-ti dai seama? poti sa o iei pe andries aia…si pe tontolan sa va aruncati pe dambovita.

1on (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:53

Daca un suporter arunca cu-n bolovan in capul unui jucator si al omoara, asta inseamna ca jocul trebuie sa continuie si jucatorul mort schimbat cu o rezerva. Iar daca echipa in cauza a epuizat numarul de schimbar, joaca cu un om mai putin. Nu-i asa?

gunciu daniel (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:53

domnul buzarin nu va mai dati asa corecti ! de ce nu ati mai scris dupa jocul dinamo poli iasi de faza clara de 11 m?sunteti corecti numai cand vreti?Greseala vine de la frf si de la oameni ca dumneavoastra care scrieti adevaruri numai cand va convine.Normal ca a procedat fff bine ca a intrerupt jocul ce vroiati sa faca.La Buzau s-a intrat cu pistolul pe teren ce s-a intamplat?Aveti prea multe intrebari si nici un raspuns si poate cititi si un regulament R.O.A.F daca ati auzit si acolo veti observa cum butoanele se apasa de acolo.Nu se iau masuri cand trebuie poftiti sunt incidente GRAVE CEEA CE SPORESC VANZAREA ZIARULUI DUMNEAVOASTRA!Ce va place!puteti sa raspundeti macaR LA O INTREBARE pe care o adresati cititorului?
Va rog frumos caci noi nu avem scoala voastra a ziaristilor?

constant (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:53

bai nene buzarine, esti belea rau, e vorba de civilizatie. nu vrei sa intram in lumea civilizata. sa poti sa mergi la un meci cu nevasta si copilul. asa e pe stadion, nu? daca nu ne convine sa mergem la teatru, nu? trebuie sa lasam toate maimutele sa-si faca de cap, pana cand se va ajunge sa moara unu-doi, si atunic o sa iesiti voi formatorii opiniei p…ii sa ziceti ca asta e romania. ia bai atitudine si pricepe ca trebuie sa se termine cu animalele. si pe stadioane si in afara lor. desteptule.

machedonu (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:54

@laurette
cele 3 minute se acorda in momentul in care suporterii arunca cu obiecte in teren dar nu lovesc pe nimeni….cand arbitrul este lovit si el considera ca nu mai poate continua meciul nu mai trebuiesc acordate cele 3 minute…..

tzepesch (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:54

ba baietzi! ba hahalerelor! ba buzarine!
Arbitrul asta a avut curajul sa ia o decizie care poate trebuia luata la nspe mii de alte meciuri de pana acum. Ar trebui sa remarce toata lumea ca asa nu se mai putea merge mai departe. Asta ar trebui sa fie un moment 0 al fotbalului romanesc. Astept ca in urmatoarele etape sa fie depunctate si Steaua, si Dinamo si Timisoara (doar 3 exemple aleatorii!!!) daca va fi cazul! Altfel vetzi vedea in continuare o competitie condusa ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT), cu presedintizi de club (finantzatori :-))) bolnavi psihici si cu aceiasi limbrici de spectatori ca si pana acum. Muuuuult succes!

xxx (17 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:55

buzarine esti rapidist? intr-adevar, lovin a facut niste gesturi de care stelistii nu cred ca sunt prea mandri, da cam exagerezi, nu crezi?

romulus (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:55

..ESTE JUST CE SPUNE GONZAN, NU E CORECT SA PRIVAM NISTE SPORTIVI DE REZULTATELE MUNCII LOR DIN CAUZA UNOR DERBEDEI. O DECEZIE CORECTA IN ACEASTA CAUZA TREBUIE SA TINA SEAMA DE SPIRITUL JOCULUI NU DE CARACTERUL OAMENILOR DIN JURUL LUI!!!

little_john (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:55

pt romulus:
pe stadion suporterii sunt impartiti pe zone,da? toata lumea a vazut ca s-a aruncat de la peluza a 2a. acolo stau rapidistii,da?
clar,romulus?

Marius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:55

In sfarsit scrie cineva – un lucru la care s-au gandit toti – mai putin cei care tin cu steaaua se pare. De ce sa arunci cand echipa ta conduce, de ce s-a dus in exact acelasi loc si s-a asezat, special as zice eu, cu spatele. Felicitari sincere pentru articol – ma indoiam ca mai exista ziaristi cu frica de Dumnezeu. P.S. Verificati ce au scris cei de la Cancan azi pe prima pagina pe net – cu pozele cu cei 3 arbitri la o intalnire de taina

impasibil (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:56

Iata la ce duce un articol atat de „inteligent”, precum acesta, „domnule” Buzarin:

razvan on 03.21.08 at 1:47 pm „ai dreptate alin…avem un fotbal de 2 lei in tara asta……iar varful piramidei se numeste Steaua Bucuresti niste lasi si prefacuti daca eram in tribune credk saream sii strangem de gat pe toti stelistii”

Felicitari, esti cel mai slab gazetar din aceasta redactie. Care are multe uscaciuni.

alex (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:56

ma mir ca intrebi ptr ce avem nevoie de arbitru de rezerva….esti gazetar ? ai experienta in fotbal ?…..daca da, pui intrebari stupide, care lasa impresia unei limitari in ceea ce te priveste

arbitrii de rezerva sunt folositi la accidentarea neprovocata …..sau tu vrei sa aducem toata echipa de arbitrii din RO, si sa-i omaram intr-un singur meci

pe tine daca te loveste pe strada o persoana, iti aduci si rudele ?????

……..

alx (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:56

esti prost al inceput zici ca roma a fost facuta praf pt o moneda si dupa aia te iei de deaconu.S-a dus acolo pt a relua jocul cu o minge de arbitru cum e normak

Popescu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:57

Nu sunt nici stelist nici rapidist dar mi-e scarba cand citesc astfel de articole scrise fara nici cea mai elementara logica sau macar de bun simt, pe care e greu sa-l asteptam de la un ratat ca Buzarin. Pe langa anumiti conducatori, ziaristii sunt de fapt cei care incita publicul la astfel de gesturi, prin inertiile care le scriu in ziare. Ar trebui in primul rand suspendati acesti „gazetari” rasisti si plini de ura, cu gandul doar la propriul buzunar. Buzarin e atat de nesimtit incat ar face orice sa mai haleasca o masa gratis de la Copos.

RONALDO DIN ARAD (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:57

c prost esti mai buzarine!carnatare!

SteauaFTW (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:57

da ma intreb daca mai ai o slujba in momentul asta :)) daca asa se angajeaza la voi vin si io sa depun un CV?

Adrian (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:57

Imi pare unul dintre cele mai slabe articole… inteleg ca arbitrul ar fi trebuit sa arbitreze ultimile 20 de minute din cercul de la centrul terenului…
Domnule autor de articol, atitudinea acestor „suporteri” trebuie combatuta prin toate mijloacele, inclusiv prin decizii precum cea luata de catre Deaconu. Rezolvarea echitabila a cazului este in mana comisiei FRF, asa cum este si normal.

zzorro82 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:58

Singurul vinovat este animalul care a aruncat cu obiecte in teren, doar el trebuie pedepsit. Asa ceva se poate intampla la fiecare meci, si nu cred ca ar fi corect ca toate echipele sa piarda acasa cu 3-0. Dar, ar fi toti pe primul loc la sfarsitul campionatului.

Gubylu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:58

Mah cum stiti voi sa puneti paie pe foc….la roma nu era acelasi lucru??? voi asteptati sa il bage de deaconu in spital si dupaia sa mai stati putin mah…oare arbitru de rezerva poate sa mai joace. Stai ca asta ii bun…Las ca dak ia si el o cheie sau o bricheta sau o moneda poate poate oprim meciu!!! Dar nu…stai ca mai aducem un arbitru…poate ala se fereste mai bine de obiecte….La naiba si ala a luat o bricheta in cap…hai bah ca poate e mai bine sa oprim meciu??? Nu???? vai si amar bah omule….. FORTZA DINAMO

ders (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:58

@ gunciu daniel
Inainte sa fie 11 m pt iasi, a fost offside.

Cugeati: In criminalistica, ca sa gasesti vinovatul, incepi cu cel care trage foloasele.

Ovy (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:58

da ma…bine mai desteptilor care a-ti comentat degeaba k bine a facut ca a oprit meciul. nu-i nimic. de acum in colo fiecare echipa sa isi gaseasca un tintas pe care o sa il trimita in meciurile din deplasare in tribuna adversa, cu o bricheta, o piatra ascunsa… iar in momentul in care il prinde pe arbitru in raza de actiune „PAC!” . o lovitura scurta in cap. nimeni nu stie ce s-a intamplat. echipa castiga cu 3-0 totul este bine. si de azi in colo patronii sa nu mai investeasca banii in jucatori, ci in „tzintasi”. genial.

Reborn (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:59

Un comentariu tendentios … CITESTE REGULAMENTUL… dimano boy

Geo (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 13:59

Sunt Rapidist….si ma doare sufletul sa vad cum echipa mea a pierdut in halul asta….Insa si mai tare ma doare sa vad ca nu avem nici un fel de coloana vertebrala….NIMENI nu a venit sa spuna ca regreta acest incident, ca nu asta inseamna fair-play ca nu in asta consta frumusetea sportului…. Pacat…mare pacat!

Brichetaru (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:00

esti bou frate; hai sa incurajam violenta; sa se dea la o parte cativa metri si sa se faca timpit ca nu vede nimic; iti urez sa-ti zboare si tie o mie de brichete in cap, poate te mai destepti;

daniel (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:00

Mda, li se intoarce rapidistilor dupa ce au facut acu 2 ani la tg jiu cand au tras coate in gura jucatorilor si crampoane in fata. Acum proprii suporteri i-au lucrat. De fapt huligani ca aia nu se pot numi suporteri

Fiul lui Alin Buzarin, din flori (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:00

Tata,
Sa nu cumva sa mai vii acasa dupa ce scrii articole in timp ce joci fifa 2008 pe laptop la redactie. Stim cu toti ca pe calculator nu exista violente la fifa.
Tata,
Mare prost si subiectiv mai esti. Sa inteleg ca nici luna asta nu ti-au dat salariul, ***(CUVANT BANAT DIN CAUZA LMBAJULUI NECIVILIZAT), care m-ai facut…
Esti penibil de-a dreptu’

enkidu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:01

„de ce s-a dus pe partea aia?” asta e cea mai idioata intrebare, adica arbitrul trebuie sa patruleze numai pe unde nu ajung pietrele sa nu cumva sa stea pe margine si nici tusierii pe margine sa intre si ei in teren. Si la fel sa se joace numai in centru iar portile sa se aduca mai aproape de mijlocul terenului, sa nu se arunce cu ceva in portari.

:| (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:01

un articol jenant!

narcis (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:02

– De ce mai există arbitru de rezervă?
pentru a se inlocui arbitrul in caz de accidentare in timpul jocului. conform rationamentului tau, daca un arbitru e impuscat se poate relua jocul, pt ca exista arbitru de rezerva :D.
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
pentru ca in romania, nu numai jiji apasa pe butoane, ci toti care striga in gura mare pe la televiziuni ca sunt mai puri decat ingerasii. Dar, mai ales datorita faptului ca arbitrul roman nu are curajul necesar de a lua decizii radicale.
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.
pentru ca acela era locul de unde trebuia reluat jocul. de ce sa nu mutam un penalty in afara careului, daca in zona respectiva se pune in pericol siguranta jucatorilor ? de ce sa nu jucam numai pe o latura a terenului, pentru ca de la oficiala, nu va arunca nimeni brichete ???
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?
e o intrebare la care nu prea am un raspuns, dar pot presupune ca era bucuros datorita faptului ca, in mod normal, echipa sa isi adjucase toate punctele puse in joc. nu inteleg de ce in articole se amesteca regulamentele cu moralitatea. nu inteleg ce relevanta are gestul lui lovin in contextul evenimentelor de aseara. nu mai avea ce intreba si te-ai gandit ca astfel vei infiera mai mult Steaua ?

fitp (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:02

sunt dinamovist ..deci aveti o parere total neviciata…violente or sa fie intotdeauna pe stadioane…indiferent unde se afla acestea…ca e romania…spania…sau emiratele arabe…gigi este luat in gluma de toti, numai ca ei omit un lucru…si ei fac parte din glumele lui gigi, un cantec interpretat din fluier la 1400 m altitudine pe timp de vara…dansat de toti ceilalti…e doar o gluma…nu poate fi luat in serios…sub aceasta masca, butoanele pot fi mult mai usor de manevrat…pacat…e doar un joc..si pt unii acest joc face parte din sufletul lor…sunt patimasi…suporteri adevarati…suntem intr’o continua dezvoltare economica…si asta se vede chiar si pe terenurile de fotbal…vb aia…e foame de bani…respect Alin

Comentează