Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Unde ne sînt statuile?

Aflaţi nu demult la Lisabona, acţionarii lui Dinamo au consatat că Eusebio are statuie în faţa stadionului Da Luz şi au găsit cu cale c-ar fi normal să-l înalţe şi ei pe Cornel Dinu în soclu. Numai bine, Marian Iancu […]

miercuri, 7 martie 2007, 6:30

Aflaţi nu demult la Lisabona, acţionarii lui Dinamo au consatat că Eusebio are statuie în faţa stadionului Da Luz şi au găsit cu cale c-ar fi normal să-l înalţe şi ei pe Cornel Dinu în soclu. Numai bine, Marian Iancu abia aşteaptă s-o spoiască, neglijînd amănuntul că atunci cînd Cornel Dinu era căpitanul echipei naţionale, pe el încă nu-l ispitea nici măcar profesionala la seral.

Aşadar, Dinu e beţiv, pătat, sugător de trabuc, Antipa în formol. Iar Răducioiu, care a uitat româneşte, a venit cu spatele în ţară ca să plece repede. Aşa spune domnul Iancu, de la înălţimea staturii sale de finanţator incert, semiliber şi de la experienţa sa de doi ani bătuţi pe muchie în fotbal. Nu înainte de a preciza că dezalcoolizarea a început cu Cornel Dinu. Şi de a nu-şi da seama că lipsa de sens, de logică, şi de simţ al măsurii începe şi se termină cu el însuşi, Marian Iancu.

Nu mai avem fotbal, ci un mediu gălăgios, jilav, moale la pipăit, în care larve încă nematurizate se exprimă nepermis de liber şi îngrozitor de indecent. Liţă Dumitru e făcut în toate felurile, la adresa lui Dinu curg fecalele verbale.Tipi care au petrecut mai mult timp la malmezon decît în fotbal îşi agaţă propoziţiile murdare de numele unor mari fotbalişti români. În ultimele zile viruşii au lovit de două ori, dar loc ar mai fi. Cine ştie ce neterminat se va repezi spre patul de spital al lui Dobrin, cine ştie ce fante mirosind a sulf va lua la trîntă numele lui Balaci. Totul e posibil în cea mai alunecoasă dintre lumile posibile.

Nu ne lipsesc doar performanţele şi stadioanele, ci şi statuile. Portughezii îl plasează pe Eusebio nu departe de moaştele de la Fatima, nemţii nu-l scot pe Beckenbauer din Kaiser, spaniolii îl iubesc pe Di Stefano, care de fapt era argentinian, mai mult decît pe Julio Iglesias, iar englezii lăau făcut Sir pe Bobby Charlton. Ca să nu mai spunem că ungurii îl îngroapă pe Puskas cu funeralii naţionale. Noi îi îngropăm pe ai noştri de vii sub zoaiele unor ambiţii mărunte de zi cu zi, aşteptînd ca generaţia messenger să-i uite în detrimentul unor euglene bipede şi scrîşnite, mereu puse pe scandaluri de doi lei, ce-şi spun finanţatori şi au impresia c-au inventat centrul terenului şi aerul cu care se umflă mingea.

Comentarii (275)Adaugă comentariu

coco21 (4 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:37

Mai termina-ti ma cu statuile voastre , statuile se faceau pe vremea lu Ceausescu.
Daca aveti in cap statui sunteti comunisti , nimik mai mult.

Carnatul Kosher (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:39

BUZARINEEEEEEEEE! si la dinu te-ai gandit tu sa ii facem statuie? mult te duce mintea ….

milanezu (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:44

esti un tampit buzarine mare tampit,dinu sa mai zicem fotbalist mare dar raducioiu un idiot care a uitat de unde a plecat un italian,iar tu il critici pe iancu??pai cine mai face ptr timisoara ce a facut poli??toti sunteti niste comunisti indoctrinati de steaua si dinamo ,numai asta stiti,cand va muri generatia ta atunci probabil vom scapa de comunistii….mie scarba de tine..maRE JEGOS asta esti mai invata fotbal

Ovidiu (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:45

aline lasa-ne cu dinu te rugam noi frumos…a fost un jucator bun dar caracterul de om si faptul ca a jucat la Dinamo intr-o perioada in care echipa era super favorizata il tradeaza…De ce nu le enumeri copiilor de pe aici ce facea Dinu pe teren?Gesturile, vocabularul, feleul cum se comporta cu arbitrii!!! sunt multe aline si multi nu le vom uita nicodata.aaa sau de ce nu spui de ce nu ajungeau jucatorii Craiovei la nationala?! vezi cazul Oblemenco(de 4 ori golgheter al Romaniei!!!).Au fost ani la rand in care la Timisoara avea pur si simplu un comportament de huligan pe gazon fara sa primeasca vreun avertisment…DINU? NU MULTUMIM!

crishu_red_dog (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:46

pai eu cred ca Procurorul ar trebui sa aibe statuie la cate a facut pt Dinamo si pt nationala. acest iancu ar trebui ca intr-o tara in care domneste legea sa fie arestat. DNA-ul stie de ce …..

Bogdan (4 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:46

Din pacate pe voi nu va duce :))….daca nu ati inteles cu adevarat articolul! Unul bun…insa din pacate ne lipsesc si multe alte chestii in tara asta pentru a fi mai buni 🙁

florinell (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:46

Eu zic sa-i facem statuie lui Elton, ca nu trebuie asa mult material :))

SORIN (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:46

LUI DINU TREBUIE SA I SE FACA O STATUIE DIN CICAT

radu (4 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:48

bai buzarine, articolu e scris in nota ta obisnuita, adica inutil si total degeaba. poate ar trebui sa scrii si tu de sport, nu de conducatorii din sport, cu toate ca asta se vinde mai bine.

Sylvinho (10 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:49

Multa rabdare tebuie sa aveti, d-le Buzarin, sa vedeti cum papagalul Coco, cirnatul si spaghetul milanez isi dau si ei cu parerea pe blog, dindu-va dreptate si ei la nivelutul lor elementar si inmultind numarul euglenelor datatoare in spectacol

dani (7 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:49

buzarine tata esti ofticat rau pe iancu, dar acum ce sa-ti zic: TE-A FACUT IN ORIGINAL si cam pe unde te prinde te face!!!!!!!!!!!!!!! Asta e!!!!!!! In legatura cu soclu si altele…sa fim seriosi,poate doar sa-si faca fotbalistii ei cate unul! hai noi sa fim sanatosi!

RBR (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:51

Spurkatilor, nu ati inteles nimic…Si omul chiar nu e dinamovist. Nu-i asa dl Buzarin..? M-ati uimit insa cu articolul, nu ma asteptat sa scrieti asa ceva

gabi petre (13 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:51

Sa nu care cumva sa se ia cineva de Gicu Dobrin al nostru. Luati-va de Mutu, Neaga, alti pitesteni care au facut glorie pentru echipele din Bucuresti, dar nu de Gicutu al nostru care umplea stadionul de dimineata, cand meciul se juca dupa-amiaza.

AddyCL (6 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:53

nu cred ca ati inteles mesajul pe care Buzarin a vrut sa il transmita.nu a zis la propriu sa ii facem statuie lui dinu ci doar a vrut sa sugereze ca unele persoane din fotbal care nu au nimic in comun cu fotbalul,iancu sau stoica(de el nu se poate spune ca n-are) ar trebui sa fie mai atenti cand vorbesc de niste mari fotbalisti ai Romaniei.
e inadmisibil ca un puscarias sa vorbeasca despre Dinu,care vreti sau nu a fost capitan al nationalei multe meciuri in asa mod .
asa cum alte tari isi cinstesc marii fotbalisti,noi de ce nu putem facem asta?

cipri (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:53

mai aline tu uiti cum e romanul? e alaturi de echipa numai la bine, la rau stie numai sa fluiere si sa injure. echipa de club, echipa nationala, aceeiasi situatie. asta e mentalitatea noastra paguboasa, traim prezentul si uitam trecutul, nu uita ce injurat a fost gica popescu la galati, cand dinamo a pierdut, de proprii suporteri. ce sa mai, asta e, asta suntem. cand mutu inscrie ptr nationala e rege, cand prinde un meci mai slab il injuram.
de legendele fotbalului romanesc ce sa mai vorbesc, cred ca in 5 ani pana si hagi o sa fie uitat.

e pacat, dar astia suntem

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:54

90% dintre cititorii articolelor tale de 2 lei (vechi) fac parte din generatia messenger, iar in plus voi ziaristii de 2 bani (vechi) ati adus in fata si ati propagat nesimtirile respectvilor oameni dubiosi. Asa ca GURA !

adi (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:54

Un articol extraordinar. Bravo Alin!

Sylvinho (10 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:55

AddyCL, prietene, o sa ti se ia in curind sa mai stai la vorbe si sa explici taranului ce-i ciucalata.

tano_m40 (4 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:57

Iancu este o zdreanta de om…..

franc (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:57

coco21, milanezu

doi frustrati violati pentru care Jabba(=Iancu-puscarie) este modelul de urmat in viata.
mergeti pe siteurile voastre de frustrati si lingeti-i slanina acolo.

ahh, am uitat, cum de 70% dintre poolisti il vor pe Andone antrenor ? Ando nu reprezinta DINAMO ??? nu e si el comunist ??? :)))))

canadezu (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 18:59

Bai fratilor, voi chiar nu ati inteles ce zice omul asta? nu stim sa ne apreciem valorile si cu asta basta. Pun pariu ca o sa vedem curind statuie cu g. becali asa ca ce mai conteaza una cu dinu sau hagi sau te miri cine. Dupa cite stiu eu si poate ma insel , Gica Craioveanu are o statuie in Spania si el nici macar nu e spaniol, a fost un simbol pentru clubul respectiv si drept recompensa clubul i-a facut statuie. Despre iancu …

delustef (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:02

Domnule Buzarin, va multumesc pentru articol. Avem nevoie ca oamenii sa vada ceea ce a fost si ce este de valoare in fotbalul romanesc, avem nevoie sa respectam valorile uitandu-ne mai putin de la ce club vin ele, fiindca asa respectam fenomenul acesta numit fotbal si nu in ultimul rand, asa ne respectam pe noi insine.

flip (2 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:03

Respect Alin Buzarin ! Ai pus punctul pe I

mane (3 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:04

buzarine ai perfecta dreptate ..iar astia care te contesta nu stiu ce este tabla inmultirii cu 1! asa ca IARTA I CA NU STIU CE ZIC… pusti corditi care habar nu au de capul lor..daca ii aduci pe stadion fac in pantaloni de frica la primul vuiet al tribunelor…

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:06

mane vine de la manelist?

aquaryus19 (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:07

toti prosti dau cu parerea .Buzarin vb de ceva iar prosti care n-au inteles nimic comenteaza ca si iancu

Cristian Alexandru (60 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:07

pentru toate astea…multumiri unor oameni de teapa lui Mimi Stoica si Marian Iancu…asa ne trebuie…

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:08

Si ca sa iti raspund eu la intrebare: statuile le-ati facut voi,presa, dar exact acelori oameni pe care ii contesti tu: Iancu, Becali, Copos, hotii cei mai mari ai unei natiuni in plina degringolada, dominata de manele, coruptie si articole de 2 lei (vechi).

Cristian Alexandru (60 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:08

Uitasem…felicitari Alin Buzarin, inca o data, si pentru acest articol…

viscabarca (5 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:09

nu se poate discuta despre caracterul sau viata personala a unor fotbalisti,pt ca nu exista legatura intre ce au facut in afara gazonului si ce au facut pe teren.este adevarat ca dinu ,lita dumitru si multi altii nu au fost in viata particulara niste exemple de urmat dar in teren au fost cu adevarat pt romania niste fotbalisti mari.pe cind acesti zisi finantatori chiar sunt niste lepre care una doua incep sa se injure ca la usa cortului.mai ales butoiul ala cu c….t si puscariasul de iancu care mai are putin si se crede stapinil timisoarei.oricum asa popor asa conducatori.

Daniel (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:10

Felicitari domnule Buzarin!

Desi sincer, nu sunt un admirator al dumneavoastra, dimpotriva as putea zice, articolul este foarte bun!
cat despre comentariile pe care le-am citit (cele in limita bunului simt) trebuie sa intelegeti articolul; nu se refera la Dinamo, steaua, Poli samd, nici macar la persoane (Dinu, Lita Dumitru sunt doar niste exemple), este vorba de frecventa cu care niste persoane mai mult sau mai putin autorizate deschid gura si emit o serie de enormitati.
cat despre dl. iancu, Rahova este cuvantul care va reprezinta!

Emerik (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:10

Alin, mi-a placut articolul si sunt de aceiasi parere cu tine. Felicitari si nu ezita pe viitor sa scrii ceea ce gandesti.

amadeus (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:11

Nu sunt de acord cu tonul d-lui Iancu, dar cert este ca m-am saturat de aerele lui,,Mister” (de ce i se spune asa?). El explica mereu fotbalul la tabla, dar din pacate ptr el doar atat. Ceva performante ca antrenor are? Si cam ce face el acum la Dinamo? Sa fim seriosi, sa il respectam ptr trecutul lui ca jucator al lui Dinamo si atat. Restul nu sunt decat niste prostii. Credca este prea mult bagat in seama.

craca_giulesti (73 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:11

O singura diferenta n-a sesizat-o maestrul Buzarin. Pe cind scirba de MM s-a legat de trecutul fotbalistic al lui Lita Dumitru, Iancu a facut referire la prezentul lui Cornel Dinu. Nu sint de acord cu astfel de limbaj dar sa recunoastem ca deocamdata Dinu nu se afla prea departe de portretul pe care i l-a facut patronul Timisoarei. Pe cind Lita Dumitru a fost atacat exact in domeniul care l-a facut celebru, Iancu nu s-a legat de trecutul glorios al jucatorului Cornel Dinu.

dan (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:14

Aici se ajunge când toti ratatii au ajuns posesori ale unor averi,obtinute pe toate caile mai mult sau mai putin legale,si cred ca daca au bani au si minte.Mai mult pe acesti oamenii ,care cred ca daca au bani au si inteligenta, daca îi întrebi cine sunt si ce au facut Noica,Cioran,Eliade,Coanda s.a.(sa nu mai vorbim de cei straini)se fac ca nu înteleg ,ca nu stiu limbi straine sau te întreba dece îi înjurii.Asa a ajuns si acest Iancu care în mod special a investit la Timisoara pentru a se folosi de spiritul Timisoarei in lupta sa cu DNA si legile.Acest om care a devalizat RAFOsi care are de zece ori mai multe dosare decât clase.Din pacate în situatia lui Iancu se mai afla multi analfabeti care ,din pacate,unii vor sa faca parte din organele de conducere a tarii sau chiar sa conduca tara.Vai de mama noastra ce ne va astepta daca acestia ajung acolo unde viseaza ei.Fereasca Dumnezeu de mintea prostului pentru ca sta lejer în cap(nu este mare) si nu este obosita.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:15

iancu are intradevar un caracter infect, dar lasa-ne si cu dinu si raducioiu… este perfect adevarat ca ultimul habar nu mai avea sa vb romana dupa o luna de stat in italia, vai de capul lui, si dinu bea o sticla de whiskey de incalzire… dinu nu are ce cauta in aceeasi fraza cu Eusebio, Beckenbauer si Puskas!! Nu se compara performantele lui dinu cu cele ale celor 3… daca ar trebui sa i se faca statuie unui fotbalist roman acela este Hagi… dar mai repede o sa ii faca turcii una… cum i-au facut si lui Dembrovschi sud-americanii…

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:15

bai,mai terminati cu statuile!!!

nu stim sa ne respectam fostele glorii, nu stim sa ne respectam valorile, ne crestem copiii in aceeasi ignoranta si stupizenie, si ne vom mira cand nepotii o sa ne intrebe: „cine plm e hagi?”

cam asta a incercat sa zica alin. din pacate putini din bipezii de pe blog au inteles mesajul.

Alex (50 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:17

@franc

esti penibil, si vorbesti prostii…. te invit in galerie la Poli sa faci un sondaj, cati il vrem pe andone antrenor… si daca vrei un val de adrenalina, vino purtand simbolurile echipei securitatii si militiei pe care o iubesti…

Bogdan (1 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:18

Un articol foarte bun si bine scris. Felicitari Aline!

PS: nu baga in seama idiotii care nu cred ca au inteles mare lucru din ce ai scris si carora anonimitatea, care pe de-o parte le da frau liber, le joaca o festa: ii arata exact cum sunt.

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:18

Si daca o sa intrebe „Cine plm e Hagi” ce-i?
VIATA UNEI NATIUNI STA IN FOTBAL MAI?
Reveniti-va.

Alex (19 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:18

Domnule Buzarin, articolul dvs. are rolul de a mentine un sistem de valori , acum inversat. Unii nu inteleg asta. Pentru ei normalitatea este anormalitate. Daca un cacat cu ochi ca aceasta matahala numita iancu se poate lua de Cornel Dinu si este aprobat de atatia, va dati seama in ce tara traim. Faptul ca Dinu e facut mereu „patat” este o greseala la fel de mare ca si cea pe care am face-o catalogandu-l pe iancu cu i foarte mic (nici o legatura cu Avram Iancu) tigan, borat, cioara, puscarias, talhar sau, ca mai sus, cacat cu ochi (nici o metafora!). A insulta pe cineva cu trimitere la o boala de care acesta sufera este abominabil! Vitiligo, lipsa de pigment, boala domnului Dinu, nu are legatura cu blaturi, cu betii. E ceva la nivel microcelular, ceva ce boul de la BkP nu poate intelege fiindca are axonii obositi si putin dornici sa interconecteze.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:20

@cata,

dar cand o sa intrebe „cine plm e gh.zamfir, eliade, stefan cel mare, antonescu, eminescu, creanga etc…?” o sa fie altfel?

situatia e similara. dar fiindca e vorba de fotbal, am zis de hagi.atat.

bobo (80 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:20

băi johnny, da dăştept mai eşti tu nene…noroc cu tine că altfel nu ne prindeam…dă unde eşti aşa dăştept bre ?????

eleven (12 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:20

Probabil ca banii (pe care-i ai sau pretinzi ca-i ai) iti dau dreptul sa spui orice. Important este cine sunt cei care asculta/provoaca vorbele acestor personaje.
Sunt realizatori de emisiuni sau ziaristi care nu stiu prea bine cu ce se mananca jocul de fotbal in sine.
Daca ati observat, dupa un meci, se fac foarte putine comentarii pe marginea jocului in sine (tactici, evolutii in teren, executii tehnice). Accentul este pus pe acele personaje din jurul terenului (care, dupa cum se vede si in cazul dlui Iancu, au ajuns acolo intamplator). Am observat foarte multe intrebari de-a drepul hilare, fara nici o legatura cu meciul in sine.
Iar cand apar oameni de fotbal ca Lita Dumitru care au ceva de comentat referitor la joc, acestia sunt taxati dupa mintea celor care au banii/deciziile in mana cu adjectivele/invectivele de rigoare.

Acum cativa ani conducatorii fotbalului de azi spuneau ca vom avea fotbal adevarat in Romania cand vor veni investitorii „sa bage bani in fotbal”. Nu au fost intrebati mai clar: avem nevoie de bani sau de oameni?

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:21

Da, personajele pe care le-ai enumerat normal ca nu trebuie uitate.
Dar domeniul sportiv nu este atat de prioritar.

johnny_a32 (84 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:22

@bai bobo, ma chinui si eu sa fiu dastept, ce sa fac 🙂

Cata (27 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:22

Eventual Nadia, care chiar a scris o foaie de legenda.

dot (14 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:23

in general imi eshti nesuferit aline dar artocolul asta lai scris bine , acuma trebe sa le dai si putzin creier cititorilor ca sa il intzeleaga

ITA… (10 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:24

Am vazut niste comentarii „simply surprising” si „fabulospirit” – ca tot s-a facut atata gargara pe tema brandingului de tara.
Veti spune ca n-are legatura… ARE si inca cum… Dinu a servit de exemplu (si sunt stelist), dar a fost amintit si numele lui Dobrin. Alte exemple: Lacatus si Duckadam. Si nu este vorba doar despre fotbalisti sau sportivi (Ilie Nastase, Nadia – nume care poate le par cunoscute si unor bloggeri de pe aici). Este vorba despre multe alte persoane care au marcat momente in devenirea a ceea ce suntem azi (o sa ziceti ca suna a lemnlingvism), dar care sunt date uitarii…

Este vorba despre lipsa unui sistem de valori, dragi colegi de blog. Este vorba despre lipsa de respect, incultura… Nu ma intereseaza ce au facut MM si Iancu pentru echipele la care sunt implicati, dar ma intereseaza si ce transmit ei suporterului, copilului/tanarului pasionat de sport, ma intereseaza cum apar in societate… Ma intereseaza daca ii respecta pe cei din jur, daca ii respecta pe cei care au insemnat ceva in domeniile de activitate carora s-au dedicat – in speta fotbal, vezi Lita Dumitru si Cornel Dinu. Da, e adevarat ca au activat la echipele preferate ale sistemului comunist si ca uneori au avut „devieri” comportamentale. Si ca au defectele lor… Corect.
Dar domnii Iancu si MM ar trebui sa-si vada fiecare de treaba lor si sa-si vada mai intai propriile tare. O echipa nu se apara improscand cu noroi in adversari sau in foste glorii (mai grav), o echipa nu se reprezinta sarind la gatul altora, dreptatea pentru o echipa (cazul Karamian si alte aspecte incriminate de Steaua in diverse momente) nu se face ca-n codru, chiar daca sistemul de justitie la LPF/FRF/etc este deficitar de cele mai multe ori.
Nu, domnilor bloggeri…
MM cat de cat a facut ceva la Steaua, dar acest lucru nu ii da dreptul sa se comporte asa cum o face. Cat despre domnul Iancu – rateurile de comportament specific zonelor periferice ale societatii il discrediteaza mai mult decat vizitele la DNA si prin arest.

Cei doi – ca si multi de aici de pe blog – sa invete sa respecte valoarea reala, sa invete sa evalueze corect situatiile, sa cantareasca oamenii dupa fapta si ce au lasat in urma lor pana in momentul respectiv, sa vada totul in ansamblu nu doar orbiti de pasiuni (mai mult sau mai putin durabile) etc. Repet, valabil si pentru cei de pe blog: faceti toate acestea si de-abia mai apoi sariti in apararea lui Iancu sau a lui MM. Nu vreau sa par lup moralist, nici „cel mai corect dintre pamanteni”, nici sa tin prelegeri de etica, dar este jalnic… A nu se intelege ca apara oameni precum Cornel Dinu (departe gandul de mine), ci doar conceptele respect, socializare, convivialitate etc. si mai ales bun simt.

Acel „fabulospirit” este pe zi ce trece doar un „mitocanspirit”… Injurati-ma si tot ce vreti, dar este strigator la cer cand in asemenea cazuri li se ia apararea unor oameni ca MM si ca Iancu… Drept dovada ca modelul de comportare si exprimare afisat de catre cei doi creeaza adepti. T R I S T…

M-a mai uimit un comentariu… Primul, cred. Statuile nu sunt simboluri comuniste, create de politruci, activisti sau de Marx si Engels… Sunt fie expresie pur artistica, fie mijloace de omagiere a unor personalitati, fie mijloace de propaganda – luate pe rand, toate la un loc sau orice combinatie doriti.

Nu e un atac la adresa bloggerilor ci doar un semn de intrebare pe care si-l pune un tanar de 20 si ceva de ani: incotro…? Cu atitudini de acest fel, incotro…

Dle Buzarin, nu sunt un fan al Dvs., nici al stilului de presa sportiva de pe la noi (obs. ca nu numesc nici un ziar de specialitate), insa consider ca ati punctat excelent asupra starii de fapt. Insa, din pacate, mesajul a fost perceput partial… Acele universuri de cunoastere si de asteptare despre care vorbesc lingvistica, teoriile comunicarii si pragmatica nu au corespuns universului Dvs… Poate data viitoare veti gasi canalul de comunicare potrivit.

Si cam atat… ca deja plictisesc…

bobo (80 comentarii)  •  7 martie 2007, 19:25

păi dacă te chinui e grav…eu credeam că pt tine e mai lejer !?!?!….tu ai spus-o…înseamnă că te-am supraapreciat…..imi cer scuze..

Comentează